Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.08.2017 în toate secţiunile

  1. Poate foloseste cuiva.... Si poate asa vor intelege si multi colegi de forum de ce preturile din Romania sunt mai mici decat cele din Germania si alte tari https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GmysH.html Raportul_autoDNA_WVWZZZ3CZEE515356.pdf Istoric pe scurt al masinii : Masina avariata cumparata din Cehia in februarie 2017 cu suma de 14 150 euro si vanduta in Romania in august (reparata si full, inclusiv piele - cum le place romanilor-) cu suma de 19 990 euro
    5 points
  2. Saptamana asta a fost una deosebita, am facut cateva achizitii care ma bucura, unele dintre ele fiind continuarea unor retrofituri. - Oglinda dreapta rabatabila electric. Pe stanga am montat-o acum cateva saptamani, acum a venit randul celeilalte. De asemenea, calculatoarele de usi sunt pe drum din Germania. - Can gateway necesar pentru retrofitul la MMI 3G. - Oglinda interioara electrocrom si HBA. Aveam oglinda simpla, desi am folie nu imi placea ca nu are senzor( pitici pe creier). - Si nu in ultimul rand, piesa de rezistenta, ceva ce nu credeam ca voi face, dar Gabi79 e de vina, am vazut pe masina lui si mi-a facut cu ochiul grav.
    3 points
  3. sa stergem praful cu un jet de "sapuneala"... la baie in zilele caniculare! si un rezultat pe masura .. pe langa asta si o mica revizie . In ultima fotografie sunt produsele folosite dar nu toate!
    3 points
  4. Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.
    1 point
  5. Hahah, big like pentru B&O! Asa cum ne-ai obisnuit, nu te joci cu lucruri marunte . Mereu voi aprecia genul asta de abordari .
    1 point
  6. VPD sau putin mai bun VMO ambele 5w40.
    1 point
  7. momentan, laso-n pace. valorile de 0.5 .... 0.6 sunt f bune. este foarte bine ca nu ai valoarea cea mai mare pe un singur injector, asta inseamna ca se compenseaza bine in functionare. intr-adevar, valorile cu + sunt poblematice insa, de obicei, de la 1.1111 ... >. asa ca, daca motorul nu prezinta nici un alfel de simptom in functionare .... nu - ti fa probleme. daca la masurarea dupa un drum lung, in care apa a ajuns la 90 gr. ai corectiii de 0.3, este aproape perfect.
    1 point
  8. Salutare tuturor! Scuze ca dezgrop topicul, dar pentru intrebarea asta n-am vrut sa fac altul. Am modificat in VCDS numerele de telefon atasate tastelor "i" si cheita din plafon pe masina din semnatura si functioneza, dar in VCDS erau cate doua numere de telefon pentru fiecare din cele doua taste. Aveti idee cum as putea sa fac sa apeleze cel de al doilea numar? Apas scurt sau lung, odata sau de 2 ori, nu conteaza: suna la primul numar. Multumesc.
    1 point
  9. Eu unul cred ca putin cam scumpa... insa e strict parerea mea (adica eu unul nu as da atatia bani pe ea, desi e 2013, ca si optiuni nu ma da pe spate) Bine acum, trebuie vazuta si starea tehnica ... in ce conditie e.
    1 point
  10. Am montat arcurile la inceputul saptamanii cu masina ridicata cu rotile din spate pe intrarea in garaj. Pentru tensionarea lor am folosit metoda de mai jos. A mers foarte repede. Maneta franei de mana s-a intarit destul de mult, prinde foarte bine la 3-4 dinti.
    1 point
  11. 6Q0122291F lei 25 original sau 15 lei o varianta buna af. Schimba robinetul pt ca sigur ai probleme de etansare la el....sau a fost fortat cand a fost desfacut.
    1 point
  12. Io am fost deja de doua ori in Jupiter, o data la hotel si o data cu duba - si sunt locuri destul de stat "la prosop". Cu umbrela infipta in nisip este cel putin la fel de fain. Si banii de sezlong i-am dat pe bere rece si inghetata
    1 point
  13. Si azi am inceput sa mai scap de cabluri/ piese de prin casa si sa le pun pe masina: Am reusit sa trag cablurile si sa pun cele doua antene kessy din cotiera si de la picioarele pasagerilor spate, sa duc cablajul pentru manere pana la mufa ce face legatura cu usa si cam atat. Cred ca a fost cea mai grea parte trasul firelor pe sub mocheta, loc putin, mocheta abia se ridica din pacate timp de lucru undeva la 3-4 ore( cotiera si torpedoul am mai dat jos la vechea masina si au mers repede)' Din pacate torpedoul trebuie dat jos din nou cand o sa schimb si modulul Comfort, dar asta sa fie singura "problema..." Continuam in alta seara. La sfarsit o sa pun lista tuturor pieselor necesare pentru fiecare retrofit, o sa incerc sa pun si schemele Elsa, costul aproximativ..
    1 point
  14. Da, se gaseste separat. Da, merge cel de la masina cu volan pe dreapta. Trebuie sa dai jos fata de usa, macaraua, dupa care scoti yala cu tot cu manerul interior - are un surub de fixare, sub capatul manerului exterior
    1 point
  15. A mai trecut ceva vreme.. masina face bine, momentan am oprit orice modificari / retrofituri.. ma limitez la revizii si intretinere Am facut o plimbare de 5000 km prin Europa, masina s-a comportat exemplar, mai ales pe drumurile tarilor civilizate .. unde la viteze mari pe tempomat simteam ca plutesc (160-180 km/h , autostrazi fara limita) . Am scos un consum mediu de 6.2 pe toata excursia... am mers si incet pe distante lungi (~100km/h) insa si foarte rapid pe alte drumuri fara limita (220+) . Am facut un tur format din Buc - Budapesta - Bratislava - Parndorf - Munchen - Strasbourg - Zurich - Milano - Venetia - Trieste - Toata coasta Croatiei - Plitvice - Dubrovnik - Mostar - Sarajevo - Belgrade - Buc (am trecut prin mult mai multe locuri dar astea sunt principalele sa zic asa). Elvetia a fost de vis ( mi-am cerut si prietena de nevasta acolo.. uuhaa ) ... am prins si un cuplu de nemti cu G7R si G6R (modificate, low, rollcage.. etc) pe toata autostrada elvetiei .. ne-am distrat prin tunelurile lungi (peste 10km unele) cu evacuarile a fost fun si exact asa cum ti-ai dori sa fie o vacanta cu masina.. Multa lume mi-a zis ca sunt nebun, ca e prea obositor, ca e prea mult de mers, 5000 km in 11 zile ... a meritat fiecare kilometru, mai putin in bosnia si hertegovina si serbia, care sunt niste tari unde efectiv nu ai ce sa faci, nu ai ce cauta... dar.. asta mi-a fost traseul.. le-am vazut si pe astea Sigur vor mai urma si alte roadtrip-uri de genul, e prea misto comparativ cu orice alta vacanta. Funny: in Ungaria am zis sa spal masina la un selfwash.. erau 5 butoane si nu intelegeam nimic din ele, am mers pe incredere.. unu scotea spuma, unu scotea ceea ce parea a fi apa simpla... am limpezit.. am realizat apoi dupa cateva sute de km ca limpezisem cu apa cu ceara lichida ... inca am lacul gras pe alocuri, cu dare lasate de ceara... nu sta apa sau solutia pe ea de nici o culoare, zici ca am un mega tratament pe lac aplicat.. trebuie sa ajung la un detailing In alta ordine de idei.. ce am mai facut pe la masinuta: * Schimbat discuri si placute cu unele Ate Power Disk (Fata + Spate) cu placute Ate (Fata + Spate), frana este ireal de buna fata de cele vechi... cand pui frana si zici ca nu mai poate, o pisti mai rau si te ingenuncheaza .. probabil acum se simt la maxim si furtunele metalice. * Curatat dumnezeieste si vopsit etierii cu negru mat termorezistent.. (da.. nu rosii.. sau alte culori :| ) nu am vrut electrostatic sau ceva foarte fancy fiindca nu merita deranjul si costurile, fiind etrieri stock.. consider ca asa a fost cel mai bine. * Facut o revizie completa ulei si filtre.. ca de obicei, ulei Polytron 5w40, filtre Mahle pentru aer si combustibil, OE pentru ulei, Mann pentru polen (fiind cel mai bun de pe piata). Cateva poze .. nimic interesant, din pacate nu am foarte mult timp pentru a face un album in toata regula.. poate pe viitor
    1 point
  16. Foarte, foarte frumoasa, felicitari! Ai facut o alegere foarte buna si rationala in plaja de pret a unui Golf de top, multi poate ca ar fi ales GTI. Este un pas inainte pe care l-ai facut pentru micsorarea poluarii si cu siguranta daca mi-ar fi permis bugetul, as fi luat tot GTE. Ne adaptam cu atat de multe tehnologii in fiecare zi, ar trebui sa incepem sa facem asta si cu mijloacele de transport. P.S.: Esti no.1 pe lista de prioritati cand ajung in Cluj
    1 point
  17. Motoare tsi pe golf 7.... tsi 1.2 105 cp din 2013, highline (pe atunci se permitea HL la aceasta motorizare), am depasit in aceasta luna 110.000 km. Uleiul si toate filtrele schimbate anual dar nu mai repede de 25.000 km. Bujiile inlocuite la 60.000, iar la 2 ani (daca nu ma insel) lichidul de frana. Ieri am schimbat discurile si placutele fata/spate, cu unele aftermarket,(trw). Observand ca si cele originale erau trw insa si cu inscriptia vw AG. (sper sa nu fie interpretat ca fiind reclama) In afara de un bec de faza scurta, nu am avut nicio problema. In octormbrie voi iesi din garantie si sunt curios ce ma asteapta. pana acum, nu am ce sa reporsez acestei mototizari, cu exceptia ca la un mers mai sportiv, papa cam un litru de ulei intre schimburi (momentan nesemnificativ si cunoscut acest aspect) Nici de consum nu ma pot plange, eu unul sunt extrem de multumit. La procentul meu de aproximativ de 70% extern si 30% intern, consumul mixt fiind de 6.3. In privat daca pot sa ava ajut cu alte detalii, sunt aici
    1 point
  18. Din experienta, rotirea o fac mereu in linie la fiecare 0,5 mm uzura pentru pneurile fata, limita care in cazul meu inseamna pentru anvelopele de vara o rotatie la fiecare 7500 km. In acest interval pneurile montate pe puntea spate inregistreaza o uzura de 0.2-0.3 mm. La cele de iarna limita coincide si cu rulajul mediu realizat in sezonul rece, motiv pentru care rotatia se face odata cu instalarea in noul sezon. Astfel pastrez un nivel de uzura cat mai uniform si performanta egala pentru pneuri. Limita de viata tot 45K km cat ai mentionat cu o uzura de max 3 mm si evit sa ating limita semnalata de markerul de uzura profil situat la 1,6 mm. Cei de la Dunlop publicasera acum ceva ani un tabel cu viteza maxima de rulaj pe carosabil umed in conditii de ploaie, conditii favorabile de aparitie a acvaplanarii si din ce imi amintesc: 5 mm - 140 km/h / 4 mm - 120 km/h / 3 mm - 100 km/h / 2mm - 80 km/h.
    1 point
  19. Salut, da, tocmai ce ma intorceam din vacanta Am revenit acasa dupa 6 zile si aprox 1350 Km parcursi. Judetul Huneadoara este pur si simplu senzational: de la drumuri pe/printre dealuri/munti, la peisaje fantastice aproape peste tot, pana la multitudinea de locuri pe care le poti vizita, totul este minunat in acest judet. Am vizitat si Parcul National Retezat bifand cu aceasta ocazie si o aventura soft off-road pana in Poiana Pelegii. A fost o vacanta super reusita, dar din care am m-am intors destul de obosit, practic in fiecare zi am mers catre tot felul de destinatii.
    1 point
  20. Azi m-am intors din Grecia pe la Kulata. Drumul a fost foarte usor, liber, si foarte bun, a fost mai aglomerat de sensul celalat de mers, spre Grecia. Cate date utile: - este un toll de plata de 2.40 euro fie ca intrati in Gr pe la Kulata fie ca iesiti, platiti 2.40 euro. - vigneta gasiti imediat dupa vama, dar ca sa nu va tepuiti luati din peco si mergeti cu bani fixi : euro sau leva, altfel o sa va loviti de replica: nu avem rest. - detectorul radar este ilegal la greci, si luati amenda de 2000euro pt detinere, si suspendarea permisului si ridicarea numerelor de inmatriculare. - prin Grecia se merge destul de tare, prin Bulgaria se merge mai usor. Politia mai sta la panda prin Bulgaria, insa va dau flashuri ceilalti participanti la trafic, sau poate faceti rost de o statie. Exista o harta updatata cu radarele fixe din Bulgaria, ele sunt active, si primiti amenda acasa: https://www.google.com/maps/d/viewer?oe=UTF8&msa=0&ie=UTF8&mid=1rXa4ZsfbNrzIMEGrjwyYNwkLaao&ll=42.84323808163885%2C25.49720650000006&z=8 - ca sa evitati cozile si statul la vama, mergeti cu bani fixi: 13 ron taxa de pod spre BG, 2 euro sau 4 leva taxa de pod spre RO. 30 leva sau 15 euro vineta pe 1 luna in Bulgaria, se lipeste doar in partea dreapta jos a parbrizului cum priviziti de la volan, nu se lipeste in alte locuri. - asfaltul intre Ruse si Sofia este de tip industrial, si e grunjos, face zgomot destul de mare, si e de mers minim 3 ore pe el, sa va faceti un playlist de muzica bun, altfel o sa va doara capul, in special pe care cu masini carora nu li se aude motorul. - benzina in Bulgaria este in momentul de fata 1.95-2.00 leva benzina de 95, si 1.95 motorina. In Grecia cel putin in zona Halkidiki este 1.48-1.5 euro benzina de 95 si vreo 1.3 motorina. Benzinariile din aproprierea vamelor sunt foarte aglomerate si va recomand sa nu opriti acolo, pt ca se sta la coada, la alimentat, la mancat, la casa, la baie, la tot. - am facut din Sarti pana la Giurgiu 9 ore de condus, si am mai luat pauza 1 ora jumate in total, daca aveti alte intrebari, nu ezitati sa le puneti, va stau la dispozitie.
    1 point
  21. io unu imi cer scuze ca vorbesc sa ma aflu in treaba... nu stiu restul colegilor...
    1 point
  22. Schimba repede mecanicul, da repede pana sa iti dea cutia jos.
    1 point
  23. 5 pagini are topicul asta. Daca citeai 2 pagini mai in spate vedeai cum am codat eu acelasi model de baterie
    -1 points
  24. Hello Coming up: Bigger turbo Suspensie si distantiere Ce-o mai fi!
    -1 points
  25. Ceara solida rezista dupa o luna de la aplicare. La spalatorie mi au zis ca de ia usor mizeria. E doar turtle wax.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!