Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.08.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Multumesc! Japoneze nu o sa mai cumpar in viitor. Ma simt in Golf "ca acasa" cum s-ar zice. Masina e mai calitativa din toate punctele de vedere si ofera senzatia de soliditate care lipseste total la Civic/Mazda. Pe la mine pe aici, japonezele sunt foarte populare dar pentru Golf GTI DSG nu prea exista concurent in ~25.000$. (Focus ST si Civic Si au doar cutie manuala, Subaru WRX are optional un CVT si singurul mai apropiat cu DCT ar fi Hyundai i30 1.6turbo (n-are diff-ul de pe GTI PP si DCT-ul e "uscat")) A/C-ul chiar daca e manual, e net superior climei auto de pe Civic. Geamurile atermice cred ca ajuta mult; pe golf efectiv au o nuanta mai inchisa pe cand pe Civic erau apropape transparente. Inca stau si ma intreb ce a fost in capul meu acum 7 luni de zile de n-am ales din prima asa ceva. L.E. Honda Civic in US are toate butoanele de la geamurile electrice luminate, dar numai cele de pe fata au functie cu impuls. In Europa, toate sunt cu impuls si luminate.2 points
-
2 points
-
2 points
-
End of story Topicul se poate redenumi: Seat Leon FR 5F SC Scirocco a fost inlocuit de un Leon 5F 2014 avand 57.000 km la bord. Dotari ce merita mentionate: - motorul 2.0 tdi 184hp + DSG - DCC - ACC + Lane assist - Faruri LED + asistenta faza lunga - Seat Sound - Scaune cu tapiterie Alcantara - Pachet iarna - Inca un set de roti complete de iarna, cu aceleasi jante Performance 18". Feedback-ul dupa 1000km: 184cp + DSG + 1370kg ofera o senzatie f misto cu un raspuns extrem de rapid la acceleratie, turbo lag fiind mult diminuat fata de generatiile trecute de 2.0 tdi. Imi place mult cursa volanului, mult mai scurta; o rotatie de 360 de grade vireaza rotile maxim. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult functile ACC + lane assist + headlights assist In weekend am facut un polish tips-urilor si am mai activat cateva functii cu ajutorul colegului @icsuz: Staging, Carbon background in CB, Lap timer, si am dezactivat alerta centurilor. Urmeaza alte cateva mici detalii1 point
-
Problema e ca aceeasi suspensie vine pt masini de la golf 1.9tdi pana la a mea. Adica, de la 1300kg la 1800kg. Cred ca cele 500kg in plus o fac mai moale.1 point
-
1 point
-
Mi-a luat 2 minute sa codez si stopurile de pe haion pt frana. Arata mai bine acum..si cred eu ca orice plus de vizibilitate e bun la noi in tara. M-am gandit daca sa fac si semnalizarea pace car, dar mi s-a parut ca va fi pom de Craciun.1 point
-
1 point
-
Reglabila, Ta-Tehnix. Am fost reticent cu arcurile. Am coborat-o aproape 5cm si in ciuda tuturor asteptarilor, cu jante pe 18 si lasata pe burta este mult mai comfortabila ca inainte.. Suspnsia in sine este ok pentru banii care i-am dat pe ea. Se vede ca este ceva low budget, dar pentru ce ma interesa pe mine, sa fie mai joasa, e perfecta. Iar faptul ca e si mai comfortabila, pentru mine a fost o surpriza tare placuta.1 point
-
Azi am bagat masina si m-am apucat de montaj frane si rulmenti. Am facut toate micile ajustari ca discul sa se centreze perfect si etrierul sa stea in pozitia buna. Masina a ramas in garaj pentru ca m-am impotmolit un pic la scoaterea camasilor de la rulmentii vechi si am lasat-o pe maine. Nu-mi place sa ma grabesc, incet si sigur. Am inceput si sa ma informez (preturi/producatori) si despre ambreiaj cu SMF pe care sa il intaresc cu kevlar/sinter inainte de montaj. Cam asta e urmatorul pas.1 point
-
Sambata, pe 19 August am fost la European Seat meeting iar duminica pe circuit. Am fost o gasca de 5 masini, Cupra ST 300 4x4, Cupra ST 290 dus in 400 CP, un 1P 1.9 de 105 si inca un 5F de 1.6 cu 105 CP. Din Belgia pana la circuit, a fost destul de fun de autobahn, iar acolo s-a schimbat treaba. M-am dat doar 2 ture, pentru acomodare. Inca nu am atins limitele masinii, ci doar pe ale mele. Masina inca e noua, are doar 3500 km si poate mult mai mult decat ce a vazut de la mine. Incet, incet de imprietenim. Circuitul a fost foarte aglomerat, inca nu cunosc traseul cap coada si le-am facut loc celor care erau mai rapizi. Asta a fost si unul din motivele pt care nu am putut sa tin trasa ideala tot timpul. Oricum, pentru mine a fost destul de safe, si nu am scapat-o deloc. O data pe an e de mers, dar nu ma gandesc la performanta, recorduri sau perfectiune...just for fun1 point
-
Ma gandesc sa fac un upgrade la jante ... 17" sau 18" ar fi o intrebare ... pana acum masinile vechi le-am tinut cu jantele din fabrica, in plus am cumparat pentru iarna jante din tabla, de data asta vreau sa pastrez jantele actuale (16") pentru iarna si pentru vara sa trec la 17" sau 18", inclin mai mult spre 17" dar cum nu sunt un specialist, nu am chiar o fundamentare solida bazata pe avantaje dezavantaje. Cert este ca in viitor ma gandesc la o resoftare si implicit la frane mai bune ceea ce va insemna probabil ca am nevoie de mai mult spatiu. Orice sugestie/recomandare documentata este bine venita ! In al doile rand vreau sa va cer parerea despre anvelopa de iarna "Continental WinterContact TS 860", din cate am citit ar fi o alegere buna pentru sezonul de iarna. In CIV am specificat indicele de viteze minim V, din cautarile mele am gasit modelul TS860 doar cu H max, nici urma de 91V, posibil sa am probleme la o inspectie mai riguroasa ...? ITP-ul la mine pica in lunile de vara si atunci o sa fiu "incaltat" cu indice V sau mai mult. Oricum pe talon nu scrie datele astea si probabil un politist oricat de zelos ar fi, nu cred ca o sa se lege de asta, poate la asigurari sa existe ceva probleme in caz de avarii. Oricum cred ca este exclus sa depasesc iarna 210 Km/h cat este vit max admisa la indicele H. Multumesc !1 point
-
Am impresia ca iti este si indicata roata cu problema dar nu valoarea presiunii efective din ea. Iti sugerez sa colantezi si farurile in folie transparenta de protectie iar daca vrei sa faci o treaba pana la capat colanteaza si capota. Capota fiind metalica are de suferit in timp de la pietricele si toate cele. Bara fata la fel dar fiind din plastic e mai maleabila si e destul de greu sa sara vopseaua de pe ea cum se intampla cu capota. Pana la o adica pentru 3-400 ron .. merita. Faina masina .. cred ca te-a dus undeva spre 22k la ce dotari ai. Drumuri bune si fara evenimente neplacute.1 point
-
Andrei stiu ca suntem prieteni , stiu cum arata masina cu suspensia noua , doar eram acolo cand o montai dar trebuie sa iti spun ca e urata ca o purcea1 point
-
1 point
-
Cauciucul acela oare nu va incepe sa vibreze de acum? Rezerva e pe janta de tabla? Are aceeasi dimensiune?1 point
-
M-am intors dintr-o mica plimbare pe Transalpina. Vineri la dus am mers foarte bine o mare bucata de timp, m-a dus Waze-ul super bine sa intru pe Valea Oltului de pe Centura Calimanesti, mai aveam doar 9 Km pana la Brezoi, dar cum am intrat am dat in super coloana datorata unui accident si am stat efectiv 3 ore. Horor. Am fost cazat in zona DN 7A si Sambata am plecat intr-o mica excursie de 250 Km Voineasa - Obarsia Lotrului - Ranca - Novaci - Baia de Fier (vizitat Pestera Muierilor) - Polovragi (vizitat Pestera cu acelasi nume) - Horezu - Rm Valcea - Brezoi si retur Transalpina nu a fost chiar libera, dar s-a mers totusi foarte bine. O sosea minunata intr-adevar, cu niste peisaje superbe. Am facut 750Km in total, consum 9.1L la o medie de 61 Km/h, in general am mers destul de tare pe unde s-a putut (desi medie nu o arata) si oricum nu pot merge la consum1 point
-
Oricare, insa atentie sa iei varianta care trebuie, pt ca au mai multe produse: iti trebuie norma 507 eci 5w30. Valvoline 5w30 extreme bidon gri cu capac albastru Mobil 1 ESP 5w30 bidon bidon gri cu eticheta verde - ca sa iei ultima varianta de esp (cea imbunatatita) trebuie sa apara pe bidon norma dexos 2. Shell 5w30 iti trebuia ultima reteta cu denumirea helix ultra si tehnologia pure plus. O alta varianta demna de luat in considerare ar fi Shell 0w30 cu norma 507 pt DPF si perfect pt vremea toamna-iarna, eu asta cred ca-l pun luna viitoare. SAu pt cineva cu buget putin mai generos, si care are si cai putere recomand cu incredere Fuchs 5w30 PRO S eticheta rosie- un ulei bun, de calitatea lui motul 300V. (merge bine in motoare care vad rosu - aviz Cezar, Roberto, si altii care au masini de 250-400CP).1 point
-
Vine toamna si deja mi-e groaza de traficul din Buc! A, si sa nu uit, ca tot se vorbea de mici glitch-uri: am observat si eu ca mi s-a resetat consumul long-term, desi n-am pe departe 9999 km.. nu stiu insa cu orele cum stau )la ce interval s-ar reseta automat) Oricum deja nu ma mai uit, am facut cateva depasiri in forta si aproape am atins consum instant cu 2 cifre, prima incepand cu 3 . DSG se comporta bine, as zice totusi ca pe drum de munte e mult mai ok sa fie trecuta pe manual - schimba inutil de mult. Probabil ca noua cutie de viteze de pe Rolls, cuplata la GPS, tocmai pentru a tine cutia in treapta care trebuie, functie de ce urmeaza in fata, va fi un mare plus - asta cand va fi implementata si pe masini "normale" La drum lung e foarte ok cutia, la o apasare ferma trece o treapta in jos, si nu prea am avut nevoie de "faza 2", aka kick-down, unde trece 2 trepte si schimba direct in 5k. Sunet benzinar1 point
-
In weekend-ul asta prelungit, am trecut cateva cifre rotunde in istoricul masinutei, si anume pragul de 17000, 18000, 19000 si 20000 km. Nu am surprins toate momentele, decat pe cele de mai jos. Pe scurt, traseul a fost Ploiesti - Plitvička Jezera + plimbari prin imprejurimi in zilele de duminica si luni, inclusiv pe litoralul croatilor, Zadar, Sibenik, etc, apoi inapoi la Ploiesti. In total peste 3000km facuti de vineri pana aseara, 4 persoane, portbagajul plin pana la refuz (masina lasata de spate destul de tare, din pacate nu i-am facut nici macar o poza in tot sejurul, m-am concentrat pe ce aveam de vizitat ). La dus, Ploiesti - Rasnov - Sibiu - A1 - Nadlac - Szeged - Budapesta - Zagreb - Plitvička Jezera, medie de viteza 102km/h, mers cat de tare s-a putut, cu multe depasiri pana in 6000rpm dar fara sa risc permisul suspendat, prins un ambuteiaj de cativa km din cauza unui accident pe M5 in Ungaria, apoi coada mare, mers peste 10km bara la bara pe autostrada in Croatia, consum 8,2%. Pe acolo am adunat km cu consumuri bune, 5-6%, iar la intoarcere in tara, pe acelasi traseu pe care m-am dus, acelasi portbagaj plin, aceleasi persoane, acelasi stil de mers, dar putin mai liber (a fost trafic destul de mult ieri, dar nu am prins niciun ambuteiaj), medie de viteza 108km/h si consum 7,2%. Masina s-a comportat foarte bine, insa la incarcarea existenta, orice incercare de depasire in treapta 5 sau 6 poate fi considerata esuata, fara treapta 3 sau 4 nu are sens sa incerci o depasire. E diferenta destul de mare intre 2 persoane + bagaje si 4 persoane + portbagaj plin pana sus. Masina trage bine in treapta 3 chiar si asa, dar daca nu esti pregatit sa retrogradezi mereu ratezi multe depasiri ce pot fi facute in mod normal cand masina e goala si cu treapta 5. Confortul oferit este foarte bun, am facut drumul si dus si intors dintr-o bucata, cu doar vreo 4 opriri pentru alimentare si putina destindere. Din pacate, am avut parte si de un mic incident, de care mai mult a fost sperietura decat pagube. Undeva prin muntii Croatiei, se mergea in coloana, cu ~80-90km/h, cand de dupa o stanca sare o caprioara cu coarnele direct in usile dreapta ale celui din fata mea, i-a indoit ambele usi destul de bine si i-a speriat familia destul de mult. Am franat cu totii destul de brusc, caprioara a cazut pentru cateva secunde pe mijlocul drumului, iar in momentul in care am trecut pe langa ea (inca aveam ~30km/h, nu apucasem sa opresc), s-a ridicat si mi-a lovit cu corpul usa soferului si a fugit speriata inapoi in munti. Am avut noroc si nu a lasat decat o indoitura foarte superficiala care poate fi observata cu greu in anumite unghiuri in soare. Se rezolva cu PDR rapid, am avut noroc si nu a lasat nicio zgarietura, nimic. Imi era groaza cand am vazut ce pagube i-a produs celui din fata sa cobor si sa ma uit la usa mea. Bine ca nu a fost mai rau, deoarece pe cel din fata mea l-a si impins putin pe contrasens, si de acolo veneau masini cam la fel de tare si tot in coloana. Puteam sa o punem de un minunat accident cu totii acolo.1 point
-
Si eu as alege Goodyear UltraGrip Performance Gen 1, tot din prisma experientelor placute pe care le-am avut cu Goodyear UltraGrip 8 Performance (iarna) si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 & Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 (vara). Ce imi place la gama de sus de la Goodyear este ca se descurca mai mult decat rezonabil in toate conditiile de drum si se preteaza foarte bine la nevoile mele (care sunt pentru un all-rounder). In cazul unei anvelope de iarna inseamna ca nu se comporta bine doar pe zapada, dar si pe asfalt uscat/umed la temperaturi scazute. S-ar putea sa fiu nevoit iarna aceasta sa schimb setul de Goodyear UltraGrip 8 Performance, dupa doar 3 ierni de utilizare. Una dintre jantele de iarna a fost indoita in urma contactului cu o bordura. Cei de la vulcanizare mi-au spus ca au indreptat-o, insa vara aceasta am verificat-o din nou si am constatat ca nu au facut treaba buna. Prin urma, acuma 2 dintre cele 4 anvelope au uzura inegala, intrucat la un moment dat am rotit anvelopele pe janta cu pricina. Urmeaza sa vad cum se vor comporta dupa ce am indreptat acea janta din nou, acuma lucrarea fiind mai de calitate decat prima oara. In caz ca voi continua sa simt vibratii in volan/masina, atunci trebuie un set nou de anvelope (sau macar sa le inlocuiesc pe cele 2 cu uzura inegala).1 point
-
Ne apropiem deja de 6000 km cu 1600 km facuti prin tara in ultimele 3 zile. Tur de forta as spune buc-pitesti-transalpina-bistrita in prima zi si in ciuda celor 10 ore de condus nu am simtit prea mult oboseala asta si datorita ACC & LA folosite din plin, chiar si-au aratat utilitatea. Descopar in continuare combinatia asta 1.8 TSI - 4x4 - DSG care imi place din ce in ce mai mult, motorul mi se pare foarte elastic cu rezerve suficiente de putere, o placere urcatul pe serpentine in conditiile astea. Mi-a placut foarte mult drumul bistrita-vatra dornei - manastiri nord - suceava, drumul foarte bine intretinut iar peisajele superbe. Cateva imagini de pe traseu si un mic filmulet1 point
-
S-a terminat cu bine tot periplul. Trapa este functionala, butonul sau potentiometrul cum ar fi mai corect a fost inlocuit si clar se simte ca se comporta altfel fata de cel vechi. Bara revopsita fara diferenta de nuanta, ba chiar au putut sa imi pastreze si suportul de numar. Janta revopsita arata ca noua. A ajutat codul jantei ca sa o faca la culoare. Din aceste puncte de vedere, n-am ce sa reprosez..totul a decurs bine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Urmatoarea investitie va fi suspensia insa sunt foarte indecis in privinta optiunilor. M-am gandit la o suspensie reglabila dar nu vreau sa fie nici prea dura, pentru drumurile noastre sunt destul de incomfortabile. M-am gandit si la arcuri sport dar am inteles ca in combinatie cu amortizoare stock, amortizoarele cedeaza. Ceva sfaturi ?1 point
-
Parerea mea, este nu ar fi chiar aceeasi "frectie" daca esapamentul are una, sau mai multe iesiri pe fiecare parte. Trebuie gasita si fusta care are spatiile pentru tobe mai late, fata de cele care sunt cu doar o iesire, si pentru a evita taieturile/latirile in fusta, care de multe ori ies strambe. Mie de exemplu, nu-mi plac cele care au doar o singura gaura pe fiecare parte... pentru ca arata ca o roaba (e doar o parere, pt care as alege sa am cate doua tobe)1 point
-
Zi cu soare pentru Jetta, cu ploi pentru buzuar. Azi am primit un kit ambreiaj+volant nou nout. Am scapat de zgomotul pe care il avea dimineata si motorul pare mai asezat, volant veche era varza. De adaugat ca acum nu mai agata deloc la schimbarea treptelor, cand a fost demontat ambreiajul vechi acesta era albastru si nu mai debreia corect. De retinut ca tot cam zgomotos imi pare motorul dar deja cred ca e de vina mexicanul si nu motorul Am facut un control de rampa si masina e tapana pe toate articulatile . Ce am observat si am crezut ca fac apoplexie, coltul usii de la sofer este ridicat din cauza ghetii, daca te uiti normal la masina nu se vede, dar urcata pe elevator se vede clar, din ce am inteles , asta e problema clasica la golf5/jetta, but still, abia am vopsit masina.... . A mai ramas la masina sa schimb discuri , placute, nuca schimbator, imbracat volan, capitonajul de la motor si desigur coltul de la conserva, pardon de la usa . Wish me luck. Atasat se vede o poza cu ambrejaul albastru si o poza dupa ce am iesit de la spalatorie-1 points
-
-1 points
-
Frumoasa pe dinafara, nu stim ce gasim inauntru. De curiozitate am intrat pe skoda-auto.com. In Romania cea mai ieftina 4x4 este 21.222 Euro, in Germania cea mai ieftina 4x4 este 29.250 Euro. Oare char asa prosti sunt cehii incat sa mearga cu pretul asta tocmai in tara de referinta a automobilisticii mondiale, unde concurenta este acerba, sau pentru noi se folosesc alte piese ca sa iasa mai ieftina? Este totusi o diferenta de 8028 Euro. Avand in vedere calitatea produselor grupului VW din Romania din ultimii ani, a serviceurilor pline de automobile cu o gramada de probleme tehnice, ma gandesc ca nu este imposibil sa pui pe acceeasi linie de montaj piese diferite. De exemplu pe masina aflata pe linie cu 10m in fata pui un sistem de franare BOSH fabricat in Germany, iar pe urmatoarea ce urmeaza sa fie livrata in Romania si se afla pe aceasi linie cu 10m mai in spate, mecanici or sa montaze un BOSH fabricat la marginea unei culturi de orez din China. Tehnic este foarte posibil. Altfel va las pe voi sa gasiti logica diferentei de pret de 40% in plus la acelasi automobil vandut in Germania fata de cel vandut in Romania.-1 points
-
@MyKe mi l-au turnat la precedenta revizie intr-o reprezentanta VW din DE. Acum a fost inlocuit 5W30-ul cu 0W30, AV-L sau ECT (cel din urma are mai multe aprobari). In Ro se gaseste in cateva locuri, unul fiind cel postat de deenman. Edit reason: spelling.-1 points
-
@75NOR Salut Tizule, E o idee buna, insa nu stiu daca as face o schimbare fara impact de look... adica dau un bolero tot pe un bolero. Mai degraba o navigatie mare (gen columbus sau similar) ar schimba si aspectul bordului mult in bine. Plus ca o navigatie android cu stick ma degreveaza de utilizarea telefonului ( care are ecranul negru in timpul utilizarii cu mirror link). Apropo, tu folosesti mirror link cu cablu, nu? Nu merge prin bluetooth? Salutari,-1 points
-
Eu am deja 2 schimburi pe masina personala (5w40 full synthetic), si alti minim 10 prieteni/rude care au bagat la recomandarea mea si nu se mai despart de el...-1 points
-
prima data am bagat la lupo 280 mii km 5w30 full synthetic, iar acum o sa bag la polo 1.4 fsi 117mii mile tot aceeasi norma. Este un ulei exceptional, randamentul este peste masura.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00