Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.09.2017 în toate secţiunile
-
Uleiul original este facut de Quantum, acelasi ambalaj, acelasi continut, aceleasi proprietati. Nu este un ulei rau, insa nici pe departe nu merita suma ceruta pe el, din moment ce acelai bidon dar sub denumire quantum 5w30 costa ~ 35 dolari bidonul de 5 litri adica aproximativ 140 ron. Este exact ca si cum ai cumpara piese OE pe producator gen lemforder dar cu sigla/stanta VAG luata cu flexul si ai plati 50 ron per piesa, sau ai cumpara aceasi piesa cu sigla VAG made by lemforder insa ai plati pe aceasi calitate 200ron. Eu sunt de parere ca unele piese au adaos comercial imens, datorita siglei, iar calitatea nu o regasesti mereu in pret mai mare.3 points
-
2 points
-
Este ok. Ca pret cam scump. Gasesti online mult mai ieftin. Nu postez aici detalii si magazine ca se considera reclama mascata. Daca vrei detalii-da-mi un PM.1 point
-
1 point
-
Revin cu cateva detalii despre masina, fara poze de data asta Weekend-ul trecut masina a primit inca o revizie, la Darius Motors Ploiesti, ca de obicei, la ~130650km, filtre Mann, 4l de Ravenol VPD 5w40, plus inlocuit bucse bascula fata anterioare + posterioare, un burduf de la planetara dinspre roata care era crapat si scapa vaselina (deh, face 8 ani peste o luna) si o bieleta antiruliu pe stanga (cea de pe dreapta am inlocuit-o la 63k km, avea rupt complet burduful la unul dintre capete). In rest, masina se comporta foarte bine, bucsele nu le-am schimbat pentru ca era galagioasa suspensia la gropi, ci pentru ca erau uzate (se vedea cu ochiul liber ca era crapat bine cauciucul din ele) si nu voiam sa ajunga sa trancane. Dupa schimb, parca se simte putin mai inchegata la gropi, dar nu e mare diferenta (banuiesc ca mai mergeau vreo 50k km pana incepeau sa faca galagie). Pe viitor vreau sa schimb si bratele pe spate, si acolo bucsele sunt foarte roase/crapate, dar nici ele nu fac niciun zgomot la gropi/denivelari si sper sa nu faca pana le schimb. Cred ca cea mai mare uzura s-a instalat pe bucse in ultimul an cand masina nu a mai rulat foarte mult (doar 7000km), anul trecut aratau considerabil mai bine. Nu stiu de la ce, dar am un greieras in masina, un zornait in zona 1500rpm parca, vine de undeva dinspre bord / din interior / dinspre torpedo...nu am reusit sa-l identific, dar ma zgarie pe creier. Sper sa dispara singur sau sa-i dau de cap. In rest, motorul se comporta foarte bine, chiar ma intreba mecanicul de ce nu o vand daca tot o folosesc mai rar, ca lui ii place mult masina si mai ales cum suna motorul, ca a vazut cum o intretin si ca de mai bine de jumatate de an cauta una asemanatoare dar a gasit numai harburi cu peste 300k km dati inapoi la 120k, cu probleme la motor, cutie de viteze, etc. Si cica ar fi vazut peste 20 de O2 FL, niciuna dintre ele nu era nici macar la un pret corect raportat la uzura pe care o avea.1 point
-
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru acest mic off-topic, insa vroiam sa intrebam un coleg cu un Passat CC, din Bucuresti, daca ne poate ajuta sa testam pe masina lui un model de LED care este posibil (nu stim in ce masura, de aceea dorim sa testam ) sa mearga fara eroare de bec ars si in sistem Plug & Play (fara rezistente sau adaptari aditionale) pe luminile de zi / DRL (lampa care ne da multe batai de cap de foarte mult timp). Aspecte importante: Data testare: 2 Septembrie 2017 (maine ); Locatie testare: Atelier Led It Up (https://goo.gl/maps/DRZBpsVgRWH2); Ora testare: Oricand intre ora 10:00 si 14:00; Beneficii: Daca LED-urile vor functiona fara probleme si, bineinteles, ii plac si colegului care ne va ajuta cu testarea, le poate achizitiona cu un discount de 10%. In cazul in care nu functioneaza sau nu ii plac (speram sa nu fie cazul acesta ), poate achizitiona oricare produse / pachete de lumini cu un discount de 15%. Bineinteles, si pentru testarea LED-urilor de DRL dar si pentru celelalte produse (daca doreste) oferim instalare gratuita. Important: Avem un singur loc disponibil pentru testari (consideram ca nu sunt necesare teste pe mai multe modele similare). Se aplica principiul Primul venit, primul servit. Pentru programari privind ziua de maine, ca sa nu spam-am acest topic, ne puteti anunta prin mesaj privat. Vom raspunde tuturor mesajelor, indiferent daca deja s-a efectuat o programare pentru maine Va stam la dispozitie oricand va putem ajuta cu informatii sau detalii. Va multumesc, Catalin @Led It Up1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este teapa clasica ce se facea pe ebay acum multi ani. Nu stiu acum daca se mai face dar s-au mai orientat si teparii. Stiu ca pe otomoto.pl (autovit.ro din Polonia) se facea asta la greu acum cativa ani. Regula este clara, nu acceptati nicioadata doar convorbire pe mail cand cumparati ceva mai scump de 10 Euro. Nu vad niciun motiv ca un vanzator serios de masina fie ca este trabant fie ca este bentley sa nu raspunda la telefon sau sa refuze discutia telefonica.1 point
-
1 point
-
E bine ca mai sunt si oameni care apreciaza puterea unei masini in limite, nu vor sa scoata untul din ea cu orice ocazie. Foarte frumoasa masina, o masina de familie cu "muschi"!1 point
-
1 point
-
Imi primul rand, imi cer scuze pentru greseala pe care am facut'o la postarea in care am prezentat lucrarea cu franele (si pe care am vazut'o, ca or mai fi si alte care mi'au scapat ) : "si atunci (i-au) iau o suspensie direct pentru motorul ala" Bun ... si acum sa trecem la subiect: la inceputul lui iunie, dupa ce m'am vazut cu franele montate pe masina, mi'am luat inima in dinti si l'am imbaiat pe Poolak. Planul era sa termin sambata, dar situatia a fost mai maronie decat ma asteptam, in sensul in care am gasit toata masina plina de smoala. Nu mi'a dat prin cap sa fac poze decat cand am ajuns la coada, asa ca ... Prin urmare ... sambata de dimineata, la ora 8, am deschis spalatoria :)), si pentru ca in ziua aia a plouat, am avut noroc si am putut sa ma desfasor fara sa ma deranjeze nimeni. Ma rog ... nu m'a deranjat, dar am avut asistenta maxima, pen' ca daca nu au venit masini, toti baietii de la spalatorie, care nu aveau ce face, m'au acompaniat o vreme, pana au cedat nervos :). Am spalat masina, ca de obicei: de doua ori sapun si jet, apoi inca o data la manusa. Dupa treaba asta, am scos bitumul de pe caroserie (trei ore si ceva. Ma cam luase cu caputul si cu dureri de "sele"). A fost multa smoala depusa pe praguri si pe marginile interioare ale spoilerelor, dar si restul masinii era plin de punctulete de smoala. Dar la final am scos'o argintie ca zapada : ) ) ) Dupa treaba asta m'am luat de jante. Le'am dat jos, cate doua si le'am dat cu Sonax Full Effect Wheel Cleaner. O data, dupa care, pentru ca aveam multe puncte negre ramase intre spite, am incercat cu Tar Remover-ul de la Nigrim (pe care l'am terminat cu ocazia asta). Si apoi cu cel de la LiquiMoly. Dar degeaba. N'am cedat si am mai dat o data cu Sonax. Si inca o data. Pfaa ... simteam ca innebunesc. Nu ieseau deloc. Si cu jantele din spate aceeasi poveste. Ba alea erau si mai impestritate cu depunerile astea. Faza este ca stiam din toamna de ele, dar abia acum avut timp sa ma ocup de chestia asta. Pana la urma am cedat nervos si am renuntat. Am decis sa inchei ziua. Se facuse trei, in puii mei. Cand sa plec, a venit unul dintre baietasii de la spalatorie si mi'a dat sfatul cel bun: detartrant Nufarul ca sa o scot la capat cu jantele. Hm ... m'am dus si l'am cumparat si am incheiat ziua de sambata. Duminica de dimineata, am luat'o de la capat. Primul lucru ... jantele. Am dat una jos si am incercat cu nenorocirea aia de substanta (diluata cu 20% apa !!!) pe interiorul jantei, catre muchia interiora. Si... surpriza, nu am vazut nici o reactie negativa. Asa ca am continuat si pe zonele vizibile dinspre exterior. Am pulverizat detartrantul si am frecat usurel cu peria printre spite si ... s'a dus totul. Absolut totul !!! Dupa asta restul a mers struna: inca o spalare, sters caroseria, decontaminat cu argila, apoi ceara (doar lichida - Sonax HighSpeedWax) si la urma ultima stergere cu prosopul special pentru dupa ceara. Delir, in puii mei: alta jumatate de zi petrecuta cu Maurul. Si astea sunt o parte din unelte Doar ca la final ...1 point
-
Sper sa va foloseasca decodare via web, gratuit http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/skoda http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/vw cred ca merge pentru un numar de 2 decodari gratuite / zi. am testat cu o masina random, fabricatie 2017 (octavia 3 - facelift) si a functionat perfect.1 point
-
1 point
-
Oricare, insa atentie sa iei varianta care trebuie, pt ca au mai multe produse: iti trebuie norma 507 eci 5w30. Valvoline 5w30 extreme bidon gri cu capac albastru Mobil 1 ESP 5w30 bidon bidon gri cu eticheta verde - ca sa iei ultima varianta de esp (cea imbunatatita) trebuie sa apara pe bidon norma dexos 2. Shell 5w30 iti trebuia ultima reteta cu denumirea helix ultra si tehnologia pure plus. O alta varianta demna de luat in considerare ar fi Shell 0w30 cu norma 507 pt DPF si perfect pt vremea toamna-iarna, eu asta cred ca-l pun luna viitoare. SAu pt cineva cu buget putin mai generos, si care are si cai putere recomand cu incredere Fuchs 5w30 PRO S eticheta rosie- un ulei bun, de calitatea lui motul 300V. (merge bine in motoare care vad rosu - aviz Cezar, Roberto, si altii care au masini de 250-400CP).-1 points
-
Mai important decat rodajul cu restrictii peste 3000rpm sunt regimurile de folosire , adica sarcina la temperaturi mici, racire insuficienta dupa run-uri in forta. Principiu de "dupa rodaj" masina nu consuma ulei nu prea sta in picioare. Sunt destule masini cu rodaj facut care mananca ulei. Cred insa ca ajuta...la moral in special Drumuri bune si baga "paie pe foc" ! In plus, in calitate de moderator sa tragi discutia in mod vadit si abuziv in zona tehnica, in mod netranspararent, e o incalcare grava a regulilor acestui forum Nu ma asteptam la dvs....-1 points
-
Are porche a40 , dar poti pune fuchs 5w40 ca are norma 505.01. Sau daca vrei neaparat shell este 5w30 cu norma 507.00 care inglobeaza 505.01. Daca mergi mult afara pune 5w40.-1 points
-
Bun, am citit ''fro'' 43 de pagini înainte și ''fro'' 10 pagini înapoi...ideea e că-n mare (28°C) am înțeles despre ce-i vorba, dar...să dă un RNS 315 SW0500 HW H80 33/14 și un Passat (sculă nu alta) cu celebrul, arhicunoscutul, nemaipome...ok, să revenim la subiect, 3C0907530C 007 0040. Intrebarea e, să pupă dacă fac update dă soft sau nu să pupă ? Sau să renunt la ciungă ''fro'' 2 zile și să iau alt modul....? dacă e să iau altu', ce literă să aibă-n coadă ? τ, δ sau π ? ....ăăăăăă, scuze, am greșit tastatura...aștept răspunsuri....-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00