Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.08.2017 în toate secţiunile

  1. OCD - boala grea. In privinta asta nu impartasesc aceleasi ganduri cu tine. Mie mi se pare inutila punerea foliei in zonele alea, o data pt ca se va strica in maxim 2 ani si va arata urat, va trebui data jos/inlocuita (asta ca sa nu arate mai urat decat daca nu o puneai), iar a doua oara pt ca oricum zona aia e f bine facuta din fabrica. Eu la Octavia, dupa 8 ani si 130k km pe drumurile patriei, nu pragurile ciuruite asa cum zic multi ca s-ar face de la pietre. Doar cel din dreapta are 2-3 urme de pietre unde am dat cu kit-ul de retus cu vopsea originala si putin lac peste, nu se vede nimic si e protejat impotriva coroziunii. Daca in 8 ani nu am avut alte probleme, ma gandesc ca oricum 10 ani nu iti da batai de cap treaba asta, deci de ce sa te complici cu folie? Acum na, fiecare cu piticii lui, nu putem sa avem aceleasi pareri in legatura cu orice. Totusi, sunt curios cum va arata dupa 2 ierni si ceva drumuri la viteze mai mari cu antiderapant pe sosele.
    5 points
  2. Am patit si eu treaba cu deconectarea telefonului fara motiv de vreo 2 ori. O data cand ma intorceam din Grecia, dupa vreo 8h de stat conectat fără probleme si o dată cand veneam din Croația, dupa vreo 11 ore de stat conectat fără probleme. De fiecare dată a fost din cauza telefonului/aplicației waze. Mai exact, aplicația da crash/se blochează iar infotainment-ul consideră că a dat timeout conexiunea cu telefonul. La mine in ambele situatii s-a reconectat inapoi singur, în mai puțin de 10 secunde. În cazul tău sunt 90% sigur că problema e de compatibilitate intre versiunea softului de pe unitatea media si telefonul tău. Într-o zi de plictiseala m-am mai jucat cu S7-le si eu pe masina si am observat ca imi mai face figuri din astea, dar cu Xperia Z3 au fost doar alea 2 cazuri izolate, iar eu il folosesc zilnic minim 1-2 ore. Deci cred ca e o chestie de compatibilitate intre samsungurile noastre si softul masinii. Firul usb eu nu l-am scos din mufa de când am Xperia conectat. Cu el am încercat si pe s7 si pe sony. L.E. Figurile nu mi le facea inainte pe S7, cand il foloseam zi de zi, dar intre timp au mai aparut update-uri de soft la telefon si le-am facut, deci probabil au legatura unele cu altele. La Xperia Z3 nu a aparut niciun update de soft (are Android 6, nu 7 ca Samsung) de cand il am si il folosesc in masina. Si cel mai probabil nici nu o sa mai apara. Dar e foarte stabil asa. Nu imi fac nervi cu incompatibilitati, flickering sau alte tampenii. Se deschide la orice ora, in orice situatie, si Mirrorlink si Android auto din prima, in cateva secunde.
    4 points
  3. Salutare, Câteva updateuri: - am făcut deja 4200km de la revizie, consumul ulei e la fel, am deja 400ml mai jos de maxim, pastrandu-se deci consumul de 1l la 10k km. - mașina merge ceas în rest, aștept cu nerăbdare timpul schimbărilor mai curajoase (arcuri, jante 17, soft) dar asta la anul. Până atunci mă bucur de o mașinuță excelenta pt noi. - mici accesorii luate azi in vederea plecării în Grecia: Cam atât, weekend plăcut! Am uitat sa spun, accesoriile de la skoda: 2*suport (39buc) + carlig (19) + suport tableta (89) = 186 lei.
    3 points
  4. Franele sunt gata. Am iesit in proba si totul e ok, insa n-am franat foarte tare ca sa fac un pic de rodaj. Deocamdata mai las un pic masina pe dreapta, sa se odihneasca. Sunt curios daca exista o garnitura/semering la turbo care tine sa nu ajunga ulei in intercooler. Incep sa ma documentez, cred ca la mine este dus.
    2 points
  5. Cred că am să rămân definitiv pe Liqui Moly 1052. Depuneri de cenușă de ulei semnificativ mai mici în dpf chiar și decât cu motorină curată, regenerarea dusă bine de tot peste 1000 km, fără zgomote ciudate, fără țăcăneală în pompa, fără ronțăit de injectoare care au corecții ideale și chiar trege o idee mai bine.
    1 point
  6. Inca 1000 km ,comportament ireprosabil .
    1 point
  7. Asa cum spuneam masina a venit pe 3 August, a mai durat inca 6 zile pana la inmatriculare, asa ca doar ieri am reusit sa intru in posesie pt ca eu pe 4 eram plecat deja in concediu. Timpul efectiv comanda/livrare sa incadrat in 10 saptamanii (9 promise la comandarea masini) Impresii dupa doua zile: Plusuri: destul de bine isonorizata, la 130km/h (viteza maxima atinsa deocamdata) se aude doar un usor fosnet de vant putand comunica in masina absolut normal. La relantiu(motorul diesel) nu sti daca motorul este pornit. Sistemul audio... cel de pe A4 era "minciuna". Confortul asigurat de scaune de la bun in sus(scaunele confort nu ergo). Climatizarea face fata cu brio. Comenzile de pe volan, odata ce te-ai prins care ce face, sunt de acolo. Inca nu am incercat sprinturi cu masina dar sunt convins ca cei 150cp o misca decent(am facut deja inainte test drive) la cutia manuala de o am. Un edit: uitasem de ALS, farurile astea fac toti banii. Pe langa design vizibilitatea pe timp de noapte este departe de orice alta oferita de masinile avute pana acum. Uimitor este modul cum lucreaza noaptea pt a nu deranja in trafic dar totusi oferind vizibilitate mare. Recomand ! Am lasat la urma ACC-ul...un mare plus, de vis. L-am testat azi indeamanunt. Posibilitatile de a seta viteza din km in km sau din 10 in 10. Posibilitatea reglari mentineri distantei fata de masina din fata prin franarea/accelerarea automata.. cand urci o panta mai accentuata si este necesara retrogradarea treptei de viteza, sistemul iti spune, tu executi fara ca acesta sa se decupleze.. cu acest sistem pe Autobahn tu esti decat cel care tine volanul... de vis. Minusuri: deocamdata am o pr care ma sacaie, cateodata dupa oprire la repornire navigatia nu se incarca. Am scos cardul l-am reintrodus si navigatia incarca imediat. Vedem, daca problema persista voi merge la garantie
    1 point
  8. Toate pd-urile cu 8V au probleme cu axa mai devreme sau mai tarziu ,in functie de intretinere si daca sar dopurile tehnologice
    1 point
  9. Ca sa scapi de acest fluierat de sirena trebuie reconditionata turbina (am avut si turbina care a capatat acest fluierat dupa reconditionare)
    1 point
  10. Posibil electromotor sau partea electrica a contactului.
    1 point
  11. Nu mai pun dash-cam de lene. Pe Civic nu l-am legat permanent si de multe ori uitam sa pun camera cand ma urcam in masina sau o uitam pe bord cand opream masina. @75NOR, Toyota cu noul Camry cam vrea sa schimbe asta. Nu mai arata atat de boring in varianta de echipare mai sport. Masina a venit cu anvelope all season. In zona mea, temperaturile iarna nu prea scad sub 0 grade. Sunt inconjurat de munti unde ninge dar poti ajunge la partiile de ski si cu anvelopele all season. (plus ca e ieftin de inchiriat un SUV daca am neaparat nevoie) Examenul de carnet l-am dat la scurt timp dupa ce m-am relocat aici si e in felul urmator: iti faci un cont online pe site-ul astora de la permise cu datele si adresa ta si iti da un cod. cu acel cod te duci la oricare scoala de soferi sa dai examenul scris ce costa 30$ si poti sa-l dai de 3 ori in aceiasi zi. (te primesc oricand si n-ai nevoie de programare) iti da rezultatele pe loc si atunci trebuie sa te programezi pentru examenul practic la care poti alege cateva variante: cu masina ta, cu masina lor sau cu masina lor cu warm-up 40 minute pe aici trebuie sa demonstrezi fie ca ai permis international sau ai "learner permit" care e ceva spefic pe aici prin US si e un fel de permis de incepator ce il poti avea de pe la 16 ani eu am ales varianta cu masina lor cu warm-up 40 minute care e undeva la 90$ pe partea de warm-up, instructorul e in dreapta si vreo 10 minute m-a lasat sa conduc cum vreau eu si apoi am repetat cele 3-4 manevre pe care voi fi evaluat (parcare laterala, dat cu spatele dintr-o strada secundara in una principala; schimbare de banda si pus frana brusca). Instructorul n-are pedale in dreapta si cand te sui in masina incepi cu frana brusca la care practic cand esti pe loc, iti zice sa tii piciorul pe acceleratie si apoi zice el cand sa apesi frana si se uita la cum o actionezi. dupa cele 40 minute, revin cu masina de unde am plecat si instructorul practic devine examinator si mai dau o tura de vreo 30 minute in care trebuie sa fac aceleasi manevre pe un traseu asemanator toate rezultatele ei le updateaza instant pe baza acelui cod de la punctul 1. Dupa examenul practic, m-am dus direct la permise unde mi-au facut poza si mi-au dat un permis temporar, timp in care cel final o sa-mi ajunga prin posta (si l-am primit dupa vreo 2 saptamani) realizezi ca acel cod de la punctul 1 a devenit numarul permisului tau.
    1 point
  12. ... si n-au saibe +2CP, se vede pasiunea pentru masina! Spor Cristi!
    1 point
  13. 2. Mie mi-a consumat in medie 15.6% prin Bucuresti de cand am luat-o. Mi-e greu sa cred ca voi putea obtine un consum mult mai bun de atat. Daca masina o iei pentru oras, nu cred ca merita 2.0 avand un consum de genul. Sunt atatia care au supravietuit linistiti cu 1.4, poate merita mai mult pentru oras.
    1 point
  14. Bai....tu chiar ai grija de ea, ce mai...nu am fost asa de hype de cand cu Huanita , Bruni e mai neglijata Sincere felicitari, tin sa mentionez ca am vazut live masina si este hands down (alt logo, but same idea la cum isi tine acest "Individ" masina)
    1 point
  15. Like nu pot sa dau.. dar sunt 100% de acord. Oricum masina e grea. La motorizarile de mai sus, respectiv 2.0 TDI 240 Hp cu 4Motion are peste 1800 kg. Galbenul ala apare in toate reclamele . Pentru cei care nu vor sa plateasca culoarea exista alb.
    1 point
  16. 2.0 Tdi de 150 CP mi se pare cam la limita, pentru cei 1650 kg+ pe care le are. Tinand cont si de forma de avion as merge pe una din motorizarile: 2.0 TSI (280 Hp) 4MOTION DSG 2.0 TDI (240 Hp) 4MOTION DSG
    1 point
  17. Asa nespalata cum e.... Faza scurta ON: Interiorul. E putin offtopic dar....se supara cineva daca pun pozele asa avand in vedere ca le-am facut in acelasi loc?
    1 point
  18. Ah da. Multe chestii interesante prin regulile astora. Multe mi se par mai simple de interpretat, mai la obiect si in contact cu realitatea. Eu aici sunt sofer incepator; nu am putut schimba permisul de Irlanda si a trebuit sa dau examen auto. Acum am doua permise: unul de Irlanda (care e defapt permis romanesc schimbat cand m-am mutat in Irlanda) si altul de US. 6 luni de zile de Civic cu motor de 1.5l mi-au oferit un pret mai bun la asigurare pentru GTI. (am 6 luni de no-claims ) Unde vreau sa ajung e ca prin legislatia auto de aici prin care m-am uita, e un capitol intreg despre road rage care ar trebui tradus in limba romana si pus ca intro automat la fiecare clip pus pe trafictube sau in alta parte. Allow plenty of time for the trip, listen to soothing music, improve the comfort in your vehicle, and understand that you cannot control the traffic, only your reaction to it. In the end, we may very well discover that personal frustration, anger, and impatience may be the most dangerous "drugs" on the highway.Be polite and courteous, even if the other driver is not. Avoid all conflict if possible. If another driver challenges you, take a deep breath and move out of the way. Never underestimate the other driver's capacity for mayhem. When entering traffic or changing lanes, make sure that you have enough room. Make sure you have established a safe following distance between your vehicle and the one in front of you. For more information, see the Driving safety and accidents page on the DOL Web Site. Don't make aggressive hand gestures to the other drivers when they offend you with their driving. Signal when turning or changing lanes. Control your anger; remember it takes two to start a fight. Avoid prolonged eye contact with the bad or angry driver. Get help. Call police on your cell phone or go to a public telephone or place. Don't pull to the side of the road. Forget about winning. No one wins in a highway crash. Put yourself in the other driver's shoes. They may be driving that way because of an actual emergency! Pe Civic am avut un dashcam si am pus destule video-uri pe YT dar nu cred ca mai pun camera pe Golf. Dashcam-ul e asta. O sa scot cardul SD de 64GB din el si sa pun muzica.
    1 point
  19. "(...)collector vehicles(...)" deci te incadrezi
    1 point
  20. @geopsi Ia in calcul faptul ca restrictiile de noxe pe programul Rabla vor deveni din ce in ce mai severe. Anul acesta avem limita 130 g CO2 si practic 1.8 TSI a fost scos din schema. Din 2018 limita va scadea la 120 iar din 2019 la 110. Asadar 1.4 TSI din 2018 nu il vei putea lua cu Rabla.
    1 point
  21. Acea stea care o vezi este surubul de prindere al geamului.
    1 point
  22. Led-urile de pe haion din fabrica nu se aprind la frana, ci merg doar pt pozitie.
    1 point
  23. Sambata, pe 19 August am fost la European Seat meeting iar duminica pe circuit. Am fost o gasca de 5 masini, Cupra ST 300 4x4, Cupra ST 290 dus in 400 CP, un 1P 1.9 de 105 si inca un 5F de 1.6 cu 105 CP. Din Belgia pana la circuit, a fost destul de fun de autobahn, iar acolo s-a schimbat treaba. M-am dat doar 2 ture, pentru acomodare. Inca nu am atins limitele masinii, ci doar pe ale mele. Masina inca e noua, are doar 3500 km si poate mult mai mult decat ce a vazut de la mine. Incet, incet de imprietenim. Circuitul a fost foarte aglomerat, inca nu cunosc traseul cap coada si le-am facut loc celor care erau mai rapizi. Asta a fost si unul din motivele pt care nu am putut sa tin trasa ideala tot timpul. Oricum, pentru mine a fost destul de safe, si nu am scapat-o deloc. O data pe an e de mers, dar nu ma gandesc la performanta, recorduri sau perfectiune...just for fun
    1 point
  24. O mica sedinta foto:
    1 point
  25. Ieri am inlocuit bucsele de la bara stabilizatoare + discurile si placutele. Desi am luat si bridele de la bucse, nu le-am inlocuit momentan deoarece cele originale inca arata foarte bine. Raman la pastrat La bucse, le-am gresat bine cu vaselina pe baza de cupru. (Stiu, puteam sa las curat acolo dar nu prea mi-o pasat cum arata :D) Iar la discuri, am dat cu ceva solutie de bronzat, ca tot i vara! Si gata, am scapat de vibratii/batai in volan la franare, am scapat de franarea in valuri. Discurile vechi erau praf pe partea interioara (prindea numa' pe jumate). Acum franarea e mult mai eficienta si pentru o franare mai zdravana nu trebuie sa ma infig in pedala ci trebuie doar sa apas usor pe pedala yuhuuuu! Sa vedem cum se aseaza placutele in urmatorii 300 km. Si intre timp am instalat o Navi China pe Sharanul tatalui meu. Merge chiar super, asa ca o sa iau una si pentru golf:
    1 point
  26. Iar cuplu se mareste cu 35/40nm max dar iti va intra turbo de la 1300rpm. Un mic update de poze navi clima si maxi dot+ ceasuri 6 cadrane toate puse de noi. Si clima
    1 point
  27. Dupa cum spune si @Aerofan, noul E-Golf are o baterie de 35.8 kWh, 136 cai putere si 290 Nm. La exterior masina are o pereche de faruri si stopuri noi si cool. Bumperul din spate si grila din fata sunt si ele noi dar diferenta e nesemnificativa. La interior diferentele sunt mai visible. Noul E-Golf vine standard cu computer de bord digital si navigatia Discover Pro de 9.2” cu ecran touch si control gestual. Dupa ce am luat masina vineri dupamasa m-am hotarat sa fac un road trip prin munti, intre Suedia si Norvegia. Prima statie de incarcare se afla la 175km de la punctul de pornire la 600m deasupra nivelului marii, la care am ajuns cu 1% baterie, adica 4km. Viteza medie a fost 95 km/h. Am incarcat pana la 98% timp de 53 de minute, iar viteza maxima de incarcare a fost 40 kWh. Aici nu este nici o schimbare fata de vechiul E-Golf, ma asteptam sa incarce ceva mai repede, mai aproape de 50 kWh. Eram sigur ca pot parcurge mai multi km cu ”un plin” si fara frica de a ramane in munti fara curent daca tineam viteza in jur de 80 km/h. Asa ca am re-setat ACC-ul si am pornit inspre casa cu gandul de a nu mai incarca pe drum. Am condus 220 km intruna ajungand casa cu o autonomie de 40km. Super impresionat! Am facut cateva depasiri si nu am simtit vreo diferenta la accelerare intre noul si vechiul E-Golf. Autonomia este cel mai mare plus pe care masina il ofera, asta pe langa intriorul care e eye candy. Noul computer de bord este superb, nu stiu cati ar plati 575€ pentru asa ceva dar il recomand. Navigatia Discover Pro e faina si scumpa, controlul gestual e in plus, mi s-a parut greu de folosit si nenecesar, iar AppleCarPlay intra si el in categoria eye candy. All in all o masina reusita parerea mea, nu vad cine ar mai alege un Golf GTE in fata noului E-Golf chiar si in Romania la mijlocul lui 2017. E-Golful poate satisface 90% din nevoile lui Icsulescu ce lucra de la 8:00 la 16:00. Restul, pentru alea 2-3 drumuri la Predeal sau la mare, nu cred ca cineva din familie nu ar face un schimb de masini pentru 2 saptamani in perioada concediilor. Asta asa pentru 2 ani pana statiile de fast charge cresc in numar, dupa care constrangerile sunt zero.
    1 point
  28. M-am uitat si pe la alte masini de pe acest canal youtube si leonul ST se misca chiar bine desi un pic cu reactii dure(asta am simtit si eu mai ales iarna, le-am si expus de cateva ori pe alte forumuri), da BMW seria 5 se misca mai bine dar cu cauciucuri de 245 latime si 19 sau 20 inci... plus ca este o masina de 3-4 ori mai scumpa. Ateca mai slab...nici Renault Talisman echipat iarasi cu cauciucuri uriase de 245 nu se mnisca mai bine fara a fi combi...Crezi ca Golf VII combi se misca mai bine in testul elanului? Eu nu as fi asa sigur... De altfel nu stiu cat sunt de bine facute aceste teste: Doua exemple: 1. 2. Si atunci Tiguanul ar fi mai bun ca si Golf VII GTI ???? Imi vine sa rad :)))
    1 point
  29. Revin cu un reviu pt ulei de mai sus, Motul 8100 X-Cess 5w50, dupa un an , si aproape 10k km, mi`a consumat 2 l de ulei. Imi "papa" foarte mult ulei , comparativ cu ce am avut inainte. Nu stiu ce are , dar nu imi place deloc acest consum. Am fost la un mecanic si mi`a spus ca este cam imbatranit motorul si ar trebui segmentat. Aici am o urma de indoiala. In prezent fabia din semnatura, cu motor 6y2 / AUA are 196400 km. am facut cateva drumuri in afara orasului , motorul merge bine , se simte bine la turatii mari, 3500 - 4000, chiar si 5000 RPM, toarce si nu se balbaie. Dupa drumurile lungi mai lasam motorul sa se "relaxeze" 2 -3 min la relanti si mergea rotund, frumos. Dar consumul de ulei de cand am pus Motul mi se pare exagerat, in conditiile in care inainte cand foloseam Castrol nu manca gram de ulei, dar se inegrea si isi pierdea din propietati si se balbaia un pic motorul. O sa ii fac schimbul de ulei saptamana viitoare si vreau sa ii pun http://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-top-tec-4100-5w-40-5l-9511liquimoly/pd/DJF2V3BBM/. Cer parerea voastra si sper sa ma ajutati. Maine sper sa reusesc sa imi fac timp si sa ii curat EGR + Clapeta de acceleratie sa o pregatesc de schimbul de ulei. scz pt postarea lunga. Am citit mai sus ca nu e bine sa ii cureti motorul cu solutii , gen "flush engine". As vrea sincer sa fac acest lucru , sa ii pun uleiul de mai sus in motorul curatat si spalat sa vad daca se schimba cu ceva mersul lui. Astept parerea voastra. Multumesc anticipat.
    -1 points
  30. Dețin un passat b6 an 2010 motor 1.6 CAYC ! In momentul acesta masina are stage 1 + dpf off , aprox 140 cai si mi-aș dori ceva mai mult ! Ma gândeam sa hybridizez turbina , evacuare + un nou soft ! Cei care stiu sau au mai facut , cum ar fi cel mai rentabil ? Puterea la care imi doresc sa ajung este de aprox 200 cai ! Duce motorul atât ?
    -1 points
  31. Retur din Grecia, cu 85kmh media si 5.8% pana in Ruse, dupa care am ajuns acasa cu 81kmh si 5.6, asadar f asemanator cu ce a fost la dus, dar de data asta cu ora de plecare 9 jumate si vreo 20 minute stat in coloana bara la bara in apropiere de Salonic si retur pe Veliko Trnovo, mai bine zis a insistat Waze sa o iau pe acolo spre Ruse. Legat de Waze si in special de App connect, suspectez ca mufa USB-ului e cu probleme. Desi intra bine, are ore intregi cand merge perfect si sunt momente cand nu vrea sub nicio forma sa mentina o conexiune stabila cu telefonul. Cablul original samsung conectat la samsung s8. Am sesizat ca uneori face daca e drum stricat, dar alteori nu conteaza. La fel isi revine daca misc de mufa, alteori nu.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!