Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.09.2017 în toate secţiunile

  1. Tocmai ca pentru Romania, mai ales daca se merge extraurban destul..masina folosita zilnic, Cross Climate nu sunt alegerea ideala. La noi sunt constant temperaturi de peste 30 vara, temperatura asfaltului fiind mult mai mare. Nu mai spun cum se incinge o anvelopa la rulare constanta cu 130kmh la acele temperaturi. Apoi iarna, sunt zile de -10 grade, nameti care mereu iau autoritatile prin surprindere. Oricat de bun e Cross Climate si e peste o anvelopa obisnuita all-season, in conditiile din Romania si pentru o masina de care ai nevoie zilnic, fara da fie alternativa..mult mai indicate sunt 2 seturi de anvelope. Eu consider ca sunt cu atat mai importante anvelopele sa fie de sezon la noi in tara cu cat te trezesti cu gheata pe carosabil, drum inzapezit, cu pieton care iti sare in fata, cu tot felul de pericole neasteptate care obliga la franare si in situatiile aceastea cati ar prefera cross climate in defavoarea unui pneu dedicat de iarna mid/high-end. Nu e ignorat faptul ca un set de anvelope se va uza considerabil mai repede decat 2 seturi, asa ca exista si aici un aspect.
    6 points
  2. E, si nu e chiar asa. Cele OE sunt facute de anumiti producatori, dar la standardele impuse de VAG, nu cum le fac ei in mod normal. De aici si sigla VAG pe ele.
    3 points
  3. Intre timp mare lucru nu am mai facut la masina, deoarece sunt destul de ocupat cu munca, dar inca mai strang ceva piese pe care vreau sa le montez in vreo luna, doua. Am cumpat flanse amortizoare, bielete antiruliu, bucse bascula, un pivot, suporti motor si bujii. Am pus o folie cat de cat discreta pe geamuri, o investie buna pentru zilele de vara, chiar s-a simtit diferenta in sesul ca aerul conditionat a facut fata mai bine. Intr-o alta zi pe cand faceam curat in masina, am gasit ambele panouri de pe stalpii spate cu materialul dezlipit. O luna si ceva am cautat panori in stare impecabila, pe care intr-un final le-am gasit si le-am schimbat.
    2 points
  4. FIind mai lunga, adica cam cat un Passat. :-) Dintre anvelopele enumerate, as lua Alpin 5, nu poti compara Michelin cu celelalte doua branduri.. Daca nu circuli mult iarna si vrei sa faci economie, avand doar un singur rand de anvelope, poti alege Cross Climate. Daca vrei siguranta si aderenta cat mai buna in orice sezon, mergi pe 2 randuri de roti, vara - iarna..
    2 points
  5. Nu se poate ce vrei tu din soft. Poate doar hardware.
    1 point
  6. Trebuie scos CP (component protection ) Se rezolva la reprezentanta sau la un tuner priceput ,costa aprox. 350 ron 18109/P1701/005889 - Transmission Control Unit: Locked Possible Symptoms Transmission will not shift properly. Possible Causes Component Protection active due to module replacement. Possible Solutions If Component Protection is active due to module replacement, this will need to be resolved at the Audi dealer using Software Version Management. SVM is a system used by VW/Audi to update control modules and in certain cases, to change their Coding or Adapt serial numbers for anti theft systems. Special Notes Component Protection is normally found in the Audi (4F) A6 and (4E) A8 platform. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18109/P1701
    1 point
  7. Astazi am fost la un drive test. Pentru cei care nu stiu, VW are un eveniment pana pe 7 Sept, la Promenada Mall si la Baneasa Shopping City , eveniment cu e-Golf-ul. Puteti merge, vedea si testa masina. Ca si impresie: mi-a placut masina, e silentioasa, foarte confortabila, excelent pentru oras, iar cu o autonomie de 250 km este ok si pentru ceva plimbari pe afara. Se infige sestul de bine, dar ramane o senzatie ciudata totusi atunci cand o calci tare pentru simplul fapt ca dupa 2-3 secunde de tras tare constati ca nu mai creste nimic, simti plafonarea cuplului. As fi curios cum se comporta si in afara, pentru oras e excelent si de ajuns. Dotarile de serie sunt si ele destule din cate am citit iar masina de test mai avea cateva chestii in plus. Oricum, Discover Pro este standard ca fapt divers, faruri LED la fel, si altele.. O experienta interesanta. E clar...asta e viitorul...
    1 point
  8. Start-stop nu se poate dezactiva permanent nici cu interfata vag-com. Vezi sa nu fie bateria pe duca.Daca nu e in parametri, nu se mai opreste masina.
    1 point
  9. Am decis sa-mi prezint si eu masina. In februarie 2012 dadeam comanda si plateam avansul. Masina pe care mi-o doream este o Jetta MK6, 1.4 TSI 122CP DSG7 in echiparea Highline, culoare Candy White. Pe langa dotarile de serie am mai comandat din lista de optionale: - "Light Assist"-Asistent activare automata faza lunga - Aer conditionat automat "Climatronic"cu doua zone de reglare a temperaturii - Indicator presiune pneuri - Keyless Access si sistem de pornire motor - Pachet iarna:scaune fata incalzite,duze pentru spalarea parbrizului incalzite. - Pachet lumini si vizibilitate 1 oglinda interioară cu sistem automat antiorbirefaruri cu functie automata "Leaving home" si functie manuala "Coming Home"senzor de ploaie pentru activarea automată a ştergătoarelorsenzor de lumină pentru activarea automată a farurilorlumini de drum permanente cu lampa separata- Park-Pilot-semnale acustice pentru obstacole fata/spate - Radio CD RCD 510,display TFT touch-screen color, diagonală de 16,5 cm, cititor de carduri SD, functie redare MP3,CD-changer pentru 6 CD-uri, interfată AUX-IN, 4x20W, 8 incinte şi antena Diversity - Trapa din sticla actionata electric - Volan multifunctional din piele in 3 spite, cu decor din aluminiu, maneta frana de mana si maner schimbator de viteze imbracate in piele,control DSG. As mai fi vrut Bi-Xenon dar cand am dat eu comanda nu era disponibil in lista de optionale. Dupa o asteptare de 4 luni, am ridicat masina de la dealer la sfarsitul lunii iunie 2012. De atunci am facut 14.000km, am trecut printr-o revizie de 1 an la care am schimbat uleiul si toate filtrele si cateva retrofituri :icon_thumleft: : - protectii praguri usi - RNS510 - camera Rear Assist - Bluetooth - roti de iarna 15" cu capace - butoane cromate - pedale si footrest de aluminiu - door warning lights cu LED - tipsuri evacuare - lampi numar inmatriculare cu LED - volan R ( multumiri lui Bwwlan :beer: ) - schimbat panou climatronic cu cel v. 2013 - folie Lumar transparenta 50% Urmeaza: - footwell lights - iluminare ambientala oglinzi retrovizoare - Park Assist - cluster color Premium
    1 point
  10. Buna ziua. Ne cerem scuze pentru acest mic off-topic, insa vroiam sa intrebam un coleg cu un Passat CC, din Bucuresti, daca ne poate ajuta sa testam pe masina lui un model de LED care este posibil (nu stim in ce masura, de aceea dorim sa testam ) sa mearga fara eroare de bec ars si in sistem Plug & Play (fara rezistente sau adaptari aditionale) pe luminile de zi / DRL (lampa care ne da multe batai de cap de foarte mult timp). Aspecte importante: Data testare: 2 Septembrie 2017 (maine ); Locatie testare: Atelier Led It Up (https://goo.gl/maps/DRZBpsVgRWH2); Ora testare: Oricand intre ora 10:00 si 14:00; Beneficii: Daca LED-urile vor functiona fara probleme si, bineinteles, ii plac si colegului care ne va ajuta cu testarea, le poate achizitiona cu un discount de 10%. In cazul in care nu functioneaza sau nu ii plac (speram sa nu fie cazul acesta ), poate achizitiona oricare produse / pachete de lumini cu un discount de 15%. Bineinteles, si pentru testarea LED-urilor de DRL dar si pentru celelalte produse (daca doreste) oferim instalare gratuita. Important: Avem un singur loc disponibil pentru testari (consideram ca nu sunt necesare teste pe mai multe modele similare). Se aplica principiul Primul venit, primul servit. Pentru programari privind ziua de maine, ca sa nu spam-am acest topic, ne puteti anunta prin mesaj privat. Vom raspunde tuturor mesajelor, indiferent daca deja s-a efectuat o programare pentru maine Va stam la dispozitie oricand va putem ajuta cu informatii sau detalii. Va multumesc, Catalin @Led It Up
    1 point
  11. 75Nor nu despre preferintele tale vorbeam, eu voiam doar sa subliniez că acest bord digital își găsește utilitatea in practica și nu e doar un moft. Timpul ne va lămuri, însă dacă ar fi să facem un pariu eu as miza pe o prezenta generalizată la viitoarele modele. Dacă ar fi să facem un sondaj sunt convins că marea majoritate și-ar pune pe mașină o astfel de opțiune. Cat despre primele ecrane digitale, hai sa fim serioși totuși, nu încape comparație cu ce e acuma. Pur și simplu la acest moment tehnologia s-a maturizat și poate oferi mult mai mult la un preț accesibil. Și nu e meritul Vag, nici nu am pomenit de Vag.
    1 point
  12. Salut, rata de schimb a injectoarelor pe 2.0 TDI 170 CP e mult mai mica decat pe 2.0 TDI 140 Cp plus ca acum din cate stiu eu daca iti pica injectorul pe 2.0 TDI PD ti se schimba gratuit la reprezentanta VW-AUDI. Legat de articulatii toate modelele de Audi de la A4 in sus au suspensie multilink iar un schimb al tuturor bratelor de pe fata e cam 2100 RON + manopera dar tre sa te gandesti ca nu le schimbi din 15000 in 15000. Cu DPF trebuie sa mergi un pic mai turat, sfatul meu e sa iesi cel putin o data la 2 saptamani in afara localitatii si sa mergi vreo 100 km turat cu ea si nu vei avea probleme. Intretinerea per toatal nu e scumpa o revizie cu tot cu ulei pe mine ma costa undeva pe la 350-400 de lei.
    1 point
  13. Sincer de banii pe care ii dai pe bordul digital(in jur de 500 Euro parca este la VW) poti comanda alte optiuni chiar necesare.
    0 points
  14. Bun, am citit ''fro'' 43 de pagini înainte și ''fro'' 10 pagini înapoi...ideea e că-n mare (28°C) am înțeles despre ce-i vorba, dar...să dă un RNS 315 SW0500 HW H80 33/14 și un Passat (sculă nu alta) cu celebrul, arhicunoscutul, nemaipome...ok, să revenim la subiect, 3C0907530C 007 0040. Intrebarea e, să pupă dacă fac update dă soft sau nu să pupă ? Sau să renunt la ciungă ''fro'' 2 zile și să iau alt modul....? dacă e să iau altu', ce literă să aibă-n coadă ? τ, δ sau π ? ....ăăăăăă, scuze, am greșit tastatura...aștept răspunsuri....
    -1 points
  15. Uleiul original este facut de Quantum, acelasi ambalaj, acelasi continut, aceleasi proprietati. Nu este un ulei rau, insa nici pe departe nu merita suma ceruta pe el, din moment ce acelai bidon dar sub denumire quantum 5w30 costa ~ 35 dolari bidonul de 5 litri adica aproximativ 140 ron. Este exact ca si cum ai cumpara piese OE pe producator gen lemforder dar cu sigla/stanta VAG luata cu flexul si ai plati 50 ron per piesa, sau ai cumpara aceasi piesa cu sigla VAG made by lemforder insa ai plati pe aceasi calitate 200ron. Eu sunt de parere ca unele piese au adaos comercial imens, datorita siglei, iar calitatea nu o regasesti mereu in pret mai mare.
    -1 points
  16. Incepand cu 1 octombrie o sa-mi pun anvelopele si jantele de iarna pe masina, nu de alta, dar vreau sa vad cum e trecerea de la 18 la 16. Anvelopele sunt 2 pirelli snowcontrol 3 iar 2 sunt kleber krisalp hp3, dot 2016 la toate. O sa vin cu feedback dupa ce le probez pe umed/uscat si zapada cand o sa ninga. Inainte de asta din 2013 pana in 2017 am folosit nokian wr d3 luate de noi, au fost foarte bune, excelente primele 2 ierni dupa care s-a simtit ca nu mai sunt ca noi, dar tot isi faceau treaba. Cele mai bune anvelope de iarna folosite de mine nokian wr d3/ cele mai slabe anvelope de iarna: nokian w+ ambele pe 195/65/15.
    -1 points
  17. Pentru Romania Cross climate sunt tot ce trebuie in orice sezon.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!