Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2017 în toate secţiunile
-
Va multumesc pentru pareri, o sa raman la Segment, deocamdata, imi place cum arata masina cu roti pe 20"! Ieri, i-am facut o vizita mecanicului pentru schimbarea arcurilor. Dropul este cam de 2 cm pe axa deocamdata, se va mai lasa in urmatoarea perioada. Ca si feeling, nu mi se pare ca s-a schimbat ceva la nivel de confort, in schimb tinuta de drum este imbunatatita, am scapat de "barca". Inainte: Si dupa:7 points
-
Am ajuns si in Grecia dupa 757km door to door. Cu plecare la 4 dimineata,totul s-a derulat fara probleme. Adunat nu am stat mai mult de 15 minute in vami si inca o oprire pt realimentare. Mers legal in BG si destul de legal in Grecia.4 points
-
2 points
-
Salut Ego, Concediu si distractie placuta. Legat de curatarea Vignetelor de pe pabriz, va recomand urmatoarea metoda: dezlipit cu mana cat iese. Resturile le dati cu gel de maini din acela dezinfectant care se gaseste peste tot la noi si cu un servetel sau carpa. Acel gel topeste vignetele. Mai exista varianta cu folie transparenta cu adeziv pe o parte. Cel mai simplu e cu gel antibacterian/de maini. Spor.2 points
-
Releul are 4 terminale in cele mai multe cazuri, daca sunt folosite cele auto la terminalul 86 pui firul ce merge spre becurile de mers inapoi, 85 il legi la masa. Mai raman terminalul 30 si 87, la 30 se leaga un +12v iar la terminalul 87 se leaga alimentarea camerei. Metoda este buna dar mai complicata, cel mai simplu se poate construi un mic filtru cu un condesator. Mai multe info pe google dupa "pwm to dc".2 points
-
Am reusit sa marim parcul auto astfel incat nevastamea este mandra posesoare a unui Skoda Rapid. Masina este 1.4 TDI, manuala in 5 trepte inainte din 2016. Ca si optiuni este foarte bine dotata spun eu avand volan de piele in 3 spite cu comenzi, climatronic,cruise control, senzori parcare spate, bolero ?!?! cu ecran destul de mare (mai mare decat am eu pe gtd .. go figure), incalzire in scaune, senzori de lumina si ploaie, privacy ... pregatire bluetooth si oglinzi electrice (dar nu pliabile). Urmeaza ca si retrofit farurile cu xenon care am inteles de la un coleg ca sunt realmente plug and play si alte chestii de estetica gen badge-uri negre, grila fagure neagra frontala si probabil stopurile cu tehnologie led (vad ca acum exista in configurator) q.e.d1 point
-
1 point
-
"Mai lasa masina sotiei in pace si las-o sa se bucure de ea, vad ca te dai cu masina ei prin oras" :)). La mine e pe dos, eu planuiesc chestii, ii fac intretinerea si doar ea o conduce :D.1 point
-
La grupul 007 sa vezi ce temperatura indica g62 ,dimineata doar pe contact si apoi la cald1 point
-
Aoleu, ai bagat diesel?? /sarcasm Concediu placut, odihna din plin si doar vreme de plaja sa aveti!1 point
-
După 3 mii k cu mobil formula 1 esp se pare ca uleiul e c am negru fata de cel care îl foloseam înainte la aceiași km.. Nu stiu ce sa zic dacă e de bine sau nu...1 point
-
Ia-ti Depo ca ale mele - fara angelaiz - arata 99% ca si cele xenon stock - si lumineaza foarte ok - suntem mai multi pe aici cu farurile astea si suntem multumiti.1 point
-
1 point
-
19.xyz km (posibil sa fac revizia de 30k km in mai putin de 12luni de la achizitie, time will tell, insa am adunat ceva km anul acesta din iesiri) In weekendul trecut am fost pana la Resita din nou, dus 5 adulti, retur 4 adulti, AC tot drumul, din Resita am coborat pana la cazanele dunarii, din pacate insa la retur as fi vrut sa prind apusul, au niste locuri spot on pentru poze, insa a fost furtuna Iar acuma ca am mai adunat cativa km, si ne "cunoastem" de aprox. 6 luni...sa imi dau si eu cu parerea mea Like DSG + Padele = DSG + trafic bara la bara + ACC adaptive = dimensiunile masinii sunt adecvate pentru city jungle life motorizarea este adecvata pentru DN-uri, chiar si cu 4/5 adulti si bagaje haldex-ul este subtil insa te agata dragut de carosabil si parca tot mai mult im place in viraje seat sound sistem, nu are absolut nimica wow, insa este decent pentru daily usage, clar peste sistemul care l-am avut pe Octavia Excellence cu 8 difuzoare, probabil ca boxa centrala si subwoofer-ul au si ele un rol acolo Dislike portbagajul imi lipseste simply clever - si aici ma refer la tot, o singura lumina, fara priza, fara "versatilitate" culoare este ok insa imi lipseste acel wow factor, eu nu il regasesc in ea, as fi sperat sa fie poate putin mai aprinsa/deschisa (gen polo cross 9N3) lipsa unei alte prize fata de cea din consola centrala fata lipsa lumini ambientale usi spate cat si footrest (bine, nu stau acolo insa mi se pare discrepanta ca ansamblu fata de locurile din fata unde sunt prezente ambele) spatiile de depozitare nu sunt prea practice, cupholderele enervante din cand in cand ca si pozitionare, forma si locatie Notiunea cu masina "perfecta" imi devine tot mai tabu ca si concept, nici sa visez la ea nu pot, insa macar pana prin 02.2019 cred ca tot o tin pe asta, dar nu promit nimic, nici ca pleaca mai repede, nici ca sta mai mult, cred ca '18 va fi decisiv pentru Bruni. Urmeaza un drum pana la Berlin la un concert si dupa, cu putin noroc, poate ajung si eu la detailing exterior si lipirea numerelor...cine stie...viteza de ardelean...nu promit nimica1 point
-
Salut @ShadoWzZ Mai lasa masina sotiei in pace si las-o sa se bucure de ea, vad ca te dai cu masina ei prin oras :D. Scuze pentru aseara ca nu prea ti-am raspuns si poate ti s-a parut ca eram de pe alta planeta, dar chiar am avut o zi plina si o seara numai pe fuga. Sa stii ca mi-au trebuit cred ca 5-10 minute sa imi dau seama cine esti, asta chiar daca mi-ai zis ca esti de pe forum. Imi pare rau sa aud ca nu ti-a reusit retrofit-ul cu xenon la rapid. Si eu doream sa fac acest retrofit la octavie acum vreo 2 ani, dar dupa multe cautari pe forumuri m-am lasat pagubas, erau prea multe semne de intrebare. Pana atunci nu gasisem pe nimeni sa faca acest retrofit si toata lumea inca isi dadea cu presupusul. O zi faina.1 point
-
Vine toamna si deja mi-e groaza de traficul din Buc! A, si sa nu uit, ca tot se vorbea de mici glitch-uri: am observat si eu ca mi s-a resetat consumul long-term, desi n-am pe departe 9999 km.. nu stiu insa cu orele cum stau )la ce interval s-ar reseta automat) Oricum deja nu ma mai uit, am facut cateva depasiri in forta si aproape am atins consum instant cu 2 cifre, prima incepand cu 3 . DSG se comporta bine, as zice totusi ca pe drum de munte e mult mai ok sa fie trecuta pe manual - schimba inutil de mult. Probabil ca noua cutie de viteze de pe Rolls, cuplata la GPS, tocmai pentru a tine cutia in treapta care trebuie, functie de ce urmeaza in fata, va fi un mare plus - asta cand va fi implementata si pe masini "normale" La drum lung e foarte ok cutia, la o apasare ferma trece o treapta in jos, si nu prea am avut nevoie de "faza 2", aka kick-down, unde trece 2 trepte si schimba direct in 5k. Sunet benzinar1 point
-
Codul nu este salvat decat in aparat, nicaieri pe CAN. Intre radio si ceasurile de bord( nu can gateway) exista o secventa care daca este aceeasi si in radio si ceas, aparatul nu mai cere codul. Codul se poate afla de la reprezentanta daca seria apartului nu este in "blacklist", cu anumite device-uri care cauta toate combinatiile pana il gaseste sau ar mai fi metoda sincronizarii rns cu bordul, si nu mai este necesar codul de deblocare.1 point
-
Ajungi degeaba la mecanic, dar daca vrei sa te scarpini degeaba de bani, nu ai decat, au mai fost cazuri pe forum cand au schimbat juma de motor degeaba, putin ulei pe la ax, putin pe la supape, sunt destule de verificat, nu cred ca renteaza financiar pentru o nimica toata, bucura te de ea, cand esti sigut de defect atunci te implici.1 point
-
1 point
-
Pina nu verifici de ce nu comunica radarul-degeaba te chinui cu codarile.. .mai rau o dai peste cap.Vezi daca ai alimentare in pin 10 din conectorul radarului,verifica siguranta sc19,vezi daca ai masa pe pin 2 si 9 la radar,verifica releul J788 din foto atasat,verifica continuitatea firelor de can,si daca toate sunt ok..schimba radarul.1 point
-
Exista un spray de dezlipit etichete - cred ca e undeva in jur de 15 ron in carrefour. Dai cu el, lasi 2-3 minute si dupa dai cu o carpa. Gata treaba1 point
-
Mie mi se pare scumpa. dotari nu prea are, nu are niciunul din sistemele de asistenta ( Front Assist, Lane Assist, Side Assist etc). Macar are xenon despre care cred ca ar trebui sa fie obligatoriu in dotarile de care nu te poti lipsi. Nici km nu are putini. Nu stiu, are multe lipsuri pt 15000 de euro. Parerea mea1 point
-
Salut la golf 6 motor 1.6 tdi cayac ulei FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) normal 504 507 1 L 46 lei? Se gaseste doar pe comanda pe internet sau cel putin eu nu am gasit in magazine. La passat b6 1.9 tdi BCK am folosit FUCHS 5w40 gti xtl technology. Consum in 10000 600ml. Sunt multumit de acest ulei voi folosi la passat.1 point
-
Ulei pt 1.2 Tdi 3L este 0W30 cu specificație 506.00 Este singurul .Este un ulei cu proprietăți mai bune de lubrifiere și curățare. Nu degeaba e peste 50 Ron litru. (Dacă gasesti la 50).1 point
-
Faine jantele! Covorasul ala central iti rapeste bucuria de a te bucura de un pic de stofa luxoasa in masina Faci taxi cumva cu masina ca sa ai asa trafic peste acel biet tunel central?1 point
-
Spalata, curata, frumoasa si... inmatriculata Acum ca am terminat cu toata birocratia, sa vina vacantele! Ne apropiem de borna 4000km, o sa scriu curand niste impresii despre masina so far. Pana la schimbari mai importante, in urmatoarele saptamani o sa vreau sa activez unele chestii cu VCDS, ma uit dupa un pedalier sport si OCD-ul din mine cauta solutii pentru parasolarul din dreapta, nu-mi place deloc acel sticker. Poate il acopar cu altceva sau caut o masina de UK donatoare de parasolar curat1 point
-
1 point
-
Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.1 point
-
si la fiecare 4 ani platesti manopera pt distributie?curelele din zilele noastre au mai mult plastic decat cauciuc in ele,deci nu risca sa imbatraneasca1 point
-
@kelu si terminatoru Nu cred ca am dat detalii despre cum se poate fenta legea, ci despre ce si cum se poate face ca sa scapi de abuz. Din ce ziceti voi se poate trage concluzia ca sunteti de cealalta parte a "baricadei". Hai sa luam pe rand. In lege scrie clar ca n-ai voie cu folii cu transparenta sub 75%. Eu exact asta am intrebat. Cum isi da seama agentul, pe marginea drumului ca am sau n-am 75%? Daca extrapolam ce ziceti voi, ar insemna ca amenda ai putea lua si ca i se pare lui ca ai mers cu viteza, sau ca ai depasit pe linia continua, etc. Eu n-am spus ca are sau ca nu are dreptate. Ci cum probeaza? Da, am recunoscut de la inceput ca am folii, dar nu sunt 5% transparente ci peste 50%. La fel cum la viteza are proba video, si aici ar trebui sa aiba dispozitivul ala de verificat transparenta. Dar nu au. Si mi-au luat talonul doar pt ca i s-a parut lui. Nu stau sa dezvolt toata scena, fiindca ajungem sa discutam altele. Repet: NU AM FOLIE 5% transparenta, ca sa vada si cei care n-au citit pagina anterioara, si nici nu sunt de acord cu ea. Nu a fost pusa pt figuri (ce figuri sa ai cu Touran??) sau altele, ci doar pt protectie impotriva spargerilor si solara. Deci e decenta, mai mult decat decenta. Fratilor, daca va opreste politistul si va ia talonul ca asa i se pare lui ca ati mers peste 100km/h in localitate cu limita de 50, ce faceti? Nu vi se pare ca o astfel de sanctiune trebuie probata in vreun fel? Tocmai aici era problema. Sunt subiective sanctiunile. Oricum, vad ca n-am primit nici un raspuns de la un coleg avocat/jurist, doar raspunsuri "emotionale". Multumesc oricum. LE: @terminatoru da, tocmai politistii sau cei cu anumite grade militare, au in marea lor majoritate, folii cu transparenta mica. Unii chiar si pe MCV. Dar din nou, e alta discutie, care nu-si are locul aici. @deenman dar la dube/camioane/autobuze/ remorci inalte/ etc, cum te uiti prin ele?1 point
-
Eu in Decembrie am programat schimbarea volantei (kit complet cu ambreiaj si toate cele). Actualmente masina are 190k si daca cele originale m-au tinut atatia km, am optat tot pentru volant cu masa dubla pentru o diferenta de cca 150E. Asa cum spuneam acum vreo doua luni cand intrebam daca este nevoie de schimbarea aceste volante singurele semne de oboseala sunt doar zgomotele de "metale care se lovesc" ce se aud de acolo. In rest nimic... nici vibratii, nici patinari ale ambreiajului... nimic. Schimb doar ca sa-mi sporesc gradul de liniste la volan. Eu nu cred povestile cu afectatul motorului sau cutiei daca folosesti volant simplu, insa merg pe cel cu dubla masa din simplul considerent ca daca cel pe care-l am acum m-a tinut atat, macar jumatate din km daca ma tine cel nou eu sunt multumit salutam !1 point
-
Perfect de acord cu ce spune colegul mai sus. Nu suport sa-i vad pe cei care au folie inchisa (vezi 5% transparenta) pentru ca pur si simplu nu vezi nimic din spate, prin masina celui din fata, pot sa evit multe accidente, obstacole daca vad prin luneta celui din fata mea. In plus sa spunem ca ai folie pe fata, pai si la pieton sau cand vrei sa cedezi cuiva cum faci? scoti capul din masina sa te vada? Politia ar trebui sa procedeze in cazul tuturor fix cum au procedat cu Flavius, sa va dea amenda instant fara optiunea sa dati jos pe loc foliile/becurile, si sa fie imensa amenda, astfel incat sa dispara toti cu ilegalitatile de pe sosea. La fel ar trebui sa se procedeze si cu becurile aftermarket. Terminatorul ce ai facut tu, este exact (nu aproximativ) aceasi ilegalitate : iti pune repartitor de caldura pe calorifer in casa, pt reteaua de termoficare, iar tu iti schimbi caloriferul cu unul fara contor, ca sa furi. Ar trebui sa ramai fara talon, instant. Si treaba asta se poate face, pentru ca vezi ce panica creaza IDCTR-ul in randul celor cu transport marfa, la fel ar trebui sa fie controale la sange si in randul soferilor cu masini, sa se verifice la sange totul, martorii din bord (cati dintre voi stiti ca sunteti pasibili de amenda daca aveti martor de defectiune aprins in bord? gen abs) uzura anvelope, becuri, In Bucuresti, e o smechrie mare in special in randul celor cu itp, pai cat am stat eu sa astept la ITP am numarat cel putin 2 cacanari care au venit au lasat cheile/masina au lasat bani si la revedere, nici macar nu le este verificata masina pe bune, vai de ele.-1 points
-
Doar cureaua o schimbi si stai linistit inca 4 ani. Doar daca sesizezi oarece jocuri la role sau pompa atunci le inlocuiesti si pe ele. Dar la 70000 sigur rolele si pompa mai merg lejer cel putin alti 70000. Eu la ale mele le inlocuiesc cureaua la 4 ani si complet la 8 ani. Tot cam 70000 fac si eu in 4 ani.-1 points
-
Practic o iau la 12.500,ca o iau pe firma. Eventual daca mai negociaza putin oamenii,daca am noroc.-1 points
-
Sterge joja cu un servetel, si vezi ce culoare ramane dupa 1 minut, daca e maro e ok, daca e negru ca zmoala nu e ok. In poza de mai sus e ulei maro dupa 9000km de la revizie in fosta mea masina diesel, nu in benzinar, se poate!-1 points
-
Subscriu și eu la ceea ce spune colegul @deenman. La diesel trebuie să fie nuanța spre maro iar la benzinar chihlimbar închis. Un ulei negru fie este extrem de contaminat fie ars, adică a fost supus la solicitări termice intense. Uleiul se mai schimba și când sesizezi modificări de tonalitate la motor sau turbină. De asemenea trebuie urmărite schimbările de fluiditate comparandu-l cu uleiul proaspăt, nu trebuie să fie subțire ca apa sau prea vâscos chiar dacă la culoare este ok. Și trebuie înlăturate preconcepții de genul mașina trebuie să meargă cu o anumită marcă de ulei. Exceptând fluctuațiile de calitate a lubrifiantului, sunt producători care fac produse mai bune, mai avansate tehnologic. Puțină documentare nu strică iar mecanicul care de când a terminat școala nu a mai citit o pagină cap coadă nu este o sursă de informare tocmai bună.-1 points
-
Uleiul eu îl schimb mereu la 10.000... e prima data când folosesc alt ulei și anume mobil formula 1 esp..si se pare ca e c.am negru... nu înțeleg de ce celălalt la acești km nu era asa...-1 points
-
-2 points
-
Mi au zis ca masina nu mai e oricum in garantie iar garantia nu include piese de caroserie. vreau sa dau mail cuiva in Europa sa primesc ok si sa le indes pe gat mailul.-2 points
-
Este mai veche de 4 ani, cu foarte putin. Am sa le dau un mail cu poze sa vedem ce parere au si ce rezolvare imi dau. Nu scapar sa le schimb, insa daca se poate de ce nu.-2 points
-
Multumesc pt informatii, am inaintat un mail catre mai multe institutii (printre care si PoRo) si astept raspunsul lor. sper sa se rezolve, daca nu poate stopuri de facelift, cand s-or face tandari astea.-2 points
-
-2 points
-
ulei la 9000km in motor TDI PD -kilometraj masina 310.000km (mai daunator dpdv al oxidarii si uzurii decat TDI CR): Egr-ul este pe masina si functional, chiar nu inteleg de ce mai insist, daca tot nu se intelege dupa atatea pagini interminabile, daca schimbi un ulei prost la 15.000-30.000km o sa inceapa sa lase depuneri usoare in motor, pentru ca tot jegul produs de egr este captat de ulei si reintrodus in motor. Daca uleiul folosit nu are detergentii necesari neutralizarii, atunci o sa ai negreala in motor, sau ulei negru dupa 500km de la revizie. Pe forum s-a demontrat, ca nu e neaparat adevarat ca uleiul se face negru la orice diesel, andrei, eu si Catalin dar si altii au pus poze cu ulei uzat din diesel care nu e negru. Negru e la cei care nu schimba uleiul la timp, au o problema tehnica la masina (prea mult carburant ars, amestec incorect, injectoare care scapa, debimetru defect).-2 points
-
-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00