Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.07.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare. Este primul meu post de pe acest forum si sper sa nu o fac de oaie . Acum 3 saptamani am achizitionat un VW Golf 6 GTI, nascut in 2011, Q3. Avea 89k km cand am luat-o, acuma are aproape 90k km. Masina este o bijuterie si nu am fost indragostiti de ceva vreme in asa fel. Ca si dotari, ca sa nu ma exprim "Full Full", DSG6, piele, scaune electrice (cel al soferului este full electric, iar cel al pasagerului partial, doar comenzile lombare), dublu-climatronic, bi-xenon adaptiv, stopuri led, senzor ploaie si de lumini, senzori parcare fata-spate, camera marsarier, park assist, RCD 510 cu bluetooth, senzori presiune pneuri, cornering light, keyless entry, keyless go. Am tot cautat timp de 3-4 luni o masina pe gustul meu, sunt foarte exigent si nu mi-am permis una noua de acest fel. Ma consider norocos datorita faptului ca a fost prima masina pe care am fost sa o vad si asteptarile mi-au fost depasite. Masina se prezenta foarte bine, zic foarte bine si nu impecabil datorita miciilor zgarieturi pe care le are pe tabla, nu ma deranjat pentru ca stiu ce inseamna o masina care lupta prin traficul din Bucuresti. Fostul proprietar tot insista sa ma duc sa mai vad si altele dar nu poti rupe o dragoste la prima vedere.
    3 points
  2. Investitia in masina? Toata? E un numar de mult uitat, de care nu mai tin cont. Dispare orice indoiala de "prea mult" cand o vad in parcare.
    2 points
  3. M-am decis sa o prezint si eu! Se afla de ceva timp in posesia mea! Este vorba de o Bora 1.9 tdi AJM 04.12.2000(coincidenta si eu sunt nascut tot pe 4 decembrie) DOTARI FABRICA: X0A = National sales program Germany B0A = Component parts set without country-specific design requirement CK6 = Cast alloy wheels 7J X 17 offset 38 G0K = 6-speed manual transmission H6L = Tires 225/45 R17 91W J0L = Battery 340 A (70 Ah) M3L = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/85 kW TDI with pump-jet injection system base engine is T4N/TD0 Q4H = Comfort sports seats, front 1AT = Electronic stabilization program (ESP) 1G1 = Space-saving spare wheel 2PX = Leather trimmed sports steering wheel 1NL = Covers for alloy wheels 5RQ = Right exterior mirror: convex 5SL = Left exterior mirror: aspherical T4N = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.A 0BB = Rear stabilizer 3S0 = Without roof rails/roof load rack QG2 = No possibility of activating service interval prolongation QG4 = code not found :-( 8AD = Radio "gamma" 8GL = Alternator 120 A 8L3 = Roof antenna 1H0 = Without proportioning valve 1KP = Disc brakes, rear 1LS = Front disc brakes with integrated adapter 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind 3YR = Door pockets with insert mats G72 = Front shock absorption 0GE = Emission standard EU3 4UE = Air bag for driver and front seat passenger 4X1 = Side air bag front 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing N2Z = Seat covering for special editions 5MD = Decorative aluminum inserts 8RM = 8 speakers (passive) 2JC = Comfort bumpers E3J = "Sports Edition" 0AE = Front stabilizer 0BB = Rear stabilizer 1JC = Rear shock absorption for sports design L08 = Suspension range 08 installation control only, no requirement forecast 0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
    1 point
  4. @mihai.onu94 Ok ok, am inteles. Merci de sfat, sunt la primele posturi. Mă gandeam la modelul Glendale dar nu cred ca gasesc pe 17"
    1 point
  5. Frumoasa foc! Sa o stăpânești sănătos și drumuri bune!
    1 point
  6. Luni am verdictul la trapa. Pana atunci nu ma ating de ea, sta inchisa. Din pacate, acum cand am dat de temperaturi de 20-25 grade, soare, aer curat trapa sta inchisa Bonus, o eroare de indicator presiune anvelope, care e diferita de cea de presiune scazuta in care imi indica si ce roata. Din fericire, dupa ce am repornit motorul s-a sters. Ciudat avand in vedere ca indicatorul de presiune e de fapt in abs. Oricum e bine ca anvelopele nu au probleme.
    1 point
  7. Astazi, dupa multe alte treburi prin jurul casei, mi-am adus aminte de lanterna din portbagaj si am zis sa o desfac sa vad ce e cu ea. Lanterna are o conceptie relativ simpla, are inauntru 3 acumulatori AAA de 300mAh pentru cele doua leduri albe pe care le aprinde din buton cand nu e conectata in portbagaj. Transformarea a fost foarte usoara, cu costuri ~10 lei si sub 1h de munca (din care 45 min au fost pentru a verifica si testa cum sa fac sa o modific astfel incat sa nu stric ceva la ea). Rezultatul final este exact cel dorit, sa arate lumina ei ca cea de la Kodiaq (acum lumineaza putin mai puternic, dar alb!) care vine deja cu leduri albe (nu galbene ca la Superb). Mai jos se pot vedea pozele din timpul operatiunii si rezultatul final. Din pacate nu m-am gandit sa fac poza si inainte ca sa se observe diferenta de culoare - dar cei care aveti Superb 3 stiti deja cum arata standard. P.S. Am incercat sa elimin ledurile lanternei de tot, insa trebuie neaparat alimentate toate 3, daca deconectezi unul dintre ele nu se mai aprind nici celelalte 2. De aia le-am lasat pe alea 2 si l-am conectat si pe cel nou, dar in realitate cele galbene nu se mai vad deloc, fiind mult mai puternica lumina celui alb. P.S.2 Celelalte doua leduri din portbagaj sunt culoare 4000k, Philips, 1W, cel pus de mine este Nichia, 5000k, 3W. P.S.3 In poze pare mai alb decat celelalte doua (care par galbene, dar sunt albe) si toate par galbene deoarece e multa lumina de afara. Voi reveni cu o poza noaptea ca sa se vada clar rezultatul final. Cu ochiul liber insa nu se observa nicio mica diferenta de nuanta intre cele 3 leduri. @75NOR Deci asta e varianta cu putina munca, dar de 20 de ori mai ieftin decat o lanterna de Kodiaq, cu acelasi rezultat final @sebip poti vedea pozele, intrebai acum cateva zile parca daca am facut asta pana acum.
    1 point
  8. .. Acel moment cand soferii devin pasivi si cred ca masina conduce in locul lor. Eu folosesc ACC de fiecare data cand am ocazia si nu ma grabesc undeva, dar el trebuie tratat ca un cruise control normal si atentia nu trebuie nicio clipa luata de la drum, faptul ca franeaza/accelereaza dupa cum e traficul e un BONUS si nu inseamna ca noi trebuie sa dormim la volan!!! Eu actionez de fiecare data cand consider ca e o situatie ce il poate pune in dificultate sau induce in eroare, desi pana acum nu mi-a facut nicio faza dubioasa. Pentru cine nu intelege functionarea unor sisteme de genul, e mult mai bine sa nu le foloseasca deloc, altfel devin un pericol pentru cei din jur. Din pacate multi nu le inteleg, legislatie clara in privinta unor astfel de sisteme nu exista, iar in curand cel mai probabil vom vedea din ce in ce mai multe cazuri de accidente provocate de ele.
    1 point
  9. In principiu da...dar la fel de bine se poate sa ai clima pornita, consum mare de curent...si atunci sa stea si relatiul mai sus.
    1 point
  10. Pai cam asa: -etrieri alfa v6 700 lei -suporti adaptori 200 lei -discuri noi 323mm 450 lei -placute noi 170 lei -furtune ~40 buc Iar "reconditionarea" am facut-o singur, au costat doar materialele.
    1 point
  11. Multa lume e pacalita de DN2. In realitate are doar o banda pe sens, restul este acostament, pe care conform legii, nu ai voia sa circuli. Intr-adevar, se circula haotic si in perioada asta au mai aparut si carutele scuze de off
    1 point
  12. baita la motor mi-e cam frica - e complicat si multi conectori. plasticele alea nu sunt la 1.4 pentru ca are alt traseu al admisiei - filtrul de aer nu e in carcasa separata ca la tdi si v6 ci in capacul motorului. eu de ex nu am furtunul de aer de deasupra radiatorului. firul ala... e boala clasica soclul de la siguranta ventilatoarelor este topit. ar trebui schimbat tot tabloul de pe baterie... despre navigatie: are plusuri si minusuri. plusuri: gps excelent rapid si prinde bine satelitii, partea de mp3 ireprosabila, cu hotspot merge waze si orice aplicatie android, bluetoothul foarte bun. minusuri: receptie radio mediocra, sunet sub mfd, si timp mare de bootare. per ansamblu daca nu esti oem nazi e ca si functionalitate peste orice solutie oe. camera marchearriere nu am montat-o ca e mica masina, nu e nevoie... microfonul nu e doar integrat are si unul extern care se poate pune in plafoniera unde e locul lui normal din fabrica. se aude superb.
    1 point
  13. Nu as vrea sa pun brembo din cauza ca in ultimul timp foarte multa lume si-a pus capace din alea brembo fake, si nu-mi place nici o asemanare cu lucurile alea. Porsche are etrieri exact ca astia, de acolo si vreau sa ii fac asa. Probabil ca alb va ramane scrisul.
    1 point
  14. Sablat, degresat, primer, vopsea, lac. Urmeaza sticker porsche (alb/negru?), placute TRW, furtune si adaptori (suporti etrieri). Toate astea le voi monta impreuna cu discurile TRW pe care le am deja, de 323 mm. Daca tot umblu si desfac totul pe acolo prin fata, montez si rulmentii FAG, si pe ei ii am deja.
    1 point
  15. Te-am vazut azi pe Magheru, banuiesc ca ai pus suspensia pentru ca era foarte joasa. Arata bine!
    1 point
  16. Daca nu eliberezi complet ambreiajul si apoi sa apesi din nou, tu nu lasi de fapt sa lucreze normal conurile sincron din cutia de viteze. Acestea nu apuca sa franeze pinioanele iar atunci cand introduci intr-o noua treapta de viteza, mansonul sincron nu poate cupla din prima deoarece pinionul vitezei respective nu a fost franat complet de catre conul sincron! In final vei distruge cutia de viteze si va trebui sa inlocuiesti conurile sincron in cel mai bun caz sau mai rau, conuri sincron + mansoane sincron + pinoane!
    1 point
  17. @andrei.laviniu Sfatul meu, mergi la un mecanic care stie despre ce este vorba. "Interfata licentiata" iti va da fix aceleasi DTC-uri. Cu riscul de a fi sanctionat, tot reactionez pentru ca mi-a cam ajuns. As dori ca cine face afirmatii de genul "fa o dignoza cu interfata originala" sa demonstreze tehnic DE CE. Imi pare rau sa vad ca usor usor forumul devine o afacere, in loc sa ramana un loc unde sa ne ajutam intre noi. HIT ME!
    1 point
  18. Interior Intretinere chedere si solutii sa nu inghete geamurile. Window De-Icer pulverizat seara la baza chederilor te asigura ca dimineata la -9 °C geamurile se coboara si poti intra in masina. Am mai montat un carlig de agatat ,chestii foarte practice,nu se rastoarna cumparaturile prin portbagaj. 1x 1K5867615A 2x N 10666302 2x N 90698703
    1 point
  19. Ami lasi mie nr te rog? mie mia facut cineva codarea mia aparut semnul in bord cu un semn de exclamare in fata si am bagat si firul dar nu stiu pini si nici mufa care din ecu ca sunt doua. am un passat cc 2011 cod motor CBAB
    -1 points
  20. Revin . am pus pini asa cum miai spus 64 din mufa aia mare de94 la ecu si 5 din mufa de la calculatoru de coloana si acelasi semn de exclamare ami apare in fata.Trebuie vro siguranta sau vrum releu pus? sau alte legaturi 2000 CBAB an 2011
    -1 points
  21. mai nou mia aparut o eroare la SENZOR UNGHI DIRECTIE .pe tester.. Ami poate spune cineva ce inseamna asta ? si daca se poate repara senzorul asta. multumesc
    -1 points
  22. da mia zis baiatu ca mi la codat dar mia dat pe un alt tester . scurt circuit croaziera control comutator cod eroare. b115411
    -1 points
  23. Stiu, dar am preferesat sa folosesc acest termen, cu toate ca nu este cel mai potrivit, dar este cel mai sugestiv.
    -1 points
  24. O problema cauzata oarecum de ACC (coliziune) - traduceti prin intermediul Google Chrome https://www.skodacommunity.de/threads/auffahrunfall-durch-acc.115639/
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!