Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.08.2017 în toate secţiunile

  1. Poze de la Nurburgring, de ieri.
    5 points
  2. Mersi mult. Foarte util sfatul pt ca voi avea de scos vignieta de BG la intoarcere. @Andrei1980, avantaje si avantaje. Mult mai ok e din CJ cu iesitul spre vest, pe cand din Buc faci o vesnicie pana sa iesi din tara.
    3 points
  3. M-am intors dintr-o mica plimbare pe Transalpina. Vineri la dus am mers foarte bine o mare bucata de timp, m-a dus Waze-ul super bine sa intru pe Valea Oltului de pe Centura Calimanesti, mai aveam doar 9 Km pana la Brezoi, dar cum am intrat am dat in super coloana datorata unui accident si am stat efectiv 3 ore. Horor. Am fost cazat in zona DN 7A si Sambata am plecat intr-o mica excursie de 250 Km Voineasa - Obarsia Lotrului - Ranca - Novaci - Baia de Fier (vizitat Pestera Muierilor) - Polovragi (vizitat Pestera cu acelasi nume) - Horezu - Rm Valcea - Brezoi si retur Transalpina nu a fost chiar libera, dar s-a mers totusi foarte bine. O sosea minunata intr-adevar, cu niste peisaje superbe. Am facut 750Km in total, consum 9.1L la o medie de 61 Km/h, in general am mers destul de tare pe unde s-a putut (desi medie nu o arata) si oricum nu pot merge la consum
    3 points
  4. Epopeea continua, desi e intrata in tara de doua saptamani, azi mi-au comunicat ca abia vineri primesc numere rosii. Au fost totusi amabili si m-au lasat sa vin sa vad. Sotia m-a intrebat de ce e in doua culori ...
    2 points
  5. vigneta in bulgaria si taxe de autostrada in grecia. am mers pana in Atena acum cativa ani, este cam obositor drumul dintr-o bucata. am iesit pe la Makaza, drumul a fost foarte bun. acum am inteles ca sunt ceva gropi pe acolo si se sta mult la coada la vama bg-gr. anul asta am plecat prin Sofia , totul ok.
    2 points
  6. Ne-am mai plimbat aprox. 3000 km, e o placere de condus la drum lung. ACC pe valea oltului, Lane assist pe autostrazi, mode-> Sport pe serpentine.. chiar e fun Intre timp am mai adaugat cateva mici detalii: - colantat grila fata + partea din spatele numarului - folie de protectie LLumar pentru faruri - ornamente pentru pedale + footrest - ornamente FR Poze in ordinea enumerarii de mai sus + o poza din interior La intoarcere din Cluj am reusit sa incasez si o piatra in parbriz deci a trebuit schimbat pentru ca vineri avem RAR-ul. Urmeaza numerele + revizie DSG Drumuri bune!
    2 points
  7. Toate ca toate dar cand vad acele tipsuri imi creste inima
    1 point
  8. Pe ce ai pus ochii? Bmw?
    1 point
  9. Terminat si concediul din Grecia, 2730 km cu viteza medie de 66 km/h si consum de 5,9%, aprox. 41 h de condus in 10 zile; nici o problema, doar martorul de lichid de parbriz aprins in ultima suta de km spre casa; cred ca am peste un kg de nisip ramas de la plajele din Sithonia, Kasandra, maine o bag la curatat. Clar atuul acestei masini este portbagajul si motorul, pentru prima data a ramas goala partea de sus a portbagajului de puteam folosi oglinda interioara iar motorul trage liniar pana la 210 pe bord (mai mult nu i-am dat ca Ignatia Odos nu-i cine stie ce de calitativa, si asta doar de proba cativa km), in rest am mers pe autostrada cu xxx pe tempomat, unde o simt controlabila, cel putin cu gumele de 205/55-16 pe care le am acum. Suspensia este foarte placuta, filtreaza bine denivelarile si nu se inclina pe curbe, totusi nu o pot compara cu Accordul CL7 avut inainte, care avea o tinuta de drum mult mai buna, ceva mai dura totusi.
    1 point
  10. am folosit metabond gold pe masina , nu am observat nimic special , acelasi consum, putere , cuplu ..........concluzie -150 lei aruncati pe geam.
    1 point
  11. Am mai bagat o plimbare de cateva zile la Praid si imprejurimi, masina trage bine, toate bune si frumoase. Consumul asta l-am atins cu mers normal, fara exagerari prea multe, sa zicem vreo doua trei depasiri mai puternice asa. La intoarcere am venit tare, a fost mai aglomerat multe depasiri la podea, am avut si un inaintas super bengos, un seria 7 deci chiar am mers bine. Pot spune linistit ca nu ma depasit nimeni pana acasa. Per total cu tot ce am umblat prin zona, am avut un consum mediu de : Dar de departe cel mai misto a fost plimbarea prim munti cu:
    1 point
  12. O mica sedinta foto:
    1 point
  13. Efficient thermal management: The turbocharged direct petrol injection engine is marked by innovative technical modifications such as exhaust gas cooling integrated in the cylinder head and a dual injection system with both direct injection and multi point injection. The new fully-electronic coolant control system of the TSI enables significantly more efficient thermal management with a shorter warm-up phase; Preluat de aici.
    1 point
  14. Va multumesc pentru pareri, o sa raman la Segment, deocamdata, imi place cum arata masina cu roti pe 20"! Ieri, i-am facut o vizita mecanicului pentru schimbarea arcurilor. Dropul este cam de 2 cm pe axa deocamdata, se va mai lasa in urmatoarea perioada. Ca si feeling, nu mi se pare ca s-a schimbat ceva la nivel de confort, in schimb tinuta de drum este imbunatatita, am scapat de "barca". Inainte: Si dupa:
    1 point
  15. Poti sa pui si originale, pt ca nu sunt scumpe si stii o treaba. Daca pui pline sa te astepti sa fie masina mai rigida pe drum, la franare, dar si peste trecerile de cale ferata sau gopi. Deci e cu plusuri la stabilitate dar si minusuri la confort. Bucsa mare o poti da jos daca tai partea de cauciuc cu un cutit apoi cea metalica cu o panza de bomfaier, e de aluminiu si merge usor, cea noua o bati la loc cu un ciocan si o bucata de lemn sau cu un rulment lafel de mare ca dimensiune cu exteriorul bucsei (asa am facut eu). Atentie la pozitia de montare, daca nu pui pline.
    1 point
  16. @DClaudiu care bucse de la punte vrei sa le schimbi ca nu inteleg?ca si puntea fata are bucse...tu vrei de la brate?la brate schimba doar bucsa mare si pune bucsa plina ca sa nu mai ajungi pe la mecanic prea curand...cea mica nu prea are moarte,si schimba si mecanicul ca asta la care ai nimerit acuma fura curent...auzi sa schimbi bratele?pai la alte brate nu tot trebuie alte bucse?
    1 point
  17. Poate intereseaza pe cineva cat consuma golfuletu dupa ultimu soft...Braila-Costinesti, dus-intors 6.3 AC totul drumul, 4 persoane + portbagaj ful + coloane Eforie Nord si Sud...sunt super multumit de consum ps: pozele sunt facute urmatoarea zi dupa ce am ajuns acasa
    1 point
  18. In caz ca un utilizator este interesat sa dea la buy-back ceva pentru masina aceasta vanduta de dealerul VW Tess Brasov, sa se mai gandeasca https://www.autovit.ro/anunt/kia-sportage-ID7GmgPx.html Este o dauna totala din SUA, km declarati sunt de fapt mile si a aratat cam asa
    1 point
  19. Eu nu stiu cum dupa cat de plin e netul de pareri proaste despre Castrol (de orice fel) inca il mai bagati in motoare... mai ales ca la noi 90% e contrafacut (in cazul in care ti-l cumperi de la noi .. daca vrei neaparat macar cumpara-l de pe ebay.de , de la un vanzator oficial german). De ce nu incerci un Liqui Moly ? Ti-as da o idee si cu Polytron, dar multi se sperie cand vad un ulei nou ... si dupa ce il baga in motoare nu se mai despart de el eu am bagat deja in 2 masini (5w40 la mine si 5w30 intr-un mercedes benzinar) .. la ambele s-au simtit imbunatatiri pe partea de zgomot, turare mai usoara si un mers per total mai "rotund".
    1 point
  20. Eu nu inteleg alta chestiune: tineretul tanar si frumos iese in strada ca vrea schimbare, ca vrea o societate curata si sanatoasa, iar aici se discuta despre cum sa fentam legea. Mai oameni buni; voi cititi ce scrieti???? Daca legea spune clar: fara folie pe geamurile fata, ce este asa greu de inteles? Unde da cu minus? Ba nu are voie sa bage mana la tine in masina, ba spune ca ai butonul stricat, ba ca a pus folie bunica si saraca nu a stiut. In regulamentul forumului stiam ca sunt interzise discutiile referitoare la nerespectarea legii. Si foarte important: POLITISTUL ESTE EXACT CA SOCIETATEA DIN CARE PROVINE.
    1 point
  21. Stati! Inelele le gasiti pe ARIA DE VANZARI . Saptamana viitoare imi fac si eu operatiunea. Nu este facut de mine DIY. Pozele sunt luate dupa site-uri si traduse. Acum vin eu cu o intreabre.... Merita sa punem si rama la BC?? Mie parca mi se pare ca arata mai bine fara.. Ce parere aveti?
    1 point
  22. Poate va ajuta asta: Necesar:-2 surubelnite cu cap in stea si una dreapta(presupun ca nu uitati de inele) 1. Demontati plasticul de sub ceas-uri - este prins in trei cleme si iese prin tragere usoara (cu grija sa nu se rupa) (poza 1) 2. Desfiletati cele 2 suruburi (poza 2) 3. Trageti usor de bord in stanga (poza 3) 4. Scoateti cupla din stanga(albastra) ridicand siguranta mov si apoi pe cea din dreapta(verde) prin acelasi procedeu (poza 4) 5. Scoateti bordul afara (poza 5) 6. Desurubati cele 2 suruburi, primul langa mufa verde si al 2-lea langa mufa albastra (poza 6) 7. Desfaceti cu surubelnita cele 4 cleme de sus (poza 7) 8. Desfaceti cu surubelnita clemele de jos (poza 8) 9. Si acum aveti partea de plastic din fata ceasurilor pe care veti monta inelele (poza 9) 10. Inelele mari le introduceti prin spate cu grija sa nu se rupa (poza 10) 11. Cel de la Temperatura apa si nivel combustibil vine lipit cu banda dublu adeziva la fel si cel de la Displayul central ambele se introduc foarte usor prin gaura de la turometru sau vitezometru. (poza 11) 12. Atentie marginea inelelor nu are aceeasi dimensiune, sunt mai groase pentru partea de jos si mai subtiri pentru cea de sus (poza 12) 13. Inelele de la Km si turometru ar trebui sa se fixeze prin presare; daca nu reusiti puteti pune banda dublu adeziva pe marginea lor si ati rezolvat problema (poza 13) 14. Gata,ati terminat .Acum puteti sa ii faceti si un polish (poza 14) 15. Montati totul la loc in ordine inversa. (poza 15) Cu speranta ca v-am fost de ajutor! :)
    1 point
  23. Cauciucul acela oare nu va incepe sa vibreze de acum? Rezerva e pe janta de tabla? Are aceeasi dimensiune?
    0 points
  24. Bandourile tot argintii le refac doar ca sunt ciobite de pietre.
    -1 points
  25. Arata foarte bine, avem aceasi echipare si aceleasi jante, foarte faine.
    -1 points
  26. Cristi, ai dreptate, problema este ca eu am ajuns sambata la ora 9 am. In service era 1 om, la receptie service si inca unul la vanzari. Deci nici nu aveai cu cine sa vorbesti. Per total sunt oarecum multumit pt ca s-a lucrat cu atentie, am avut supraveghere asupra masinii mereu, protectie, curatenie, rapiditate, s-a respectat procedura de schimb. Ba mai mult, mecanicul (caruia nu-i stiu numele) a venit si mi-a spus ca placutele pe spate care vreau eu sa le schimb, mai merg lejer 10.000km insa din cauza ca aveam deja piesele noi si programarea, si timpul pierdut le-am schimbat si alea. (nu am senzor de uzura la puntea spate). De mecanic sunt multumit, chiar daca s-a intamplat faza cu lichidul de frana, am patit chestii mult mai nasoale in service-uri decat atat, daca iti spun ce mi-am schimbat placutele de frana la cel mai tare service de aici de pe forum si ca am cazut itp-ul la 5 zile dupa, pt ca nu aveam frane ce zici? si inainte sa plec din service i-am reclamat ca nu am frane si a zis ca se aseaza ele. Revolta mea e asupra omului de la receptie, care chiar nu avea chef, toti avem zile proaste, insa asta e meseria, esti intrebat, raspunzi, nu te eschivezi si interpretezi sau iti exprimi opiniile. Si eu fac greseala asta des, raspund cu propria opinie cand defapt exista un raspuns standard, e o greseala mare.
    -1 points
  27. Salutare! Am tot citit threaduld e prin 2010 incoace si din postul lui xsebastian inteleg ca nu ar fi legale montatul foliei pe parbriz? M-am uitat si pe ofertele celor de la aviamotors-detailing dar si recomandari mai vechi precum foliiautoprofesionale. sau expertdetailing si nici ei nu fac referire la parbriz. Ca sa intelegeti contextul,; o sa cumpar masina noua si as vrea sa o protejez. Ma intereseaza sa pun folie 100% transparenta pe parbriz si pe faruri, doar pentru protectie de nisip+stergatoare uscate si micile pietre care ti-l zgaraie. Optional ma gandesc sa pun si pe luneta si pe plafon si dupaia ma opresc. Ideea e ca folia pe care doresc eu sa o pun, pe langa ca sa fie 100% transparenta, ma intereseaza sa fie pusa pe afara ca deh, asta e rolul de protectie. Este fezabil sau mai degraba cumpar parbriz nou cand se intampla minunea? LE: Doar autorizat/certificat pentru ca nu vreau probleme. Multumesc!
    -1 points
  28. Gracias domnilor! More to come Peste nopate, grasa a coborat si mai mult. Aseara imi intrau 2 degete intre roata si aripa spate. Acum, doar unul. S-a mai asezat suspensia.
    -1 points
  29. Da, la reprezentanta... 80-100 lei?
    -1 points
  30. Pe 2 septembrie sunt programat la schimb ulei si apoi itp. Am sa merg cu o fata zambitoare si inarmat cu multa rabdare. Eu totusi cred ca se poate face treaba buna, si fara disconfort. Ca idee, ca sa nu ziceti ca am intentii rele: - am dat mail cu cerere deviz pt schimb ulei +filtru ulei si itp (sunt membru card negru avia) si beneficiez de itp gratis la 4 intrari in service in decurs de 24 luni. Am primit telefon de la un domn foarte politicos care mi-a facut programare la ora si ziua ceruta. Toate cele bune.
    -1 points
  31. buna, la voi AC-ul in zona picioarelor, pentru locurile din spate se simte? La mine se simte dar putin.... de abia bate. Este dat pe 23 grade (chiar si 20) si la maxim si degeaba. De ce?
    -1 points
  32. Trebuie sa duc o masina în Atena. Îmi puteți da detalii despre drum? Pentru Bulgaria sau Grecia trebuie ceva vignette? Sau alte detalii necesare?
    -1 points
  33. De, v am zis ca a scazut calitatea nokian, deja isi faceau reclama agresiva.
    -1 points
  34. Cat e vigneta la bulgari și de unde se ia? La greci se poate achita cu card sau cash pe autostrada? O iau cred prin sofia. ..O sa meg pe navi
    -1 points
  35. M au sunat de la avia sa ma prezint vineri pt constatare iar daca se da acceptul se schimba amandoua.
    -1 points
  36. Luati-va mai bine AV-L 0w30 respecta norma pt motorizarile voastre si sta mai bine pe fisa tehnica. Eu il iau de la evolube.
    -2 points
  37. Oricare, insa atentie sa iei varianta care trebuie, pt ca au mai multe produse: iti trebuie norma 507 eci 5w30. Valvoline 5w30 extreme bidon gri cu capac albastru Mobil 1 ESP 5w30 bidon bidon gri cu eticheta verde - ca sa iei ultima varianta de esp (cea imbunatatita) trebuie sa apara pe bidon norma dexos 2. Shell 5w30 iti trebuia ultima reteta cu denumirea helix ultra si tehnologia pure plus. O alta varianta demna de luat in considerare ar fi Shell 0w30 cu norma 507 pt DPF si perfect pt vremea toamna-iarna, eu asta cred ca-l pun luna viitoare. SAu pt cineva cu buget putin mai generos, si care are si cai putere recomand cu incredere Fuchs 5w30 PRO S eticheta rosie- un ulei bun, de calitatea lui motul 300V. (merge bine in motoare care vad rosu - aviz Cezar, Roberto, si altii care au masini de 250-400CP).
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!