Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.08.2017 în toate secţiunile
-
A mai trecut ceva vreme.. masina face bine, momentan am oprit orice modificari / retrofituri.. ma limitez la revizii si intretinere Am facut o plimbare de 5000 km prin Europa, masina s-a comportat exemplar, mai ales pe drumurile tarilor civilizate .. unde la viteze mari pe tempomat simteam ca plutesc (160-180 km/h , autostrazi fara limita) . Am scos un consum mediu de 6.2 pe toata excursia... am mers si incet pe distante lungi (~100km/h) insa si foarte rapid pe alte drumuri fara limita (220+) . Am facut un tur format din Buc - Budapesta - Bratislava - Parndorf - Munchen - Strasbourg - Zurich - Milano - Venetia - Trieste - Toata coasta Croatiei - Plitvice - Dubrovnik - Mostar - Sarajevo - Belgrade - Buc (am trecut prin mult mai multe locuri dar astea sunt principalele sa zic asa). Elvetia a fost de vis ( mi-am cerut si prietena de nevasta acolo.. uuhaa ) ... am prins si un cuplu de nemti cu G7R si G6R (modificate, low, rollcage.. etc) pe toata autostrada elvetiei .. ne-am distrat prin tunelurile lungi (peste 10km unele) cu evacuarile a fost fun si exact asa cum ti-ai dori sa fie o vacanta cu masina.. Multa lume mi-a zis ca sunt nebun, ca e prea obositor, ca e prea mult de mers, 5000 km in 11 zile ... a meritat fiecare kilometru, mai putin in bosnia si hertegovina si serbia, care sunt niste tari unde efectiv nu ai ce sa faci, nu ai ce cauta... dar.. asta mi-a fost traseul.. le-am vazut si pe astea Sigur vor mai urma si alte roadtrip-uri de genul, e prea misto comparativ cu orice alta vacanta. Funny: in Ungaria am zis sa spal masina la un selfwash.. erau 5 butoane si nu intelegeam nimic din ele, am mers pe incredere.. unu scotea spuma, unu scotea ceea ce parea a fi apa simpla... am limpezit.. am realizat apoi dupa cateva sute de km ca limpezisem cu apa cu ceara lichida ... inca am lacul gras pe alocuri, cu dare lasate de ceara... nu sta apa sau solutia pe ea de nici o culoare, zici ca am un mega tratament pe lac aplicat.. trebuie sa ajung la un detailing In alta ordine de idei.. ce am mai facut pe la masinuta: * Schimbat discuri si placute cu unele Ate Power Disk (Fata + Spate) cu placute Ate (Fata + Spate), frana este ireal de buna fata de cele vechi... cand pui frana si zici ca nu mai poate, o pisti mai rau si te ingenuncheaza .. probabil acum se simt la maxim si furtunele metalice. * Curatat dumnezeieste si vopsit etierii cu negru mat termorezistent.. (da.. nu rosii.. sau alte culori :| ) nu am vrut electrostatic sau ceva foarte fancy fiindca nu merita deranjul si costurile, fiind etrieri stock.. consider ca asa a fost cel mai bine. * Facut o revizie completa ulei si filtre.. ca de obicei, ulei Polytron 5w40, filtre Mahle pentru aer si combustibil, OE pentru ulei, Mann pentru polen (fiind cel mai bun de pe piata). Cateva poze .. nimic interesant, din pacate nu am foarte mult timp pentru a face un album in toata regula.. poate pe viitor5 points
-
Salutare! Sa stapanesti masina sanatos si fara evenimente! Jantele "de R Line 19" din postul tau sunt, de fapt, jante care vin pe R (Scirocco, Golf etc) si se numesc Talladega. Jantele de R Line se numesc Mallory, exista intr-o varietate de dimensiuni, fiind parte a pachetului R Line de la Golf la Touareg. Urmare a experientelor personale, iti sugerez sa ramai la 18" si sa ai dare de mana la cauciucuri - fac o diferenta incredibila. Multa bafta!3 points
-
Spalata, curata, frumoasa si... inmatriculata Acum ca am terminat cu toata birocratia, sa vina vacantele! Ne apropiem de borna 4000km, o sa scriu curand niste impresii despre masina so far. Pana la schimbari mai importante, in urmatoarele saptamani o sa vreau sa activez unele chestii cu VCDS, ma uit dupa un pedalier sport si OCD-ul din mine cauta solutii pentru parasolarul din dreapta, nu-mi place deloc acel sticker. Poate il acopar cu altceva sau caut o masina de UK donatoare de parasolar curat3 points
-
thx guys! @CristiM e fara ACT. In Romania nu am putut alege ACT. @ToniM anytime. Da-mi de stire si te invit sa o conduci. @mad_kat stau la bloc, dar am vorbit cu vecinii si am facut retea electrica din panoul de distributie pana in garaj, de la fiecare apartament in parte, astfel incat fiecare sa isi poata baga ceva in priza in garaj. M-a costat in jur de 200 de lei toata afacerea + mana de lucru a socrului electrician autorizat + reparatiile de 'interioare'. Legat de sunetul de la tsi, da, cand o pun in GTE mode are soundaktor. In rest, pe electric e muta, iar cand e pornit motorul termic, inauntru se aude foarte putin (vin de pe 1.6CR TDI). Pentru exterior nu are din pacate niciun sunet cand e pe electric, desi am vazut ca va fi obligatoriu din 2019. @florinpbv da, smth like. Ma simt extraordinar de bine sa stiu ca nu poluez in oras si ca fac economie pe partea asta. In afara, merg pe hibrid si mai bag modul GTE cand mi se face pofta de senzatii tari.2 points
-
Bun, dau si eu subscribe. Ma bucur ca exista si la noi curajosi care sa ia asa ceva. Si consider ca pana se vor indesi si la noi statiile de incarcare - asta e cea mai buna varianta daca mergi electric. Si dupa cum spuneam si pe topicul colegului cu e-golf - arata a masina, nu a mixer sau fier de calcat, ca restul hibrizilor cu ochii mici sau mancatori de melci. Cu incarcarea cum faci? stai la curte?2 points
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.1 point
-
La dotari este slabuta, la kilometri sta bine (daca sunt reali) si nu arata rau.1 point
-
Stiu ca nu degeaba, dar nu cred ca in conditiile in care folosesc eu masina se va simti ceva anormal. Daca se va intampla asta, imediat upgrade si pe spate si rezolv. Pana una alta, azi am mai rezolvat niste lucruri. Au sosit placutele, cureaua de accesorii (e batrana, dar intinsa) si adaptorii pentru etrieri. Am mai cumparat si ceva ce lipsea, si anume capacele centrale originale si prezoane lungi noi, pentru distantierii de 15mm pe spate. Mai astept furtunele de frana (cred ca maine vin) si stickerele porsche (comandate deja) si fac montajul. Intre timp o sa montez distantierii.1 point
-
Am fost astazi sa vad masina din anuntul de mai sus. Are bara fata si spate vopsita plus aripa fata dreapta,usa fata si spate vopsite, unde este airbag-ul in stalp pe stanga fata capitonajul este deplasat. In interior este foarte curata. Nu are dotarea keyless, in rest are toate dotarile din anunt. A zis ca accepta test in orice reprezentanta dar m-am lasat pagubas. Mai caut. Multumesc1 point
-
E greu sa ne spunem o parere, la banii aia nici nu e cazul. Daca nu te deranjeaza o masina cheala(nu am vazut cc mai chel ) mergi sa o vezi.1 point
-
Nasoala treaba, poate totusi reusesti sa ii dai de cap. Si eu la Octavia, cand era noua, eram atat de nervos ca nu gaseam problema..identica cu a ta, dar venea din spate, si desi parea ca e din interiorul usii, dupa multe cautari am descoperit ca era unul dintre firele/furtunele de la pompa de motorina de sub scaunul dreapta spate care atingea de tabla in acea zona, intra in rezonanta la o anumita turatie (in general la ralanti) si ma scotea din pepeni. S-a rezolvat in 30 de secunde, l-am prins de ceva pe acolo ca sa nu mai dea in tabla si gata. De atunci liniste totala pentru >100k km. Sper sa descoperi cat mai repede si sa fie ceva la fel de minor si care sa nu te mai bantuie apoi, sa te poti bucura de masina.1 point
-
Foarte, foarte frumoasa, felicitari! Ai facut o alegere foarte buna si rationala in plaja de pret a unui Golf de top, multi poate ca ar fi ales GTI. Este un pas inainte pe care l-ai facut pentru micsorarea poluarii si cu siguranta daca mi-ar fi permis bugetul, as fi luat tot GTE. Ne adaptam cu atat de multe tehnologii in fiecare zi, ar trebui sa incepem sa facem asta si cu mijloacele de transport. P.S.: Esti no.1 pe lista de prioritati cand ajung in Cluj1 point
-
Chiar am fost multumit. Si cu rulajul ei, deloc mic, s-a comportat exemplar. Si loc de depasiri si confort. Tinand cont ca ne-am fatait pe acolo, cu drumuri scurte si urcari/coborari ma declar extrem de multumit de consum.1 point
-
Daca dispui de bani eu te sfaturi sa le cumperi, o sa vezi ca iti schimba masina radical. La mine care arata deja ok a facut-o de intorc mai multi capu.1 point
-
1 point
-
Ar fi beton daca te-ar proteja si de usile mașinilor parcate langa tine!1 point
-
Cum de am pierdut topicul? In primul rand felicitari pentru alegere si curajul de a incerca asa ceva in acest punct al dezvoltarii, big like de la mine pentru asta! Ma voi face si eu un follow-er, si poate daca ne permite timpul, ne putem intalni in lunile ce urmeaza la o barfa, mi-ar placea sa vad masina pe viu. Drumuri bune si spor la "learning process"1 point
-
1 point
-
Vinde un set si cumpara altele. Te sfaturi 17 pentru iarna daca vrei totusi sa fie un echilibru ok. Vad ca modelu e din 2011 deci te sfaturi sa te uiti la intinzatorul de lant sa vezi ce versiune este(cel mai sigur e modelu cu probleme pana in 2012) sa nu ai surprize, am scris in vreo 2 locuri aici pe forum problemele ca le va produce deci nu dezvolt aici sa nu imi sara modelatorii in cap. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.1 point
-
Felicitari pt achizitie, arata foarte bine Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme ! Eu nu as da OZ-urile neam !1 point
-
Felicitari pt achizitie si sa citim numai de bine aici. Legat de jante ar fi mare pacat sa mergi cu table iarna. E totusi GTI, nu o masina care sa se piarda in multime. Daca anvelopele sunt bune, mergi in continuare pe cele de 18" cu Detroit. Legat de look, depinde daca iti plac tie mai mult OZ-urile fata de Detroit. Oricum se vede cel putin o janta Detroit care e usor atinsa, e si (aproape) imposibil sa fie pastrata acea suprafata impecabila.1 point
-
1 point
-
din partea unui posesor de vr6 vine intrebarea - cum suna tsi-ul? are soundaktor ca gti-ul? cum se aude pe bezina? si pe electric i-au facut ceva sa sune a motor pe combustie, sau e sincer?0 points
-
Am scos filtrul de particule, la un service in Sibiu, masina merge foarte bine si nu scoate fum deloc, chiar ma mir. Sunt foarte multumit de cum decurg lucrurile deocamdata. Am mers cu ea aprox 100 km in oras si se comporta ca o masina normala, nu mai vad nici o anomalie care sa aduca aminte de dpf.... Va salut-1 points
-
Dle DiLivio, esti aici sa ma critici pt decizia care am luat.o? Nu sunt singurul care a luat decizia asta, de a scoate dpf.ul...te.ai gasit sa ma critici pe mine? Off topic sau nu, vezi.ti de sarmalele tale vorba aia.-1 points
-
Salut baieti. Dupa o lunga perioada in care am fost posesorul unui golf5 1.9tdi, a venit vremea sa il inlocuiesc. Datorita faptului ca am si un copil mic costurile imi permit un passat SH. Intrebarea e simpla. Ce motor recomandati 1.6 sau 2.0, ambele tdi. Factorul viteza nu este important. Ma intereseaza fiabilitatea si rezistenta motorului. Ce probleme des intalniti la ele? Se rezolva ieftin sau sa ma pregatesc financiar? Merita automata sau cutia manuala? Chichiţe? Etc. Astept cu nerabdare parerile voastre. Va multumesc si o zi placuta baieti!-1 points
-
@kthor foarte frumoasă. Sunt sigur că în lupta asta dură din segment, francezii oferă ceva în plus ca să câștige o cotă de piață. Poziția volanului nu este „ciudată/diferită”? @Cristian e o nebunie cu ateca și cu kodiaq. cred că nici managementul vag nu se aștepta la succesul ăsta.-1 points
-
Eu zic sa nu ii stricam bucuria omului cu aceste amanunte tehnice .. cam amare. Poate primeste sistem hybrid odata cu MY2019.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00