Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.08.2017 în toate secţiunile
-
Sa va povestesc cum merge pe aici treaba cu buy-back si interactiunea cu dealerul. E a doua oara cand iau o masina in US si tot sunt uimit. (90% e identic cu Irlanda) Nemultumirele mele fata de Civic se tot adunau, iar de cateva saptamani bune tot mestecam ideea de a schimba masina. Nu eram decis cu ce anume o sa o schimb asa ca am mai testat ceva masini prin ZipCar (le inchiriam cu ora). Golf GTI e o masina pe care mi-am dorit-o mult si cam toate revistele auto i-au dat note mari. Ideea de GTI se contura din ce in ce mai mult si cand am vazut discount-urile care se ofera, am zis ca trebuie sa ma duc sa o vad si sa fac un test drive. (FL-ul de la Golf 7 care e in Europa de 1an, abia luna viitoare se lanseaza pe aici) Joia trecuta m-am decis sa ma duc in weekend sa testez masina. Vineri ma tot uitam pe site-ul reprezentantei auto sa vad ce modele au pe stock si mi-a sarit in ochi si programul lor de lucru: Luni - Duminica 08:00 - 20:00. Vineri la ora 17:00 am plecat de la serviciu si pe la 17:15 am ajuns la reprezentanta. GTI-ul meu rosu era in showroom, m-am urcat in el, mi-a placut si apoi am facut un test drive de vreo 45 minute cu un alt GTI ce il aveau prin parcare. (aceiasi echipare) M-a interesat cel mai mult comportamentul cutiei, al motorului si suspensia. Golf-ul este foarte asemanator in interior cu Octavia si eram familiar cu logica comenzilor si m-am simtit suficient de confortabil in masina. (la Honda era cam totul diferit) Pe la 18:30 am revenit si i-am cerut dealerului sa-mi faca o oferta cu buy-back. S-a dus la masina mea, s-a uitat si apoi a venit cu o oferta. Am negociat putin si am batut palma. Am semnat actele, mi-am luat de prin Civic ce mai aveam si la 19:30 am plecat cu GTI-ul. Aveam cam jumatate de rezervor si a zis ca imi face plinul cand ii aduc sambata a doua cheie de la Civic. Sambata am fost, i-am dus a doua cheie. Deja 3 indivizi din reprezentanta mi-au condus Civicul pentru ca erau curiosi cum se conduce cea mai vanduta compacta din US si m-au felicitat ca am scapat de CVT. Mi-au facut plinul cu benzina si a ramas sa ma intorc peste vreo 2 saptamani sa faca detailing la exterior pentru ca n-au avut cand sa faca asta. Mi-au pus un numar de inmatriculare temporar (adica o foaie A4 prinsa pe luneta) si peste vreo 2-3 saptamani o sa imi ajunga numerele finale si certificatul de inmatriculare. Asigurarea auto se face pe VIN si nu pe nr de inmatriculare.12 points
-
O sa urmeze alta escapa de aproximativ 1500km per total, de data asta in Grecia. Am activat diminuarea DRL la 35% cand semnalizeaza.6 points
-
Reintors dupa 2900km prin Grecia/Corfu, inca mai am zambetul pe buze si as pleca din nou la drum...(as vrea eu). Un drum pe care l-am facut si anul trecut cu Golf-ul dar nu poate exista un termen de comparatie intre cele doua masini. CC-ul castiga detasat la tot: Confort, putere, stabilitate si volum ptr bagaje. Singurul minus de care m-am lovit este marimea. Stradutele din Corfu m-au tinut cu sufletul la gura la cat de inguste sunt in unele zone, iar la intoarcere am pierdut locul pe ferry din cauza la lungime....eram ultimul. Nu-l voi uita pe grec cand mi-a zis "Sorry my friend, you have a big ass car! Take the next one!" Azi de plictiseala am mai bifat un moft. Dupa aproape 2 ore de "prajit" si rasucit la tija magica + restul de montaj, behold...almost facelift. Schimba destul de bine interiorul, sunt f multumit. Mai trebuie volanul ala de R si cam gata. Sansele sa gasesc un rinichi de transplant sunt mai mari decat un volan R complet la un pret corect.2 points
-
S-a terminat cu bine tot periplul. Trapa este functionala, butonul sau potentiometrul cum ar fi mai corect a fost inlocuit si clar se simte ca se comporta altfel fata de cel vechi. Bara revopsita fara diferenta de nuanta, ba chiar au putut sa imi pastreze si suportul de numar. Janta revopsita arata ca noua. A ajutat codul jantei ca sa o faca la culoare. Din aceste puncte de vedere, n-am ce sa reprosez..totul a decurs bine.2 points
-
Salutare, Dupa o pauza de 2 ani, astazi am revenit inapoi in grupul VAG. Am inceput in 2011 cu o Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI MT pe care am vandut-o in momentul in care m-am relocat intr-o tara unde se conduce cu volanul pe partea dreapta. Atunci am schimbat Octavia cu o Mazda 2 1.5 SkyActiv-G ce a fost si prima mea masina japoneza. Anul asta m-am relocat din nou, in US de data asta, si am luat o Honda Civic 1.5t CVT ce nu prea m-a incantat. (in mare parte cutia CVT era problema) M-am tot invartit si am vrut ceva mai fun cu care sa pot trai si in viata de zi cu zi. In US inca nu a aparut FL pe Golf 7 si practic masina mea e un Golf 7 GTI non-FL destul de chel. Varianta de echipare este Sport si sumarul dotarilor e urmatorul: 220HP + VAQ (e defapt varianta PP doar ca in US are 220HP in loc de 230HP) Bi-Xenon Keyless-Entry Apple CarPlay / Android Auto camera pentru mers inapoi Am vazut ca are si ceva lumini rosii pe la portiere si alte lumini la picioare. Cu dotarile in US e mai ciudat si am scris aici care sunt echiparile disponibile si ce dotari au fiecare. Ma simt foarte familiar cu masina, multe comenzi sunt in acelasi loc in care erau si la Octavia. Nu am apucat sa merg tare cu masina si nu vreau sa o fortez pana ce nu termin rodajul.1 point
-
Am cumparat de curand masina si sunt destul de mandru de ea, deoarece am cumparat-o cu primii mei bani munciti. Are urmatoarele dotari : Pavilion de sticla Dublu climatronic Incalzire in scaune Tapiterie piele Volan din piele Navi cu atingere tactila ,card aux,memorie interna ,magazie cd Scaune cu reglaj electric si lombar Frâna de mâna electrică la buton Auto hold Perdeluta electrica luneta Senzori ploaie Senzori lumini Faruri auto Geamuri electrice Oglinzi electrice si incalzite Cotiera piele Torpedo refrigerat Pilot automat1 point
-
1 point
-
Si eu as alege Goodyear UltraGrip Performance Gen 1, tot din prisma experientelor placute pe care le-am avut cu Goodyear UltraGrip 8 Performance (iarna) si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 & Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 (vara). Ce imi place la gama de sus de la Goodyear este ca se descurca mai mult decat rezonabil in toate conditiile de drum si se preteaza foarte bine la nevoile mele (care sunt pentru un all-rounder). In cazul unei anvelope de iarna inseamna ca nu se comporta bine doar pe zapada, dar si pe asfalt uscat/umed la temperaturi scazute. S-ar putea sa fiu nevoit iarna aceasta sa schimb setul de Goodyear UltraGrip 8 Performance, dupa doar 3 ierni de utilizare. Una dintre jantele de iarna a fost indoita in urma contactului cu o bordura. Cei de la vulcanizare mi-au spus ca au indreptat-o, insa vara aceasta am verificat-o din nou si am constatat ca nu au facut treaba buna. Prin urma, acuma 2 dintre cele 4 anvelope au uzura inegala, intrucat la un moment dat am rotit anvelopele pe janta cu pricina. Urmeaza sa vad cum se vor comporta dupa ce am indreptat acea janta din nou, acuma lucrarea fiind mai de calitate decat prima oara. In caz ca voi continua sa simt vibratii in volan/masina, atunci trebuie un set nou de anvelope (sau macar sa le inlocuiesc pe cele 2 cu uzura inegala).1 point
-
1 point
-
e cumva normal. pana si eu cu alh-ul cu intercoolerul stock simt pierdere de putere la temperaturi mari - peste 30 - 33 de grade. cochetez cu un ventilator de motocicleta comandat la buton insa.1 point
-
Salut la golf 6 motor 1.6 tdi cayac ulei FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) normal 504 507 1 L 46 lei? Se gaseste doar pe comanda pe internet sau cel putin eu nu am gasit in magazine. La passat b6 1.9 tdi BCK am folosit FUCHS 5w40 gti xtl technology. Consum in 10000 600ml. Sunt multumit de acest ulei voi folosi la passat.1 point
-
Bah ... din pacate sunt putini specialisti care sa ti'o faca ireprosabil, daca ai banii necesari ca sa platesti lucrarea. Eu unul prefer sa mi'o fac eu. Nu iese perfect, dar as lua'o la fel, daca nu chiar ceva mai prost facuta, de la un specialist care mi'ar lua 4-500 de lei. Si de cat sa ma aleg cu o stare proasta dupa treaba asta, de om nemultumit ca iar mi s'au vand promisiuni si ca nu am primit ce am cerut, prefer sa ma bucur de orele pe care le petrec cu Maurul si sa frec singur la el. Da' ... asa cum am mai spus'o si alta data: nu e pentru oricine abordarea asta. E de munca si de transpirat : ) ) ). In plus: trebuie sa ai unde sa o faci. Cand ajungi la partea cu decontaminarea cu argila si apoi la aplicarea si stergerea cerii trebui sa te afli intr'o incinta.1 point
-
Jurnalul de bord continua cu cateva imbunatatiri. Nu am mai putut rezista tentatiei si am cedat. I-am pus volan nou de R-Line/GTI si paravanturi. Volanul face toti banii, parca este alta masina. In data de 3 august 2017, la 120.000 de kilometri i-am facut revizia periodica + inlocuit placute de frana + inlocuit protectie amortizoare spate.1 point
-
la masina din semnatura: 0.4 ralanti 0.7 ralanti cu clima 4.5 afara maxim 120km/h 7.8 - 8.0 in bucuresti ora de varf1 point
-
Raspunsul scurt, conteaza orice metru in minus la franare. Un pieton evitat, un gard, un pom. Mai mult decat asta e vorba de cat de rapid poate decelera, concret daca impactul este inevitabil conteaza daca se intra cu 50kmh sau cu 20kmh..nu mai spun daca e diferenta mai mare. Masina indiferent de putere, de frane, comunica cu soseaua doar prin anvelope. Nu as face vreodata rabat la ele. Mult din timp, iarna se face franare pe ud. Insa eticheta asta cu franarea pt mine e doar o parte din alegerea unei anvelope. Nu as lua strict pe acest criteriu.1 point
-
In weekend am facut proba cu un etrier, sa vad cam ce distantier mi-ar trebui. Se pare 15mm (cum e in poza) este ok, insa nu stiu cum vor sta rotile dupa. Vedem dupa mai multe probe. Apoi dupa ce i-am dat jos, am lipit stickerele si am pus pe hold operatiunea, pana ma intorc din vacanta. Dupa care, am montat inapoi si m-am apucat de curatenie. Am curatat atent jantele, interiorul si exteriorul, ca de obicei personal. Urmeaza peste 1000km la sfarsitul saptamanii (Thasos) si vreau sa fie totul ok. O mai spal odata miercuri, inainte de plecare. Azi am montat si cureaua de accesorii, a durat 5 minute.1 point
-
1 point
-
Si am mai pus weekend-ul asta inca 700 km ( Covasna - Sighisoara - Brasov si imprejurimi ), am trecut de 4600. Mereu ma mira cat de bine sta in curbe pe serpentine si cat de confortabila este. Insa acum am avut elementul surpriza si anume DSG-ul. Pus pe Sport la urcare si in D la coborare si confortul este maxim. Consum ... in conditiile in care la intoarcere am luat marele trafic de pe valea prahovei ... 5.9l/100km cu functia de coasting activata si start-stop activat in cozile de pe DN1. Si niste poze de mini-vacanta1 point
-
1 point
-
Nu conteaza neaparat cati nm, cat la ce e folosita masina. S-a pus 4x4 pe 1.9tdi si acum pe 1.6tdi pentru ca totusi motorul diesel e gandit sa traga eventual o rulota, sa fie folosit considerabil mai mult decat unul pe benzina. La mersul daily, 4motion Haldex nu il observi decat la consum. Pe dn-uri, autostrazi e strict fwd in conditii obisnuite. Inca mai am in familie Passat b5.5 1.9tdi 4motion (e Torsen, nu Haldex) si se simte ca e permanent AWD, fiind 50/50. In zilele noastre, Quattro este cu torsen (se preteaza pe motor montat longitudinal), in schimb 4 motion/4drive ( pt cele montate transversal) e Haldex gen 5. Not all 4x4 are created equal.1 point
-
1 point
-
Pff, nasol, macar de era pe partea pasagerului sa nu vezi de fiecare data cand ajungi la masina.. Chiar imi pare rau:(0 points
-
Multumesc Bubu pentru apreciere. Beculetele erau aprinse ca practic atunci faceam proba sa vad daca merg toate, cat au fost defacute trim-urile nu mi-a dat in gand Anvelopele sunt intr-adevar cele mai proaste anvelope care le-am folosit insa masina am luat-o pe 15 decembrie 2015 si eram disperat sa iau jante si anvelope iar astea au fost singurele care s-au incadrat in buget fiind 700Ron cu jante cu tot si am zis ca merge fiind 4x4. Nu am luat in calcul ca masina trebuie sa se mai si opreasca Lasa-mi te rog numarul lui printr-un mesaj privat poate are pret bun la el. Nou si 3D am gasit cu 400E dar nu a fost alocat inca bugetul pentru el. O poza de seara cu clima care acum mi se pare ca se incadreaza mult mai bine decat cea veche:-1 points
-
Niste detalii legate de uleiurile Fuchs cu tehnologia XTL. O folosesc ei si la camioane. Usureaza pornirea iarna, uleiul are o fluiditate mai mare. Reduce cu pana la 3% consumul de combustibil.Motorul este silentios la pornirea la rece. https://www.youtube.com/watch?v=KWTGvzilMrQ http://www.fuchslubricants.com/Content/downloads/20535_Passenger%20Cars%20Brochure.pdf http://www.fuchslubricants.com/Content/downloads/TITAN-XTL-Engine-Oils-DL-04584094.pdf http://www.energy.ca.gov/ab1007/documents/2007-05-31_joint_workshop/2007-05-31_XTL_SCENARIO.PDF http://www.otctoolkits.com/xtl-projects-and-the-oil-price/ Pe langa asta, si userul deenman de pe forum, foloseste varianta GT1 5w40 XTL si este foarte multumit de ulei. Uleiul pe care vrei sa-l alegi, are aprobari foarte bune daca te uiti http://www.fuchsbenelux.com/products/titan-gt1-pro-c-3-sae-5w-30-xtl pe langa vw 504-507, gen BMW LONGLIFE-04 MB-APPROVAL 229.51 PORSCHE C30-1 points
-
Ok, dupa 7000km in 3 luni cu masina, cred ca mi-am facut o parere despre aceasta motorizare/masina (este vorba despre 122 CP cod motor CMBA- 1.4 tsi 2013- am scris sa vada si cei cu telefon): - consumul in oras pe un traseu zilnic de 40 km- Bucuresti + foarte putin soseaua Alexandriei-Magurele, dar majoritar mers in Buc- in functie de aglomeratie, consumul fluctueaza intre 6.7 si 8% calculat si la pompa, la mers normal fac 35-42 minute pana la munca (20km) cu o viteza medie de 20-25km/h. In zilele aglomerate, am consum de 8% cu o viteza medie sub 20km/h ceea ce e putin, tineti cont ca am portiuni de pe Basarab/Sarii/ Alexandriei unde pot merge cu a5a, deci imi urca si viteza medie. Jantele-s pe 18, aerul conditionat pe automat mereu. - consumul afara mers normal, spre tare se situeaza intre 5 si 6%, cam 5.2.-5.5 % cu 2 persoane, si cam 5.8-6% incarcat maxim cu 4 persoane si bagaje full. De asemenea, AC on mereu, eu nu opresc Ac-ul decat inainte sa ajung la destinatie sa se usuce vaporizatorul. Per total, sunt mai mult decat multumit, de masina, de motorizare, de motor, de cutie, de frane, are si neajunsuri, insa sunt foarte putine. Si colac peste pupaza, cu jante pe 18, si 61.000km acumulati, nu am nici un greieras, nicaieri, nu zornaie nimic in gropi, e o masina inchegata. Evident, ca se pot scoate si consumuri mari (mers peste 135km/h) sau consumuri mici (mers subturat- 1200-1400rpm, sau resetarea consumului inainte sa iesi din aglomeratie) insa eu nu fac asa ceva, fiindca am decont de benzina lunar -nelimitat, deci puteti sa ma credeti pe cuvant ca astea sunt consumurile.-1 points
-
-1 points
-
Pai nu cred ca s-a inventat inca avelopa care sa franeze la fel de bine pe ud ca si pe uscat, asa ca n-ai de unde gasi asa ceva . Poate doar daca fac astia o avelopa dintr-un super material care mai intai usuca toata apa din jurul ei-1 points
-
oricum cred ca nu ai postat bine, e o arie cu probleme unde poti posta ideea e ca jetul de 130 e puternic de aproape asa ca ai grija si pe viitor, asa se poate intampla la orice masina, nu e problema de la vopsea, oricum sa nu le zici daca mergi cu ea la dealer ca ai dat cu jetul-1 points
-
De unde pot cumpara o sticla de aquapel? am gasit doar online, nu exista la vreun magazin mare sau peco? ca sa nu fac comanda online. Si daca trebuie sa curat cu ceva inainte sa aplic aquapel, spirt?-2 points
-
Vreau sa merg la spalatorie, nu e asta problema, intreb pt ca nu am folosit niciodata. Am un spray pt curatat geamurile masinii (o spuma din Lidl) dupa care o sa-l sterg cu alcool izopropilic si pe urma aplic. Ms pentru informatii, stiu ca se tot fac recomandari de produse si chiar vreau sa le incerc, doar ca uneori ori sunt eu ghinionist ori nu stiu, nu gasesc produsele nicicum, stiu ca in iarna se recomanda lichidul de parbriz pro x, l-am cautat de mi-au sarit capacele, in vreo 5 benzinarii unde il comercializau si nu aveau. Nu am folosit niciodata produse hidrofobe pentru geam spre rusinea mea, stiu ca odata mi-am ceruit masina manual, si cu o laveta cu care am indepartat ceara am dat "din greseala " si pe parbriz si la 70-80 km/h apa fugea de pe parbriz, fiind sezonul ploilor cred ca ar fi ok sa incerc. Ms PS: vad ca il au la Metro, am sa dau o fuga sa iau alcool izo si Abro, ca tot vreau sa-mi curat si manerele interioare cu alcool izo.-2 points
-
-2 points
-
Un parbriz e 500 ron cu montaj inclus si garantie, nou (fara zgarieturi), sa dai 400 ron la reconditonat, mi se pare de prost gust, insa fiecare face ce vrea cu banii. Mai sunt colegi care au platit 300 ron pe un termostat care costa 60 ron.-2 points
-
De pe unde cumparati voi argila pt decontaminare? Urmeaza masina alba si cred ca trebuie sa depun niste eforturi mai mari in privinta spalatului exterior.-2 points
-
Bucuresti- Hunedoara Hunedoara-Cluj- Baia Mare - cateva plimbari prin Maramures. Baia Mare- Bucuresti. Am prins ceva aglomeratie, sa spun ca am pierdut in total 1 ora jumate stand bara la bara. Per total 1500km cu viteza medie de 70 km/h si un consum de 5.5% calculat si la pompa. Masina merge bine, doar OMV MaxxMotion 100.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00