Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.08.2017 în toate secţiunile
-
Nicio noutate pe aici; mi-au ajuns intr-un final chestiile din State, saptamana viitoare sper sa le montez impreuna cu toate suruburile de la cadru si fuga la geometrie Saptamana trecuta am reusit sa ajung pe Transfagarasan, f bun drumul, de cand am cumparat masina tot am zis ca merg3 points
-
S-a terminat cu bine tot periplul. Trapa este functionala, butonul sau potentiometrul cum ar fi mai corect a fost inlocuit si clar se simte ca se comporta altfel fata de cel vechi. Bara revopsita fara diferenta de nuanta, ba chiar au putut sa imi pastreze si suportul de numar. Janta revopsita arata ca noua. A ajutat codul jantei ca sa o faca la culoare. Din aceste puncte de vedere, n-am ce sa reprosez..totul a decurs bine.3 points
-
Nu m-am putut abtine de la teste si am scos masina la o tura. Am reusit si sa filmez cum reactioneaza la semnele de circulatie, faza lunga automata si lane assist: https://goo.gl/photos/nDLoNWwW9VnVwhnS7 Bineinteles ca are si cateva hibe dar nu au legatura cu retrofit-ul ci cu sistemul insasi. Spre exemplu unele semne de circulatie sunt intoarse spre lateralul soselei si nu le vede, daca ai camion in dreptul semnului iti indica limita de viteza precedenta desi a trecut sau pur si simplu lipsesc semnele de sfarsitul restrictiei si in bord inca o ai. Lane assist-ul "it's an acquired taste" si trebuie sa inveti sa semnalizezi pentru orice manevra care ar presupune incalcarea liniei. A trebuit sa ocolesc un biciclist si masina cam vroia sa dea peste el :). Faza lunga automata imi place foarte mult desi se cam inseala la indicatoare rutiere prea luminoase dar nu e ceva grav. Astazi o sa o programez pentru un schimb de ulei motor si grup fata-spate la reprezentanta sa ne pregatim de concediu.3 points
-
Nu imi place sa merg cu viteze mari, si nu imi place sa ii scot "sufletu" poate ca suna aiurea mai ales la cate modificari i-am facut pt mai multi cai, dar am vrut sa am o rezerva de putere si sa o folosesc mereu cand e cazul si credeti-ma ca o ador cum intra in depasiri. Ieri am fost la capitala ocazie cu care mi-am luat pucse de la Powerflex pt tamponu de la cutie, acum ramane sa vad cand le pun. Pt cei interesati aveti codul pe ambalaj.2 points
-
In ultimul concediu 3625 km cu 247 de litri de motorina, deci un consum de 6.8 l/100 km. Multi facuti in regim de autostrada, cu masina plina, temperaturi constante mai mari de 40 de grade! Pana aici, deplin multumit!2 points
-
Bah ... din pacate sunt putini specialisti care sa ti'o faca ireprosabil, daca ai banii necesari ca sa platesti lucrarea. Eu unul prefer sa mi'o fac eu. Nu iese perfect, dar as lua'o la fel, daca nu chiar ceva mai prost facuta, de la un specialist care mi'ar lua 4-500 de lei. Si de cat sa ma aleg cu o stare proasta dupa treaba asta, de om nemultumit ca iar mi s'au vand promisiuni si ca nu am primit ce am cerut, prefer sa ma bucur de orele pe care le petrec cu Maurul si sa frec singur la el. Da' ... asa cum am mai spus'o si alta data: nu e pentru oricine abordarea asta. E de munca si de transpirat : ) ) ). In plus: trebuie sa ai unde sa o faci. Cand ajungi la partea cu decontaminarea cu argila si apoi la aplicarea si stergerea cerii trebui sa te afli intr'o incinta.2 points
-
Imi primul rand, imi cer scuze pentru greseala pe care am facut'o la postarea in care am prezentat lucrarea cu franele (si pe care am vazut'o, ca or mai fi si alte care mi'au scapat ) : "si atunci (i-au) iau o suspensie direct pentru motorul ala" Bun ... si acum sa trecem la subiect: la inceputul lui iunie, dupa ce m'am vazut cu franele montate pe masina, mi'am luat inima in dinti si l'am imbaiat pe Poolak. Planul era sa termin sambata, dar situatia a fost mai maronie decat ma asteptam, in sensul in care am gasit toata masina plina de smoala. Nu mi'a dat prin cap sa fac poze decat cand am ajuns la coada, asa ca ... Prin urmare ... sambata de dimineata, la ora 8, am deschis spalatoria :)), si pentru ca in ziua aia a plouat, am avut noroc si am putut sa ma desfasor fara sa ma deranjeze nimeni. Ma rog ... nu m'a deranjat, dar am avut asistenta maxima, pen' ca daca nu au venit masini, toti baietii de la spalatorie, care nu aveau ce face, m'au acompaniat o vreme, pana au cedat nervos :). Am spalat masina, ca de obicei: de doua ori sapun si jet, apoi inca o data la manusa. Dupa treaba asta, am scos bitumul de pe caroserie (trei ore si ceva. Ma cam luase cu caputul si cu dureri de "sele"). A fost multa smoala depusa pe praguri si pe marginile interioare ale spoilerelor, dar si restul masinii era plin de punctulete de smoala. Dar la final am scos'o argintie ca zapada : ) ) ) Dupa treaba asta m'am luat de jante. Le'am dat jos, cate doua si le'am dat cu Sonax Full Effect Wheel Cleaner. O data, dupa care, pentru ca aveam multe puncte negre ramase intre spite, am incercat cu Tar Remover-ul de la Nigrim (pe care l'am terminat cu ocazia asta). Si apoi cu cel de la LiquiMoly. Dar degeaba. N'am cedat si am mai dat o data cu Sonax. Si inca o data. Pfaa ... simteam ca innebunesc. Nu ieseau deloc. Si cu jantele din spate aceeasi poveste. Ba alea erau si mai impestritate cu depunerile astea. Faza este ca stiam din toamna de ele, dar abia acum avut timp sa ma ocup de chestia asta. Pana la urma am cedat nervos si am renuntat. Am decis sa inchei ziua. Se facuse trei, in puii mei. Cand sa plec, a venit unul dintre baietasii de la spalatorie si mi'a dat sfatul cel bun: detartrant Nufarul ca sa o scot la capat cu jantele. Hm ... m'am dus si l'am cumparat si am incheiat ziua de sambata. Duminica de dimineata, am luat'o de la capat. Primul lucru ... jantele. Am dat una jos si am incercat cu nenorocirea aia de substanta (diluata cu 20% apa !!!) pe interiorul jantei, catre muchia interiora. Si... surpriza, nu am vazut nici o reactie negativa. Asa ca am continuat si pe zonele vizibile dinspre exterior. Am pulverizat detartrantul si am frecat usurel cu peria printre spite si ... s'a dus totul. Absolut totul !!! Dupa asta restul a mers struna: inca o spalare, sters caroseria, decontaminat cu argila, apoi ceara (doar lichida - Sonax HighSpeedWax) si la urma ultima stergere cu prosopul special pentru dupa ceara. Delir, in puii mei: alta jumatate de zi petrecuta cu Maurul. Si astea sunt o parte din unelte Doar ca la final ...2 points
-
2 points
-
Rusii laudau materialul de la STP si rezultatele ,spuneau tot ei, sunt excelente. Mie la plafon mi se pare ca lipseste orice forma de insonorizare la B7, can ploua realizezi asta cel mai bine.1 point
-
1 point
-
Si cele noi se strica ca cele vechi ,pe banii propietarilor de data asta1 point
-
Revenim fara mari progrese: Am reusit sa instalez si antena de la luneta, destul de rapid a mers(nu ma asteptam) am pus si pinii in mufa din usa si cam atat. Am cumparat si material insonorizant Stp, as fi vrut sa cumpar si burete, dar lasam pe alta data. O sa incep cu portbagajul si bancheta spate sa pun materialul. Iar la usi cand o sa cumpar si buretele. Multumesc mult colegului @motanelul pentru sfaturi!!! Sunt multe de facut, sper sa nu ma prinda anul nou cu ele neincheiate... Si o poza din weekendul trecut, facuta in graba in cel mai amator stil1 point
-
Cu siguranta este urmatorul retrofit... am gasit si ceva la un pret ok de nou 3AA 920 881 DX. Refurbished de fabrica dar e mai putin de 500e cat au ajuns cele second hand.1 point
-
Big like!!! Poate in viitor te gandesti si la un cluster color, ca sa fie si mai faine semnele de circulatie!!!1 point
-
Pentru fiabilitate: te va tine cativa ani, important e sa il lasi sa se amorseze pompa inainte de a-l porni si sa nu il uiti iarna cu apa in el. Pentru raportul pret/calitate: isi merita cu siguranta banii, in mod normal e de la 300de lei in sus modelul respectiv. Sa nu te astepti sa faca presiune ca la spalatorii, vezi pe youtube filmulete cu el. Pentru ce ai tu nevoie e mai mult decat suficient. Tocmai mi-am amintit ca am folosit la cineva modelul asta si si-a facut treaba cu brio, dezavantajul e ca trebuie sa il plimbi dintr-o parte in alta a masinii deoarece e scurt furtunul. Vezi aici:1 point
-
Daca iti e util cu siguranta isi merita banii. Daca il iei ca sa iti ocupe locul in debara/magazie/garaj nu merita nici 10 lei P.S: daca nu il vrei tu ma intereseaza pe mine1 point
-
Ai plimbat ceva masina de cand ai luat-o. In continuarea cred ca in cazul superbului 2, breakul arata mult mai bine decât sedanul.1 point
-
Nu am mai postat de ceva timp aici si cum masinuta a implinit astazi 4000 km am zis sa mai povestim Prietena a zis ca trebuie sa ii punem un nume si se pare ca Tanu a ramas Impresii dupa 4000 km si 2 concedii: Masina merge excelent, nu am sesizat greierasi sau probleme inafara de cele estetice foarte mici pe care le voi rezolva probabil in service la prima vizita. Clujul a fost un oras foarte frumos cu o vedere frumoasa de pe dealul Feleacu, am prins si luni dimineata si am ramas placut suprins ca este liber. Strazi cu sens unic, benzi speciale pentru autobuze si locuri platit de parcare peste tot oare sa fie raspunsul si pentru Bucuresti? Recomand ceara lichida Carplan Ultra, a rezistat cu brio primului concediu (Buc-Turda-Cluj-Baile Felix-Oradea-Sibiu-Buc) desi a trecut prin 2-3 ploi si multi km. Apoi spalata iar la spalatorie aplicat iar ceara lichida pentru urmatorul concediu (Buc-Sunny Beach unde a stat in parcare subterana-Buc) si ieri cand am spalat-o eu inca mai avea ceara. Am vazut ca cei de la spalatorie o folosesc si mi-am comandat si eu sa am acasa cand mai spal masina si am timp sa o bibilesc. DN76 a fost groaznic si plin de lucrari si pietre asa ca nu am scapat de una mica pe capota si una pe parbriz dar care spre norocul meu nu a produs pagube ci doar o mica zgarietura. La consum nu prea ma mai uit m-am convins de el si sunt multumit. Asa cum spunea si Mad_kat nu este consumul totul. Pentru cei care au nevoie sa isi faca o idee in continuare o sa postez pe sprintmonitor alimentarile Incepem cautarea pentru cauciucuri de iarna si jante1 point
-
ai pus rezistenta, nu siguranta. scoti rezistenta, conectezi noul airbag si o sa fie ok1 point
-
Macar a fost reclamata aceasta problema si figureaza in sistem. Cat timp masina are eroare, este clar ca nu functioneaza in parametri setati din fabrica. E un produs care nu e conform. Nu poti sa mergi cu eroare ca asta e si ca procedura spune ca nu stim ce sa facem. E o eroare, sa o rezolve. Nu e treaba ta cum, ci e treaba lor sa readuca o piesa la temperatura normala de functionare. Banuiesc ca masina este in acei 2 ani garantie de fabrica? Mentioneaza-le de ANPC1 point
-
1 point
-
Jurnalul de bord continua cu cateva imbunatatiri. Nu am mai putut rezista tentatiei si am cedat. I-am pus volan nou de R-Line/GTI si paravanturi. Volanul face toti banii, parca este alta masina. In data de 3 august 2017, la 120.000 de kilometri i-am facut revizia periodica + inlocuit placute de frana + inlocuit protectie amortizoare spate.1 point
-
Poate aditivii o fac mai "eficienta". CO doar creste rezistenta la detonatie. Puterea calorifica (caldura de ardere) nu creste odata cu cifra octanica. CO mai mare permite un raport de compresie mai mare. Daca raportul ramane acelasi, nu obtii un motor mai "eficient". Ca mai ai si factorul turbina/boost care influenteaza consumul, asta complica calculele. Depinde foarte mult de softul masinii, cum se modifica avansul (si nu numai) in functie de benzina. Eu recomandam benzina cu CO mai mare pentru reducerea depunerilor de carbon (problema comuna la orice TFSI) si prevenirii detonatiei. Ca mai difera si puterea cu 2-3-5 cai, asta e alta poveste si nu cred ca proprietarul e interesat de acest aspect. Rog stergere daca nu se considera informatie utila si scuze daca este offtopic1 point
-
Revenim la serialul “Optionale, dar sa stim si noi” cu episodul 5 “Sistemele de asistenta sofer”. Pentru inceput sa nominalizam asistentii. Daca la Park Assist il aveam pe sfantul Eustatiu, acum la siguranta activa ii avem pe Lolek si Bolek. Sa raspundem intai la intrebarea fundamentala "Te poate omori o masina cu sistemele de asistenta semi-autonome active ?". Dupa 2500 km cu barca albastra va pot raspunde afirmativ. DA, masina te poate omori chiar de la primul drum. De altfel, poti muri si in Tesla fara probleme. Dar pentru asta trebuie sa fie indeplinite cateva conditii, cea mai importanta fiind ca soferul sa fie complet idiot sau complet neinformat. Sa facem putin si teoria chibritului. ACC & FA Amplasati in bara de protecție frontala, senzorii monitorizează zona din fata masinii și evalueaza continuu distanta, directia si viteza obiectelor din apropiere. Acest radar ofera date pentru doi asistenți care se pot achizitiona separat: Front Assist și Adaptive Cruise Control (ACC include FA). Cand distanța devine prea mica si covrigarul nu reacționeaza sistemul intervine automat: - In cazul ACC, sistemul reduce treptat si foarte lin viteza pentru a pastra o distanta de siguranta fata de masina din fata. Aceasta distanta se poate regla in 5 trepte. - In cazul Front Assist, sistemul actioneaza doar în cazul unei coliziuni iminente cu una dintre cele patru actiuni: a. alerta vizuală care anunță că distanța de siguranță a fost depășită. b. un semnal acustic și visual. c. scurtă apăsare automată a frânelor. d. frânare automată pentru a evita coliziunea sau pentru a reduce severitatea accidentului. Lane Assist Este un sistem care functioneaza in baza imaginilor furnizate de o camera video dedicata. Asadar, sistemul depinde in totalitate de calitatea marcajelor drumurilor pe care se circula. Blind Spot Detection Doi senzori radar situati in bare spate monitorizeaza o zona de pana la 20 metri în spatele masinii. Atunci cand sistemul detecteaza obiecte in miscare aflate in spate un LED amplasat pe oglinzile laterale alertează covrigarul. Daca soferul porneste semnalul pe partea cu vehiculul detectat, LED-ul începe să clipeasca, indicand pericolul. Directia de intareste opunandu-se miscarii spre obiectul in cauza. Cum se comporta in viata reala Lolek si Bolek ? Trebuie sa intelegi inainte de a te pune in miscare alaturi de aceste masinarii ca sistemele pe bază de radar oferite de Skoda sunt un surogat de level 2 autonomous car https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Classification. Asadar, mintea si bunul simt al soferului sunt in continuare la fel de necesare pentru a ajunge intregi acasa. Si asta nu se va schimba prea mult in urmatorii ani. Toate sistemele de asistenta se pot activa sau dezactiva foate usor. Skoda ofera inclusiv buton dedicat pe volanul multifunctional. Nici macar nu trebuie sa iti iei ochii de la drum pentru asta. Impresii despre ACC Singura comparatie care imi vine in minte acum pentru a descrie confortul oferit de ACC este suspensia hidraulica de la Citroen. Chiar pe cutie manuala, sistemul functioneaza fin si franeaza delicat pentru a tine masina in siguranta fata de obiectele in miscare din fata. Este extrem de confortabil ca masina sa franeze si accelereze singura, fara a depasi viteza de tempomat Am constatat ca distantele prestabilite sunt chiar sigure, merg fara probleme pe nivelul 2 de la minim la viteze de extraurban. Fara probleme functionarea ACC pana acum, chiar si pe ploaie torentiala. Il folosesc intensiv, inclusiv in oras. Impresii despre FA FA-ul are o functionare in general brutala si am observat doar doua actiuni in tot acest timp: a. un semnal acustic și visual. b. frânare automată pentru a evita coliziunea. Mi se pare ca intra in actiune foarte corect si doar atunci cand este strict necesar. Si cam asta este si scopul lui in viata. Impresii despre LA Acesta este singurul sistem care este mai ciudat in functionare. Odata activ, el scaneaza in permanenta benzile de demarcare si odata gasita o banda, sistemul va directiona volanul pentru a “tine banda”. Asta inseamna ca volanul de LA cu tinta pornita va avea viata lui separata si se va misca in permanenta in mainile tale. Tu tii de volan si il simti cum trage stanga-dreapta singur. Spooky dar nimic brutal. Actiunea este iarasi finuta si nu iti da emotii daca intelegi ca sistemul este atat de bun pe cat sunt si marcajele benzilor. Iarasi, actiunea soferulul este esentiala si pentru acest sistem pentru ca odata ce nu mai recunoaste banda LA-ul se dezactiveaza singur fara sa iti comunice explicit, ma rog ai un indicator de status pe CB. Daca lasi mai mult de 15 secunde mainile de pe volan vei primi un frumos semnal acustic pentru a te trezi in reverie. Era prea frumos sa mearga singura pana acasa, nu ? Din pacate la LA am gasit un mic bug. La Honda, cand depasesti fara semnal benzile, primesti o ditai alarma audio in care iti reaminteste sa te trezesti si bine face. La Skoda poti sa treci printre benzi fara semnal si nu te injura masina. Doar volanul se va lupta putin cu tine si se va opune actiunii. Mi se pare util sa ai o alarma sonora aici pentru cazul nefericit cand adormi la volan si orice secunda este esentiala atunci. Impresii despre BSD Aceiasi problema de la LA o am si cu BSD-ul. Nu ai alarma sonora cand sistemul detecteaza un pericol. Te vei lupta cu volanul cand BSD-ul vede obstacol si LED-ul din oglinzi se va aprinde. Mi se pare normal sa am o alarma audio foarte explicita pentru BSD. Sunt situatii in care esti cu ochii pe o laterala a masinii si iti vine obstacol in unghiul mort din cealalta laterala. O alarma audio este extrem de utila in aceste situatii pentru ca iti ofera informatia imediat fara a lua ochii de la actiunea curenta. Apropo, senzorii de BSD furnizeaza front de lucru si pentru Park Assist. Sunt extrem de utili pentru manevrele de iesire cu spatele in zone fara vizibilitate. Cum traim in pace cu masinile autonome de nivel 2 ? - Trebuie sa ne obisnuim foarte rapid cu distantele la care masina reactioneaza. Nu este asa de greu pe cat pare, sistemele sunt calibrate foarte fin si un sofer prudent se va simti ca acasa cu deciziile de distanta ale masinii. - Trebuie sa te obisnuiesti cu viata dubla pe care o are volanul si cu faptul ca asculta acum si de LA nu numai de manuta ta. - Trebuie sa fim si mai prudenti cu depasirile. Incepand cu pregatirea si in special cu revenirea pe banda. O revenire din scurt si in mare viteza relativa fata de masina din fata se va solda inevitabil cu o frana de FA sau de ACC. Asadar: - depasim intotdeauna in siguranta avand asigurate distantele sigure de repliere. Groaznic, nu ? - depasim intotdeauna cu tempomatul dezactivat. Ori de la maneta de cruising, ori piscand frana putin in pregatirea depasirii. Sau mai bine dezactivezi temporar sistemele de asistenta. Este foarte usor, ai buton dedicat pe volan pentru asta. Asta si pentru ca sunt si situatii cand aglomeratia impune un ritm de depasiri mai sustinut, de acord. Ti se pare complicat sa faci asta ? Daca Da, eu cred ca ti se poate parea la fel de complicat sa pornesti luminile de intalnire cand pornesti masina, sa semnalizezi parasirea benzii din manetuta aia din stanga, sa dai jos zapada de pe capota cand iesi pe drum, etc. Acestea sunt sistemele cu care trebuie sa ne obisnuim, acesta este viitorul masinilor personale. Par example, Honda are Sensing standard pentru orice masina de generatie noua incepand cu 2017. Civicul de la noi nu il poti comanda fara Sensing. Si vor urma toti producatorii acest trend. Testele EuroNCAP au inceput deja sa puncteze functionalitatea acestor sisteme fara de care nu se mai pot lua 5 stele. Ca si nota, ACC 10+++++, BSD si LA 8 pentru lipsa alarmei acustice. Ma impac foarte bine cu tehnologia asta si se potriveste manusa cu stilul meu de condus. Valar Skodulis !1 point
-
1 point
-
Sincer, nu vad de ce se mira lumea cand n-ai leduri...Nici eu nu am led-uri si n-am nici o problema.Daca nu circul noaptea, de ce sa dau 1800 euro in plus?1 point
-
Nu vad pe ce principiu ar scoate un consum mai mic cu 99 (eu zic ca e chiar invers) dar clar nu recomand benzina de 95 in TFSI, mai ales la unul modificat! Soft-urile, deobicei, sunt scrise/optimizate pentru benzina cu cifra octanica mai mare (min. 98 sau chiar 99). Chiar daca in manual scrie ca poti folosi 95, recomand cu tarie sa nu mai pui!1 point
-
Alt exemplu: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gmq70.html http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AmaKfcf74s50J%3Awww.auto-agent24.de%2Fbestand.php%3Fid%3D246942367 &cd=9&hl=ro&ct=clnk&gl=ro Cumpărată din DE cu 10.990 € NEGOCIABIL, la vanzare in RO cu 13.000 € "ușor negociabil", intre timp a pierdut pe drum și 32.000 km, ca deh, pragul psihologic al romanului.1 point
-
Pt pretul corect... Double trouble Fostul CL-xx-WOB, l-a cumparat un prieten zilele trecute Nimic nou la mine. Am comandat un subframe collar kit si carcase din aluminiu pt filtrul de ulei + DSG; toate astea de la CTS Turbo1 point
-
Diferenta de consum la relanti o face sincronizarea distributiei . Nu am observat diferente dupa montarea cp3-urilor1 point
-
Ceva noutăți? A ieșit bine montarea? Și eu am fără bare longitudinale, și o să am nevoie de bare transversale, numai nu știu ce să fac. Ori pun bare longitudinale, ori cumpăr bare transversale care se montează direct fără bara longitudinale.1 point
-
Nu stiu daca e acelasi lucru dar ale mele pe auto isi regleaza singure intensitatea luminoasa. Daca e mai umbra lumineaza mai incet iar daca e soare puternic se aprind mai intens (sau poate invers ). Oricum ale tale au animatii 3d si poti sa treci cu vederea chestiile minore0 points
-
Traseul pe maine: Bucuresti-Targoviste-Campulung-Fundata, cazare 1 noapte in Fundatica, cat mai departe de civilizatie. Am o intrebare, exista ceva traseu de 2-4 ore pe acolo pe care sa-l practic? eu m-am gandit la Moieciu-Saua Strunga : http://muntii-nostri.ro/traseu/01mn-traseul-nr-29-moieciu-de-sus-saua-strunga-cabana-padina/ Postez poze la intoarcere, drumul e decent pe tot traseul ma refer la asfalt, l-am facut de cateva ori deja, pana nu se deschide Transalpina respiram aer de Piatra Craiului, si putin de Cheia, in general ne plac zonele calcaroase ca suntem amandoi geologi si mai gasim una alta pe acolo, si ciupercile se impaca bine cu solul calcaros.-1 points
-
M-am intors, am acumulat 420 km in 2 zile. Drumul, repet, de la Bucuresti la Fundata este ok, usor denivelat pe alocuri, peticit cu cateva gropi semnalate pe Waze, dar nimic grav, il clasific ca mediu, se poate parcurge lejer cu orice masina sport. Inainte de Fundata am facut dreapta spre Fundatica unde ne-am cazat la o pensiune absolut superba (ultima pensiune din Fundatica, intre munti, chiar unde se termina drumul. Proprietarul a ramas socat ca am urcat cu golful pana sus la el la pensiune, voia sa vina dupa noi cu masina 4x4, insa am reusit, am patinat putin ambreiajul dar am reusit sa urc, fara sa ating. Drumul pana la 1km de pensiune este asfaltat iar de acolo vine el dupa voi, sau urcati cu masina. Pensiunea este asta: http://www.turistinfo.ro/fundata/cazare-fundata/pensiunea_sleaul_mandrului/poze-pensiunea_sleaul_mandrului-c84109.html Cand am ajuns am gasit sus 3 xgolf 5, in rest doar masini de teren, am ras si am glumit am crezut ca e vreo intalnire VW, la cuca macai sus in varf de deal/munte sa intalnesti 3 golfuri. Gazda este foarte primitoare, face mancare excelenta (ceaun, ciorba radauteana, sarmale in foi de vita, vin foarte bun alb/rosu,) si muzica foarte buna (rock/jazz/pop), traseele montane sunt de la cele mai usoare (gen 1 ora, pana la foarte grele, 5-6 ore). Mi-a placut mai mult la el decat in Moieciu sau in Sirnea. Cateva poze cu privelistea de langa cazare, cu drumul ala rau despre care vorbeam:-1 points
-
Salut, te-am vazut azi pe la 18:00 pe drumul Sarii, mergeai spre Antiaeriana, din pacate eram pe banda 1 ascuns intre masini veneam din sens opus, nu am mai apucat sa te leduiesc. Se remarca rapid masina fata de un golf obisnuit-1 points
-
Nu recomand generatia veche de 1.2/1.4 tsi, daca bugetul tau este cuprins intre 5000-7000E orienteaza-te spre alta masina, sau alta motorizare (evita motorizarile cu distributie pe lant) nu ai nici un control la achizitie, te poti trezi cu masina care iti ia 1 litru la 1000/2000km, au fost cazuri cand a cazut lantul la 12000km dupa schimbare cu piesele originale, iar reparatia depaseste 1500E din cauza ca trebuie schimbate multe prin motor.-1 points
-
Leon 5f 1.4 tsi cod motor CMBA 122 CP/90khW produs 2013, am cumva indicator uzura placute de frana pe puntea spate? e nevoie sa schimb placutele si nu am avut timp. Ms.-1 points
-
Salut, cam cu 19.000E (cu reducerea de 8%) cumperi seat leon 1.4 TSI ST, in echipare FR cu urmatoarele dotari: -led fata/spate- -jante 18- -seat system sound- 10 diffuzoare+ subwofer in roata de rezerva slim- nu se ridica la nivelul bose/haman insa e peste sistemul standard- merita - incalzire in scaune, pachet iarna- - navi 8 inch -in echiparea FR cred ca stii deja cam ce intra- suspensie sport- scaune sport- volan tesit piele sport- si altele- Cam care ar fi sfaturile mele, legat de minusurile acestei masini, in echipare ST sta putin mai bine pe puntea spate, insa recomand sa cauti ceva cu punte spate independenta (1.8 tsi sH cu pana in 50.000km), puntea spate este cel mai mare cosmar la aceasta masina, Directia este cam asistata asa cum e de la golf 5 incoace, plea fleasca, inclusiv pe sport, cine a condus si alte masini (bmw pe sport) stie despre ce vorbesc. Antifonarea este exceptionala, si asta se datoreaza si motorului foarte foarte foarte silentios, comparativ cu orice de pe piata, motorul este punctul forte, cat si spatiu interior/portbagaj la modelul ST. Scaunele sunt extrem de comode, am condus repetat drumuri de 6-8-12 ore si sunt foarte comode, nu exagerez. Atentie la culori, sunt cam firave, recomand rosu/albastru sau alb, nu recomand negru/gri.-1 points
-
Ok, oricum aveam in plan sa le schimb, dar am tot amanat, ca vreau sa schimb si bujiile , si tot caut un service care sa-mi completeze cartea service, am cativa mecanici foarte ok, care stiu bine meserie si au rabdare, curata tot si monteaza totul cu rabdare, doar ca nu ofera stampila si eu caut un service cu stampila si semnatura. Am sa comand piesele luni, si o sa le schimb de urgenta. Bine ca am intrebat, ms.-1 points
-
O sa fac dovada prin facturi, carte service stampilata, jurnal de bord pe 2 forumuri insotit de poze. Nu imi pun probleme de lipsa istoric la reprezentanta. M-as duce la automeister sau ad garage, e oricum o simpla schimbare de placute+ bujii, nimic complex.-1 points
-
Salut, va propun un traseu de o zi cu plecare din Bucuresti. Am mai fost pe aici insa nu am explorat asa de mult. Bucuresti-Ploiesti- Valea Doftanei-Traisteni cu intoarcere pe la Secaria- Comarnic-DN1, peisajele sunt wow, si am cules si niste ciuperci, un hobby de-al meu.Ca distanta fata de Buc este cam la 1 ora jumate, eu unul nu servesc Valea Prahovei, iar de Cheia m-am cam saturat, voiam sa merg la Zarnesti insa e spart rau drumul, e o alternativa buna. Eu am reusit sa trec fara nici o paguba/groapa luata la mers normal si atent, drumul nu este perfect, insa este practicabil= asfalt pe toata portiunea. Link cu traseul <<<click aici>>> O poza mai nostalgica, cu actuala vs fosta, in acelasi loc:-1 points
-
@Frnm eu am 62000km de Buc si acu urmeaza sa le schimb pe spate iar pe fata le am schimbat acu 3000km. Depinde mult si de stilul de mers, dupa ce iti intra avertizarea mai poti merge cativa km, deci ai timp.-1 points
-
Mai bine nu, noi obisnuim sa mai luam cazare intermediara in Stavors/Milies, ca mai mergeam pe Makaza, adica de obicei prefer sa vad si alte zone, nu ma duc si ma intors pe aceasi ruta. Totusi nu iti recomand absolut deloc Makaza, daca pe Sofia ai intalnit niste gropi, pe Makaza o sa intalnesti cateva zeci de cratere, care o sa-ti sparga masina daca nu esti atent cu ele, unele sunt pe portiuni de drum european unde mergi cu 100 km/h.-1 points
-
Va multumesc pentru ajutor si apreciez asta, dar cum spuneam mai sus, nu fac nimic de capul meu, valorile sunt stabilite de tuner nu de catre mine, iar manualul avansat pentru SPS confirma valorile recomandate si o sa fac loguri sa ma asigur ca totul e ok. Din cate observ sunt inteles usor gresit, nu trag de masina sa scot consum record, dovada consumul meu mixt de 9,5 daca exclud drumurile foarte lungi, deci eu zic ca asta nu e consum de pensionar nici de mers subturat, nici de mers tare. De asemenea, nu trag nici exagerat de tare de ea in 99,99% din timp ca alti posesori de 2.0tfsi K04 stage 3, imi place sa am rezerva de putere. Cand trag de ea atat consumul de carburant si ulei cresc sesizabil, in rest consuma mai putin decat se asteapta lumea, dar cum majoritatea cu set-up ca al meu le alearga de fac spume normal ca eu par obsedat de consum. Conduc de 11 ani, sunt motociclist la baza, stiu mai bine decat majoritatea de pe aici ce inseamna sa conduci strict de placere si sunt extrem de pretentios in privinta starii tehnice a fierului. Mi-ar placea sa ne cunoastem live, daca ajung prin Bucuresti sau e vreo intrunire vwforum mai mare, in scris e greu sa explic cu lux de amanunte ce fac, cum, de ce si ce vreau de la masina, dar ce e clar e ca nu o sa-mi bat joc de banii mei, implicit de masina.-1 points
-
Mersi, le-am trimis mail, daca diferenta este de + 80-100% la pret atunci in mod cert o sa apelez la un service normal, nu la ei. (am trimis la metrotehnica + avia)-2 points
-
Deci am primit si devizul, asa cum preconizam, costa 960 ron un schimb de bujii si un schimb de placute spate. Constientizez ca sunt piese originale dar fata de 350 ron cat ma costa pe mine la un service mare acelasi schimb cu placute trw si bujii ngk nu prea sunt dispus sa platesc atat. De diferenta merg un weekend la munte, ceea ce e mai important decat piese oe, nici cu trw si ngk nu imi este rusine. Spor.-2 points
-
-2 points
-
Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00