Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.08.2017 în toate secţiunile
-
Azi mi am cumpărat valvoline ...de mâine masina mea va merge doar pe acest ulei!4 points
-
Între timp am adăugat o modificare ce nu credeam ca e posibila și la Bora. Toate modificările la ceasuri au fost realizate de colegul @ursachicatalin3 points
-
Iti recomand si eu tot ATE , la reperul pt Ibiza inca gasesti placute ATE cu continut ridicat de cupru care ajuta si la eliminarea zgomotului printre alte beneficii.Treptat cuprul va fi eliminat complet din compozitia placutelor din considerente ecologice din pacate pentru a inlocui acest component din reteta sunt necesari oriunde intre alti 6-8 compusi diferiti care impreuna sa ajunga la performantele si beneficiile cuprului iar mixul dintre aceste elemente are mai mult sau mai putin succes in aplicatie. Pe cutia de placute exista un simbol cu 3 frunze care face diferentierea intre placute care au continut ridicat de cupru /sub 5%/sub 0.1% iar cele cu continut ridicat isi fac treaba cel mai bine.2 points
-
2 points
-
Parerile sunt impartite in privinta uleiurilor de motor, fiecare masina se comporta intr-un anumit fel din cauza stilului de mers a celui ce o conduce, important e respectarea intervalului de schimb 10 000 km cu un ulei uzual obsnuit iar cu unul mai bun 15 000km. Eu m-am cam lamurit foloseam un ulei de 15 000km si nu am reusit sa fac 8000km intr-un an, solutii sunt multe.2 points
-
De bou cred.. ca m.am luat după lume ca cel ce am pus e mai bun cica... ??2 points
-
Salut si La Multi Ani. De aproape 3 ani mi-am achizitionat un golf IV, an 2003, motor 1.9 tdi 101cp AXR, atunci avand in bord 145.000 km, acum are 181k. Masina am luat-o din Alba Iulia de la un doctor si el a adus-o din Germania in 2005. Varianta de echipare este Champ si anume: - ABS - ESP - 8 x airbag - Oglinzi electrice incalzite - Inchidere centralizata - Climatronic - 4 x geamuri electrice - Scaune cu reglaj pe inaltime - Faruri cu reglaj electric Ce s-a schimbat pana acum au fost: - distributie, ulei si filtre ( imediat cum am luat'o ) - intercooler ( a cedat pe drum cand am adus'o, am vazut a doua zi o pata de ulei jos sub el) - 2 bielete antiruliu si cateva bucse - lichid frana - ulei cutie viteze - antigel - placute frana fata/spate - si reviziile facute la 10.000 Probleme cu ea: - un injector, iesise mufa aia din el si mergea in 3 injectoare - in prezent am o problema, iau rareori limp mode in treapta a 4, am fost la 3 Service-uri diferite sa rezolv problema si degeaba, la fiecare am schimbat cate o piesa: n75, EGR si senzor presiune turbo sau m-ai verificat, furtunele vacuum si pompa de vacuum. Am renuntat sa mai ma duc in Braila si am zis ca o sa merg cat de curand la Cipos sa se uite el si sa o faca, daca este nevoie sa schimb turbo, am sa pun VNT 17. Masina am luat'o stoc cum iese din fabrica ( doar un eleron luneta si o pereche de pleoape avea ) asa ca am inceput sa mai modific cate ceva si anume: - folie spate 100% si fata 70% - soft de 30 cp facut la RBN - grila fara semn - faruri cu angel eyes - triple pe led, inegrite si date cu lac - jante cand am luat'o avea de tabla R15, dupa am avut "santa monica" dar au fost schimbate cu OZ Superleggera R17 ( si o sa ramana astea) - schimbat lumina bord, climatronic si cd player pe ALB - xenon 8000 k - boxe + tweetere spate OEM - cuvorase din cauciuc pentru iarna - a mai avut suspensie sport H&R reglabila pe inaltime dar am dat'o jos fiind foarte dura pentru drumurile noastre si am pus arcuri Eibach Pro Kit cu amortizoarele stoc Pe viitor or sa mai urmeze modificari in functie de buget :D o sa va tin la curent cu toate. Aceasta este gulfuletu meu cu bune si cu rele ;)) de care sunt foarte mandru :D si multumit. Am pus poze de cand am luat-o si pana acum, numa ca cele cu nr de AB m-am jucat putin in photosop si i-am pus folie :D si m-ai avea alte jante pe care nu mi le-a dat...1 point
-
M-am intors dintr-o mica plimbare pe Transalpina. Vineri la dus am mers foarte bine o mare bucata de timp, m-a dus Waze-ul super bine sa intru pe Valea Oltului de pe Centura Calimanesti, mai aveam doar 9 Km pana la Brezoi, dar cum am intrat am dat in super coloana datorata unui accident si am stat efectiv 3 ore. Horor. Am fost cazat in zona DN 7A si Sambata am plecat intr-o mica excursie de 250 Km Voineasa - Obarsia Lotrului - Ranca - Novaci - Baia de Fier (vizitat Pestera Muierilor) - Polovragi (vizitat Pestera cu acelasi nume) - Horezu - Rm Valcea - Brezoi si retur Transalpina nu a fost chiar libera, dar s-a mers totusi foarte bine. O sosea minunata intr-adevar, cu niste peisaje superbe. Am facut 750Km in total, consum 9.1L la o medie de 61 Km/h, in general am mers destul de tare pe unde s-a putut (desi medie nu o arata) si oricum nu pot merge la consum1 point
-
Am mai bagat o plimbare de cateva zile la Praid si imprejurimi, masina trage bine, toate bune si frumoase. Consumul asta l-am atins cu mers normal, fara exagerari prea multe, sa zicem vreo doua trei depasiri mai puternice asa. La intoarcere am venit tare, a fost mai aglomerat multe depasiri la podea, am avut si un inaintas super bengos, un seria 7 deci chiar am mers bine. Pot spune linistit ca nu ma depasit nimeni pana acasa. Per total cu tot ce am umblat prin zona, am avut un consum mediu de : Dar de departe cel mai misto a fost plimbarea prim munti cu:1 point
-
Am facut ~5.000 km cu Valvoline Synpower XL-III 504/507, dupa ce inainte am avut SHU AV-L. Nu sunt la fel de multumit de Valvoline ca de SHU, in special la rece motorul e mai zgomotos, poate chiar ceva mai zgomotos decat era cu OE, nu-mi place cum suna. Cand am pus SHU dupa OE am simtit diferenta in bine, din toate pdv. Cred ca-l dau jos cat de curand, iar urmatorul schimb va fi probabil din nou cu SHU.1 point
-
DA, nu are nici-o treaba. Igniterul este in airbag, este cel care da scanteia pentru aprinderea amestecului exploziv.1 point
-
1 point
-
@The_Ego Eu am MIB1, masina este fabricata in mai 2015. @mihai.onu94 Ma gandesc sa merg pe varianta Columbus, insa depinde si despre ce pret vorbim. M-am uitat acum la o varianta de navigatie 9 inch de la Alpine (X901D-OC3) e vreo 7000 lei... si-n plus mai trebuie sa pun si inca un accesoriu pentru canton... nu m-am uitat cat costa si ala. E putin cam piperat pentru doar un moft sa scot din buzunar probabil in jur de 7500 lei, fara montaj. O sa mai studiez, sa vad ce variante ar fi si la reprezentanta Skoda. Toate bune,1 point
-
Eu am spus de columbus pentru ca a spus ca ecranul actual i se pare mic. Nu știu de voi, insa variantele de infotainment de pe fl pe mine nu ma incanta, prea mult glossy pe care se vad foarte usor amprentele. Plus ca cele de pe pre-fl par mult mai frumos integrate in toata consola.1 point
-
1 point
-
Lant intins care urmeaza sa sara ,sau senzor defect. Caleaza distributia ca stii care e situatia1 point
-
Sistemul de infotainment oem cu app connect are Android Auto la care merg Google Maps si Waze fara nicio problema.1 point
-
1 point
-
Se inlocuieste fara demontare turbo ,necesita cunostinte necesare pentru reglaj1 point
-
Trebuia sa incepi cu ce mai simplu ,diagnoza Verifica si avansul pompei1 point
-
1 point
-
Asteptand cu nerabdare urmatoarea iesire mai lunga (am bifat Snagov si Chiajna, dar nu se pun ) si cu gandul la iarna ce va veni la un moment dat, am achizitionat: 4 Goodyear UltraGrip 9 205/55 R16 91T (H a fost la promotie si apoi scos si iar bagat, asa ca am luat T cu 50lei mai ieftin per bucata) cu DOT: 2616, 2716, 4016 si 4116 4 jante Hybrid Alcar 6.5/16 5x112 ET46, ce mi se par foarte reusite si Confirm ca Resin Off isi face treaba cu brio, iar Pronto e vedeta; de restul nu ma pot pronunta inca. ~4600km si consum de concedii in capitala. A primit doar MaxxMotion si un singur plin cu EfixS, ce nu mi-a parut deloc diferita (consum sau performanta).1 point
-
La grupul 007 sa vezi ce temperatura indica g62 ,dimineata doar pe contact si apoi la cald1 point
-
1 point
-
Reparatiile se incep cu ce e mai simplu si mai ieftin Le suni si daca unul nu are continuitate atunci desfaci1 point
-
Exista un spray de dezlipit etichete - cred ca e undeva in jur de 15 ron in carrefour. Dai cu el, lasi 2-3 minute si dupa dai cu o carpa. Gata treaba1 point
-
Cositorite nu tin mult timp,trebuie inlocuitele cu unele flexibile si pozitionate in asa fel incat sa formeze o bucla1 point
-
Arata foarte bine ! Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme !1 point
-
In weekend-ul asta prelungit, am trecut cateva cifre rotunde in istoricul masinutei, si anume pragul de 17000, 18000, 19000 si 20000 km. Nu am surprins toate momentele, decat pe cele de mai jos. Pe scurt, traseul a fost Ploiesti - Plitvička Jezera + plimbari prin imprejurimi in zilele de duminica si luni, inclusiv pe litoralul croatilor, Zadar, Sibenik, etc, apoi inapoi la Ploiesti. In total peste 3000km facuti de vineri pana aseara, 4 persoane, portbagajul plin pana la refuz (masina lasata de spate destul de tare, din pacate nu i-am facut nici macar o poza in tot sejurul, m-am concentrat pe ce aveam de vizitat ). La dus, Ploiesti - Rasnov - Sibiu - A1 - Nadlac - Szeged - Budapesta - Zagreb - Plitvička Jezera, medie de viteza 102km/h, mers cat de tare s-a putut, cu multe depasiri pana in 6000rpm dar fara sa risc permisul suspendat, prins un ambuteiaj de cativa km din cauza unui accident pe M5 in Ungaria, apoi coada mare, mers peste 10km bara la bara pe autostrada in Croatia, consum 8,2%. Pe acolo am adunat km cu consumuri bune, 5-6%, iar la intoarcere in tara, pe acelasi traseu pe care m-am dus, acelasi portbagaj plin, aceleasi persoane, acelasi stil de mers, dar putin mai liber (a fost trafic destul de mult ieri, dar nu am prins niciun ambuteiaj), medie de viteza 108km/h si consum 7,2%. Masina s-a comportat foarte bine, insa la incarcarea existenta, orice incercare de depasire in treapta 5 sau 6 poate fi considerata esuata, fara treapta 3 sau 4 nu are sens sa incerci o depasire. E diferenta destul de mare intre 2 persoane + bagaje si 4 persoane + portbagaj plin pana sus. Masina trage bine in treapta 3 chiar si asa, dar daca nu esti pregatit sa retrogradezi mereu ratezi multe depasiri ce pot fi facute in mod normal cand masina e goala si cu treapta 5. Confortul oferit este foarte bun, am facut drumul si dus si intors dintr-o bucata, cu doar vreo 4 opriri pentru alimentare si putina destindere. Din pacate, am avut parte si de un mic incident, de care mai mult a fost sperietura decat pagube. Undeva prin muntii Croatiei, se mergea in coloana, cu ~80-90km/h, cand de dupa o stanca sare o caprioara cu coarnele direct in usile dreapta ale celui din fata mea, i-a indoit ambele usi destul de bine si i-a speriat familia destul de mult. Am franat cu totii destul de brusc, caprioara a cazut pentru cateva secunde pe mijlocul drumului, iar in momentul in care am trecut pe langa ea (inca aveam ~30km/h, nu apucasem sa opresc), s-a ridicat si mi-a lovit cu corpul usa soferului si a fugit speriata inapoi in munti. Am avut noroc si nu a lasat decat o indoitura foarte superficiala care poate fi observata cu greu in anumite unghiuri in soare. Se rezolva cu PDR rapid, am avut noroc si nu a lasat nicio zgarietura, nimic. Imi era groaza cand am vazut ce pagube i-a produs celui din fata sa cobor si sa ma uit la usa mea. Bine ca nu a fost mai rau, deoarece pe cel din fata mea l-a si impins putin pe contrasens, si de acolo veneau masini cam la fel de tare si tot in coloana. Puteam sa o punem de un minunat accident cu totii acolo.1 point
-
Ar fi beton daca te-ar proteja si de usile mașinilor parcate langa tine!1 point
-
Multam de replici, sa raspund pe rand: @razvan.ac: normal ca ma bucur, consumurile alea le-am pus doar in scop statistic. Long-term la mine se va reseta singur la 9999 km, nu prea umblu la astea. Oricum nu ma incalzeste cu nimic Eu "ma simt bine" (adica imi place sa apas pedala de zici ca-l am pe Mo in ureche pe curbe, munte - adica consum mare, oricum ai da-o. Legat de dealeri, eu am luat masina fara sa fi mers 1 min cu un 1.4 tsi. Am facut TD cu 2.0 tdi 184, 4x4, mai mukt ca sa vad cum e cu dsg. Am intrebat de acest "retrofit" mai mult ca idee, sa stiu in principiu ce ar presupune si daca merita sa pun intrebarea si in service sau eventual sa-i bat la cap sa se ocupe.. @kthor: dupa cum am povestit, noi am plecat intr-o doara sa vedem masini intr-o vineri seara, am fost la Reno si nu ne-a placut nimic si sambata am ajuns la Skoda. Si a fost aproape "dragoste la prima vedere". Si luni am revenit sa dau comanda. Iar in acel weekend am citit cat am putut, basca ca am mai facut si comparatii (vazuse sotia un A4 break second la dealer si am citit si despre masina aia pana luni - oricum, de cum s-a suit in ea a zis imediat ca nu: spatiu muuult mai mic in spate si era iar dizal). Si n-am apucat sa citesc multe despre sistemele de siguranta active - si aveam un prieten care avea un prieten (stiu, cliseu )cu o Octavia 3 din 2015 si zicea ala ca vezi-doamne, nu e bine cu acc sau frana automata ca "daca vine vreo punga pe drum" si acopera senzorul, masina crede ca-i pericol, pune frana automat si "bum" ala din spate se poate sui pe tine Stiu, acum rad si eu chiar si de mine, cum am putut crede asa ceva, insa presat de timp am zis atunci ca Lasa, ma descurc eu cu CC normal. A zis agentul de la dealer ca merita sa pun, eu nu si nu, noroc (zic acum) ca pana la urma am pus totusi FA - m-a convins pana la urma agentul ca poate conduce sotia si va fi util In fine, nu-si mai au rostul regretele! Ma bucur oricum de masina si daca s-o putea pune, binem daca nu, iarasi bine. Un "tiuning" tot fac eu la masina, fie ca e vorba doar de becuri led la interior1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@vdragos: O mica intrebare, doar sa inteleg principiul de functionare: deci daca iau piciorul de pe frana si masina inainteaza singura, fara insa a apasa acceleratia, ea de fapt patineaza ambreiajele? - din ce am observat, ea sta in D1 in situatii de genul asta, indiferent de distanta petrecuta..1 point
-
Verificati si pe motor-talk.de daca vreti sa va convingeti de problemele dsg7..inclusiv pe platforma mqb. Este exact cum a scris Dragos. Asta intra la sfaturi de achizitie, adica sa se ia DSG7 uscat in cunostinta de cauza. E pur si simplu o realitate ca e o cutie fragila la folosirea preponderenta in aglomeratia urbana.1 point
-
Eu ma gandesc ca in principiu este mai greu sa strici o cutie automata decat una manuala. Un dsg de exemplu nu te va lasa niciodata sa schimbi cum nu trebuie, sa supraturezi motorul sa mergi cu turatii nepotrivite in trepte nepotrivite. Chiar daca comuti in modul manual daca ai ajuns in zona rosie iti schimba automat o treapta superioara chiar daca tu nu doresti lucrul asta si mai are o multime de alte mecanisme de protectie. Cu o manuala cred ca daca iti doresti in prima suta de metri poti sa o strici. Nu spun ca sunt infailibile dar cred ca se face caz prea mare pentru o rata normala de defecte a acestor cutii. Sunt convins ca sunt sute de mii de utilizatori de DSG 7 care nu au avut nici o problema cu aceste cutii. Orice se poate strica la un motor, pentru cazurile mai grave cu defecte de conceptie sau de fabricatie stiu ca se fac rechemari, eu nu am auzit de rechemari pentru defecte ale DSG-ului. Stiu ca prin 2012-2013 au fost raportate niste loturi cu probleme dar de atunci nu am auzit nimic deosebit. Nu vreau sa incepem un versus dar pentru colegul de forum care a intrebat, mi-as dori sa nu se sperie asa de tare de aceste cutii automate cine stie poate daca o sa vada cat de comode sunt nu o sa se mai intoarca ever la o manuala sau din contra poate este genul care vrea sa simta masina si atunci o scoate din calcul.1 point
-
Skoda are 1.4 ACT doar pe Superb. Cutia, daca freci orasul zilnic, mergi pe M6 ca sa nu stai cu stresul ambreiajelor uscate de pe DSG7. Daca mergi mult pe afara, treci pe DSG.1 point
-
Foarte frumoasa masina, iar culoarea inchisa in exterior si tapiserie bej, e superba, insa foarte greu de intretinut la noi in tara. Oricum, sunt convins ca o sa fie un foarte bun partener de calatorii. Sa o stapaniti sanatosi si drumuri multe fara probleme !1 point
-
E un dop pozitionat aproximativ in spatele emblemei W . Nu ai cum sa-l ratezi .Scoti dopul si misti de clema alba de plastic si se deschide1 point
-
Portbagajul il deschizi prin masina. Rabatezi banchetele ,te bagi in portbagaj ,scoti acel capacel de urgenta si misti de clema alba. Pare sa fie cablajul intrerupt la intrarea in capota portbagaj . Desfa capitonajul de pe stanga si verifica cablajul1 point
-
1 point
-
Luati-va mai bine AV-L 0w30 respecta norma pt motorizarile voastre si sta mai bine pe fisa tehnica. Eu il iau de la evolube.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Cristi, ai dreptate, problema este ca eu am ajuns sambata la ora 9 am. In service era 1 om, la receptie service si inca unul la vanzari. Deci nici nu aveai cu cine sa vorbesti. Per total sunt oarecum multumit pt ca s-a lucrat cu atentie, am avut supraveghere asupra masinii mereu, protectie, curatenie, rapiditate, s-a respectat procedura de schimb. Ba mai mult, mecanicul (caruia nu-i stiu numele) a venit si mi-a spus ca placutele pe spate care vreau eu sa le schimb, mai merg lejer 10.000km insa din cauza ca aveam deja piesele noi si programarea, si timpul pierdut le-am schimbat si alea. (nu am senzor de uzura la puntea spate). De mecanic sunt multumit, chiar daca s-a intamplat faza cu lichidul de frana, am patit chestii mult mai nasoale in service-uri decat atat, daca iti spun ce mi-am schimbat placutele de frana la cel mai tare service de aici de pe forum si ca am cazut itp-ul la 5 zile dupa, pt ca nu aveam frane ce zici? si inainte sa plec din service i-am reclamat ca nu am frane si a zis ca se aseaza ele. Revolta mea e asupra omului de la receptie, care chiar nu avea chef, toti avem zile proaste, insa asta e meseria, esti intrebat, raspunzi, nu te eschivezi si interpretezi sau iti exprimi opiniile. Si eu fac greseala asta des, raspund cu propria opinie cand defapt exista un raspuns standard, e o greseala mare.-1 points
-
Salut la golf 6 motor 1.6 tdi cayac ulei FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) normal 504 507 1 L 46 lei? Se gaseste doar pe comanda pe internet sau cel putin eu nu am gasit in magazine. La passat b6 1.9 tdi BCK am folosit FUCHS 5w40 gti xtl technology. Consum in 10000 600ml. Sunt multumit de acest ulei voi folosi la passat.-1 points
-
După 3 mii k cu mobil formula 1 esp se pare ca uleiul e c am negru fata de cel care îl foloseam înainte la aceiași km.. Nu stiu ce sa zic dacă e de bine sau nu...-1 points
-
Depinde mult si modalitatea de rulaj, mergi mai mult urban se imbacseste mai repede, la motoarele CR se coloreaza mai greu, decat la PD spun asta ca verific la ambele masini, cert e ca nu sunt depuneri, asta e cel mai important, inseamna ca detergentii lucreaza.-1 points
-
Salutare, recent am zis sa incerc si altceva asa ca am achizitionat un bidon de 5 litri ulei motor marca Wolf 0w40 ecotech fe , ca pret e ok, deocamdata merge bine si nu se sesizeaza o diferenta fata de ce am avut inainte in motor (mobil 1 0w40 new life).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00