Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.08.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare, Dupa o pauza de 2 ani, astazi am revenit inapoi in grupul VAG. Am inceput in 2011 cu o Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI MT pe care am vandut-o in momentul in care m-am relocat intr-o tara unde se conduce cu volanul pe partea dreapta. Atunci am schimbat Octavia cu o Mazda 2 1.5 SkyActiv-G ce a fost si prima mea masina japoneza. Anul asta m-am relocat din nou, in US de data asta, si am luat o Honda Civic 1.5t CVT ce nu prea m-a incantat. (in mare parte cutia CVT era problema) M-am tot invartit si am vrut ceva mai fun cu care sa pot trai si in viata de zi cu zi. In US inca nu a aparut FL pe Golf 7 si practic masina mea e un Golf 7 GTI non-FL destul de chel. Varianta de echipare este Sport si sumarul dotarilor e urmatorul: 220HP + VAQ (e defapt varianta PP doar ca in US are 220HP in loc de 230HP) Bi-Xenon Keyless-Entry Apple CarPlay / Android Auto camera pentru mers inapoi Am vazut ca are si ceva lumini rosii pe la portiere si alte lumini la picioare. Cu dotarile in US e mai ciudat si am scris aici care sunt echiparile disponibile si ce dotari au fiecare. Ma simt foarte familiar cu masina, multe comenzi sunt in acelasi loc in care erau si la Octavia. Nu am apucat sa merg tare cu masina si nu vreau sa o fortez pana ce nu termin rodajul.
    5 points
  2. Ne apropiem deja de 6000 km cu 1600 km facuti prin tara in ultimele 3 zile. Tur de forta as spune buc-pitesti-transalpina-bistrita in prima zi si in ciuda celor 10 ore de condus nu am simtit prea mult oboseala asta si datorita ACC & LA folosite din plin, chiar si-au aratat utilitatea. Descopar in continuare combinatia asta 1.8 TSI - 4x4 - DSG care imi place din ce in ce mai mult, motorul mi se pare foarte elastic cu rezerve suficiente de putere, o placere urcatul pe serpentine in conditiile astea. Mi-a placut foarte mult drumul bistrita-vatra dornei - manastiri nord - suceava, drumul foarte bine intretinut iar peisajele superbe. Cateva imagini de pe traseu si un mic filmulet
    5 points
  3. Dis de dimineata am inceput operatiunea ceruirea. Cred ca am dat cam gros ca am frecat ceva timp .Efortul a meritat.
    3 points
  4. 4000 km and counting: Pot spune ca pana acum m-am familiarizat destul de bine cu masina, iar impresia generala este foarte buna, e o masina solida, frumoasa si care ma face sa intorc capul de fiecare data cand ma indepartez de ea. Dupa cei 4200km si cele 7 saptamani impreuna, pot sa trag cateva concluzii, iar in categoria plusuri mentionez: usurinta cu care se conduce si ergonomia, per total. Toate butoanele sunt la locul lor, usor de gasit, usor de folosit. scaunele mi se par foarte bune, suportul lateral este suficient in 90% din situatii pentru nevoile mele, motorul are rezerve suficiente de putere, se poate face usor o depasire plecand de la 70-80 chiar si 100kmh in viteza a 3a si a 4a. Pe serpentine, in urcare, nu am mers decat vreo 15km dupa ce am terminat rodajul, dar si atunci am fost satisfacut. Urmeaza sa aprofundez la acest capitol. Kessy + ACC Cat despre minusuri: zgomotele din usi au devenit din ce in ce mai pronuntate, motiv pentru care m-am programat la service saptamana viitoare. stergatorul din stanga are nevoie sa fie schimbat, sunt un pic dezamagit de asta, dar nu fac mare caz, poate ca am avut eu ghinion. de vreo 2 ori, Front Assist mi-a luat pedala de sub picior si a franat mult mai brusc decat o faceam eu deja. Consider inutila interventia, din moment ce eu deja franam si lucrurile erau total sub control. Cu toate astea, nu vreau sa il dezactivez, il gasesc folositor mai ales pentru situatii cand esti cu ochii in oglinzi sa te asiguri si cel din fata ta franeaza brusc. Consumului nu ii dau foarte multa atentie, dar pentru cine e interesat, am cateva exemple. Pe ultimii 350km facuti in ultimele 2 saptamani exclusiv in Bucuresti, media e la 8.8. Am fost la mare pe A2 cu ACC peste limita legala, la final consumul a fost 7.3, iar pe un drum pana la Predeal si inapoi, mers linistit dar alert, a consumat 6.0 la dus si 5.0 la intors. AC on tot timpul, SS cred ca il mai pornesc in proportie de 20% in oras. Nu am ce sa reprosez aici, sunt multumit de consum, ma asteptam la mai mult. Pentru mai multe detalii, asta e profilul meu de spritmonitor: https://www.spritmonitor.de/en/detail/836412.html Pana la descoperirea de fonduri pentru modificari, apa, paiele si bataia continua pentru GUN cu un binemeritat concediu pe plaiuri elene luna asta, si poate o surpriza alpina pentru el si soferul din mine la sfarsitul lui septembrie.
    3 points
  5. La recomandarea lui Cosmin @Cosmin ZKG o sa-i aplic o ceara Ma bate gandul sa-i inlocuiesc arcurile cu unele Eibach Pro-Kit -25mm/-20mm ,dar ma gandesc sa nu o fac si mai rigida
    2 points
  6. Buna seara colegi,dupa o lunga perioada in care am tot amanat sa deschid un nou topic masinii mele,cu toate ca am fost activ aproape zilnic,a venit momentul sa-mi prezint si eu jucaria,spre rusinea mea abia acum,cu toate ca o am de aproape 2 ani de zile.Timp in care am reusit sa o transform asa cum am vrut eu.Este vorba de o Skoda Octavia 2 facelift din 2010,cu motorizarea 1.6tdi Dsg7 si cu 200.300km actuali.Nu prea am avut probleme cu ea ( nici nu prea am folosit-o,doar 4000km in aproape 2 ani ), dar sunt foarte multumit de ea,cu toate ca fosta masina a fost un Leon Fr de 170cp. Sa va prezint dotarile si modificarile aduse de mine. Si avem: Cutie automata Dsg cu 7 rapoarte 4 geamuri electrice Pilot automat Senzori parcare cu afisaj pe navi Navigatie Rns 510 Senzori presiune roti Oglinzi electrice incalzite Volan Rs multifunctional + padele F1 Proiectoare cu functie cornering Carkit bluetooth original compatibil cu orice telefon Cotiera fata+ spate Follow me home 8 difuzoare Si celelalte dotari de serie.Poate mai sunt si altele dar nu imi mai vin acum in minte. Acum sa trecem la tot ce am modificat sau schimbat eu la ea: Navigatie originala Rns 510 Bara fata completa Rs originala Extensii padele volan aluminium brushed Soft stage 1 + egr si dpf off ( powertech buzau ) 133cp si 250nm ( limitat de cutie,merge mai mult dar atunci mi-a fost putin teama de cutie) Jante Audi A3 Sline originale pe 18 noi cu anvelope noi + inca un rand de jante pe 17 cu anvelope de iarna Plafoniera cu lumina ambientala de Skoda Superb Evacuare dubla inox Becuri faza scurta cu led. Cam astea imi vin in minte,pe viitor cu siguranta se vor mai adauga si altele pe lista.
    1 point
  7. Voi incepe reconditionarea motorului: segmenti cuzineti tacheti toate garniturile simeringuri + alte maruntisuri
    1 point
  8. Si cele noi se strica ca cele vechi ,pe banii propietarilor de data asta
    1 point
  9. 5pcs black For VW Golf / Jetta / Bora / Golf 4 / inner door handle / handle interior / inside arm / handle http://s.aliexpress.com/3uUBfmYb (from AliExpress Android)
    1 point
  10. Nicio noutate pe aici; mi-au ajuns intr-un final chestiile din State, saptamana viitoare sper sa le montez impreuna cu toate suruburile de la cadru si fuga la geometrie Saptamana trecuta am reusit sa ajung pe Transfagarasan, f bun drumul, de cand am cumparat masina tot am zis ca merg
    1 point
  11. S-a terminat cu bine tot periplul. Trapa este functionala, butonul sau potentiometrul cum ar fi mai corect a fost inlocuit si clar se simte ca se comporta altfel fata de cel vechi. Bara revopsita fara diferenta de nuanta, ba chiar au putut sa imi pastreze si suportul de numar. Janta revopsita arata ca noua. A ajutat codul jantei ca sa o faca la culoare. Din aceste puncte de vedere, n-am ce sa reprosez..totul a decurs bine.
    1 point
  12. Activat Rain Closing. Testat si functioneaza.
    1 point
  13. Ieri am sarbatorit depasirea primilor 2000 km si cum se putea mai bine decat un traseu de "forta" Buc- Curtea de Arges - Balea - Brasov - Predeal - Bucuresti, aproape 560 Km in vreo 8 ore de condus. Referitor la comportamentul masinii nu pot sa spun decat: SUPERB. Combinatia asta 1.8 TSI, 4x4 DSG este chiar reusita. Consumul final mediu a fost de 8.4 l/100Km, surprinzator daca ma gandesc la modul in care s-a condus, aproape jumatate din drum in modul sport. Sunt niste senzatii pe care nu le-am trait cu vechea O2 1.4 TSI cel putin urcarile in forta pe serpentine, chiar ai senzatia ca esti pe sine si te impinge cineva de la spate, chiar a fost o incantare traseul. A fost si un mic incident pe transfagarasan la coborarea spre Cartisoara, la 1-2m in fata mea in mijlocul drumului au cazut vreo 5 bucati de stanca mari cam cat o minge de hambal, a fost o senzatie foarte stranie, am pus frana cat am putut de repede si probabil a intrat si sistemul ajutator al masinii deoarece am simtit pedala de frana tare, masina s-a oprit instant, m-am uitat in sus si ma asteptam sa vina alti bolovani mai mari, spre norocul nostru s-a oprit. Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca eram cu 5 secunde mai devreme in locul ala. Este prima oara cand patesc asa ceva pe transfagarasan asa ca aveti grija daca treceti pe acolo. Cateva poze de pe traseu:
    1 point
  14. Gata, l-am dibuit, aici a fost https://www.google.com/maps/@43.9930403,28.6666648,124a,35y,198.56h,60.55t/data=!3m1!1e3
    1 point
  15. In weekend am iesit putin la aer si cum s-a comportat exemplar, am zis sa-i fac niste poze ...
    1 point
  16. 3C8863100 3H5 crom mat diafragma reglare curenti aer rece/cald in jur de 120 lei la orice magazin sau reprezentanta vag.
    1 point
  17. Pai atunci nu te pot ajuta,imi trebuie o serie de caroserie de masina care are astfel de ornment.Sunt mai multe variante. 3C8 863 100 3H5 3C8 863 100 A 20V
    1 point
  18. sub 10.000km/an? mai ai si alta masina sau care e faza? Eu de pe 20 aprilie pana pe 23 iulie (3 luni si 2 zile) am facut 8400km.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!