Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2017 în toate secţiunile
-
10 points
-
8 points
-
Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute. Fiecare cu gusturile lui si deci fiecare isi va modifica masina personala dupa cum ii place, asa ca buna alegere atata timp cat tu esti multumit.3 points
-
Va multumesc pentru ajutor si apreciez asta, dar cum spuneam mai sus, nu fac nimic de capul meu, valorile sunt stabilite de tuner nu de catre mine, iar manualul avansat pentru SPS confirma valorile recomandate si o sa fac loguri sa ma asigur ca totul e ok. Din cate observ sunt inteles usor gresit, nu trag de masina sa scot consum record, dovada consumul meu mixt de 9,5 daca exclud drumurile foarte lungi, deci eu zic ca asta nu e consum de pensionar nici de mers subturat, nici de mers tare. De asemenea, nu trag nici exagerat de tare de ea in 99,99% din timp ca alti posesori de 2.0tfsi K04 stage 3, imi place sa am rezerva de putere. Cand trag de ea atat consumul de carburant si ulei cresc sesizabil, in rest consuma mai putin decat se asteapta lumea, dar cum majoritatea cu set-up ca al meu le alearga de fac spume normal ca eu par obsedat de consum. Conduc de 11 ani, sunt motociclist la baza, stiu mai bine decat majoritatea de pe aici ce inseamna sa conduci strict de placere si sunt extrem de pretentios in privinta starii tehnice a fierului. Mi-ar placea sa ne cunoastem live, daca ajung prin Bucuresti sau e vreo intrunire vwforum mai mare, in scris e greu sa explic cu lux de amanunte ce fac, cum, de ce si ce vreau de la masina, dar ce e clar e ca nu o sa-mi bat joc de banii mei, implicit de masina.3 points
-
Alt exemplu: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gmq70.html http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AmaKfcf74s50J%3Awww.auto-agent24.de%2Fbestand.php%3Fid%3D246942367 &cd=9&hl=ro&ct=clnk&gl=ro Cumpărată din DE cu 10.990 € NEGOCIABIL, la vanzare in RO cu 13.000 € "ușor negociabil", intre timp a pierdut pe drum și 32.000 km, ca deh, pragul psihologic al romanului.2 points
-
2 points
-
Îți mai aduci aminte când lăudai diesel și nu vroiai sa auzi de benzina? te mai intorci la diesel?2 points
-
Raspunsul scurt, conteaza orice metru in minus la franare. Un pieton evitat, un gard, un pom. Mai mult decat asta e vorba de cat de rapid poate decelera, concret daca impactul este inevitabil conteaza daca se intra cu 50kmh sau cu 20kmh..nu mai spun daca e diferenta mai mare. Masina indiferent de putere, de frane, comunica cu soseaua doar prin anvelope. Nu as face vreodata rabat la ele. Mult din timp, iarna se face franare pe ud. Insa eticheta asta cu franarea pt mine e doar o parte din alegerea unei anvelope. Nu as lua strict pe acest criteriu.2 points
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.1 point
-
1 point
-
Mie imi pare ca esti prea preocupat de consum, la o masina la care economia nu este scopul. In plus, din experienta, consum mai bun scoti cand nu mai esti atat de preocupat de asta, si mergi exact cum se simte bine masina, simtind turatiile optime de regim si schimbare a vitezelor, fara ochii pe CB... Incearca si o sa vezi.1 point
-
Dupa o luuuuunga asteptare, ieri m-a sunat dealerul si m-a anuntat ca masina a intrat in tara. Am achitat restul de bani, in maxim zece zile ar trebui sa fie la mine in curte. Mult a fost, putin mai este.....1 point
-
Nu mai baga benzina de 95 daca o bagi din considerente financiare, crede-ma ca, cu cea de 99 scoti un consum mai mic si tot dracu ala e. Masina aia nici stoc nu agreaza benzina de 95, dar modificata Consumul de 7.4 il obtii numai daca mergi pana in 100km/h cu aer pornit, deci e bine cum reusesti sa te abtii la autostrada. La mine cel putin nu a consumat niciodata sub 350-400 grame de ulei la fiecare 1000 km. Impresia mea generala este ca mergi foarte subturat si cu ochii la consum. Ti-am zis inca de cand ai cumparat masina ca nu este o masina care tine cu casa, dar te rog eu nu mai merge cu benzina de 95 in ea, setarile alea se stabilesc in functie de temperatura,elevatie, cifra octanica,modificari hardware. Nu poti pune dupa ureche niste setari pentru ca mai rau faci. Ramai in 5 4 9 daca vrei un consum mai bun,cu benzina de 98+. Mergi in 8 5 9 pentru performanta (vara) numai cu benzina de 98+ si 8 6 9 cand mai scad temperaturile pana spre 20 grade. PS: normal ca nu mai mergea la 42 grade daca mergi cu timing 2. Incearca sa nu il mai scazi sub 4si foloseste benzina 98+ si nu va mai ingenunchea la caldura1 point
-
@razvancc, atenție si la data fabricației, pe stoc găsești cu si fara FL. La cele fără FL discountul este mai mare. Edit: La mine după 8 zile de la plata avansului nu s-a schimbat nimic in statusul comenzii. La voi dupa cate zile s-a modificat statusul comenzii / perioada de fabricatie?1 point
-
urmeaza sa schimb furtunul de admisie cu unul mai mare si fara rezonator, o sa apara putin-putin whine in curand Sper totusi sa nu fie prea mult.1 point
-
Personal nu am studiat cum se face testul si diferențierea pe clase la frânare iarna. Carosabil doar ud, zăpada, polei sau combinatii. Dar personal nu am facut rabat (in limita bunul simt) si am ales clase superioare pentru ca in mintea mea asta s-a tradus si in calitate mai buna a anvelopei, a compoziție, a durabilitatii...1 point
-
@razvancc acuma depinde care is așteptările tale în ceea ce privește dotările unei mașini noi. Adică să nu cumva sa te trezesti peste 1000 km ca iti pare rau ca masina nu are cine stie ce dotarea de bun simt!1 point
-
Am facut de cateva ori aceasta transformare (inclusiv fata noua, interior, fata SUA, etc)- necesita si lucrare de tinichigerie - inlocuirea ochelarilor din spatele lampilor, bara spate, hayon, lampi, mufele - plus modificarea instalatiei electrice - si recodarea centralei electrice, astfel incat sa lucreze corect cu noile lampi.1 point
-
Inlocuieste senzorul de temperatura ,afecteaza grav dpf-ul1 point
-
Aceste valori (pana la 1L la 10-15.000 Km) sunt valori normale de consum, nu reprezinta "probleme". Deci @Casio 68 ai bagat aditiv in motor fix degeaba.1 point
-
In weekend am facut proba cu un etrier, sa vad cam ce distantier mi-ar trebui. Se pare 15mm (cum e in poza) este ok, insa nu stiu cum vor sta rotile dupa. Vedem dupa mai multe probe. Apoi dupa ce i-am dat jos, am lipit stickerele si am pus pe hold operatiunea, pana ma intorc din vacanta. Dupa care, am montat inapoi si m-am apucat de curatenie. Am curatat atent jantele, interiorul si exteriorul, ca de obicei personal. Urmeaza peste 1000km la sfarsitul saptamanii (Thasos) si vreau sa fie totul ok. O mai spal odata miercuri, inainte de plecare. Azi am montat si cureaua de accesorii, a durat 5 minute.1 point
-
1 point
-
salutare tuturor, Vroiam sa va impartasesc si eu "minunata" experienta de care am avut parte si nu oriunde ci in Turcia. Dupa aproape 600 km Bucuresti - Istanbul, a doua zi plec spre Marmaris. la iesirea din Istanbul se aprinde in bord martorul de la bujii, opresc motorul aproximativ 2-3 min, pornesc si becul s-a stins,masina s-a comportat perfect. Dupa aproximativ 200 km martorul s-a aprins din nou, impreuna cu cel de la catalizator si masina a intrat in limit - mode ( mai mult de 100 km la ora nu mergea ). Ajuns in Marmaris si mers la un service, facut constatare Valva EGR. Inlocuire deoarece vine impreuna cu racitorul. Piesa OM pret 400 euro + 100 manopera. Masina are 135000 km.1 point
-
T10143........... cred ca nu o sa uit prea curand codul asta de piesa.....mi-a mancat nervii aproape o luna de zile........ Cata dreptate ai avut Cataline cu "poate deveni un cosmar" ------------------------------------------------------------------------------------ Si uite asa am ajuns sa raman aproape o luna fara exploratorul meu. Inainte de a schimba ambreiajul m-am documentat si am decis ca NU voi schimba simeringul de la vilbrochen decat cu scula speciala T10134 asa ca am plecat pe premisa ca schimb doar ambreiajul si ulterior voi schimba si simeringul. Cand am dat jos volant de pe masina , simeringul meu era aproape descompus , a iesit chiar putin din locas .......am ajuns la punctul in care nu mai puteam sa dau inapoi sa il pun asa cum era. Cutia de viteze era plina de ulei ars de la simeringul vechi.... Am decis sa sa montez simeringul nou manual , fara alta solutie la orizont ..... am incercat pe cat posibil sa il pun conform manualului , intr-un sfarsit am reusit sa il pun , chiar in specificatii ....... Dar nu a fost sa fie , am asamblat masina , am dat la cheie ......a pornit foarte frumos .... si cand ma pregateam sa pun si scutul pentru asamblarea finala........a inceput sa balbaie si sa curga ulei pe sub masina Am dat jos in aceiasi zi inca odata cutia de viteze si am constatat ca tot uleiul a curs pe langa simering .... Deja ma luasera toate spumele , ziua era moarta si nu aveam ce sa mai fac, asa ca masina a ramas dezasamblata in service...... Imediat am inceput cautarea pentru presa T10134 dar pana la urma tot Catalin @EEXCALADE mi-a salvat pielea prin recomandarea unui coleg care are in posesie aceasta piesa . Pana sa gasesc presa si sa o primesc primesc prin curier , au trecut 2 saptamani , intre timp eu am inchiriat o masina iar unele deplasari interne le-am facut cu avionul si uite asa a trecut timpul. In sfarsit a sosit presa T10134 la mine .... iesea deja putin soarele pe strada mea... Am incercat si varianta de a aduce un specialist sa imi monteze simeringul dar din pacate a cazut din cauza disponibilitatii lui, asa ca am luat problema in mana si impreuna cu mecanicul am urmat procedura de instalare : Dat baie de ulei jos , Calat distributie la punctul mort superior, curatare zona...........tooootttttt ce scria in manualul lui . Sursa principala de inspiratie a fost filmuletul de mai jos: Foarte util ! Bunnnnnn , am pus simeringul , am lipit baia ( am asteptat peste noapte sa se lipeasca amandoua) apoi a doua zi am asamblat masina : Mi-a tremurat mana cand a fost vorba sa o pornesc , dar minune ca a pornit la sfert de cheie ! A ramas pornita pe rampa in viteza 1 cu rotile suspendate cam o ora , timp in care nu a curs nimic. ( monitorizare la lupa) Motorul merge rotund , fara probleme. Au inceput testele si rodajul de ambreiaj , dupa 100 km prin Bucuresti am iesit pe autostrada si am crescut vitezele treptat sa vad daca este ok. Totul merge perfect! in sfarsit ! Si uite asa am reusit sa fac un schimb de ambreiaj care m-a costat peste 2500 lei :))) doar in "manopera" Omul mai si invata din greseli. Acum doar vreau sa recuperez plimbarile pierdute cat masina a fost in service To be Continued....1 point
-
Hei am reusit sa o inmatriculez gata avem numere. La bord am doar 350 km facuti, abia incep sa invat masina, motorul este foarte silentios cu diesel pus de la Omv MaxxMotion, o sa incerc si Rompetrol. Cat despre masina, este fenomenala, foarte comoda si sprintena, am facut trecerea de la un Polo 1.2 benzina, deci ... Zilele acestea voi intra in detaliu pe consola centrala sa o invat mai bine. O sa revin cu mai multe poze.1 point
-
Intrebare, ca nu am apucat sa te intreb la intalnire. Am vazut cand ai plecat. Care-i scopul semnului "R" pe spate ? In rest, masina arata bine, bravo. Farurile le-am mai vazut pe net, arata bine si par de calitate.1 point
-
@The_Ego sa fii foarte atent daca primesti accept de inlocuire janta de la asigurator, daca ai primit intrebarea despre vopseaua de pe jante, e clar ca ei au in cap sa o vopseasca, cel mai probabil pe ideea ca nu te prinzi (si e greu, daca le iese bine), astfel ei ar ramane cu o janta noua pe care o vor valorifica. Sunt in stare de magarii din astea "prietenii" nostri de la PBN.1 point
-
1 point
-
Poate foloseste cuiva.... Si poate asa vor intelege si multi colegi de forum de ce preturile din Romania sunt mai mici decat cele din Germania si alte tari https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GmysH.html Raportul_autoDNA_WVWZZZ3CZEE515356.pdf Istoric pe scurt al masinii : Masina avariata cumparata din Cehia in februarie 2017 cu suma de 14 150 euro si vanduta in Romania in august (reparata si full, inclusiv piele - cum le place romanilor-) cu suma de 19 990 euro1 point
-
Pentru ca cel din fata ta, sau din sens opus, sa vada mai bine ca ai semnalizat . Cu siguranta intensitatea mare a DRL-ul deranzeaza si obtureaza semnalizarea.1 point
-
1 point
-
Personal, mi se pare inoportuna inlocuirea unei grile OEM de S5 cu una AM, a se citi replica de RS5 ( chiar replica de RS6; rs5 b8.5 nu are Quattro scris) doar pt ca are acei faguri. Fata de cea oem inteleg ca e mai ieftina, dar sunt totusi peste 200euro pentru o grila la care nu ai garantie ca vine perfect sau doamne fereste, e foarte fragila.1 point
-
ma, de ce sa zic, mie-mi place grila de RS. Doar ca varianta OEM este inuman de scumpa (~1.000€) iar replicile sunt de jdemii de tipuri. Exista unele facute f ok dar sunt ca unicornii, toti au auzit de ele da' nimeni n-a vazut E o posibilitate buna sa o las asa stock si sa fac o miscare doar daca apare un OEM la vanzare la un pret decent ca 1.000€ n-am innebunit sa dau pe o grila. O sa mai ma uit intre timp si dupa replici, poate gasesc unicornul desi m-a cam dezumflat experienta de ieri...1 point
-
Inlocuieste senzorul de presiune diferentiala,pune oe sau bosch1 point
-
Multumesc tuturor pentru urarile de bine, va doresc la fel si masinilor voastre drumuri bune de asemenea! @bubu182 stiu ca farurile LED sunt frumoase, dar crede-ma masina arata mai bine decat in poze cand sunt langa ea, e o frumusete! Cat despre faruri, eu voi merge doar in oras cu ea in majoritatea timpului, nu am vazut chiar necesar sa am LED, pentru mine era doar un moft sa spunem. Se vede foarte bine si cu Halogen. @mah2m2c acea husa de protectie pentru cheie am cumparat-o eu. @75NOR am prieten cu Golf R 2016 avea jante stock de 18, si zdruncina destul de tare masina, le-a facut replace cu 17' OZ, am condus pe 18 si sincer se simte mai bine pe 17, eu vreau mai mult comfort decat sport si druncinaturi. Pot cumpara oricand niste OEM-uri pe 18 dar sincer nu vreau, poate poate in viitor ii cumpar niste Monterrey 18' fiind singurele jante care-mi plac. Am ales din prima pachetul R-Line, celelalte passat-uri simple nu-mi plac ca si design, deci no way sa renunt la R-Line! Am facut cu masina vreo 300 km pana acuma, motorul este foarte silentios in mers sunt super multumit. Ca si consum am vazut pe consola 6.6 mixt. Oricum nu ma intereseaza consumul deloc, pe mine sa intereseaza comfortul si sa mearga bine masina.1 point
-
Posteaza eroarea asa cum apare pe VCDS.1 point
-
1 point
-
am incercat azi la Avia Pantelimon, cf indicatiilor din primele pagini ale topicului, activare 5 semnalizari confort (s-a salvat valoarea 5 in loc de 3) si activarea celei de-a 2-a lampi de ceata. Nu a mers niciuna dintre activari :)1 point
-
Bine explicat Tizule. Pentru cei care au un buget destul de limitat mai ales in ce priveste optiunile (ca tot vad ca s-a discutat mai sus de tot felul de optiuni), eu care nu am sisteme de siguranta d'astea moderne pe masina , va mai pot indulci "durerea" spunand ca puteti trai foarte bine si fara ele. Personal nu am incredere in ele si nu le duc lipsa absolut deloc. Am avut de curand o situatie in care de as fi avut FA (si activat), praf ma facea in spate un Viano pe Valea Oltului. Nu ma simt deloc obosit ca nu le am cand merg pe autostrada sau in coloana. Dar, daca e cineva care chiar merge destul de mult in afara localitatii, atunci da, s-ar putea sa ii faca viata mai confortabila. Personal consider aceste pachete de siguranta extrem de scumpe in general la mai toti producatorii. Din punctul meu de vedere ar trebui sa coste maxim 500 EUR toate, dar ma rog.0 points
-
Imi arata inca 1200 km pana la urmatorul schimb, daca depasesc cu 1000 de km schimbul nu e problema. Dar motivul principal este lipsa de mecanic La service-ul la care merg eu mereu (service-ul unui prieten) tocmai a ramas fara 2 mecanici foarte buni. Daca nu rezolva situatia pana ma intorc, o sa merg la reprezentanta sau ma supar si-l schimb eu LE: glumesc, nu-l schimb eu, n-am eu talentul asta0 points
-
Am mai făcut o scanare cu VCDS-ul, am remarcat că folosirea ac corespunde și ea unei creșteri cu 4% a depunerilor de cenușă de ulei. Chiar cu mers foarte mult în oraș cu AC on tot sunt cu 10% sub valoarea de referință. Am vorbit pe topicul despre aditivi că mai folosesc ceva pentru îmbunătățirea arderii, nu sunt sigur că dacă folosesc doar ulei aș obține valorile acestea. Dacă vrea cineva cifre i le dau în privat. Am un prieten care monitorizează și el valori din Dpf și a ajuns la concluzia că Liqui Moly 5122 adaugă cenușă în plus față de motorina curată. Nu mult, doar niște procente în plus. El nu a vrut să bage ulei, mașina îi reacționează bine la 5122. După ce am avut neplăceri cu motorina de la LUKOIL și mi-am jurat că nu mai bag de la ei, un prieten care bagă la mașina de serviciu mi-a spus că acum o au bună. Am băgat și eu ieri din aia scumpă la preț de ieftină și tot am un ușor ronțăit de injectoare peste 2000 de ture. Față de Rompetrol unde sunetul motorului are o tonalitate gravă, cu Lukoil are o tonalitate mai înaltă. Am remarcat că trage sesizabil mai bine la turații joase dar cel mai evident este consumul. Clar consumă mai puțin! Însă cu Rompetrol, fie Efix sau EfixS îmi place mai mult cum merge. Zero ronțăit de injectoare, relanti foarte liniștit. Vorbesc despre motorină cu ulei 2t, mi se pare că a trecut o veșnicie de când bag Am mai sesizat ceva: cu motorină Rompetrol consumul instant stă la 0,5-0,6 l/h. Doar când vin de la drum stă la 0,4 l/h. Cu motorina de la Lukoil imediat cum s-a încălzit un pic se stabilizează la 0,4 l/h. Dacă ar păstra calitatea nu ar fi o alegere rea deloc însă după ce am pățit cu câteva luni în urmă de plangeam pe topicul despre injectoare chiar îmi este teamă să o folosesc constant.-1 points
-
Am venit cu amintiri,mai exact cu masina putin stearsa de o soferita din Bacau care a plecat de la indicatorul de STOP pana sa pararesc intersectia. Efectiv nu era nimeni in spatele meu, dar a fortat fara vreun motiv. Mergeam linistit cu 50kmh cand am auzit si am simtit. Fiind la drum lung, duminica si fara daune importante am zis sa fac amiabila. Desi poate suna rautacios, insa asemenea lucruri merita platite cu carnetul cateva luni ca sa invete. Mai ales ca daca era cu 1 secunda mai devreme imi lua aripa si portiera spate si iesea altfel. Din fericire, stersatura in mare parte se ia, de pe janta la fel. Sa vad cum o sa fac insa la janta, ca de zgariat a zgariat-o. Plus sa vad geometria daca e afectata. Are rca la euroins (nu ma mira), dar ma bucur ca o sa pot face pe casco cu regres.-1 points
-
După exact 2996 km făcuți până în Grecia în concediu, în care nu am băgat ulei 2t din simplul motiv că mi s-a terminat bidonul și cel nou se afla în casă la loc sigur, adică l-am uitat, am rămas uimit că depunerea de cenușa de ulei a scăzut doar cu 4% și funinginea a crescut spectaculos cam cu 30%. Să fie motorina de la greci și bulgari mai afumacioasa, să se confirme prin asta faptul că uleiul 2t chiar ajuta la diminuarea depunerilor de funingine? Cert este că nu mi-a ronțăit nici un injector nici cu omv de la bulgari, și cu nici o motorină de la greci.-1 points
-
-1 points
-
Toate cele bune Doomy, stiu cum e si n-ai ce face, trecem peste. A ramas ca ne vedem odata si odata, poate vi la o intalnire duminica, sau de ce nu o iesire in alta parte. Cat despre compresor, am fost inspirat si am pastrat compresorul de pe vechea masina cand am vandut-o, este exact ca si al tau, si isi face treaba cu brio. Evita sa-l folosesti foarte foarte des, pt ca scurteaza viata bateriei.-1 points
-
wow, tu vorbesti serios? ai plafon panoramic (foarte misto, apropo) si vrei sa il schimbi? multi vor exact invers. treaba presupune multa munca, taiat si sudat masina. mai bine pune pe sticla aia o folie de calitate (llumar are ceva cu insertii metalice , ce respinge bine caldura)-1 points
-
N-am apucat, incerc zilele astea. Sincer sa fiu nu-mi fac griji in privinta asta, prin US mai toata lumea duce masinile astea in stage2 (unii chiar si mai departe acum cu noul kit ultracharger de la APR, 500+) si isi muta LC-ul la 6000rpm dupa care o ard pe la dragstrip toata ziua. E totusi un feature stock LC-ul asta, ma astept sa fie totul dimensionat in consecinta Ma, da si nu Nu mi-am schimbat teribil de mult parerea sincer sa fiu. Probabil ca intr-adevar am subestimat grosier factorul "fun" al unui benzinar de genul asta dar pentru motoarele mai mici, raman la vechea parere. Daca ma pui maine sa aleg intre 3.0TDI si 2.0TFSI (cel normal, nu nebunia d-alde Golf R) cred ca tot pe 3.0TDI as merge, am fost mega incantat de motorul ala. 3.0TFSI e intr-adevar in alta liga-1 points
-
Asta am intampinat si eu la a mea, exact cum ai descris in ultimul post. Am fost la Autosoft Militari si a doua zi mi-am dat seama ca sta tot asa (era doar putin mai bine). M-am intors, era alt baiat, foarte intelegator, mi-a refacut pozitia volanului pe garantia de 30 zile si mi-a spus sa ies sa ma plimb putin sa vad daca e bine acum. Asa am facut, era mai bine, dar tot nu perfect, asa ca m-am intors la el si a mai reglat-o o data. De data asta i-a iesit perfect, iar volanul sta din nou cum trebuie. Nu pricep de ce si-a schimbat pozitia in timp, nu am avut niciun accident cu masina vreodata care sa imi poata influenta in vreun fel directia. Singurul motiv pe care il vad posibil ar fi softul care ii ofera cuplu destul de mare + jantele 17, punand astfel mai multa forta pe componentele trenului de rulare.-1 points
-
Sincer, nu vad de ce se mira lumea cand n-ai leduri...Nici eu nu am led-uri si n-am nici o problema.Daca nu circul noaptea, de ce sa dau 1800 euro in plus?-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00