Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.08.2017 în toate secţiunile

  1. Va multumesc! Azi dimineata am facut cateva poze, dupa care ne-am pus in miscare pe doua roti inchiriate. Sunt incredibile pistele pentru biciclete, de aici, din zona lacurilor.
    6 points
  2. Shell-ul ECT 0w30 are norma 507.00. Acel 0 inseamna ca uleiul rămâne fluid la temperaturi mai scăzute, nu ca ar fi mai fluid la temperaturi de 30° sau 100°. Eu il gasesc chiar mai vâscos decât alte 5w30.
    3 points
  3. Pune man un radiator Valeo nou si nu o sa ai probleme... Cele din dezmembrari de ce crezi ca sunt mai bune ca al tau?de ce crezi ca s-au pastrat mai bine... Deja peste generatia asta au trecut niste ani buni...si nu prea mai ai cum sa gasesti piese impecabile in dezmembrari...ca si masinile de acolo tot +14 ani au cel putin... Eu am luat din dezmembrari si ce crezi...curgea si ala...dar am vazut dupa ce l-am montat... Degeaba iti da altu...ca munca/timpu pierdut nu le mai recuperezi...
    2 points
  4. Din seria...ce isi face omul cu mana lui se numeste... In acest weekend a fost frumosul festival Smida Jazz Festival, asa ca ne-am gandit sa urcam si noi o zi pana acolo. Initial era in calcul cort, innoptat etc, insa sanatatea nu a tinut cu noi, asa ca am zis ca nu ne riscam la temperaturi de 2°C la cort, pentru a putea fi apti saptamana asta din nou. Vorba lunga, fara sens...vine Sambata dimineata, la o cafeluta, zicem ca nu mancam nimica, ca oricum in maxim 2 ore ajungem....drumul initial...fiind pana in 2 ore...spoiler, am facut peste 4/5h... La iesirea din Cluj deja a inceput haosul, intre Floresti si Gilau se forta pe banda de urgenta, am blocat, mi-am auzit injuraturi ca nu i-am lasat pe destepti sa depaseasca pe dreapta pe banda de urgenta, din pacate la calitate maxima nu am loopwhole mai multe de 7h30m la camera, deci nu va mai pot reda ce si cum a fost... Am scurtat spre luna si reintrat in Gilau, sa nu stau bara-in-bara, si dupa speculand un trafic infernal pana la huedin, am zis sa urcam pe la tarnita spre Marisel, frumos apoi Belis si traseul meu DC121, si totul urma sa fie o urcare placuta.... Insa, dupa marisel ajungand la intersectia intre Poiana Horia si Belis....politist in intersectie, tronson blocat ambele sensuri pentru cel putin 1h40m....in jur plin de "colorati" cu NR. de AB / SJ / BH si turisti din BG ... alternativa la prima vedere, retur spre Gilau si traficul bara la bara de DN pana la Huedin.... Am stat si cautat pe navigatia masinii, nici o alternativa, Gmaps nici cum nu vroia, asa ca cu Waze am prins localitatea Petreasa, si am zis ca pe drum ulterior pun iara Smida, si bun a fi...sfat "prietenesc"...nu ganditi ca mine Tronsonul urma sa arate asa... Drumul real a fost o adevarata peripetie...care m-am bucurat ca nu eram la final cu jante de 19...insa nici astea de 18 din pacate nu arata ca inainte... Las filmuletele sa vorbeasca de la sine, din pacate anumite tronsoane din cauza unghiului prost al camerei nu redau exact urcarile/coborarile aferente, insa tin sa imi multumesc pentru alegerea unei masini 4wd - fie el si haldex, cat si hill decent control, a fost de vis cu el la anumite unghiuri, cat si pentru 360° camera view, acuma mi-am dat seama la ce sunt exact utile vederile laterale, altfel trebuia mult sa stau si eu si sefa cu geamul pe geam cu frica la anumite "obstacole"... In rest nu am ce zice prea multe, las filmuletele sa vorbeasca pentru iq-ul meu redus. Pentru cei busy la birou, desigur ~3h POV driving material Din ce imi aduc aminte, de mentionat urmatoarele "minute", cel mai probabil si altele, insa nici nu doresc sa va plictisesc prea tare deja, oricum bat campii prea mult de obicei: Part 1 , minutul 10/11 camping de colorati si bariera de la intrarea in parcul national (presupun) Part 1, minutul 29+, primele balti mai serioase (cred, nu mai tin minte intre exact) Part 2, minutul 8:40, incep primele drumuri neabordabile, cu "mici" urcari, a fost prima si singura data cand am pus sefa sa se dea jos din masina pentru a aborda unghiul (ma rog, incepe pe la minutul 10-11, pacat de copyright de la radio background music, mi-a scos aparent total sunetul) Part 2, minutul 17, primul fail de noroi, abordat complet gresit, cred ca am avut ulterior mai grele prin care am trecut fara sa fac tigania (aici tind sa cred ca mi-am aranjat si jantele zgarieturile din aftermath photos) Part 2, minutul 23, wrong turn 1 Part 2, minutul 25:30, urcare abrupta ingusta Part 2, minutul 34, wrong turn 2 Part 2, minutul 38, drum bun si semnal de net....insa wrong road, retur pe araturi Part 2, minutul 50...DN1R 5 km....nu stiam ca va fi un pic mai "lung" ca si timp pana acolo decat mi-as imagina in mod normal pentru 5 km Part 3, inceput, magia Hill Decent, pacat ca nu se prea observa, minutul 3+ deja nu mai atingeam nici o pedala Part 3, minutul 7, va fac cunostinta cu calutii, imi pare rau de aripa daciei care a fost indoita Part 3, minutul 16, coborare ingusta Part 3, minutul 18, god bless side view camera Part 3, minutul 22:40, primele pietricele mai serioase Part 3, minutul 32, ultimii 400m pana la asfalt Part 4, minutul 23...final destination...Smida... Si acuma "aftermath-ul" Proaspat dupa zona in care am ramas impotmolit La destinatie 3 din 4 jante cu zgarieturi jur imprejur sa fie ca la carte....macar is "fine" 1 cu ciobitura.... Mai era putin afectat lacul de pe aripa fata dreapta la o zgarietura fina, insa dupa spalat/mic polish nu se mai observa nimica. Jantele se vor "reface" dupa ce trec la cele de iarna, nu vad nici un sens sa le refac inainte. Da, ma zgarie si pe mine zilnic cand le vad, insa poate trec macar pe la cineva inainte, sa imi spuna exact cum va sta distractia, atat ca si cost, cat si ca si durata a lucrarii, desi nu imi imaginez ca e rocket science, dar nu e domeniul meu, deci voi intreba ca vaca la poarta noua In rest, cel tarziu in weekend cred ca bifez 20k km, poate reusesc o poza in bord daca imi aduc aminte, insa fiind mai tot timpul cu ACC activat, tot uit sa il dezactivez sa vad cati km am in total, fiind in aceasi "zona" afisate ambele, alternand in functie de ACC on/off Ah, si un meanwhile in Romania, la intoarcerea inspre Cluj , fac un cut sa nu va irositi 10minute din viata pentru 1 cadru cu oi...si viraje ac de par fara nici macar un indicator In alta ordine de idei...si offtopic... Un NOE infiltrat - Bruni era dupa 4 episoade de inmuiat, spuma, clatit si prastia astepta sa fie dusa la spalatorie, inca nu avea nimica la aripa Prastia are 9.5xy km, trebuie sa ii revopsesc o oglinda, sefa a crezut ca incape pe undeva... Asta imi este pe primul plan, nu doresc sa ma apuce anotimpul rece cu ea asa. Mai muscase asa ceva ieri, insa a fost scos dupa spalat/mic polish, imi pare rau ca nu am facut poza initial cu cat verde/albastrui era pe aripa...am dat cu mana/carpa, m-am umplut de creta, nu imi explic exact cum a fost reusita bravura, masina era la mine, parcata legal, banda dedicata parcarilor pe partea carosabil, partea zgariata pe partea cu banda de circulatie, si masina din fata prastiei si cat si cea din spatele eie, erau mai in afara, ma rog... Si vorba unui contemporan in viata: tocmai a suferit Bruni depreciere de 9.999€, oricum clar sub orice "proaspat importat" cu km reali de peste hotare, doar are uzura de Romania Si cam atata cu minciuna, ca deja exagerez ^^ Drumuri bune si minte mai multa decat detin eu, va doresc tuturor
    2 points
  5. Cu ocazia schimbarii distributiei am dat capacul jos sa verific dopurile/uzura axei cu came care din fericire nu exista. Pozele sunt de pe masina personala a unui prieten(1.9 tdi BXE) de astazi asa ca, schimbul uleiului la 10 k si NU Castrol mentine motorul curat si intarzie uzura axei.
    1 point
  6. Ai ca la mine, eu am pus ATE. Poti cauta TRW sau ATE "pt numar PR: 1KW" Daca vrei OEM poti incerca codul 3C0698451E dar intai sa verifici compatibilitatea ca nu stiu sigur de codul asta.
    1 point
  7. Am un KQ750 cu BH2, scuturi metalice, aparatori maini, cutie pasager...a mers doar (o) bunica cu el, il dau ieftin /sarcasm; /offtopic Astfel de "aventuri" se savureaza in minim doua "masini", pentru ca, daca Domnu'-fereste ramai impotmolit, nu are cine rade de tine.
    1 point
  8. Cadru motor (prinderi/bucși tampon) sau chiar tampon antibalans?
    1 point
  9. Din ce am inteles in urma rasfoirii unor forumuri externe se poate coda "greutatea" volanului. Trebuie sa rasfoiesti putin pentru ca eu nu mai tin minte unde era pentru ca nu ma interesa.
    1 point
  10. Nici eu nu sunt adeptul anvelopelor all season, dar se pare ca Michelin a scos o varianta foarte ok. Am citit multe review uri...si foarte multa lume multumita. Bineînțeles prețul este pe masura. Este vorba de Michelin CrossClimate.
    1 point
  11. Si la mine tot motul aveam in motor cand a picat axa cu came
    1 point
  12. E dificil, dar sterge uleiul cu o carpa si vezi tachetii. Daca au forma de lighenas sau alte deformari. Oricum daca schimbi cu axa noua, e musai si tachetii sa fie noi, asa fac pereche. Alfel risti sa faca uzura prematura axa sau un tachet cu uzura sa se sparga. Parere mea renunta la Motul.
    1 point
  13. Oauuu , superb drumul, ai umblat pe niste drumuri, despre existenta carora nici nu stiam,... si macar ai testat limitele masinii , ai avut si un mic/mare noroc ca nu a trebuit sa stai la schimb cauciuc sau sa astepti un tractor care sa te tracteze, dar asa este viata frumoasa . Eu clar nu ma bagam, dar sunt eu mai fricos de felul meu in asemenea situatii ( plus ca imi pare rau si de masina). In schimb nu cred ca multi au putut sa faca asa filmulete cu un Ateca de cand se fabrica ( pe rusi sa nu le punem aici ca ei sunt o specie aparte). In schimb se vede clar ca un Duster se misca mai bine pe teren greu (sunt filmulete destule) Doar ca acesta se pierde pe orice alt tip de drum si situatie fata de Ateca :))). Mi-a placut sa vad filmuletele imi place tare mult in continuare jurnalul tau de bord despre Ateca. Daca ar avea 4X4 blocabil 50-50% ar fi ideal cu niste cauciucuri mai dintate si mai balonate. Consider in continuare optima DSG pe acest tip de teren, ca altfel trebuia sa te joci cu ambreiajul pana iesea fum in unele situatii... asa, lejer... Noroc si la mai multi km
    1 point
  14. Poate avea inceput de sfarsit si axa mea, dar dupa un an de Motul Specific mi-a terminat-o. Asa ca am schimbat axa, culbutorii, cuzinetii, semering, garnituri, suruburi etc. Momentan m-am intors la Liquy Moly cu care merge vizibil mai bine masina. Si inca ceva, mergeam aprox 750 de km cu un rezervor, acum am 830km si inca nu a aprins becul. O fi de la caldura verii cand consumul este mai mic? O fi meritul axei noi care deschide supapele mai mult ca inainte sau reglajul injectiei care probabil era cu surubul desfacut la 180 de gr., iar acum este la 225gr ? Asa zice ca se face in manualul meu de reparare ptr ATD. Initial il pusesem la 180gr, dar se auzea urat, parca batea. Posibil sa fi fost tot de la culbutori care s-au incarcat foarte greu desi v-am ascultat si am facut amorsarea cu mufa de la injectie scoasa. Am pornit cam juma de ora in prima zi si la fel in a doua. Abia a 3 zi si dupa ce am refacut reglajul de la 180gr la 225 gr s-a auzit frumos motorul. Sincer am tras o mare spaima atunci ca am gresit ceva. Acum merge f frumos, trage excelent. Inca o data multumesc ptr sfaturile profesioniste, sunteti oameni de isprava.
    1 point
  15. Ca si completare... Da, ieri am avut timp la birou sa "redatez" tot ce e mai sus. Da, sunt happy ca am scapat cu basmaua "curata" Nu, nu as face/reface astfel de traseu cu masina actuala nici platit Daca vroiam offroad luam SUV, este un cross-over der oras, un fashion item, insa asta pentru mine nu inseamna sa o pun in vitrina. In vocabularul meu tot mai reusit am fost cu acest roadtrip decat sa ma intorc inapoi sau sa fi asteptat in soare pe langa colorati 1h40m minim :/ Nu incerc sa va convertesc in a-mi intelege bucuria ca am reusit sa trec cu bine si suferinta la ce am facut la jante, insa nu e chiar asa de negru dracu. Atata timp cat ne folosim pentru nevoile personale si reusim sa povestim "pataniile" bune/rele cu zambetul pe buze ulterior, suntem pe drumul cel bun Hai, spor la treaba ca destula "cerneala" a ajuns deja pe hartie ^^ le: @75NOR frumoase punctele, si mai frumoase analogiile, mersi @The_Ego fiecare cu vaca din ograda, ce mai, viata ne da peste nas din cand in cand @cristi511 mai trebuie si din astea sa ne trezim la realitate xD @sebip either way, vezi ca azi nu is la birou, nu stiu daca mai ajung saptamana asta, daca treci zona plopilor vechi/berarie ursus poate iti predau "coletul" @vdragos yep, am invatat pe pielea mea aceasta @RzzV +1, macar pe hartie suntem "2 dusi" @CristiALF nu a zis nimeni offroad, insa revin la deviza - eu ma folosesc de ea daca sunt "nevoit" @restu csf, ncsf
    1 point
  16. Masini diferite, consumuri diferite. Eu citesc in titlu ca vorbim aici despre Golf 7, deci ce treaba au aici vechile 1.8/2.0 ?? Ambele motorare actuale Gen3 au injectia "mixta". Nu mai zic ca @23axn a specificat clar ca nu vrea break, deci 1.8 pica din start ca nu exista decat pe Alltrack in Europa. Iar 2.0 TSI pica si el ca nu exista decat pe GTI/R, care nu va costa niciodata max 14.000 EUR. Altfel vorbim vorbe...iarna nu-i ca vara. Revenind la subiect: daca mergi cu masina plina destul de mult timp, un 2.0 diesel te va ajuta. Are avantajul ca il poti lua cu DSG-ul 6. La 1.4 TSI esti cumva "obligat" sa iei manuala, varianta de DSG7 uscat este o optiune mai degraba pentru o achizitie noua (pentru garantie). Altfel, daca mergi normal, mai freci masina si prin oras si poti trai fara DSG, 1.4 TSI ACT va fi suficient. Probabil ca la TSI ai avea si avantajul achizitiei unei masini cu Km mai putini.
    1 point
  17. Dap. Imi arata pe bord ca in 3500 de km, trebuie sa fac revizia. Adica tot undeva spre 25k. Imi arata ca uleiul e la max, masurat din Idrive, dar cum arata sau miroase, habar n-am, ca s-au zgarcit la 1 euro si joja ioc!
    1 point
  18. In unele cazuri simpla inlocuire a uleiului slab calitativ rezolva tacaneala la pornire
    1 point
  19. Imi permit si eu o remarca: masinile noastre nu sunt pentru off road. Deci a intra in asemenea situatie incetisor incetisor asa cum a fost in cazul de fata este tipic pentru ceva off-road, dar in cazul de fata risti (dovada..) sa ramai acolo. Eu sincer as fi facut atlfel: as fi coborat din masian daca nu eram sigur cat de adanc este acolo, luam un bat, testam terenul si daca decideam ca vreau sa trec, imi luam putin avant, o calcam si aia era, treceam din inertie. Altfel, traseu dificil... Toni, esti curajos nene , te-as felicita dar nu vreau sa te incurajez sa mai repeti experienta - merge o data sa vezi ce poate (si iata ca a putut masina), dar altfel, e pacat. Eu cand am urcat la Poiana Pelegii ma gandeam sincer ca daca se strica ceva la masina (nu de la traseu, asa...nah, de ghinion), o bagam pe maneca, nu aveam nici un fel de semnal la telefon, iar daca ma prindea seara pe acolo iti spun ca nu aveam tupeu sa ma dau jos din masina. Si nici ziua nu aveam curaj sa o iau la pas si sa dau nas in nas cu vreun Mos Martin... In cazul meu totusi am fost 2 masini, cum zicea si Tizu', e rau sa mergi singur in asemenea experiente.
    1 point
  20. Ne-am si intors din Grecia fara probleme, la finalul unui trip de 2427km, cu un consum mediu real de aprox. 6.9l/100km. Conditiile au fost 3 persoane in masina, sporadic 5 pe distante scurte, ~300km pe insula, AC on tot timpul, depasiri multe si in viteza, iar pe autostrada destul peste limita legala. Las aici si cateva fotografii din concediu: Din pacate, m-am ales si cu o zgarietura fina pe partea dreapta care incepe pe aripa si se termina pe usa spate. Nu am nici cea mai mica idee cand am capatat-o, suspectez o planta/creanga de copac de pe marginea drumului. O sa mai incerc sa insist cu quick detailer, si pe unde mai ramane sunt convins ca iese cu putin polish. In urma concediului, m-am convins ca am nevoie de roti mai mari pentru imbunatatirea stabilitatii in viraje, si am mai observat ca farurile mele bat putin cam jos pentru gustul meu, intotdeauna asteptam nerabdator momentul pentru faza lunga si am realizat ca pe intuneric bezna sunt cam dependent de ea. Cum nu ma pricep pentru ca nu am un etalon in faruri non-halogen, as putea fi usor pacalit ca sunt reglate cum trebuie la o eventuala sesizare. Aveti vreun sfat pentru mine, cum le-as putea regla sa bata putin mai sus? Am observat o rotita pe far, dar nu stiu daca e pentru sus-jos sau pentru stanga-dreapta. In alta ordine de idei, am fost la service pentru acele zgomote din usi. Desfacut fata de usa de pe partea stanga, nu am observat nimic, am iesit intr-o proba de drum cu mecanicul pentru a-i arata si lui despre ce e vorba insa nu am reusit sa reproduc zgomotul. La intoarcerea in service, fata de usa demontata primise niste spray pentru chedere la imbinarea baghetei cu tapiteria, iar zgomotul s-a estompat destul de mult. Aplicat pe toate cele 4 usi, si acum am in sfarsit liniste in masina. Sa vedem cat rezista, dar e bine de stiut solutia asta, daca revin zgomotele o sa stiu ce am de facut inainte sa merg la ei. Intre timp, dupa 10 saptamani, am atins o alta cifra rotunda:
    1 point
  21. +1 pentru Alcantara. Intentionam si eu sa fac aceasta operatiune la vechiul Polo dar nu am mai apucat. Problema cu alcantara originala e ca este foarte scumpa. Eu gasisem o imitatie chinezeasaca de alcantara care era foarte ok ca pret, arata chiar bine si avea o culoare apropiata de cea a materialului original. Mai e si varianta de a folosi piele intoarsa doar ca si asa se ajunge la un pret destul de mare. PS: Felicitari pentru achizitie & sa te bucuri de ea!
    1 point
  22. Bestial..am luat si eu si Shadowz negativ..desi sunt observatii corecte de la fosti posesori de PQ 35, chiar acelasi 1.4tsi caxa, care au actual MQB. Cum sunt sfaturi de achizitie, nu strica sa vedem si o explicatie din partea cui a dat, ca altfel poate induce lumea in eroare. Eu unul am apreciat postul.
    1 point
  23. Nu poti compata MQB cu platforma anterioara. Este total alta masina si total alt feeling. La fel nu se poate compara motorul 1.4 tsi de generatie noua (pe curea) cu anteriorul pe lant. Este un motor foarte reusit si daca ar fi putut veni impreuna cu dsg6 ar fi fost pe departe combinatia cea mai fericita.
    1 point
  24. intr adevar superba zona...de masina nu mai spun
    1 point
  25. superbe peisaje dar si o masina pe masura
    1 point
  26. Cupola - Folie Oracal 970 RA Bara fata; partea din fata a capotei, zonele de sub manerele portierelor & carcase oglinzi - Folie Oraguard 270 Stone Guard. Foarte greu am gasit un aplicator care sa puna folia fara demontarea barelor de pe cupola dar in final a meritat. Sunt foarte multumit de rezultat.
    1 point
  27. Aveam 2 probleme de naura cosmetica cu spatele masinii. Prima era un retus cam nereusit in partea inferioara a hayonului. A doua erau tevile de esapament care aveau un aspect care mi se parea cam nefinisat. Defectul de la hayon era prea mic pentru a necesita revopsirea elementului asa ca l-am acoperit cu o insertie OE. Pentru esapament am studiat ceva mai mult. Aveam varianta tipsurilor OE dar montajul necesita taierea tevilor originale. Pana la urma am gasit o varianta de tips-uri OE de Audi care s-au potrivit perfect. Ce m-a incantat la ele pe langa design-ul mai reusit fata de cele VW (au diametrul putin mai mare, sunt drepte si acopera o portiune mai mare) e ca se monteaza prin presare peste tevile originale cu care se aliniaza atat de bine incat practic nu se obseva imbinarea.
    1 point
  28. Fiind satul sa revopsesc, sa polishez si sa retusez pragurile vechiului Polo (era tot alb) am cautat o solutie sa protejez pragurile Tiguan-ului. Am fost sa ma interesez la reprezentanta si cei de acolo mi-au prezentat pe langa protectile OEM si urmatorul kit: Am preferat foliile in detrimentul insertiilor metalice pentru ca acopera o suprafata mult mai mare si, pragurile fiind si ele destul de mari am considerat ca e cea mai buna varianta pentru protectie. Initial vroiam sa le pun eu, dar, pana la urma am apelat la un aplicator profesionist si bine am facut. Nu a fost chiar asa simplu si 100% nu as fi putut obtine acelasi rezultat. Ca aspect, foliile sunt identice cu protectiile cu care vin echipate din fabrica unele modele VAG, doar ca sunt simple, nu au nici un fel de inscriptionare. Sunt destul de groase, usor texturate si foarte dure. Din punctul meu de vedere, odata aplicte, nici nu par a fi folii. Arata mai mult ca niste insertii rigide.
    1 point
  29. Tine de codare. La mine cel putin. Cred ca stie mai bine Mihai @pronet. Sa inteleg ca nu il ai avtivat sau nu ai verificat daca e deja activat?
    1 point
  30. Franarile au fost destul de violente, la viteze in jur de 60 km/h. O sa incerc mai repede dar trebuie sa gasesc un loc unde sa pot face asta in siguranta. Legat de replenish, la mine a inceput sa "ceara" 5 litri cand a scazut sub 2 linute.
    1 point
  31. Activat functia Refuel / Volume to replenish. Multumesc colegului @pronet. Am activat si Emergency Brake Flashing Via Brake Lights dar, dupa primele teste nu pare sa mearga. Mai studiez problema... Nu imi placea aspectul mat al display-ului de la RCD, asa ca i-am aplicat o folie de protectie lucioasa. Nu prea reiese din poze dar sunt foarte multumit de cum arata acum display-ul.
    1 point
  32. Ajungem si la primul hop. In doar cateva luni de circulatie prin Ro a aparut o bataie metalica la roti, care se auzea la trecerea peste denivelari scurte (in special pe rosturile de pe linia de tramvai). Mai multi mecanici dadeau ca sursa sigura o problema de articulatii: bielete/.bucse etc, doar ca dupa verificarea pe elevator nu gaseau nici cel mai mic joc. Pana la urma am descoperit sursa la un service mic dar cu o echipa de mecanici cu adevarat profi. Bataia disparea in momentele de franare. Placutele aveau un joc etriere. Am rezolvat inlocuind toate placutele; clamele de fixare placute (are doar in fata) si lichidul de frana, toate ATE. La scurt timp dupa interventia la frane, am facut si schimbul de ulei + buson din cuplajul Haldex. Operatiunea asta am rezolvat-o la reprezentanta din Bacau. Las si astea aici:
    1 point
  33. Folia am pus-o AM Customs. Tipul de acolo care se ocupa de folii si colantari, lucreaza atent si meticulos. Daca imi amintesc bine, pretul a fost de 300 lei. Folia are acum un an si se prezinta in conditie perfecta. Am primit si garntie de 5 ani. Stiu ca se poate pune si cu pret mai bun dar prefer sa stiu sigur ca iese o treaba buna. Am facut mai multe lucrari acolo si de fiecare data am fost foarte multumit.
    1 point
  34. Multumesc la fel! Am remarcat surioara la Intalnire.
    1 point
  35. Nu vreau sa te dezamagesc,dar este belea mare ,am avut ocazia sa desfac la un prieten tot sistemul audio la modelul asta,din cauza la furtunul de sprit luneta.Am aflat ca este o problema ruperea furtunului de sprit pe langa balamaua st., cei care au un prieten bun la reprezentanta au fost anuntati in garantie de buba asta si se schimba tot in garantie (si sist. audio). Din pacate asa a patit si prietenul meu,pe el nu l-au anuntat si sa rupt cu 2 sapt la exp garantiei, 99 la suta l-am rep,prin demontarea si curatarea oxidarilor provocate de solutia de parbriz,daca nu merge atunci cauta sh.,uite niste poze cum era la asta.
    1 point
  36. Te cred, insa, la el trancaneala asta e tot timpul. In curand o sa schimbe uleiu si ii recomand Liqui Moly sau Motul . + ca o sa desfacem capacul de la culbutori sa vedem cum arata axa
    0 points
  37. Din cate stiu, Castrol. Cu Castrol a venit masina din Germania, si service-ul unde el isi face reviziile/distributie, etc, foloseste Castrol, la butoaie mari. (El zicea ca il importa din DE - acuma nu stiu daca e doar gura de el sau chiar asa face). Personal, eu nu mai folosesc Castrol, ci Motul Specific.
    -1 points
  38. Cam asta e ideea si in cazul meu... referitor la spatiul de intrare in garaj... Cu privire la revenire... eventual scoti borna de la baterie dupa ce le pliezi si apoi le depliezi manual si vezi ce se intampla (zic si eu... nu ma injura...)
    -1 points
  39. La recomandarea colegului @EEXCALADE am incercat in alh-ul meu valvoline synpower 5w40. Momentan am in jur de 7000km cu el si inca se mentine bine. Cam pe la km astia, motulul x-cess folosit inainte incepuse sa isi dea duhul si motorul devenise galagios. Valvoline-ul este ok si ca pret si ca si calitate, iar de contrafacut nu am auzit sa fie cazul...
    -1 points
  40. Shell 0w30 cu norma 507 pt dpf. Vin si temperaturile mai negative si e bun, mai ales daca faci mult oras.
    -1 points
  41. Vin temperaturile negative, dar toata lumea zice sa bag 5w-30 , parca nu as baga 0w30 sincer...
    -1 points
  42. Shell Helix 5w30 cu tehnologie active cleansing, norma 507.00. Cand cumperi sa fie in termen bidonu produs in 2016-2017, altfel nu cumpara. Fuchs 5w30 Gt1 507.00. Daca nu gasesti dintre cele doua ia mobil 1 esp 5w30 bidon verde, dar atentie de unde-l cumperi.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!