Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2017 în toate secţiunile
-
2 points
-
Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.1 point
-
1 point
-
Am schimbat termostatulsi dupa 7-8km in oras la 32grade afara apa nu a trecut de 90 grade. Termostatul vechi nu era defect ci doar carcasa avea o bucata rupta din ea in interior (pe care am gasit-o acolo) mai bine zis partea pe care se sprijina tija termostatului si astfel neavand in ce sa se sprijine tija nu mai comprima arcul si termostatul nu se deschidea. Mai bine spus tija termostatului intra pe o gaura de ghidaj astupata la un capat iar la mine s-a rupt exact capatul unde era astupata gaura. Am cumparat termostat cu tot cu carcasa pt. ca nu se gaseste doar carcasa (un fel de capac la care se conecteaza furtunul ce duce la radiator) la 60 lei si 1.5l antigel. Pt. cine mai schimba termostat la azd sa aveti grija sa luati cu tija scurta si cu un mic umar pe acea tija pt. ca eu cand am schimbat primul termostat aia de la piese auto mi-au dat unul cu tija mai lunga si fara acel umar si cred ca asta a dus la ruperea acelei bucati din carcasa. Ca sa ma fac inteles mai bine tija termostatului care are acel umar se sprijina pe acel canal de ghidaj atat cu acel umar cat si cu capatul tijei care lovrste partea astupata a gaurii de ghidaj a carcasei. Atasez o poza cu piesele cumparate>> Mai ramane sa testez ventilatoarele si revin cu detalii. O zi buna.1 point
-
Plec spre Lefkada/Nikiana duminica, 20 august, noaptea. Daca mai pleaca cineva si vrea sa traversam Bulgaria impreuna, dati un semn!1 point
-
Disclaimer: toate impresiile sunt prin prisma unuia cu doi copii... Partea de est este cu plaje stancoase sau cu pietre in general. Eu am avut cazare aici https://corfunaftis.com/. E o zona de care nu stiam, o plaja care nu apare prin cautari dar e superba - apa mica, nisip fin si nu e aglomerata si se numeste Peleka Beach. E la sud de Glyfada care e mult mai cunoscuta (si cu putin mai multe pietre decat Pelekas) Plaja Arilla Plaja cu nisip f fin, cam ingusta, intrare lina in apa. Sezlong 6 eur. Ponton frumos, insulite in departare. Printre cele mai frumoase plaje Agios Gordios Plaja ok . Destul se lata si lungă. Intrarea în apa nasoală. Un rand se pietre sănătoase. Dupa aceea e relativ ok. Nisip cu pietre. Sezlonguri gratis daca consumi la terase. Paleokastritsa Plaja oribilă, comerciala, scumpa. Pietre pe plaja, pietre la intrare in apa. Pietre in apa. Achvari. Am nimerit pe un vânt cu nisip. Oras cu senzatia se abandonat. Plaja pare cu pietricele. Apa nu stiu. Sidari Canal d'amour. Merita vazut într-o seară. Am nimerit cu vânt și nisip..deci nu stiu cum e cu intrarea în apa/plaja. Satuc mic desfășurat pe lățime..destul se trist si el.(Pozele sunt din Sidari/Canal D'amour) Moraitika Pare împărțit în 2 - zona all inclusive si zona cu cazare normală. Plaja pare cam nasoala la fel si apa. Mâncarea in schimb excelentă - tavernă Bacchus undeva pe malul mării, afacere de familie cu grecoaica conducând totul si sezlonguri la 2 pași plus mâțele aferente. Ca idee in corfu planjele și apa buna sunt in vest/sud vest. In rest pietroase si cam nasoale. Excursia paris antipaxos cam o tristețe. Te duc in antipaxos unde faci baie in niste stânci, nu au veste pentru copii decât contra cost. In paxos te lasa 2 ore cand e soarele mai mare. Iar blue cave - daca ati mai vazut si altele din zakynthos sunt nici mai mult nici mai puțin decât o gaură în perete. Nimic spectaculos. Compania e joy cruise. A si drumul durează enorm se mult - 3 ore dus 2.5 ore întors.... Si ceva frumos. Am văzut un delfin ce însoțea vasul. Corful town merita vizitat, chiar de mai multe ori. Are stradute inguste, stil venetian. A si nu ratati water park-ul. E distractiv.1 point
-
e ok ...ai grija sa schimbi saiba de foc si semering la injectorul pereche si sa fie schimbat si surubul...care e de unica folosinta.1 point
-
Salutare. Si eu am avut martorii ESP si ABS aprinsi in bord. Am scanat cu vcds si imi dadea senzorul abs dreapta fata defect. Am urmat sfatul cu masurarea rezistentei (kohm) cu ajutorul unui multimetru, imi arata 0. Ca sa fiu sigur ca masuratoarea am facuto corect am verificat si pe stanga unde senzorul era bun, acolo imi arata o valoare de 1.2 1.3kohm. Am inlocuit senzorul si sa rezolvat. (Iese foarte greu, a trebuit sal gauresc cu o bormasina si dupa lam scos afara) Deci pentru cei care vor sal scoata sa-l curete recomand sa o fac cu el pe pozitie ca riscul sa se rupa e f. mare. Dupa inlocuire a trebuit sa sterg eroarea cu vcds.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ok. merci. daca ajung la reprezentanta, pana nu crapa farul, nu schimba nimeni, nimic. si cand crapa, fac tot posibilul sa fie " din vina ta " .....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Desi a fost foarte cald, m-am apucat de treaba, nu am mai avut rabdare Am schimbat oglinda dreapta cu cea rabatabila, cred ca saptamana viitoare finalizez retrofitul la oglinzi rabatabile. Dupa care, m-am apucat de schimbatul difuzoarelor si grilelor. Difuzoarele mari fata si spate au fost plug and play, la fel si tweeterele din usile spate. Cele din bord au mufa diferita, neavand depinator, dar avand mufele venite odata cu difuzoarele, am taiat firele si le-am unit cu cele vechi. Ma gandesc sa pun subwooferul pe polita spate, la fel ca la A4, nu se va vedea nimic insa voi avea difuzorul aproape, decat la roata de rezerva. Grilele, aici nu a mers totul cum am planuit. Daca la usile fata a fost plug and play, in spate a trebuit sa bricolez un pic. Eram constient ca spatele difera, insa diferenta nu este foarte mare, doar de latime, aprox 1 cm. Am mutat un pic gaurile si au intrat, ma multumeste rezultatul. Ce nu se potriveste deloc, forma total diferita, capacele tweeterelir din usile fata, va trebui sa caut dedicate A5. Amplificatorul il voi conecta cand voi merge la cata181 pentru retrofitul la MMI 3G. Diferenta de sunet nu este wow, deocamdata, sunt sigur ca voi observa diferenta cand retrofitul va fi complet. Si cum fara poze, vorbaria goala nu face doi bani, iata rezultatul final.1 point
-
Poate foloseste cuiva.... Si poate asa vor intelege si multi colegi de forum de ce preturile din Romania sunt mai mici decat cele din Germania si alte tari https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GmysH.html Raportul_autoDNA_WVWZZZ3CZEE515356.pdf Istoric pe scurt al masinii : Masina avariata cumparata din Cehia in februarie 2017 cu suma de 14 150 euro si vanduta in Romania in august (reparata si full, inclusiv piele - cum le place romanilor-) cu suma de 19 990 euro1 point
-
Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.1 point
-
Si daca tot e Sfanta Vineri, sa dam drumul si Episodului 4 din serialul "Optionale, dar sa stim si noi" - Scaunele "Sport". Cu scaunele astea sigur nu vei face niciun fel de Sport dar posteriorul si cocoasa ta se vor misca pe lateral mai putin decat pe scaunele normale ale Octaviei. Nu iti face iluzii, nu sunt scaune scoica, nu sunt la fel de confortabile precum scaunele Ergoactive de la fratele mai bogat din grup. Sunt doar o idee mai bune decat cele normale. Le vad ca un bun companion pentru jantele de 17, 18 si pentru DMS. Daca preferi jantele de 16, nu cred ca are rost sa bifezi scaunele Sport. Per total merita cei 245 Euro in plus mai ales ca oricum vei bifa la optionale 4-5000 Euro. Mai primesti la pachet si un eleron pe hayon si ceva praguri inscriptionate cu numele masinii in cazul in care uiti pe ce planeta traiesti. Eu asa am primit si nu imi amintesc sa le fi comandat separat. Later Edit. Mare atentie la scaunele de acest tip. Constructia lor le face mai mari decat cele normale. Si mai inalte si putin mai late. Asta si lipsa tetierelor mobile (si a spatiului dintre ele) poate provoca o senzatie neplacuta pasagerilor din spate prin micsorarea vizibilitatii in fata. Daca sunt persoane predispune la senzatii de rau de masina sau sunt persoane claustrofone, vei avea o mare problema. Copii, mai ales cand sunt mici de statura, pot fi afectati in mod deosebit. Deci, studiaza bine problematica asta si fa un test cu copii pe bancheta din spate. Degeaba te vei simti bine in fata, daca in spate o vei tine intr-o voma continua. Nota 8 si nu uita: Bifeaza scaunele Sport la pachet cu DMS si cu jantele pe 17 / 18.1 point
-
Revizie de 90.000km azi, timpul estimat la telefon de 1:30h maxim 2h, a durat defapt 4 ore (cei drept si eu am intarziat 10 minute si am prins pauza de masa de 30 min). Din pacate am uitat sa cer initial estimare la telefon de la Aviamotors Militari. Am avut estimare de la Bradytrade de aprox 850lei pentru revizia 90k (toate filtrele originale plus ulei Mobil1). La Aviamotors a costat 1250 de lei. Toate piesele sunt de 2 ori mai scumpe ca pe auto-karma.ro (piese originale acelasi cod). M-a costat azi 1818 lei revizia de 90k plus placute pe spate (aproape 600 cu manopera) toate piese originale, inclusiv manopera. Pretul mi se pare excesiv pentru Skoda, foarte aproape de premium, pentru servicii non-premium. Pentru mine experienta la Aviamotors va fi unica. Este clar ca nu o sa mai fie o alta revizie la Aviamotors.1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos! Mi-au placut si comentariile tale amuzante1 point
-
Wunder-baum Black Classic, the best. Nu este nici exagerat de puternic si are un miros placut, Tine aproximativ 3 saptamani. Am avut california scents aproape toate mirosurile (printre cele mai durabile guma turbo si cherry) Paloma, nu prea m-a satisfacut calitatea mirosului.... Vorbesc doar de produse solide, de cele lichide m-am ferit de frica sa nu curga pe plastice ca efectul lor este iremediabil.1 point
-
Cand schimba greu treptele sau caraie in R dupa loc vinovat e in mod sigur ambreiajul sau orice tine de el - cilindru receptor etc. Ideea e ca nu decupleaza complet motorul de cutie, fie placa nu este apasata cat trebuie fie sunt defecte placa sau discul si inca este angrenata cutia de motor. Este o problema pur mecanica. Daca caraie / agata cutia si intra mai greu nu se va strica ambreiajul ci se vor uza / distruge componente in cutia de viteze deoarece de acolo provine caraitul de la pinioane care se cupleaza sub sarcina partiala. Piesele aftermarket sunt slabute, costa mai putin si nu functioneaza corect plus ca nu rezista. Volantul cu masa simpla nu prea are legatura cu acest fenomen el are alt scop. Cel mult poate fi defect daca e cu masa dubla sau descentrat daca este cu masa simpla-1 points
-
Pe strada Jiului - sector 1 sunt amandoua, insa exista foarte multe statii in tot orasul. Cauta doar sa aiba spalatorie, te uiti cu street view. Spor.-1 points
-
Am spalat la Lukoil Jiului, au program non stop la spalatorie/aspirator. Salut, azi dupa tura de munte, am zis ca mai am nevoie de niste miscare, tocmai ce am terminat de spalat agregatul, a durat 2 ore, doar exterior, pt interior am alocat 5 minute, aspirat presuri si sters bordul cu un servetel. Operatiunile au fost: - prespalare cu inalta presiune - spuma activa -prespalare cu inalta presiune - galeata cu sampon auto pro X cu grit guard si manusa microfibra- -limpezire- decontaminare cu solutie de indepartare rasina+ bitum pe la praguri si aripi/jante -limpezire -stergere cu lavete microfibra- -aplicare ceara turtlewax verde- buffering misto cu bratele pana nu le mai simti- -sters surplusul cu o laveta curata- pana capata luciu - sters anvelopele cu solutie de inegrire de la procar- -sters bandourile de plastic negru cu solutie de la kent- -sters geamurile si oglinzile -sters jante - - alte nimicuri- Mi-a prins bine miscarea. A iesit cam asa, nu sunt multumit in totalitate, pt ca imi lipseste un spatiu unde sa nu astepte altii dupa mine- am spalat-o la selfwash lukoil- program non stop--1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Dupa sesiunea de ceara de acum 2 saptamani, am spalat iar masina astazi (dupa 2 saptamani). Spalarea a fost super usoara iar ceara solida face toti banii, fata de ceara lichida Ma-fra last touch e de o mie de ori mai buna si longeviva. Operatiunile: -prespalare cu inalta presiune- -galeata cu manusa si sampon pro x- -limpezire- -sters cu laveta microfibra- pe jante am spalat separat cu o perie pt jante sampon limpezit cu o fisa si sters- Totul a mers foarte usor, nu am frecat aproape deloc, nu am insistat nicaieri, nu este perfect, insa nu se prinde jegul. Pozele sunt din aceasi zi, masina isi schimba culoarea in functie de lumina.-1 points
-
Cristi, astept un review legat de antifonare, vs vechile masini, si eventual daca ai condus TSI si comparativ cu el. Unul mic scurt, sunt chiar curios, de suspensie nu te intreb ca stiu cum e.-1 points
-
Masina ta, banii tai Nu mai zic nimic, desi as avea ce. Drumuri bune si fara incidente!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00