Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.09.2017 în toate secţiunile
-
Pentru cei care vor sa-si cumpere Karcher K2, K3, K4,...,K7 + FJ10C (pistolul pentru spuma).... NU-L cumparati! zic de pistolul FJ10C. E vai de capul lui. Nu trage detergentul din recipient nici sa-l bati. Am schimbat 3 bucati...si tot asa fac. Apoi am discutat cu un dealer KArcher si a zis ca astea sunt produse noi, din care daca gasesti unul bun din 10...e bine. Asa ca am trecut la FJ6 (mai mic, si merge mai bine). Sambata am schimbat radiatorul de racire si m-am apucat sa refac si rugina de la prag partea dreapta-fata. Radiatorul vechi...OEM Poza din operatie: Apoi am trecut la desfacut aripa. Pentru ca rugina. (vopsea sarita + rugina de suprafata). Intai am curatat bine cu peria de sarma, am spalat cu alcool tehnic apoi am dat cu grund. + dat cu terosol, dar am uitat sa fac poza. Apoi cu spray am vopsit zona unde am lucrat: In acelasi stil am reparat si aripa ca jos era putina rugina si am dat-o pe interior cu terosol. (sper ca am scris bine ) si gata... Am asamblat totul la loc si...voila! Arata mai bine Drumuri bune!2 points
-
Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ...asadar va invit la o coluta Nu l-am mai pus in grila din mijloc ca trebuie sa decupez foarte mult din rama pe inauntru ( pe langa grila propiu-zisa ) o stricam prea tare si nu m-am indurat. Un prieten a venit cu ideea asta asa ca am pus-o in aplicare, chinuiala mare cu adaptatu ca trebuia sa avem grija sa nu turtim doza...ceasul l-am fixat in doza pe interior cu un pistol de topit plastic, prinderea este pe gaura de ventilatie, tot pe acolo am scos si furtunu de vacuum si firele...mie imi place ce a iesit, chiar sunt incantat2 points
-
Daca bateria masinii este ok, fa o diagnoza si posteaza rezultatul. In functie de acesta, vedem ce ai de facut Nu este din ceasuri, la modelul tau.2 points
-
Nota tehnica retrofit xenon OEM Passat B7: Variabile importante : -B7 4Motion sau tractiune fata -B7 cu suspensie normala sau suspensie electromecanica (nu e cea mai corecta denumire dar sa o denumim precum ELSA) -implicit discutam doar de B7 pentru circulatie pe partea dreapta! Caz de studiu: tractiune fata cu suspensie normala. In dezmembrari veti gasi faruri de LHD cu cod:3AB941752 (dr) si 3AB941751(stg), sunt coduri de prima echipare si au fost inlocuite de ...753.....754. Desigur , cu 1-2 urechi rupte, astfel ca va trebuie kit de reparatie : 3AA998225 (stg) si 3AA998226 (dr), acestea contin cele trei urechi si holtzsurub cu pas special. Bec xenon necesar : D3S, nu fac aici o discutie cum deosebim fake de origine! Modul xenon necesar: 8K0941597C , se schimba in E si cel mai actual este B. La SH , luati in considerare data de pe el si ultima litera pentru a anticipa ore de folosire. Producatori: MITSUBISHI ELECTRIC si MAGNETTI MARELLI ( cele mai multe caderi pe Q3, Q5 si Facelift la Q7 le-am avut pe cele de la Magnetti!!!) Aplicatie: Passat B7, Audi Q3,Audi Q5, Audi Q7 , dupa 2011. Modulul de cornering necesar: 3D0941329A, il gasiti la Golf6, Passat B7, Audi Q5, Phaeton new. Aplicatiile au fost puse pentru a va ajuta cautarea de module SH. Pentru cei care au abilitatea necesara si timp disponibil isi pot confectiona singuri adaptorul 10-14 pini , daca nu sursa rapida este Kufatec (49euro + TVA) + 35 euro transport DHL(7-10zile). Atentie daca luati adaptorul de 49 euro nu v-a fi complet (nu are pini can 1 , 2 si 4 alimentare modul cornering) Daca luati pachetul de autoleveling , atunci va fi complet. Atentie: verificati schema electrica pentru ca dispunerea pinilor nu este echivalenta de la PASSAT B6 !!! Calculator autoleveling necesar: 5M0907357F - Z02 ( este un succesor al lui 5M0907357E ( nu am probat daca merge cu E , dar in nici un caz sub el.) In final lucrul cel mai urat: central electric necesar: 3AA937087J-ZGG sau Z1F Central electric de pe non -xenon nu stie sa faca dimming pana la 30% la LED DRL, atunci cand se aprind luminile. Pentru a economisi momentan ceva bani , am cablat DRL LED din far ca fiind pozitie. Astfel nu exista erori, led-urile din far se aprind la actionarea luminilor. DEZAVANTAj: nu exista dimming, led-urile stau pe intensitate maxima si nu se aprind ca DRL. (dar avem minus 1600 lei la buget retrofit!!) Aceste dezavantaje se pot elimina cu module PWM pentru modul led (factor de umplere variabil) dar din comoditate voi lua un central electric. Pentru B7 cu suspensie normala se foloseste doar un singur senzor autolevelig spate, cod: 1K0941273N este succesor la G La kufatec gasiti kit complet autoleveling B7, la B6 exista variata cu kit complet sau doar cablu la 89 euro , in principiu se poate folosi de la B6 si eliminare mufa senzor fata. Am precizat de aceste variante ca poate gasiti modul de autoleveling si senzor din alte surse. Pret (poate relevant exemplul doar daca adaugati 30-40% si rezulta pret de reprezentanta sau poate nu !!!???)) Preturile sunt pe un contract propriu, pret de reprezentanta este cu tot cu TVA si este pus in paranteza-doar informatii la zi si precise) far xenon stg sau dr - 1770lei+TVA kit reparatie stg+ dr: 85lei+TVA (reprezentanta 130 lei) modul autoleveling: 480lei+TVA senzor autoleveling spate: 310lei+ TVA (reprezentanta 650lei) central electric : 1091lei+TVA (reprezentanta 1660 lei) modul xenon: 709lei +TVA (reprezentanta ???? odata 2170 lei altadata 1358 ????) modul cornering: 490lei + TVA bec xenon D3S : 318+TVA Preturi la SH ( in RO) -far 450-500 lei cu ureche rupta si el in stare buna -far "perfect" citat din vanzator :250 euro la prima strigare Nota: Luati personal farul , curat, va vedeti cat de tare este "batut de pietre". Cu pozele e cam greu, poate sa arate rau si sa fie mai bun in realitate sau invers!!! Daca trebuie polishat , mergeti la cineva care stie sa faca bine acest lucru , stratul de protectie este foarte dur, cel mai dur l-am intalnit la A5 si A4-8K cu LED DRL, aplicati imediat folie 3M sau cel mai rau Oracal Guard 270. -modul xenon 450-500 lei -bec D3S foarte variabil: 200-400 lei -RISC SA O "LUATI" -100% cu un fake. (Si cele OEM sunt in ultima perioada sub orice critica, pot vorbi de OEM ca am experienta la schimbat multe catre clienti, nu am experienta la "facaturi" - nu am , nu import , nu vand, imi rezerv dreptul nici sa nu montez decat cu acordul scris al clientului). -modul cornering (foarte rar!!) -modul autoleveling (frecvente cele cu litera C de pe B6 care nu sunt compatibile) Nota: Cand cautati SH ,modul xenon si cornering axativa pe cei care dezmembreaza Audi noi (Q3. Q5, Q7 facelift) , putini stiu ca exista si pe Golf 6 si Passat B7. In anunturi sunt prezentate ca piese de Audi si desigur cu pret de Audi.... Voi reveni cu pret actual de reprezentanta pentru a va face o idee. Revin si cu configuratia de pini pentru adaptor 10-14 pini. Stadiul actual : faruri , module , becuri, adaptoare - fara autoleveling momentan si fara central electric schimbat. Led-urile se aprind la doar la intensitate maxima la aprinderea pozitiei. Am lasat DRL pe bec din proiectorul dublu din bara. In curand: autoleveling , ulterior - central electric. Toate bune si spor la retrofit!!! P.S. Cu pleopele de la CSR pentru B7 (de le userul KTY) look-ul xenonului devine mai "nervos".1 point
-
Generatia actuala de 1,4 TSI nu papa decat benzina, dar extrem de moderat. Altfel, el papa talpa multa si iti ofera voie buna si liniste in portofel. Tot ce trebuie sa stii despre DFP este un singur lucru: sa nu il ai, sa nu il cumperi, in special pe o masina noua cu care preconizezi ca vei freca orasul. Da, la Diesel 2.0 TDI ai o cutie DSG mai fiabila decat DSG 7 de pe 1.4 si 1.8 TSI. La 1.6 TDI ai in continuare DSG 7. La 1.8 TSI 4x4 ai DSG 6. Alegerea DSG 7 prezinta ceva riscuri, eu am ales M6 din aceasta cauza. Cuplul la Diesel e mai mult pe hartie la generatia actuala de motoare care inlocuieste versiunile afectate de DieselGate. Actualul 2.0 TDI 150 este mai anemic decat fostul 2.0 TDI 140 de pe 02 FL sau Golf 6. Si ca sa intelegi cat conteaza cuplul: cu fosta 03 2.0 TDI 150, 320 NM, nu am reusit niciodata sa ma tin dupa a doua masina a mea - Civic 1.8, 142 CP, 174 NM. Trage tu concluziile despre cuplul enorm de pe Diesel.1 point
-
E chiar simpla alegerea: 1.4 TSI daca mergi 1-2 persoane 50+ % din timp sau 1.8 TSI daca mergi mai mereu incarcat sau esti dependent de viteza. 1.4 TSI are consum excelent in oras si e foarte echilibrat in afara, 1.8 TSI trage de rupe aderenta pe toata plaja de turarii dar e mai gurmand in oras si costa cu 1000 Euro in plus fata de 1.4 TSI. Nu se mai incadereaza la Rabla 2017 din cauza emisiilor, deci diferenta creste la 2500 Euro, asta daca mai este valabil programul zilele astea. Diferenta de consum fata de 2.0 TDI: - 1.4 TSI - maxim 1 litru daca nu ai masura cu talpa, la mine este fix 0.5. - 1.8 TSI - 1.5 litri oficial, estimez 2 litri reali. Alegi Diesel doar la 20k+ pe an facuti in special in afara orasului sau daca te dai cu rulota intensiv. DFP-ul este criminal iarna in oras mai ales pe distante scurte. Iti vine sa faci dauna totala sa scapi de regenerarile care apar fix cand parchezi masina. Eu am trecut de la 2.0 TDI la 1.4 TSI, ambele pe Octavia 3, si sunt extrem de relaxat.1 point
-
1 point
-
A trecut umpic de cand n-am mai zis nimic pe aici. Am avut unele probleme si nu prea mi-a mai stat capul la forum, dar revin cu un update. Ideea e ca nu am stat degeaba vara asta, asa ca hai sa va arat ce am facut: Am refacut sigla de pe spate pentru ca era decolorata Am pus cauciucuri noi, mai trase, pe fata si am scapat de frecat. Sunt 215/40/18 si jantele au 9,5j. Aici i-am facut revizia si am incercat sa ridic usa de la sofer, pentru ca s-a lasat, dar nu inteleg de ce a rezistat doar 2 inchideri, apoi a cazut la loc. O sa mai incerc si alta data pentru ca, dupa cum se vede, e ceva de demontat. Aici i-am schimbat caloriferul de caldura, cred ca una din cele mai complexe operatiuni pe care le-am facut singur. A durat 2 zile. Am reconditionat jantele Si mi-am facut un suport pentru ceasul de boost, din fibra. A fost prima data cand am lucrat cu fibra si consider ca mi-a iesit ok.1 point
-
Stiu ca este cu display electronic dar e scump (undeva la 300$) sau ca si alternative ar mai fi asa sau asa1 point
-
Suntem diferiti cu totii si este normal sa avem preferinte si afinitati. Exista o masina pentru fiecare. Sau mai multe pentru fiecare.1 point
-
s [cenzurat] a. s-a https://diacritica.wordpress.com/tag/sa-sau-s-a/ SA se duca urma, depinde cum S-A curatat la spalatorie. daca S-A frecat cu ceva SAU doar S-A spalat clasic (spuma activa, jet). urmele de rasina (ca niste stropi de lipici) se curata cu solutiile dedicate (cum e cea din linkul de mai sus). daca nu iese cu ala, ramane varianta cu polish.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Emy DBine de stiut, ms ! In caz ca face figuri bag silicon. @mad_kat Ms ! Nu am grile de bora, iar daca aveam nici nu ma gandeam sa le stric1 point
-
sunt compatibile - sunt multe coduri care merge, incepand cu T, etc... lista completa o gasesti in link-ul din postul meu de mai sus1 point
-
Exact - numai RCD510 - fabricat de Delphi in China, are intrare USB - direct. RCD310 sa suporte USB cu acel cablu - exclus1 point
-
Stergem putin praful pe aici , am trecut intre timp de 6000 km. Totul e asa cum trebuie, urmeaza curand o curatare ca la carte si putin mai incolo pregatirea de iarna. ... si 2-3 poze din vacanta ... drumurile superbe din Tenerife1 point
-
In principiu sunt compatibile.Am montat cu HW diferit fata de cel original si au mers fara probleme.1 point
-
asa mai bine iei vapsoil, are sigla vw si cred ca shell atinge mai bine standardele decat quantum, care mai e si "decat" 5w-30.1 point
-
Din seria “Testam de 10 ori si cumparam .. de doua ori” azi va voi delecta .. sau enerva cu un drive-test mai consistent cu noua generatie Honda Civic. Testul se va axa pe evolutia masinii fata de Civic generatia 9 dar va fi si un comparativ cu masinile din grupul VAG, in special cu Skoda Octavia 3. Ajunsa la a 10-a generatie, Honda Civic este cea mai vanduta masina a ochiosilor pe piata auto mondiala, fiind totodata si una dintre primele masini din clasa compacta. A prins viata in 1972, cu 2 ani inainte de prima generatie de Golf si probabil cu 10-30 ani inainte de majoritatea userilor de pe VWForum. Putem spune fara sa gresim cand ne referim la Civic: “first of his name, protector of the compact class ..” Din pacate, Honda a avut si are in continuare strategii total diferite pe pietele auto mondiale, accentul fiind pus pe US, China si Japan. Asadar, in Europa avem “decat” 2 modele cu marketing si suport consistent - Civic si CRV precum si 2 mai exotice – Jazz / House si HRV. Mai mult, acum 2 ani, ne-au nefericit si cu retragerea Accordului din Europa. Mi se pare ca Honda are chiar o “datorie de onoare” fata de Europa sa aduca masini din ce in ce mai bune avand in vedere comunitatea numeroasa de fani. Sa revenim la oaia noastra si sa observam ca Honda a introdus o platforma comuna pentru masinile din clasa compacta, medie cat si pentru SUV-uile declinate din acestea, inclusiv pentru modelele echivalente de la Accura. Astfel, Civic X global, noul CRV MY2017 global lansat in US anul acesta si noul Accord MY2018, au la baza acelasi sasiu. Si bine au facut, pentru ca acesta este trendul pe piata auto. Si macar asa putem avea si noi, crestinii musulmanii din Europa, modele identice cu privilegiatii din State. In Europa, noua platforma se vinde pe Civic gen 10 din Aprilie 2017 iar din martie 2018 fundurile noastre se vor tabaci si in noul CRV gen 5 lansat deja in State. Si pentru ca la orice model nou lansat producatorii se lauda cu “the new and improved MY…bla bla”, sa vedem cu ce ne tenteaza Honda. Cam asa arata lista cu cele mai importante dotari standard pe Civic: · Honda Sensing cu: sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem de asistare la menținerii benzii de circulație, Cruise Control Adaptiv cu funcţie de anticipare si low speed assist, City Brake cu Pedestrian Detection, Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. · Direcţie sport progresiva. Electrica, bineinteles. · Frană de parcare electrică cu funcţie Brake Hold. · Sistem Stop & Start · Sistem de climatizare automat cu două zone · Oglinzi rabatabile electric şi incălzite · Scaune incălzite (față) · Sistem multimedia Honda Connect cu: navigație Garmin (7" touchscreen, navigare pe internet, Android Auto si Apple CarPlay), 2 Porturi USB, 8 incinte audio, comenzi audio pe volan · Bord digital · Suspensie spate independenta. · Suspensie sport. Incepand cu nivelul doi de echipare mai primesti foarte gratis si: · Jante din aliaj de 17", 235/45 · Volan imbrăcat in piele, Schimbător de viteze imbrăcat in piele · Senzori parcare (față și spate) · Cameră video pentru mers in marşarier · Geamuri fumurii La echiparile superioare mai poti gasi: Honda Sensing suplimentat cu Blind Spot si monitorizare traffic in marsarier, faruri Full LED, amortizoare adaptive, Trapa, Piele, sistem audio cu 11 boxe si subwoofer, wireless charging, etc, etc. In fine, masina are 5 niveluri de echipare si gasiti mai multe detalii despre preturi si echipari pe portalul Honda Romania: https://www.hondatrading.ro/descarca-brosuri/, https://www.hondatrading.ro/modele/civic-5d/ Din lista cu dotari standard veti observa ca Civic este pozitionat foarte bine si ca Honda ceva planuri de prea-marire in clasamentele de vanzari. Sa vedem acum si ce am condus pentru sufletul meu si pentru acest review: - ~ 50 km cu Civic Sport Plus 1.5 Turbo 182 CP, M6 - ~ 500 km cu Civic Elegance 1.0 Turbo 129 CP, CVT Rapid, cum se prezinta generatia 10 fata de Civicul de generatia 9 prin ochii unui sofer ce conduce un Gen 9 pe un frumos motor 1.8 iVTEC: - Este clar mai silentioasa atat la zgomote de rulare cat si la zgomotele de suspensie. - Suspensia este in continuare setata ferm fara a deranja insa. - Climatronicul este mai reusit. Din pacate lipsesc in continuare gurile de ventilatie pe spate dar poti trai mai usor in caldurile infernale din vara fata de climatizarea de pe generatia 9. - Infotainment reusit, se vede ca s-a lucrat mult aici si a rezultat un sistem inchegat, predictibil si usor de folosit. Asta si pentru ca standard s-a echipat masina cu un ecran de 7”, Navigatie Garmin, bord digital, comenzi audio pe volan, 8 boxe, suport DAB, AA & Carplay. - Motoare Turbo, deci adio iVTEC. - Suspensia independenta standard face masina mai rafinata si miile de gropi bastinase se vor absorbi mai usor si mai silentios. - A aparut un carligel in portbagaj. O mare minune asta, nici nu va imaginati ce nervi iti faci pe Civic Gen 9, o masina cu portbagaj de ~500 litri, fara sa ai ceva de care sa agati plasele. Fun fact / Easter Egg despre Infotainment Doua lucruri m-au surprins placut incepand cu prima cheie. Imediat ce am luat masina, incercand sa efectuez manevrele de plecare, in boxe a inceput sa se auda un mesaj in romana. Initial am crezut ca am pornit un post de radio din greseala si oricum eram ocupat cu comenzile incercand sa ma acomodez cu ele. Nu am dat importanta mesajului dar tot am prins cu urechea ceva despre cum “nu efectuez manevrele de parcare corect”. Imediat am intrat in panica, adicatelea, de unde stiu astia de la Radio ca am luat o Honda Civic si nu stiu sa o parchez bine. Something was dark wrong. Dupa doua secunde de “sa-mi dau palme / WTF / Candid camera moment”, am realizat ce se intamplase. Masina asta duce mai departe sistemele de asistenta sofer, oferind … o asistenta virtuala, sa o numim “Blonda din Honda”, o confidenta practic. Erorile mai importante facute de covrigarii meseriasi sunt insotite, pe langa mesajele de eroare in bord, de mesaje sonore in limba setata pe infotainment. Asadar, o voce suava de domnisoara ma indemna sa “apas frana de picior si sa eliberez frana de parcare inainte de a pune masina in modul Drive”. Adica, eu plecam cu frana de parcare trasa. Pe parcursul testului am mai descoperit si alte mesaje transmise de aceiasi voce sexy. Cica “sa imi pun centura de siguranta”, “sa alimentez urgent cu carburant”, “masina se apropie de limita maxima de viteza limitata electronic”. Ce sa zic, ne-am inteles bine. Ca si in viata reala, “Blonda” vorbea in ritmul ei, eu conduceam in legea mea. Ma gandesc ca ar fi frumos sa ne surprinda Honda la FL cu o holograma pentru aceasta asistenta. Neaparat Hentai. Al doilea lucru inedit este bordul digital care se integreaza cu sistemul de navigatie, inclusiv cu sistemul Android Auto. Mesajele din Waze referitoare la urmatoarea manevra erau afisate si pe bord. Nice to have. Cum merge dracia asta ? Merge ca vantul si ca gandul daca cumperi 1.5 si ca melcul pensionat daca cumperi 1.0 cu CVT. Combinatia 1.5 182 CP, M6 si jante pe 17 cu latime 235 este foarte reusita. Motorul de 1.5 trage incantator intre 3000 si 6000 rpm si daca nu iti cunosti limitele poti sa albastresti tapiteria foarte usor daca porti blugi. Sau poti sa o faci maro daca nu porti blugi. Nu are rost sa palavragesc eu acum despre asta, motorul este senzational, trage fara limite de cuplu sau putere pana in 6000 rpm. Merita sa testati un Civic, macar si numai pentru acest motor. Eu nu am mai vazut niciodata in aceasta clasa de pret un motor asa de tupeist. Te duce la 200 kmph cu o lejeritate impresionanta. Sta la bataie cu 1.8 TSI 180 fara rusine. Pe asfalt masina sta ca pe sine, gumele cu latime 235 te ajuta mult si dupa ce iti dai seama de ce poate motorul, intelegi de ce au facut upgrade de la 225 la 235 pe gumele de 17. Directia este la superlativ. In oras te ajuta cu micsorarea numarului de rotatii de volan iar la viteze mari se intareste. Per total, se simte conectata cu asfaltul si face masina dinamica si vie. As spune ca “masina stie invartita”. Te prinde rau de tot in hora si nu iti mai vine sa o lasi din talpa. Cat consuma ? Motorul de 1.5 cu M6 consuma absolut corect pentru o benzinara de 180 CP care stie meserie cu viteza. 6,5 % pe un drum scurt pe autostrada si cateva orase sate in apropiere de Bucuresti. In schimb, motorul de 1.0 cu CVT consuma absolut totalmente incorect de exagerat de mult pentru “dinamica” oferita. 8 % am avut media pana la Brasov si inapoi. In oras nu am avut consum sub 13%.Asadar evitati 1.0 CVT si mergeti fara regrete pe 1.5 M6. E bun automata ? Este buna si fiabila dar penalizeaza putin dinamica. Este mai linistita cu turatiile inalte, nu te asurzeste cu 6000 rpm imediat ce o calci si clar este un pas inainte pentru cutiile CVT de la Honda. Cu toate astea este sub ce ofera Renault / Nissan cu noul lor CVT – Xtronic. Acolo nu ai cum sa iti dai seama ca mergi pe cutie CVT. Cine a furat motorul Diesel 1.6 ? Honda deja a anuntat ca motorul va fi prezentat oficial in Septembrie la salonul auto de la Frankfurt si va fi disponibil din aceasta toamna in Europa. Vine standard cu M6 si optional cu o automata AISIN in 9 trepte. Identica cu cea de pe CRV. Cine a furat break-ul ? Asta nici noi nu stim inca. Nu exista nicio veste oficial de la Honda in acest sens. Are si ceva spirit practic ? Da, stie meserie si aici. Spatiul a crescut la interior datorita maririi ampatamentului si a ajuns aproape de valorile oferite de Octavia. Totusi, din cauza caroseriei mai “turtite” si a pozitionarii mai joase a scaunelor, masina nu pune in valoare tot spatiul. In Octavia bordul este oarecum aranjat pe verticala si nu intra peste sofer. Stai mai sus si in fata si in spate iar picioarele cad altfel, astfel incat spatiul in jurul tau este mai mare. La Civic bordul “vine peste tine”, ai senzatia de cockpit in fata, stai jos si picioarele le tii mai in fata. Practic, “vezi” mai putin spatiu in Civic decat in Octavia cu acelasi ampatament. Chiar si asa, Civic X este pe locul 2 dupa Octavia la spatiul interior, ambele masini fiind peste orice alta masina compacta dpdv al spatiului. Spatiile de depozitare mi se par foarte bine gandite. In portiere poti sa pui lucruri mai voluminoase decat in Octavia. In lipsa franei de mana cotiera este excelent compartimentata si este foarte adanca. Am pus 2 sticle de 1.5 L fara stres. In Octavia cotiera nu iti ofera mare spatiu. De asemenea ai 2 “etajere” in fata levierului cutiei si poti pune acolo telefon, tableta, posetuta, etc. Overall, este clar peste Octavia la organizarea in cabina. Portbagajul are standard 478 litri, la sedan 520 litri. Daca alegi sistemul audio premium cu 2 suwbwoofere, mai bei 40 litri si ramai cu mai putin. Nivelul de Echipare Sport Plus vine cu evacuari pozitionate central, asadar nu poti monta carlig in acest caz. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Un singur lucru, 2 carlige de tip ancora in portbagaj asa cum are Octavia. Este binevenit singurul carlig oferit acum. Mai agati cateva pungi dar la aproape 500 litri ar trebui sa gasesti ceva mai mult pe acolo. Ma rog, ar mai fi unul, la sedan puteau sa puna hayon. Stie multimedia ? Stie binisor, ai standard bord digital, sistemul Honda Connect adus la zi cu rezolutia, o navigatie Garmin, 8 boxe, volan multifunctional. Sistemul stie Android Auto si Carplay. Asa cum am spus mai sus, mesajele din Garmin si din Waze pe AA le vezi si pe bord daca intri in modul de Navigatie. AA functioneaza impecabil, nu am testat Carplay. Boxele se aud corect pentru clasa masinii. Este un sistem reusit si practic. Te mai ajuta si “Blonda” cand gresesti comenzile. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, un singur lucru. Daca tot ai facut un sistem cu cap, se strica Bill OF Material-ul asa de rau daca se punea un display de 8 sau de 9 ? Macar pe un nivel de echipare superior sa fi fost si te taxau corespunzator. Stie sa conduca singura ? Stie chiar bine dar in limitele legii. Honda Sensing este standard si are un ACC si un LKAS facute ca la carte. ACC are si low speed assist pe cutiile CVT. Fara repros functionarea acestora, evident LKAS ca orice sistem pe baza de camera are limitarile lui si depinde ca calitatea marcajelor rutiere, dar asta iti asumi cand folosesti asa ceva. Ca si comparativ cu Octavia, ACC de pe Honda functioneaza identic, adica excelent. Asadar, sistemele pe baza de radar au cam ajuns la maturitate. LKAS este mai fin decat LA-ul de la VAG, pe Skoda are interventii cam din scurt si masina bruscheaza. Pe Civic intra mai usurel si te tine pe banda fara sa simti. Blind Spot si Rear traffic nu sunt standard si vin de la nivelul 4 de echipare. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, nimic. Chiar daca masina stie multe, legislatia obliga producatorii sa restrictioneze sistemele de tip LKAS sa functioneze mai mult de 15-20 secunde fara ca soferul sa aiba mainile pe volan. Asadar, nu poti citi ziarul in timp de masina merge, intra “Blonda” peste tine si te freaca la melodie imediat. Este scumpa ? Este eftina ? Ce sa zic, este mai scumpa decat Hyundai noul i30 si mai ieftina decat Golf 7. Dar la pret de lista cred ca sta la bataie cu Octavia fara probleme daca iei in calcul toate dotarile oferite. Nu stiu nimic de oferte, discounturi. Arata bine macar ? Frumusetea este in ochiul privitorului. Mie imi place, mi se pare ca arata ca o japoneza die-hard. Este agresiva, este lata, are arcuiri intersante pe capota, oglinzile o pun bine in valoare. Fusta spate mi se pare cam incarcata si sunt elemente cam inutile pe acolo. Cu siguranta atrage priviri pe strada. Nu va fi confundata niciodata cu un Focus, Astra, Kia, etc E buna la pipait ? Masina, nu “Blonda”. Plansa de bord nu este reusita. Sunt materiale cam tari si uratele. Fetele usilor sunt in schimb foarte OK, avem materiale textile, piele si plasticele obisnuite pentru aceasta clasa. Mana sta bine dar ochii se cam zgarie cand privesc plansa de bord. Clar este loc de imbunatarire pentru materiale de pe bord. Ce lipseste de pe Civic 10 ? Scurt si la obiect: parbriz incalzit si guri de climatizare pe spate montate in cotiera. In rest are cam toata gama de optionalele pe care le gasesti la concurenta. Care este targetul pentru aceasta masinarie ? As putea sa o dau in filozofii pretentioase aici. Raspunsul este simplu, orice sofer / soferita care apreciaza o masina care se conduce bine, tare, nu te minte si care ofera spatiu peste clasa medie la bani de clasa compacta. Adevar sau provocare: Octavia 3 sau Civic 10 ? Daca ai nevoie de toti cei 590 litri din Octavia si simti ca de abia te-ai descurca la spatiu cu o Superbia 3 sau cu un Skodiaq .. ramai pe Octavia. Nu exista alternativa in clasa compacta premium sau non-premium pentru spatiul util din Octavia. Daca in schimb, 420-520 litri iti satisfac nevoile de spatiu (oricum spatiul in cabina te va incanta), iti mai place si talpica ... , vrei sa simti masina cum se incordeaza, nu vrei sa te minta cu directii artificiale, ei bine, felicitari ! Tocmai ti-ai gasit masina potrivita – Civic X ! Unde mai gasesc si alte review-uri in Ro despre aceasta masina ? Gasiti mai jos teste facute de oameni mai priceputi ca mine: https://eblogauto.ro/test-drive-honda-civic-5d-1-5-vtec-turbo-182-cp-video/ http://www.turatii.ro/2017/07/25/honda-civic-1-5l-vtec-turbo-sport-plus/ http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-15-turbo-182-cp-75883.html https://www.auto-bild.ro/teste/drive-test/noul-honda-civic-honda-imblanzeste-naveta-spatiala-116523.html https://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-sedan-viitorul-miroase-a-benzina-35264.html Poze, ceva ?1 point
-
Am reusit sa pun piesele de la CTS pe masina. Alta treaba la geometrie acum Am facut poza inainte sa regleze baietii caderea si convergenta, sta cadrul tipla acum. Final cadere 1.1 si convergenta 0.08 daca imi amintesc bine. Intre timp am implinit 106k, acum se apropie de 107k. Tot fara probleme, sa speram ca si pe viitor la fel De fapt mint, am trimis pompa DW65V in Germania la garantie pt ca mi-a facut probleme. Am pus la loc pompa originala pana se rezolva. Am schimbat parbrizul cu unul Pilkington helimat pe cod de MK5, pt MK6 nu exista heliomat. Si 2 poze facute cu potato-phone. GTD + 2x Edition 35 2x Edition 35 Drumuri bune sa aveti!1 point
-
1 point
-
Comparatia trebuia facuta cu pretul unui Tiguan la austrieci, diferenta de pret de lista se cam pastreaza, indiferent de piete, cel putin la ce comparatii facusem in trecut1 point
-
Intre timp mare lucru nu am mai facut la masina, deoarece sunt destul de ocupat cu munca, dar inca mai strang ceva piese pe care vreau sa le montez in vreo luna, doua. Am cumpat flanse amortizoare, bielete antiruliu, bucse bascula, un pivot, suporti motor si bujii. Am pus o folie cat de cat discreta pe geamuri, o investie buna pentru zilele de vara, chiar s-a simtit diferenta in sesul ca aerul conditionat a facut fata mai bine. Intr-o alta zi pe cand faceam curat in masina, am gasit ambele panouri de pe stalpii spate cu materialul dezlipit. O luna si ceva am cautat panori in stare impecabila, pe care intr-un final le-am gasit si le-am schimbat.1 point
-
Am reusit sa montez arcurile sport Vogtland. Masina a primit un drop de 4 cm fata-spate. Confortul e putin mai bun ca la arcurile sport oem(1BE). Dupa cum se vede arcurile sunt identice la lungime pe fata, doar ca Vogtland sunt mai moi. Pe spate chiar sunt mai lungi ca cele sport oem. Distanta de la centrul rotii la aripa (aproximativ): Fata: stock 39,5cm / cu arcuri Vogtland 35,5cm Spate: stock 39 / cu arcuri Vogtland 35 cm Adio spatiu inestetic Cred ca trebuie niste distantiere pe spate, sau niste jante mai late (18 inch pacat cu rar-ul). Las si o poza cu bordul1 point
-
Mai important decat rodajul cu restrictii peste 3000rpm sunt regimurile de folosire , adica sarcina la temperaturi mici, racire insuficienta dupa run-uri in forta. Principiu de "dupa rodaj" masina nu consuma ulei nu prea sta in picioare. Sunt destule masini cu rodaj facut care mananca ulei. Cred insa ca ajuta...la moral in special Drumuri bune si baga "paie pe foc" ! In plus, in calitate de moderator sa tragi discutia in mod vadit si abuziv in zona tehnica, in mod netranspararent, e o incalcare grava a regulilor acestui forum Nu ma asteptam la dvs....1 point
-
Nicio noutate pe aici; mi-au ajuns intr-un final chestiile din State, saptamana viitoare sper sa le montez impreuna cu toate suruburile de la cadru si fuga la geometrie Saptamana trecuta am reusit sa ajung pe Transfagarasan, f bun drumul, de cand am cumparat masina tot am zis ca merg1 point
-
UPDATE: Suporti tabla: 3C0815948 -54 lei cu Tva 3C0955473A -141 lei cu Tva Kit furtun: - 7P6955964A - 263 lei cu Tva Pompa spalator far: 6R0955681 Desi exista cod de piesa, urmatoarele componente nu se livreaza! 3AA807177+3AA807178 ( suporti spalator far) 3AA919399+3AA919400 (suporti PLA fata) Cei mai apropiati suporti de PLA fata, ca unghi de aplicare, sunt cei de la CC facelift cu 3C8..., care se livreaza. Nici piesele de PLA spate nu se livreaza, dar se pot folosi suporti din kit-ul de PDC-B7, fata sau spate.1 point
-
Update preturi 14.07.2017 - Retrofit spalator far pentru Passat B7 Realizat retrofit de curand, piese SH achizitionate de client: bara fata cu spalator si PLA, rezervor dublu + pompa Pret bara nu stiu nici macar informativ, pret bazin + pompe = 200 lei NOTA IMPORTANTA: ATENTIE LA ACHIZITIE !! LA BARA CU SUPORT SPALATOR: SUPORTUL DE CILINDRU NU ESTE PIESA DE SCHIMB, NU SE LIVREAZA , DECI TREBUIE SA FIE IN STARE PERFECTA. IDEM, SUPORT SENZOR "PLA", STG+DR. Piese noi: ( PRET FARA TVA!) 3AA955103 ( cilindru ridicator cu sup)- 248,50 lei 3AA955104 ( cilindru ridicator cu sup)- 248,50 lei 3AA955109 ( capac)- 53,50 lei 3AA955110 (capac)- 53,50 lei 6R0955665 ( piesa unghi)- 27,85 lei ( necesar 3 buc.) 8D0955873 ( racord"T")- 27,60 lei 3AA955665 (connection piece)- 11,20 lei ( necesar 2 buc.) 1J0955846 ( clema)- 1,95 lei ( necesar 6 buc.) Furtun nu am comandat , pentru ca aveam pe stoc ( se livreaza la kit/3m), cu aceasta ocazie am vazut aberatia maxima ( desi in Etka scrie destul de clar , la rep. se comanda multiplu de kit, sustinand ca e pret pe metru! Facturi de reparatie cu aprox. 1000 lei pentru 3 m de furtun!) Si la pretul corect mi se pare o exagerare din partea VW, aprox. 90-100 lei/metru. Releu, suport releu, cablaj OEM, din stoc. ATENTIE LA GARNITURA DINTRE VASE!! COD: 3C0955489A - 9,50 lei Prin rutarea corespunzatoare a cablajului si furtunului gofrat pentru spalator parbriz scapati de necesitatea achizitiei," kit-ului de reparatie instalatie spalat parbriz de la Audi" - cod: 4F0998102B Necesar si doua " table" la pret tipic de VW, le aveam pe stoc, revin cu cod, nu-l am la indemana, pentru prindere vase rezervor( superior+inferior). Aceste table nu exista pe masini cu halogen!! Spor la cumparaturi si retrofit!!1 point
-
1 point
-
Mda...marketing ieftin de tinut clientu' cu ochii ca pe butelie pe frunze si alte chestii, in loc sa se gandeasca cum trebuie exploatata optim o masina. Intre timp, cu ochii la/pe frunza, masina merge sub-turat, SS activ cauzeaza probleme in timp, etc., da' e important ca' frunza e 100%. Important, ce sa mai zic.1 point
-
1 point
-
Salut, Si eu constat cu nefericire acelasi lucru. La verisoara Skoda Superb misuna toata lumea. In alta ordine de idei, vis-à-vis de problema cu oglinda, stiu ca dupa ce se activeaza functia, se aduce schimbatorul in R sa coboare oglinda, apoi se regleaza in pozitia dorita de sofer. Cand se trece in D si se depaseste viteza de 15 km/h (parca ?!) oglinda revine in pozitia normala. Sper sa fi fost de ajutor.1 point
-
N-am rezolvat nimic, am observat ca face si mai rau cand urc o panta. Un mecanic zicea ceva de injectoare, desi nu cred ca ar fi asta. Maine o bag in service pentru suspensie si o sa mai intreb. Momentan m-am obisnuit asa1 point
-
sigur ca erau.... Da, se gasesc kit-uri de reparatie la majoritatea VW-urilor.1 point
-
Desigur , exista si kit de reparatie de B6 , cred ca pret de reprezentanta in jur de 150 lei/ set. Set-ul contine 3 piese si suruburil necesare. Set-ul este separat stg si dreapta. Trimite - mi pe PM pe ce parte si care ureche, poate exista pe stoc ramase din kit-uri , de obicei la faruri care sunt recuperabile se rupe o ureche. Toate bune!1 point
-
Retrofit spalator faruri Passat B7 Mentionez ca toate piesele necesare au fost luate de noi, OEM, dar din alte surse, nu sunt relevante preturile mele, dar va sugerez sa incercati in diverse directii, va pot spune ca unele piese la furnizori sunt la 1/3 din pret de reprezentanta ( la piesele scumpe ma refer care si conteaza!!!). In paranteza sunt preturi de reprezentanta la zi cu TVA inclus. Cele care nu sunt mentionate au fost pe stoc la mine, dar revin cu informatii totale. Nu am facut referire la bara fata , deoarece am achizitionat-o SH, in stare perfecta. Atentie: cand luati bara SH , verificati suporti si prinderi la cilindri, precum si la suporti de senzor parcare. Nu intrati in panica daca este deteriorat vreo unul, exista la bucata atat suporti de cilindru, cat si de senzor parcare. Daca tot sunteti in acest moment, cumparati suporti pentru senzori PLA , ca oricum vopsiti bara. Chiar daca nu faceti retrofit , puteti pune niste senzori defecti pentru a umple gaurile. Necesar: Cilindru spalator dreapta 3AA955104 ( reprezentanta 189.09 lei) Capac spalator dreapta 3AA955110 GRU (40.27) Cilindru spalator stanga 3AA955103 (189.09) Capac spalator stanga 3AA955109 GRU (40.27) Clips fixare ( necesar 6 buc.) 1J0955846 (9.72) Racord "T" 8D0955873 (14.57) Racord "L" (necesar 3 buc.) 6R0955665 (122.70) Pompa 6R955681 ( stoc- revin cu pret) Garnitura pompa 431955465A ( stoc - revin cu pret) Garnitura intre bidoane 3C0955489A (6.90) Cot la 90 ( necesar 2 buc.) 3AA955665 (16.30) Vas superior 3AA955453H ( stoc -revin cu pret) Vas inferior 3AA955453J ( stoc - revin cu pret) Kit furtune OEM , la colac de 5 m ( stoc - revin cu pret) Mufa , pini , etc voi comunica ulterior , datele prezentate le-am avut in tableta mea. Toate bune!1 point
-
consumurile reale nu cele declarate de producator pe 1.4 tsi si 2.0 tdi sunt similare in oras, eu in Bucuresti am consumuri de 6.5-7.5 la 1.4 tsi. Condu cele doua motorizari sa vezi care iti place mai mult, iar daca cutia automata este obligatorie atunci ai deja raspunsul.0 points
-
Cel mai potrivit un ulei 5w40 cu aprobare 505.01 , gasesti lista de uleiuri 505.01 - 2017 pe forum0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00