Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.08.2017 în toate secţiunile

  1. Dupa muuuuuultaaaaa migaleala, am facut micile modificari necesare la grila, scurtarea suportului pe care scria RS5 ca sa pot pune doar S5 (locul zgariat de pe suport l-am facut eu asa cu freza ca sa prinda bine adezivul si sa am risc minim de a iesi adezivul prin lateral cand voi pune S5-ul pe suportul asta), aici a fost de munca rau de tot, in primul rand taiatul fara sa se vada ca e taiat mi-a dat batai multe de cap si apoi a trebuit sa mut prinderea care era in extremitatea dreapta si care s-a dus odata cu bucata taiata. Also, am vopsit legaturile dintre literele de jos.
    7 points
  2. Mai important decat rodajul cu restrictii peste 3000rpm sunt regimurile de folosire , adica sarcina la temperaturi mici, racire insuficienta dupa run-uri in forta. Principiu de "dupa rodaj" masina nu consuma ulei nu prea sta in picioare. Sunt destule masini cu rodaj facut care mananca ulei. Cred insa ca ajuta...la moral in special Drumuri bune si baga "paie pe foc" ! In plus, in calitate de moderator sa tragi discutia in mod vadit si abuziv in zona tehnica, in mod netranspararent, e o incalcare grava a regulilor acestui forum Nu ma asteptam la dvs....
    6 points
  3. Salutare din Grecia, Foarte mulțumit de comportamentul masinii. Am adunat deja vreo 1500 km de când am plecat în concediu, am mers pe tot felul de drumuri și încărcat și mai liber. Totul ok, motorul trage frumos din orice poziție, suntem happy. Mai jos niste poze de azi, săptămână ușoară! P.S. m-as disperat AA tot concediul, de obicei mai pica din când în când. Însă a avut 2 reprize azi și la venire, îmi pica de parcă era un cățeluș beat. M-am ghidat copilotul însă ... nu e bine, sper să-și revină într-o versiune viitoare.
    3 points
  4. Cateva poze de la intalnirea Seat din Mendig si Nurburgring:
    2 points
  5. Si ca fie treaba treaba, in zilele ce urmeaza o sa primim turbina de 2.5 gratie lui tank jr ( @Andrei_Tdi ) care trece la ceva mai mare . Scuze daca am facut spoil . PS: cred ca si Jettuta mea dupa turbina trebuie sa ia ceva numai de razboinica.
    2 points
  6. @ Crap, da merge bine, internet activat si isi face treaba!. In alta ordine de idei, am revenit si noi acum din Lefkada, de data asta am fost cu avionul( e prima data cand nu merg cu masina), nu exista termen de comparatie...la 14:25 porneam din Bucuresti, la 16:30 faceam baie in Aghios Nikitas. Ma felicit pentru renuntare la masina(am inchiriat un scooter), pentru ca acolo a fost dezastru. Locuri de parcare 0, toata lumea opreste cu avarie unde vrea, strazi super inguste( am vazut un roman cu numer de VN cu un Lincoln Navigator a oprit in drum a blocat ambele sensuri). Va recomand celor care mergeti cu masina sa va asigurati ca hotelul are parcare privata daca nu e jale(cel putin acum in august)...a si asigurativa ca acei 100 de m de plaja nu sunt verticali :), Agios Nikitas fiind un satuc muntos. Fiind pe partea vestica am intalnit numai plaje cu pietre(de unde si culoarea apei), apa care se adanceste repede si valuri relativ mari...m-as gandi de 2 ori daca as veni aici cu copii vreodata...probabil ca nu! Cum in Iulie am fost si in Sarti/Halkidiki inevitabil fac comparatia cu plajele de acolo si pentru o familie cu 2 copii relativ mici as alege mereu Halkidiki. In sud langa Vasiliki am gasit o plaja superba, Agiofili tot cu pietris dar mai fin decat la Kathisma/Milos/Porti Katsiki. Puteai sa mergi 5-10 m pana se adancea brusc( nu 2-3 cum au fost la alte plaje). Nu ma intelegeti gresit, pentru mine a fost perdect, erau stanci, puteai sa te cateri sa sari in apa fara probleme ca era foarte adanca, dar pentru cine nu stie sa inoate( the other half) nu prea e fun... Toate croazierele porneau din Nidri, si spre deosebire de Zakyntos anul trecut unde am fost preluati de un autobuz chiar din fata hotelului nostru si dusi in port, aici trebuia tu sa te descurci sa ajungi in Nidri(cam 25 de km din Aghios Nikitas)...in final am renuntat, stiind ca o sa fie aglomerat, fapt confirmat mai tarziu cand stateam la Porto Katsiki si a venit vaporul de croaziera plin ochi. Dupa jumatate de ora au si plecat... Per total pot sa zic ca Lefkada e o insula ce merita explorata cap coada(nu sa stai intro statiune 7 zile), dar trebuie sa stii la ce sa te astepti( drumuri inguste, aglomeratie mare, ape adanci si plaje pe partea vestica preponderent pieteroasa). Eu recomand daca mergeti cu masina sa va treziti cu o ora mai devreme decat majoritatea grecilor(8:00) si atunci cu siguranta gasiti loc in parcarile amenajate langa plaje su nu trebuie sa lasati masina "sus pe stanca". Pentru alte intrebari si curiozitati va stau la dispozitie
    2 points
  7. 2 points
  8. Am un KQ750 cu BH2, scuturi metalice, aparatori maini, cutie pasager...a mers doar (o) bunica cu el, il dau ieftin /sarcasm; /offtopic Astfel de "aventuri" se savureaza in minim doua "masini", pentru ca, daca Domnu'-fereste ramai impotmolit, nu are cine rade de tine.
    2 points
  9. Salutare, Propun sa deschidem aria Polo mk 6 cu un topic de consiliere in vederea achizitiei si configurarii. Avem deja configurator pe Romania, deci material didactic este Spor !
    1 point
  10. Buna seara colegi,dupa o lunga perioada in care am tot amanat sa deschid un nou topic masinii mele,cu toate ca am fost activ aproape zilnic,a venit momentul sa-mi prezint si eu jucaria,spre rusinea mea abia acum,cu toate ca o am de aproape 2 ani de zile.Timp in care am reusit sa o transform asa cum am vrut eu.Este vorba de o Skoda Octavia 2 facelift din 2010,cu motorizarea 1.6tdi Dsg7 si cu 200.300km actuali.Nu prea am avut probleme cu ea ( nici nu prea am folosit-o,doar 4000km in aproape 2 ani ), dar sunt foarte multumit de ea,cu toate ca fosta masina a fost un Leon Fr de 170cp. Sa va prezint dotarile si modificarile aduse de mine. Si avem: Cutie automata Dsg cu 7 rapoarte 4 geamuri electrice Pilot automat Senzori parcare cu afisaj pe navi Navigatie Rns 510 Senzori presiune roti Oglinzi electrice incalzite Volan Rs multifunctional + padele F1 Proiectoare cu functie cornering Carkit bluetooth original compatibil cu orice telefon Cotiera fata+ spate Follow me home 8 difuzoare Si celelalte dotari de serie.Poate mai sunt si altele dar nu imi mai vin acum in minte. Acum sa trecem la tot ce am modificat sau schimbat eu la ea: Navigatie originala Rns 510 Bara fata completa Rs originala Extensii padele volan aluminium brushed Soft stage 1 + egr si dpf off ( powertech buzau ) 133cp si 250nm ( limitat de cutie,merge mai mult dar atunci mi-a fost putin teama de cutie) Jante Audi A3 Sline originale pe 18 noi cu anvelope noi + inca un rand de jante pe 17 cu anvelope de iarna Plafoniera cu lumina ambientala de Skoda Superb Evacuare dubla inox Becuri faza scurta cu led. Cam astea imi vin in minte,pe viitor cu siguranta se vor mai adauga si altele pe lista.
    1 point
  11. Am stat la Alkinoos Beach hotel..personal il recomand avand raport calitate/pret foarte bun. Zona este linistita, deloc aglomerata cu turisti comparativ cu alte statiuni saturate. Sunt zone de intrat in apa cu pietre, dar la 100m mai sus este nisip si tot asa e linistit. La 2km de hotel este Paralia Gerakini unde sunt restaurante, nu multe (pe tripadvisor sunt detaliate si merita). La 20km este Nea Moudania pentru cumparaturi, supermarketuri si alte restaurante. Pentru o zona linistita, de relaxare o recomand. Ca pozitionare este fix intre cele 2 brate: Kassandra si Sithonia si se ajunge repede la cele doua pentru varietate de plaje/restaurante/ distractie.
    1 point
  12. Nevermind . Am gasit asta : . Este tot ce ai vevoie pentru a servisa orice la motor. Succesuri
    1 point
  13. Eu am mai spus in urma cu ceva timp , si parca Victor a semnalat ca Motul nu e pentru PD, l-am dat jos dupa 3k. la vremea aia motorul avea 40k. si era f. zgomotos la cald, initial am zis ca e de la motorina, de atunci am trecut instant la Ravenol VMO care ii vine f. bine la BXE , acum am 76K. si suna corect.
    1 point
  14. Cu ocazia schimbarii distributiei am dat capacul jos sa verific dopurile/uzura axei cu came care din fericire nu exista. Pozele sunt de pe masina personala a unui prieten(1.9 tdi BXE) de astazi asa ca, schimbul uleiului la 10 k si NU Castrol mentine motorul curat si intarzie uzura axei.
    1 point
  15. @bbogdanmircea: incerca kleber sau bf goodrich - ambele sunt sub patronajul michelin. Sau cross climate-ul, dar e mai scump.
    1 point
  16. Trebuia sa citesti tot topicul. Am zis, cum am pus Motul s-a schimbat mersul motorului, galagie, nu mai tragea asa de bine ca inainte, consum putin marit. Am simtit pe masina ca nu a mai mers ca inainte. Poate era bine sa il schimb dupa 2-3 mii sau mai repede si sa nu il las. Iar cand l-am scos parca era apa. Si totusi, inainte de Motul nu aveam probleme vizibile, dupa 13 mii cu el afost gata. Motul nu mai este ce a fost candva.
    1 point
  17. Epopeea continua, desi e intrata in tara de doua saptamani, azi mi-au comunicat ca abia vineri primesc numere rosii. Au fost totusi amabili si m-au lasat sa vin sa vad. Sotia m-a intrebat de ce e in doua culori ...
    1 point
  18. Mai degraba kit r20 style..adica ceva aftermarket, nu original. Mai bine R-line, fara evacuare. Masina nu e R, nu are sens sa aiba evacuare de R.pK
    1 point
  19. Nu ti-e frica de ziua cand o sa constati ca ai bagat bani multi pe aspect + elemente etc de masina puternica/agresiva, si tu vei avea un motor 1.6 destul de limitat sub capota ? Macar pastreaza tot ce schimbi de pe masina, poate o sa iti iei pe viitor un G6 2.0 tdi sau benzinar si sa poti muta pe ala toate cele .. Gandeste-te ca sigur vei vrea sa te dai cu unu altu pe strada etc (mai ales fiindca zici ca esti incepator, sigur o sa ai tendinta sa faci asta)... masina va arata bomba dar o sa si-o ia de la mai toti "oponentii" Eu iti doresc succes, dar ia in considerare si sfatul meu si anume: Tine masina asta pana te obisnuiesti cu ea, fara modificari, mai capeti experienta, vezi ce costuri sunt.. si apoi o sa poti sa evaluezi mai bine situatia, o sa apreciezi mai mult o viitoare masina. De cele mai multe ori banii ce-i bagi nu o sa ii mai vezi vreodata, sa nu uiti asta.
    1 point
  20. Pana la urma am cumparat Kleber de la Nor Auto si la un raport bun pret calitate. 263 lei buc fabricate in Franta.
    1 point
  21. Da, ati citit bine 600.000 km. Logic, nu ar avea de ce sa nu duca atat, luati spre exemplu motoarele diesel ce au mult peste 1 milion de km. Toretic, singurul dezavantaj al unui benzinar luand in vizor strict uzura blocului motor, ar fi turatiile mai mari comparativ cu a unui motor diesel, ceea ce s-ar traduce intr-o uzura direct proportionala cu turatia. De aceea hai sa zicem ca un benzinar ar duce jumatate decat unul diesel. Insa, daca nu se abuzeaza de turatii si se merge normal, deci teoretic ar trebui sa fie pentru romania plaja 2000-3000 ture, in Germania pe autostrada urcand spre 4000-4500 ture, ar trebui si ca un benzinar sa duca mult si bine. Desigur, o mare importanta o are uleiul folosit si schimbul deoarece fenomenul oil sludge a facut mari victime de la mijlocul anilor 90 incoace. Si asta pentru ca, motoarele moderne sa le spun asa, cer ulei sintetic de f buna calitate. Desigur, conteaza enorm si modul de exploatare, drumurile dese si scurte scazand considerabil longevitatea unui motor. Benzinarul de care vorbeam adevarul e ca nu a fost prea purtat prin orase, a fost masina de dus si intors la servici pt neamtul respectiv, deci conteaza enorm faptul ca motorul nu a fost exploatat subturat si nici uleiul nu a avut de suferit datorita drumurilor scurte. Pentru ca, fiind putin offtopic, s-a demonstrat si un coleg de-al nostru Solar a descoperit si el insusi ca consumul marit de ulei al unui motor pe benzina nu se datoreaza neaparat uzurii sale ci, imbacsarii si solodificarii ueliului pe segmentii de ungere ceea ce duce la intepenirea lor si de aici la un consum marit de ulei. Doar simpla schimbare a lor a readus vlaga si a eliminat consumul de ulei. Eu personal, mai ales iarna sincer, primul drum dupa prima cheie de dimineata nu il fac mai scurt de 6 km. Prefer sa plec ceva mai repede de acasa si sa fac 2-3 ture prin centru orasului asta pentru a elimina condensul din motor si pt a reincarca acumulatorul. Teoretic, un motor si o transmisie se considera incalzite complet dupa un drum de 4-8 km in functie de temperatura ambientala. Sunt multe de povestit despre modul de exploatare a unui motor, ceea ce nu face obiectul topicului, insa vreau sa evidentiez faptul ca, un motor daca ar fi exploatat optim, nu ar produce mari prbleme utilizatorilor. Parerea mea care practica mie cel putin mi-o demonstreaza. Desigur, luand in considerare un motor corect proiectat si executat, lucru care nu pot sa-l transpun si in era curenta a motoarelor, unde executia lasa cateodata de dorit. Fiind iarasi offtopic, insa daca colegul Gaby a luat in discutie, motoarele pe benzina Opel sunt foarte bine executate insa strict ca bloc motor. Pentru ca, ele au mari erori de executie ( poate si de proiectare), deoarece amplasarea deficitara si total neinspirata a unor componente cauzeaza grave progleme, ce duc la imobilizarea masinii. Si sa va dau un exemplum la motorul 1.6 16v, ecu este amplasat pe blocul motor, ceea ce duce in timp la imbatranirea lipiturilor si in ultima instanta la lipituri reci, ducand la comportament deficitar al motorului in cel mai fericit caz. De regula, masina va deveni neutilizabila si doar rectificarea lipiturilor mai prelungeste durata de exploatare a masinii asta pana cand lipiturile respective cedeaza si ele. E doar un exemplu, sunt si multe altele, insa, dat fiind faptul ca sunt si mai ieftine ( opel-ul comparativ cu VW) popularitatea lor in anumite segmente sh e ceva mai mare si de aici si conceptia ca sunt f bune. Sunt, sa fim seriosi e o masina buna, insa parerea mea, data strict de experienta proprie e ca in nici un caz nu se ridica la nivelul vw. Dar nici departe nu sunt, dar e o vorba, micile detalii fac diferenta asa si in acest caz. Drumuri bune.
    1 point
  22. Acum am peste19 000 de km de cand am achizitionat anvelopele Debica Navigator si ma pregatesc de a doua rotire a rotilor.Pe ploile de zilele trecute cand rulam am avut parte si de o mica acvaplanare, dar eram la viteza redusa 80km/ora si nu am deviat decat aproape un metru in dreapta.Dar speriatura ....... In rest anvelopele nu mai sunt atat de zgomotoase dupa 130 km/h, aderenta buna.
    1 point
  23. Shell-ul ECT 0w30 are norma 507.00. Acel 0 inseamna ca uleiul rămâne fluid la temperaturi mai scăzute, nu ca ar fi mai fluid la temperaturi de 30° sau 100°. Eu il gasesc chiar mai vâscos decât alte 5w30.
    0 points
  24. am schimbat si eu lichidul servo intrucat era maro inchis. am pus ulei rosu de la Mobil atf 220 si sunt multumit de cum se comporta. iar ideea cu ulei original doar verde, cred ca e doar pentru a se vinde ... (parerea mea).
    -1 points
  25. Oricare, insa atentie sa iei varianta care trebuie, pt ca au mai multe produse: iti trebuie norma 507 eci 5w30. Valvoline 5w30 extreme bidon gri cu capac albastru Mobil 1 ESP 5w30 bidon bidon gri cu eticheta verde - ca sa iei ultima varianta de esp (cea imbunatatita) trebuie sa apara pe bidon norma dexos 2. Shell 5w30 iti trebuia ultima reteta cu denumirea helix ultra si tehnologia pure plus. O alta varianta demna de luat in considerare ar fi Shell 0w30 cu norma 507 pt DPF si perfect pt vremea toamna-iarna, eu asta cred ca-l pun luna viitoare. SAu pt cineva cu buget putin mai generos, si care are si cai putere recomand cu incredere Fuchs 5w30 PRO S eticheta rosie- un ulei bun, de calitatea lui motul 300V. (merge bine in motoare care vad rosu - aviz Cezar, Roberto, si altii care au masini de 250-400CP).
    -1 points
  26. Luati-va mai bine AV-L 0w30 respecta norma pt motorizarile voastre si sta mai bine pe fisa tehnica. Eu il iau de la evolube.
    -1 points
  27. Din punctul meu de vedere, poti avea cel mai scump si mai bun ulei din lume ca o axa cu came uzata pica urgent. Pica la fel de repede si daca ramaneati pe Castrol. Tot rezultatul ala era. Uleiul nu poate acoperi rugozitatea camelor in urma uzurii si evident, uzura creste exponential. Este strict parerea mea si daca aveti argumente, sunt dispus sa imi schimb parerea. Trec la Liqui Moly/Redline/Valvoline, etc. (ca nu-s asa mari diferente de pret) si nu e vorba de marca/pretul uleiului ci sa gasim uleiul care protejeaza mai bine axa cu came. As propune si un poll cu cateva intrebari sa vedem cand, cu ce ulei a picat axa cu came si ce ulei s-a folosit inainte.
    -1 points
  28. Cum sa nu aiba Motul norma pt. PD??
    -1 points
  29. @Merlinboy Liqui Moly își va face treaba foarte bine, nu vei avea nemulțumiri din cauza lui, ba chiar s-ar putea să îi rămâi fidel dacă nu te deranjează prețul. Am folosit multe produse de la Liqui Moly și nici unul nu m-a dezamăgit. Top Tec 4200 nu am avut ocazia să îl testez dar cunosc persoane care îl folosesc exclusiv. Ca alternativa mai ieftina vezi uleiurile 504-507 de la celelalte mărci germane, sunt foarte apropiate ca și concepție și compoziție. Nu vei da greș cu nici unul! Mă refer la Addinol (cam greu de găsit în România), Fuchs, Rowe, Ravenol ( cel mai avansat tehnologic, ei folosesc aditivi de ultimă generație, sunt foarte inovativi).
    -1 points
  30. La fel si Motul Specific are norma PD. Eu zic sa incheiem OFF Topic-ul ca deja trecem pe subiectul uleiuri...
    -1 points
  31. Bine ba ca dai din casa! Marlane... @cristi511 Masina mea e mai grea si cu 60%+ mai multa putere si nu am simtit nevoia de frane mai mari. Depinde cum mergi cu masina. Iar Jetta e mai usoara. Probabil, dupa turbina mai mare nu o sa mai fiu de aceeasi parere dar na.. we.ll see
    -1 points
  32. Shell Helix 5w30 cu tehnologie active cleansing, norma 507.00. Cand cumperi sa fie in termen bidonu produs in 2016-2017, altfel nu cumpara. Fuchs 5w30 Gt1 507.00. Daca nu gasesti dintre cele doua ia mobil 1 esp 5w30 bidon verde, dar atentie de unde-l cumperi.
    -2 points
  33. Shell helix ultra 5w40 bidon gri sa scrie active cleaning jos in dreapta pe piston, si sa te uiti la data, sunt niste stocuri vechi de prin 2013-2014 pe piata. Sa nu cumperi bidon albastru. eu as incerca fuchs gt1 pro 5w40 pt axr.
    -2 points
  34. @bubu182 cum vrei ca uleiul să nu se facă cum ai spus tu când el este curățat de tot ce era mai important doar ca să fie protejat DPF-ul? Și mai pe înțelesul tuturor mare parte din uleiul ăsta așa zis modern este plastic! Desfă un motor care a mers în regim LL și ai să îl aduni din fiecare colțișor, o să zici că mașina aia a mers cu pungi si peturi topite.
    -3 points
  35. Are porche a40 , dar poti pune fuchs 5w40 ca are norma 505.01. Sau daca vrei neaparat shell este 5w30 cu norma 507.00 care inglobeaza 505.01. Daca mergi mult afara pune 5w40.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!