Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
Pai din exemplele de aici problemele parca incep mult mai devreme de 200000.2 points
-
Mi-a luat 2 minute sa codez si stopurile de pe haion pt frana. Arata mai bine acum..si cred eu ca orice plus de vizibilitate e bun la noi in tara. M-am gandit daca sa fac si semnalizarea pace car, dar mi s-a parut ca va fi pom de Craciun.2 points
-
2 points
-
1 point
-
ati luat-o toti razna cu staging-ul asta cu sau fara arata fain tare ceasurile r32 style!1 point
-
1 point
-
Azi am mai facut cativa pasi. Am montat rulmentii noi, se pare ca unul din ei era usor deplasat. De aici si eroarea de la senzorul abs. Acum totul e ok. Am montat si etrierii si discurile, totul e in regula. Urmeaza maine sa montez furtunele si sa fac aerisirea, apoi montat complet fuzeta la locul ei cu tot ce vine pe ea (in poza e prins doar amortizorul sus) si gata.1 point
-
Stie cineva codul celor de pe față? Eventual si cel OEM? Sau sunt identice stanga dreapta? Am gasit C2513 (3C0413031D) cum a postat si colegul @Christian.B77 mai sus, dar pare ca pe codul asta vine la bucata pentru pretul asta, pe cand la cele de spate, C1514 scrie clar ca pachetul contine set de C1514R si C1514L. Mulțumesc anticipat.1 point
-
In urma parerilor din acest thread, am trecut si eu recent de la Castrol Magnatec Diesel la Motul X-Clean. Ceva nu e in regula deoarece motorul se tureaza mai greu si e clar mai zgomotos in sarcina. La relanti pare sa fie aproximativ la fel, poate ca o idee mai bine. A mai patit cineva chestia asta?1 point
-
Caso nu iti asigura ca iese vopsitul ca de fabrica ca si culoare... iar ca si consistenta si grosime a straturilor aplicate ... sigur nu e ca la mama ei. Ai fransiza ? E posibil sa coste doar fransiza cat infoliatul, dar desigur e alegerea ta. Pe mine m-a costat 180 ron (in bucuresti se pare ca e aceeasi suma dar in euro) infoliatul intregii capote, prin urmare pentru mine a meritat pe deplin.1 point
-
+1 @cristi511 si eu sunt de aceasi parere, una e la faruri/proiectoare, insa totusi, trebuie poate sa "profitam" si noi de acel casco ca nu degeaba decartam ca orbii1 point
-
Nu m'am bagat in seama ptr ca daca incepeam discutia despre Ateca (desi a mea inca n'a sosit) imi petreceam tot concediul in benzinaria aia1 point
-
S-au facut putin peste 4 ani de cand am masina si sunt la fel de incantat de alegere. Km de acum: aprox 170.000 De la ultima postare s-au adaugat urmatoarele: - cotiera OEM - volan de piele OEM - tavita portbagaj dedicata; - maner frana din piele OEM; - Isofix stanga-dreapta spate OEM; - carlige portbagaj "curry hooks". - montat ancore portbagaj OEM ("tie down eyes") + plasa cargo - inlocuit suport motor antibalans Lemforder - inlocuit discuri + placute fata-spate (TRW + Zimmermann) - polish + lac buton frana mana - vopsit masca numar fata (primer, vopsea + lac) - trusa sanitara OEM - amortizoare portbagaj Stabilus - carenaj dreapta fata OEM Planificate anul acesta: - verificare temeinica la RAR pentru eventuale probleme la suporti motor + cutie si bucse brate Am aflat si km cu care a iesit masina din Germania: 61393 in August 2008. Alte poze cu masina:1 point
-
Nu cred sa fie vorba de ax, uleiul este uzat se apropie de schimbare, isi pierde din proprietati dupa 8k. de km. devine ceva mai zgomotos mai ales dupa o repriza de cateva sute de km. O inspectie la cald cu furtunul de la admisie demontat lamureste problema, e posibil sa fie un tachet suparat, merita verificata.Cam dupa 200k. am inteles ca incep problemele.1 point
-
La fel cum e pacat si sa vezi diferenta aia dintre zona infoliata si cea fara folie Nu stiu daca a pune folie doar pe o bucata e o solutie safe, pietrele pot sari si mai sus la o adica, iar a infolia toata capota este un efort financiar maricel..1 point
-
1 point
-
Azi am bagat masina si m-am apucat de montaj frane si rulmenti. Am facut toate micile ajustari ca discul sa se centreze perfect si etrierul sa stea in pozitia buna. Masina a ramas in garaj pentru ca m-am impotmolit un pic la scoaterea camasilor de la rulmentii vechi si am lasat-o pe maine. Nu-mi place sa ma grabesc, incet si sigur. Am inceput si sa ma informez (preturi/producatori) si despre ambreiaj cu SMF pe care sa il intaresc cu kevlar/sinter inainte de montaj. Cam asta e urmatorul pas.1 point
-
1 point
-
Ne apropiem deja de 6000 km cu 1600 km facuti prin tara in ultimele 3 zile. Tur de forta as spune buc-pitesti-transalpina-bistrita in prima zi si in ciuda celor 10 ore de condus nu am simtit prea mult oboseala asta si datorita ACC & LA folosite din plin, chiar si-au aratat utilitatea. Descopar in continuare combinatia asta 1.8 TSI - 4x4 - DSG care imi place din ce in ce mai mult, motorul mi se pare foarte elastic cu rezerve suficiente de putere, o placere urcatul pe serpentine in conditiile astea. Mi-a placut foarte mult drumul bistrita-vatra dornei - manastiri nord - suceava, drumul foarte bine intretinut iar peisajele superbe. Cateva imagini de pe traseu si un mic filmulet1 point
-
tgb97 +1 Pretoria 18" dolmarfan,PCD este distanta dintre prezoane,nu are cum sa fie 4 (pe Octavia 2 cred ca ai 112).1 point
-
1 point
-
Un parbriz e 500 ron cu montaj inclus si garantie, nou (fara zgarieturi), sa dai 400 ron la reconditonat, mi se pare de prost gust, insa fiecare face ce vrea cu banii. Mai sunt colegi care au platit 300 ron pe un termostat care costa 60 ron.1 point
-
O masina frumoasa pe care as dori si eu sa o achizitionez intr-un viitor apropiat. Ce nu imi place la ea este faptul ca nu are rulou la portbagaj. Cu capacul ala din plastic ma duce cu gandul la .... orice nu imi place ! Voi cum va complaceti cu "porcaria" asta ?0 points
-
prima data am bagat la lupo 280 mii km 5w30 full synthetic, iar acum o sa bag la polo 1.4 fsi 117mii mile tot aceeasi norma. Este un ulei exceptional, randamentul este peste masura.0 points
-
Eu am deja 2 schimburi pe masina personala (5w40 full synthetic), si alti minim 10 prieteni/rude care au bagat la recomandarea mea si nu se mai despart de el...0 points
-
Nu ai cum sa verifici daca o masina consuma ulei la achizitie. Eu spun sa nu te arunci la 2.0 tsi din perioada 2005-2012 pt ca aproape toate au sau au avut probleme cu consumul de ulei, unele consuma putin, altele consuma 1 litru la 2-3000km. Din ce am vorbit noi doi pe privat, tie iti trebuie o masina care sa nu consume ulei si care sa aiba suspensia mai buna decat octavia 3 (adica sa nu se auda cum lucreaza suspensia si sa amortizeze mai bine). O masina cu putini km si an mai bun la bugetul recomandat de tine ar fi ford focus, insa cred ca doar break, hatchurile sunt mult mai scumpe. Nu stiu daca te incadrezi la Hyundai Elantra. Oricum nu poti comapara din toate punctele de vedere o masina ca si O3 cu un sh de 6500E, pt ca nu sunt din aceasi perioada.-1 points
-
Luati-va mai bine AV-L 0w30 respecta norma pt motorizarile voastre si sta mai bine pe fisa tehnica. Eu il iau de la evolube.-1 points
-
-1 points
-
Salut. Eu sunt relativ nou pe acest forum si de curand am inceput sa imi caut un Passat CC. Si aici intevine urmatorul scenariu: Am gasit o masina care parea foarte ok si putin mai ieftina(aproximativ 10%) in comparatie cu piata. Am contactat proprietarul iar acesta mi-a raspuns ca el este din norvegia, iar masina(cumparat din Germania acum cateva luni)este tot in Norvegia. Mi-a propus 2 alternative: 1 sa merg eu dupa masina acolo sau 2 sa apeleze la o companie de transport, in urma caruia sa plateasca el transportul pana in Romania iar eu sa achit doar pretul masinii. In intelegere a zis ca el o sa lase masina la compania aia de transport (http://maantrans.eu/ - am impresia ca ceva nu e in regula cu compania asta) eu o sa platesc masina prin virament bancar companiei de transport, dupa ce primeasca banii ei o sa livreza masina, iar dupa ce primesc eu masina proprietarul o sa primeasca banii. Am impresia ca undeva la mijloc e o teapa. Voi ce credeti? Multumesc!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00