Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.08.2017 în toate secţiunile
-
Exista un spray de dezlipit etichete - cred ca e undeva in jur de 15 ron in carrefour. Dai cu el, lasi 2-3 minute si dupa dai cu o carpa. Gata treaba2 points
-
2 points
-
2 points
-
Dupa ce am condus aproximativ 2 ani si jumatate un Ford Fiesta (1.4 TDCi, din 2004) de care am fost destul de multumit am zis ca e timpul pentru ceva mai bun. Fiesta era okay cu consumul ei micut dar era mult prea inceata si mult prea incomoda la drum lung. Cum fac ~20,000km pe an am zis sa-mi iau tot diesel si asa am ajung la Golf 5 GT. Desi pot spune ca n-am fost totdeauna fan modelului (am preferat Leon-ul 1P), pe parcurs a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult. Sa trecem la masina. E din 2006 (inmatriculata in Franta in anul 2007 unde a avut un proprietar - chiar masina de care am intrebat aici pe forum). Am verificat VIN-ul cu ajutorul unui prieten (+cumparat de pe autodna un istoric) si a reiesit ca masina are ~205,000km cu ultima intrare in service fiind facuta in ianuarie la 199,700km. Nu e perfecta. Masina are EGR-ul blocat si din ce-am vazut da cu motorina pe la un o-ring al unui injector. Se vor schimba toate in luna urmatoare, pentru ca acum masina sta pe banca fiind programata pentru inmatriculare tocmai in Septembrie. Dotari: - MFD2 + sound pack (10 boxe), intrare USB - geamuri electrice fata/spate + oglinzi electrice (din pacate nu si rabatabile) - maxidot - cruise-control - cotiera fata/spate - AC automat Si alte mici nimicuri care ma intereseaza mai putin. Masina are ceva modificari de la fostul proprietar. Are arcuri Eibach SportKit (rosii), amortizoare Bilstein (care sunt cam moi, pe duca dupa mine), jante de 18" Rial Daytona si evacuare fara catalizator si DPF. In momentul de fata e la tara in garaj unde asteapta un schimb de ulei si filtre (Motul Specific 504/507 + filtre Mann/Bosch/Mahle) iar dupa inmatriculare voi schimba setul de distributie si accesorii (role + curele) dar si lantul, intinzatorul si pinionul pompei de ulei care am inteles ca ar face probleme iar la pretul pe care-l are n-are rost sa nu facem preventiv lucrarea).1 point
-
Eu iti recomand sa o lasi in pace, ala nu e fum, un puf la pornire, gandeste te ca masina are o vechime si uzura e normala, cand iti cade turbina o reconditionezi si gata, asta se poate intampla mai devreme sau mai tarziu nu e o regula. Ca exemplu sunt eu cu turbina tun acum un an, fara joc fara consum, fara fum, acum 2 luni la mers lejer prin oras la 2500 ture odata a inceput sa fluiere si asta a fost, cazut puterea la 30% nu mai tragea deloc peste 80 km . Nu am fortat-o niciodata de cand e la mine, axul arata perfect dar pe partea de evacuare s-au ars, macinat 3 paleti, pierdea presiunea la antrenare, e vorba de masina cealalta BMW e 90, consider ca a tinut destul 265K. Am refacut-o si e alta masina, de 5000km. are toti caii zici ca are soft asa de bine raspunde la acceleratie.1 point
-
1 point
-
Nu prea mi-a permis programul sa ajung pe la AlBundy sa iau mufa, asa ca plafoniera e inca in torpedou Insa mai adunam km. Cu ocazia celor 4 zile de migratie a cirezilor am dat o tura pe la munte in scop de urcare, cu Bora (pana la baza muntelui cu masina apoi cu rucsac la spinare) si apoi zile chill cu T4 Roata se invarte, motorul merge, nu bate, nu troncane dar a inceput sa scartaie din cand in cand suspensia pe stanga fata. Zic englezii ca ar fi ori bulanul de gaina (pentru cunoscatori), ori pivotul inferior, ori bucsele bascula sau stabilizatioare. Adica poate fi orice Niste poze la apus...1 point
-
schimbba pe liqui molly 5w40 diesel tech, bidonul mov. Cat completezi intre schimburi ?1 point
-
1 point
-
4.8 l/100 km pe traseul Timisoara - Arad - Oradea - Satu Mare - Negresti-Oas - Sighetu Marmatiei 5.2 l/100 km pe traseul Sighetu-Marmatiei - Cavnic - Targu Lapus - Dej - Cluj (centura Valcele) - Alba Iulia - Sebes - Hateg - Caransebes - Lugoj - Timisoara Viteza medie 65 km/h (mers in limite legale) am folosit segmentele de autostrada. Trei persoane in masina si AC pornit. Pe un drum de Grecia (Timisoara - Halkidiki) consumul a fost cam de 5.8 l/100km atat la dus cat sii la intors1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc Făcut update de soft la MIB2 6.5", Interfata este cea noua de pe Navi 8'', plus inca cateva optiuni fata de cea veche, radio are ceva imbunatatiri din cate am citit. Am observat ca se misca un pic mai bine ca si timp de raspuns intre schimbarea de aplicatii. Am luat informatiile de aici: LinK Eu am Media-System Plus (Navi System) 6.5'' Device Number: 5QA035858 Hardware H024 si Software: 0346 (updatat de la 0245) trebuie facut prima data update la 0330 si dupa aceea la 0346, apar 3 erori dar cu OBDeleven se pot elimina. Din cate am citit pe forumul spaniol s-ar putea ca in luna iulie sa se lanseze update-ul oficial. Si cateva poze: Am uitat de pedale Cupra si cheia FR1 point
-
@metalurgescu@gmail.com - Iti spun eu cum se poate activa functia Easy Access. Intri cu vag-com-ul pe 36-Seat Mem. Drv. si acolo in Coding - 07, Long Coding - la ceva Byte o sa gasesti EASY ACCESS (sau ceva de genul). Si face exact ce vrei tu: - Cand scoti cheia din contact: scaunul coboara si merge in spate de tot. - Cand descui masina: Scaunul cobora si merge in spate de tot (daca s-a folosit alta cheie). - Cand bagi cheia in contact: Scaunul revine la pozitita memorata pe cheie. Eu mi-am activat asta la B7-le meu, dar dupa cateva zile am dezactivat-o.1 point
-
Dupa un lung drum si dupa multa bataie de cap cu autoritatile romane implicate in procesul de inmatriculare auto ,ma pot declara invingator.Incepand de astazi sunt cu masina pe RO:) ,deci ma pot apuca de problemele de la usi(imediat ce refac contul golit de autoritati si de oamenii binevoitori).1 point
-
Poti incerca sa-i cureti intai mufa, cu un spray de contacte. Daca nu isi revine, trebuie inlocuita. ca sfat - cumpara OEM (in jurul la 150 lei) sau Hella (care este cea OE.... si costa in jurul la 120 lei) - sa iti cumperi si clema de fixare plus oring - costa cativa lei.1 point
-
1 point
-
deci unii iti resofteaza o masina de 15 ani (masina ce n-a fost facuta sa ii fie adaugati 30 de cai, mai ales dupa 15 ani), iar apoi ne intrebi pe noi de ce gasesti ulei pe la intercooler si turbo. in primul rand, incearca te rog sa treci pe la scoala. nu suntem aici obligati sa citim de doua ori ca sa intelegem ce vrei. asta e asa, un sfat sa te ajute in viata. sfatul care ar trebui sa te ajute cu masina ar fi sa incerci sa te gandesti si la repercusiuni. cand ii faci chip tuning, tu lovesti in turbina, admisie, intercooler, totul. toate acele componente le fortezi, iar ele deja sunt imbatranite. daca ti-au dat garantie, ai putea sa incerci tot la ei. daca ti-au dat garantie exclusiv la plaja motorului (ardere, tot).. nu mai ai ce sa faci, decat sa te duci la un service, ori sa-i faci tu o diagnoza si sa te apuci sa repari ce ai stricat. succes.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00