Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.08.2017 în toate secţiunile

  1. De bou cred.. ca m.am luat după lume ca cel ce am pus e mai bun cica... ??
    2 points
  2. Dar de ce ai schimba un ulei cu care functioneaza bine motorul? Poti avea si surprize neplacute, nu doar placute. Intotdeauna recomandarea este sa ramai la uleiul cu care motorul tau se simte bine, e suficient de rafinat si nu il papa.
    2 points
  3. Domnișoara tocmai a primit un set nou de roti. Jante Monte Carlo cu anvelope Goodyear Eagle F1.
    2 points
  4. Nu are relevanta, poate ai pus un ulei mai slab calitativ sau doar cu noack mai prost decat ce foloseai anterior
    2 points
  5. Am iesit la munte prin Cheile Bicazului si Lacul Rosu
    2 points
  6. Reclamatie in ce sens? mi s-a oferit ce am cerut, nu mi-au facut nici mai mult, nici mai putin, a fost nevoie doar sa insist si sa pun intrebari, daca taceam plateam 360 ron. 1. pana la urma dupa insistente am obtinut si pretul oferit prima data. 2. mi-au schimbat piesele asa cum am cerut, si mi-au dat piesele vechi inapoi, drept dovada ca le-au schimbat. Faza cu lichidul de frana, am sesizat-o in drum spre casa, cam dupa 20-30 de minute, nu a fost nevoie sa bag in marsarier decat cand eram aproape de casa, atunci am repetat operatiune si mi-a cazut fisa, cum ca din moment ce a impins pistoanele de etrier maxim in interior sa incapa placutele noi (cele vechi mai aveau 5mm maxim) inseamna ca a dislocuit niste lichid de frana care s-a intors in vas). Am rezolvat singur problema, si pe masura ce merg la service-uri, imi dau seama ca sunt un bou, si ca as putea sa-mi fac eu mentenanta fara probleme. Mi-am schimbat singur placutele pe fata, si am facut treaba mult mai buna, curatat cu peria rotativa jantele+ butucii+ culisele unde aluneca placutele, uns cu vaselina cuprata, uns culisele cu vaselina siliconica pe interior, montat tot si strans cu dinamometrica. O sa mai merg la ei, doar pt operatiuni foarte simple, cum ar fi un schimb de ulei, asta ca sa mai completez istoricul online, altfel n-as mai calca pe acolo niciodata. Sunt un tip foarte exigent, si momentan nu mai sunt primit la vreo 3-4 service-uri din Bucuresti, unele cu feedback foarte bun pe forum, din cauza ca nu-mi tin gura inchisa. Ori facem treaba, ori ne lasam de meserie.
    2 points
  7. Am ajuns la 1300km cu masina. Primii 1000km am incercat sa nu calc pedala mai mult de 30% si turatia nu a depasit 3000RPM. Am verificat si uleiul si inca e la maxim. Am sa inerc sa merg moderat pana ce trec de 2000-2500km. Am facut o alegere buna cu DSG si cutia este net superioara cutiei CVT. Am un fel de autostrada (limita la ~70km/h pe tronsonul asta) pe care ajung cam la 5 minute dupa ce pornesc masina si e intr-o rampa. Ajung pe acea rampa cand motorul inca nu e la temperatura optima si accelerez mai moderat: la Honda trebuia sa folosesc cam jumatate din pedala de acceleratie; cutia CVT tinea motorul undeva la 2700RPM constant dar se simtea ca e fortat motorul si avea un zgomot urat. (in acceleratie mai puternica la turatii joase, 1.5t-ul de la Honda suna de parca motorul n-are ungere). La Golf, DSG-ul schimba undeva pe la 2200RPM si masina accelereaza cu pedala calcata undeva la 30% (estimez eu) si nu pare sa depuna niciun efort. TSI-ul de la VAG (inclusiv 1.8TSI) este net superior acelui 1.5t dpdv al vibratiilor si zgomotului. Nu stiu exact daca indicatorul de temperatura afiseaza temperatura reala al motorului sau are ceva marja dar la Golf ajunge la temperatura optima cam in jumatate din timpul Hondei. In alea 5 minute de care zic, Golf-ul e la temperatura optima pe cand Honda era cam pe la jumatatea distantei dintre rece si optim. (Honda se lauda ca 1.5t-ul lor are cel mai bun randament pentru un motor turbo) Pana acum, consumul e cam cu 2-3l/100km mai mare fata de cel de pe Civic. A/C-ul manual este superior climei auto de la Honda sau Mazda. Am avut un blocaj psihologic acum 7 luni si am scos Golf-ul de pe lista pentru ca n-are clima auto. (GTI-ul are clima auto doar pe echiparea de top de ~35.000$ iar Golf-ul normal n-are deloc). Geamurile atermice sunt iarasi un mare plus ce mi-au lipsit cat am avut japonezele. Garantia o am in felul urmator aici: 3 ani sau 36.000 mile completa 5 ani sau 60.000 mile pentru motor si cutie de viteze 12 ani sau 100.000 mile pentru coroziune din interior Statul meu, impreuna cu alte 10 state fac parte dintr-o lege ce se numeste "California emissions standards" si practic orice masina vanduta in aceste state primeste 7 ani garantie la anumite componente ce pot afecta emisiile. Am o lista destul de lunga de componente printre care e vorba despre transmisie, injectoare, turbina, anumiti senzori, etc. Orasul in care sunt eu este unul relativ mic. Pun niste poze aici cam cum se vede cu autostrada cu 3-4 benzi pe sens ce trece prin centrul orasului (un tronson e subteran) vazuta de la etajul 74. Inca n-am apucat sa fac ceva poze cu DSLR-ul dar sper sa le fac in urmatoarele saptamani ca apoi vin ploile. Golf R e mai popular pe la mine fata de GTI (cel putin din ceea ce vad eu pe strada). L.E. Vanzarile de GTI sunt net superioare celor de R. (se pare ca am eu ochi pentru Golf R)
    1 point
  8. Între timp am adăugat o modificare ce nu credeam ca e posibila și la Bora. Toate modificările la ceasuri au fost realizate de colegul @ursachicatalin
    1 point
  9. deci nu stii daca s-a schimbat ceva.
    1 point
  10. Sa trecem peste momentul asta, noi sa fim sanatosi. Cel mai probabil cand voi lua alte roti voi merge si la RAR ca sa ma stiu in regula. In dimineata asta am spalat-o si curatat-o: Satisfactia lucrului facut cu mana mea este de nepretuit, nu ma mai saturam sa ma uit la ea. Astfel, GUN este pregatit pentru prima lui intalnire cu un vames si primul excursie mai serioasa, maine plecam la drum si punem ~1100km.
    1 point
  11. Ai asa configuratia : pin 17 modul bt la pin 9 radio pin 18 modul bt la pin 10 radio
    1 point
  12. Se inlocuieste fara demontare turbo ,necesita cunostinte necesare pentru reglaj
    1 point
  13. Poti sa faci legatura direct pe fire..fara sa scoti pinii din conector.Altfel ai nevoie de o scula de scos pinii..o agrafa..trebuie scos blocatorul pinilor..
    1 point
  14. Salut Ego, Concediu si distractie placuta. Legat de curatarea Vignetelor de pe pabriz, va recomand urmatoarea metoda: dezlipit cu mana cat iese. Resturile le dati cu gel de maini din acela dezinfectant care se gaseste peste tot la noi si cu un servetel sau carpa. Acel gel topeste vignetele. Mai exista varianta cu folie transparenta cu adeziv pe o parte. Cel mai simplu e cu gel antibacterian/de maini. Spor.
    1 point
  15. Aia nu e din echiparea originala a masinii. A fost montata dupa.
    1 point
  16. Am continuat plimbarile de "rodaj" , am parcurs 2000 km deja de la schimbul de ambdreiaj si simering si inca nu am avut nici o pata de ulei , am completat cu 75 mll de ulei sa fie joja pe maxim asa de OCD. Am avut un drum pana in Brasov / Codlea si imprejurimi : Apoi in weekendul acesta prelungit ne-am bucurat de soare la noi la mare , evitand traficul pe cat posibil , am plecat la ore foarte matinale si am folosit dus /intors drumul vechi de la Cernavoda la Navodari care este foarte bun calitativ si ....foarte pustiu ! Doar cateva masini ..... fara stress din cauza handicapatilor de pe autostrada. La soare a stat acoperita cu un parasolar "custom" folosit dupa principiul If it looks stupid but it works it's not stupid ! , chiar face diferenta in interiorul masinii. Am avut si eu in sfarsit timp sa folosesc Sonaxul pe jante : Si la final , aplicat o ceara solida de la Turtle Foarte multumit de rezultat: More to come......
    1 point
  17. Soliciti un COC (certificate of conformity) de la VW sau ceri omologare la ce ai pe masina
    1 point
  18. Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.
    1 point
  19. @catalinsb Să știi că fiecare mașină se comportă diferit. Pentru una un sortiment poate fi excelent, pentru alta un dezastru. Caz concret, Peugeot 1.6 thp merge superb cu Ecto 95, așa și așa cu Ecto 98 iar Rompetrol foarte metalic. La Tsi Rompetrol merge de te unge la suflet, Lukoil nici să nu vadă, merge execrabil. Ambele merg bine cu OMV. Cred că OMV este cel mai bun compromis de pe piață.
    1 point
  20. Rompetrol este dezastru(motor zgomotos, diferenta intre 95 si 98 dar este zgomotos ), petrom catastrofa, la ultimul plin de petrom 98 puteam sa jur ca e de 95... Singurele ok ptr tsi sunt omv, indiferent daca e 95 sau 100 si lukoil 98 Acum as vrea sa incerc Socar, ca a aparut si in Brasov, dar fara rewiev-uri parca am o retinere. Nu stiu de unde aduc benzina, ce aditiv au...
    1 point
  21. de acord dar nu se vede pe jos nimic si disparitia lichidului este destul de mare.
    1 point
  22. Am reusit sa identific codul trimului,am gasit pe un site german si este 3C8 863 100 3h5-silber plastik care inseamna plastic argintiu,l-am comandat la cardinal motors marti si sper ca saptamana care urmeaza sa-mi soseasca,pentru cei interesati costa 123 lei. Climatronicul merge foarte ok si arata mult mai bine ca cel vechi,singurul lucru aiurea este ca a mai ramas o eroare la care nu am putut sa-i dau de cap....13701456 - Function Restricted due to Missing Message(s) din ce am mai citit am vazut ca cineva zice ca este de la ceasuri si trebuie sa le inlocuiesc cu cele noi cu lumini albe ca sa scap de eroare...desi nu vad care este legatura...daca mai sunt persoane care au trecut de la climatronicul vechi la cel nou si au intampinat aceeasi problema astept cu nerabdare posibile solutii....multumesc anticipat tuturor baietilor care m-au ajutat!
    1 point
  23. Subscriu și eu la ceea ce spune colegul @deenman. La diesel trebuie să fie nuanța spre maro iar la benzinar chihlimbar închis. Un ulei negru fie este extrem de contaminat fie ars, adică a fost supus la solicitări termice intense. Uleiul se mai schimba și când sesizezi modificări de tonalitate la motor sau turbină. De asemenea trebuie urmărite schimbările de fluiditate comparandu-l cu uleiul proaspăt, nu trebuie să fie subțire ca apa sau prea vâscos chiar dacă la culoare este ok. Și trebuie înlăturate preconcepții de genul mașina trebuie să meargă cu o anumită marcă de ulei. Exceptând fluctuațiile de calitate a lubrifiantului, sunt producători care fac produse mai bune, mai avansate tehnologic. Puțină documentare nu strică iar mecanicul care de când a terminat școala nu a mai citit o pagină cap coadă nu este o sursă de informare tocmai bună.
    -1 points
  24. Am acum în motor Rowe 5w30 Multi Synt Dpf. Motorului îi place atât de mult încât este foarte silențios. În România marca asta este complet necunoscuta. Când am întrebat aici pe forum nu am primit nici un răspuns. Nu știu cât de longeviv este dar pana acum (am 1500 km cu el) m-a uns la suflet. Și este până la urmă un ulei hidrocracat clasic care respecta norma 507.00, nu ar trebui să emită mari pretenții. Dar dacă este bine făcut... Oricum silențiozitatea motorului m-a cucerit.
    -1 points
  25. ulei la 9000km in motor TDI PD -kilometraj masina 310.000km (mai daunator dpdv al oxidarii si uzurii decat TDI CR): Egr-ul este pe masina si functional, chiar nu inteleg de ce mai insist, daca tot nu se intelege dupa atatea pagini interminabile, daca schimbi un ulei prost la 15.000-30.000km o sa inceapa sa lase depuneri usoare in motor, pentru ca tot jegul produs de egr este captat de ulei si reintrodus in motor. Daca uleiul folosit nu are detergentii necesari neutralizarii, atunci o sa ai negreala in motor, sau ulei negru dupa 500km de la revizie. Pe forum s-a demontrat, ca nu e neaparat adevarat ca uleiul se face negru la orice diesel, andrei, eu si Catalin dar si altii au pus poze cu ulei uzat din diesel care nu e negru. Negru e la cei care nu schimba uleiul la timp, au o problema tehnica la masina (prea mult carburant ars, amestec incorect, injectoare care scapa, debimetru defect).
    -2 points
  26. De unde preturile astea? poate de la reprezentanta, am gasit valeo LED noi cu 80-100euro bucata, e totusi un seat, nu o masina premium.
    -2 points
  27. Și eu am avut la schimbul trecut Mobil 1 5w30 Esp. Pana la 4000 km a fost destul de limpede după care și-a schimbat brusc culoarea. Am pus-o pe seama faptului că am fost în Grecia și pentru ca am avut destulă autostrada și drumuri libere am călcat-o bine de tot. La 7000 km l-am dat jos pentru că își schimbase motorul tonalitatea însă până atunci a mers super. Pentru intervale scurte însă rămâne un ulei foarte bun.
    -2 points
  28. Sterge joja cu un servetel, si vezi ce culoare ramane dupa 1 minut, daca e maro e ok, daca e negru ca zmoala nu e ok. In poza de mai sus e ulei maro dupa 9000km de la revizie in fosta mea masina diesel, nu in benzinar, se poate!
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!