Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.08.2017 în toate secţiunile
-
Hei am reusit sa o inmatriculez gata avem numere. La bord am doar 350 km facuti, abia incep sa invat masina, motorul este foarte silentios cu diesel pus de la Omv MaxxMotion, o sa incerc si Rompetrol. Cat despre masina, este fenomenala, foarte comoda si sprintena, am facut trecerea de la un Polo 1.2 benzina, deci ... Zilele acestea voi intra in detaliu pe consola centrala sa o invat mai bine. O sa revin cu mai multe poze.5 points
-
Intrebare, ca nu am apucat sa te intreb la intalnire. Am vazut cand ai plecat. Care-i scopul semnului "R" pe spate ? In rest, masina arata bine, bravo. Farurile le-am mai vazut pe net, arata bine si par de calitate.2 points
-
Salutare, Cochetez de ceva timp pe acest forum si in decursul acestor ani am avut mai multe masini din grupul VAG, iar pe aceasta m-am hotarat sa v-o prezint si voua :) Este vorba de un Golf 5 Sportline an 2005, 1.9 TDI, tip motor BKC .Ca dotari ar fi: -climatronic-6 trepte-incalzire in scaune-pachet sport (scaune si suspensie de fabrica)-senzori de lumina si ploaie-spalator faruri-duze spalator parbriz incalzite-oglinda interioara cu senzor-cotiera refrigerata + torpedo refrigerat-computer de bord-geamuri/oglinzi electrice-volan si frana de mana in piele Masina am achizitionat-o din Germania in 2013, la momentul respectiv avea 130.000 de km, iar acum cca 160.000 (am masina de servici, iar cu golful umblu doar in weekend si in concedii). De masina sunt foarte multumit, nu am avut nici macar o problema cu ea, singura nemultumire fiind ca umblu prea putin cu ea.Cand am adus-o a primit distributie noua, ulei+filtre, inlocuit lichid de frana si 2 bielete pe spate. De atunci primeste ulei + filtre la fiecare 10.000 de km fara exceptie!In decursul acestui timp golful a avut mai multe jante (Tomason TN1 17'', OEM Audi A3 17'', OEM Passat 17'')De cand este la mine a primit urmatoarele:-in 2013 la scurt timp de la achizitie a primit 4 anvelope de vara noi 235/45/17 Pirelli Cinturato P7.-in iarna lui 2013 a primit 4 anvelope noi de iarna 195/65/15 BF Goodrich G Force.-in 2014 doar placute de frana noi si alte consumabile nesemnificative.-in 2015 a primit RCD 510.Pe viitor: -schimbat jantele actuale (am 2 set-uri momentan) cu OEM de GTI modelul pe 17'' -praguri si fusta spate de GTI-eventual un soft :D Multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi pana aici, o sa mai continui in posturile urmatoare, astept cu interes parerile! :icon_confused: free image hostimage sharing sitesimages uploadimage hosting websitesscreenshot tool Cateva poze proaspete de saptamana trecuta :) screen grab post images1 point
-
Desi a fost foarte cald, m-am apucat de treaba, nu am mai avut rabdare Am schimbat oglinda dreapta cu cea rabatabila, cred ca saptamana viitoare finalizez retrofitul la oglinzi rabatabile. Dupa care, m-am apucat de schimbatul difuzoarelor si grilelor. Difuzoarele mari fata si spate au fost plug and play, la fel si tweeterele din usile spate. Cele din bord au mufa diferita, neavand depinator, dar avand mufele venite odata cu difuzoarele, am taiat firele si le-am unit cu cele vechi. Ma gandesc sa pun subwooferul pe polita spate, la fel ca la A4, nu se va vedea nimic insa voi avea difuzorul aproape, decat la roata de rezerva. Grilele, aici nu a mers totul cum am planuit. Daca la usile fata a fost plug and play, in spate a trebuit sa bricolez un pic. Eram constient ca spatele difera, insa diferenta nu este foarte mare, doar de latime, aprox 1 cm. Am mutat un pic gaurile si au intrat, ma multumeste rezultatul. Ce nu se potriveste deloc, forma total diferita, capacele tweeterelir din usile fata, va trebui sa caut dedicate A5. Amplificatorul il voi conecta cand voi merge la cata181 pentru retrofitul la MMI 3G. Diferenta de sunet nu este wow, deocamdata, sunt sigur ca voi observa diferenta cand retrofitul va fi complet. Si cum fara poze, vorbaria goala nu face doi bani, iata rezultatul final.1 point
-
Nu vor scoate niciodata aceeasi nuanta la janta aia fara ca @The_Ego sa-si dea seama. Cred ca valabil pentru orice janta, cu atat mai mult la modelul/culoarea asta.1 point
-
1 point
-
Ieri am fost la PBN ca sa vada janta si au trimis poze pt accept de inlocuire. Am abordat problema piesei fara termen mai sus si luni vine piesa. Activat cu odb eleven si LH pe proiectoare1 point
-
Desi i-am pus gand rau "vaporului", cat e la mine primeste aceeasi atentie ca si pana acum, in fond tot eu merg cu ea pana ne despartim. Evident ca in functie de sume si imbunatatiri pretul de vanzare devine din ce in ce mai fix :). Astazi, mi-a intrat pe stoc un far dreapta OEM Hella, in stare foarte ok, sticla farului arata bine si farul poate fi folosit ca atare pentru cei nepretentiosi, singurele lipsuri fiind motorasul de reglaj si becurile. Am demarat lucrarile la 23.30 si le-am incheiat la 02.30. Am dezechipat iar botul masinii, dat jos farul cu probleme, scos becuri si motoras, pus tot pe farul de schimb, reasamblat totul, probat si apoi pus la loc bara, masca etc. Concluziile noptii: avem lumina! Farul se poate regla atat din suruburile de reglaj cat si din motoras, astfel ca voi ajunge in cel mai scurt timp la un service cu stand de reglat faruri. Totodata se impune schimbarea becurilor cu ceva philips sau osram mai luminoase, caci acum am un philips mai nou si un osram mai vechi si se vede diferenta. Cu 110 lei pret de achizitie si maxim 125 lei polisare si aplicare folie (cum am facut farurilor de pe masina), voi avea un far OEM ca nou la pret de AM ba chiar mai jos. Stingerea!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buun, multumesc in primul rand pentru lamuriri @toni si @Andrei_72 In continuare, as vrea sa fac o lista cu concluziile mele in ceea ce priveste ingrijirea masinii si solutiile, dupa ce am sapat pe forum cateva zile si am si discutat cu oameni mult mai priceputi ca mine. Poate ajuta pe cineva in viitor o centralizare de genul asta. Mentionez ca sunt concluziile personale, nu detin dreptatea absoluta Incep cu exteriorul, in ordinea aplicarii lor: prespalare: spuma activa, de preferat cu pH neutru, Bilt Hamber Autofoam / Autobrite Direct Magifoam / Sonax PreWash Ultra Power. jante: sonax full effect wheel cleaner + frecat cu perie mothers spalare: manusa + sampon auto - acesta este cu clatire; pentru spalare fara clatire se poate folosi ONR - Optimum No Rinse uscare: prosoape uscare microfibra geamuri: solutie curatare 3M glass cleaner aplicata cu lavete microfibra, ex: aici insecte: solutie indepartare insecte - asta nu se potriveste cu ordinea, cred ca este prima operatiune intretinere/protectie: quick detailer, citez din @toni "Poti sa-l consideri o ceara lichida. Se foloseste pentru a adauga luciu si proprietati hidrofobe." anvelope: dressing anvelope + aplicator Si la interior: (daca sunt OT rog un moderator sa mute partea asta intr-un topic potrivit, desi consider ca e ok sa fie toate la un loc) alcantara: Flash de la MaFra plastic/bord/usi: Sonax Xtreme Cockpit Cleaner + lavete microfibra. Aici o sa mai incerc si poorboy's natural look + aplicator pentru ca il am deja, dar in viitor cu siguranta o sa cumpar si solutia de la sonax pentru ca mi-a fost recomandata in detrimentul poorboy's volan/schimbator din piele: kit de ingrijire de la leather master piano black: pamatuf pronto pentru a aduna toate scamele de pe el. pentru urmele ramase, amprente etc. am folosit ad-hoc un servetel umed + o laveta de microfibra si mi-a placut rezultatul, nu au ramas zgarieturi Cam astea sunt partile care ma interesau pentru masina mea, daca lipseste ceva sau aveti lucruri de adaugat, please do. Sper sa nu se considere reclama toate link-urile, le-am pus pentru exemplificare, de atlfel se vede ca sunt de pe diferite site-uri, nu din acelasi loc. Pe mine m-a ajutat sa si vad despre ce e vorba acolo unde aveam dubii, plus ca unele mai au si mici tips-uri pentru cum se folosesc. Voi reveni cu feedback pe masura ce le folosesc si imi fac o idee despre ele.1 point
-
Noutati. Mi-am infrant lenea si am pus mana pe scule. Intre o seara de demontat si o dimineata de asamblat, am reparat rotita de reglaj vertical a unuia dintre faruri. Am refacut partea sparta din zona axului cu baton de lipit, am dat o gaura mai mica in piesa refacuta si am inserat prin presare (cu o menghinuta potrivita, introdusa inclusiv in interiorul farului) rotita pe ax. Si merge! Economie de 100 eur (far Hella nou) si de 3 ore de manopera (lasand la o parte ca nimeni nu facea o astfel de reconstructie).1 point
-
Mie se pare un pic exagerata treaba: ca sa iti speli masina iti tre galeata speciala, in care sa iti pui apa de acasa...1 point
-
@Razvan Constantin Sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme. Nu lua in considerare cum ar configura altul masina si bucura-te de masina. Masina e configurata cum trebuie, pentru confort. Probabil ca farurile led ar fi ajutat putin noaptea dar daca merita pe o masina e numai problema celui care plateste. Personal pot spune ca probleme avute cu masina au fost cu optionalele cele mai scumpe (xenon si dsg). @75NOR R Executive este nivel de echipare separat si include pachetul R-Line exterior. Poti vedea pe internet ce include si unde e pozitionat. Eu cred ca e o alegere buna. Deci partea cu mai bine renuntai la Rline si puneai LED nu se aplica si nici nu are rost discutia fiindca nu e un topic de cerut sfaturi, ci o prezentare de masina. Iar partea cu dealerul iar e ceva fara rost, masina o configureaza clientul nu vanzatorul, pe mine m-ar deranja o atitudine de genul acesta.1 point
-
Salut. Din Decembrie 2016 sunt fericitul posesor al acestui Golf, nu am avut timp sa ma ocup si de acest post dar acum a venim momentul sa continui istoricul masinii. Am cumparat masina la 172k km iar pana acum am facut aprox 8000 fara probleme. Singurele modificari aduse sunt etrierele vopsite rosu si cateva leduri in locul becurilor clasice la interior.1 point
-
Ai dreptate ....mult succes1 point
-
Configurare aproape identica, cu exceptia ( motor 150hp, fara 4x4, roti 18, fara trapa) ceva mai multe optiuni la interior , 49000 euro, livrare in 3 luni. Daca o iei pe firma ta , fara TVA, ....., IAOO!! Dar Passatul tot .. Passat ( daca ma intrebi de ce nu am renuntat la optiuni si nu am pus un motor mai mare, iti raspund : buget 49000, fara Audi, fara culoare rosie, max 118 gCO2/km.) Masina asta este un HL si are doar PR cu R line exterior? ca scaune de R line nu sunt decat nappa negre/ carbon, sau cu mijloc gri. Este crem la interior?1 point
-
Salutare din nou! S-a cam pus praful pe aici, in timp ce cu masina s-au intamplat niste chestii nu tocmai placute. :( Acum o cateva saptamani am avut ghinionul sa gasesc masina vandalizata in parcare ("o opera de arta, artistul cred ca a vrut sa expuna valurile Dunarii pe masina mea"). Nu intru in detalii legat de trairile ce le-am avut cand am vazut masina (nu va doresc niciunuia din voi!!!), astfel m-am ales cu un vopsit al lateralelor masinii (aripi fata+usi+aripi spate), destul de trist, avand in vedere ca aveam vopseaua originala pe masina. Cu ocazia asta am cerut celor de la service sa demonteze aripile fata sa vedem daca a ajuns rugina la ele, aveau putina rugina pe mijlocul arcadei unde se afla un "burete" care retine apa/sare/pamant etc. Fiind mai fixist in ceea ce priveste masina, am descis sa punem aripi noi, nu sa le reconditionez pe cele vechi, ceea ce nu a fost o decizie tocmai inteleapta, deoarece aripile furnizare de service nefiind OEM nu dau pe masina ca cele dinainte...asta e o alta poveste, o sa le cer sa le curete/izoleze/vopseasca si o sa revin la ele. Tot cu aceasta ocazie, am descis sa inchiriez un garaj sa nu mai am astfel de surprize (acum sta bine mersi la apost, fara soare ploaie/grindina ca "boierii aia mari" :P ), prb este ca garajul gasit este la aprox 10-15 min de unde locuiesc, fiind o fire mai comoda am stat putin pe ganduri, dar avand in vedere ca umblu mai mult in weekend cu Golful, in timpul saptamanii folosesc masina de job am zis ca e ok si asta sa nu o mai tin in fata blocului pana gasesc un garaj disponibil mai aproape de casa. Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi pana la sfarsit, si nu va doresc sa patiti ce am patit eu!!! uploading picturesimages hostingimgurphoto uploadingphoto sharing1 point
-
Cati km faci tu zilnic? Anual? Eu fac in jur de 40-50.000 pe an, din care 80% sunt in Bucuresti, bara la bara. Cred ca imi cunosc foarte bine masina. Sunt satul de expertii in tastatura si de prin parcari care fac 5000 pe an cu masina si care dau diagnostice la ureche. Singurele lucruri schimbate la masina asta in cei 200k sunt placutele si un ambreiaj. In rest, gaz, ulei si filtre. In momentul in care o vei vedea ca ceea ce este, adica un fier care te ajuta sa mergi din A in B, vor disparea toate, inclusiv placebo . Ma doare la bascheti de regenerare si alte prostii. Merge mai bine ca inainte? da! Consuma mai putin? La prima vedere, da! Motorul mai tacane? Nu! Asta e tot ce conteaza. Restul sunt povesti.-1 points
-
Salutari ! Schimb pt prima oara uleiul la dieselul meu si nu am habar ce sa aleg , insa e clar ca NU CASTROL ... 187k km 2.0 tdi CBAA ... am auzit cuvinte de lauda despre Motul si Liqui Moly ...insa sunt nehotarat. Pretul nu conteaza ... tot ce e mai bun pt. fata mea-1 points
-
@The_Ego sa fii foarte atent daca primesti accept de inlocuire janta de la asigurator, daca ai primit intrebarea despre vopseaua de pe jante, e clar ca ei au in cap sa o vopseasca, cel mai probabil pe ideea ca nu te prinzi (si e greu, daca le iese bine), astfel ei ar ramane cu o janta noua pe care o vor valorifica. Sunt in stare de magarii din astea "prietenii" nostri de la PBN.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00