Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.08.2017 în toate secţiunile

  1. T10143........... cred ca nu o sa uit prea curand codul asta de piesa.....mi-a mancat nervii aproape o luna de zile........ Cata dreptate ai avut Cataline cu "poate deveni un cosmar" ------------------------------------------------------------------------------------ Si uite asa am ajuns sa raman aproape o luna fara exploratorul meu. Inainte de a schimba ambreiajul m-am documentat si am decis ca NU voi schimba simeringul de la vilbrochen decat cu scula speciala T10134 asa ca am plecat pe premisa ca schimb doar ambreiajul si ulterior voi schimba si simeringul. Cand am dat jos volant de pe masina , simeringul meu era aproape descompus , a iesit chiar putin din locas .......am ajuns la punctul in care nu mai puteam sa dau inapoi sa il pun asa cum era. Cutia de viteze era plina de ulei ars de la simeringul vechi.... Am decis sa sa montez simeringul nou manual , fara alta solutie la orizont ..... am incercat pe cat posibil sa il pun conform manualului , intr-un sfarsit am reusit sa il pun , chiar in specificatii ....... Dar nu a fost sa fie , am asamblat masina , am dat la cheie ......a pornit foarte frumos .... si cand ma pregateam sa pun si scutul pentru asamblarea finala........a inceput sa balbaie si sa curga ulei pe sub masina Am dat jos in aceiasi zi inca odata cutia de viteze si am constatat ca tot uleiul a curs pe langa simering .... Deja ma luasera toate spumele , ziua era moarta si nu aveam ce sa mai fac, asa ca masina a ramas dezasamblata in service...... Imediat am inceput cautarea pentru presa T10134 dar pana la urma tot Catalin @EEXCALADE mi-a salvat pielea prin recomandarea unui coleg care are in posesie aceasta piesa . Pana sa gasesc presa si sa o primesc primesc prin curier , au trecut 2 saptamani , intre timp eu am inchiriat o masina iar unele deplasari interne le-am facut cu avionul si uite asa a trecut timpul. In sfarsit a sosit presa T10134 la mine .... iesea deja putin soarele pe strada mea... Am incercat si varianta de a aduce un specialist sa imi monteze simeringul dar din pacate a cazut din cauza disponibilitatii lui, asa ca am luat problema in mana si impreuna cu mecanicul am urmat procedura de instalare : Dat baie de ulei jos , Calat distributie la punctul mort superior, curatare zona...........tooootttttt ce scria in manualul lui . Sursa principala de inspiratie a fost filmuletul de mai jos: Foarte util ! Bunnnnnn , am pus simeringul , am lipit baia ( am asteptat peste noapte sa se lipeasca amandoua) apoi a doua zi am asamblat masina : Mi-a tremurat mana cand a fost vorba sa o pornesc , dar minune ca a pornit la sfert de cheie ! A ramas pornita pe rampa in viteza 1 cu rotile suspendate cam o ora , timp in care nu a curs nimic. ( monitorizare la lupa) Motorul merge rotund , fara probleme. Au inceput testele si rodajul de ambreiaj , dupa 100 km prin Bucuresti am iesit pe autostrada si am crescut vitezele treptat sa vad daca este ok. Totul merge perfect! in sfarsit ! Si uite asa am reusit sa fac un schimb de ambreiaj care m-a costat peste 2500 lei :))) doar in "manopera" Omul mai si invata din greseli. Acum doar vreau sa recuperez plimbarile pierdute cat masina a fost in service To be Continued....
    4 points
  2. Azi am iesit la aer curat.
    4 points
  3. Desi a fost foarte cald, m-am apucat de treaba, nu am mai avut rabdare Am schimbat oglinda dreapta cu cea rabatabila, cred ca saptamana viitoare finalizez retrofitul la oglinzi rabatabile. Dupa care, m-am apucat de schimbatul difuzoarelor si grilelor. Difuzoarele mari fata si spate au fost plug and play, la fel si tweeterele din usile spate. Cele din bord au mufa diferita, neavand depinator, dar avand mufele venite odata cu difuzoarele, am taiat firele si le-am unit cu cele vechi. Ma gandesc sa pun subwooferul pe polita spate, la fel ca la A4, nu se va vedea nimic insa voi avea difuzorul aproape, decat la roata de rezerva. Grilele, aici nu a mers totul cum am planuit. Daca la usile fata a fost plug and play, in spate a trebuit sa bricolez un pic. Eram constient ca spatele difera, insa diferenta nu este foarte mare, doar de latime, aprox 1 cm. Am mutat un pic gaurile si au intrat, ma multumeste rezultatul. Ce nu se potriveste deloc, forma total diferita, capacele tweeterelir din usile fata, va trebui sa caut dedicate A5. Amplificatorul il voi conecta cand voi merge la cata181 pentru retrofitul la MMI 3G. Diferenta de sunet nu este wow, deocamdata, sunt sigur ca voi observa diferenta cand retrofitul va fi complet. Si cum fara poze, vorbaria goala nu face doi bani, iata rezultatul final.
    4 points
  4. Asta e conform la ce ai postat. Mai sunt 2 feluri de timoniere, dar ffind din 2001 masina nu face filtru conform sasiu. Codurile de piese sunt in PDF WV2ZZZ70Z1H083458_timoniera.pdf WVWZZZAUZEW274173.pdf WVWZZZ3CZFE046649.pdf WVWZZZ3BZ2P072973.pdf wvwzzz1kz4w122848.pdf WVWZZZ1KZ7W183444.pdf WVWZZZ3CZ9E095308.pdf WVWZZZ3CZ9E024475.pdf WVWZZZ3BZ1E148357.pdf WVWZZZ1KZ7P067489.pdf Wvgzzz1tz4w051838.pdf WVWZZZ1KZBW029982.pdf WVWZZZ1KZDP001764.pdf WAUZZZF49GN004635.pdf WAUZZZ8L22A080251.pdf WVWZZZ3CZEE135907.pdf wvwzzz1kz8m004517.pdf Pentru cei cu Skoda si Seat o sa fac decodarile in citeva zile. Daca am scapat pe care, il rog sa posteze din nou si il fac. Am fos plecat in concedii si un pic ocupat dupa ... Am observat ca incep sa imi vina notificari de pe topic, se pare ca l-au reparat dupa mai bine de jumatate de an. Sper sa pot intra si eu mai des daca tot imi vin mailuri. O zi buna va doresc
    3 points
  5. In weekend am facut proba cu un etrier, sa vad cam ce distantier mi-ar trebui. Se pare 15mm (cum e in poza) este ok, insa nu stiu cum vor sta rotile dupa. Vedem dupa mai multe probe. Apoi dupa ce i-am dat jos, am lipit stickerele si am pus pe hold operatiunea, pana ma intorc din vacanta. Dupa care, am montat inapoi si m-am apucat de curatenie. Am curatat atent jantele, interiorul si exteriorul, ca de obicei personal. Urmeaza peste 1000km la sfarsitul saptamanii (Thasos) si vreau sa fie totul ok. O mai spal odata miercuri, inainte de plecare. Azi am montat si cureaua de accesorii, a durat 5 minute.
    2 points
  6. uneori și când plec cu nevasta plecăm în mașini diferite. Cred că ieșea război în formația ta. Și la mine consumul mediu (cu bucurești de iunie-iulie-august/trafic lejer) s-a așezat la 6l/100km cum se simt jantele pe drumurile patriei?
    2 points
  7. In viata reala, mers extraurban in mod hibrid e la modul in care eu nu intervin intre schimburile intre motorul electric si cel termic. La viteze mici si coborari se schimba automat pe electric, la viteze mari, merge motorul termic, cam asa functioneaza. Asa ca nu pot spune : x km electric, y km termic. E un mix pe care il face el, astfel incat sa nu manance mult la plecarile de pe loc ori la viteze mari. Ce mai pot specifica e ca l-am folosit in D mode.
    1 point
  8. Sa nu o iei de la samsari, sa fie cu benzina ca sa nu se imbacseasca filtrul de particule, sa fie compacta ca sa poti parca-Golf-, sa nu fie rulata prin Bucuresti, sa nu aibe navigatie ca nu ai nevoie si se fura. Daca este cu benzina, de preferat sa fie dupa 2013-distributie cu curea. Asa ca ramane Golf7-cam scumpa. Adica Golf 7 sh este cam la acelasi pret cu un rapid nou.
    1 point
  9. Hei am reusit sa o inmatriculez gata avem numere. La bord am doar 350 km facuti, abia incep sa invat masina, motorul este foarte silentios cu diesel pus de la Omv MaxxMotion, o sa incerc si Rompetrol. Cat despre masina, este fenomenala, foarte comoda si sprintena, am facut trecerea de la un Polo 1.2 benzina, deci ... Zilele acestea voi intra in detaliu pe consola centrala sa o invat mai bine. O sa revin cu mai multe poze.
    1 point
  10. Merci. Azi au venit ai astea:
    1 point
  11. @The_Ego sa fii foarte atent daca primesti accept de inlocuire janta de la asigurator, daca ai primit intrebarea despre vopseaua de pe jante, e clar ca ei au in cap sa o vopseasca, cel mai probabil pe ideea ca nu te prinzi (si e greu, daca le iese bine), astfel ei ar ramane cu o janta noua pe care o vor valorifica. Sunt in stare de magarii din astea "prietenii" nostri de la PBN.
    1 point
  12. Ideea este ca majoritatea persoanelor de fata au trecut printr-o experienta de genul acesta. Simti ca vrei ceva mai bun, gasesti o oferta cum este a ta, care la prima vedere pare in regula si chiar daca observi anumite detalii care te deranjeaza sau te pun pe ganduri, treci peste, si faci achizitia din cauza ca iti place ceea ce vezi si eventual ca nu mai ai rabdare sa cauti altceva ori sa te complici cu verificari suplimentare. Din pacate majoritatea masinilor aduse din afara sunt manarite ori sunt cumparate cu configuratia "arata cat mai bine, indiferent de problemele mecanice". De altfel, pe acest lucru se bazeaza samsarii: cumpera o masina cu cateva probleme mecanice mai mult sau mai putin importante (pe baza carora pot obtine un pret foarte bun pe masina), dar care neaparat sa arate bine pentru a impresiona pe client. Clientul, din dorinta de nestavilit, as spune , de a schimba rabla pe ceva mai bun, sare cativa pasi strict necesari in verificarea masinii si desigur, dupa ce o cumpara se trezeste ca are de bagat bani cu caruta ca sa mearga bine, masina devenind asa numitul "proiect personal" , cum se lauda unii pe forum Pe scurt, mergi la un service sau apeleaza la cineva de incredere, care stie sa verifice temeinic masina (sau verifica chiar tu temeinic, daca spui ca te pricepi). Nu e neaparat sa-i zici pas, doar ca o sa stii ce e in neregula cu ea si eventual poti scade din pretul de vanzare investitiile necesare. Succes!
    1 point
  13. La nici 2 saptamani dupa ce am ridicat masina, am parcat-o unde o las de obicei, si dimineata baietii mi-au gazat-o maxim cu bitum (masina alba). Ea arata cam asa, in proportie de 70%, nu a iesit la spalatorie cu nimic, spuma activa, jet, etc. Am spalat masina bine de 2 ori spuma activa+ limpezit (nu am sters-o), am dus-o intr-o hala inchisa, si cu doua spray-uri Ma-fra DecaFlash, a iesit noua, avea si putine pete pe plafon de la rasina, de la vechiul prop, a iesit tot, inclusiv jantele, plafonul, si cel mai important, decontaminare parbriz si geamuri, iar stergatoarele merg ca noi dupa operatia asta. Chiar recomand produsul, faceti asta odata la 1-2 ani, nu ataca deloc lacul (e un fel de gaz lampant, e intre motorina si benzina, o benzina mai slaba).
    1 point
  14. Prioritate are sensul 2 de mers, cel care are verde:
    1 point
  15. Saptamana asta a fost una deosebita, am facut cateva achizitii care ma bucura, unele dintre ele fiind continuarea unor retrofituri. - Oglinda dreapta rabatabila electric. Pe stanga am montat-o acum cateva saptamani, acum a venit randul celeilalte. De asemenea, calculatoarele de usi sunt pe drum din Germania. - Can gateway necesar pentru retrofitul la MMI 3G. - Oglinda interioara electrocrom si HBA. Aveam oglinda simpla, desi am folie nu imi placea ca nu are senzor( pitici pe creier). - Si nu in ultimul rand, piesa de rezistenta, ceva ce nu credeam ca voi face, dar Gabi79 e de vina, am vazut pe masina lui si mi-a facut cu ochiul grav.
    1 point
  16. Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.
    1 point
  17. Gata, am inaugurat-o. Se doarme neasteptat de bine - ventilatiile de la usile din fata sunt arhisuficiente - imi pusesem la voletii din spate doua ventilatoare, dar nu a fost nevoie sa le pun in functiune. Cu ocazia asta am identificat diferite chestii de care mai e nevoie pentru functionalitate - gen perdelute, mici spatii de depozitare, buton de incuiere/ descuiere din interior, etc. Dar in mare parte este perfect functionala pentru iesiri "in natura". Continuam
    1 point
  18. Am uitat sa mentionez, reusesc sa fac atatia kilometri datorita faptului ca eu bag somn 12 ore inainte de un asfel de drum. Am simtit oboseala abia cand am intrat la noi in tara. Un energizant si-a facut treaba cu usurinta in ultimele 30 de minute. Restul drumului a fost parfum.
    1 point
  19. Sunt 3 versiuni de RCD330G pe piata : sw 5314 hw 534 ----this one supports CarPlay; sw 5215 hw 526 ---- this one can update to support CarPlay. sw 0210 hw 025 ---- Does not support CarPlay , does not support update , mirrorlink connection problems with some devices Ultima este cea mai comuna de pe piata noastra si de pe eBay de altfel si cea mai ieftina .
    1 point
  20. Nu vreau sa fie cu suparare,insa... http://www.mcgogoo.r...on-creanga.html Incercati sa stati linistiti. Toate masinile mai noi (diesel) sunt CR. Nu conteaza marca. Aveti comportament de babe nebune. Atacuri de panica si tot tacamul. Stati calmi, prezentati simptomatologia panicii in masa. Cazurile sunt izolate si din varii motive. Trageti aer in piept si folositi (priviti) masina ca pe un mijloc de transport. Nu faceti din ea un ideal. Sunt lucruri mult mai importante in viata. Hai, pompe de inalta cat mai curate tuturor. O zi buna... CR rules. PS. Colegul care abia ce a cumparat masina...avea buba mai demult. Nu a aparut asa din senin. Aveti grija ce cumparati, ca nu stiti cu ce motorina a functionat respectivul motor. Nu conteaza tara...
    1 point
  21. Nu reusesc sa vad foarte bine, nu ai focalizat cum trebuie Ideea este urmatoarea: pilitura din filtru nu are ca origine certa pompa de inalta presiune. Poate fi de la pompa electrica din rezervor, de la pompele benzinariilor, etc. Pilitura din senzorul ala de masurare nu poate proveni decat din pompa de inalta presiune sau din pompa aditionala de motorina. Oriunde ar fi buba, este foarte grav, pentru ca duce la distrugerea pompei de inalta presiune, infundarea injectoarelor, etc
    1 point
  22. Salutare la toata lumea. As dori sa achizitionez o masina ( SH ) dar sunt cam nehotarat. Majoritatea drumurilor( PE CARE LE VOI FACE) vor fi in Bucuresti facute. Daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi in vederea viitoarei achizitti? VA MULTUMESC.
    0 points
  23. Viitorul suna bine Este superba si poate oferi ceva senzații...daca ma gândesc bine e un Gti cu consum de Gtd. Sa o stăpânești sănătos!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!