Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.08.2017 în toate secţiunile
-
9 points
-
Bestial..am luat si eu si Shadowz negativ..desi sunt observatii corecte de la fosti posesori de PQ 35, chiar acelasi 1.4tsi caxa, care au actual MQB. Cum sunt sfaturi de achizitie, nu strica sa vedem si o explicatie din partea cui a dat, ca altfel poate induce lumea in eroare. Eu unul am apreciat postul.5 points
-
5 points
-
Nu poti compata MQB cu platforma anterioara. Este total alta masina si total alt feeling. La fel nu se poate compara motorul 1.4 tsi de generatie noua (pe curea) cu anteriorul pe lant. Este un motor foarte reusit si daca ar fi putut veni impreuna cu dsg6 ar fi fost pe departe combinatia cea mai fericita.4 points
-
Ba difera. CR e doar tehnologia common rail, e alt motor, alt cod motor. Intercooler racit cu apa, asa numit chargecooler si probabil mai sunt si alte modificari. Passat b7 era pe vechea platorma. La cea nou e altfel inclinatia motorului etc. Sunt destule documente de studiat pe internet. Ca feeling daca te referi e tot pe acolo.3 points
-
In unele cazuri simpla inlocuire a uleiului slab calitativ rezolva tacaneala la pornire2 points
-
2 points
-
Ne-am si intors din Grecia fara probleme, la finalul unui trip de 2427km, cu un consum mediu real de aprox. 6.9l/100km. Conditiile au fost 3 persoane in masina, sporadic 5 pe distante scurte, ~300km pe insula, AC on tot timpul, depasiri multe si in viteza, iar pe autostrada destul peste limita legala. Las aici si cateva fotografii din concediu: Din pacate, m-am ales si cu o zgarietura fina pe partea dreapta care incepe pe aripa si se termina pe usa spate. Nu am nici cea mai mica idee cand am capatat-o, suspectez o planta/creanga de copac de pe marginea drumului. O sa mai incerc sa insist cu quick detailer, si pe unde mai ramane sunt convins ca iese cu putin polish. In urma concediului, m-am convins ca am nevoie de roti mai mari pentru imbunatatirea stabilitatii in viraje, si am mai observat ca farurile mele bat putin cam jos pentru gustul meu, intotdeauna asteptam nerabdator momentul pentru faza lunga si am realizat ca pe intuneric bezna sunt cam dependent de ea. Cum nu ma pricep pentru ca nu am un etalon in faruri non-halogen, as putea fi usor pacalit ca sunt reglate cum trebuie la o eventuala sesizare. Aveti vreun sfat pentru mine, cum le-as putea regla sa bata putin mai sus? Am observat o rotita pe far, dar nu stiu daca e pentru sus-jos sau pentru stanga-dreapta. In alta ordine de idei, am fost la service pentru acele zgomote din usi. Desfacut fata de usa de pe partea stanga, nu am observat nimic, am iesit intr-o proba de drum cu mecanicul pentru a-i arata si lui despre ce e vorba insa nu am reusit sa reproduc zgomotul. La intoarcerea in service, fata de usa demontata primise niste spray pentru chedere la imbinarea baghetei cu tapiteria, iar zgomotul s-a estompat destul de mult. Aplicat pe toate cele 4 usi, si acum am in sfarsit liniste in masina. Sa vedem cat rezista, dar e bine de stiut solutia asta, daca revin zgomotele o sa stiu ce am de facut inainte sa merg la ei. Intre timp, dupa 10 saptamani, am atins o alta cifra rotunda:2 points
-
2 points
-
Din seria...ce isi face omul cu mana lui se numeste... In acest weekend a fost frumosul festival Smida Jazz Festival, asa ca ne-am gandit sa urcam si noi o zi pana acolo. Initial era in calcul cort, innoptat etc, insa sanatatea nu a tinut cu noi, asa ca am zis ca nu ne riscam la temperaturi de 2°C la cort, pentru a putea fi apti saptamana asta din nou. Vorba lunga, fara sens...vine Sambata dimineata, la o cafeluta, zicem ca nu mancam nimica, ca oricum in maxim 2 ore ajungem....drumul initial...fiind pana in 2 ore...spoiler, am facut peste 4/5h... La iesirea din Cluj deja a inceput haosul, intre Floresti si Gilau se forta pe banda de urgenta, am blocat, mi-am auzit injuraturi ca nu i-am lasat pe destepti sa depaseasca pe dreapta pe banda de urgenta, din pacate la calitate maxima nu am loopwhole mai multe de 7h30m la camera, deci nu va mai pot reda ce si cum a fost... Am scurtat spre luna si reintrat in Gilau, sa nu stau bara-in-bara, si dupa speculand un trafic infernal pana la huedin, am zis sa urcam pe la tarnita spre Marisel, frumos apoi Belis si traseul meu DC121, si totul urma sa fie o urcare placuta.... Insa, dupa marisel ajungand la intersectia intre Poiana Horia si Belis....politist in intersectie, tronson blocat ambele sensuri pentru cel putin 1h40m....in jur plin de "colorati" cu NR. de AB / SJ / BH si turisti din BG ... alternativa la prima vedere, retur spre Gilau si traficul bara la bara de DN pana la Huedin.... Am stat si cautat pe navigatia masinii, nici o alternativa, Gmaps nici cum nu vroia, asa ca cu Waze am prins localitatea Petreasa, si am zis ca pe drum ulterior pun iara Smida, si bun a fi...sfat "prietenesc"...nu ganditi ca mine Tronsonul urma sa arate asa... Drumul real a fost o adevarata peripetie...care m-am bucurat ca nu eram la final cu jante de 19...insa nici astea de 18 din pacate nu arata ca inainte... Las filmuletele sa vorbeasca de la sine, din pacate anumite tronsoane din cauza unghiului prost al camerei nu redau exact urcarile/coborarile aferente, insa tin sa imi multumesc pentru alegerea unei masini 4wd - fie el si haldex, cat si hill decent control, a fost de vis cu el la anumite unghiuri, cat si pentru 360° camera view, acuma mi-am dat seama la ce sunt exact utile vederile laterale, altfel trebuia mult sa stau si eu si sefa cu geamul pe geam cu frica la anumite "obstacole"... In rest nu am ce zice prea multe, las filmuletele sa vorbeasca pentru iq-ul meu redus. Pentru cei busy la birou, desigur ~3h POV driving material Din ce imi aduc aminte, de mentionat urmatoarele "minute", cel mai probabil si altele, insa nici nu doresc sa va plictisesc prea tare deja, oricum bat campii prea mult de obicei: Part 1 , minutul 10/11 camping de colorati si bariera de la intrarea in parcul national (presupun) Part 1, minutul 29+, primele balti mai serioase (cred, nu mai tin minte intre exact) Part 2, minutul 8:40, incep primele drumuri neabordabile, cu "mici" urcari, a fost prima si singura data cand am pus sefa sa se dea jos din masina pentru a aborda unghiul (ma rog, incepe pe la minutul 10-11, pacat de copyright de la radio background music, mi-a scos aparent total sunetul) Part 2, minutul 17, primul fail de noroi, abordat complet gresit, cred ca am avut ulterior mai grele prin care am trecut fara sa fac tigania (aici tind sa cred ca mi-am aranjat si jantele zgarieturile din aftermath photos) Part 2, minutul 23, wrong turn 1 Part 2, minutul 25:30, urcare abrupta ingusta Part 2, minutul 34, wrong turn 2 Part 2, minutul 38, drum bun si semnal de net....insa wrong road, retur pe araturi Part 2, minutul 50...DN1R 5 km....nu stiam ca va fi un pic mai "lung" ca si timp pana acolo decat mi-as imagina in mod normal pentru 5 km Part 3, inceput, magia Hill Decent, pacat ca nu se prea observa, minutul 3+ deja nu mai atingeam nici o pedala Part 3, minutul 7, va fac cunostinta cu calutii, imi pare rau de aripa daciei care a fost indoita Part 3, minutul 16, coborare ingusta Part 3, minutul 18, god bless side view camera Part 3, minutul 22:40, primele pietricele mai serioase Part 3, minutul 32, ultimii 400m pana la asfalt Part 4, minutul 23...final destination...Smida... Si acuma "aftermath-ul" Proaspat dupa zona in care am ramas impotmolit La destinatie 3 din 4 jante cu zgarieturi jur imprejur sa fie ca la carte....macar is "fine" 1 cu ciobitura.... Mai era putin afectat lacul de pe aripa fata dreapta la o zgarietura fina, insa dupa spalat/mic polish nu se mai observa nimica. Jantele se vor "reface" dupa ce trec la cele de iarna, nu vad nici un sens sa le refac inainte. Da, ma zgarie si pe mine zilnic cand le vad, insa poate trec macar pe la cineva inainte, sa imi spuna exact cum va sta distractia, atat ca si cost, cat si ca si durata a lucrarii, desi nu imi imaginez ca e rocket science, dar nu e domeniul meu, deci voi intreba ca vaca la poarta noua In rest, cel tarziu in weekend cred ca bifez 20k km, poate reusesc o poza in bord daca imi aduc aminte, insa fiind mai tot timpul cu ACC activat, tot uit sa il dezactivez sa vad cati km am in total, fiind in aceasi "zona" afisate ambele, alternand in functie de ACC on/off Ah, si un meanwhile in Romania, la intoarcerea inspre Cluj , fac un cut sa nu va irositi 10minute din viata pentru 1 cadru cu oi...si viraje ac de par fara nici macar un indicator In alta ordine de idei...si offtopic... Un NOE infiltrat - Bruni era dupa 4 episoade de inmuiat, spuma, clatit si prastia astepta sa fie dusa la spalatorie, inca nu avea nimica la aripa Prastia are 9.5xy km, trebuie sa ii revopsesc o oglinda, sefa a crezut ca incape pe undeva... Asta imi este pe primul plan, nu doresc sa ma apuce anotimpul rece cu ea asa. Mai muscase asa ceva ieri, insa a fost scos dupa spalat/mic polish, imi pare rau ca nu am facut poza initial cu cat verde/albastrui era pe aripa...am dat cu mana/carpa, m-am umplut de creta, nu imi explic exact cum a fost reusita bravura, masina era la mine, parcata legal, banda dedicata parcarilor pe partea carosabil, partea zgariata pe partea cu banda de circulatie, si masina din fata prastiei si cat si cea din spatele eie, erau mai in afara, ma rog... Si vorba unui contemporan in viata: tocmai a suferit Bruni depreciere de 9.999€, oricum clar sub orice "proaspat importat" cu km reali de peste hotare, doar are uzura de Romania Si cam atata cu minciuna, ca deja exagerez ^^ Drumuri bune si minte mai multa decat detin eu, va doresc tuturor2 points
-
Cat de presat de timp sa fii, sa dai 16.000 euro pe o masina fara sa iti faci timp sa te documentezi?2 points
-
@geopsi ai mai jos un filmulet cu niste consumuri la diferite viteze (80,100,130,140) pentru Octavia 1.8 TSI, 4x4 DSG6. Benzina este Petrom 95, Adaptive Cruise Control activat tot timpul, modificarea acceleratiei este facuta doar din ACC, nu am tinut de loc piciorul pe acceleratie. Am incercat sa inregistrez doar unde soseaua era plata, fara suisuri sau coborasuri. Zgomotul de fond se aude destul de amplificat pe camera, in realitate nu l-am perceput asa, oricum am facut si o masuratoare de zgomot in cabina si a iesit pe undeva la 70db (aplicatie android relativ calibrata ok) Trebuie sa iei in considerare faptul ca astea sunt consumuri la mers constant cu o anumita viteza pe autostrada. Astazi i-am dat de lucru mai serios haldexului, am urcat pana la cabana Ciucas, drum forestier cu ultima parte destul de abrupta si alunecoasa. S-a comportat exemplar, a urcat fara cea mai mica ezitare ... big like 4x42 points
-
Ce revizii daca masina are mai putin de un an si sub 20k km? Eventual una singura inainte de predare...1 point
-
La recomandarea colegului @EEXCALADE am incercat in alh-ul meu valvoline synpower 5w40. Momentan am in jur de 7000km cu el si inca se mentine bine. Cam pe la km astia, motulul x-cess folosit inainte incepuse sa isi dea duhul si motorul devenise galagios. Valvoline-ul este ok si ca pret si ca si calitate, iar de contrafacut nu am auzit sa fie cazul...1 point
-
1 point
-
mai facem cate ceva cand avem timp. Am consumat STP silver- un pachet de 10 foi daca nu ma insel, a ajuns pentru bancheta spate, aripi spate si jumate din locasul pentru roata de rezerva, se pare ca Passat este o masina mare. Din pacate a ramas asa, pana voi lua inca un pachet. Am vrut sa cumpar si STP biplast premium dar nu a fost pe stoc la pretul dorit de mine(noroc ca am sunat eu in a 4 zi sa intreb de comanda ca altfel asteptam mult si bine). Montajul a mers destul de repede, dupa ce dai afara tot din portbagaj includem si capitonajul, am aspirat, degresat,lipit pus totul la loc. Cel mai greu a fost pe partea stanga unde avem toate firele, modulul de camera. Diferenta eu zic ca se simte/aude, dar mai ascultam. DESIGUR ca am rupt cateva cleme(cele de plastic tip surub) de la capitonaj in graba mea.. Am avut si prima problema azi: 02815 si 02817 steering column lock si 5523 pe engine: engine start blocked by immobilizer. A pornit cu eroarea de steering si s-a oprit motorul imediat, am bagat cheia din nou si a pornit. Sper sa fi fost doar o simpla eroare, avand in vedere ca in momentul respectiv m-am grabit cu pornirea fara sa astept sa se stinga martorii in bord, dar vom vedea, nu ne agitam stam calmi...1 point
-
1 point
-
Wow, asa da. Astea sunt drumuri pe care sa te bagi cu masina asta, dar nu cu rotile astea! Eu sunt fanul drumurilor de genul asta, si ma bucur ca nu sunt singurul nebun care se baga la asa ceva. De fapt eu am fost si mai dus cu capul, m-am bagat cu un Ford KA (modelul nou, nu ala vechi) pe drum cum e in filmarea ta la Part 1. Nu eram sigur ca ajung la capat, dar am dat in ea si nu m-a lasat, am lovit de mai multe ori planetarele in pietre, insa la viteze mici, sub 10km/h. Bineinteles, dupa vreo 30km facuti asa, am ajuns la niste urcari si noroaie ca in Part 2 la tine, moment in care am intors pentru ca daca intram in noroaiele alea sigur nu mai ieseam si eram fara insotitor Am ajuns inapoi si masina a fost inspectata atent, din fericire nu m-am ales cu nicio paguba, doar niste lovituri superficiale pe sub ea care insa nu au afectat nimic dpdv tehnic, ci doar putin estetic. De abia cand am ajuns acasa am realizat ca puteam in orice secunda sa sparg vreo anvelopa, iar Ford KA-ul nu avea nici roata de rezerva, doar kit de reparatie. Deci da..1 point
-
Salut! Si eu am cochetat cu ideea de retapitare. Cel mai frumos material din punctul meu de vedere este alcantara. Din pacate sunt multe componente de schimbat cu unele negre, pentru a nu arata aiurea. Pe langa stalpi, care trebuie si ei imbracati, ai parasolare, plafoniera fata + spate, suportii de centuri, manere, capace airbag etc. Ar arata foarte bine, dar este munca multa si multe elemente de schimbat. Daca te hotaresti sa o faci, revino cu poze.1 point
-
Incheiem povestea intr-un mod placut :). Masina a primit intre timp un set de jante pe care mi l-am dorit de cand am luat-o: Audi Rotor 19". O sa las o serie de poze mai jos. Acum a plecat catre un nou proprietar caruia ii doresc sa se bucure de ea cel putin la fel de mult. Nu stiu inca de masina va urma. PS: In realitate arata mult mai bine jantele Rotor. PS2: Jantele BBS vor intra in curand in sectiunea de vanzari. O zi placuta tuturor!1 point
-
Moama, ce am vazut pe aici! Nici nu stiu daca sa te felicit sau sa...iti zic de noroc!1 point
-
Refacerea jantelor polished e mult mai scumpa decat cea a unor jante obisnuite. Zgarieturile fine la diamond cut nu ai ce sa faci, sunt in lac. Jantele astea nu au ce cauta prin noroi, zona cu pietre. Dupa mine a fost o imprudenta, mai ales ca masina totusi nu e facuta pt asa ceva. Nu e un 4x4 veritabil, plus fara anvelope pt un teren de genul. Doamne fereste de o piatra mai ascutita. Daca era o portiune de 5minute, mai era de inteles...dar a fost de 2h+. Totul e bine cand se termina cu bine.1 point
-
Nuuuu, nu stricati grilele de bora. Si asa se gasesc destul de greu si scumpe. Daca vrea careva, dau eu o grila de golf (la schimb cu una de bora + diferenta) sa fie stricata pentru ceasul de boost.1 point
-
dap, d-aia am mers si eu pe varianta aia. Cred ca o sa iau niste vopsea neagra lucioasa si o sa vopsesc bucatelele alea mici argintii care leaga literele intre ele, cred c-ar fi mai curat cu alea negre1 point
-
Da, capacele pt faza scurta sunt cu suruburi Nu merge - pentru ca pe stanga cel putin este, pe langa baterie, tubulatura de admisie - cea dinaintea filtrului. E mai simplu de desfacut bara, plus ca, daca ai un pic dibacie bara se poate desface doar dintr-o parte, cat sa ajungi la suruburile farului - ramanand atasata in partea opusa, fiind mult mai usor de remontat. Vezi poze in topicul Golfului meu cum sta bara "cracanata" doar intr-o parte.1 point
-
Generatia a2a de CR reactioneaza altfel la update-ul dieselgate1 point
-
Cam riscant cu sudura daca nu e in argon1 point
-
Lipsa vacuum la actuator sau actuator cu membrana fusurata. De obicei problema e la actuator.Necesita reglaj la inlocuire.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, daca consumul este un criteriu principal in ecuatia achizitiei atunci poate ar fi mai interesant sa te orientezi catre un 2.0 TDI. Eu am ales modelul asta pentru ca am vrut benzina 4x4 si DSG iar 1.8 cred ca este compromisul ideal, consumul a fost printre ultimele criterii in cazul meu asa ca nu prea i-am dat importanta, pot sa-ti spun niste valori medii, de ex in ultimul drum prin tara, cam 1600 Km in trei zile, buc-pitesti-trans alpina - bistrita - manastiri -suceava - iasi-bucuresti, deci si autostrada si munte si campie am avut media de 8.1 l/100Km, stilul de mers a fost fara menajamente, mai mult de 50% din drum in modul sport sau manual, restul in drive. Este o placere sa urci niste serpentine mai largi cu pedala la fund in modul sport sau manual, evident in cazurile astea am vazut si 35-40l consum instant. Prin bucuresti media este in jur de 10-11% dar chestia asta este relativa pentru ca am o "talpa mai grea". Am incercat de curiozitate si mers la consum unde am coborat sub 7% in bucuresti dar nu mi-as dori sa mai repet experienta asta Probabil o sa se mai lase putin consumul in timp, ramane de vazut. Am maine o iesire pe autostrada si o sa incerc sa vad consumurile instante la vitezele pe care le-ai cerut. De incalzit, cam un minut maxim doua dupa ce am plecat, acul ajunge la mijlocul cadranului, surprinzator de repede fata de fostul 1.4TSI (122 CP) care avea nevoie de 10-15 min pentru asta, noroc ca iarna aveam scaunele incalzite Overall sunt foarte multumit de combinatia aleasa, astept sa vedem ce poate haldexul in sezonul de iarna iar probabil anul viitor un stage1 si ceva imbunatatiri la admisie. Cu 230CP si 350Nm pe o ocatavia, dupa modificari, ar trebui sa ma declar mai mult decat multumit1 point
-
1 point
-
1 point
-
Intotdeauna un astfel de upgrade vine si cu dezavantaje. Bineinteles ca vei observa o scadere a confortului, e normal, o sa ai balon mai mic al avelopei. Da, performantele s-ar putea sa fie afectate, gen 0-100, franarea se poate imbunatati, ai suprafata de contact mai mare (latime anvelope). Vitezometrul nu cred sa fie o problema, stiu ca erau niste calculatoare pe Net unde bagai dimensiunele complete ale rotilor si iti scotea eventualele diferente. Cu suspensiile nu ai treaba, in afara faptului ca fiind mai rigida in viitoarea configuratie, automat asta induce un stres mai mare in articulatii - in ce masura acest stres in plus va avecta fiabilitatea elementelor de articulatie (poate nu..), ramane sa constati in timp, depinde si pe unde mergi bineinteles. Nu in ultimul rand, trebuie sa reflectezi asupra drumurilor pe care le frecventezi de obicei. Daca de ex ti-ai luat 4motion si pentru ca o mai bagi cine stie pe unde, atunci poate e mai bine sa ramai la 17". Daca mergi pe drumuri bune in general + oras, atunci cred ca poti merge linistit pe 18" vara + 16"/17" iarna.1 point
-
da cu siguranta va exista o stabilitate mai mare overall si mai ales in curbe dar incerc sa pun in balanta avantaje si dezavantaje, asa cum vad eu lucrurile: DEZAVANTAJE -18" - au greutate mai mare fata de 16" 17" ceea ce duce la scaderea performantelor, atat la acceleratie cat si la franare datorita inertiei mai mari datorate unei mase mai mari - confortul banuiesc ca o sa scada, nu am idee insa daca se va simti practic asa de mult in cabina deoarece nu am mai condus masini cu jante de 18" - nu stiu daca in cazul upgradeului de la 16" la 18" va trebui modificat ceva la suspensii. banuiesc ca nu din moment ce 18" este omologat in CIV - probabil vitezometrul nu va mai arata o viteza apropiata de cea corecta - probabil va trebui sa cumper 5 jante/anvelope de 18" incluzand si roata de rezerva, acum este de 16" din fabrica, nici nu stiu daca 18" ar intra in locasul rotii de rezerva AVANTAJE - stabilitate imbunatatita overall, mai multa siguranta in curbe1 point
-
Sambata, pe 19 August am fost la European Seat meeting iar duminica pe circuit. Am fost o gasca de 5 masini, Cupra ST 300 4x4, Cupra ST 290 dus in 400 CP, un 1P 1.9 de 105 si inca un 5F de 1.6 cu 105 CP. Din Belgia pana la circuit, a fost destul de fun de autobahn, iar acolo s-a schimbat treaba. M-am dat doar 2 ture, pentru acomodare. Inca nu am atins limitele masinii, ci doar pe ale mele. Masina inca e noua, are doar 3500 km si poate mult mai mult decat ce a vazut de la mine. Incet, incet de imprietenim. Circuitul a fost foarte aglomerat, inca nu cunosc traseul cap coada si le-am facut loc celor care erau mai rapizi. Asta a fost si unul din motivele pt care nu am putut sa tin trasa ideala tot timpul. Oricum, pentru mine a fost destul de safe, si nu am scapat-o deloc. O data pe an e de mers, dar nu ma gandesc la performanta, recorduri sau perfectiune...just for fun1 point
-
Ne apropiem deja de 6000 km cu 1600 km facuti prin tara in ultimele 3 zile. Tur de forta as spune buc-pitesti-transalpina-bistrita in prima zi si in ciuda celor 10 ore de condus nu am simtit prea mult oboseala asta si datorita ACC & LA folosite din plin, chiar si-au aratat utilitatea. Descopar in continuare combinatia asta 1.8 TSI - 4x4 - DSG care imi place din ce in ce mai mult, motorul mi se pare foarte elastic cu rezerve suficiente de putere, o placere urcatul pe serpentine in conditiile astea. Mi-a placut foarte mult drumul bistrita-vatra dornei - manastiri nord - suceava, drumul foarte bine intretinut iar peisajele superbe. Cateva imagini de pe traseu si un mic filmulet1 point
-
1 point
-
Eroarea galeriei era P2015 P0403 este eroare la partea electrica de la egr Posteaza eroarea completa1 point
-
Nu-l cunosc? L-am avut 5 ani sub capota , chiar daca nu varianta mai noua, e pana la urma acelasi motor. Daca te-ai uita prin topicurile mele de pe forumuri vei vedea dece am fost asa nemultumit, si nu doar eu. Te invit pe tine sa renunti la motorul din semnatura ta pentru 1.6 tdi. Si nu , cu distributia nu am avut probleme si daca nu era turbolag-ul inacceptabil pentru un motor conceptie 2010 as ma fi trecut cu vederea schimbarea egr, pompa apa, updaturi soft, sunete injectoare si hotia secolului dieselgate care odata rechemat pentru corectare in service poate iti va mai si taia din putinul suflu pe care il are.1 point
-
Subscriu ce a zis MariusPD. Prima are nr de Germania. Aia fac acolo 60.000 km anual cu aproximatie. Masina arata ok, dar as negocia pretul la 8500 apoi maxim 9000 din cauza km. E masina vanduta de un samsar probabil, ei dau km înapoi sa poata sa ceara mai multi bani. Nu sunt împotriva masinilor cu km multi parcursi in Germania, chiar dimpotrivă, fiindca oricum nu se compara cu cele merse la noi. Mă deranjează pretul raportat la cati km reali ar putea sa aibe. A 2-a e suspecta. Are comenzi pe volan de Cruise Control si totusi are aceleasi comenzi de CC si pe maneta de semnalizare??? Ceva e putred in Danemarca... Prima cel Putin avea si trapa si navigatie... A 3-a as evita-o total. Asta nu înseamnă ca nu ar fi ok, dar pozele acelea sunt făcute pe întuneric si nu vezi nimic din ele. Din cele 3 recomand prima dar recomandarea suprema e sa fugi in Germania. Cauti pe net, iti place, vb cu dealerul si iti iei bilet ptr a 2-a zi. Succes.-1 points
-
Rămân la părerea mea ca diferenta e infima intre un 1,6 remapat si 2.0 stock. In schimb e o diferenta mare intre ce infotainment are masina aia si un altul mai nou cu navigatie, Bluetooth, etc... Cătălin, tu stii cel mai bine ce contează mai mult pentru tine si la ce poti renunta si ce nu. Eu ti-am dat doar o varianta, nu zic nimănui ca asa e corect si bine ? Ce e bun ptr mine nu trebuie sa fie bun si ptr altul-1 points
-
Se poate orice, atata timp cat platim pentru asta. Un partener mai vechi, a avut o cerinta mai speciala la fosta masina (W221 Mercedes-Benz - aka vechiul S-Klasse) catre reprezentanta din Ungaria de unde a achizitionat-o, si anume fara tapiserie din piele (care venea implicit pe modelul ales). Comanda a durat mai mult, special request code la fabrica, termen de livrare prelungit, dar s-a rezolvat. O masina cu pret de achizitie de cca. ~35 mil HUF (~ 115000 EUR). O masina atipic configurata, dar nu unicata in Europa, se cere des. Toti cei care vedeau o asa masina configurata bizar , un "S fara piele" cum auzeam, o masina ce a avut dotari suplimentare de cca. 40 000 EUR). Incercarea de buy-back a esuat in Romania cum ma asteptam, din cauza acelor scaune fara piele. Nimeni nu se raporta realist la istoricul la zi, rulajul extrem de mic si dotarile raportate la pretul de achizitie al masinii, cum s-ar zice romaneste "full fara piele".-1 points
-
DSG-ul e foarte fiabil. Ce pot sa-ti spun e ca dealerii de acolo nu vand masini proaste, cu problem grave. Ei oricum mai pun la punct masinile inainte de vanzare. Atata timp cat are rating bun acel dealer, go for it. Nu are de ce sa-ti fie frica. Important e sa aibe si ceva optiuni utile pe ea gen volan cu comenzi, senzori parcare fata/spate, faruri cu led daca se poate... depinde ce cauti si tu. Nu de alta, dar pentru unele optiuni e mai greu si mai scump sa le pui tu ulterior. Multa bafta!-1 points
-
In urma parerilor din acest thread, am trecut si eu recent de la Castrol Magnatec Diesel la Motul X-Clean. Ceva nu e in regula deoarece motorul se tureaza mai greu si e clar mai zgomotos in sarcina. La relanti pare sa fie aproximativ la fel, poate ca o idee mai bine. A mai patit cineva chestia asta?-1 points
-
Eu am trecut de la Aral 5W40 la Motul X-Cess 5W40(made in France nu Italy) . Diferenta de la cer la pamant in favoarea Motul. Zgomot mult mai mic pe toata plaja de turatii.Urmeaza sa verific nivelul dupa 5000km Ma declar multumit de Motul pana acum.-1 points
-
Am mai rulat putin cu uleiul asta - Motul X-Clean - si pot sa spun ca dupa ce uleiul ajunge la 90 de grade e mai ok, insa in general cand motorul este mai rece (in ultimele dimineti au fost ~ 10 grade) si motorul se tureaza foarte greu, parca e infranat. Cred ca am gresit cand am ales sa iau X-Clean in loc de X-Cess, insa ma gandesc ca daca la 10 grade face asa, oare cum o sa fie la -10. In orice caz, cred ca o sa incerc cu un X-Cess sau revin la Castrol dupa 10k km cu asta.-1 points
-
Din cate stiu, Castrol. Cu Castrol a venit masina din Germania, si service-ul unde el isi face reviziile/distributie, etc, foloseste Castrol, la butoaie mari. (El zicea ca il importa din DE - acuma nu stiu daca e doar gura de el sau chiar asa face). Personal, eu nu mai folosesc Castrol, ci Motul Specific.-1 points
-
Diferenta pe care am simtit-o este intre Castrol Magnatec Diesel si Motul X-Clean. Mi-a placut mai mult Castrolul, cu ala era mai free-revving chiar si la temperaturi mai scazute. Motul se comporta la 15 grade cum se comporta Castrolul la 5. Cand uleiul ajunge la 90 de grade, cu Motul e mai silentios, mai rotund in functionare totusi, iar diferentele intre Castrol/Motul sunt destul de mici.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00