Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.08.2017 în toate secţiunile

  1. Ieri am facut polish la faruri si stopuri cu ajutorul unui prieten. Mie personal imi place cum au iesit, cel putin stopurile zici ca sunt noi.
    2 points
  2. Nu necesita demotare axa .Se scot doar suruburile care tin rampele respective ,se strang cu 20Nm si 90 grade
    2 points
  3. Cand da simptome e prea tarziu.Se da capacul jos ,gaurile de unde au sarit dopurile se astupa cu ø 6.1 de otel
    2 points
  4. Nu mai pun dash-cam de lene. Pe Civic nu l-am legat permanent si de multe ori uitam sa pun camera cand ma urcam in masina sau o uitam pe bord cand opream masina. @75NOR, Toyota cu noul Camry cam vrea sa schimbe asta. Nu mai arata atat de boring in varianta de echipare mai sport. Masina a venit cu anvelope all season. In zona mea, temperaturile iarna nu prea scad sub 0 grade. Sunt inconjurat de munti unde ninge dar poti ajunge la partiile de ski si cu anvelopele all season. (plus ca e ieftin de inchiriat un SUV daca am neaparat nevoie) Examenul de carnet l-am dat la scurt timp dupa ce m-am relocat aici si e in felul urmator: iti faci un cont online pe site-ul astora de la permise cu datele si adresa ta si iti da un cod. cu acel cod te duci la oricare scoala de soferi sa dai examenul scris ce costa 30$ si poti sa-l dai de 3 ori in aceiasi zi. (te primesc oricand si n-ai nevoie de programare) iti da rezultatele pe loc si atunci trebuie sa te programezi pentru examenul practic la care poti alege cateva variante: cu masina ta, cu masina lor sau cu masina lor cu warm-up 40 minute pe aici trebuie sa demonstrezi fie ca ai permis international sau ai "learner permit" care e ceva spefic pe aici prin US si e un fel de permis de incepator ce il poti avea de pe la 16 ani eu am ales varianta cu masina lor cu warm-up 40 minute care e undeva la 90$ pe partea de warm-up, instructorul e in dreapta si vreo 10 minute m-a lasat sa conduc cum vreau eu si apoi am repetat cele 3-4 manevre pe care voi fi evaluat (parcare laterala, dat cu spatele dintr-o strada secundara in una principala; schimbare de banda si pus frana brusca). Instructorul n-are pedale in dreapta si cand te sui in masina incepi cu frana brusca la care practic cand esti pe loc, iti zice sa tii piciorul pe acceleratie si apoi zice el cand sa apesi frana si se uita la cum o actionezi. dupa cele 40 minute, revin cu masina de unde am plecat si instructorul practic devine examinator si mai dau o tura de vreo 30 minute in care trebuie sa fac aceleasi manevre pe un traseu asemanator toate rezultatele ei le updateaza instant pe baza acelui cod de la punctul 1. Dupa examenul practic, m-am dus direct la permise unde mi-au facut poza si mi-au dat un permis temporar, timp in care cel final o sa-mi ajunga prin posta (si l-am primit dupa vreo 2 saptamani) realizezi ca acel cod de la punctul 1 a devenit numarul permisului tau.
    2 points
  5. ar trebui sa pui vw 504/507( mai ales pt tsi), la fel si sunetul e mai bun cu ulei mai subtire de genul 5w-30/0w-30.
    1 point
  6. doar pe 4x4. Pe 1.4 si 1.8 tsi e cutia uscata cu 7 trepte
    1 point
  7. Bucuresti- Paralia Gerakini (60km dupa Salonic). Retur, consum pana la Ruse. Include stat 20min bara la bara pana la Salonic. In conditiile in care portbagajul a fost plin, roti de 18", stat mare parte din timp pe ACC.
    1 point
  8. -pune o supapa de unic sens pe tur intre tandem si filtru motorina. -vezi daca merge pompa din rezervor si daca aduce motorina in filtru -inlocuieste carcasa filtru motorina (cu un model mai nou) -inlocuieste tandem -inlocuieste oringuri (verifica uzura chiulasa) -inlocuieste chiulasa cu una 2007/2008
    1 point
  9. diesel oricum e pe cale de disparitie, dupa ce trend se intrevede, o sa apara taxe noi si acolo si nu cred ca o sa mai fie rentabil, mai ales pentru putini kilometri parcursi anual
    1 point
  10. In spatele proiectoarelor.
    1 point
  11. Nu am cum sa dau edit la postarea de mai sus, dar am reusit sa o rezolv: tot ceea ce a trebuit sa fac a fost sa tai (cu o unghiera) ghidajele de plastic de pe mufa alba care intra in display si la mufa roz care se conecteaza pe intarea albastra. In rest, a mers "out of the box". Banuiesc ca unitatea era "decodata", pentru ca nu a fost nevoie sa fac nimic altceva. Urmatorul pas este identificarea codului de piesa pentru microfon, a locului unde trebuie sa il conectez si sa fac lucrarea propriu zisa.
    1 point
  12. Multumesc frumos! Legat de drumuri lungi...ca sa fiu sincer, nu cred ca este facuta pentru autostrada, desi jumatate din cei 60.000 km i-am facut pe autostrazi din Franta, Germania, Italia, Austria...Merge foarte bine si acolo, dar acolo poti merge cu orice masina care rezista pana la 130-140 km/h, pentru ca nu ai nevoie nici de 300 cp, nici de cuplu, nici DSG si nici 4x4. Eu am DCC si asta ajuta suspensia mult , cat si rotile de "doar" 18 . Din considerente de confort nu am comandat cu roti de 19. La drum lung imi place cel mai mult ACC+DSG+ noaptea farurile adaptive, cu faza lunga automata. Si trapa panoramica pe care folosesc, din aprilie pana in octombrie, este deschisa cand nu ploua , pentru ca nu prea suport AC-ul... DAR, cum la noi, din pacate sunt prea putine autostrazi la orice iesire din oras, indiferent daca vorbim de un drum de 30 km sau de 300 km deja devin evidente avantajele oferite de putere, de cuplu si din cand in cand si 4x4. In circulatia haotica din Romania calitatile acestei masini sunt binevenite si ma incanta zi de zi. Daca esti teribilist, doar in acele zile nu mergi cu 200km/h cand nu o doresti , dar daca esti mai calculat o poti folosi linistit ca si masina de zi de zi, cu consumuri in jur de 6,5-8 l/100km, la drum lung si in jur de 10 in oras ( asta depinde deja si de aglomeratia din oras). Ca o incheiere: Aceasta este o masina foarte foarte buna dar daca as avea bani as lua pe langa Golf 7R si un Touareg V6 de 262 cp cu suspensie pneumatica, ca doar acum este la promotie si pe autostrada confortul oferit este mult peste cea a golfului. Cred ca perechea aceasta este combinatia ideala!
    1 point
  13. pana in acesta suma... doar la dezmembrari - cat de bun o sa fie, nu ai de unde sa stii. altfel, pe la 250 lei, cumperi Valeo nou - recomand.
    1 point
  14. Ala este codul vechi, codul nou este cu Q in coada, sau il iei pe cel de la valeo, fiind mult mai ieftin, Cel OEM este 650 lei.
    1 point
  15. 0 points
  16. Stabilitate +999 fata de 16"
    -1 points
  17. da cu siguranta va exista o stabilitate mai mare overall si mai ales in curbe dar incerc sa pun in balanta avantaje si dezavantaje, asa cum vad eu lucrurile: DEZAVANTAJE -18" - au greutate mai mare fata de 16" 17" ceea ce duce la scaderea performantelor, atat la acceleratie cat si la franare datorita inertiei mai mari datorate unei mase mai mari - confortul banuiesc ca o sa scada, nu am idee insa daca se va simti practic asa de mult in cabina deoarece nu am mai condus masini cu jante de 18" - nu stiu daca in cazul upgradeului de la 16" la 18" va trebui modificat ceva la suspensii. banuiesc ca nu din moment ce 18" este omologat in CIV - probabil vitezometrul nu va mai arata o viteza apropiata de cea corecta - probabil va trebui sa cumper 5 jante/anvelope de 18" incluzand si roata de rezerva, acum este de 16" din fabrica, nici nu stiu daca 18" ar intra in locasul rotii de rezerva AVANTAJE - stabilitate imbunatatita overall, mai multa siguranta in curbe
    -1 points
  18. Intotdeauna un astfel de upgrade vine si cu dezavantaje. Bineinteles ca vei observa o scadere a confortului, e normal, o sa ai balon mai mic al avelopei. Da, performantele s-ar putea sa fie afectate, gen 0-100, franarea se poate imbunatati, ai suprafata de contact mai mare (latime anvelope). Vitezometrul nu cred sa fie o problema, stiu ca erau niste calculatoare pe Net unde bagai dimensiunele complete ale rotilor si iti scotea eventualele diferente. Cu suspensiile nu ai treaba, in afara faptului ca fiind mai rigida in viitoarea configuratie, automat asta induce un stres mai mare in articulatii - in ce masura acest stres in plus va avecta fiabilitatea elementelor de articulatie (poate nu..), ramane sa constati in timp, depinde si pe unde mergi bineinteles. Nu in ultimul rand, trebuie sa reflectezi asupra drumurilor pe care le frecventezi de obicei. Daca de ex ti-ai luat 4motion si pentru ca o mai bagi cine stie pe unde, atunci poate e mai bine sa ramai la 17". Daca mergi pe drumuri bune in general + oras, atunci cred ca poti merge linistit pe 18" vara + 16"/17" iarna.
    -1 points
  19. Se schimba pe garantie fara costuri, sau pe kulanta cu 30% din partea lor daca nu mai ai garantie. Pt doua lampi cele de pe aripi vor 1100ron din partea mea si 400 ron din partea lor. Preturile sunt aprox si nu stiu daca includ tva. I am refuzat politicos si le am aratat dosul. Ce impiedica noile stopuri sa nu crape ca actualele dupa achizitie.
    -1 points
  20. Salut, ne poti spune niste consumuri instant orientativ la 58-60, 90-100 si 130-135, eventual pareri legate de trafic, cat de repede se incalzeste, etc. Pe loc intre cat si cat oscileaza? Incerc sa ma documentez pentru o viitoare masina si chiar ma intereseaza asa in mare cam cat consuma. Multumesc.
    -1 points
  21. Salutare, Propun sa deschidem aria Polo mk 6 cu un topic de consiliere in vederea achizitiei si configurarii. Avem deja configurator pe Romania, deci material didactic este Spor !
    -1 points
  22. Ai intrebat diferentele sau n-am citit eu bine , ma repet are norma C 30, are HTHS mai mare deci este mai bun si e putin mai vascos... Uleiul 5w30 50400 50700 deobicei il baga oamenii cu dpf la masina, daca tot vrei sa faci o treaba cauta un elei 5w40 sau 0w40 care indeplineste norma A40 ,si aia e , e cea mai buna norma ever cu aia de la MB 229.5 !
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!