Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.09.2017 în toate secţiunile
-
Salut, Apropo de ce spunea colegul intr-un post anterior, confirm. Unui Passat B7 MY2012 2.0 TDI CFGB, astazi i-am schimbat bateria originala (veche de 6 ani Banner 68 Ah) cu o Varta Silver AGM 70 Ah. La service-ul magazinului de unde am luat bateria nu mi-au acordat garantie pt. ca dupa schimb, aparatul de masura le arata o incarcare de numai 12.8 V. Moment in care mi-au recomandat o diagnosticare la alternator si sa revin cand rezolv problema. Nicidecum . Un prieten cu VAG-COM mi-a spus ca trebuie re-codat un modul. Astfel, in VCDS --- 61-Battery Regul. --- Long Adaptation --- ch. 04, codul stocat (aferent bateriei vechi Banner 68 Ah) era: 068 JCB 1111111111. L-am schimbat cu 070 VA0 1111111111. Dupa aceasta operatiune m-am intors la service si bateria se incarca bine ~ 13.9 V si mi-au acordat garantia si toate bune si frumoase. Acest forum a fost si este foarte util, Va multumesc.3 points
-
3 points
-
Astazi mi-am testat noul aparat de polishat: Torqx Dual Action. Am polishat intreaga masina cu Menzerna Heavy Cut Compound 400. Dupa am ceruit-o. A iesit ok tinand cont ca nu am experienta in domeniul asta, pasta folosita e un 3 in 1, iar vopseaua are 17 ani. Rezultate mai vizibile sunt la portbagaj care era f zgariat si la aripile spate. Stopurile si-au recapatat stralucirea. M-ar tenta niste stopuri cum are @C o s m i n. Capota ar trebui vopsita, are multe ciobituri.2 points
-
Eu nu le-am demontat complet asa ca iti spun ce stiu: Din ce am inteles, procedura la Tiguan si Sharan e diferita fata de cea de la Golf; Passat &co. Carcasele se dau jos primele, fara a demonta oglinda. Ca procedeu: se regleza oglinzile la maxim in jos. In partea de sus, se pot obseva doua cleme in forma de U care trebuie impinse in jos cu o surubelnita mica. Apoi carcasa se impinge usor spre inainte si iese cu un pic de trosnet care in prima faza m-a ingrijorat dar totul a fost ok. Dupa asta cred ca se demonteaza sticlele ampingand prin gaurile unde erau calmele de la carcase, dar asta e din ca am citit, nu am incercat. Mai derparte nu stiu, doar imi imaginez ca nu e foarte complicat.2 points
-
Trebuie scos CP (component protection ) Se rezolva la reprezentanta sau la un tuner priceput ,costa aprox. 350 ron 18109/P1701/005889 - Transmission Control Unit: Locked Possible Symptoms Transmission will not shift properly. Possible Causes Component Protection active due to module replacement. Possible Solutions If Component Protection is active due to module replacement, this will need to be resolved at the Audi dealer using Software Version Management. SVM is a system used by VW/Audi to update control modules and in certain cases, to change their Coding or Adapt serial numbers for anti theft systems. Special Notes Component Protection is normally found in the Audi (4F) A6 and (4E) A8 platform. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18109/P17012 points
-
nu are antifonare capota la 1.4. nici macar la 1.8 care e mai zgomotos (distributie pe lant)1 point
-
1 point
-
Eu am Line Assist de fabrica si can; Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 7N0-907-530-V2.clb Part No SW: 7N0 907 530 AN HW: 7N0 907 530 AN Component: J533 Gateway H56 1642 Revision: H56 Serial number: 041013F1000479 Coding: 462006 Shop #: WSC 05314 000 00000 VCID: 7CF79E96FF2A4DA2FC-8028 Dupa un search pe Google se pare ca se gaseste.1 point
-
Ce mi se pare dramatic este ca la Golf 5, 6, Octavia 2, Seat Leon mk2 aveau independenta, apoi reduceri de costuri at its' finest, bonus pot sa se laude si cu mai putine kg din aceasta pricina. Win-win pt ei. O masina din 2017 la peste 20 000 euro cu punte like it is 2001 cu Golf 4, Octavia 1..putin deranjant totusi.1 point
-
Sa pastrezi factura la piese pentru orice eventualitate. Eu cred ca nu vor fi probleme daca dovedesti ca s-au folosit piese/consumabile recomandate de producator. Service-urile intind coarda la maxim cu toate ca, din cate stiu, sunt obligate sa te primeasca cu piesele tale.1 point
-
@Dolfin : La Skoda, NU vine cu independenta nici la 1,4 TSI, nici la 2.0 TDI. Cum spunea cineva de pe aici, va zdruncina ca o caruta... Cauta ceva cu independenta, nu vei fi deloc incantat de suspensia spate, ar fi pacat de optionalele pe care le vei adauga.1 point
-
Buna ziua, Da, din pacate au functionat total diferit de cum ne asteptam (i.e. a generat eroare in secunda in care a fost pus contactul). Nu ne lasam, o sa mai cautam solutii, deoarece in prezent avem niste produse fiabile pentru semnalizari (i.e. LED-uri cu un consum real de 21W, cat are si becul halogen), care functioneaza fara eroare si hyperflash pe marea majoritate a masinilor. Din pacate, acest produs nu poate fi folosit pe lampi care il utilizeaza intens deoarece LED-ul va fi suprasolicitat si se va arde intr-un timp foarte scurt. De aceea nici nu l-am testat pe CC-ul colegului @bubu182. Speram sa primim un produs cu un consum de minim 15W (daca nu chiar si mai mare) si care sa fie fiabil in timp, indiferent de "stresul" la care va fi supus. De indata ce o sa avem vesti, va anuntam. Nu renuntam inca la aceasta lampa deoarece suntem siguri ca o sa gasim, curand speram, un produs Plug & Play Va multumesc, Catalin @Led It Up1 point
-
Din pacate suportul folosit de The_Ego, tine numarul la distanta destul de mare de grila.. Daca vrei sa renunti la suportul de numar, cel mai simplu e sa lipeste niste mici inele de numar, pe spatele acestuia, care le prinzi cu fasete de grila..1 point
-
La VW nu. 1.4 TSI 150 are independenta, si sunt aproape sigur ca si 1.4 125. Nu stiu exact cum e cu noile 1.5, dar cred ca se pastreaza si la ele.1 point
-
Nu si nu. Doar la 1.8 TSI/ 2.0 TDI 184CP si cele 4x4. 2.0 TDI are 150 CP sau 184 CP.1 point
-
Eu ti-as recomanda pentru confortul tau urmatoarele plecand de la pachetul Style: DSG + ACC + FA faruri cu tehnologia LED + AFS blocuri optice spate LED Inteligent Light Assistant Proiectoare ceata Kessy oglinzi exterioare cu efect antiorbire si pliabile electric duze stropitoare incalzite scaune fata incalzite + volan incalzit bolero minim + smartlink + pregatire telefon senzori parcare minim spate Lane assistant volan cu padele (daca optezi pentru DSG) maxidot color daca iti mai intra in buget, parbriz incalzit si ce mai consideri tu extra Cu minim ce este mai sus, indiferent ca mergi pe 1.4 TSI sau 2.0 TDI o sa iti faca viata mai usoara si mai fun in timpul condusului. Bafta maine si asteptare usoara !1 point
-
@Valeriu26 asta a codul de configurare pe care ti-l recomand: YRRJP6. Intra aici si introdu propunerea mea: https://cc.skoda.at/cc-ro/ro_RO_SKODA/C/models Iti urez bafta maine la alegerea configuratiei ! Si pentru ca vad ca nimeni nu a avut timp sa iti spuna pana acum, iti zic eu din partea VWForum: bine ai venit in lumea Skoda !1 point
-
Nu are sens sa mai pornim discutia DSG or not..eu am luat fara DSG din motive evidente. N-am putut sa iau o masina cu gandul "las' ca are garantie"...ca nu pot lua un produs de nou care are sanse reale sa se defecteze si apoi sa stau dupa importator. Daca masina va fi mult folosita in oras, DSG7 va avea de suferit..sunt destule pe MQB care au cazut si au avut nevoie de ambreiaje sa fie inlocuite. E si cel mai scump optional care se poate pune. ACC, FA, camera de spate as vedea ca primele optiuni dupa farurile led, volan incalzit, scaune + bancheta + skoda connect cum s-a mai zis.1 point
-
n-am reusit sa ajung azi sa dau avansul. ramane pentru maine. actele deja sunt pregatite. cred ca raman la 2.0 tdi 150cp dsg. am luat-o pe toate partile, pur si simplu sunt incantat de cuplul mare la turatie joasa, consumul care este putin mai mic, indiferent de modul de exploatare. o sa incerc sa o scot mai des la plimbare, voi merge si prin bucuresti destul de mult. la 21mii as lua 1.4 tsi DSG7. la 22mii si ceva iau 2.0 tdi DSG6... chiar nu merita? clar as lua DSG... am mers azi cu masina unui coleg de forum, 2.0 tdi dsg6... mi-a parut un vis. @alexxb, ce ai condus inainte de 1.4 tsi? sunt chiar curios.1 point
-
E o solutie care se aplica cu pensula dupa curatarea mecanica. Daca raman urme foarte mici de rugina, solutia respectiva o neutralizeaza (are loc o reactie chimica care transforma rugina in ceva negru si dur - se vede in poza), spre deosebire de un decapant care ataca rugina si o curata, dar in acelasi timp este coroziv si pentru metal. Evident ca ideea procesului e sa nu reapara in timp rugina sub vopsea. Solutia respectiva a fost de ajutor in conditiile in care, carligul a fost curatat cu smirghel. Daca se folosea o perie mai dura de sarma probabil curata mai bine si mai usor rugina dar ar fi zagariat metalul. In cazul tau, ti-as recomanda sa sablezi carligul si sa il vopsesti electrostatic. Eu nu am facut-o pentru ca am carlig rabatabil si am considerat ca nu a meritat deranjul sa il demontez.1 point
-
Din seria “Testam de 10 ori si cumparam .. de doua ori” azi va voi delecta .. sau enerva cu un drive-test mai consistent cu noua generatie Honda Civic. Testul se va axa pe evolutia masinii fata de Civic generatia 9 dar va fi si un comparativ cu masinile din grupul VAG, in special cu Skoda Octavia 3. Ajunsa la a 10-a generatie, Honda Civic este cea mai vanduta masina a ochiosilor pe piata auto mondiala, fiind totodata si una dintre primele masini din clasa compacta. A prins viata in 1972, cu 2 ani inainte de prima generatie de Golf si probabil cu 10-30 ani inainte de majoritatea userilor de pe VWForum. Putem spune fara sa gresim cand ne referim la Civic: “first of his name, protector of the compact class ..” Din pacate, Honda a avut si are in continuare strategii total diferite pe pietele auto mondiale, accentul fiind pus pe US, China si Japan. Asadar, in Europa avem “decat” 2 modele cu marketing si suport consistent - Civic si CRV precum si 2 mai exotice – Jazz / House si HRV. Mai mult, acum 2 ani, ne-au nefericit si cu retragerea Accordului din Europa. Mi se pare ca Honda are chiar o “datorie de onoare” fata de Europa sa aduca masini din ce in ce mai bune avand in vedere comunitatea numeroasa de fani. Sa revenim la oaia noastra si sa observam ca Honda a introdus o platforma comuna pentru masinile din clasa compacta, medie cat si pentru SUV-uile declinate din acestea, inclusiv pentru modelele echivalente de la Accura. Astfel, Civic X global, noul CRV MY2017 global lansat in US anul acesta si noul Accord MY2018, au la baza acelasi sasiu. Si bine au facut, pentru ca acesta este trendul pe piata auto. Si macar asa putem avea si noi, crestinii musulmanii din Europa, modele identice cu privilegiatii din State. In Europa, noua platforma se vinde pe Civic gen 10 din Aprilie 2017 iar din martie 2018 fundurile noastre se vor tabaci si in noul CRV gen 5 lansat deja in State. Si pentru ca la orice model nou lansat producatorii se lauda cu “the new and improved MY…bla bla”, sa vedem cu ce ne tenteaza Honda. Cam asa arata lista cu cele mai importante dotari standard pe Civic: · Honda Sensing cu: sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem de asistare la menținerii benzii de circulație, Cruise Control Adaptiv cu funcţie de anticipare si low speed assist, City Brake cu Pedestrian Detection, Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. · Direcţie sport progresiva. Electrica, bineinteles. · Frană de parcare electrică cu funcţie Brake Hold. · Sistem Stop & Start · Sistem de climatizare automat cu două zone · Oglinzi rabatabile electric şi incălzite · Scaune incălzite (față) · Sistem multimedia Honda Connect cu: navigație Garmin (7" touchscreen, navigare pe internet, Android Auto si Apple CarPlay), 2 Porturi USB, 8 incinte audio, comenzi audio pe volan · Bord digital · Suspensie spate independenta. · Suspensie sport. Incepand cu nivelul doi de echipare mai primesti foarte gratis si: · Jante din aliaj de 17", 235/45 · Volan imbrăcat in piele, Schimbător de viteze imbrăcat in piele · Senzori parcare (față și spate) · Cameră video pentru mers in marşarier · Geamuri fumurii La echiparile superioare mai poti gasi: Honda Sensing suplimentat cu Blind Spot si monitorizare traffic in marsarier, faruri Full LED, amortizoare adaptive, Trapa, Piele, sistem audio cu 11 boxe si subwoofer, wireless charging, etc, etc. In fine, masina are 5 niveluri de echipare si gasiti mai multe detalii despre preturi si echipari pe portalul Honda Romania: https://www.hondatrading.ro/descarca-brosuri/, https://www.hondatrading.ro/modele/civic-5d/ Din lista cu dotari standard veti observa ca Civic este pozitionat foarte bine si ca Honda ceva planuri de prea-marire in clasamentele de vanzari. Sa vedem acum si ce am condus pentru sufletul meu si pentru acest review: - ~ 50 km cu Civic Sport Plus 1.5 Turbo 182 CP, M6 - ~ 500 km cu Civic Elegance 1.0 Turbo 129 CP, CVT Rapid, cum se prezinta generatia 10 fata de Civicul de generatia 9 prin ochii unui sofer ce conduce un Gen 9 pe un frumos motor 1.8 iVTEC: - Este clar mai silentioasa atat la zgomote de rulare cat si la zgomotele de suspensie. - Suspensia este in continuare setata ferm fara a deranja insa. - Climatronicul este mai reusit. Din pacate lipsesc in continuare gurile de ventilatie pe spate dar poti trai mai usor in caldurile infernale din vara fata de climatizarea de pe generatia 9. - Infotainment reusit, se vede ca s-a lucrat mult aici si a rezultat un sistem inchegat, predictibil si usor de folosit. Asta si pentru ca standard s-a echipat masina cu un ecran de 7”, Navigatie Garmin, bord digital, comenzi audio pe volan, 8 boxe, suport DAB, AA & Carplay. - Motoare Turbo, deci adio iVTEC. - Suspensia independenta standard face masina mai rafinata si miile de gropi bastinase se vor absorbi mai usor si mai silentios. - A aparut un carligel in portbagaj. O mare minune asta, nici nu va imaginati ce nervi iti faci pe Civic Gen 9, o masina cu portbagaj de ~500 litri, fara sa ai ceva de care sa agati plasele. Fun fact / Easter Egg despre Infotainment Doua lucruri m-au surprins placut incepand cu prima cheie. Imediat ce am luat masina, incercand sa efectuez manevrele de plecare, in boxe a inceput sa se auda un mesaj in romana. Initial am crezut ca am pornit un post de radio din greseala si oricum eram ocupat cu comenzile incercand sa ma acomodez cu ele. Nu am dat importanta mesajului dar tot am prins cu urechea ceva despre cum “nu efectuez manevrele de parcare corect”. Imediat am intrat in panica, adicatelea, de unde stiu astia de la Radio ca am luat o Honda Civic si nu stiu sa o parchez bine. Something was dark wrong. Dupa doua secunde de “sa-mi dau palme / WTF / Candid camera moment”, am realizat ce se intamplase. Masina asta duce mai departe sistemele de asistenta sofer, oferind … o asistenta virtuala, sa o numim “Blonda din Honda”, o confidenta practic. Erorile mai importante facute de covrigarii meseriasi sunt insotite, pe langa mesajele de eroare in bord, de mesaje sonore in limba setata pe infotainment. Asadar, o voce suava de domnisoara ma indemna sa “apas frana de picior si sa eliberez frana de parcare inainte de a pune masina in modul Drive”. Adica, eu plecam cu frana de parcare trasa. Pe parcursul testului am mai descoperit si alte mesaje transmise de aceiasi voce sexy. Cica “sa imi pun centura de siguranta”, “sa alimentez urgent cu carburant”, “masina se apropie de limita maxima de viteza limitata electronic”. Ce sa zic, ne-am inteles bine. Ca si in viata reala, “Blonda” vorbea in ritmul ei, eu conduceam in legea mea. Ma gandesc ca ar fi frumos sa ne surprinda Honda la FL cu o holograma pentru aceasta asistenta. Neaparat Hentai. Al doilea lucru inedit este bordul digital care se integreaza cu sistemul de navigatie, inclusiv cu sistemul Android Auto. Mesajele din Waze referitoare la urmatoarea manevra erau afisate si pe bord. Nice to have. Cum merge dracia asta ? Merge ca vantul si ca gandul daca cumperi 1.5 si ca melcul pensionat daca cumperi 1.0 cu CVT. Combinatia 1.5 182 CP, M6 si jante pe 17 cu latime 235 este foarte reusita. Motorul de 1.5 trage incantator intre 3000 si 6000 rpm si daca nu iti cunosti limitele poti sa albastresti tapiteria foarte usor daca porti blugi. Sau poti sa o faci maro daca nu porti blugi. Nu are rost sa palavragesc eu acum despre asta, motorul este senzational, trage fara limite de cuplu sau putere pana in 6000 rpm. Merita sa testati un Civic, macar si numai pentru acest motor. Eu nu am mai vazut niciodata in aceasta clasa de pret un motor asa de tupeist. Te duce la 200 kmph cu o lejeritate impresionanta. Sta la bataie cu 1.8 TSI 180 fara rusine. Pe asfalt masina sta ca pe sine, gumele cu latime 235 te ajuta mult si dupa ce iti dai seama de ce poate motorul, intelegi de ce au facut upgrade de la 225 la 235 pe gumele de 17. Directia este la superlativ. In oras te ajuta cu micsorarea numarului de rotatii de volan iar la viteze mari se intareste. Per total, se simte conectata cu asfaltul si face masina dinamica si vie. As spune ca “masina stie invartita”. Te prinde rau de tot in hora si nu iti mai vine sa o lasi din talpa. Cat consuma ? Motorul de 1.5 cu M6 consuma absolut corect pentru o benzinara de 180 CP care stie meserie cu viteza. 6,5 % pe un drum scurt pe autostrada si cateva orase sate in apropiere de Bucuresti. In schimb, motorul de 1.0 cu CVT consuma absolut totalmente incorect de exagerat de mult pentru “dinamica” oferita. 8 % am avut media pana la Brasov si inapoi. In oras nu am avut consum sub 13%.Asadar evitati 1.0 CVT si mergeti fara regrete pe 1.5 M6. E bun automata ? Este buna si fiabila dar penalizeaza putin dinamica. Este mai linistita cu turatiile inalte, nu te asurzeste cu 6000 rpm imediat ce o calci si clar este un pas inainte pentru cutiile CVT de la Honda. Cu toate astea este sub ce ofera Renault / Nissan cu noul lor CVT – Xtronic. Acolo nu ai cum sa iti dai seama ca mergi pe cutie CVT. Cine a furat motorul Diesel 1.6 ? Honda deja a anuntat ca motorul va fi prezentat oficial in Septembrie la salonul auto de la Frankfurt si va fi disponibil din aceasta toamna in Europa. Vine standard cu M6 si optional cu o automata AISIN in 9 trepte. Identica cu cea de pe CRV. Cine a furat break-ul ? Asta nici noi nu stim inca. Nu exista nicio veste oficial de la Honda in acest sens. Are si ceva spirit practic ? Da, stie meserie si aici. Spatiul a crescut la interior datorita maririi ampatamentului si a ajuns aproape de valorile oferite de Octavia. Totusi, din cauza caroseriei mai “turtite” si a pozitionarii mai joase a scaunelor, masina nu pune in valoare tot spatiul. In Octavia bordul este oarecum aranjat pe verticala si nu intra peste sofer. Stai mai sus si in fata si in spate iar picioarele cad altfel, astfel incat spatiul in jurul tau este mai mare. La Civic bordul “vine peste tine”, ai senzatia de cockpit in fata, stai jos si picioarele le tii mai in fata. Practic, “vezi” mai putin spatiu in Civic decat in Octavia cu acelasi ampatament. Chiar si asa, Civic X este pe locul 2 dupa Octavia la spatiul interior, ambele masini fiind peste orice alta masina compacta dpdv al spatiului. Spatiile de depozitare mi se par foarte bine gandite. In portiere poti sa pui lucruri mai voluminoase decat in Octavia. In lipsa franei de mana cotiera este excelent compartimentata si este foarte adanca. Am pus 2 sticle de 1.5 L fara stres. In Octavia cotiera nu iti ofera mare spatiu. De asemenea ai 2 “etajere” in fata levierului cutiei si poti pune acolo telefon, tableta, posetuta, etc. Overall, este clar peste Octavia la organizarea in cabina. Portbagajul are standard 478 litri, la sedan 520 litri. Daca alegi sistemul audio premium cu 2 suwbwoofere, mai bei 40 litri si ramai cu mai putin. Nivelul de Echipare Sport Plus vine cu evacuari pozitionate central, asadar nu poti monta carlig in acest caz. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Un singur lucru, 2 carlige de tip ancora in portbagaj asa cum are Octavia. Este binevenit singurul carlig oferit acum. Mai agati cateva pungi dar la aproape 500 litri ar trebui sa gasesti ceva mai mult pe acolo. Ma rog, ar mai fi unul, la sedan puteau sa puna hayon. Stie multimedia ? Stie binisor, ai standard bord digital, sistemul Honda Connect adus la zi cu rezolutia, o navigatie Garmin, 8 boxe, volan multifunctional. Sistemul stie Android Auto si Carplay. Asa cum am spus mai sus, mesajele din Garmin si din Waze pe AA le vezi si pe bord daca intri in modul de Navigatie. AA functioneaza impecabil, nu am testat Carplay. Boxele se aud corect pentru clasa masinii. Este un sistem reusit si practic. Te mai ajuta si “Blonda” cand gresesti comenzile. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, un singur lucru. Daca tot ai facut un sistem cu cap, se strica Bill OF Material-ul asa de rau daca se punea un display de 8 sau de 9 ? Macar pe un nivel de echipare superior sa fi fost si te taxau corespunzator. Stie sa conduca singura ? Stie chiar bine dar in limitele legii. Honda Sensing este standard si are un ACC si un LKAS facute ca la carte. ACC are si low speed assist pe cutiile CVT. Fara repros functionarea acestora, evident LKAS ca orice sistem pe baza de camera are limitarile lui si depinde ca calitatea marcajelor rutiere, dar asta iti asumi cand folosesti asa ceva. Ca si comparativ cu Octavia, ACC de pe Honda functioneaza identic, adica excelent. Asadar, sistemele pe baza de radar au cam ajuns la maturitate. LKAS este mai fin decat LA-ul de la VAG, pe Skoda are interventii cam din scurt si masina bruscheaza. Pe Civic intra mai usurel si te tine pe banda fara sa simti. Blind Spot si Rear traffic nu sunt standard si vin de la nivelul 4 de echipare. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, nimic. Chiar daca masina stie multe, legislatia obliga producatorii sa restrictioneze sistemele de tip LKAS sa functioneze mai mult de 15-20 secunde fara ca soferul sa aiba mainile pe volan. Asadar, nu poti citi ziarul in timp de masina merge, intra “Blonda” peste tine si te freaca la melodie imediat. Este scumpa ? Este eftina ? Ce sa zic, este mai scumpa decat Hyundai noul i30 si mai ieftina decat Golf 7. Dar la pret de lista cred ca sta la bataie cu Octavia fara probleme daca iei in calcul toate dotarile oferite. Nu stiu nimic de oferte, discounturi. Arata bine macar ? Frumusetea este in ochiul privitorului. Mie imi place, mi se pare ca arata ca o japoneza die-hard. Este agresiva, este lata, are arcuiri intersante pe capota, oglinzile o pun bine in valoare. Fusta spate mi se pare cam incarcata si sunt elemente cam inutile pe acolo. Cu siguranta atrage priviri pe strada. Nu va fi confundata niciodata cu un Focus, Astra, Kia, etc E buna la pipait ? Masina, nu “Blonda”. Plansa de bord nu este reusita. Sunt materiale cam tari si uratele. Fetele usilor sunt in schimb foarte OK, avem materiale textile, piele si plasticele obisnuite pentru aceasta clasa. Mana sta bine dar ochii se cam zgarie cand privesc plansa de bord. Clar este loc de imbunatarire pentru materiale de pe bord. Ce lipseste de pe Civic 10 ? Scurt si la obiect: parbriz incalzit si guri de climatizare pe spate montate in cotiera. In rest are cam toata gama de optionalele pe care le gasesti la concurenta. Care este targetul pentru aceasta masinarie ? As putea sa o dau in filozofii pretentioase aici. Raspunsul este simplu, orice sofer / soferita care apreciaza o masina care se conduce bine, tare, nu te minte si care ofera spatiu peste clasa medie la bani de clasa compacta. Adevar sau provocare: Octavia 3 sau Civic 10 ? Daca ai nevoie de toti cei 590 litri din Octavia si simti ca de abia te-ai descurca la spatiu cu o Superbia 3 sau cu un Skodiaq .. ramai pe Octavia. Nu exista alternativa in clasa compacta premium sau non-premium pentru spatiul util din Octavia. Daca in schimb, 420-520 litri iti satisfac nevoile de spatiu (oricum spatiul in cabina te va incanta), iti mai place si talpica ... , vrei sa simti masina cum se incordeaza, nu vrei sa te minta cu directii artificiale, ei bine, felicitari ! Tocmai ti-ai gasit masina potrivita – Civic X ! Unde mai gasesc si alte review-uri in Ro despre aceasta masina ? Gasiti mai jos teste facute de oameni mai priceputi ca mine: https://eblogauto.ro/test-drive-honda-civic-5d-1-5-vtec-turbo-182-cp-video/ http://www.turatii.ro/2017/07/25/honda-civic-1-5l-vtec-turbo-sport-plus/ http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-15-turbo-182-cp-75883.html https://www.auto-bild.ro/teste/drive-test/noul-honda-civic-honda-imblanzeste-naveta-spatiala-116523.html https://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-sedan-viitorul-miroase-a-benzina-35264.html Poze, ceva ?1 point
-
Eu am trecut de la Aral 5W40 la Motul X-Cess 5W40(made in France nu Italy) . Diferenta de la cer la pamant in favoarea Motul. Zgomot mult mai mic pe toata plaja de turatii.Urmeaza sa verific nivelul dupa 5000km Ma declar multumit de Motul pana acum.1 point
-
Mersi! Are privacy glass: 4KF Side windows in heat-insulating glass, from B-pillar and rear window dark tinted. Cu toate astea nu fac cat o folie de calitate nici ca protectie termica (IR) nici UV. In momentul asta geamurile au o tenta verde inchis si imi plac mult si asa. Totusi cum spune si @Edy_77daca ar fi foliate s-ar asorta cu plafonul. Am fost foarte indecis in aceasta privinta. De multe ori m-am hotarat sa pun folie, ca mai tarziu sa revin asupra deciziei. Pareri pe aceasta tema?1 point
-
Generatia a2a de CR reactioneaza altfel la update-ul dieselgate1 point
-
1 point
-
:unsure: Urata treaba cu baia de ulei, nu am stiut, cam asa imi papa si mie 1 l la 2500 (400ml la 1000km)(cel putin inainte de depistarea furtunului ). Totusi e mult si atat , inseamna ca la 10.000 km pun 4 l de ulei in completare, deci am facut deja schimbul:) Eu o sa o las asa motorul deocamdata , sau cel mult schimb semeringurile de la supape, functioneaza bine daca fac abstractie de consumul de ulei. Iar la toamna s-ar putea sa incerc un 15w cu Metabond Old Special. Apropo de ce ti-a spus mecanicul tau , diferenta dintre 10w si 15w nu e atat de mare incat sa ai pr la pornire sau sa bata motorul la rece. Doar iarna cand sunt friguri mari va trebui sa o lasi putin mai mult sa se incalzeasca. Dar tinand cont de treaba cu baia de ulei , eu nu as mai baga bani in altceva decat intr-o segmentare. Totusi daca cilindrii au si ei uzura, segmentarea nu va rezolva problema definitiv, ci doar o va ameliora . Vei putea totusi sa ajuti motorul cu un tratament bun. si sa te mai duca mult si bine Toate cele bune !!!1 point
-
@Valeriu26 Poti mai multe pe topicul masinii mele. Am acolo un mini-serial, "Optionale, dar sa stim si noi". La episodul 4 am scris despre scaunele sport. Nu recomand daca stii ca ai copii cu probleme de rau de masina. Sincer, e cam sinistru in spate cu scaunele sport, mai ales ca ai tapiteria neagra si masina nu e vesela la interior.0 points
-
Gata. am ales. semnat, tot. o sa dezamagesc multa lume pe aici, dar am vrut neaparat cutie DSG. e prima masina noua, am spus sa fie si prima "automata" si pentru ca am auzit probleme la DSG7, am zis sa merg pe 2.0 TDI DSG6 FWD. stiu ca te-am dezamagit, @Doc Morelli, dar macar am adaugat ceva optiuni de care mi-ai zis. foarte fain tsi-ul dar am preferat tdi pt cuplu si pt cutie. atat. multumesc si @SwatKat fata de senzori, front assist, si ce-am mai pus eu, am ales scaune sport (pe gri) masina e eleganta, jante pe 16, linie laterala cromata, culoare gri quartz, scaunele alea sport nu prea vin bine pe tipul asta de masina (doar pe RS) dar... mi s-au parut mai comode ca cele stock. mai e si piticul de 2 ani care n-o sa vada nimic in fata... sa raman cu ele sau sa sun dealerul maine sa le scoata?0 points
-
Din pacate dau eroare si cele testate de mine la @Led It Up ... mai asteptam0 points
-
Am mers pe 2 ani sau 30000km. Dar am schimbat cu 1 luna mai devreme ca tot eram in concediu. Schimb ulei + inspectia aia = 808lei (la 2 ani - merge). Urmatorul schimb ulei tot la 2 ani/30000km, urmatoarea inspectie la 1 an. Au fost puse ulei original, la bidon, si filtre tot pe original.0 points
-
cea mai buna alegere pe care poti sa o faci in cazul tau este 1.4 TSI + DSG + ACC si in rest ce optionale mai intra in functie de buget Nu te feri de DSG7 nu ai de ce, ai 4 ani garantie si probabil in afara de ce mai citesti pe forumuri, sunt zeci de mii sau sute de mii de utilizatori care nu au probleme. Daca nu nimeresti vre-un lot cu defecte care oricum apare la iveala repede, nu ai de ce sa-ti faci griji. In alta ordine de ideii gandeste-te ca DSG-ul este oarecum tot o cutie manuala dar care simplist vorbim are mai multe protectii la utilizarea incorecta. La o manuala obisnuita ai un ambreiaj, aici ai doua ambreiaje ... si gandeste-te totusi ca suntem in 2017, daca nu esti o persoana care tine foarte mult sa miste schimbatorul ala stanga dreapta si sa apese pe ambreiaj o data la 2-3 minute sau care vrea sa "simta" masina ... atunci mergi fara griji pe DSG. Bafta !-1 points
-
eu n-am obtinut cine stie ce, pana la urma tot banii aia ii dadeam, +/- 1000 eur. important e si DSG-ul 6 care pt mine, cel putin psihic, e mai sigur. am studiat foarte atent piata second hand in Ro. preturile se tin foarte sus pentru diesel. de fapt nici nu prea sunt multe diesel-uri comparativ cu benzina la vanzare (cu putini km) si asta pentru ca sunt foarte cautate la noi. peste 4 ani nu se va schimba conceptia asta prea mult. din pacate, am observat ca benzina se cam lasa asteptata de clienti (vorbesc de second hand)-1 points
-
Fara a face un versus, diesel-ul o sa revina in forta, deja trend-ul este inversat, Continental extinde gama de motoare diesel de la avioane mici, prin asta face posibil ca un combustibil larg utilizat in aviatie, kerosen (care se aprinde doar prin compresie/explozie) sa fie accesibil si avioanelor mici (in loc de benzina), astfel creste fiabilitatea motoarelor, nr. de ore de exploatare precum si raza de actiune. Revenind la O3, cred ca trebuie renuntat la scaunele sport in favoarea pasagerilor din spate, pentru un copil este important sa vada in fata, mai ales daca este sensibil la mersul cu masina. O alta intrebare, la 1,4TSI este pasla de antifonare pe capota, are si scut?-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00