Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2017 în toate secţiunile

  1. @geopsi ai mai jos un filmulet cu niste consumuri la diferite viteze (80,100,130,140) pentru Octavia 1.8 TSI, 4x4 DSG6. Benzina este Petrom 95, Adaptive Cruise Control activat tot timpul, modificarea acceleratiei este facuta doar din ACC, nu am tinut de loc piciorul pe acceleratie. Am incercat sa inregistrez doar unde soseaua era plata, fara suisuri sau coborasuri. Zgomotul de fond se aude destul de amplificat pe camera, in realitate nu l-am perceput asa, oricum am facut si o masuratoare de zgomot in cabina si a iesit pe undeva la 70db (aplicatie android relativ calibrata ok) Trebuie sa iei in considerare faptul ca astea sunt consumuri la mers constant cu o anumita viteza pe autostrada. Astazi i-am dat de lucru mai serios haldexului, am urcat pana la cabana Ciucas, drum forestier cu ultima parte destul de abrupta si alunecoasa. S-a comportat exemplar, a urcat fara cea mai mica ezitare ... big like 4x4
    5 points
  2. Salut tuturor ! Desi am facut achizitia de ceva timp, am decis ca ar fi cazul sa imi prezint si eu masina. O detin din luna mai anul acesta. Ca an de fabricatie este 2007 luna 10. Motor: 2.0 tdi 140hp + manuala in 6 trepte Ca specificatii mai "interesante" de mentionat ar avea urmatoarele: -senzori ploaie+lumini -scaune sport -sistemul audio cu 10 difuzoare -geamuri ionizate -clima 2 zone -priza portbagaj -jante 17 VW Zandvoort + anvelope Nexen Npriz XL 225/45/17 (DOT 2015) -10 airbag-uri De cand a ajuns la mine, masina a primit urmatoarele: -cablu auxiliar: cablaj facut de mine+activat cu Vagcom-ul functia de aux -curatare EGR -toate filtrele Mann+ ulei Motul specific 5w40 -distributie Ina+ pompa apa SKF -placute spate Brembo, discuri+ placute fata Bosch -fulie alternator Ina -un furtun de antigel - original VW -suporti antibalans Lemforder (ambii) -bucse brat stanga Meyle -bielete antiruliu Meyle Heavy-Duty -flansa+rulment amortizor dreapta Sachs -rulment spate stanga Mapco -garniturile de pe traseul de la intercooler/turbina -furtun aerisire capac Febi -rola intindere curea accesorii Majoritatea pieselor au fost schimbate preventiv, singurele surprize neplacute fiind cu fulie de la alternator si furtunul de antigel, ambele au picat in prima saptamana de la achizitia masinii. Urmatoarele achizitii/reparatii probabil o sa fie: -scut motor metalic -garnituri EGR -carcasa termostat (pierde antigel din acea zona) -pilot automat -retapitare plafon (inainte sa ajunga la mine masina a fost la detailing la niste "destepti" care au folosit aparat cu aburi pe plafon => de cateva zile mi s-a dezlipit pe centru tot materialul textil de pe plafon) Link-uri poze suplimentare, nu am reusit sa urc mai multe: https://ibb.co/gYXW95 https://ibb.co/m4NW95 https://ibb.co/iPttNQ https://ibb.co/d1M2Gk https://ibb.co/kswmbk
    1 point
  3. Aiud-Oradea (Bors), 245 km, viteza medie 70 km/h, consum 6,9 l/100 km, 2 pers+bagaje+AC ocazional. Foarte multumit. ☺ Aiud-Oradea-Budapesta-Hotel Paprika, consum 7,8l/100km, 650 km, viteza medie 78 km/h ( cu 2 ore plimbat prin Budapesta, aproape bara la bara) Multumit si de data aceasta. ☺ Cateva poze din Budapesta + companie selecta in parcare la Hotel Paprika. RS7+SQ7...din Romania bineinteles (Ilfov) ?
    1 point
  4. Eu zic ca la vitezele alea e chiar mai simplu: 100% fata, 0 % spatele Cata vreme nu e nevoie (apa, nisip, zapada, plecari in forta, curbe, etc) eu asa stiu : trage doar fata.
    1 point
  5. frumos volanul, asta e luat de la tipul de la Focsani parca? Pe asta am vrut si eu sa-l iau, recunosc poza, toate volanele sunt pozate pe acelasi parchet :). Tot de la el am luat si eu, avea unul nou, la fel, dar nu de RS4, si i-am pus eu padelele de RS4 ulterior. Arata mult mai bine masina cu acest volan, well done!
    1 point
  6. Tocmai ce m-am intors dintr-o scurta escapada prin tara, am acoperit trei zone diferite in cinci zile: campie, munte si mare. Traseul a fost Bucuresti- Caracal- Bucuresti- Bran- Neptun- Bucuresti, in total 1200 km parcursi. Bonus, poze cu noua achizitie:
    1 point
  7. Cupola - Folie Oracal 970 RA Bara fata; partea din fata a capotei, zonele de sub manerele portierelor & carcase oglinzi - Folie Oraguard 270 Stone Guard. Foarte greu am gasit un aplicator care sa puna folia fara demontarea barelor de pe cupola dar in final a meritat. Sunt foarte multumit de rezultat.
    1 point
  8. @Andrei1980 da, sunt multi care merg aiurea insa asta este, trebuie sa fim rabdatori cu ei, este si soseaua lor @laduncaag am facut varful ciucas de mai multe ori si da, sa stii ca ma simteam cu musca pe caciula cand treceam pe langa cei care mergeau pe jos, imi venea sa scot capul pe geam si sa le spun ca eu doar vreau sa testez masina Acum dupa ce am urcat pantele alea de final si am vazut cum sunt, parca a doua oara nu m-as mai duce, dar de, stand in masina nu percepi cu adevarat dificultatea locului. Bucatile alea transversale de asfalt sau ce o fi, inguste cu spatii mari intre ele si acoperite cu pamant si pietris au fost criminale, facea masina ca o barca pe o mare cu furtuna A fost un moment mai delicat cand a trebuit sa opresc pentru ca balansul era prea mare si cu toate franele, masina a alunecat vre-un metru la vale, noroc ca s-a oprit Ulterior am putut pleca mai departe fara probleme, nu am simtit nici un moment ca rotile ar pierde aderenta. Oricum, chiar cu un 4x4 nu cred ca ai ce cauta pe un trseu ca ala cu o masina din categoria asta, la mine a fost entuziasmul inconstientului care nu a mai avut 4x4. Acum gata, am vazut ce poate, a doua oara nu mai incerc aventuri de genul asta
    1 point
  9. Eu la a mea, le-am dus la sudor si le-am incarcat gaurile cu sudura. Deci numai au cum sa iasa dopurile si dupaia le-am polizat sa nu fie incarcatura mare
    1 point
  10. 1 point
  11. fumul alb e dat de antigel , e situatia cand ai garnitura chiulasa ciupita , ca sa verifici teoria asta ar trebui sa tii seama la antigelului in vas-sa nu scada nivelul.....dar ,daca zici ca nu sunt probleme de temperatura sau functionare atunci pica teoria garniturii ............ar mai fi o singura explicatie, chiulasa fisurata intre traseu racire -traseu evacuare si pe aici sa patrunda antigel in evacuare unde se evapora datorita temperaturii mari -fum/abur alb.,fisura poate fi intr-o ppozitie astfel incat , atunci cand masina sta mai ridicata intr-o parte ,sa permita curgerea lichidului..........desi si chestia asta se intampla foarte rar ............oricum ar fi , e ciudata rau treaba asta.
    1 point
  12. sau schimbi axa culbutorilor cu alta care inca are dopurile tehnologice
    1 point
  13. Intra ceva ulei in cilindru pe undeva. Desi uleiul ars da fum albastru. Poate chiar din baia de ulei se poate infiltra ulei in cilindru pe langa fanta segmentilor cand masina este inclinata si pistonul jos. Sau intra pe langa semeringurile de supape in capul cilindrului.
    1 point
  14. Dopurile ale nu se rup ,sunt niste pocnituri care ies din acele gauri
    1 point
  15. @sabinneacsa Pune-le folie ca se matuiesc in 6-12 luni
    1 point
  16. 1 point
  17. Eurotrip 2017... Ready for action! Go! Go! Go! ? (Aiud - Budapesta - Mondsee - Strasbourg - Amsterdam - Karlovy Vary - Budapesta - Aiud)
    1 point
  18. Nu necesita demotare axa .Se scot doar suruburile care tin rampele respective ,se strang cu 20Nm si 90 grade
    1 point
  19. Cand da simptome e prea tarziu.Se da capacul jos ,gaurile de unde au sarit dopurile se astupa cu ø 6.1 de otel
    1 point
  20. Toate pd-urile cu 8V au probleme cu axa mai devreme sau mai tarziu ,in functie de intretinere si daca sar dopurile tehnologice
    1 point
  21. Corect ce spui @Iulian M, Model 3 e ok pentru cine nu se grabeste sa ia o masina acum. Eu nu vad Tesla Model 3 ca un competitor direct cu e-Golf (momentan nu cred ca are competitie). Cum spuneam Tesal Model 3 are dimensiunile exterioare si spatiul interior al unui BMW Seria3 (ma putin portbagajul cu ~55L mai putin) si finisajele cu premium pack sunt demne de nume. Intra-adevar la pretul de baza trebuie sa mai pui niste chestii care se fie demne de "price-tag". Totusi acelasi lucru se poate spune si la un BMW (nu il poti lua "Chel Line"). De exemplu pentru o putere similara cu Model 3 standard echivalentul ar fi un 330i cutie automata (fara xDrive), pret de baza ~45.000 euro. Peste el va trebui sa bifezi un Luxury line (tot cam 5000 euro) care sa fie similar cu Premium pack de la Tesla (cu toate ca Luxury line nu vine nici cu plafon de sticla panoramic nici cu sound sistem premium). La fel si la BMW o vopsea metaliza mai adauga 1000 de euro ca pretul final. De acord, nu merita sa iei o Tesla fara packetul de pilot automat de 5000 de euro, dar si la BMW pachetele de asistenta sofer (similare) depasesc 4000 de euro. Si totusi in pretul de 35.000 la Tesla ai deja tot hardware-ul necesar pentru Full-Self-Driving (partea software o poti activa mai tarziu, oricand). Imi cer scuze daca am poluat topicul, probabil ar fi o idee buna un topic dedicat in general despre masini electrice in general, si despre modele electrice VAG in particular. Cred ca este un subiect care o sa aibe din ce in ce mai mult interes in anii ce vor urma.
    1 point
  22. Gata si detailing-ul pentru interior si motor arata ca atunci cand a iesit pe poarta fabricii
    1 point
  23. Cateva poze cu "purceaua".. Update: New, fatter tires. Cutter stuff coming soon..
    1 point
  24. Gracias domnilor! More to come Peste nopate, grasa a coborat si mai mult. Aseara imi intrau 2 degete intre roata si aripa spate. Acum, doar unul. S-a mai asezat suspensia.
    1 point
  25. sau la bidoane de 20 de litri,costa cam 85 de euro,ar veni mai putin de 5 euro pe litru eu am folosit deja un bidon de 20 l,sunt mutumit de ulei avand in vedere ca acum am 2 masini din septembrie mai cumpar un bidon de fuchs la 20 l,voi puteti cumpara la 1l
    1 point
  26. De mers merge! Mi-am facut si eu la masina mea. Am folosit un laptop vechi, un 486-DX, cu MS-DOS 6.22 instalat pe el. Se inchide si trapa! Sau diferentiat , in functie de cum apesi butoanele, ramane deschisa si se inchid doar geamurile. Cine vrea asa ceva, si e din Brasov, daca doreste il ajut cu cea mai mare placere gratis. :rolleyes: E buna functia, mai ales acum cu caldurile astea... Succese !!! (Multumesc Redmann pt ajutor...) The_procedure_is_this.doc Anleitung_FH_via_FFB.pdf
    1 point
  27. Daca ai in plan upgrade de frane in viitor, atunci iti vor trebui min 18". Asa ca daca faci upgrade la 17" acum, in viitor va trebui ori sa le vinzi ori sa le pastrezi pentru iarna (si sa le vinzi pe cele de 16").
    0 points
  28. Decat seria 1 mai bine orice din gama Dacia.Seria 1 este o masina jenanta si cel mai probabil o sa iti goleasca si contu bancar. De la BMW din 2004 pana in prezent sau seria 7 (exclus chele) sau M3,M4,M5...atata. Personal vin de la BMW si am ramas foarte foarte placut surprins de golf si luand in considerare costul per km + performanta si comfortu,nici nu cred ca mai plec de la golf.
    -1 points
  29. @Andy24 multumesc frumos @EEXCALADE vedem cum se comporta fara, cu folie nu imi place ca nu se mai vede asa clar cum au iesit acum ? Am colantat consola centrala din aluminiu in negru lucios.
    -1 points
  30. Salut, no să-i fie nimic până la următoarea schimbare?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!