Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.08.2017 în toate secţiunile
-
Iar am spart pusculita asadar am terminat evacuare pe 60 mm + ceas boost 3 bar + amortizoare fata Koni Dupa un drum la munte pot spune ca evacuarea este exact ce mi-am dorit, isi face prezenta pe accelerari si la drum lung nu ma oboseste deloc, la viteze peste 120 km/h se aude putin mai tare dar nu deranjeaza totul se datoreaza finalei Milltek, daca aveam teava goala era cu totul altceva. Am sa fac un filmulet si il postez. Saptamana trecuta am facut in jur de 1500 km, la Buc ( 2 persoane ) pt evacuare si la munte ( 4 persoane ) media la consum a fost in jur de 6.1/6.2 % jos palaria pt golfulet, nimic de reprosat6 points
-
3 points
-
Ba nu se aude. Zgomotul pe care il aud eu la al meu e fix ce aud de la Jetta 1.2 TSI. In mers se aude (la mine cel putin) un uruit de diesel d-ala vechi cand schimba treapta 3 si 4 cateodata. Nu stiu daca e normal sau nu dar e urat rau cum se aude. In rest e zgomot ca la motoarele pe benzina.2 points
-
Eu recomand 1.4tsi in fata 2.0tdi, asta dupa ce am facut 30.000km in 15 luni, preponderent extraurban. Consuma in plus 1-1.5l maxim fata de 2.0tdi in exterior, unde dieselul exceleaza in conditii de mers obisnuite. Daca se pune pedala la podea, se mareste diferenta. Avantajele pe care le vad eu sunt faptul ca nu se apuca sa faca regenerari cand iti e lumea mai draga, poate fi folosit fara probleme urban, e mai silentios..ce s-a mai spus. Marele dezavantaj este la cuplarea cu o cutie automata. Concret, DSG7 cu ambreiaje uscate este de evitat, in special vorbind de achizitie SH.2 points
-
1.4tsi 150cp sta ceva mai bine la reprize decat 2.0tdi, e mai silentios si consuma cat un diesel si taxele sunt mai mici. Nu are filtru de particule, deci o bataie de cap in minus. Avantajul unui 2.0tdi se vede atunci cand se merge preponderent extraurban si incarcat. Am vazut ca vrei DSG. Pe 1.4tsi o sa fie DSG7 cu ambreaje uscate care nu are o reputatie tocmai buna.2 points
-
Aiud-Oradea (Bors), 245 km, viteza medie 70 km/h, consum 6,9 l/100 km, 2 pers+bagaje+AC ocazional. Foarte multumit. ☺ Aiud-Oradea-Budapesta-Hotel Paprika, consum 7,8l/100km, 650 km, viteza medie 78 km/h ( cu 2 ore plimbat prin Budapesta, aproape bara la bara) Multumit si de data aceasta. ☺ Cateva poze din Budapesta + companie selecta in parcare la Hotel Paprika. RS7+SQ7...din Romania bineinteles (Ilfov) ?2 points
-
Sistem audio Fender? E adusa din US masina? Daca tin bine minte, numai prin US au facut parteneriat cu Fender (prin alte piete fiind Dynaudio).1 point
-
Nu e adevarat. Motorul de 140 cp nu a vut nicio problema in plus fata de cel de 170 cp.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am zis nu doar eu, si pe multe topic-uri - orice turbo "da" un pic de ulei, de nou. Nu exista nici o solutie sa ai admisia dupa turbo perfect uscata. Devine neplacut cand gasesti balta de ulei in intercooler (ma refer aici la intercoolerul stock)1 point
-
Si a treia tura de mare, de data asta cu Bora - pentru ca aveam cazare, si in Golf nu ar fi incaput toate bagajele. Dar nu-mi pare rau, merge foarte bine masina, si face fata lejer traficului de autostrada (cel la ore bine alese, nu bara-la-bara cu turma). Suficient de bine merge incat sa ma intorc cu 6.4 consum resetat la plecarea din Bucuresti Cu farurile astea pot zice, dupa atatia ani ca am lumina calumea, si arata si ok as zice Ar merge, asa uitandu-ma la poze, o fusta de V6, dar imi coboara mai mult bara. Sa vedem, daca gasesc una in bani decenti poate fac pasul.1 point
-
Revin cu update: -recuperat carnetul -completat ulei la 8700km de la ultimul schimb -300 ml -pus difuzoarele de 20cm in usi (erau puse de la inceputul lu august dar nu apucasem sa fac poze ) -"montat" mediile pe stalpii A , am facut un rand de stalpi cu fibra ...dar orientarea difuzoarelor era gresita total...se reflecta aiurea de pe parbriz ...asa ca un set de stalpi sunt buni de aruncat. Am pus in suportii printati si o sa ii las o saptamana asa , sa ma asigur ca orientarea este corecta..se aud superb mediile astea ...superb. In alta ordine de idei dacca va intrebati de ce nu mai gasiti stalpi A de golf 6 la dezmembrari ...ii cumpar eu pe toti - o spalare cu degresare (urmeaza si pozele) si un detailing interior -a reusit sotia sa agate perdeluta de la panoramic si sa o rupa....800 ron este la reprezentata...nu imi vine inca sa dau banii astia1 point
-
1 point
-
Generatia a2a de CR reactioneaza altfel la update-ul dieselgate1 point
-
1 point
-
Eu zic ca la vitezele alea e chiar mai simplu: 100% fata, 0 % spatele Cata vreme nu e nevoie (apa, nisip, zapada, plecari in forta, curbe, etc) eu asa stiu : trage doar fata.1 point
-
Si inapoi la vale, Cristian - Bucuresti via Valea Prahovei + A3, 2 adulti + 2 copii, cateva bagaje, AC on, mers legal + 5% (noroc ca nu am avertizare limita de viteza pe Apple Maps ), 2 pauze mici de dezmortire: Am ajuns la 5100km si imi place roscata ca in prima zi .1 point
-
@Andrei1980 da, sunt multi care merg aiurea insa asta este, trebuie sa fim rabdatori cu ei, este si soseaua lor @laduncaag am facut varful ciucas de mai multe ori si da, sa stii ca ma simteam cu musca pe caciula cand treceam pe langa cei care mergeau pe jos, imi venea sa scot capul pe geam si sa le spun ca eu doar vreau sa testez masina Acum dupa ce am urcat pantele alea de final si am vazut cum sunt, parca a doua oara nu m-as mai duce, dar de, stand in masina nu percepi cu adevarat dificultatea locului. Bucatile alea transversale de asfalt sau ce o fi, inguste cu spatii mari intre ele si acoperite cu pamant si pietris au fost criminale, facea masina ca o barca pe o mare cu furtuna A fost un moment mai delicat cand a trebuit sa opresc pentru ca balansul era prea mare si cu toate franele, masina a alunecat vre-un metru la vale, noroc ca s-a oprit Ulterior am putut pleca mai departe fara probleme, nu am simtit nici un moment ca rotile ar pierde aderenta. Oricum, chiar cu un 4x4 nu cred ca ai ce cauta pe un trseu ca ala cu o masina din categoria asta, la mine a fost entuziasmul inconstientului care nu a mai avut 4x4. Acum gata, am vazut ce poate, a doua oara nu mai incerc aventuri de genul asta1 point
-
1 point
-
Nu mai pun dash-cam de lene. Pe Civic nu l-am legat permanent si de multe ori uitam sa pun camera cand ma urcam in masina sau o uitam pe bord cand opream masina. @75NOR, Toyota cu noul Camry cam vrea sa schimbe asta. Nu mai arata atat de boring in varianta de echipare mai sport. Masina a venit cu anvelope all season. In zona mea, temperaturile iarna nu prea scad sub 0 grade. Sunt inconjurat de munti unde ninge dar poti ajunge la partiile de ski si cu anvelopele all season. (plus ca e ieftin de inchiriat un SUV daca am neaparat nevoie) Examenul de carnet l-am dat la scurt timp dupa ce m-am relocat aici si e in felul urmator: iti faci un cont online pe site-ul astora de la permise cu datele si adresa ta si iti da un cod. cu acel cod te duci la oricare scoala de soferi sa dai examenul scris ce costa 30$ si poti sa-l dai de 3 ori in aceiasi zi. (te primesc oricand si n-ai nevoie de programare) iti da rezultatele pe loc si atunci trebuie sa te programezi pentru examenul practic la care poti alege cateva variante: cu masina ta, cu masina lor sau cu masina lor cu warm-up 40 minute pe aici trebuie sa demonstrezi fie ca ai permis international sau ai "learner permit" care e ceva spefic pe aici prin US si e un fel de permis de incepator ce il poti avea de pe la 16 ani eu am ales varianta cu masina lor cu warm-up 40 minute care e undeva la 90$ pe partea de warm-up, instructorul e in dreapta si vreo 10 minute m-a lasat sa conduc cum vreau eu si apoi am repetat cele 3-4 manevre pe care voi fi evaluat (parcare laterala, dat cu spatele dintr-o strada secundara in una principala; schimbare de banda si pus frana brusca). Instructorul n-are pedale in dreapta si cand te sui in masina incepi cu frana brusca la care practic cand esti pe loc, iti zice sa tii piciorul pe acceleratie si apoi zice el cand sa apesi frana si se uita la cum o actionezi. dupa cele 40 minute, revin cu masina de unde am plecat si instructorul practic devine examinator si mai dau o tura de vreo 30 minute in care trebuie sa fac aceleasi manevre pe un traseu asemanator toate rezultatele ei le updateaza instant pe baza acelui cod de la punctul 1. Dupa examenul practic, m-am dus direct la permise unde mi-au facut poza si mi-au dat un permis temporar, timp in care cel final o sa-mi ajunga prin posta (si l-am primit dupa vreo 2 saptamani) realizezi ca acel cod de la punctul 1 a devenit numarul permisului tau.1 point
-
@geopsi Ia in calcul faptul ca restrictiile de noxe pe programul Rabla vor deveni din ce in ce mai severe. Anul acesta avem limita 130 g CO2 si practic 1.8 TSI a fost scos din schema. Din 2018 limita va scadea la 120 iar din 2019 la 110. Asadar 1.4 TSI din 2018 nu il vei putea lua cu Rabla.1 point
-
Depinde de la stat la stat. "In Washington, most vehicles are required to have 2 license plates, one on the front and one on the rear of the vehicle. Trailers, semi-trailers, campers, mopeds, collector vehicles, horseless carriages, and motorcycles only have 1 license plate."1 point
-
asta cu 4 geamuri cu impuls si butoane iluminate este geniala fascinant cum anii astia inca japonezii nu doteaza masinile cu chestii pe care vw le avea standatd in 1997... un topic de urmarit1 point
-
diesel oricum e pe cale de disparitie, dupa ce trend se intrevede, o sa apara taxe noi si acolo si nu cred ca o sa mai fie rentabil, mai ales pentru putini kilometri parcursi anual-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00