Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2017 în toate secţiunile

  1. @Emy D dupa ce le montez o sa las. Ahhh...de cand asteptam sa-mi activez staging
    4 points
  2. @bamwelsDin cate stiu s-a rescris eeprom-u, dar trebuie sa ai ceasurile IMMO3 si VDO + cifrele 01 sau 09 ( ti-am incercuit in poza la ceasurile mele ) @kicker daaa...abea asteptam sa il activez, eram ca un copil
    2 points
  3. De regula cand se lucreaza cu plastic e bine sa se foloseasca unelte de plastic pentru a evita zgarieturi si deformari. Eu cred ca ai putea apela la cineva de pe forum care are experienta cu desfacut de butoane, fete de usi etc. Ar fi pacat sa strici ceva pe acolo si nici sa nu rezolvi.
    2 points
  4. Ωραία να σας γνωρίσω, Ελλάδα! Nice to meet you, Greece!
    2 points
  5. Ihaaaa....Eu nu am inteles oricum care ii șmecheria sa alegi PDG. Ca tot la fel eviți drumurile rele, si tot la fel de încet te deplasezi pe drumuri denivelate. Adică mă îndoiesc că alegi PDG, ca sa ii poti da blana prin gropi...
    2 points
  6. 2 points
  7. Dupa ce m-am dat prin concediu cu masina postez si eu niste consumuri: Cel cu 7,5% este Bucuresti - Timisoara Cel cu 7,7% este Timisoara - Graz Cel cu 6,9% este Graz - Bologna ... si ignore la frunza am renuntat sa intleg despre ce e vorba adica e super ciudat ca se deterioreaza cand merg super calm abia apas acceleratia doar in D fara acceleratii bruste etc. si overall nu am prins la 99h si dupa bineintles s-a resetat, este cel cu 8,3%... cum spuneam incredibil de multumit... si am tras de motor bine de tot aproape toate depasirile in a3a sau a4a se terminau in a avea intre 140-160 pe bord incredibil cat de usor poti ajunge la vitezele astea si ce rezerve de putere are motorul... pt cateva minute am mers si cu 200 - 210 km/h asa de test si consuma constant, desi oscila, intre 12,5 - 13,5... decent as putea spune
    2 points
  8. Da. Astea Vogtland au drop 40mm teoretic. Ne mănâncă rar-ul asta cu rotile...
    1 point
  9. Hehe, se transmite virusul Ma bucur sa aud asta. Din proprie experienta, pentru un echilibru intre look, dar si practicalitate e suficient un drop de 4 - 5 cm. La drop-ul asta, cu niste jante pe 18, e fix ce trebuie. Mai jos de atat, deja balanta se inclina spre 'stance' si pentru o masina daily va fi mai greu.. o zic din proprie experienta Daca tin bine minte, 4 - 5 cm aveam eu coborata masina in 2016 cand am montat reglabila. Nu i-am dat tranta din prima ca sa ma obisnuiesc cu suspensia. 4 cm poti sa scoti si doar cu arcuri sport. Daca mergi pe jante de 18, as zice sa pui ceva fara buza.. am vorbit noi despre asta Cam așa arăta în urmă cu un an
    1 point
  10. Am experienta de la Bora, discutam in privat.
    1 point
  11. Nu-i asa ca in anunt era o adresa de DE si nu era afisat nici un numar de telefon, iar discutiile au fost purtate doar prin mail? Pe mine m-a sunat un numar de Anglia, aceeasi poveste cu compania de transport, doar ca masina era in Polonia, dar cu acte de DE. Dupa accent, cred ca vorbea si romaneste "vanzatorul".?
    1 point
  12. Aveam 2 probleme de naura cosmetica cu spatele masinii. Prima era un retus cam nereusit in partea inferioara a hayonului. A doua erau tevile de esapament care aveau un aspect care mi se parea cam nefinisat. Defectul de la hayon era prea mic pentru a necesita revopsirea elementului asa ca l-am acoperit cu o insertie OE. Pentru esapament am studiat ceva mai mult. Aveam varianta tipsurilor OE dar montajul necesita taierea tevilor originale. Pana la urma am gasit o varianta de tips-uri OE de Audi care s-au potrivit perfect. Ce m-a incantat la ele pe langa design-ul mai reusit fata de cele VW (au diametrul putin mai mare, sunt drepte si acopera o portiune mai mare) e ca se monteaza prin presare peste tevile originale cu care se aliniaza atat de bine incat practic nu se obseva imbinarea.
    1 point
  13. ati luat-o toti razna cu staging-ul asta cu sau fara arata fain tare ceasurile r32 style!
    1 point
  14. 1 point
  15. Gata si detailing-ul pentru interior si motor arata ca atunci cand a iesit pe poarta fabricii
    1 point
  16. Azi am mai facut cativa pasi. Am montat rulmentii noi, se pare ca unul din ei era usor deplasat. De aici si eroarea de la senzorul abs. Acum totul e ok. Am montat si etrierii si discurile, totul e in regula. Urmeaza maine sa montez furtunele si sa fac aerisirea, apoi montat complet fuzeta la locul ei cu tot ce vine pe ea (in poza e prins doar amortizorul sus) si gata.
    1 point
  17. Nu imi dau seama ce i-ai facut...
    1 point
  18. La franari violente iti clipesc stopurile de frana iar avariile pornesc abia la oprirea completa a masinii. Depinde cum vin codate din fabrica. La mine asa a venit, dar comportamentul poate fi schimbat.
    1 point
  19. Activare Staging Ceasuri
    1 point
  20. Ca un sfat, NU pune masa simpla pe cutie in 6 trepte, face urat la relanti pe aceasta cutie...pe cutie in 5 trepte nu sunt probleme. Faine franele, spor la montaj !
    1 point
  21. Cauciucul acela oare nu va incepe sa vibreze de acum? Rezerva e pe janta de tabla? Are aceeasi dimensiune?
    1 point
  22. e cumva normal. pana si eu cu alh-ul cu intercoolerul stock simt pierdere de putere la temperaturi mari - peste 30 - 33 de grade. cochetez cu un ventilator de motocicleta comandat la buton insa.
    1 point
  23. @Xtremu: nu e secret pretul 15.300 iepuroi, plus 205 numere export si asigurare. Stiu, vor fi colegi care vor zice ba ca e mult, ba ca e putin, ca putea fi luata si cu alte dotari -gen paronamica de ex ( by the way -a fost una si asa dar nu avea MFSW iar pretul era cam la fel) sau si din tara...am preferat sa fie asta din mai multe considerente, unele poate subiective si personale -nu dezvolt. @B_o_g_d_a_n: thx, daca erai mai aproape poate beam o cafea impreuna. Eu sunt in Mainz acum.
    1 point
  24. Am constatat cu stupoare azi ca toate 4 lampile spate au mici fisuri in ele.
    0 points
  25. Frumoasa pe dinafara, nu stim ce gasim inauntru. De curiozitate am intrat pe skoda-auto.com. In Romania cea mai ieftina 4x4 este 21.222 Euro, in Germania cea mai ieftina 4x4 este 29.250 Euro. Oare char asa prosti sunt cehii incat sa mearga cu pretul asta tocmai in tara de referinta a automobilisticii mondiale, unde concurenta este acerba, sau pentru noi se folosesc alte piese ca sa iasa mai ieftina? Este totusi o diferenta de 8028 Euro. Avand in vedere calitatea produselor grupului VW din Romania din ultimii ani, a serviceurilor pline de automobile cu o gramada de probleme tehnice, ma gandesc ca nu este imposibil sa pui pe acceeasi linie de montaj piese diferite. De exemplu pe masina aflata pe linie cu 10m in fata pui un sistem de franare BOSH fabricat in Germany, iar pe urmatoarea ce urmeaza sa fie livrata in Romania si se afla pe aceasi linie cu 10m mai in spate, mecanici or sa montaze un BOSH fabricat la marginea unei culturi de orez din China. Tehnic este foarte posibil. Altfel va las pe voi sa gasiti logica diferentei de pret de 40% in plus la acelasi automobil vandut in Germania fata de cel vandut in Romania.
    -1 points
  26. asta cu 4 geamuri cu impuls si butoane iluminate este geniala fascinant cum anii astia inca japonezii nu doteaza masinile cu chestii pe care vw le avea standatd in 1997... un topic de urmarit
    -1 points
  27. prima data am bagat la lupo 280 mii km 5w30 full synthetic, iar acum o sa bag la polo 1.4 fsi 117mii mile tot aceeasi norma. Este un ulei exceptional, randamentul este peste masura.
    -1 points
  28. Asta e butonul. Nu are capăt. Se poate roti la 360'. Când face click in pozitie (indiferent ca vine in sensul acelor de ceasornic ori invers) nu ia comanda. Trebuie sa tin cu mana la marginea (cumva) pozitiei de pliere si atunci se pliaza. Dar când iau mana de pe buton si acesta revine in pozitia "normala" oglinzile se deschid. Am încercat doar cu masina oprita, nu in mers. Întrebarea e daca se poate curăța/repara ceva pe acolo, eventual sa il schimb, dar in afara de acel răspuns de la reprezentanta nu am găsit nimic (acolo mi-a zis doar ca e f scump si nu merita, dar nu a zis un pret... ce e drept nici eu nu am insistat). Masina e luata sh si am fost la ei sa imi puna testerul. Cum se poate scoate acel buton? Ar fi mult de desfacut?
    -1 points
  29. Nu cumva difera si arcurile ? Acum 2 ani mi sa rupt un arc pe spate si cum eram in alta localitate si aveam un prieten ce avea un parc de dezmembrari, l-am rugat sa-mi dea un arc ca sa ajung acasa. A adus o gramada de arcuri de VW insa toate aveau cu o spira mai putin fata de cit avea arcul meu original. O fi fost de la faptul ca am PDG sau asa o fi la break-uri ? Sau rabla mea o fi fost din fabrica suprainaltata, ca asa a fost modelul si deaia am toate 4 arcurile cu o spira in plus fata de alte masini ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!