Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2017 în toate secţiunile

  1. Sa va povestesc cum merge pe aici treaba cu buy-back si interactiunea cu dealerul. E a doua oara cand iau o masina in US si tot sunt uimit. (90% e identic cu Irlanda) Nemultumirele mele fata de Civic se tot adunau, iar de cateva saptamani bune tot mestecam ideea de a schimba masina. Nu eram decis cu ce anume o sa o schimb asa ca am mai testat ceva masini prin ZipCar (le inchiriam cu ora). Golf GTI e o masina pe care mi-am dorit-o mult si cam toate revistele auto i-au dat note mari. Ideea de GTI se contura din ce in ce mai mult si cand am vazut discount-urile care se ofera, am zis ca trebuie sa ma duc sa o vad si sa fac un test drive. (FL-ul de la Golf 7 care e in Europa de 1an, abia luna viitoare se lanseaza pe aici) Joia trecuta m-am decis sa ma duc in weekend sa testez masina. Vineri ma tot uitam pe site-ul reprezentantei auto sa vad ce modele au pe stock si mi-a sarit in ochi si programul lor de lucru: Luni - Duminica 08:00 - 20:00. Vineri la ora 17:00 am plecat de la serviciu si pe la 17:15 am ajuns la reprezentanta. GTI-ul meu rosu era in showroom, m-am urcat in el, mi-a placut si apoi am facut un test drive de vreo 45 minute cu un alt GTI ce il aveau prin parcare. (aceiasi echipare) M-a interesat cel mai mult comportamentul cutiei, al motorului si suspensia. Golf-ul este foarte asemanator in interior cu Octavia si eram familiar cu logica comenzilor si m-am simtit suficient de confortabil in masina. (la Honda era cam totul diferit) Pe la 18:30 am revenit si i-am cerut dealerului sa-mi faca o oferta cu buy-back. S-a dus la masina mea, s-a uitat si apoi a venit cu o oferta. Am negociat putin si am batut palma. Am semnat actele, mi-am luat de prin Civic ce mai aveam si la 19:30 am plecat cu GTI-ul. Aveam cam jumatate de rezervor si a zis ca imi face plinul cand ii aduc sambata a doua cheie de la Civic. Sambata am fost, i-am dus a doua cheie. Deja 3 indivizi din reprezentanta mi-au condus Civicul pentru ca erau curiosi cum se conduce cea mai vanduta compacta din US si m-au felicitat ca am scapat de CVT. Mi-au facut plinul cu benzina si a ramas sa ma intorc peste vreo 2 saptamani sa faca detailing la exterior pentru ca n-au avut cand sa faca asta. Mi-au pus un numar de inmatriculare temporar (adica o foaie A4 prinsa pe luneta) si peste vreo 2-3 saptamani o sa imi ajunga numerele finale si certificatul de inmatriculare. Asigurarea auto se face pe VIN si nu pe nr de inmatriculare.
    4 points
  2. Ieri am inlocuit bucsele de la bara stabilizatoare + discurile si placutele. Desi am luat si bridele de la bucse, nu le-am inlocuit momentan deoarece cele originale inca arata foarte bine. Raman la pastrat La bucse, le-am gresat bine cu vaselina pe baza de cupru. (Stiu, puteam sa las curat acolo dar nu prea mi-o pasat cum arata :D) Iar la discuri, am dat cu ceva solutie de bronzat, ca tot i vara! Si gata, am scapat de vibratii/batai in volan la franare, am scapat de franarea in valuri. Discurile vechi erau praf pe partea interioara (prindea numa' pe jumate). Acum franarea e mult mai eficienta si pentru o franare mai zdravana nu trebuie sa ma infig in pedala ci trebuie doar sa apas usor pe pedala yuhuuuu! Sa vedem cum se aseaza placutele in urmatorii 300 km. Si intre timp am instalat o Navi China pe Sharanul tatalui meu. Merge chiar super, asa ca o sa iau una si pentru golf:
    3 points
  3. Salutare, Dupa o pauza de 2 ani, astazi am revenit inapoi in grupul VAG. Am inceput in 2011 cu o Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI MT pe care am vandut-o in momentul in care m-am relocat intr-o tara unde se conduce cu volanul pe partea dreapta. Atunci am schimbat Octavia cu o Mazda 2 1.5 SkyActiv-G ce a fost si prima mea masina japoneza. Anul asta m-am relocat din nou, in US de data asta, si am luat o Honda Civic 1.5t CVT ce nu prea m-a incantat. (in mare parte cutia CVT era problema) M-am tot invartit si am vrut ceva mai fun cu care sa pot trai si in viata de zi cu zi. In US inca nu a aparut FL pe Golf 7 si practic masina mea e un Golf 7 GTI non-FL destul de chel. Varianta de echipare este Sport si sumarul dotarilor e urmatorul: 220HP + VAQ (e defapt varianta PP doar ca in US are 220HP in loc de 230HP) Bi-Xenon Keyless-Entry Apple CarPlay / Android Auto camera pentru mers inapoi Am vazut ca are si ceva lumini rosii pe la portiere si alte lumini la picioare. Cu dotarile in US e mai ciudat si am scris aici care sunt echiparile disponibile si ce dotari au fiecare. Ma simt foarte familiar cu masina, multe comenzi sunt in acelasi loc in care erau si la Octavia. Nu am apucat sa merg tare cu masina si nu vreau sa o fortez pana ce nu termin rodajul.
    2 points
  4. am promis ca revin cu impersii Am revenit la softul stock, ca din pacate cei de la APR nu vor sa faca modificari la fila lor de stage 2 sa imi accepte turbina hibrida, masina tragea f bine , dar imi dadea eroare pe senzorul de oxigen si inca cateva chestii In alta ordine de idei am dat comanda de intercooler Wagner si de bujii de rs7 si astept sa se intoarca Mihnea de la MRC din concediu sa imi fac softul la el , rezoltatul final ar trebui sa fie ceva frumos, estimez undeva pe la 450-460cai ocazie cu care inchid lista de modificari pe performanta, trebuie sa revopsesc jantele ca a sarit la una din ele vopseaua cand au strans aia de de la Autosoft rotile( nu pot sa dau vina pe ei ca si mie mi se pare ca sunt revopsite prost, culoarea lor originala fiind alba) Ma gandesc sa revin si la suspensia stock, ca eu nu ma duc pe circuit cu masina sa simt nevoia de B16 si parca e pacat de suspensia aia adaptiva pe duritate sa nu o folosesc
    2 points
  5. Am continuat plimbarile de "rodaj" , am parcurs 2000 km deja de la schimbul de ambdreiaj si simering si inca nu am avut nici o pata de ulei , am completat cu 75 mll de ulei sa fie joja pe maxim asa de OCD. Am avut un drum pana in Brasov / Codlea si imprejurimi : Apoi in weekendul acesta prelungit ne-am bucurat de soare la noi la mare , evitand traficul pe cat posibil , am plecat la ore foarte matinale si am folosit dus /intors drumul vechi de la Cernavoda la Navodari care este foarte bun calitativ si ....foarte pustiu ! Doar cateva masini ..... fara stress din cauza handicapatilor de pe autostrada. La soare a stat acoperita cu un parasolar "custom" folosit dupa principiul If it looks stupid but it works it's not stupid ! , chiar face diferenta in interiorul masinii. Am avut si eu in sfarsit timp sa folosesc Sonaxul pe jante : Si la final , aplicat o ceara solida de la Turtle Foarte multumit de rezultat: More to come......
    2 points
  6. Cauta pe forum cum se face si la ce ajuta un LOG in mers. Sau mai bine cauta pe cineva care a mai reglat actuatoare
    1 point
  7. Doar un LOG in mers iti poste spune cum trebuie reglata tija
    1 point
  8. mergi pe Sofia -Kulata, pana la Sofia nu ai autostrazi, dar e ok drumul, doar in 2 sate, la trecerile de pietoni sunt inaltatoare din asfalt pacute, speed bumpere, destul de marisoare, in rest e ok. In Sithonia, pana acum, am fost pe 3 plaje, si le enumar in ordinea notelor acordate, Karidy, Kalamitsi, si Orange Beach. MAine fac o zi cu salupa inchiriata, dupa aia mai vedem pe ce plaje o apuc.
    1 point
  9. Misto imbunatatirile aduse, arata bine interiorul. Cum sunt scaunele, ca si confort ma refer? Volanul da foarte bine, daca il si vopsesti o sa fie ce trebuie. Pedalele de aluminiu o sa schimbe mult interiorul, sa iei si footrestul.Spor la modificari.
    1 point
  10. Mie mi se pare scumpa. dotari nu prea are, nu are niciunul din sistemele de asistenta ( Front Assist, Lane Assist, Side Assist etc). Macar are xenon despre care cred ca ar trebui sa fie obligatoriu in dotarile de care nu te poti lipsi. Nici km nu are putini. Nu stiu, are multe lipsuri pt 15000 de euro. Parerea mea
    1 point
  11. Diferenta aceea de 8000 de euro se "materializeaza" intr-o sumedenie de dotari care pe variantele din Germania sunt standard, in comparatie cu Romania.
    1 point
  12. Nici o legătură cu bâlbâiala nu are senzorul ăla. Am avut și eu eroarea asta și nu îmi mai mergea start/stop. După multe investigații am ajuns la un senzor care e pus pe cutie, in partea dreapta jos. După cod, toată lumea zice că e senzor abs. E un senzor cu efect hall. L-am demontat și am găsit pilitură de fier pe el. L-am curățat, pus înapoi și de atunci a dispărut eroarea.
    1 point
  13. @C Z R eu n-am zis nimic de multitronic. Pe Golf FWD in state, 1.8 TSI 170CP / 320Nm e cuplat la o cutie AT cu convertizor, Golf GTI e cuplat la o cutie DSG6. Nu stiu sa existe multitronic pe vreun model VW pe aici. Altcineva a mentionat cutia multitronic....
    1 point
  14. E timpul mai sterg si eu putin praful de pe topic. De la ultima postare masina a primit tratamentul de piele de la leatherique(recomand cu caldura, pozele cu banda pe scaune sunt inainte de tratament), tratamentul cu ceara de la Bilt Hamber(un rezultatat foarte multumitor, de asemenea), o revizie constand in ulei Liqui Moly TopTec4200 si filtre ulei/aer/polen Mann(trecusera~ 10.500km de la ultimul schimb facut in noiembrie), surprinzator faptul ca din vechiul ulei nu aconsumat aproape deloc(poate un 50-100 de grame). Dupa proaspata revizie am plecat in concediu la Viena; in cei aprox. 2000km(dus intors) masina s-a comportant exemplar, consumul a fost mai mult decat decent (undeva la 7-7.2l/100km), tinand cont ca am fost 4 persoane+bagaje+autostrada . Ca si modificari am facut functionale comenzile(si iluminatul lor) si de pe volan(doar pe cele audio : vol +/- , seek+/- si mute) folosind o placa arduino si am finalizat retrofitul la interiorul de piele prin montajul fetelor de usa care au zacut ceva prin balconul meu pana sa am cheful pentru a le adauga luminile ambientale . Dupa restante(deh, student la Politehnica- Etti ) urmeaza sa demontez plansa de bord intrucat am niste zgomote suspecte(se manifesta de cand am cumparat masina), sa termin retrofitul la scaune fata incalzite(am achiztionat deja climatronicul cu aceasta functie) si sa termin de instalat camera de parcare pt fata. Ca planuri de viitor am pe lista un set de arcuri Eibach -3cm si sa continui cu buna(consider eu) mentenanta. ps. In momentul de fata masina are aproape 54.000km .
    1 point
  15. Reintors dupa 2900km prin Grecia/Corfu, inca mai am zambetul pe buze si as pleca din nou la drum...(as vrea eu). Un drum pe care l-am facut si anul trecut cu Golf-ul dar nu poate exista un termen de comparatie intre cele doua masini. CC-ul castiga detasat la tot: Confort, putere, stabilitate si volum ptr bagaje. Singurul minus de care m-am lovit este marimea. Stradutele din Corfu m-au tinut cu sufletul la gura la cat de inguste sunt in unele zone, iar la intoarcere am pierdut locul pe ferry din cauza la lungime....eram ultimul. Nu-l voi uita pe grec cand mi-a zis "Sorry my friend, you have a big ass car! Take the next one!" Azi de plictiseala am mai bifat un moft. Dupa aproape 2 ore de "prajit" si rasucit la tija magica + restul de montaj, behold...almost facelift. Schimba destul de bine interiorul, sunt f multumit. Mai trebuie volanul ala de R si cam gata. Sansele sa gasesc un rinichi de transplant sunt mai mari decat un volan R complet la un pret corect.
    1 point
  16. As vrea parerea voastra intr-o dilema in care ma aflu... Acum merg cu Segment 20, dar ma gandesc sa pun Rotor 19. Ce parere aveti? Care se potrivesc cu linia masinii?
    1 point
  17. Dis de dimineata am inceput operatiunea ceruirea. Cred ca am dat cam gros ca am frecat ceva timp .Efortul a meritat.
    1 point
  18. In viata reala, mers extraurban in mod hibrid e la modul in care eu nu intervin intre schimburile intre motorul electric si cel termic. La viteze mici si coborari se schimba automat pe electric, la viteze mari, merge motorul termic, cam asa functioneaza. Asa ca nu pot spune : x km electric, y km termic. E un mix pe care il face el, astfel incat sa nu manance mult la plecarile de pe loc ori la viteze mari. Ce mai pot specifica e ca l-am folosit in D mode.
    1 point
  19. thx guys! @CristiM e fara ACT. In Romania nu am putut alege ACT. @ToniM anytime. Da-mi de stire si te invit sa o conduci. @mad_kat stau la bloc, dar am vorbit cu vecinii si am facut retea electrica din panoul de distributie pana in garaj, de la fiecare apartament in parte, astfel incat fiecare sa isi poata baga ceva in priza in garaj. M-a costat in jur de 200 de lei toata afacerea + mana de lucru a socrului electrician autorizat + reparatiile de 'interioare'. Legat de sunetul de la tsi, da, cand o pun in GTE mode are soundaktor. In rest, pe electric e muta, iar cand e pornit motorul termic, inauntru se aude foarte putin (vin de pe 1.6CR TDI). Pentru exterior nu are din pacate niciun sunet cand e pe electric, desi am vazut ca va fi obligatoriu din 2019. @florinpbv da, smth like. Ma simt extraordinar de bine sa stiu ca nu poluez in oras si ca fac economie pe partea asta. In afara, merg pe hibrid si mai bag modul GTE cand mi se face pofta de senzatii tari.
    1 point
  20. Foarte misto! Big like pentru frana de mana mecanica. Cum ti se pare calitatea la mexicane? Se simte diferenta fata de cele facute in europa?
    0 points
  21. Uuuuups ! :))) sa mai dus un injector! 1 Fault Found: 9837 - Injector: Cylinder 1 (N30) P0201 00 [175] - Circuit Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear masurat la borne 5 kohmi atat au mai ramas din 200 kohmi. noroc ca ma aflam la 4 km de casa. Atentie fericiti prosesori de 1.6 TDI elementul piezo pica de la caldura.. si de la frig si de la orice ...sa ne facem prieteni care au platforma
    0 points
  22. Nu inteleg de ce ai mai multa incredere in tine...SMD-urile sunt cele mai ieftine cu culoarea albastra cum aveai tu,ledurile cu lumina alba de calitate buna sunt de la 30 lei bucata in sus.Am fost cu un prieten cu un A4 din 2003 avant,avea lumini peste tot,picioare,portbagaj,plafoniera,torpedo,usi,etc...am luat cu el leduri de calitate si am dat in jur de 200-250 lei,doar pe niste leduri,puteam la fel de bine sa dam maxim 80 lei.Eu te sfatuiesc sa numai confectionezi si sa pui pe masina ta,ca dupa cine stie din motiv o sa scoata fum instalatia si poate dai in altele.Cum am spus chinezarii sunt acele smd-uri cu 3-10 lei bucata.
    -1 points
  23. B6 nu era facut pe platforma de golf? Stiam ca cc era pe platforma de golf
    -1 points
  24. Adica o suspensie foarte primitiva fara brate care nu amortizeaza excelent denivelarile. De ce ai vrea asta de la o limuzina?
    -1 points
  25. Moog, diferenta este putin mai mare decat sonorizarea, nu crezi? In primul rand sa comparam platformele pe care sunt facute masinile, B7 passat este pe o platforma de golf (adica o suspensie foarte primitiva) evident putem alege DCC- suspensie magnetica, insa nu toate vin cu dotarea asta, bucse slabe, mici, lipsa brate, punti si o tehnologie care nu amortizeaza deloc denivelarile, canalele si gropile din Ro, si nu spun eu asta, stiu multi oameni care la o prima impresie dupa ce schimba masina cred ca suspensia de VAG are o problema si vin de pe alte marci (bmw/renault) insa asa e suspensia VAG, din topor, primitiva, simti orice crapatura din asfalt. Audi-ul are alta platforma, mult mai evoluata, suspensie mult mai buna, materiale mai bune, per total e o diferenta foarte mare intre ele.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!