Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.08.2017 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Si... e la mine acum. O sa continui acest thread. Stiu ca numele meu este kitsch, dar ma grabeam la momentul respectiv sa vad istoricul masinii. Voi incerca sa am aceeasi grija de ea si sa va prezint si eu cateva modificari.
    3 points
  3. Stiu ca nu degeaba, dar nu cred ca in conditiile in care folosesc eu masina se va simti ceva anormal. Daca se va intampla asta, imediat upgrade si pe spate si rezolv. Pana una alta, azi am mai rezolvat niste lucruri. Au sosit placutele, cureaua de accesorii (e batrana, dar intinsa) si adaptorii pentru etrieri. Am mai cumparat si ceva ce lipsea, si anume capacele centrale originale si prezoane lungi noi, pentru distantierii de 15mm pe spate. Mai astept furtunele de frana (cred ca maine vin) si stickerele porsche (comandate deja) si fac montajul. Intre timp o sa montez distantierii.
    3 points
  4. Salut, multumesc! Asa voi face. Pai pe plan apropiat: controller haldex gen 5, schimbat lampile cu ceva pe led, am tot cautat, am gasit ceva dragut, sa vedem disponibilitatea, un dpf off + downpipe si cred ca voi pune si un subwoofer, cel de pe b8 cu tot cu inlocuirea amplificatorului.
    2 points
  5. M-am gandit sa deschid un post in care fiecare sa puna diverse loguri pentru motoarele pe care le-a diagnosticat. Acest lucru mi se pare util pentru cei care doresc o comparatie intre motorul lor si un altul identic... Credeti ca trebuie sa stabilim anumite grupuri pe care sa le logam , sau punem fiecare ce a logat? Vi se pare o idee buna sa punem aceste loguri aici? Spatiu pe server este berechet ...
    1 point
  6. Salut! Ma numesc Sabin, de curand posesorul unui Passat CC 170 CP an 2011 cu DSG6 si o tractiune 4Motion, ca optiuni masina a venit echipata cu urmatoarele : - Pachet R-line interior/exterior - DSG6 model facelift - 4Motion - Jante 18 R-line - Scaune partial electrice/ incalzite/ventilate - Parbriz incalzit - High Beam ( faza lunga automat, sper ca asa se numeste optiunea) - Faruri Bi-Xenon Adaptive - Navigatie RNS 310 - Camera marsarier - Sistem Front Assist + ACC - Tapiterie Neagra Piele - Geamuri spate + luneta fumurii din fabrica - Suspensie Adaptiva DCC Sper ca am scris tot, daca cumva am uitat ceva o sa vedem pe parcurs.
    1 point
  7. Io am fost deja de doua ori in Jupiter, o data la hotel si o data cu duba - si sunt locuri destul de stat "la prosop". Cu umbrela infipta in nisip este cel putin la fel de fain. Si banii de sezlong i-am dat pe bere rece si inghetata
    1 point
  8. Cred ca merita si ea un detailling exterior in alta ordine de idei ma bucur ca ai luat decizia sa te opresti din retrofituri, oricum masina este super dotata.
    1 point
  9. Felicitari pentru curaj si rabdare !
    1 point
  10. Si azi am inceput sa mai scap de cabluri/ piese de prin casa si sa le pun pe masina: Am reusit sa trag cablurile si sa pun cele doua antene kessy din cotiera si de la picioarele pasagerilor spate, sa duc cablajul pentru manere pana la mufa ce face legatura cu usa si cam atat. Cred ca a fost cea mai grea parte trasul firelor pe sub mocheta, loc putin, mocheta abia se ridica din pacate timp de lucru undeva la 3-4 ore( cotiera si torpedoul am mai dat jos la vechea masina si au mers repede)' Din pacate torpedoul trebuie dat jos din nou cand o sa schimb si modulul Comfort, dar asta sa fie singura "problema..." Continuam in alta seara. La sfarsit o sa pun lista tuturor pieselor necesare pentru fiecare retrofit, o sa incerc sa pun si schemele Elsa, costul aproximativ..
    1 point
  11. Daca la Venus e 25 lei, nu stiu unde ar putea fi 15 lei
    1 point
  12. Higline am si eu pe Golf - si am (de fapt aveam) lemn, maxidot, volan FARA comenzi dar mfd cu DSP... Cred ca higline-ul de fapt era lemn si maxidot - restul sunt adaugate - cum e de ex recaro2 la mine, care nu venea standard la nici o echipare.
    1 point
  13. Poti sa stai pe cearsaf/prosop pe plaja la Mamaia. Fiecare administrator de plaja este obligat sa asigure 20% din suprafata pentru asta. Vezi ca sunt cateva zone chiar bune pe care poti sta chiar la malul apei, nu in spate cum amenajeaza majoritatea.
    1 point
  14. Multumesc frumos @Razvione Am facut urmatoarele schimbari la masina: - shadow line si grila neagra plus portiunea de jos de la bara tot neagra - geamurile fata 65% llumar tenta verde ( ca cele dupa spate de fabrica).
    1 point
  15. @adrim un sezlong cred ca costa in jur de 15 20 lei. Fetita va avea loc suficient sa se joace pe langa voi. Recomand sezlongurile mai ales cele care au si umbrela. Soarele este foarte bun pt fetita, dar sa nu facem abuz.
    1 point
  16. Merci mult de info, o sa incerc sa evit portiunile indicate. De doua zile incerc sa gasesc o cazare, dar inca nu am reusit sa iau o decizie. Nu vreau neaparat in Mamaia, dar vreau neaparat bucatarie utilata, pentru ca avem o fetita de 1 an si 6 luni si preferam sa-i gatim noi mancarica. Din pacata nu am gasit cazare cu bucatarie decat in Mamaia. Abia apoi am vazut ca e pericol de santier acolo. Eu nu am mai fost la mare de peste 10 ani. Se mai poate sta la plaja pe prosop, sau este prea demodata varianta asta? Din ce am vazut in imaginile postate online pare ca toata plaja este ocupata de sezlonguri - cat costa un sezlong din acela? Oare are loc copilul sa se joace pe langa ele sau sunt indesate ca sarmalele in oala?
    1 point
  17. Eu zic sa nu ii stricam bucuria omului cu aceste amanunte tehnice .. cam amare. Poate primeste sistem hybrid odata cu MY2019.
    1 point
  18. A mai trecut ceva vreme.. masina face bine, momentan am oprit orice modificari / retrofituri.. ma limitez la revizii si intretinere Am facut o plimbare de 5000 km prin Europa, masina s-a comportat exemplar, mai ales pe drumurile tarilor civilizate .. unde la viteze mari pe tempomat simteam ca plutesc (160-180 km/h , autostrazi fara limita) . Am scos un consum mediu de 6.2 pe toata excursia... am mers si incet pe distante lungi (~100km/h) insa si foarte rapid pe alte drumuri fara limita (220+) . Am facut un tur format din Buc - Budapesta - Bratislava - Parndorf - Munchen - Strasbourg - Zurich - Milano - Venetia - Trieste - Toata coasta Croatiei - Plitvice - Dubrovnik - Mostar - Sarajevo - Belgrade - Buc (am trecut prin mult mai multe locuri dar astea sunt principalele sa zic asa). Elvetia a fost de vis ( mi-am cerut si prietena de nevasta acolo.. uuhaa ) ... am prins si un cuplu de nemti cu G7R si G6R (modificate, low, rollcage.. etc) pe toata autostrada elvetiei .. ne-am distrat prin tunelurile lungi (peste 10km unele) cu evacuarile a fost fun si exact asa cum ti-ai dori sa fie o vacanta cu masina.. Multa lume mi-a zis ca sunt nebun, ca e prea obositor, ca e prea mult de mers, 5000 km in 11 zile ... a meritat fiecare kilometru, mai putin in bosnia si hertegovina si serbia, care sunt niste tari unde efectiv nu ai ce sa faci, nu ai ce cauta... dar.. asta mi-a fost traseul.. le-am vazut si pe astea Sigur vor mai urma si alte roadtrip-uri de genul, e prea misto comparativ cu orice alta vacanta. Funny: in Ungaria am zis sa spal masina la un selfwash.. erau 5 butoane si nu intelegeam nimic din ele, am mers pe incredere.. unu scotea spuma, unu scotea ceea ce parea a fi apa simpla... am limpezit.. am realizat apoi dupa cateva sute de km ca limpezisem cu apa cu ceara lichida ... inca am lacul gras pe alocuri, cu dare lasate de ceara... nu sta apa sau solutia pe ea de nici o culoare, zici ca am un mega tratament pe lac aplicat.. trebuie sa ajung la un detailing In alta ordine de idei.. ce am mai facut pe la masinuta: * Schimbat discuri si placute cu unele Ate Power Disk (Fata + Spate) cu placute Ate (Fata + Spate), frana este ireal de buna fata de cele vechi... cand pui frana si zici ca nu mai poate, o pisti mai rau si te ingenuncheaza .. probabil acum se simt la maxim si furtunele metalice. * Curatat dumnezeieste si vopsit etierii cu negru mat termorezistent.. (da.. nu rosii.. sau alte culori :| ) nu am vrut electrostatic sau ceva foarte fancy fiindca nu merita deranjul si costurile, fiind etrieri stock.. consider ca asa a fost cel mai bine. * Facut o revizie completa ulei si filtre.. ca de obicei, ulei Polytron 5w40, filtre Mahle pentru aer si combustibil, OE pentru ulei, Mann pentru polen (fiind cel mai bun de pe piata). Cateva poze .. nimic interesant, din pacate nu am foarte mult timp pentru a face un album in toata regula.. poate pe viitor
    1 point
  19. sus in bord, in partea stanga. Deasupra buzunarului de la picior stanga sofer
    1 point
  20. 1 point
  21. Otet sau Gyeon Waterspot, al doilea ma astept sa inlature mai rapid urma.
    1 point
  22. Eu as merge pe jante de 17 inch, pentru sezonul rece, ceva oem pentru ca sunt cele mai rezistente chiar daca sunt mai grele, mi se pare cea mai echilibrata alegere pret/performanta pentru un gti. Gasesti multe modele care arata foarte bine. Nu mai da quote mesajului anterior
    1 point
  23. Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine iar un gti intotdeauna te va face sa zambesti! (mai putin la benzinarie) Jantele originale ale masinii vad ca sunt echipate de iarna. E pacat de ele sa le folosesti iarna pentru ca sarea si solutiile folosite pentru deszapezire vor afecata suprafata diamond cut si nu va fi usor de refacut.
    1 point
  24. Drumuri bune sa ai si rasfat-o cu un detailing pro, ar avea nevoie!
    1 point
  25. Ca posesor de Manuala, ACC + FA, LA, BSD si multe altele iti recomand cu caldura sa bifezi : 1. ACC, merge ca si uns chiar si pe manuala, este fin, este unul dintre elementele de siguranta care nu trebuie sa lipseasca pe o masina nou configurata in anul 2017 ! De fapt, sistemele de siguranta ar trebui bifate integral, in limita bugetului. Nu as lua doar FA intrucat este un sistem care actioneaza ca ultima instanta pentru evitarea unui impact si de aceea are o actiune violenta. 2. Park Assist 3. Airbag-uri spate, conexiune USB, scaune incalzite spate, Elemente protectie sasiu, Stergator luneta 4. daca mai raman bani: BSD, Lane Assist.
    1 point
  26. Raspund eu, avand ACC, FA + cutie manuala. Ambele si-au dovedit utilitatea din plin. Da,cu o cutie automata e si mai buna integrarea, dar deloc de neglijat si in combinatia cu manuala. FA: In primul te avertizeaza, asta e cel mai bun lucru uneori ca ai moment in care poti tu sa actionezi. Cand insa franeaza brusc, iar ai posibilitatea sa preiei tu. Eu personal nu as miza pe FA ca imi opreste masina, ci e un sistem de atentionare si de ajutare a soferului cu accentuarea franei daca e cazul. ACC: La 20kmh atentioneaza sa preiei controlul, iar sub 30kmh nu se poate seta ACC-ul. La fel atentioneaza cand turatia scade pe la 2000rpm sa schimbi inferioara. Schimbarile de viteza cand masina accelereaza sau e pe franare sunt foarte line, ca la o cutie automata as zice. Probabil la fel e si la CC obisnuit la generatia mqb. Sa mai zic ca la drumuri de autostrada ramane fixat la viteza x si asta e? Ori in localitate la fel daca se merge in coloana, am mers km intregi prin sate cu 50-60kmh in treapta a 4a fara nicio problema. Chiar era recomandarea de treapta a 5a. Overall, as lua ACC si FA pt cutie manuala fara indoiala.
    1 point
  27. @75NOR eu am lampa in portbagaj, dar fara LED! O pun in buzunar si trec pe la reprezentanta...am asa o banuiala ca o sa se livreze un Kodiak cu lampa fara LED! Las asta aici pentru cine vrea sa isi faca upgrade: Plus 1J0972924 - conector
    1 point
  28. Eu am schimbat pana acum pe garantie: - oglinda interior pentru ca nu mai anula bine lumina seara - maciuca schimbător exfoliata - far stânga pentru ca avea niște holograme cu tenta de aburire Când bag uneori în Reverse face ca toți dracii deși respect introducerea în viteza fără sa fie mașina în mișcare.. Per total sunt complet dezamăgit de marca Skoda.. Următoarea mașina o sa fie ceva din Asia.. Exclus VW
    1 point
  29. Am și eu o întrebare legata de cutia de viteze manuală. Exista cazuri în care sa va cârâie când băgați în Reverse ? Eu pățesc de obicei la parcări. Opresc mașina pe bloc, bag în R și folosesc pentru mers doar ambreiajul apoi bag în V1, o dau în față folosindu-ma de ambreiaj și apoi bag în R. Aceste manevre le fac fără sa iau piciorul după ambreiaj deloc, doar franez când este oprita dar piciorul rămâne în permanenta pe ambreiaj. Am observat ca nu face dacă ridic de tot piciorul și apăs iar.. Ma simt foarte ghinionist cu aceasta masina.. Dacă vreti sa va dați pumni în cap sa conduceți un Hyundai i40 sa vedeți ce suspensie are și ce cutie de viteze impecabila de nota 10/10.. Aviz amatorilor de masini .
    1 point
  30. 8-9% in oras e foarte ok, cat te asteptai sa consume un 1.6 aspirat ? La fel si si afara, 6.5 e bine. Turbo Dieselul este mai usor la condus si mai confortabil datorita cuplui motor mult mai mare, dar nu te astepta sa ai cine stie ce mari castiguri la consum. Plus ca vine si cu alte potentiale belele pe cap. Ai dreptate cu remapul in cazul acesta, va schimba masina mult in bine. Comparand cele 2 variante si facand abstractie de puterea motorului, eu as ramane la benzina. Acum mai conteaza si cat si unde mergi tu preponderent cu masina si care ar fi diferenta pe care ai plati-o in plus pentru diesel.
    1 point
  31. Am facut update la ECE 2017 pentru o O3 - Columbus. Aveam 2013/2014. Luat arhiva de pe http://updateportal.skoda-auto.com, unzip pe card de 32GB (fat32) -> update software din meniu/setari si lasat sa-si faca treaba. Dureaza mai mult de 1h (spre 2 as zice), dar merge facut din 'bucati' - se opreste cand opresti masina (dupa vreo cateva minute) si porneste din nou cand pui contactul iar.
    1 point
  32. aaaa, acum are logica am iesit cu masina si nu pare sa mai fac probleme, desi mare lucru nu am facut. probabil a facut bine ca am tras de fire, etc si ceva s-a intamplat. o sa verific totusi tot traseul firelor de la mufa mai departe
    1 point
  33. Man, cu tot respectul dar postul tau ar merita sters la cate prostii ai scris in el. "bobina se incarca" si "uleiul din alternator". Induci lumea in eroare. Parerea mea e ca din alimentatie, se dezamorseaza, trage aer fals pe undeva in timpul stationarii care apoi la pornire tine o vreme pana se amorseaza din nou.
    1 point
  34. Din pacate datul in nas sau trepidatia la relanti este un efect al multor cauze. Poate sa fie absolut orice. Ar trebui sa specifici motorul si sa cauti topicurile care se refera la motorizarea respectiva.
    1 point
  35. ce sa zic....eu am avut problema cu tremuratul motorului dar se aprindea checkul (cod de eroare = 16684,16685,16687,16688) , motorul se bâlbaia dar il acceleram un pic si isi revenea dar de tremurat (la relanti) tot tremura,( dupa ce se incalzea motorul tremuratul era mai mic) in schimb motorul tragea frumos urca usor in turatie....pana sa-i dau de cap i-am curatat clapeta de acceleratie, am cam schimbat tot ce se putea schimba pe el fise, bujii, bobina, filtre, ulei, distributie toti senzorii: de detonatie, de acceleratie, maf-ul,.....problema s-a rezolvat....dupa ce am pus distributia din nou ( se stricase pompa de apa dupa 30 de mii km GRAF calitate indoielnica)..... era pe unul din axele cu came, cel din fata, decalata cu un dinte asa ca....ce sa zic ia-le pe rand si elimina din cauze......BAFTA
    1 point
  36. iulian20 - in primul rand, vezi cand a avut omul problema; ma indoiesc ca ar fi asteptat sfatul tau(din mai si pana acum), sfat care, ar fi bine sa-l pastrezi pentru tine....daca ai sa citesti mai atent problema. Scade compresia din cauza bobinei(lor) cand o zbura porcul.
    1 point
  37. Eu as scoate: Maxidot color Stergator Priza Volan sport Front assistant Si as adauga Incalzire stationara / Parerea mea, de dragul topicului
    -1 points
  38. Tot de dragul topicului, zic si eu urmatoarele: - nu stiu ACC cum functioneaza cu cutie manuala, daca tot trebuie sa "mesteci in mamaliga", cand accelereaza/retrogradeaza functie de masina din fata cred ca nu-si mai are neaparat rostul ACC. Iar Front Assistant (scrie parca si in manual - se gaseste pe net), pentru cutie manuala, nu franeaza masina pana la oprire in caz de obstacol. Deci si utilitatea lui, desi binevenita, nu mai e asa cum ar putea sa fie in cazul unei cutii automate. - Blind Spot, daca vine la pachet cu Radar traffic assistant (parca, adica ala care monitorizeaza traficul cand dai cu spatele) cred ca e destul de util in acest caz. Insa iarasi, nu stiu daca radar traffic assistent poate opri masina, cat timp ai cutie manuala. - Priza 230 eu as scoate, inteleg ca acum se pot pune cele 2 prize usb spate si fara acea priza. Oricum nu cred ca bagi aspiratorul clasic in masina - In loc de volan sport as alege volan incalzit! - in loc de incalzire stationara as pune macar parbriz incalzit. Ajuta atat iarna (oricum ai benzina, se incalzeste mai repede) dar parbrizul incalzit porneste oricum automat la anumite temoeraturi si ajuta la pastrarea parbrizului curat, fara condens! -pregatire cu BT confirm si eu ca inseamna folosite tel si redare muzica/sunet aplicatii din telefon+ clasicele convorbiri. @razvan.ac: senzorii opresc masina si in cazul cutiei manuale? nu se opreste motorul? adica "se apasa" si ambreiajul automat?
    -1 points
  39. OK, neavand habar exact cum functioneaza - am citit doar de Frant Assistant ca in combinatie cu cutie manuala nu franeaza masina pana la oprire - n-am vrut sa fiu categoric. Ca asa, dpmdv, in primul rand as alege DSG si apoi alte dotari. Dar fiecare e diferit, nu pot spune cu certitudine ca varianta mea e cea mai buna si detin adevaru absolut ACC da, nu-l consider sistem de siguranta, dar nestiind cum se comporta cu o cutie manuala, de aia am formulat asa. @tetea: intelegand ca ai avut un buget, care deja e putin depasit, deic nu prea mai ai ce optiuni adauga, as zice doar ca in loc de volan sport ai putea alege pe cel incalzit. Aica ai da o dotare in principal de "imagine" pe una "functionala", chiar daca putine luni din an. La fel, as scote priza de 230 si as micsora bugetul. Sau, as inlocui priza+stergator spate cu parbriz incalzit, deci parca optiunea asta depasiste valoarea celorlalte 2.
    -1 points
  40. Salut baieti. Dupa o lunga perioada in care am fost posesorul unui golf5 1.9tdi, a venit vremea sa il inlocuiesc. Datorita faptului ca am si un copil mic costurile imi permit un passat SH. Intrebarea e simpla. Ce motor recomandati 1.6 sau 2.0, ambele tdi. Factorul viteza nu este important. Ma intereseaza fiabilitatea si rezistenta motorului. Ce probleme des intalniti la ele? Se rezolva ieftin sau sa ma pregatesc financiar? Merita automata sau cutia manuala? Chichiţe? Etc. Astept cu nerabdare parerile voastre. Va multumesc si o zi placuta baieti!
    -1 points
  41. N-am zis ca n-ai tu grija de ea, lucru care este evident din toata dedicarea ta pentru masina. Ideea e ca inevitabil si "elementul" Romania are un oarecare impact asupra masinii, oricat ai incerca tu sa o protejezi... (atat prin carosabilul de calitate indoielnica cu diverse bube cat si prin quality control-ul poate mai slab decat la masinile facute pentru alte tari... )
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!