Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2017 în toate secţiunile
-
Desi a fost foarte cald, m-am apucat de treaba, nu am mai avut rabdare Am schimbat oglinda dreapta cu cea rabatabila, cred ca saptamana viitoare finalizez retrofitul la oglinzi rabatabile. Dupa care, m-am apucat de schimbatul difuzoarelor si grilelor. Difuzoarele mari fata si spate au fost plug and play, la fel si tweeterele din usile spate. Cele din bord au mufa diferita, neavand depinator, dar avand mufele venite odata cu difuzoarele, am taiat firele si le-am unit cu cele vechi. Ma gandesc sa pun subwooferul pe polita spate, la fel ca la A4, nu se va vedea nimic insa voi avea difuzorul aproape, decat la roata de rezerva. Grilele, aici nu a mers totul cum am planuit. Daca la usile fata a fost plug and play, in spate a trebuit sa bricolez un pic. Eram constient ca spatele difera, insa diferenta nu este foarte mare, doar de latime, aprox 1 cm. Am mutat un pic gaurile si au intrat, ma multumeste rezultatul. Ce nu se potriveste deloc, forma total diferita, capacele tweeterelir din usile fata, va trebui sa caut dedicate A5. Amplificatorul il voi conecta cand voi merge la cata181 pentru retrofitul la MMI 3G. Diferenta de sunet nu este wow, deocamdata, sunt sigur ca voi observa diferenta cand retrofitul va fi complet. Si cum fara poze, vorbaria goala nu face doi bani, iata rezultatul final.6 points
-
Ieri am fost la PBN ca sa vada janta si au trimis poze pt accept de inlocuire. Am abordat problema piesei fara termen mai sus si luni vine piesa. Activat cu odb eleven si LH pe proiectoare2 points
-
1. Cantitate de freon ar fi trebuit sa fie ok(530 g intra total), posibil probleme pe electrovalva compresorului sau compresorul in sine. 2. Incearca o igenizare profesionala cu ozon pt.mirosul din instalatia de AC (pe tubulatura se depun bacterii)schimba filtrul uscator.1 point
-
Ideea este ca majoritatea persoanelor de fata au trecut printr-o experienta de genul acesta. Simti ca vrei ceva mai bun, gasesti o oferta cum este a ta, care la prima vedere pare in regula si chiar daca observi anumite detalii care te deranjeaza sau te pun pe ganduri, treci peste, si faci achizitia din cauza ca iti place ceea ce vezi si eventual ca nu mai ai rabdare sa cauti altceva ori sa te complici cu verificari suplimentare. Din pacate majoritatea masinilor aduse din afara sunt manarite ori sunt cumparate cu configuratia "arata cat mai bine, indiferent de problemele mecanice". De altfel, pe acest lucru se bazeaza samsarii: cumpera o masina cu cateva probleme mecanice mai mult sau mai putin importante (pe baza carora pot obtine un pret foarte bun pe masina), dar care neaparat sa arate bine pentru a impresiona pe client. Clientul, din dorinta de nestavilit, as spune , de a schimba rabla pe ceva mai bun, sare cativa pasi strict necesari in verificarea masinii si desigur, dupa ce o cumpara se trezeste ca are de bagat bani cu caruta ca sa mearga bine, masina devenind asa numitul "proiect personal" , cum se lauda unii pe forum Pe scurt, mergi la un service sau apeleaza la cineva de incredere, care stie sa verifice temeinic masina (sau verifica chiar tu temeinic, daca spui ca te pricepi). Nu e neaparat sa-i zici pas, doar ca o sa stii ce e in neregula cu ea si eventual poti scade din pretul de vanzare investitiile necesare. Succes!1 point
-
1 point
-
Wow, felicitari pentru munca si pasiune .. ! Ce n-as da sa am si eu asa timp liber Succes !!!1 point
-
După ce ieri ți-am dat un emoticon "confuz", trebuie sa recunosc ca cu cât ma uit la ele, cu atâta parca sunt mai ok :-) incadrarea mi se pare reușită iar mărimea este decenta, +5hp din partea mea, Weekend fain1 point
-
Sistemul audio este piesa de rezistenta, va schimba complet sunetul in masina. Eu am pe masina Harman Kardon si la orice volum se aude perfect , bass profund si sunet clar, fara nici o distorsiune.1 point
-
continuam Ziua 2: Am facut rost de cateva unelte mai bune : Si am reluat de unde am ramas, am tras cablajul pentru urmatoarele 3 antene, am venit cu el prin pragul pasagerului: -prima antena pe drum vine in polita de la luneta, din pacate am tras numai cablajul, urmeaza sa desfac sa pun si antena. - a doua antena a venit la roata de rezerva, cu ocazia asta am dezlipit si abtibildul cu datele masinii si a fost laminat/plastifiat, sa reziste mai bine in timp. - ultima antena va veni afara in bara spate, tras cablajul trebuie sa dau bara jos si sa o montez. Daca tot era demontat, am tras si cablajul pentru Side assist, acesta pleaca cu celelalte cablaje, pana la bancheta spate si dupa tras prin pragul soferului pana in fata. Probabil saptamana viitoare(era in plan maine dar anulam) voi pune pinii in mufa care face legatura cu usa(sa descopar exact cum scot mufa interioara) si poate sa trag cablajul prin usi pentru manere si lampa de side assist. Am avut o tentativa, dar nu am reusit sa scot fata interioara macaraua.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hahah, big like pentru B&O! Asa cum ne-ai obisnuit, nu te joci cu lucruri marunte . Mereu voi aprecia genul asta de abordari .1 point
-
1 point
-
Am fost plecat la mare si n-am avut unde sa parchez decat sub un arbor rasinos, ca nu aveam unde. Am avut masina plina de clei, am venit acasa, am fost la spalat - nimic nu a iesit. Noroc ca am spray special de la Mafra pentru scos asa ceva. Am pierdut cam 1 ora si am bagat mare: pe plafon, pe capota, pe luneta si (ce noroc pe mine..) foarte putin pe laterale1 point
-
Poate foloseste cuiva.... Si poate asa vor intelege si multi colegi de forum de ce preturile din Romania sunt mai mici decat cele din Germania si alte tari https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GmysH.html Raportul_autoDNA_WVWZZZ3CZEE515356.pdf Istoric pe scurt al masinii : Masina avariata cumparata din Cehia in februarie 2017 cu suma de 14 150 euro si vanduta in Romania in august (reparata si full, inclusiv piele - cum le place romanilor-) cu suma de 19 990 euro1 point
-
1 point
-
Da, mai am alta masina, si cat de des pot folosesc si bicicleta, in weekenduri de vreun an folosim masina sotiei, ea conduce, eu pot sa beau bere Seatul a inceput sa stea multicel in garaj, dar oricum nu am sarit niciodatata de 13000 pe an, chiar si cand o foloseam zilnic1 point
-
Gata si concediul pe anul acesta, masina a mers foarte bine. Ptr ca am mers la drum lung am profitat si am bagat un aditiv de benzina Liqui Molly, luna viitoare vine si revizia de 3 ani, zero probleme pana in prezent. Este o masina de familie foarte buna. Cu 2 copii, cu carut, patut si toate cele necesare, cred ca mai aveam loc de 1-2 bagaje mici. Acelas drum l-am facut si cand am facut rodajul acum 3 ani, si cu 85 cai a consumat mai mult decat acum cu 122 si acum am avut parte de blocaje mult mai mari, nu pot decat sa spun ca aceasta masinuta este masina ideala de familie ptr mine.1 point
-
Eu bag Motul 8100 X-Cess 5W40, norma VW 502 00 / 505 00, exact ce trebuie pentru un ALH. Masina are 206 000 km si merge perfect. Cam zgomotos motorul pana se incalzeste, dar dupa se mai atenueaza zgomotul. Si la consumul de motorina e super. Pentru numarul ala de kilometri - 300 000 km - colegii de mai sus recomanda un 10W40.1 point
-
Led pe drl am de 2 ani, vreau sa pun pe faza scurta, voi scrie aici cand se va testa si asta, iar daca va lumina bine, si se monteaza fara bricolaje, voi pune.-1 points
-
sub 10.000km/an? mai ai si alta masina sau care e faza? Eu de pe 20 aprilie pana pe 23 iulie (3 luni si 2 zile) am facut 8400km.-1 points
-
La nici 2 saptamani dupa ce am ridicat masina, am parcat-o unde o las de obicei, si dimineata baietii mi-au gazat-o maxim cu bitum (masina alba). Ea arata cam asa, in proportie de 70%, nu a iesit la spalatorie cu nimic, spuma activa, jet, etc. Am spalat masina bine de 2 ori spuma activa+ limpezit (nu am sters-o), am dus-o intr-o hala inchisa, si cu doua spray-uri Ma-fra DecaFlash, a iesit noua, avea si putine pete pe plafon de la rasina, de la vechiul prop, a iesit tot, inclusiv jantele, plafonul, si cel mai important, decontaminare parbriz si geamuri, iar stergatoarele merg ca noi dupa operatia asta. Chiar recomand produsul, faceti asta odata la 1-2 ani, nu ataca deloc lacul (e un fel de gaz lampant, e intre motorina si benzina, o benzina mai slaba).-1 points
-
Salut, de ceva timp (cam o luna de zile) portiera stânga fata se închide și deschide foarte greu, in sensul ca trebuie folosită putina forța pentru a deschide ușa. Am încercat sa dau cu vaselină solida însă nu a rezolvat problema. Mâine voi încerca sa dau cu vaselină lichida/lubrifiant cu teflon. A mai întâlnit cineva aceasta problema? Dacă da, cum a rezolvat-o? Multumesc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00