Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2017 în toate secţiunile
-
Salutare, Dupa o pauza de 2 ani, astazi am revenit inapoi in grupul VAG. Am inceput in 2011 cu o Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI MT pe care am vandut-o in momentul in care m-am relocat intr-o tara unde se conduce cu volanul pe partea dreapta. Atunci am schimbat Octavia cu o Mazda 2 1.5 SkyActiv-G ce a fost si prima mea masina japoneza. Anul asta m-am relocat din nou, in US de data asta, si am luat o Honda Civic 1.5t CVT ce nu prea m-a incantat. (in mare parte cutia CVT era problema) M-am tot invartit si am vrut ceva mai fun cu care sa pot trai si in viata de zi cu zi. In US inca nu a aparut FL pe Golf 7 si practic masina mea e un Golf 7 GTI non-FL destul de chel. Varianta de echipare este Sport si sumarul dotarilor e urmatorul: 220HP + VAQ (e defapt varianta PP doar ca in US are 220HP in loc de 230HP) Bi-Xenon Keyless-Entry Apple CarPlay / Android Auto camera pentru mers inapoi Am vazut ca are si ceva lumini rosii pe la portiere si alte lumini la picioare. Cu dotarile in US e mai ciudat si am scris aici care sunt echiparile disponibile si ce dotari au fiecare. Ma simt foarte familiar cu masina, multe comenzi sunt in acelasi loc in care erau si la Octavia. Nu am apucat sa merg tare cu masina si nu vreau sa o fortez pana ce nu termin rodajul.3 points
-
Am ajuns la 1757 km, masina are o tinuta de drum impecabila. In cartea ei, la sectiunea rodaj este scris ca se face in primii 1500 km. Nu am turat-o tare, am mers prin tara mai mult, maxim 130 km. Mai am de mers toata luna august prin Romania (sunt in concediu), apoi ma asteapta in septembrie un drum pana la Roma. Ca si consum cred ca este ok, desi nu prea ma intereseaza. Ultima data am pus diesel de la Rompetrol EfixS , si pot spune ca diferente semnificative fata de Omv nu prea observ, adica merge la fel de bine, un factor fiind si motorul nou. Am facut si un drum Roman - Bucuresti pe modul Sport , acceleratia raspunde prompt, se infinge bine la depasiri de coloana formata din 3 TIR-uri . Apple Car-Play si Apple Maps chiar imi plac.3 points
-
Reintors dupa 2900km prin Grecia/Corfu, inca mai am zambetul pe buze si as pleca din nou la drum...(as vrea eu). Un drum pe care l-am facut si anul trecut cu Golf-ul dar nu poate exista un termen de comparatie intre cele doua masini. CC-ul castiga detasat la tot: Confort, putere, stabilitate si volum ptr bagaje. Singurul minus de care m-am lovit este marimea. Stradutele din Corfu m-au tinut cu sufletul la gura la cat de inguste sunt in unele zone, iar la intoarcere am pierdut locul pe ferry din cauza la lungime....eram ultimul. Nu-l voi uita pe grec cand mi-a zis "Sorry my friend, you have a big ass car! Take the next one!" Azi de plictiseala am mai bifat un moft. Dupa aproape 2 ore de "prajit" si rasucit la tija magica + restul de montaj, behold...almost facelift. Schimba destul de bine interiorul, sunt f multumit. Mai trebuie volanul ala de R si cam gata. Sansele sa gasesc un rinichi de transplant sunt mai mari decat un volan R complet la un pret corect.2 points
-
Am revenit din vacanta, Bucuresti-Thassos si retur. Am facut ~1400km fara nici o problema, cu doua plinuri. Un lucru notabil pe care l-am observat este ca masina "da de greu" cand sunt temperaturi mari afara. Nu mai are aceeasi vana. Cand ne apropiem insa de 24-25 de grade, se simt toti caii la locul lor. Urmeaza upgrade care va remedia problema asta. Altceva ar fi acum dimineata, ambreiajul rece facea foarte multa galagie si vibra masina din cauza lui (cand il apasam disparea vibratia). Deci, urmeaza schimb/upgrade si aici. In rest, sa fie poze.2 points
-
Demonteaza mecanismul. Intareste arcul sin interior-in mod cert a trecut peste umerii opritorului.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E foarte usor de scos. Se infige de sus in cauciucul de sub parbriz, care e ca un fel de cheder. Are un canal exact pentru plastic. Daca il scoti un pic te prinzi. Tragi de un colt perpendicular pe parbriz in sus si iese. La fel intra.1 point
-
1 point
-
Ca si impresii la cald fata de Civic: Pro: - A/C-ul din GTI raceste mult mai bine - directia este mult mai faina; la viteze mici e usoara si ajuta foarte mult manevrabilitatea in parcare iar la viteze mai mari se simte cum se intareste (cica si la Civic ar trebuit sa fie asa doar ca eu n-am observat) - franele sunt net superioare (GTI-ul are discuri de 340mm pe fata vs 280mm pe Civic; discurile de pe spate pe GTI sunt mai mari ca cele de pe fata de la Civic) - farurile Bi-Xenon mult superioare halogenului de pe Civic - DSG-ul este net superior CVT-ului; feelingul de acceleratie directa e acolo, fix ca la cutia manuala - Schimbatorul cutiei de viteze este mult mai usor de actionat. La Civic nu prea poti sa muti din P in D fara sa te uiti; mai jos de D este S si L si risti sa o pui in Sport sau Low; la GTI, din P tragi de schimbator in jos unde ai ajuns in D; pentru a muta in sport, trebuie miscat schimbatorul in dreapta - sistemul audio este net superior (sistemul de baza de pe GTI vs baza pe Civic; ambele cu 8 difuzoare) - masina per total are o senzatie de soliditate - volanul GTI-ului este mult mai frumos si comenzile sunt mult mai usor de actionat - guri de ventilatie pe spate disponibile pe GTI - am revenit la scaune textile pe GTI; scaunele din piele nu-mi plac deloc - interiorul GTI-ului cu accent pe rosu este interesant; volanul are cusaturi rosii, scaunele au o textura cu rosu si este si o banda LED pe praguri si pe usi cu rosu Mixed: - GTI-ul este mult mai rigid (are si anvelope 225/40/R18 vs 215/50/R17 pe Civic) - zgomotul la rulare e cam la fel; are o frecventa mai joasa la Golf dar e pe acolo (anvelopele Bridgestone Potenza all-season). Ce am observat eu ca aceste frecvente sunt mascate mult mai bine de sistemul audio din Golf (care are un bass mult mai puternic) - iluminatul interior in GTI e full LED; e o lumina alba dar nu pare sa lumineze atat de bine ca Civic - camera de mers inapoi are rezolutie mai buna dar liniile de ghidaj nu sunt dinamice Cons: - scaunele din GTI nu sunt atat de confortabile (scaune confortabile ca in Civic eu n-am mai vazut in nicio alta masina din clasa asta) - spatiul interior este net inferior la GTI; momentan am inca o senzatie de inghesuiala - portbagaj net inferior la GTI fata de Civic Cu discount, GTI-ul meu e cu 2000$ mai mult ca pretul de lista a lui Civic. (si discountul mediu la Civic e 1500$; deci cam 3500$ diferenta)1 point
-
Salut la golf 6 motor 1.6 tdi cayac ulei FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) normal 504 507 1 L 46 lei? Se gaseste doar pe comanda pe internet sau cel putin eu nu am gasit in magazine. La passat b6 1.9 tdi BCK am folosit FUCHS 5w40 gti xtl technology. Consum in 10000 600ml. Sunt multumit de acest ulei voi folosi la passat.1 point
-
Multumesc! Am mai scris si prin topicul de versus ce nu m-a incantat pe la Civic. Au fost ceva nemultumiri mai minore ce le puteam rezolva intr-un fel sau altul, dar cu CVT-ul n-aveam ce sa fac. Nu-mi dau seama cum am putut sa cumpar masina cu CVT. Probabil in test-drive-ul de 30-45minute nu am reusit sa identific comportamentul cutiei. La cateva saptamani dupa ce am luat masina si am inceput sa termin perioada de rodaj, s-a nascut ideea ca masina asta nu o sa prinda prea mult timp la mine. Da, welcome to US. GTI-ul asta e facut in Mexic. (Golf 6 GTI era adus din Germania dar Golf 7 GTI e facut in Mexic) @blordc @CristiALF : Multumesc !1 point
-
Ne apropiem deja de 6000 km cu 1600 km facuti prin tara in ultimele 3 zile. Tur de forta as spune buc-pitesti-transalpina-bistrita in prima zi si in ciuda celor 10 ore de condus nu am simtit prea mult oboseala asta si datorita ACC & LA folosite din plin, chiar si-au aratat utilitatea. Descopar in continuare combinatia asta 1.8 TSI - 4x4 - DSG care imi place din ce in ce mai mult, motorul mi se pare foarte elastic cu rezerve suficiente de putere, o placere urcatul pe serpentine in conditiile astea. Mi-a placut foarte mult drumul bistrita-vatra dornei - manastiri nord - suceava, drumul foarte bine intretinut iar peisajele superbe. Cateva imagini de pe traseu si un mic filmulet1 point
-
Sper sa nu se considere off-topic, dar farurile astea se repara: https://www.youtube.com/watch?v=ktduT9gWJRQ1 point
-
Revenim la serialul “Optionale, dar sa stim si noi” cu episodul 5 “Sistemele de asistenta sofer”. Pentru inceput sa nominalizam asistentii. Daca la Park Assist il aveam pe sfantul Eustatiu, acum la siguranta activa ii avem pe Lolek si Bolek. Sa raspundem intai la intrebarea fundamentala "Te poate omori o masina cu sistemele de asistenta semi-autonome active ?". Dupa 2500 km cu barca albastra va pot raspunde afirmativ. DA, masina te poate omori chiar de la primul drum. De altfel, poti muri si in Tesla fara probleme. Dar pentru asta trebuie sa fie indeplinite cateva conditii, cea mai importanta fiind ca soferul sa fie complet idiot sau complet neinformat. Sa facem putin si teoria chibritului. ACC & FA Amplasati in bara de protecție frontala, senzorii monitorizează zona din fata masinii și evalueaza continuu distanta, directia si viteza obiectelor din apropiere. Acest radar ofera date pentru doi asistenți care se pot achizitiona separat: Front Assist și Adaptive Cruise Control (ACC include FA). Cand distanța devine prea mica si covrigarul nu reacționeaza sistemul intervine automat: - In cazul ACC, sistemul reduce treptat si foarte lin viteza pentru a pastra o distanta de siguranta fata de masina din fata. Aceasta distanta se poate regla in 5 trepte. - In cazul Front Assist, sistemul actioneaza doar în cazul unei coliziuni iminente cu una dintre cele patru actiuni: a. alerta vizuală care anunță că distanța de siguranță a fost depășită. b. un semnal acustic și visual. c. scurtă apăsare automată a frânelor. d. frânare automată pentru a evita coliziunea sau pentru a reduce severitatea accidentului. Lane Assist Este un sistem care functioneaza in baza imaginilor furnizate de o camera video dedicata. Asadar, sistemul depinde in totalitate de calitatea marcajelor drumurilor pe care se circula. Blind Spot Detection Doi senzori radar situati in bare spate monitorizeaza o zona de pana la 20 metri în spatele masinii. Atunci cand sistemul detecteaza obiecte in miscare aflate in spate un LED amplasat pe oglinzile laterale alertează covrigarul. Daca soferul porneste semnalul pe partea cu vehiculul detectat, LED-ul începe să clipeasca, indicand pericolul. Directia de intareste opunandu-se miscarii spre obiectul in cauza. Cum se comporta in viata reala Lolek si Bolek ? Trebuie sa intelegi inainte de a te pune in miscare alaturi de aceste masinarii ca sistemele pe bază de radar oferite de Skoda sunt un surogat de level 2 autonomous car https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Classification. Asadar, mintea si bunul simt al soferului sunt in continuare la fel de necesare pentru a ajunge intregi acasa. Si asta nu se va schimba prea mult in urmatorii ani. Toate sistemele de asistenta se pot activa sau dezactiva foate usor. Skoda ofera inclusiv buton dedicat pe volanul multifunctional. Nici macar nu trebuie sa iti iei ochii de la drum pentru asta. Impresii despre ACC Singura comparatie care imi vine in minte acum pentru a descrie confortul oferit de ACC este suspensia hidraulica de la Citroen. Chiar pe cutie manuala, sistemul functioneaza fin si franeaza delicat pentru a tine masina in siguranta fata de obiectele in miscare din fata. Este extrem de confortabil ca masina sa franeze si accelereze singura, fara a depasi viteza de tempomat Am constatat ca distantele prestabilite sunt chiar sigure, merg fara probleme pe nivelul 2 de la minim la viteze de extraurban. Fara probleme functionarea ACC pana acum, chiar si pe ploaie torentiala. Il folosesc intensiv, inclusiv in oras. Impresii despre FA FA-ul are o functionare in general brutala si am observat doar doua actiuni in tot acest timp: a. un semnal acustic și visual. b. frânare automată pentru a evita coliziunea. Mi se pare ca intra in actiune foarte corect si doar atunci cand este strict necesar. Si cam asta este si scopul lui in viata. Impresii despre LA Acesta este singurul sistem care este mai ciudat in functionare. Odata activ, el scaneaza in permanenta benzile de demarcare si odata gasita o banda, sistemul va directiona volanul pentru a “tine banda”. Asta inseamna ca volanul de LA cu tinta pornita va avea viata lui separata si se va misca in permanenta in mainile tale. Tu tii de volan si il simti cum trage stanga-dreapta singur. Spooky dar nimic brutal. Actiunea este iarasi finuta si nu iti da emotii daca intelegi ca sistemul este atat de bun pe cat sunt si marcajele benzilor. Iarasi, actiunea soferulul este esentiala si pentru acest sistem pentru ca odata ce nu mai recunoaste banda LA-ul se dezactiveaza singur fara sa iti comunice explicit, ma rog ai un indicator de status pe CB. Daca lasi mai mult de 15 secunde mainile de pe volan vei primi un frumos semnal acustic pentru a te trezi in reverie. Era prea frumos sa mearga singura pana acasa, nu ? Din pacate la LA am gasit un mic bug. La Honda, cand depasesti fara semnal benzile, primesti o ditai alarma audio in care iti reaminteste sa te trezesti si bine face. La Skoda poti sa treci printre benzi fara semnal si nu te injura masina. Doar volanul se va lupta putin cu tine si se va opune actiunii. Mi se pare util sa ai o alarma sonora aici pentru cazul nefericit cand adormi la volan si orice secunda este esentiala atunci. Impresii despre BSD Aceiasi problema de la LA o am si cu BSD-ul. Nu ai alarma sonora cand sistemul detecteaza un pericol. Te vei lupta cu volanul cand BSD-ul vede obstacol si LED-ul din oglinzi se va aprinde. Mi se pare normal sa am o alarma audio foarte explicita pentru BSD. Sunt situatii in care esti cu ochii pe o laterala a masinii si iti vine obstacol in unghiul mort din cealalta laterala. O alarma audio este extrem de utila in aceste situatii pentru ca iti ofera informatia imediat fara a lua ochii de la actiunea curenta. Apropo, senzorii de BSD furnizeaza front de lucru si pentru Park Assist. Sunt extrem de utili pentru manevrele de iesire cu spatele in zone fara vizibilitate. Cum traim in pace cu masinile autonome de nivel 2 ? - Trebuie sa ne obisnuim foarte rapid cu distantele la care masina reactioneaza. Nu este asa de greu pe cat pare, sistemele sunt calibrate foarte fin si un sofer prudent se va simti ca acasa cu deciziile de distanta ale masinii. - Trebuie sa te obisnuiesti cu viata dubla pe care o are volanul si cu faptul ca asculta acum si de LA nu numai de manuta ta. - Trebuie sa fim si mai prudenti cu depasirile. Incepand cu pregatirea si in special cu revenirea pe banda. O revenire din scurt si in mare viteza relativa fata de masina din fata se va solda inevitabil cu o frana de FA sau de ACC. Asadar: - depasim intotdeauna in siguranta avand asigurate distantele sigure de repliere. Groaznic, nu ? - depasim intotdeauna cu tempomatul dezactivat. Ori de la maneta de cruising, ori piscand frana putin in pregatirea depasirii. Sau mai bine dezactivezi temporar sistemele de asistenta. Este foarte usor, ai buton dedicat pe volan pentru asta. Asta si pentru ca sunt si situatii cand aglomeratia impune un ritm de depasiri mai sustinut, de acord. Ti se pare complicat sa faci asta ? Daca Da, eu cred ca ti se poate parea la fel de complicat sa pornesti luminile de intalnire cand pornesti masina, sa semnalizezi parasirea benzii din manetuta aia din stanga, sa dai jos zapada de pe capota cand iesi pe drum, etc. Acestea sunt sistemele cu care trebuie sa ne obisnuim, acesta este viitorul masinilor personale. Par example, Honda are Sensing standard pentru orice masina de generatie noua incepand cu 2017. Civicul de la noi nu il poti comanda fara Sensing. Si vor urma toti producatorii acest trend. Testele EuroNCAP au inceput deja sa puncteze functionalitatea acestor sisteme fara de care nu se mai pot lua 5 stele. Ca si nota, ACC 10+++++, BSD si LA 8 pentru lipsa alarmei acustice. Ma impac foarte bine cu tehnologia asta si se potriveste manusa cu stilul meu de condus. Valar Skodulis !1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Totusi, nu ma pot abtine sa zic.. nustiu cum puteti configura asa masinile.. nu o lua in nume de rau, dar farurile cu LED faceau fiecare banut ... cum sa nu le iei... nici macar xenon ... si un retrofit e extrem de costisitor... In anul 2017 unde totul este led, adaptiv, inteligent, etc.. si cu atatea sisteme misto pe masina.. iei halogen .. off Chiar sunt curios, ce te-a facut sa iei anumite optiuni inteligente si misto pe masina, si totusi sa sari farurile de orice fel... Succes si scuze de critica !1 point
-
Ma urmareste ghinionul.. copil cu bicicleta plus neatentie dauna de 1200ron: AM intrebat la 2 baieti si polis-ul nu rezolva problema0 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Intr-adevar xenonu-l era un must have. Sper ca nu ai fost influentat de aceasta postare http://vwforum.ro/topic/80868-achizitionare-passat-b7/?do=findComment&comment=2835961-1 points
-
Salut, al 3 lea an la rand in iunie, tot cu masina. Am mers si pe la Sofia, si pe la Makaza de mai multe ori. am pornit spre Gr pe 11.06 Luni pe la ora 3:00am din Buc. Vamele le am trecut rapid, am mers pe Makaza ca imi place drumul virajat. Din pacate s a stricat drumul fata de anul anterior si trebuie mers putin atent. In gurkovo is niste cratere de rupi masina, daca puteti ocoliti orasul. Au fost si radare, maj semnalate cu flasuri si am avut statie, ajuta. Am facut 750 km in 8 ore si ceva cu o medie de 85km/h si 5.7% cu motor p benzina. Ne intoarcem miercuri pe la Sofia din cauza gropilor pe dincolo. Vineta nu au avut in shell in Ruse asa ca am mai mers 2km si am luat din lukoil. Nu va opriti imediat dupa vama in rond ca nu va dau rest si cer mai mult pe ea. Am dat 30 leva pt 1 luna. Vineta nu este transmisibila se face pe nr de inmatriculare. lucrarile la pod la Giurgiu s au terminat, atentie ca e cam rau drumul in Giurgiu, si cam sta politia. in Grecia ai voie sa bei si sa conduci. Nu ai voie cu detector radar, dar cu statie ai.-1 points
-
Salut, mergi pe Kulata ca e mai usor si mai bun drumul. Pe la Makaza poti prinde si vama aglomerata si sunt si unele gropi mai mari pe traseu si nu sunt doar alea din Gurkovo, sunt niste cratere unde poti sparge jantele. Pe Makaza am venit eu si pe langa ca nu era nimeni pe drum sa mi semnalizeze politia ( am prins cam 5 echipaje) inainte de Makaza este un pod unde era un radar pistol la limita de 60. Pe la Kulata ai limita de vit mai mare, autostrada mai multa, drum mai scurt ca timp si km si taxe mai mici de drum. Makaza e alternativa cand este aglomerata Kulata, altfel nu recomand.-1 points
-
Azi m-am intors din Grecia pe la Kulata. Drumul a fost foarte usor, liber, si foarte bun, a fost mai aglomerat de sensul celalat de mers, spre Grecia. Cate date utile: - este un toll de plata de 2.40 euro fie ca intrati in Gr pe la Kulata fie ca iesiti, platiti 2.40 euro. - vigneta gasiti imediat dupa vama, dar ca sa nu va tepuiti luati din peco si mergeti cu bani fixi : euro sau leva, altfel o sa va loviti de replica: nu avem rest. - detectorul radar este ilegal la greci, si luati amenda de 2000euro pt detinere, si suspendarea permisului si ridicarea numerelor de inmatriculare. - prin Grecia se merge destul de tare, prin Bulgaria se merge mai usor. Politia mai sta la panda prin Bulgaria, insa va dau flashuri ceilalti participanti la trafic, sau poate faceti rost de o statie. Exista o harta updatata cu radarele fixe din Bulgaria, ele sunt active, si primiti amenda acasa: https://www.google.com/maps/d/viewer?oe=UTF8&msa=0&ie=UTF8&mid=1rXa4ZsfbNrzIMEGrjwyYNwkLaao&ll=42.84323808163885%2C25.49720650000006&z=8 - ca sa evitati cozile si statul la vama, mergeti cu bani fixi: 13 ron taxa de pod spre BG, 2 euro sau 4 leva taxa de pod spre RO. 30 leva sau 15 euro vineta pe 1 luna in Bulgaria, se lipeste doar in partea dreapta jos a parbrizului cum priviziti de la volan, nu se lipeste in alte locuri. - asfaltul intre Ruse si Sofia este de tip industrial, si e grunjos, face zgomot destul de mare, si e de mers minim 3 ore pe el, sa va faceti un playlist de muzica bun, altfel o sa va doara capul, in special pe care cu masini carora nu li se aude motorul. - benzina in Bulgaria este in momentul de fata 1.95-2.00 leva benzina de 95, si 1.95 motorina. In Grecia cel putin in zona Halkidiki este 1.48-1.5 euro benzina de 95 si vreo 1.3 motorina. Benzinariile din aproprierea vamelor sunt foarte aglomerate si va recomand sa nu opriti acolo, pt ca se sta la coada, la alimentat, la mancat, la casa, la baie, la tot. - am facut din Sarti pana la Giurgiu 9 ore de condus, si am mai luat pauza 1 ora jumate in total, daca aveti alte intrebari, nu ezitati sa le puneti, va stau la dispozitie.-1 points
-
Radarele sunt puse si pe Waze, insa nu toate, daca intri pe site-ul respectiv si te uiti pe ruta pe unde vei merge, ai maxim 4-5 speed cams, eu le-a retinut in cap sau le-am notat undeva. De obicei ele sunt puse dupa un limitator de viteza. Pt BG romanii vorbesc pe 22, strainii pe 19. Drum bun. Am uitat, eu mi-am facut o asigurare pt masina de 15 zile pe 9695.ro-1 points
-
Salut, hai sa aducem la viata topicul asta, ca e timp frumos si e pacat de el: Am pornit vineri dupamasa spre Rucar- Arges, cu cazare cu cortul cu niste prieteni la camping Panoramic in Rucar, un camping detinut de un neamt, absolut demential, cu o vedere pe masura. Curatenie luna bec, bineinteles, aveti si multe alte cazari alternative in zona: recomandarile mele: in Sirnea- e asfalt bun s-a asfaltat anul asta- Casa Alinei e wow, tipa e o gazda minunata, cu o multime de informatii, si mancare pe masura, si bineinteles in Fundatica- Sleaul Mandrului - Richard si familia sunt o gazda minunata, cu o mancare, trasee pe jos sau cu masina, povesti si muzica dementiala. Dupa cazarea de vineri noaptea, sambata dimineata am plecat spre Moieciu de Sus, sa facem un traseu pe Bucegi, Saua Strunga, insa am avut o zi foarte ghinionista, deoarece, dupa cum stiti pe drumul acela a cazut un taf militar intr-o prapastie, si s-au gandit sa-l scoata sambata dimineata incepand cu ora 9, asa ca au inchis total drumul. Fiindca stiu bine zona, am fugit rapid spre Dambovicioara, Sirnea, si am iesit dupa Fundata, spre Moieciu, asa ca tot am ajuns. Colac peste pupaza, dupa ce am coborat de la traseu la masina, unde era asfalt, am incercat sa mancam la Mistral Resort, unde ne-au refuzat pe motiv ca pot servi doar persoanele cazate la ei la hotel, fas, nu recomand. La intoarcere, din cauza drumului usor rau, inca aglomerat si partial inchis, am venit pe dn1/valea Prahovei. Niste poze de la camping Panoramic, cu masina, daca tot e forum de masini, soarele rasare fix dinspre muntele respectiv, recomand.-1 points
-
Bucuresti- Targoviste- ok, fara gropi, destul de bun. - Targoviste- Campuling- mediocru, denivelari si gropi usoare, nimic deranjant, sau ce nu poate fi evitat, anul trecut era mai spart, insa l-au plombat. -Campulung- Moieciu- Bran- dezastruos, 4-5 tipuri de asfalt, plombe peste plombe, peste 5 semafoare pe drum, latesc drumul si il refac, gropi imense, poti face pagube serioase, nu recomand acest drum, de evitat oricand si la orice ora. Din cauza calitatii asfaltului m-am intors acasa pe Paraul Rece- Dn1 (eu niciodata nu merg pe Valea Prahovei, pt ca e prea aglomerat pt preferintele mele).-1 points
-
Nu recomand generatia veche de 1.2/1.4 tsi, daca bugetul tau este cuprins intre 5000-7000E orienteaza-te spre alta masina, sau alta motorizare (evita motorizarile cu distributie pe lant) nu ai nici un control la achizitie, te poti trezi cu masina care iti ia 1 litru la 1000/2000km, au fost cazuri cand a cazut lantul la 12000km dupa schimbare cu piesele originale, iar reparatia depaseste 1500E din cauza ca trebuie schimbate multe prin motor.-1 points
-
Sincer, nu vad de ce se mira lumea cand n-ai leduri...Nici eu nu am led-uri si n-am nici o problema.Daca nu circul noaptea, de ce sa dau 1800 euro in plus?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00