Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.08.2017 în toate secţiunile
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.5 points
-
Stiri la aproximativ 2700 km. Ultimele trei-patru sute de km au fost facuti in oras, foarte putini litri de benzina consumata prin oras. Am mers in mare parte fara aaer conditionat, pornindu-l doar cand chiar am simtit nevoia (in ultima perioada). Imi mananca in jur de 5 km din autonomie asa ca sunt momente cand cei 5 km sunt mai importanti decat cele 20 de grade in masina. Imi place foarte mult masina, mai ales din prisma faptului ca ma duc din stanga in dreapta in oras fara sa poluez. Sunt curios cat imi va veni factura la curent pe luna aceasta. O incarc in fiecare zi cand merg cu ea. Abia astazi i-am facut program sa se incarce noaptea, dupa ora 12, astfel incat sa protejez si reteaua din casa de un consum prea mare instant. Ce pot sa va spun e ca am Car-Net pe ea activat, iar prin app-ul de pe telefon o pot controla. Ce e ciudat e ca nu am niciun SIM in masina, sau cel putin nu am activat eu. Dupa cum vedeti, daca sincronizez masina cu aplicatia, aflu si locatia ei exacta .Pot incalzi habitatul, pot claxona ori semnaliza pentru a o gasi printr-o parcare, pot degivra geamurile iarna si o pot porni/opri din incarcare. De asemenea, mai am vreo 2-3 optiuni prin care pot vedea diverse statistici. Abia acum ma obisnuiesc cu ea. Legat de stilul de condus, ca vorbeam mai sus de asta, merg in mare parte in Drive, variind cu Break Mode in zona semafoarelor ori cozilor. Am atasat cateva poze din interior. Daca sunteti curiosi de ceva anume, ori vreti sa stiti ceva, dati-mi de stire si incerc sa va raspund. P.S. - Am infoliat-o in Pearl White si i-am pus folii pe geamuri, dar revin cu poze mai tarziu.4 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare, De curand sunt membru pe acest forum si am zis sa imi prezint si eu masina. Urmaresc acest forum demult mai avand un VW in familie. Este vorba de un Golf 4 hatchback cu motor 1.9 TDI , cod motor AXR. De cand am achizitionat masina( februarie 2017) am schimbat la ea discurile si placutele pe spate deoarece aratau urat de tot, am facut schimbul de ulei si distributia.1 point
-
Trebuie sa ajungi la cineva care repara cutii dsg si o sa te lamureaca cu "rulmentul"1 point
-
La CBAB 2009 in 18 luni a scuturat si a mea de vreo 3 ori. Un fel de mers intrerupt si se poate opri motorul daca o pun pe N. Face mai ales cand e cald afara. Isi revine in cateva secunde sau daca se opreste si repornesc. Nu stocheaza erori si in rest merge perfect, face regenerare cam la 570 de km facuti mai mult in oras. Ar putea fi o rezolvare o garnitura EGR de 9 mm sau la CR nu e cazul.1 point
-
daca ai masina, orice zona este ok mai putin Laganas si Kalamaki (langa aeroport) din cauza galagiei.1 point
-
Bun, dau si eu subscribe. Ma bucur ca exista si la noi curajosi care sa ia asa ceva. Si consider ca pana se vor indesi si la noi statiile de incarcare - asta e cea mai buna varianta daca mergi electric. Si dupa cum spuneam si pe topicul colegului cu e-golf - arata a masina, nu a mixer sau fier de calcat, ca restul hibrizilor cu ochii mici sau mancatori de melci. Cu incarcarea cum faci? stai la curte?1 point
-
Incepi cu niste becuri originale Osram sau Philips D1S, nu fake. Doar ca e ceva de lucru ca sa le schimbi, trebuie bara si farurile date jos. Montat totul inapoi si vezi daca se observa o diferenta notabila. Daca nu, raman restul posbilitatilor...sa le lasi asa, sa le schimbi lupele, sa cumperi alte faruri (SH sau noi) sau sa vinzi masina . Orice ai alege o sa fi putin nervos, ori din prisma luminii inexistente, ori din prisma banilor cheltuiti. Am fost si eu in situatia asemanatoare, eram incantat de masina cu bixenon OEM, de afara se vedeau foarte frumos, dar noaptea pe drum erau ca doua lumanari. Cu faza lunga aprinsa nu primeam flashuri de pe contrasens.....si asta spune tot.1 point
-
Am rezolvat problema pana la urma dupa ce am rasfoit bine topic-uri de genul aici pe forum. Aveam doua probleme: 1- butonul de pe portiera era oxidat. Am dat fata de usa jos, am desfacut butonul si l-am curatat bine cu alcool, acum merge ca nou. Ciudat ca cel de la deschiderea capacului de motorina mergea ... Daca nu vrei sa te complici cu desfacutul butoanelor de portbagaj si curatarea lor poti sa il schimbi cu totul, dar asa e mai ieftin 2- Nu se mai deschidea nici de la emblema de pe portbagaj. Singurul mod in care putea deschide portbagajul era din cheie. Acel plastic alb s-a uzat si nu mai apasa bine lamela de metal care apasa la randul ei switchul care da comanda de deschidere a portbagajului. Am indoit putin lamela de metal si acum functioneaza totul ok.1 point
-
De ce nu încerci pe viitor sa iti cumperi un set de elemente din alea de plastic pentru desfăcut trim-uri si ornamente? Ca să lași cat mai putine urme in urma operatiilor facute...1 point
-
1 point
-
@Cristian cu placere, pentru putin 18.0xy km Doresc sa fac un "review" - subiectiv desigur si comparativ cu fosta O3 - o data ce bifez 20k km... Saptamana asta trebuie RCA si Casco, deci avem un pic peste 6 luni impreuna cred Tin sa ii multumesc lui @75NOR care a avut rabdarea, si-a mancat sambata sa umble dupa posteriorul meu, imi pare rau ca sefa mea inca era knock-out dupa nunta, mi-as fi dorit macar sa ciugulim si sa ne lungim la o cafeluta, si sa ne laudam "carutele", insa promit ca nu raman dator. In al doilea rand, tot catre acest moderator cu masina lui superb ii multumesc pentru traseul propus cat si "pont" pentru oprire pentru ciugulit, mare domn ! Confirm : traseul de la Horeza spre Novaci via Vaideeni / Polovragi 665 este frumos, cu curbe, numai bun de plimbare "LE: poza podet" - am uitat sa pun asta initial, se pare ca ajuta din cand in cand si 360 view In rest las 2-3 cadre raw de pe Transalpina - am reusit si eu sa il bifez Si ramane sa revin cu un review mai amanuntit cu +/- cel tarziu luna viitoare cand dupa un drum de Berlin + DN-urile din weekendurile pana atunci voi trece cu brio de 21/22k km1 point
-
1 point
-
Da Yes, ca sa faca codarea. Nu se strica nimic. Trebuia sa iti bagi niste cifre la Workshop, etc... de aceea iti da acest mesaj, ca nu ai bagat1 point
-
Motoare tsi pe golf 7.... tsi 1.2 105 cp din 2013, highline (pe atunci se permitea HL la aceasta motorizare), am depasit in aceasta luna 110.000 km. Uleiul si toate filtrele schimbate anual dar nu mai repede de 25.000 km. Bujiile inlocuite la 60.000, iar la 2 ani (daca nu ma insel) lichidul de frana. Ieri am schimbat discurile si placutele fata/spate, cu unele aftermarket,(trw). Observand ca si cele originale erau trw insa si cu inscriptia vw AG. (sper sa nu fie interpretat ca fiind reclama) In afara de un bec de faza scurta, nu am avut nicio problema. In octormbrie voi iesi din garantie si sunt curios ce ma asteapta. pana acum, nu am ce sa reporsez acestei mototizari, cu exceptia ca la un mers mai sportiv, papa cam un litru de ulei intre schimburi (momentan nesemnificativ si cunoscut acest aspect) Nici de consum nu ma pot plange, eu unul sunt extrem de multumit. La procentul meu de aproximativ de 70% extern si 30% intern, consumul mixt fiind de 6.3. In privat daca pot sa ava ajut cu alte detalii, sunt aici1 point
-
Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.1 point
-
Am revenit din concediu si am terminat cu rodajul . Revin cu detalii de condus dupa 2000 de km. E foarte misto de condus, recunosc. Am facut mai multe drumuri si am condus in mai multe moduri, diferite, dar care per total schimba consumul de la un stil la altul. Modul 1: Condus in modul Electric 30 de km, apoi trecut pe hibrid (B mode - mod de recuperare a energiei) si mers in principal in modul asta, apoi trecut pe Charging Battery, la viteze de 130++ pe autostrada. Cluj-Bucuresti - 6.5l/100 km. Am mers in principal constant, dar cea mai mare greseala a fost B mode ce nu cred ca trebuia tinut asa mult timp cum l-am tinut eu. Modul 2: Bucuresti - Sibiu - condus in mod hibrid in (D mode - driving mode) fara accelerari bruste ,fara depasiri de 110km/h chiar si pe autostrada - consum de 5.1l/100km. Modul 3: Sibiu - Cluj - condus mod hibrid, tot D mode, dar cu accelerari si viteze mai mari, consumul a sarit la 5.7l/100km. Sunt constient ca in timp consumul se va stabiliza mult mai mult. Oricum, mai e loc de a invata sa o conduc asa cum ar trebui. Inca sunt la faza de experimentare. Imi dau seama ca pe termen lung, masina economiseste combustibil in oras, iar in afara sa se comporta ca orice masina pe combustibil. Ce am observat e ca daca merg electric, orice consumator folosesc, papa din autonomie cu 2 pana la 4 km, asa ca trebuie sa fii foarte responsabil cu curentul. Cat e pe hibrid, nu ai de ce sa te stresezi. Am mers pe drum cu ACC si Lane Assist. Lane Assist merge in mare parte pe drumurile noastre europene, fara a provoca mari probleme. E necesara tinerea mainii pe volan in mare parte, altfel scoate diverse sunete de avertizare, iar Adaptive Cruise Control e pentru mine nemaipomenit. Nu imi vine nici acum sa cred ce fel se schimba stilul de condus si modul in care masina reactioneaza la celalte masini din jur. Masina se conduce foarte bine, foarte lejer si usor de controlat pe modul hibrid. Am folosit si modul GTE, care schimba destul de mult toata configuratia masinii. Se intaresc suspensiile, virajarea e mult mai rigida, iar cele 2 motoare te baga bine in scaun. Pedala de acceleratie are 2 stari, una normala si una "full pressed" in care ii da masinii tot boostul de care are nevoie in situatii limita. Senzatia e extraordinara. Nu mi se pare ca bateria si motorul electric ar pune probleme de greutate masinii, aceasta mergand extraordinar de bine chiar si cu kilogramele extra. Legat de spatiu in portbagaj, acesta e vizibil mai micut fata de suratele sale Golf. Imi intra totusi o valiza mare de 80cm + inca una de 50 perpendiculara pe aceasta. Avantajul e ca pot rabata ca la cele vechi portbagajul. Deci, nu ma pot plange chiar asa mult de 'inghesuiala' din portbagaj. Incarcarea bateriei se face la priza normala, 2 ore si 30 de minute, daca ai unde. Daca nu, modul Hibrid, D mode e cel mai practic si usor de folosit. Daca aveti intrebari, dati-mi de stire. Pe partea de exterior va pot spune ca am infoliat-o cu un Avery Pearl White. Revin cu foto si cu interior si exterior in cateva zile.1 point
-
Eu azi am comparat consumul de pe BC cu cel de la pompa plin la plin, si suna cam asa: 950km cu 61,04 litri motorina de la OMV: - pe BC imi arata 5,6/100km - la pompa imi iasa : 6.42/100km Eroare cam 11.5% (Passat B7, CFGB 170CP/DSG) Acelasi lucru l-am mai testat in trecut, 7.3 la pompa vs. 6.5 pe BC.1 point
-
1 point
-
Salutare. Va impartasesc si experienta mea in legatura cu switch frana. Masina in cauza e un Touran , 2003, motor AVQ. La un moment dat am observat ca luminile de la stop pe frana ramaneau blocate cand era pus contactul si /sau motorul pornit. Am pus testerul si imi arata ca switch frana sau tempomat defect. Am cumparat switch frana si l-am schimbat , insa nici-un rezultat, am repus testerul sa sterg eroarea crezand ca stergand eroarea voi rezolva problema, insa nu a avut efect. Am trecut la etapa urmatoare de verificare switch ambreiaj (tempomat) pe pompa ambreiaj. Trebuie sa mentionez ca masina are tempomat insa nu functiona cand am cumparat masina, cand il activam de la maneta se aprindea ledul in bord insa nu avea nici un efect. In prima faza am verificat sigurantele din compartimentul motor si sub bord. Sub bor erau toate bune doar in compartimentul motot am gasit una de 5A arsa. Am schimbat-o si s-a ars imediat. Am pus una de 7A ( nu recomand) si a inceput sa iasa fum din zona pompa servofrana. Atunci mi-am dat seama ca este de vina switch ambreiaj (tempomat). Am dezmontat switch -ul sa vad cod-ul pentru a putea cumpara altul. Am cumparat altul nu cu acelasi cod dar am verificat compatibilitatea pe internet si era ok (35 euro). L-am schimbat si am rezolvat problemele. Nu a fost nevoie sa sterg erorile din centralina pentru ca acest swich sa isi faca efectul. Concluzie: Cu schimbul acestui switch ambreiaj (tempomat) am rezolvat 3 probleme, 1.problema stopului de frana permanent, 2.problema tempomat ( a reinceput sa functioneze), si o alta 3.problema de injectie zic eu care imi producea zmucituri la accelerare si deccelerare ( avea simtomele unor suporti motor uzati) care la schimbarea acestui senzor au disparut. Am scris acest post deoarece am gasit foarte utile multe din aceste topic-uri si sper sa il ajute pe cineva. Si eu am urmarit alte topic-uri ca sa pot depista aceste probleme.1 point
-
Am o maneta tempomat touran 1.9,2006,105,cp.nou nouta,la fel am patit si eu dar o comandasem si am ramas cu ea.Am desfacut maneta si am folosit WD-40 ,erau oxidate contactele de la placa....atentie la solutiile de lustruit bordul folosite in mod excesiv...1 point
-
De fapt calculul este putin mai complex...dar calculand asa la repezeala...degeaba te raportezi la 312...ca tu nu ai 312...ai 288...deci diferenta devine 35mm... Pe langa asta...GTI-ul are pe spate 256 ventilate...deci...iar 24mm plus ventilatie... So...think again...:P0 points
-
Dle DiLivio, esti aici sa ma critici pt decizia care am luat.o? Nu sunt singurul care a luat decizia asta, de a scoate dpf.ul...te.ai gasit sa ma critici pe mine? Off topic sau nu, vezi.ti de sarmalele tale vorba aia.-1 points
-
-1 points
-
Știam că ești membru și aici. am văzut poza cu mașina ta la topicul legat de seat ateca. Rog un moderator să șteargă aceste 2 mesaje inutile :)))) P.S.:mașina asta are 150 de cai dintr-un motor de 1.4 l nu 90 dintr-un motor de 1.8l. P.S.2: 0-100km/h îi face în 7,6 secunde nu în 11 secunde :)))) P.S.3: rezoluția ecranelor este demnă de anul 2017, nu 2000 P.S.4: în varianta plug-in are un cost în oraș la jumătate față de chr P.S.5: Concediu plăcut - nu lua în calcul toate răutățile-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00