Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
Revenim la serialul “Optionale, dar sa stim si noi” cu episodul 5 “Sistemele de asistenta sofer”. Pentru inceput sa nominalizam asistentii. Daca la Park Assist il aveam pe sfantul Eustatiu, acum la siguranta activa ii avem pe Lolek si Bolek. Sa raspundem intai la intrebarea fundamentala "Te poate omori o masina cu sistemele de asistenta semi-autonome active ?". Dupa 2500 km cu barca albastra va pot raspunde afirmativ. DA, masina te poate omori chiar de la primul drum. De altfel, poti muri si in Tesla fara probleme. Dar pentru asta trebuie sa fie indeplinite cateva conditii, cea mai importanta fiind ca soferul sa fie complet idiot sau complet neinformat. Sa facem putin si teoria chibritului. ACC & FA Amplasati in bara de protecție frontala, senzorii monitorizează zona din fata masinii și evalueaza continuu distanta, directia si viteza obiectelor din apropiere. Acest radar ofera date pentru doi asistenți care se pot achizitiona separat: Front Assist și Adaptive Cruise Control (ACC include FA). Cand distanța devine prea mica si covrigarul nu reacționeaza sistemul intervine automat: - In cazul ACC, sistemul reduce treptat si foarte lin viteza pentru a pastra o distanta de siguranta fata de masina din fata. Aceasta distanta se poate regla in 5 trepte. - In cazul Front Assist, sistemul actioneaza doar în cazul unei coliziuni iminente cu una dintre cele patru actiuni: a. alerta vizuală care anunță că distanța de siguranță a fost depășită. b. un semnal acustic și visual. c. scurtă apăsare automată a frânelor. d. frânare automată pentru a evita coliziunea sau pentru a reduce severitatea accidentului. Lane Assist Este un sistem care functioneaza in baza imaginilor furnizate de o camera video dedicata. Asadar, sistemul depinde in totalitate de calitatea marcajelor drumurilor pe care se circula. Blind Spot Detection Doi senzori radar situati in bare spate monitorizeaza o zona de pana la 20 metri în spatele masinii. Atunci cand sistemul detecteaza obiecte in miscare aflate in spate un LED amplasat pe oglinzile laterale alertează covrigarul. Daca soferul porneste semnalul pe partea cu vehiculul detectat, LED-ul începe să clipeasca, indicand pericolul. Directia de intareste opunandu-se miscarii spre obiectul in cauza. Cum se comporta in viata reala Lolek si Bolek ? Trebuie sa intelegi inainte de a te pune in miscare alaturi de aceste masinarii ca sistemele pe bază de radar oferite de Skoda sunt un surogat de level 2 autonomous car https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Classification. Asadar, mintea si bunul simt al soferului sunt in continuare la fel de necesare pentru a ajunge intregi acasa. Si asta nu se va schimba prea mult in urmatorii ani. Toate sistemele de asistenta se pot activa sau dezactiva foate usor. Skoda ofera inclusiv buton dedicat pe volanul multifunctional. Nici macar nu trebuie sa iti iei ochii de la drum pentru asta. Impresii despre ACC Singura comparatie care imi vine in minte acum pentru a descrie confortul oferit de ACC este suspensia hidraulica de la Citroen. Chiar pe cutie manuala, sistemul functioneaza fin si franeaza delicat pentru a tine masina in siguranta fata de obiectele in miscare din fata. Este extrem de confortabil ca masina sa franeze si accelereze singura, fara a depasi viteza de tempomat Am constatat ca distantele prestabilite sunt chiar sigure, merg fara probleme pe nivelul 2 de la minim la viteze de extraurban. Fara probleme functionarea ACC pana acum, chiar si pe ploaie torentiala. Il folosesc intensiv, inclusiv in oras. Impresii despre FA FA-ul are o functionare in general brutala si am observat doar doua actiuni in tot acest timp: a. un semnal acustic și visual. b. frânare automată pentru a evita coliziunea. Mi se pare ca intra in actiune foarte corect si doar atunci cand este strict necesar. Si cam asta este si scopul lui in viata. Impresii despre LA Acesta este singurul sistem care este mai ciudat in functionare. Odata activ, el scaneaza in permanenta benzile de demarcare si odata gasita o banda, sistemul va directiona volanul pentru a “tine banda”. Asta inseamna ca volanul de LA cu tinta pornita va avea viata lui separata si se va misca in permanenta in mainile tale. Tu tii de volan si il simti cum trage stanga-dreapta singur. Spooky dar nimic brutal. Actiunea este iarasi finuta si nu iti da emotii daca intelegi ca sistemul este atat de bun pe cat sunt si marcajele benzilor. Iarasi, actiunea soferulul este esentiala si pentru acest sistem pentru ca odata ce nu mai recunoaste banda LA-ul se dezactiveaza singur fara sa iti comunice explicit, ma rog ai un indicator de status pe CB. Daca lasi mai mult de 15 secunde mainile de pe volan vei primi un frumos semnal acustic pentru a te trezi in reverie. Era prea frumos sa mearga singura pana acasa, nu ? Din pacate la LA am gasit un mic bug. La Honda, cand depasesti fara semnal benzile, primesti o ditai alarma audio in care iti reaminteste sa te trezesti si bine face. La Skoda poti sa treci printre benzi fara semnal si nu te injura masina. Doar volanul se va lupta putin cu tine si se va opune actiunii. Mi se pare util sa ai o alarma sonora aici pentru cazul nefericit cand adormi la volan si orice secunda este esentiala atunci. Impresii despre BSD Aceiasi problema de la LA o am si cu BSD-ul. Nu ai alarma sonora cand sistemul detecteaza un pericol. Te vei lupta cu volanul cand BSD-ul vede obstacol si LED-ul din oglinzi se va aprinde. Mi se pare normal sa am o alarma audio foarte explicita pentru BSD. Sunt situatii in care esti cu ochii pe o laterala a masinii si iti vine obstacol in unghiul mort din cealalta laterala. O alarma audio este extrem de utila in aceste situatii pentru ca iti ofera informatia imediat fara a lua ochii de la actiunea curenta. Apropo, senzorii de BSD furnizeaza front de lucru si pentru Park Assist. Sunt extrem de utili pentru manevrele de iesire cu spatele in zone fara vizibilitate. Cum traim in pace cu masinile autonome de nivel 2 ? - Trebuie sa ne obisnuim foarte rapid cu distantele la care masina reactioneaza. Nu este asa de greu pe cat pare, sistemele sunt calibrate foarte fin si un sofer prudent se va simti ca acasa cu deciziile de distanta ale masinii. - Trebuie sa te obisnuiesti cu viata dubla pe care o are volanul si cu faptul ca asculta acum si de LA nu numai de manuta ta. - Trebuie sa fim si mai prudenti cu depasirile. Incepand cu pregatirea si in special cu revenirea pe banda. O revenire din scurt si in mare viteza relativa fata de masina din fata se va solda inevitabil cu o frana de FA sau de ACC. Asadar: - depasim intotdeauna in siguranta avand asigurate distantele sigure de repliere. Groaznic, nu ? - depasim intotdeauna cu tempomatul dezactivat. Ori de la maneta de cruising, ori piscand frana putin in pregatirea depasirii. Sau mai bine dezactivezi temporar sistemele de asistenta. Este foarte usor, ai buton dedicat pe volan pentru asta. Asta si pentru ca sunt si situatii cand aglomeratia impune un ritm de depasiri mai sustinut, de acord. Ti se pare complicat sa faci asta ? Daca Da, eu cred ca ti se poate parea la fel de complicat sa pornesti luminile de intalnire cand pornesti masina, sa semnalizezi parasirea benzii din manetuta aia din stanga, sa dai jos zapada de pe capota cand iesi pe drum, etc. Acestea sunt sistemele cu care trebuie sa ne obisnuim, acesta este viitorul masinilor personale. Par example, Honda are Sensing standard pentru orice masina de generatie noua incepand cu 2017. Civicul de la noi nu il poti comanda fara Sensing. Si vor urma toti producatorii acest trend. Testele EuroNCAP au inceput deja sa puncteze functionalitatea acestor sisteme fara de care nu se mai pot lua 5 stele. Ca si nota, ACC 10+++++, BSD si LA 8 pentru lipsa alarmei acustice. Ma impac foarte bine cu tehnologia asta si se potriveste manusa cu stilul meu de condus. Valar Skodulis !5 points
-
Poate aditivii o fac mai "eficienta". CO doar creste rezistenta la detonatie. Puterea calorifica (caldura de ardere) nu creste odata cu cifra octanica. CO mai mare permite un raport de compresie mai mare. Daca raportul ramane acelasi, nu obtii un motor mai "eficient". Ca mai ai si factorul turbina/boost care influenteaza consumul, asta complica calculele. Depinde foarte mult de softul masinii, cum se modifica avansul (si nu numai) in functie de benzina. Eu recomandam benzina cu CO mai mare pentru reducerea depunerilor de carbon (problema comuna la orice TFSI) si prevenirii detonatiei. Ca mai difera si puterea cu 2-3-5 cai, asta e alta poveste si nu cred ca proprietarul e interesat de acest aspect. Rog stergere daca nu se considera informatie utila si scuze daca este offtopic2 points
-
Salutare tuturor, mi-a ajuns si mie jucaria in sfarsit dupa 2 luni de asteptari. Passat R Executive 2.0 TDI 150 CP - Crimson Red Metallic Dotari -Pachet R-Line "Exterior" cu faruri de ceata -Privacy Glass -Blocuri optice spate LED rosu inchis -Jante aliaj "Soho" antracit,7J X17, anvelope self-sealing 215/55 R 17 Front Assist si City Emergency Brake Iluminare cu LED pentru spatiu picioare sofer si pasager App-Connect Computer de bord "Premium" cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Drive Net Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu sistem automat antiorbire pentru sofer, iluminarea vecinatatii si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Scaun sofer ergoComfort cu reglare inclinatie sezut si spatar reglabil electric Senzor de lumina pentru activare automata faruri si functie manuala "Coming home" si functie automata "Leaving home" Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii ESC, inclusiv ABS cu asistent frânare, ASR, EDL, EDTC si sistem de stabilizare a remorcii Sistem monitorizare presiune pneuri Pachet Business Comfortline Pachet Iarna - scaune fata incalzite / duze parbriz incalzite automat Aer conditionat automat „Climatronic" Adaptive Cruise Control - ACC Radio CD Composition Media 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate), display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 16,5 cm si senzor de proximitate interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB - conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm) Selectarea modului de conducere - Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Cruise control cu limitator de vitezã Volan multifunctional piele si maner schimbator de viteze imbracat in piele + alte optiuni mai putin importante1 point
-
Multumesc, explicatia ta pare destul de logica, revin cu detalii. O seara frumoasa.1 point
-
Arata foarte bine ceasurile,au intinerit mult interiorul in combinatie cu volanul de generatie mai noua. P.S. Farurile nu bat cam sus?1 point
-
1 point
-
La anvelopele de iarna vei gasi A la frânare doar la dimensiuni mici!1 point
-
1 point
-
daca ai sistemul Premium, cu senzori presiune roti - vezi modulul la scanare, cu VCDS-ul.1 point
-
Felicitari pentru achizitie si pentru toate modificarile aduse masinii. Ne place ceea ce faci, mai asteptam !1 point
-
Pai nu cred ca s-a inventat inca avelopa care sa franeze la fel de bine pe ud ca si pe uscat, asa ca n-ai de unde gasi asa ceva . Poate doar daca fac astia o avelopa dintr-un super material care mai intai usuca toata apa din jurul ei1 point
-
Un mic teaser dupa testele de aseara: Pun mai multe poze probabil in weekend cand o sa am timp sa le testez la maxim :). Merge faza lunga automata, lane assist,Traffic sign recognition cu harta de europa de est. Cea din urma desi da eroare de unavailable sau limited functioneaza fara probleme, cel mai probabil din cauza softului hackuit.1 point
-
da:)) Momentan ma bucur de ea. Am facut pana acum 4500 km. Cochetez cu ideea de downpipe si stage2 dar pana la urma cred ca o las stock hardware pentru ca la vanzare majoritatea fug de masinile modificate. Pana la urma cred ca o mai tin, ca si planuri de viitor am asa: 1. Jante OZ ultraleggera 19" negre si anvelope 235 35 2. Arcuri H&R -30mm + amortizoare sport ( la amortizaore sunt in dubii nu stiu pe ce as merge). 3. Distributia variabila pentru linistea mea1 point
-
Wow!! Felicitari @Doc Morelli pentru rabdarea de a scrie postul si de a exprima atat de bine functionarea sistemelor. Sunt perfect de acord cu tine ca este f usor sa intelegi sistemele astea, dar mai ales cu faptul ca ne fac viata mult mai usoara si ne ofera mai multa siguranta pe strada. @75NOR Exact ce ziceam si eu acum ceva timp, de atunci te-ai mai obisnuit si tu cu ele, desi ziceai ca sunt tare ciudate la inceput . Cine considera sistemele astea ca fiind proaste si ca ii pun viata in pericol, clar nu este un om care se poate adapta la ceva nou, indiferent de domeniu. Nu neaparat! In primul rand, cum ai spus si tu mai jos putin, nu se depaseste cu ACC pornit. ACC are alt rol, nu acela de a sta pornit cand faci depasiri din scurt. In general, stilul de a depasi din scurt nu corespunde unui mers relaxat cu ACC pornit. Deci, ori una ori alta. Nici asta nu e neaparat. FA intervine daca ai o viteza extrem de mare fata de masina din fata si nu franeaza mai mult decat e nevoie cu adevarat astfel incat sa nu il pupi pe cel din fata, cand distanta se mareste intre tine si cel din fata, FA nu mai franeaza. Totodata cand consideri ca nu mai e cazul de franare la repliere, poti atinge foarte putin acceleratia iar FA va inceta sa actioneze peste ceea ce faci tu. Pot sa spun ca in cei 17k km pe care ii am cu masina pana in prezent, am facut multe depasiri de genul si nu am avut probleme cu FA-ul, mi-a franat cand chiar a fost nevoie si nu mai mult decat a fost necesar ca sa nu ma urc pe cel din fata mea (insa eram foarte aproape de cel din fata si oricum eu eram deja cu frana pusa). In schimb, FA ma face sa ma simt mai confortabil in oras. Te scapa de acele momente in care in aglomeratie, asigurandu-te ca sa schimbi banda, cel din fata franeaza brusc iar tu cand intorci capul deja e prea tarziu, sau cel putin ai mari emotii ca nu prea ai sanse sa te mai opresti. Am avut vreo 2-3 situatii cand FA m-a facut sa rasuflu usurat in oras la faze din astea, punand frana chiar inainte sa observ eu ca cel din fata e aproape oprit brusc. 10+ pentru posturile pe care le faci! Ar fi foarte util sa se mute posturile noastre despre asa ceva in aria in care se discuta despre sistemele astea.1 point
-
1 point
-
Sincer, nu vad de ce se mira lumea cand n-ai leduri...Nici eu nu am led-uri si n-am nici o problema.Daca nu circul noaptea, de ce sa dau 1800 euro in plus?1 point
-
O bere, un topic dedicat pentru masina frumos scris, prezenta obligatorie la toate meetingurile VWforum, etc...1 point
-
Mie imi pare ca esti prea preocupat de consum, la o masina la care economia nu este scopul. In plus, din experienta, consum mai bun scoti cand nu mai esti atat de preocupat de asta, si mergi exact cum se simte bine masina, simtind turatiile optime de regim si schimbare a vitezelor, fara ochii pe CB... Incearca si o sa vezi.1 point
-
N-am apucat, incerc zilele astea. Sincer sa fiu nu-mi fac griji in privinta asta, prin US mai toata lumea duce masinile astea in stage2 (unii chiar si mai departe acum cu noul kit ultracharger de la APR, 500+) si isi muta LC-ul la 6000rpm dupa care o ard pe la dragstrip toata ziua. E totusi un feature stock LC-ul asta, ma astept sa fie totul dimensionat in consecinta Ma, da si nu Nu mi-am schimbat teribil de mult parerea sincer sa fiu. Probabil ca intr-adevar am subestimat grosier factorul "fun" al unui benzinar de genul asta dar pentru motoarele mai mici, raman la vechea parere. Daca ma pui maine sa aleg intre 3.0TDI si 2.0TFSI (cel normal, nu nebunia d-alde Golf R) cred ca tot pe 3.0TDI as merge, am fost mega incantat de motorul ala. 3.0TFSI e intr-adevar in alta liga1 point
-
VSSZZZ5FZJR023243.pdf VSSZZZ5FZFR092668.pdf VSSZZZ1PZCR027506.pdf1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Desi a fost foarte cald, m-am apucat de treaba, nu am mai avut rabdare Am schimbat oglinda dreapta cu cea rabatabila, cred ca saptamana viitoare finalizez retrofitul la oglinzi rabatabile. Dupa care, m-am apucat de schimbatul difuzoarelor si grilelor. Difuzoarele mari fata si spate au fost plug and play, la fel si tweeterele din usile spate. Cele din bord au mufa diferita, neavand depinator, dar avand mufele venite odata cu difuzoarele, am taiat firele si le-am unit cu cele vechi. Ma gandesc sa pun subwooferul pe polita spate, la fel ca la A4, nu se va vedea nimic insa voi avea difuzorul aproape, decat la roata de rezerva. Grilele, aici nu a mers totul cum am planuit. Daca la usile fata a fost plug and play, in spate a trebuit sa bricolez un pic. Eram constient ca spatele difera, insa diferenta nu este foarte mare, doar de latime, aprox 1 cm. Am mutat un pic gaurile si au intrat, ma multumeste rezultatul. Ce nu se potriveste deloc, forma total diferita, capacele tweeterelir din usile fata, va trebui sa caut dedicate A5. Amplificatorul il voi conecta cand voi merge la cata181 pentru retrofitul la MMI 3G. Diferenta de sunet nu este wow, deocamdata, sunt sigur ca voi observa diferenta cand retrofitul va fi complet. Si cum fara poze, vorbaria goala nu face doi bani, iata rezultatul final.1 point
-
continuam Ziua 2: Am facut rost de cateva unelte mai bune : Si am reluat de unde am ramas, am tras cablajul pentru urmatoarele 3 antene, am venit cu el prin pragul pasagerului: -prima antena pe drum vine in polita de la luneta, din pacate am tras numai cablajul, urmeaza sa desfac sa pun si antena. - a doua antena a venit la roata de rezerva, cu ocazia asta am dezlipit si abtibildul cu datele masinii si a fost laminat/plastifiat, sa reziste mai bine in timp. - ultima antena va veni afara in bara spate, tras cablajul trebuie sa dau bara jos si sa o montez. Daca tot era demontat, am tras si cablajul pentru Side assist, acesta pleaca cu celelalte cablaje, pana la bancheta spate si dupa tras prin pragul soferului pana in fata. Probabil saptamana viitoare(era in plan maine dar anulam) voi pune pinii in mufa care face legatura cu usa(sa descopar exact cum scot mufa interioara) si poate sa trag cablajul prin usi pentru manere si lampa de side assist. Am avut o tentativa, dar nu am reusit sa scot fata interioara macaraua.1 point
-
Investitia in masina? Toata? E un numar de mult uitat, de care nu mai tin cont. Dispare orice indoiala de "prea mult" cand o vad in parcare.1 point
-
Eu sunt multumit de produsele Leather Master, dar iti recomand sa iei tot kit-ul. Mi se pare mai important sa cureti volanul periodic, decat sa dai cu Protection cream peste mizerie. Kit-ul contine Soft Cleaner si Protection cream, exact ce trebuie la o masina noua si intretinuta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Totusi, nu ma pot abtine sa zic.. nustiu cum puteti configura asa masinile.. nu o lua in nume de rau, dar farurile cu LED faceau fiecare banut ... cum sa nu le iei... nici macar xenon ... si un retrofit e extrem de costisitor... In anul 2017 unde totul este led, adaptiv, inteligent, etc.. si cu atatea sisteme misto pe masina.. iei halogen .. off Chiar sunt curios, ce te-a facut sa iei anumite optiuni inteligente si misto pe masina, si totusi sa sari farurile de orice fel... Succes si scuze de critica !1 point
-
Salut. Din Decembrie 2016 sunt fericitul posesor al acestui Golf, nu am avut timp sa ma ocup si de acest post dar acum a venim momentul sa continui istoricul masinii. Am cumparat masina la 172k km iar pana acum am facut aprox 8000 fara probleme. Singurele modificari aduse sunt etrierele vopsite rosu si cateva leduri in locul becurilor clasice la interior.1 point
-
Va multumesc pentru ajutor si apreciez asta, dar cum spuneam mai sus, nu fac nimic de capul meu, valorile sunt stabilite de tuner nu de catre mine, iar manualul avansat pentru SPS confirma valorile recomandate si o sa fac loguri sa ma asigur ca totul e ok. Din cate observ sunt inteles usor gresit, nu trag de masina sa scot consum record, dovada consumul meu mixt de 9,5 daca exclud drumurile foarte lungi, deci eu zic ca asta nu e consum de pensionar nici de mers subturat, nici de mers tare. De asemenea, nu trag nici exagerat de tare de ea in 99,99% din timp ca alti posesori de 2.0tfsi K04 stage 3, imi place sa am rezerva de putere. Cand trag de ea atat consumul de carburant si ulei cresc sesizabil, in rest consuma mai putin decat se asteapta lumea, dar cum majoritatea cu set-up ca al meu le alearga de fac spume normal ca eu par obsedat de consum. Conduc de 11 ani, sunt motociclist la baza, stiu mai bine decat majoritatea de pe aici ce inseamna sa conduci strict de placere si sunt extrem de pretentios in privinta starii tehnice a fierului. Mi-ar placea sa ne cunoastem live, daca ajung prin Bucuresti sau e vreo intrunire vwforum mai mare, in scris e greu sa explic cu lux de amanunte ce fac, cum, de ce si ce vreau de la masina, dar ce e clar e ca nu o sa-mi bat joc de banii mei, implicit de masina.0 points
-
Reclamatie in ce sens? mi s-a oferit ce am cerut, nu mi-au facut nici mai mult, nici mai putin, a fost nevoie doar sa insist si sa pun intrebari, daca taceam plateam 360 ron. 1. pana la urma dupa insistente am obtinut si pretul oferit prima data. 2. mi-au schimbat piesele asa cum am cerut, si mi-au dat piesele vechi inapoi, drept dovada ca le-au schimbat. Faza cu lichidul de frana, am sesizat-o in drum spre casa, cam dupa 20-30 de minute, nu a fost nevoie sa bag in marsarier decat cand eram aproape de casa, atunci am repetat operatiune si mi-a cazut fisa, cum ca din moment ce a impins pistoanele de etrier maxim in interior sa incapa placutele noi (cele vechi mai aveau 5mm maxim) inseamna ca a dislocuit niste lichid de frana care s-a intors in vas). Am rezolvat singur problema, si pe masura ce merg la service-uri, imi dau seama ca sunt un bou, si ca as putea sa-mi fac eu mentenanta fara probleme. Mi-am schimbat singur placutele pe fata, si am facut treaba mult mai buna, curatat cu peria rotativa jantele+ butucii+ culisele unde aluneca placutele, uns cu vaselina cuprata, uns culisele cu vaselina siliconica pe interior, montat tot si strans cu dinamometrica. O sa mai merg la ei, doar pt operatiuni foarte simple, cum ar fi un schimb de ulei, asta ca sa mai completez istoricul online, altfel n-as mai calca pe acolo niciodata. Sunt un tip foarte exigent, si momentan nu mai sunt primit la vreo 3-4 service-uri din Bucuresti, unele cu feedback foarte bun pe forum, din cauza ca nu-mi tin gura inchisa. Ori facem treaba, ori ne lasam de meserie.-1 points
-
Nu îți fa mari iluzii ca scapi de consum de ulei, motorul acela este un,, oil killer". Un Ravenol 5w40 VST ar mai putea ameliora un pic situația.-1 points
-
Cristi, ai dreptate, problema este ca eu am ajuns sambata la ora 9 am. In service era 1 om, la receptie service si inca unul la vanzari. Deci nici nu aveai cu cine sa vorbesti. Per total sunt oarecum multumit pt ca s-a lucrat cu atentie, am avut supraveghere asupra masinii mereu, protectie, curatenie, rapiditate, s-a respectat procedura de schimb. Ba mai mult, mecanicul (caruia nu-i stiu numele) a venit si mi-a spus ca placutele pe spate care vreau eu sa le schimb, mai merg lejer 10.000km insa din cauza ca aveam deja piesele noi si programarea, si timpul pierdut le-am schimbat si alea. (nu am senzor de uzura la puntea spate). De mecanic sunt multumit, chiar daca s-a intamplat faza cu lichidul de frana, am patit chestii mult mai nasoale in service-uri decat atat, daca iti spun ce mi-am schimbat placutele de frana la cel mai tare service de aici de pe forum si ca am cazut itp-ul la 5 zile dupa, pt ca nu aveam frane ce zici? si inainte sa plec din service i-am reclamat ca nu am frane si a zis ca se aseaza ele. Revolta mea e asupra omului de la receptie, care chiar nu avea chef, toti avem zile proaste, insa asta e meseria, esti intrebat, raspunzi, nu te eschivezi si interpretezi sau iti exprimi opiniile. Si eu fac greseala asta des, raspund cu propria opinie cand defapt exista un raspuns standard, e o greseala mare.-1 points
-
Am avut si eu BKC si l-am dat pe la 315.000km. Acum are vreo 330.000km. Ambreiaj original, axa cu came originala cu sanfren pe ea, tacheti originali, turbo de fabrica. Masina buna, insa deja veche, se stricau diverse si eu voiam o masina in stare perfecta (ceea ce insemna prea multi bani pompati intr-un sac fara fund)- probleme care au aparut - spart radiator - antigel-ulei, desprins un cheder la usa sofer, s-a rupt o sufa macara dreapta spate in concediu in Grecia, s-a defectat senzorul de capoda, si din cauza lui nu mai reseta martorul de nivel ulei scazut, plus alte cateva maruntisuri ce mi-au pus capac. Masina e ok, insa e veche, daca eram destept, imi luam passat b5 sau a4 b6, si in loc sa bag bani intr-un golf atunci, ii bagam in ceva mai solid/suspensie mai buna, calitate mai buna per total. Parerea mea, cu toate ca am avut golf, si inca detin tot un fel de golf, sunt niste masini de consum, cu miile pe strada, care nu exprima mare lucru si in care nu merita sa pompezi bani, pt ca nu e ceva emblematic, e doar un simplu golf, daca vrei ceva emblematic, te poti orienta spre altceva.-1 points
-
Placutele originale date jos de mine cand am schimbat pe fata erau Jurid, deci da, ai dreptate. La masina actuala am pus placute TRW fata spate (cotec) originale cu holograma si sigiliu, si franeaza la fel de bine ca si cu cele Jurid de fabrica. La fosta masina am pus discuri ate si placute ate ceramic si nu am avut nici o problema, frana foarte foarte bine. Am avut tot trenul de rulare schimbat cu produse noi lemforder, inclusiv rulmenti si arcuri/amortizoare, poate de asta nu mi s-au ovalizat niciodata discurile. La schimbarea discurilor si placutelor, s-au verificat de fiecare data culisele, sa nu aiba joc, si sa fie gresate.-1 points
-
Am citit de multe ori aici despre faptul că dacă completezi ulei des ai mereu ulei proaspăt! Va spun sincer că este o mare prostie! Dacă completezi un ulei prost, vei avea în motor un ulei prost dar.... proaspăt! Dacă motorul este uzat sau prost conceput și nu rezolvi problema, degeaba bagi mereu ulei în el, acesta se depune exact acolo unde nu trebuie și afectează senzori, Egr, turbina și alte locuri de îți pui mâinile în cap. Fie repari motorul, fie schimbi mașina și lași pe altul să își bată capul cu ea.-1 points
-
La nici 2 saptamani dupa ce am ridicat masina, am parcat-o unde o las de obicei, si dimineata baietii mi-au gazat-o maxim cu bitum (masina alba). Ea arata cam asa, in proportie de 70%, nu a iesit la spalatorie cu nimic, spuma activa, jet, etc. Am spalat masina bine de 2 ori spuma activa+ limpezit (nu am sters-o), am dus-o intr-o hala inchisa, si cu doua spray-uri Ma-fra DecaFlash, a iesit noua, avea si putine pete pe plafon de la rasina, de la vechiul prop, a iesit tot, inclusiv jantele, plafonul, si cel mai important, decontaminare parbriz si geamuri, iar stergatoarele merg ca noi dupa operatia asta. Chiar recomand produsul, faceti asta odata la 1-2 ani, nu ataca deloc lacul (e un fel de gaz lampant, e intre motorina si benzina, o benzina mai slaba).-1 points
-
Toate cele bune Doomy, stiu cum e si n-ai ce face, trecem peste. A ramas ca ne vedem odata si odata, poate vi la o intalnire duminica, sau de ce nu o iesire in alta parte. Cat despre compresor, am fost inspirat si am pastrat compresorul de pe vechea masina cand am vandut-o, este exact ca si al tau, si isi face treaba cu brio. Evita sa-l folosesti foarte foarte des, pt ca scurteaza viata bateriei.-1 points
-
Frumoasa masina, dar sincer e ciudata configurata. Stopuri LED pe spate + halogene pe fata ).Pacat... doar prin Turcia am mai vazut configuratii de genul. No offence. Sa te poarte cu placere-1 points
-
Masina ta, banii tai Nu mai zic nimic, desi as avea ce. Drumuri bune si fara incidente!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00