Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.07.2017 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Cum pasiunea moare greu, nu am putut sa parasesc grupul VAG dupa cei 10 ani de convietuire cu golful 4, drept urmare am achizitionat urmatoarea masina dupa multe cautari si nervi. VW GOLF VII 1.6 TDI 105 BlueMotion Technology Confortline ( sunt sufficient de multumit de acest motor), nivel de echipare confortline. Masina este din punctul meu de vedere net superioara fata de fosta. Ca si dotari va pot spune ca sunt mai mult decit suficiente , avind in vedere trecerea de la golf 4 la golf 7. Distronic franeaza singura (pastreaza distanta fata de masina din fata) Volan multifunctional piele Computer bord Pilot automat Auto hold ABS,ESP Bluetooth Computer Bord Pilot Automat Dublu Climatronic Proiectoare Ceata cu Functia Cornering se aprind la viraje Cotiera centrala fata - spate, Mod Eco (Start/Stop) - se opreste motorul la semafor Interfaţă USB, handsfree cu bluetooth Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Oglinzi reglabile electric si incalzite Oglingi retractabile elecric Geamuri electrice fata-spate Inchidere centralizata Indicator schimbare treapta de viteza Jante originale 16`` Sistem de monitorizare presiune anvelope Torpedou frigorific. In continuare voi lasa pozele sa vorbeasca in locul meu.
    2 points
  3. M-am decis sa imi prezint si eu intru-un final masina.Este o Skoda Octavia Tour din 2005 cu vesnicul motor ALH de 90CP.Masina este cumparata de noua de la reprezentanta din Craiova iar in momentul actual are undeva la 234.000km fara probleme.Pe parcurs au aparut modificari fie ele mai mici sau mai mari dupa cum le voi enumera mai jos: Intre timp au aparut mici modificari la masina: -Kit exterior Octavia 1 VRS -interior bora sportline cu cotiera spate -cotiera de culoare neagra -frante fata 312 octavia 1 VRS -schimbat punte spate cu o alta punte cu discuri fiind pe tambure inainte -montat cutie 6 trepte cu ambreiaj nou de pe o bora 1.9 ARL -vopsit bandourile in culoare masinii -soft stage 1 by DIO PERFORMANCE -EGR OFF si din soft si fizic -pedalier aluminiu octavia 1 rs -Cd-player Pioneer cu bluetooth incorporat -cui de remorcare fiind destul de bun in trafic -cauciucuri noi 205/50 R17 -volan din piele perforat VRS -covorase interioare VRS Sper ca pe viitor sa o cobor putin si sa vedem cum facem sa ii mai crestem CP
    2 points
  4. @Cristian cu placere, pentru putin 18.0xy km Doresc sa fac un "review" - subiectiv desigur si comparativ cu fosta O3 - o data ce bifez 20k km... Saptamana asta trebuie RCA si Casco, deci avem un pic peste 6 luni impreuna cred Tin sa ii multumesc lui @75NOR care a avut rabdarea, si-a mancat sambata sa umble dupa posteriorul meu, imi pare rau ca sefa mea inca era knock-out dupa nunta, mi-as fi dorit macar sa ciugulim si sa ne lungim la o cafeluta, si sa ne laudam "carutele", insa promit ca nu raman dator. In al doilea rand, tot catre acest moderator cu masina lui superb ii multumesc pentru traseul propus cat si "pont" pentru oprire pentru ciugulit, mare domn ! Confirm : traseul de la Horeza spre Novaci via Vaideeni / Polovragi 665 este frumos, cu curbe, numai bun de plimbare "LE: poza podet" - am uitat sa pun asta initial, se pare ca ajuta din cand in cand si 360 view In rest las 2-3 cadre raw de pe Transalpina - am reusit si eu sa il bifez Si ramane sa revin cu un review mai amanuntit cu +/- cel tarziu luna viitoare cand dupa un drum de Berlin + DN-urile din weekendurile pana atunci voi trece cu brio de 21/22k km
    2 points
  5. Astazi, dupa multe alte treburi prin jurul casei, mi-am adus aminte de lanterna din portbagaj si am zis sa o desfac sa vad ce e cu ea. Lanterna are o conceptie relativ simpla, are inauntru 3 acumulatori AAA de 300mAh pentru cele doua leduri albe pe care le aprinde din buton cand nu e conectata in portbagaj. Transformarea a fost foarte usoara, cu costuri ~10 lei si sub 1h de munca (din care 45 min au fost pentru a verifica si testa cum sa fac sa o modific astfel incat sa nu stric ceva la ea). Rezultatul final este exact cel dorit, sa arate lumina ei ca cea de la Kodiaq (acum lumineaza putin mai puternic, dar alb!) care vine deja cu leduri albe (nu galbene ca la Superb). Mai jos se pot vedea pozele din timpul operatiunii si rezultatul final. Din pacate nu m-am gandit sa fac poza si inainte ca sa se observe diferenta de culoare - dar cei care aveti Superb 3 stiti deja cum arata standard. P.S. Am incercat sa elimin ledurile lanternei de tot, insa trebuie neaparat alimentate toate 3, daca deconectezi unul dintre ele nu se mai aprind nici celelalte 2. De aia le-am lasat pe alea 2 si l-am conectat si pe cel nou, dar in realitate cele galbene nu se mai vad deloc, fiind mult mai puternica lumina celui alb. P.S.2 Celelalte doua leduri din portbagaj sunt culoare 4000k, Philips, 1W, cel pus de mine este Nichia, 5000k, 3W. P.S.3 In poze pare mai alb decat celelalte doua (care par galbene, dar sunt albe) si toate par galbene deoarece e multa lumina de afara. Voi reveni cu o poza noaptea ca sa se vada clar rezultatul final. Cu ochiul liber insa nu se observa nicio mica diferenta de nuanta intre cele 3 leduri. @75NOR Deci asta e varianta cu putina munca, dar de 20 de ori mai ieftin decat o lanterna de Kodiaq, cu acelasi rezultat final @sebip poti vedea pozele, intrebai acum cateva zile parca daca am facut asta pana acum.
    2 points
  6. Normal, ca doar in România pot oamenii sa înghită NOx la greu.
    1 point
  7. In Weekend am pus de o plimbare pana la Iasi si retur, ocazie cu care am atins primul milestone important, cel de 10k Km. Mai jos o poza si cu consumul, doar la retur, am uitat sa fac si la dus. Ma asteptam sa fie mai crescut, tinand cont de cat de haotic se merge pe DN2. In alta ordine de idei, cateva impresii dupa 10K Km parcursi: Plusuri - Masina este exact cum ma asteptam sa fie si ma bucur de ea la fiecare drum; daca s-ar da timpul inapoi, as face fix aceeasi alegere - Motorul + cutia + sistemele de asistenta fac din ea un partener de drum lung excelent; Cei 190 CP si cuplul aferent de diesel o fac destul de vioaie in accelerari si depasiri, astfel incat toate manevrele dau senzatia de siguranta - Design-ul exterior, din care amintesc doar pachetul R-line si farurile Full Led, ii dau o prezenta impunatoare pe sosea si nu reusesc sa o parchez vreodata fara sa intorc capul macar de doua ori dupa ea - Sistemul infotainment + Active Info Display reprezinta un mare plus atat ca design cat si functionalitate; bonus, integrarea Waze in AA Minusuri/Neajunsuri - Mi-ar fi placut ca suspensia sa fi fost o idee mai rigida pentru a mai elimina din ruliu pe viraje. Ar fi mers de asemenea un pic de extra sustinere laterala pentru scaune; - Mi-ar fi placut sa am pachetul "Car-Net Security and Service" (cel care iti permite sa te conectezi la masina remote din aplicatie, sa iei date legate de pozitia unde e parcata, nivelul de combustibil, sa verifici daca usile sunt inchise, etc); as pune minusul mai degraba pe seama consilierului PBN care nu a stiut exact sa imi explice ce si cum si mi-a dat de inteles ca pot face asta si cu pachetul inclus standard "Car-Net Guide and Inform" - Scartaie ceva in zona usii dreapta fata sau stalpul dintre usi, la mers pe drum cu denivelari, nu imi dau seama exact de unde vine. - Destul de enervanta lipsa iluminatului in partea de jos a consolei centrale, unde se afla port-ul USB; mi-e destul de greu sa conectez telefonul sau stick-ul cateodata, noaptea sau in parcari subterane Sper sa revin curand si cu cateva poze din exterior, din plimbari. Nu e ca si cum nu as vrea sa ii fac, dar mereu cand ajung pe la destinatie e efectiv plina de insecte. Nu stiu cum reusesc alti colegi sa ajunga la destiantie cu masinile impecabile.. Saptamana usoara tuturor !
    1 point
  8. La nemti poate mai merge, dar la capsomanii nostri nu prea. Pentu ei nu conteaza ca ai facut retrofit la faruri cu xenon Oem daca nu ai trecut pe la ei sa il verifice si omologheze. La noi cica e simplu: dom'le aveati becuri halogen, dvs ati modificat instalatia masinii si ati pus becuri cu aprindere prin descarcare in gaz. Nu se poate... Si fara spalatoare faruri si fara autoleveling. Pt Rar, nu conteaza ca e sub xxxx lumeni.... :-( Sper sa nu ai probleme cu ei, ca e pacat de farurile alea - sunt superbe! Drumuri bune!
    1 point
  9. Salutari si bine v-am gasit , am zis sa imi prezint si eu masina Golf 3 cabrio 1995 Custom cu dotarile : 4X geamuri electrice cu modul de confort oglinzi electrice volan reglabil pe inaltime scaune incalzite recaro ABS AC 2x Air Bag Pilot automat Cutie automata ( ultimul model de 4 trepte ) Motor 1.8 8v Benzina Servo directie + frana Modificari aduse dealungul a celor aproape 6 ani de cand o am: Capotare electrica Sistem audio 131db ( testat la CNCA ) Alarma + modul pornire din telecomanda Folie pe geamuri albastre bad boy ( prelungie capota ) anulare semn grila fata + haion suspensie TA Technics Completa Jante SPW revopsite electro-static Scut metalic de 3mm la comanda semnalizari + proiectoare sport Carlig remorcare Bosal original golf 3 cabrio xenon pe mersul inapoi Discuri ventilate + striatii ( urmeaza sa montez si pe spate ) Faruri Day Line Culoare Albastru Custom bucse bascula de Auti TT ( va recomand ) P.S : Daca am uitat ceva ... am sa revin cu un edit
    1 point
  10. Si am mai pus weekend-ul asta inca 700 km ( Covasna - Sighisoara - Brasov si imprejurimi ), am trecut de 4600. Mereu ma mira cat de bine sta in curbe pe serpentine si cat de confortabila este. Insa acum am avut elementul surpriza si anume DSG-ul. Pus pe Sport la urcare si in D la coborare si confortul este maxim. Consum ... in conditiile in care la intoarcere am luat marele trafic de pe valea prahovei ... 5.9l/100km cu functia de coasting activata si start-stop activat in cozile de pe DN1. Si niste poze de mini-vacanta
    1 point
  11. Grosimea garniturii se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc . Trebuie sa pui aceeasi grosime
    1 point
  12. Inlocuieste lambda urgent. Orice eroare de la motor anuleaza sau influienteaza negativ regenerarile
    1 point
  13. Si cam asa a evoluat masina timp de un an de cand o am
    1 point
  14. Cred ca te lasa mecatronicul ,problema des intalnita la acest tip de cutie
    1 point
  15. @rabbit85 In 95% din cazuri problema e motorul care datorita unor defectiuni infunda dpf-ul
    1 point
  16. Faina masina si fain mini review. La apa aia se observa cost savingul? (o fi avand doar un H si O )
    1 point
  17. .. Acel moment cand soferii devin pasivi si cred ca masina conduce in locul lor. Eu folosesc ACC de fiecare data cand am ocazia si nu ma grabesc undeva, dar el trebuie tratat ca un cruise control normal si atentia nu trebuie nicio clipa luata de la drum, faptul ca franeaza/accelereaza dupa cum e traficul e un BONUS si nu inseamna ca noi trebuie sa dormim la volan!!! Eu actionez de fiecare data cand consider ca e o situatie ce il poate pune in dificultate sau induce in eroare, desi pana acum nu mi-a facut nicio faza dubioasa. Pentru cine nu intelege functionarea unor sisteme de genul, e mult mai bine sa nu le foloseasca deloc, altfel devin un pericol pentru cei din jur. Din pacate multi nu le inteleg, legislatie clara in privinta unor astfel de sisteme nu exista, iar in curand cel mai probabil vom vedea din ce in ce mai multe cazuri de accidente provocate de ele.
    1 point
  18. Apreciez sticla de apa cu sigla Skoda
    1 point
  19. Foarte bine, sa te bucuri in continuare de masina ! Nici eu nu am prea mare incredere in sistemele electronice. Ca fapt divers si la mine se reseteaza Long Range-ul pe la 3300 Km parca, de nebun. Dar nu ma afecteaza; celelalte (folosite..) sunt ok deocamdata. Altfel, 2.0 TSI nu are cum sa nu fie fain
    1 point
  20. Nu as vrea sa pun brembo din cauza ca in ultimul timp foarte multa lume si-a pus capace din alea brembo fake, si nu-mi place nici o asemanare cu lucurile alea. Porsche are etrieri exact ca astia, de acolo si vreau sa ii fac asa. Probabil ca alb va ramane scrisul.
    1 point
  21. Imi place analiza, felicitări. Ca fapt divers: ce clasa de echipare aveai pe S2, ca numai țin minte? Pănă una alta, sa va bucurați in continuare unul de altul. PS: apa aia se dă la pachet cu suspensia? Ca să nu faci piatra la rinichi?
    1 point
  22. +1 si de la mine si absolut de acord cu tine in cea ce tine de masinile facute mai nou si mai ales despre aceste sisteme elctronice facute mai mult pentru cei carora asta le este viata... efectiv nu sunt stabile. As putea sa dau exemple si de la masina mea dar nu fac Offtopic. totusi...masina superba
    1 point
  23. Gata, am fost, e un senzor de pozitie de la clapeta de dirijare admisie. Nu e mare panica, eventual voi da jos clapeta pentru un curatat, mecanicul mi-a zis ca nu e nimic serios si o rezolvam la urmatoarea intrare in service. Pana atunci, va arat cum am lovit cu baia de ulei de au iesit scantei
    0 points
  24. Am venit cu amintiri,mai exact cu masina putin stearsa de o soferita din Bacau care a plecat de la indicatorul de STOP pana sa pararesc intersectia. Efectiv nu era nimeni in spatele meu, dar a fortat fara vreun motiv. Mergeam linistit cu 50kmh cand am auzit si am simtit. Fiind la drum lung, duminica si fara daune importante am zis sa fac amiabila. Desi poate suna rautacios, insa asemenea lucruri merita platite cu carnetul cateva luni ca sa invete. Mai ales ca daca era cu 1 secunda mai devreme imi lua aripa si portiera spate si iesea altfel. Din fericire, stersatura in mare parte se ia, de pe janta la fel. Sa vad cum o sa fac insa la janta, ca de zgariat a zgariat-o. Plus sa vad geometria daca e afectata. Are rca la euroins (nu ma mira), dar ma bucur ca o sa pot face pe casco cu regres.
    0 points
  25. Salutare. Nu merita sa pui 10W40, uleiurile de tipul asta sunt inferioare calitativ. De exemplu, multe ALH-uri ruleaza cu 0W40 in motor bine mersi . 1,5 litri la 15.000 de km nu e de speriat. Conteaza stilul de mers si daca e in oras sau in exterior. Daca e in oras 15.000 km e mult pentru un schimb. Nici Aralul 5w40 nu e asa de rau - daca nu este contrafacut. Mai degraba scurtezi intervalul de schimb la maxim 10.000 km decat sa pui nu stiu ce ulei mai scump si sa nu fii multumit (sunt destui patiti cu faza asta chiar si aici, pe forum). Orice ulei, cat de bun ar fi, dupa 10.000 de km nu prea se mai tine bine in ALH-uri. Daca vrei sa scapi si de teama uleiurilor contrafacute poti sa te indrepti spre o marca mai putin cunoscuta dar cu produse de calitate, gen Divinol, Kross oil.
    -1 points
  26. o sa incerc sa bag liqui moly 5w40 top tec 4100 ravenol 5w40 sau mobil1 5w40 , a mai folosit vre-un coleg aceste sortimente de ulei ? si daca a avut consum de ulei , cam cat ? multumesc
    -1 points
  27. Cam multe probleme pentru kilometrii masinii...
    -1 points
  28. Dle DiLivio, esti aici sa ma critici pt decizia care am luat.o? Nu sunt singurul care a luat decizia asta, de a scoate dpf.ul...te.ai gasit sa ma critici pe mine? Off topic sau nu, vezi.ti de sarmalele tale vorba aia.
    -2 points
  29. Am scos filtrul de particule, la un service in Sibiu, masina merge foarte bine si nu scoate fum deloc, chiar ma mir. Sunt foarte multumit de cum decurg lucrurile deocamdata. Am mers cu ea aprox 100 km in oras si se comporta ca o masina normala, nu mai vad nici o anomalie care sa aduca aminte de dpf.... Va salut
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!