Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.09.2017 în toate secţiunile
-
12 points
-
Am rezolvat doua detalii, zic eu, de efect. 1. Revopsirea carligului de remorcare (curatat bine, aplicat un agent chimic de neutralizare a riginii, aplicat grunt anticoroziv, si in final vopsit - negru semi mat) 2. Colantare oglinzi cu folie KPMF AireLease, negru lucios. Din punct de vedere vizual, nu exista diferente fata de cea de pe cupola. Rezultat:7 points
-
Poza intitulata - just a random Golf. Nu ma pot abtine sa il iau la alergat si prin oras, chiar daca nu e cea mai economica alegere, e al naibii de placut Placebo sau nu, de cand i-am completat plasticele de la admisie si trage aer pe unde trebuie, nu din compartimentul motor, merge mai fain cand e foarte cald motorul/afara. Cu clemele de la macarale am avut o surpriza placuta - candva in viata masinii au fost schimbate cu metalice - si nu de fostul proprietar, ci mai devreme, pentru ca inainte de a-mi comanda mi-a zis ca nu a umblat pe acolo. Vor aparea la publicitate niste cleme metalice, ca nu mai am alta masina la care sa le pun5 points
-
am condus multe , mai ales dieseluri fiind fan diesel dupa ce am avut un golf 4 cu 1.6 mpi benzina puturos. bora 1.9 pd tdi , audi a4 2.0 PD tdi, rav 4 2.2 d4D ; mazda cx-5 2.2 Diesel parerea mea este ca ceea ce cauti tu in materie de cuplu de la vechile diesel (poate pompe duse) nu le vei mai gasi la actualele common rail in schimb paradoxal le vei gasi la TSI. mai priveste si in jur la ce se intampla cu dieselul, ar trebui sa te puna pe ganduri3 points
-
3 points
-
M-am gandit sa vin cu un mic ajutor celor care sunt in cautarea unui Golf 7 si zilele acestea bat site-urile de profil de pe la noi. https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-7-2013-2-0tdi-150-cp-6-1-trepte-ID9bSc9.html#a646bf9921;promoted Grija mare cu masina asta pentru ca pare dubioasa. Personal am vazut-o in data de 26.08.2017 in targ la Cluj. M-am si uitat un pic la ea, este absolut praf. Pe interior uzata rau, pragurile in zona rotilor din fata clar au fost lovite si rezolvate de un zugrav cred pt ca parca sunt retusate cu bidineaua. Plus ca a fost masina de scoala. Am recunoscut butoanele specifice masinilor scoala de Germania (se poate observa intr-una din pozele de interior, ca pe acel capac de "scrumiera" sunt niste butoane extra). M-am si aplecat sub pedalele din fata si se vedeau acei suporti pe care vine prins acel angrenaj de ghidare catre zona fata dreapta/pt instructor). L-am si intrebat si i-am zis celui care vindea masina ca asta e masina de scoala, normal, raspunsul lui a fost...pai asa am luat-o nu am idee...da masina trage bine, are carte service, km reali....o dat-o cotita. In targ masina era pusa la pretul de 9900 de euro. Ziua urmatoare, duminica, am intrat de curios pe olx sa vad daca masina este si acolo postata, era pusa de vanzare pe Oradea. Peste cateva zile, respectiv saptamana trecuta, rasfoiesc din nou olx-ul, recunosc masina (dupa tzoluri) insa era de vanzare pe Cluj. Azi deja este de vanzare pe Pitesti. (pozele din anunt sunt inca cele facute in Cluj - cand era de exemplu in Oradea la vanzare, masina era pozata intr-o curte)3 points
-
Nu are sens sa mai pornim discutia DSG or not..eu am luat fara DSG din motive evidente. N-am putut sa iau o masina cu gandul "las' ca are garantie"...ca nu pot lua un produs de nou care are sanse reale sa se defecteze si apoi sa stau dupa importator. Daca masina va fi mult folosita in oras, DSG7 va avea de suferit..sunt destule pe MQB care au cazut si au avut nevoie de ambreiaje sa fie inlocuite. E si cel mai scump optional care se poate pune. ACC, FA, camera de spate as vedea ca primele optiuni dupa farurile led, volan incalzit, scaune + bancheta + skoda connect cum s-a mai zis.2 points
-
La ce sa pui injectoare de S3 pe K03S ? In afara de faptul ca o sa iti manance ca o betiva de tras nimic in plus. Daca pui K04 , atunci da ai nevoie de injectoare.2 points
-
Eu ti-as recomanda pentru confortul tau urmatoarele plecand de la pachetul Style: DSG + ACC + FA faruri cu tehnologia LED + AFS blocuri optice spate LED Inteligent Light Assistant Proiectoare ceata Kessy oglinzi exterioare cu efect antiorbire si pliabile electric duze stropitoare incalzite scaune fata incalzite + volan incalzit bolero minim + smartlink + pregatire telefon senzori parcare minim spate Lane assistant volan cu padele (daca optezi pentru DSG) maxidot color daca iti mai intra in buget, parbriz incalzit si ce mai consideri tu extra Cu minim ce este mai sus, indiferent ca mergi pe 1.4 TSI sau 2.0 TDI o sa iti faca viata mai usoara si mai fun in timpul condusului. Bafta maine si asteptare usoara !1 point
-
Sunt constient ca nu sunt astia km...eu sper ca sunt doar 100k dati inapoi... Am uitat sa specific...ca acum sunt 100% sigur ca ASZ-ul si ARL-ul au aceleasi injectoare...si am si dovada pt "cunoscatori"...care imi tot recomandau sa iau injectoare de ARL ca sunt mai bune...1 point
-
Salutare...nu am mai scris de mult pe aici...nu am avut timp nici sa merg cu masina...dar sa surubaresc la ea Avand pitici pe creier...ca in 10 ani de cand am masina nu am verificat injectoarele niciodata...am facut o plimbare pana la Buzau... Pe drumul spre Buzau...a implinit o varsta...si a cerut de baut... Uleiul a fost schimbat acum 6 luni/3k km cand am schimbat turbina... I-am pus juma de litru si urmeaza sa vad ce face mai departe... Acum...ajuns la Buzau l-am cunoscut pe Iulian si m-am cam lamurit si eu cam cum sta treaba cu injectoarele... Mi-a explicat omu' tot ce e nevoie sa stiu astfel incat sa nu mai cred in basme... gen injectoare care pishe sau injectoare din dezmembrari impecabile...verificate pe vcds... Injectoarele se verifica doar pe banc...atat...restul..e can-can... Acum...sa trecem la masina mea...care avand o varsta...inevitabil injectoarele au sapat putin in chiulasa dupa cum se vede si in poze... Pe fiecare injector am gasit astfel de fire de aluminiu...lucru care m-a facut sa inteleg ca injectoarele nu prea aveau cum sa fie intr-o strare foarte buna... Au fost reconditionate toate 4...si acum pot sta linistit ca stiu starea injectoarelor... Cu ocazia asta a fost verificata si axa cu came si pe cilindrul 4 e cam ciufulita...deci va trebui sa o am in vedere...1 point
-
De ce ai face retrofit cu un capac lucios? Why? But why? E cea mai kitsch chestie ever.1 point
-
E o solutie care se aplica cu pensula dupa curatarea mecanica. Daca raman urme foarte mici de rugina, solutia respectiva o neutralizeaza (are loc o reactie chimica care transforma rugina in ceva negru si dur - se vede in poza), spre deosebire de un decapant care ataca rugina si o curata, dar in acelasi timp este coroziv si pentru metal. Evident ca ideea procesului e sa nu reapara in timp rugina sub vopsea. Solutia respectiva a fost de ajutor in conditiile in care, carligul a fost curatat cu smirghel. Daca se folosea o perie mai dura de sarma probabil curata mai bine si mai usor rugina dar ar fi zagariat metalul. In cazul tau, ti-as recomanda sa sablezi carligul si sa il vopsesti electrostatic. Eu nu am facut-o pentru ca am carlig rabatabil si am considerat ca nu a meritat deranjul sa il demontez.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astazi, masina e la un amic pentru schimb de distributie + rulmenti spate + pivoti fata. Dupa asta as face geometria. Cand ma intorc din concediu, as vrea sa schimb rulmentii fata. Si ma mai gandesc ce schimb la ea pana merge perfect!1 point
-
Am reconditionat si turbina, in sfarsit ! Axul si era varza, la fel si etansarea, de aici si consumul de ulei. Am avut mare noroc ca partea calda nu a fost fisurata si am scapat ieftin Am vopsit si bara fata si aripa stanga, sunt foarte multumit de cum au iesit, diferenta de culoare e aproape inexistenta. Am luat si prelungire de bara noua aftermarket si am fost uimit sa vad ca s-a potrvit la fix si nu pare dintr-un material de rahat (bineinteles ca nu e la fel de flexibila ca una originala dar si diferenta de pret este mare). Urmeaza pompa suplimentara de benzina Bosch 044 si injectoare de S3 dupa care un soft nou. Sper sa scoata 235-240cp.1 point
-
si eu le am patate ,si am inteles ca nu se poate face nimic, pt. ca ar fi din plastic cromat. se face de la soda caustica bagata in solutii la spalatorie. daca erau din aluminiu exista solutia polisarii. eu am cumparat un colant ,si le voi colanta uite de aici am luat :https://www.folina.ro/autocolant-tip-oglinda-spiegel-45/d-c-fix/pd/26*215-00011 point
-
Generatia actuala de 1,4 TSI nu papa decat benzina, dar extrem de moderat. Altfel, el papa talpa multa si iti ofera voie buna si liniste in portofel. Tot ce trebuie sa stii despre DFP este un singur lucru: sa nu il ai, sa nu il cumperi, in special pe o masina noua cu care preconizezi ca vei freca orasul. Da, la Diesel 2.0 TDI ai o cutie DSG mai fiabila decat DSG 7 de pe 1.4 si 1.8 TSI. La 1.6 TDI ai in continuare DSG 7. La 1.8 TSI 4x4 ai DSG 6. Alegerea DSG 7 prezinta ceva riscuri, eu am ales M6 din aceasta cauza. Cuplul la Diesel e mai mult pe hartie la generatia actuala de motoare care inlocuieste versiunile afectate de DieselGate. Actualul 2.0 TDI 150 este mai anemic decat fostul 2.0 TDI 140 de pe 02 FL sau Golf 6. Si ca sa intelegi cat conteaza cuplul: cu fosta 03 2.0 TDI 150, 320 NM, nu am reusit niciodata sa ma tin dupa a doua masina a mea - Civic 1.8, 142 CP, 174 NM. Trage tu concluziile despre cuplul enorm de pe Diesel.1 point
-
Un CR sanatos ,din masina ,aproape aproape ca nu-ti dai seama daca e pornit sau nu1 point
-
Salut, Verifica CIV-ul. Acolo ai toate dimensiunile de anvelope omologate pentru masina ta.1 point
-
Felicitari de munca depusa,ceasul arata ok,doar ca e putina intunecata poza. Bafta in continuare,masina arata bine pana acum!1 point
-
Am mers si eu cu el (noaptea) si m-am bucurat de farurile full LED Senzatia este unica si m-a convins ca as putea trai cu ea de Luni pana Vineri (daca am avea infrastructura). Trage frumos, liniar, si are chiar probleme cu punerea puterii jos (la viteze mici) - mai ales daca folosesti "Boost" (echilaventul Sport la DSG) care simuleaza o frana de motor mai puternica decat pe orice alta motorizare cu DSG. Se simte surplusul de greutate pe franare si schimbari de directie (si nici nu exista DCC pe e-Golf, din pacate). In schimb, pe partea de confort, extrem de multumit. Totul este intr-o liniste deplina Franele sunt 288 fata si 272 spate. Ar fi mers si cele de GTI (312/310) dar probabil n-au vrut sa adauge kg in plus.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mi-a luat 2 minute sa codez si stopurile de pe haion pt frana. Arata mai bine acum..si cred eu ca orice plus de vizibilitate e bun la noi in tara. M-am gandit daca sa fac si semnalizarea pace car, dar mi s-a parut ca va fi pom de Craciun.1 point
-
Salut, Intre 1.4 si 1.8 este o diferenta de 2000 Euro ! Asta pentru ca 1.8 nu se mai incadreaza la Rabla 2017. Ambele motoare au 250 NM cuplu, 1.4 este mai usor cu 80 kg dar 1.8 are cuplu maxim pe o plaja de turatii mai larga. Nu este asa de mare diferenta de performanta la o incarcare normala a masinii. In plus, consumul la 1.8 este semnificativ mai mare, cel putin in oras. Deci, 1.4 este cel mai rentabil TSI iar 1.8 pentru cine nu vrea sa mai pluseze cu inca 5000 Euro pentru RS 2.0 TSI.1 point
-
Mda.... acuma ce puteai spune si tu Sa o stapanesti sanatos !! Poate faci si topic separat cu poze1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am auzit de la multe persoane ca Varta s-au cam stricat, in acelasi timp am citit review-uri exact despre Varta Silver care spun ca i-a tinut 2 ani... acum.. ce sa mai crezi (depinde foarte mult de la persoana la persoana ce masina e, cum o foloseste, ce optiuni are.. etc). Am comandat Exide 77Ah, maine sper sa o am si o sa scriu un review mic. Am citit review-uri pe site-uri externe destul de bune despre Exide. Va tin la curent, multumesc !1 point
-
Sperii omul cu prostii. Cati ani? Zece? OnTopic: MERITA SA IEI. Si eu imi voi lua imediat ce am bani de laptop. Pentru asta merge orice laptop care are USB (pentru interfata cu racordare la USB) sau cam orice laptop in viata pentru cea seriala. In general cam cu 600 RON / 6.000.000 ROL poti lua un laptop compatibil cu ambele. Gandeste-te ca o diagnoza la un service iti ia intre 60RON si 100 RON. Te amortizezi f.repede + ai la dispozitie cand vrei tu, unde vrei tu. Face toti banii.1 point
-
0 points
-
OCD - boala grea. In privinta asta nu impartasesc aceleasi ganduri cu tine. Mie mi se pare inutila punerea foliei in zonele alea, o data pt ca se va strica in maxim 2 ani si va arata urat, va trebui data jos/inlocuita (asta ca sa nu arate mai urat decat daca nu o puneai), iar a doua oara pt ca oricum zona aia e f bine facuta din fabrica. Eu la Octavia, dupa 8 ani si 130k km pe drumurile patriei, nu pragurile ciuruite asa cum zic multi ca s-ar face de la pietre. Doar cel din dreapta are 2-3 urme de pietre unde am dat cu kit-ul de retus cu vopsea originala si putin lac peste, nu se vede nimic si e protejat impotriva coroziunii. Daca in 8 ani nu am avut alte probleme, ma gandesc ca oricum 10 ani nu iti da batai de cap treaba asta, deci de ce sa te complici cu folie? Acum na, fiecare cu piticii lui, nu putem sa avem aceleasi pareri in legatura cu orice. Totusi, sunt curios cum va arata dupa 2 ierni si ceva drumuri la viteze mai mari cu antiderapant pe sosele.0 points
-
:) Corect din pacate pt noul posesor de VW PASSAT.Ca sa poti interpreta corect si fara erori eventualele defecte aratate de VAG-COM trebuie sa ai in spate mai multi ani de diagnoza si experienta practica nu numai in domeniul electronicii auto(care evolueaza f. repede de la an la an) ci si in functionarea motoarelor (benzina sau diesel) care au principii si reguli f. exacte de functionare. Felicitari pt. achizitie si bafta in continuare! :)-1 points
-
salutare colegii!!! muuuult mai repede mi-a sosit bolidul (in aproximativ 8saptamaini de la comanda). este vorba de octavia 1.8tsi 180cp, manuala, echipare style cu cateva optiuni extra. sunt foarte incantat de aceasta motorizare. sa zic ca sunt entuziasmat maxim?.... asa e!!!. de 2 zile de cand o am pe mana am preferat sa merg cu ea, decat sa ma joc la butoate-ma rog , la touch. se comporta mult mai bine decat ma asteptam. cine este nehotarat daca sa aleaga intre 1.4 si 1.8...... sa nu stea pe ganduri: 1.8!!!! daca vreun coleg sau mai multi din Bucuresti, cu o astfel de motorizare , eeste/sunt dispusi sa ne vedem pe undeva sa schimbam impresii, as fi incantat. in rest sa ne auzim numa' de bine!-1 points
-
Eu as scoate: Maxidot color Stergator Priza Volan sport Front assistant Si as adauga Incalzire stationara / Parerea mea, de dragul topicului-1 points
-
cea mai buna alegere pe care poti sa o faci in cazul tau este 1.4 TSI + DSG + ACC si in rest ce optionale mai intra in functie de buget Nu te feri de DSG7 nu ai de ce, ai 4 ani garantie si probabil in afara de ce mai citesti pe forumuri, sunt zeci de mii sau sute de mii de utilizatori care nu au probleme. Daca nu nimeresti vre-un lot cu defecte care oricum apare la iveala repede, nu ai de ce sa-ti faci griji. In alta ordine de ideii gandeste-te ca DSG-ul este oarecum tot o cutie manuala dar care simplist vorbim are mai multe protectii la utilizarea incorecta. La o manuala obisnuita ai un ambreiaj, aici ai doua ambreiaje ... si gandeste-te totusi ca suntem in 2017, daca nu esti o persoana care tine foarte mult sa miste schimbatorul ala stanga dreapta si sa apese pe ambreiaj o data la 2-3 minute sau care vrea sa "simta" masina ... atunci mergi fara griji pe DSG. Bafta !-1 points
-
n-am reusit sa ajung azi sa dau avansul. ramane pentru maine. actele deja sunt pregatite. cred ca raman la 2.0 tdi 150cp dsg. am luat-o pe toate partile, pur si simplu sunt incantat de cuplul mare la turatie joasa, consumul care este putin mai mic, indiferent de modul de exploatare. o sa incerc sa o scot mai des la plimbare, voi merge si prin bucuresti destul de mult. la 21mii as lua 1.4 tsi DSG7. la 22mii si ceva iau 2.0 tdi DSG6... chiar nu merita? clar as lua DSG... am mers azi cu masina unui coleg de forum, 2.0 tdi dsg6... mi-a parut un vis. @alexxb, ce ai condus inainte de 1.4 tsi? sunt chiar curios.-1 points
-
Apropo de distributia cuplului pe punti/roti la scout si probabil la celelalte modele VW cu haldex, un filmulet de la Skoda-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00