Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.08.2017 în toate secţiunile

  1. S-a terminat cu bine tot periplul. Trapa este functionala, butonul sau potentiometrul cum ar fi mai corect a fost inlocuit si clar se simte ca se comporta altfel fata de cel vechi. Bara revopsita fara diferenta de nuanta, ba chiar au putut sa imi pastreze si suportul de numar. Janta revopsita arata ca noua. A ajutat codul jantei ca sa o faca la culoare. Din aceste puncte de vedere, n-am ce sa reprosez..totul a decurs bine.
    3 points
  2. Buna seara colegi,dupa o lunga perioada in care am tot amanat sa deschid un nou topic masinii mele,cu toate ca am fost activ aproape zilnic,a venit momentul sa-mi prezint si eu jucaria,spre rusinea mea abia acum,cu toate ca o am de aproape 2 ani de zile.Timp in care am reusit sa o transform asa cum am vrut eu.Este vorba de o Skoda Octavia 2 facelift din 2010,cu motorizarea 1.6tdi Dsg7 si cu 200.300km actuali.Nu prea am avut probleme cu ea ( nici nu prea am folosit-o,doar 4000km in aproape 2 ani ), dar sunt foarte multumit de ea,cu toate ca fosta masina a fost un Leon Fr de 170cp. Sa va prezint dotarile si modificarile aduse de mine. Si avem: Cutie automata Dsg cu 7 rapoarte 4 geamuri electrice Pilot automat Senzori parcare cu afisaj pe navi Navigatie Rns 510 Senzori presiune roti Oglinzi electrice incalzite Volan Rs multifunctional + padele F1 Proiectoare cu functie cornering Carkit bluetooth original compatibil cu orice telefon Cotiera fata+ spate Follow me home 8 difuzoare Si celelalte dotari de serie.Poate mai sunt si altele dar nu imi mai vin acum in minte. Acum sa trecem la tot ce am modificat sau schimbat eu la ea: Navigatie originala Rns 510 Bara fata completa Rs originala Extensii padele volan aluminium brushed Soft stage 1 + egr si dpf off ( powertech buzau ) 133cp si 250nm ( limitat de cutie,merge mai mult dar atunci mi-a fost putin teama de cutie) Jante Audi A3 Sline originale pe 18 noi cu anvelope noi + inca un rand de jante pe 17 cu anvelope de iarna Plafoniera cu lumina ambientala de Skoda Superb Evacuare dubla inox Becuri faza scurta cu led. Cam astea imi vin in minte,pe viitor cu siguranta se vor mai adauga si altele pe lista.
    2 points
  3. Salutare, Dupa o pauza de 2 ani, astazi am revenit inapoi in grupul VAG. Am inceput in 2011 cu o Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI MT pe care am vandut-o in momentul in care m-am relocat intr-o tara unde se conduce cu volanul pe partea dreapta. Atunci am schimbat Octavia cu o Mazda 2 1.5 SkyActiv-G ce a fost si prima mea masina japoneza. Anul asta m-am relocat din nou, in US de data asta, si am luat o Honda Civic 1.5t CVT ce nu prea m-a incantat. (in mare parte cutia CVT era problema) M-am tot invartit si am vrut ceva mai fun cu care sa pot trai si in viata de zi cu zi. In US inca nu a aparut FL pe Golf 7 si practic masina mea e un Golf 7 GTI non-FL destul de chel. Varianta de echipare este Sport si sumarul dotarilor e urmatorul: 220HP + VAQ (e defapt varianta PP doar ca in US are 220HP in loc de 230HP) Bi-Xenon Keyless-Entry Apple CarPlay / Android Auto camera pentru mers inapoi Am vazut ca are si ceva lumini rosii pe la portiere si alte lumini la picioare. Cu dotarile in US e mai ciudat si am scris aici care sunt echiparile disponibile si ce dotari au fiecare. Ma simt foarte familiar cu masina, multe comenzi sunt in acelasi loc in care erau si la Octavia. Nu am apucat sa merg tare cu masina si nu vreau sa o fortez pana ce nu termin rodajul.
    2 points
  4. Polish si ceara, sa fie treaba lucioasa
    2 points
  5. Dis de dimineata am inceput operatiunea ceruirea. Cred ca am dat cam gros ca am frecat ceva timp .Efortul a meritat.
    2 points
  6. Cel cu 2 fire este incriminatul.
    2 points
  7. Insista la aripi neaparat !Pe acolo intra destul de mult zgomot,da burete jos si pune stp , va atenua mult mai bine.... Astept sa vedem rezultatul Alt sfat , pentru a intinde/aseza mai bine insonorizantul cumpara o rola de trafalet(cea mai ingusta) , rupe puful de pe partea de se roteste si inveleste-o in banda de mascare (din aia groasa ) , poti apasa in toate colturile .
    1 point
  8. Teoretic ai dreptate-e mai grea, practic nu sunt diferite.
    1 point
  9. Eu sunt pentru cele pe 20, imi place mai mult design-ul lor desi mi se par un pic prea mari pentru drumurile noastre. Compromisul ideal, in viziunea mea, ar fi cele argintii pe 19 inch.
    1 point
  10. Te-am vazut azi prin oras ...frumy masina
    1 point
  11. Nu prea poti sa-ti dai seama de diferenta (ma refer la partea editata de moderator) decat cu un aparat si o sarcina fictiva. Pe orice aparat daca nu ai un SWR perfect o sa-ti indice o putere mai mare decat in realitate. Oricum diferenta este infima, mai ales aplicata la antena ta. In rest... bine ca ti-ai rezolvat problema si drumuri libere.
    1 point
  12. Trebuie verificat dupa seria de sasiu sau dupa codurile PR...dar in general diesel-urile au de 23mm...
    1 point
  13. pai dupa tratamentul acesta nu prea ar mai trebui sa folosesti spuma activa. Sampon auto clasic si metoda celor doua galeti cu manusa. Altfel, cu spuma activa, dupa doua -trei spalari se cam duce ceara.
    1 point
  14. Astazi m-am uitat prin portbagaj si vad ca dealerul mi-a mai dat cateva lucruri: 1. Presuri din cauciuc 2. Un organizator pentru bagaje 3. O fel de tavita "CarGo protection system" 4. O trusa pentru asistenta rutiera Presurile de pe masina acum sunt din material textil.
    1 point
  15. Am deblocat si eu bratul stang, gresat bine, sterg bine, cursa e ok dar stergatoarele nu mai fac acea miscare scurta cand iau contactul, raman pe loc. Nu am montat ceva in pozitia initiala ?
    1 point
  16. 1 point
  17. Mașina ideala pentru astfel de plimbare. Felicitări pentru cum o întreții!
    1 point
  18. Felicitari pentru plimbari si spor la upgrade-uri! Nu o mai vinzi odata?!
    1 point
  19. trebuie cod motor, an fabricatie, etc - sa ma uit pe diagrame
    1 point
  20. Desi a fost foarte cald, m-am apucat de treaba, nu am mai avut rabdare Am schimbat oglinda dreapta cu cea rabatabila, cred ca saptamana viitoare finalizez retrofitul la oglinzi rabatabile. Dupa care, m-am apucat de schimbatul difuzoarelor si grilelor. Difuzoarele mari fata si spate au fost plug and play, la fel si tweeterele din usile spate. Cele din bord au mufa diferita, neavand depinator, dar avand mufele venite odata cu difuzoarele, am taiat firele si le-am unit cu cele vechi. Ma gandesc sa pun subwooferul pe polita spate, la fel ca la A4, nu se va vedea nimic insa voi avea difuzorul aproape, decat la roata de rezerva. Grilele, aici nu a mers totul cum am planuit. Daca la usile fata a fost plug and play, in spate a trebuit sa bricolez un pic. Eram constient ca spatele difera, insa diferenta nu este foarte mare, doar de latime, aprox 1 cm. Am mutat un pic gaurile si au intrat, ma multumeste rezultatul. Ce nu se potriveste deloc, forma total diferita, capacele tweeterelir din usile fata, va trebui sa caut dedicate A5. Amplificatorul il voi conecta cand voi merge la cata181 pentru retrofitul la MMI 3G. Diferenta de sunet nu este wow, deocamdata, sunt sigur ca voi observa diferenta cand retrofitul va fi complet. Si cum fara poze, vorbaria goala nu face doi bani, iata rezultatul final.
    1 point
  21. 1 point
  22. Pina acum am bagat benzina numai de la MOL, din aia scumpa, Evo parca. Tevile cam negre la GTI. De curind OMV a lansat Maxx Motion 100+, adica tot aia scumpa dar imbunatatita. Tevile sint curate si am deja vreo 6 schimburi. Motorul parca trage mai rotund, mai placut. Nu am urmarit consumul. Alte benzine nu am mai incercat pina acum si nici nu imi vine. Ambele sint bune dpv performante dar cea de la omv se simte putin mai bine
    1 point
  23. Am citit de multe ori aici despre faptul că dacă completezi ulei des ai mereu ulei proaspăt! Va spun sincer că este o mare prostie! Dacă completezi un ulei prost, vei avea în motor un ulei prost dar.... proaspăt! Dacă motorul este uzat sau prost conceput și nu rezolvi problema, degeaba bagi mereu ulei în el, acesta se depune exact acolo unde nu trebuie și afectează senzori, Egr, turbina și alte locuri de îți pui mâinile în cap. Fie repari motorul, fie schimbi mașina și lași pe altul să își bată capul cu ea.
    1 point
  24. Adunam kilometri ...facem colectie. In medie, in Bucuresti mi-a consumat intre 7 si 10%. Majoritatea drumurilor sunt de 7 km (Dr Taberei- Bassarab) la ora 8 dimineata si la ora 17 (acasa-serviciu) - doar cand e aglomerat. "Excelent" pentru motoarele Axx...dar ce pot sa zic? Sunt multumit. Poze de dupa spalat la OMV. Hmmm... Parca merg pe spate niste distantiere si un set de arcuri sa mai coboare putin... (2-3 cm...).
    1 point
  25. Până nu o strică și pe asta, Maxx Motion de la OMV este cea mai bună benzina de pe piață.
    1 point
  26. Salutare ! Azi, m-am decis sa fac si eu o prezentare actualei masini. Passat B8, 2.0 tdi, 150 cp, DSG. Dotari: - faruri led high - jante vara pe 18' Dartford - discover media - volan incalzit - camera R - lane assist, acc, side asist, front assist .... - scaune incalzite fata - interior piano black, - full led interior/exterior - clima tri zonala - priza de 230 V in cotiera spate etc...... Cateva poze ....
    1 point
  27. Încă o constatare făcută de mine! Cenușa de ulei se depune la mersul urban în cantitate mai mare decât valoarea de referință la mersul exclusiv urban cu circa 25% . Scade însă cu aproximativ 40% la mersul extraurban. Per total se menține scăderea la mersul combinat, în cazul meu la 13-14%. @EEXCALADE are dreptate când afirmă că uleiul 2 t umple mai repede filtrul de particule dacă vorbim de un mers preponderent urban. Voi testa și impactul stilului de mers alert vs liniștit. Am senzația că mersul mai sportiv, chiar dacă obții un consum mai mare, umple mai lent cu cenușă de ulei filtrul de particule. Interesant este faptul că funinginea se depune în cantități mai mici indiferent de traseu. Reducerea este de 20% în oraș și circa 50% în afară. O altă concluzie pe care o pot trage este faptul că această reducere a funinginii este cea care crează bucurie! Wow! DPF-ul se regenerează mai rar! Dar trebuie mare atenție la cenușa de ulei! Nu știu dacă pentru mersul exclusiv urban uleiul 2t este cea mai bună soluție. Urmează să testez și uleiul de la Liqui Moly 1052. Se spune că are depuneri de cenușă de ulei foarte mici. Până acum am mers exclusiv cu Wolf sintetic. Excepție făcând începutul când am băgat Mol Dynamic Sprint verde și despre care pot spune că nu este bun pentru filtru de particule. Valoarea aceea mică a sulfului din fișa tehnică nu are nici o legătură cu realitatea.
    -1 points
  28. Op@EEXCALADE vorbesc doar de uleiuri low ash. Dacă Liqui Moly 1052 va da și mai puțină cenușă voi coti spre el chiar dacă costă 40 lei bidonul față de 25 lei Wolf sintetic. Ca specificații Wolf este net superior excepție făcând sulful 0,18% vs 0,06% Liqui Moly. Mol trebuia să fie excepțional din acest punct de vedere cu ai săi 0,05% declarați. Din păcate a ajuns la țară pentru a fi folosit la o motocoasă. Dacă Liqui Moly 1052 îmi va satisface așteptările voi comanda din Germania și Addinol MZ 406 foarte lăudat pe forumurile Germane. De când studiez problema am aflat că mulți bagă ulei 2 t în motorină. Chiar am întrebat de ce nu vorbesc despre asta... unul mi-a spus că este sătul de comentariile idioate ale celor care sunt împotriva acestui lucru. Cel mai mișto caz cunoscut este un tip care încă are mașina în garanție (un Passat) și pune ulei din prima zi de când l-a luat. Cică nu își dă nimeni seama la service că ai ulei în motorină. Și la precedenta, tot un Passat, tot cu DPF a băgat 200000 km. Cel mai mișto se aude hdi-ul de la Peugeot când bagi ulei. Dacă s-ar auzi și tdi-ul meu la fel aș fi foarte fericit. Cea mai mare surpriză mi-a oferit-o mecanicul meu căruia i-am povestit ce am făcut. Calm mi-a spus că el la Octavia lui bagă dintotdeauna. L-am întrebat de ce nu mi-a spus și m-a lăsat să mă chinui cu râșnița mea, doar suntem buni prieteni. Mi-a răspuns sec că nu l-am întrebat și a văzut că îmi făcea plăcere să bag tot felul de aditivi. Mă miram eu că mașina lui este silențioasă în comparație cu altele dar îmi imaginam că fiind mecanic foarte bun, mașina lui este întreținută ca la carte. Am descoperit și eu apa caldă, văd că se folosește la greu și eu sunt rămas în urmă cu știrile
    -1 points
  29. Uleiul 2t lubrifiază pompa de injecție și injectoarele astfel că nivelul de zgomot va scădea. Cu timpul vei sesiza ameliorarea corecției injectoarelor. Uleiul arde mai bine și ajută motorina să ardă un pic mai bine. Cam așa se explică faptul că unele mașini vor consuma mai puțin. Dacă nu observi nici o ameliorare, schimba sortimentul de motorină. Din tot ce am testat, mai puțin omv, EfixS se împacă cel mai bine cu uleiul 2t. Acum testează și tu, nu te aștepta să îți iasă din prima.
    -1 points
  30. @dydu_kuf Atât de puțini kilometri? Zilele trecute am văzut la Passat-ul unui prieten tot cu 180000 km dpf avea o încărcare de 60% cu cenușă de ulei. Mașina cumpărată de nouă. Sigur are kilometri reali?
    -1 points
  31. De când au venit zilele caniculare parcă nu mai este nevoie de ulei 2 t prea mult. Acum merg cu 20 ml la 10 litri și mașina se comportă și se aude excelent. Am mai mers cu rația aceasta însă era mai răcoare și uleiul nu își făcea simțită prezența prea bine. A mai sesizat cineva aspectul acesta?
    -1 points
  32. Azi am alimentat și nu am mai pus deloc. Am făcut un drum de 90 km și nu s-a simțit nici un zgomot metalic, ronțăit de injectoare. Bineînțeles că mai aveam în rezervor motorină cu ulei însă era destul de diluat. Din toată povestea asta cel mai încântat sunt de faptul că injectoarele au revenit la deviațiile corecte. Mâine mai fac un drum de 100 km și încerc să îmi fac timp pentru vcds.
    -1 points
  33. @calin.g este posibil să ajung la concluzia ta însă în ce hal se auzea la mine cu orice fel de motorină...uleiul 2t nu a fost băgat degeaba. Dacă am hotărât să scriu despre ,,odiseea" folosirii uleiului 2t, a fost pentru că am apelat cu inima strânsă la el. Frumos și normal era să nu fie nevoie de el. Nu am devenit nici fanul lui, nici propovaduitor al folosirii acestuia. Doar am constatat că este o soluție și cred că am fost cât se poate de obiectiv în postările mele.
    -1 points
  34. Am mai făcut o scanare cu VCDS-ul, am remarcat că folosirea ac corespunde și ea unei creșteri cu 4% a depunerilor de cenușă de ulei. Chiar cu mers foarte mult în oraș cu AC on tot sunt cu 10% sub valoarea de referință. Am vorbit pe topicul despre aditivi că mai folosesc ceva pentru îmbunătățirea arderii, nu sunt sigur că dacă folosesc doar ulei aș obține valorile acestea. Dacă vrea cineva cifre i le dau în privat. Am un prieten care monitorizează și el valori din Dpf și a ajuns la concluzia că Liqui Moly 5122 adaugă cenușă în plus față de motorina curată. Nu mult, doar niște procente în plus. El nu a vrut să bage ulei, mașina îi reacționează bine la 5122. După ce am avut neplăceri cu motorina de la LUKOIL și mi-am jurat că nu mai bag de la ei, un prieten care bagă la mașina de serviciu mi-a spus că acum o au bună. Am băgat și eu ieri din aia scumpă la preț de ieftină și tot am un ușor ronțăit de injectoare peste 2000 de ture. Față de Rompetrol unde sunetul motorului are o tonalitate gravă, cu Lukoil are o tonalitate mai înaltă. Am remarcat că trage sesizabil mai bine la turații joase dar cel mai evident este consumul. Clar consumă mai puțin! Însă cu Rompetrol, fie Efix sau EfixS îmi place mai mult cum merge. Zero ronțăit de injectoare, relanti foarte liniștit. Vorbesc despre motorină cu ulei 2t, mi se pare că a trecut o veșnicie de când bag Am mai sesizat ceva: cu motorină Rompetrol consumul instant stă la 0,5-0,6 l/h. Doar când vin de la drum stă la 0,4 l/h. Cu motorina de la Lukoil imediat cum s-a încălzit un pic se stabilizează la 0,4 l/h. Dacă ar păstra calitatea nu ar fi o alegere rea deloc însă după ce am pățit cu câteva luni în urmă de plangeam pe topicul despre injectoare chiar îmi este teamă să o folosesc constant.
    -1 points
  35. @catalinsb Să știi că fiecare mașină se comportă diferit. Pentru una un sortiment poate fi excelent, pentru alta un dezastru. Caz concret, Peugeot 1.6 thp merge superb cu Ecto 95, așa și așa cu Ecto 98 iar Rompetrol foarte metalic. La Tsi Rompetrol merge de te unge la suflet, Lukoil nici să nu vadă, merge execrabil. Ambele merg bine cu OMV. Cred că OMV este cel mai bun compromis de pe piață.
    -1 points
  36. După exact 2996 km făcuți până în Grecia în concediu, în care nu am băgat ulei 2t din simplul motiv că mi s-a terminat bidonul și cel nou se afla în casă la loc sigur, adică l-am uitat, am rămas uimit că depunerea de cenușa de ulei a scăzut doar cu 4% și funinginea a crescut spectaculos cam cu 30%. Să fie motorina de la greci și bulgari mai afumacioasa, să se confirme prin asta faptul că uleiul 2t chiar ajuta la diminuarea depunerilor de funingine? Cert este că nu mi-a ronțăit nici un injector nici cu omv de la bulgari, și cu nici o motorină de la greci.
    -1 points
  37. Spuma activa folosita e cea de la karcher ,nu face minuni . Cand o termin am sa incerc Valet Pro - PH Neutral Snow Foam - pH neutru
    -1 points
  38. Salut la golf 6 motor 1.6 tdi cayac ulei FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) normal 504 507 1 L 46 lei? Se gaseste doar pe comanda pe internet sau cel putin eu nu am gasit in magazine. La passat b6 1.9 tdi BCK am folosit FUCHS 5w40 gti xtl technology. Consum in 10000 600ml. Sunt multumit de acest ulei voi folosi la passat.
    -1 points
  39. @Melmar am folosit o singura data ulei de la Metabond. În fapt este un ulei produs de Total, bun ce-i drept, dar totuși prețul nejustificat de mare în condițiile în care sunt destule uleiuri bune la preturi avantajoase. Cât privește aditivul de ulei ai opțiunea Ceratec de la Liqui Moly, aproape aceeași compoziție, exact aceleași efecte la doar 45 lei pe eMag.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!