Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.07.2017 în toate secţiunile

  1. 4 points
  2. Si cam asa a evoluat masina timp de un an de cand o am
    3 points
  3. Salutare. Este primul meu post de pe acest forum si sper sa nu o fac de oaie . Acum 3 saptamani am achizitionat un VW Golf 6 GTI, nascut in 2011, Q3. Avea 89k km cand am luat-o, acuma are aproape 90k km. Masina este o bijuterie si nu am fost indragostiti de ceva vreme in asa fel. Ca si dotari, ca sa nu ma exprim "Full Full", DSG6, piele, scaune electrice (cel al soferului este full electric, iar cel al pasagerului partial, doar comenzile lombare), dublu-climatronic, bi-xenon adaptiv, stopuri led, senzor ploaie si de lumini, senzori parcare fata-spate, camera marsarier, park assist, RCD 510 cu bluetooth, senzori presiune pneuri, cornering light, keyless entry, keyless go. Am tot cautat timp de 3-4 luni o masina pe gustul meu, sunt foarte exigent si nu mi-am permis una noua de acest fel. Ma consider norocos datorita faptului ca a fost prima masina pe care am fost sa o vad si asteptarile mi-au fost depasite. Masina se prezenta foarte bine, zic foarte bine si nu impecabil datorita miciilor zgarieturi pe care le are pe tabla, nu ma deranjat pentru ca stiu ce inseamna o masina care lupta prin traficul din Bucuresti. Fostul proprietar tot insista sa ma duc sa mai vad si altele dar nu poti rupe o dragoste la prima vedere.
    1 point
  4. Salutari si bine v-am gasit , am zis sa imi prezint si eu masina Golf 3 cabrio 1995 Custom cu dotarile : 4X geamuri electrice cu modul de confort oglinzi electrice volan reglabil pe inaltime scaune incalzite recaro ABS AC 2x Air Bag Pilot automat Cutie automata ( ultimul model de 4 trepte ) Motor 1.8 8v Benzina Servo directie + frana Modificari aduse dealungul a celor aproape 6 ani de cand o am: Capotare electrica Sistem audio 131db ( testat la CNCA ) Alarma + modul pornire din telecomanda Folie pe geamuri albastre bad boy ( prelungie capota ) anulare semn grila fata + haion suspensie TA Technics Completa Jante SPW revopsite electro-static Scut metalic de 3mm la comanda semnalizari + proiectoare sport Carlig remorcare Bosal original golf 3 cabrio xenon pe mersul inapoi Discuri ventilate + striatii ( urmeaza sa montez si pe spate ) Faruri Day Line Culoare Albastru Custom bucse bascula de Auti TT ( va recomand ) P.S : Daca am uitat ceva ... am sa revin cu un edit
    1 point
  5. Si am mai pus weekend-ul asta inca 700 km ( Covasna - Sighisoara - Brasov si imprejurimi ), am trecut de 4600. Mereu ma mira cat de bine sta in curbe pe serpentine si cat de confortabila este. Insa acum am avut elementul surpriza si anume DSG-ul. Pus pe Sport la urcare si in D la coborare si confortul este maxim. Consum ... in conditiile in care la intoarcere am luat marele trafic de pe valea prahovei ... 5.9l/100km cu functia de coasting activata si start-stop activat in cozile de pe DN1. Si niste poze de mini-vacanta
    1 point
  6. Grosimea garniturii se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc . Trebuie sa pui aceeasi grosime
    1 point
  7. Vinde un set si cumpara altele. Te sfaturi 17 pentru iarna daca vrei totusi sa fie un echilibru ok. Vad ca modelu e din 2011 deci te sfaturi sa te uiti la intinzatorul de lant sa vezi ce versiune este(cel mai sigur e modelu cu probleme pana in 2012) sa nu ai surprize, am scris in vreo 2 locuri aici pe forum problemele ca le va produce deci nu dezvolt aici sa nu imi sara modelatorii in cap. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  8. 323 e cu 1cm mai mare decat 312, cu cat vine de fabrica gti. Nu e diferenta asa mare cat sa se creeze dezechilibru cu spatele. Maresti si spatele cand ai 345-360 si cand o duci pe circuit. In cazul meu, e un upgrade pentru siguranta si pentru ca va creste puterea masinii, mi se pare normal sa creasca si franele. Deocamdata nu am luat roti de iarna, dar am timp. Inca nu m-am hotarat asupra modelului. Am pistol de sablat, functioneaza neasteptat de bine. Inca nu am testat pe ceva cu vopsea mai groasa deasupra (jante), dar pe etrieri a functionat perfect. Ceva de genul:
    1 point
  9. Vineri masina a primit arcurile si a dat o tura si pana la geometrie imediat dupa. Garda la sol a coborat considerabil, ba chiar mai mult decat ma asteptam. Surprinderea mea este cat de joasa este acum in spate pentru ca in fata ma asteptam sa fie asa. Stiu ca multi spun ca masina se schimba chiar si dupa schimbarea arcurilor, insa eu nu am simtit mari diferente, desi trebuie sa recunosc ca nici nu am condus masina foarte mult la drum lung inainte. Sambata dimineata, cu ocazia roadtrip-ului organizat de subturat.ro, am plecat spre Transalpina alaturi de multe masini mai puternice. Drumul pe autostrada a fost rapid, masina a fost ok, insa la acele viteze masina nu s-a comportat ok datorita anvelopelor. Pe franare masina danseaza putin, e nesigura si e departe de a fi cum trebuie. Franele mi-au dat aceasi impresie si ele, ca desi sunt la 50%, probabil placutele nu sunt de o buna calitate. Am iesit apoi de pe autostrada si ne-am indreptat spre dealul negru, unde masina a fost din nou cu putin chef de vals pe sosea, asta din nou pe franare, iar aici am simtit si prima data ca nu se opreste tocmai ok, asa ca am inceput sa pastrez o distanta considerabil mai mare fata de masinile din fata mea. Pe urcat si coborat masina in Drive a fost foarte ok, insa am trecut si in Sport de cateva ori. Suspensia a fost doar in Sport si nu am recurs la confort decat spre sfarsitul zilei, dar ajung si acolo. Dupa Valcea am luat-o spre Transalpina, iar odata ajuns acolo, avand deja niste km in spate cu serpentine, am inceput progresiv sa merg tot mai repede. Chiar si cu neajunsul franelor si anvelopelor, am invatat masina, insa aici am trecut pentru prima data cutia in mod manual si m-am jucat cu padelele pe toata durata traseului. Nu cred ca am ajuns de multe ori in viteza a patra, insa viteza de deplasare am crescut-o constant si dupa doar cativa km fugaream deja un GTI Mk6, care avea totusi frane si cauciucuri bune Ce pierdeam in linie dreapta, reuseam totusi sa recuperez in curbe, in ciuda dezavantajelor mele. Ritmul a inceput sa fie mai mult "drive it like you stole it". Am oprit si muzica, si ma multumeam sa aud motorul si acel DSG fart la schimbarea vitezelor. Sunt constient ca masina e doar ok si nu e vreo racheta, nici nu se aude cine stie cum, insa pe mine m-a uns pe suflet cum a mers si auzit ieri pe toata ruta asta. Arcurile ca arcurile, insa geometria mi-a schimbat complet directia si personal cred ca asta a facut masina mai "fun to drive", pentru ca nu mai era bleaga ca inainte de geometrie. Directia electrica pentru mine e in continuare fix pix, nici cele progresive nu ma impresioneaza, iar grupul VAG o fi recunoscut pentru unele treburi remarcabile in industria auto, dar directia si feelingul masinilor clar nu sunt printre ele. Dar masina a compensat prin motor, DSG si sunet, asa ca sunt mai mult decat multumit de ea. Dupa terminarea turului de forta, a urmat o mica portiune de autostrada, unde am simtit nevoie sa trec amortizoarele in modul confort, din nou, probabil din cauza anvelopelor, dar a fost mai ok. Am ajums apoi la destinatia primei zile si sunt extrem de fericit de cum se comporta masina. Astazi urmeaza Transfagarasan
    1 point
  10. Faina masina si fain mini review. La apa aia se observa cost savingul? (o fi avand doar un H si O )
    1 point
  11. M-am decis sa o prezint si eu! Se afla de ceva timp in posesia mea! Este vorba de o Bora 1.9 tdi AJM 04.12.2000(coincidenta si eu sunt nascut tot pe 4 decembrie) DOTARI FABRICA: X0A = National sales program Germany B0A = Component parts set without country-specific design requirement CK6 = Cast alloy wheels 7J X 17 offset 38 G0K = 6-speed manual transmission H6L = Tires 225/45 R17 91W J0L = Battery 340 A (70 Ah) M3L = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/85 kW TDI with pump-jet injection system base engine is T4N/TD0 Q4H = Comfort sports seats, front 1AT = Electronic stabilization program (ESP) 1G1 = Space-saving spare wheel 2PX = Leather trimmed sports steering wheel 1NL = Covers for alloy wheels 5RQ = Right exterior mirror: convex 5SL = Left exterior mirror: aspherical T4N = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.A 0BB = Rear stabilizer 3S0 = Without roof rails/roof load rack QG2 = No possibility of activating service interval prolongation QG4 = code not found :-( 8AD = Radio "gamma" 8GL = Alternator 120 A 8L3 = Roof antenna 1H0 = Without proportioning valve 1KP = Disc brakes, rear 1LS = Front disc brakes with integrated adapter 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind 3YR = Door pockets with insert mats G72 = Front shock absorption 0GE = Emission standard EU3 4UE = Air bag for driver and front seat passenger 4X1 = Side air bag front 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing N2Z = Seat covering for special editions 5MD = Decorative aluminum inserts 8RM = 8 speakers (passive) 2JC = Comfort bumpers E3J = "Sports Edition" 0AE = Front stabilizer 0BB = Rear stabilizer 1JC = Rear shock absorption for sports design L08 = Suspension range 08 installation control only, no requirement forecast 0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
    1 point
  12. 1 point
  13. Investitia in masina? Toata? E un numar de mult uitat, de care nu mai tin cont. Dispare orice indoiala de "prea mult" cand o vad in parcare.
    1 point
  14. Doar doua randuri mai jos aveai topic dedicat: 'Revizie passat b7' . Incearca sa citesti cateva pagini pe acolo si daca nu gasesti raspuns posteaza in topicul dedicat fara a mai deschide altul. Succes.
    1 point
  15. baita la motor mi-e cam frica - e complicat si multi conectori. plasticele alea nu sunt la 1.4 pentru ca are alt traseu al admisiei - filtrul de aer nu e in carcasa separata ca la tdi si v6 ci in capacul motorului. eu de ex nu am furtunul de aer de deasupra radiatorului. firul ala... e boala clasica soclul de la siguranta ventilatoarelor este topit. ar trebui schimbat tot tabloul de pe baterie... despre navigatie: are plusuri si minusuri. plusuri: gps excelent rapid si prinde bine satelitii, partea de mp3 ireprosabila, cu hotspot merge waze si orice aplicatie android, bluetoothul foarte bun. minusuri: receptie radio mediocra, sunet sub mfd, si timp mare de bootare. per ansamblu daca nu esti oem nazi e ca si functionalitate peste orice solutie oe. camera marchearriere nu am montat-o ca e mica masina, nu e nevoie... microfonul nu e doar integrat are si unul extern care se poate pune in plafoniera unde e locul lui normal din fabrica. se aude superb.
    1 point
  16. Motoare tsi pe golf 7.... tsi 1.2 105 cp din 2013, highline (pe atunci se permitea HL la aceasta motorizare), am depasit in aceasta luna 110.000 km. Uleiul si toate filtrele schimbate anual dar nu mai repede de 25.000 km. Bujiile inlocuite la 60.000, iar la 2 ani (daca nu ma insel) lichidul de frana. Ieri am schimbat discurile si placutele fata/spate, cu unele aftermarket,(trw). Observand ca si cele originale erau trw insa si cu inscriptia vw AG. (sper sa nu fie interpretat ca fiind reclama) In afara de un bec de faza scurta, nu am avut nicio problema. In octormbrie voi iesi din garantie si sunt curios ce ma asteapta. pana acum, nu am ce sa reporsez acestei mototizari, cu exceptia ca la un mers mai sportiv, papa cam un litru de ulei intre schimburi (momentan nesemnificativ si cunoscut acest aspect) Nici de consum nu ma pot plange, eu unul sunt extrem de multumit. La procentul meu de aproximativ de 70% extern si 30% intern, consumul mixt fiind de 6.3. In privat daca pot sa ava ajut cu alte detalii, sunt aici
    1 point
  17. @laduncaag pe mine sau pe colegu? @gabinitu23 ... uite poza din seara din categoria hashtag hashtag pozacuvwsicuavioane din locul numarul 2 PS. Ploua de rupea
    1 point
  18. E85 tot timpul a fost ok. Dacă nu ai garda de 2cm mergi fără grija... Atenție la radare, sunt garla...
    1 point
  19. Important! Sint fan combustibil MOL, in special motorina. Dar am observat ca mi se innegreau tevile la gti. Cei de la OMV au lansat un produs nou, benzina Maxx Motion sau ceva de genul. Adica tot benzina lor mai scumpa dar imbunatatita. Am curatat negreala si am alimentat de la OMV. De cca o luna merg asa si tevile au ramas curate, parca trage si un pic mai rotund, mai plin. Nu am sesizat vreo diferenta la consum dar nu am monitorizat acest aspect. Si inca vreo citeva poze
    1 point
  20. Din anumite surse de pe net(nu stiu cat de adevarate), e posibil ca VW sa innoiasca Jetta mk6 in 2014 ce l tarziu in 2015 e vorba de un face lift (sau poate chiar jetta mk7)si va imprumuta multe de la golf 7 atat la interior cat si exterior , ramane de vazut
    1 point
  21. Sa incercam si niste poze in care arata mai bine :p Si o comparatie directa. Face modelul non-facelift sa arate invechit
    1 point
  22. Am venit cu amintiri,mai exact cu masina putin stearsa de o soferita din Bacau care a plecat de la indicatorul de STOP pana sa pararesc intersectia. Efectiv nu era nimeni in spatele meu, dar a fortat fara vreun motiv. Mergeam linistit cu 50kmh cand am auzit si am simtit. Fiind la drum lung, duminica si fara daune importante am zis sa fac amiabila. Desi poate suna rautacios, insa asemenea lucruri merita platite cu carnetul cateva luni ca sa invete. Mai ales ca daca era cu 1 secunda mai devreme imi lua aripa si portiera spate si iesea altfel. Din fericire, stersatura in mare parte se ia, de pe janta la fel. Sa vad cum o sa fac insa la janta, ca de zgariat a zgariat-o. Plus sa vad geometria daca e afectata. Are rca la euroins (nu ma mira), dar ma bucur ca o sa pot face pe casco cu regres.
    0 points
  23. Salut, Am masina de aproximativ un an jumate, am cumparat-o la 208.000 km, acum are 230.000. 2.0 CFFB, DSG - in urma cu un an, dupa ce porneam cu ea, in a 2 si a 3 simteam cum masina trepideaza, merge un pic sacadat. Se simtea doar daca acceleram putin, daca acceleram mai tare, nu facea asa. Facea circa 100m, dupa care mergea normal. Pompa de inalte suna destul de tare cu motorul rece (se aude din interior) cat timp motorul e rece. Dupa 4-5km nu se mai aude numai cu capota ridicata. Pompa de inalte suna si atunci, suna si acum poate mai tare decat atunci. Anul trecut cand am avut prima data aceasta problema aveam vreo 215 000 km, am mers la un service, mi-au schimbat filtru de motorina, s-au uitat inauntru, nu erau urme de span/mizerie. Masina a mai facut asa o perioada, dupa care subit s-a oprit (nu imi amintesc exact cand). Acum problema a reaparut, nu face asa mereu, doar cateodata, dimineata. De data trecuta pana acum am facut 15 000 km, nicio eroare pe tester de cand o am la motor. Singura schimbare care am facut-o, a fost iarna motorina mai aditivata asta pana prin februarie. Ati patit si voi? Sa fie pompa de inalte?
    0 points
  24. Multumesc lui ovidiu_vr cu ajutorul lui am gasit ce cautam, la un pret bun ! Asta inteleg eu ajutor pe forum, nu ca alti colegi care in loc sa te ajute vin cu tot felul de intrebari sau mai rau, te considera ca vrei mura in gura si nu te deranjezi sa cauti.
    -1 points
  25. Salut, Am un Passat B7 adus din afara. Înainte sa îl cumpăr am verificat seria și are toate reviziile la reprezentanta dar nu îmi aduc aminte la ce interval au fost făcute. Am auzit se la cineva de la o reprezentanta ca acestui model fabricat după iulie 2013 i se face la 30.000 km. Si voi știți sa fie asa? Sau sa ii fac la 15.000 sa stau liniștit. Ultima revizie știu sigur ca s-a făcut la 105.000 și acum am 118.000.. Multumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!