Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2017 în toate secţiunile
-
Salutari si bine v-am gasit , am zis sa imi prezint si eu masina Golf 3 cabrio 1995 Custom cu dotarile : 4X geamuri electrice cu modul de confort oglinzi electrice volan reglabil pe inaltime scaune incalzite recaro ABS AC 2x Air Bag Pilot automat Cutie automata ( ultimul model de 4 trepte ) Motor 1.8 8v Benzina Servo directie + frana Modificari aduse dealungul a celor aproape 6 ani de cand o am: Capotare electrica Sistem audio 131db ( testat la CNCA ) Alarma + modul pornire din telecomanda Folie pe geamuri albastre bad boy ( prelungie capota ) anulare semn grila fata + haion suspensie TA Technics Completa Jante SPW revopsite electro-static Scut metalic de 3mm la comanda semnalizari + proiectoare sport Carlig remorcare Bosal original golf 3 cabrio xenon pe mersul inapoi Discuri ventilate + striatii ( urmeaza sa montez si pe spate ) Faruri Day Line Culoare Albastru Custom bucse bascula de Auti TT ( va recomand ) P.S : Daca am uitat ceva ... am sa revin cu un edit4 points
-
2 points
-
Am vorbit si azi cu @redeye si mi-a confirmat ce spun majoritatea despre arcurile Eibach, si anume ca nu se modifica confortul dar se imbunatateste comportamentul in viraje. Deocamdata, setup-ul arata asa: Asa ca am cumparat arcurile de la colegul @rotitza, revin cu impresii dupa ce le montez! Azi a venit si spira de volan, din pacate Dezma Auto s-au incurcat in coduri si au trimis altceva. Asa ca voi reincepe cautarile.2 points
-
De curand am intrat in posesia noii ''jucarii'', un Leon Cupra ST facelift 300 CP. Este varianta FWD si cutie manuala, iar ca si optiuni, enumar cateva: - culoare mystery blue - trapa panoramica - pachet de iarna - airbag-uri laterale spate -seat sound system - full link - senzori parcare spate - seat mobility service 5 ani (Belgia) Am facut deja 1000 km si sunt foarte incantat de masina.1 point
-
1 point
-
Sper sa fie o rezolvare simpla. Azi am mai pus inca 400km facuti intre Bucuresti si Izvorul Muntelui. Mi-am amintit ca DN2 e cel mai haotic drum. Am ajuns cu 80kmh si 7% pana la Bacau (de pe CB), unde s-a stricat media cu 2km de mers cu 5-10kmh multumita unui semafor. Per total pe cei 400km, medie de 69kmh si 6.6%. Era mai simplu cu poze, dar am uitat. ACC-ul nu l-am putut folosi cum trebuie fiind acea banda jumate si lipsa de civilizatie de pe drum. Evident consum dat peste cap de multe accelerari, vitezele extraurbane nu se mentioneaza. Imi pare rau ca nu am prind loc langa fl1 point
-
1 point
-
1 point
-
Recomand atat ACC cat si FA. Eu folosesc ACC-ul foarte des, pe autostrazi si DN-uri. Nu a dat gres niciodata. Ba mai mult, atunci cand mergi fara el, te atentioneaza cand nu pastrezi distanta recomandata. FA-ul m-a salvat de cateva ori cand masinile din fata incetineau brusc, insa mi-a dat si cateva brakecheck-uri atunci cand o masina care imi calca putin banda mergea mult mai incet.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deunazi ma uitam la Avia(DasWelt) si au niste masini cel putin interesante. Personal, daca nu se dau legi impotriva manevrelor facute de samsari, urmatoarea masina tot de la ei o sa o cumpar.1 point
-
1 point
-
cam asa ceva. Totusi, sa revenim la originea topicului - plierea automata a oglinzilor1 point
-
@Turbocip Dupa montaj sa-i dai 3-4 chei cu mufa de la cablajul injectoarelor scoasa.1 point
-
@laduncaag pe mine sau pe colegu? @gabinitu23 ... uite poza din seara din categoria hashtag hashtag pozacuvwsicuavioane din locul numarul 2 PS. Ploua de rupea1 point
-
Mergi linistit pe ce am spus . Sa nu intri in panica daca motorul nu se aude bine la pornire ,isi revine a doua zi dupa ce se aseaza tachetii.1 point
-
@GabiB77 Felicitari pentru achizitie. Le-am vazut mai devreme montate pe masina si intr-adevar arata demential. Pentru asa ceva as pune un ban deoparte1 point
-
Pare EGR care nu inchide ,se rezolva cu o garnitura oe cu gaura de 9mm1 point
-
Misto poza si un mic offtopic, pentru poze cu avioane in fundal sunt foarte misto locatiile de jos ... pista din dreptul pct 2 este destul de stricata si e folosita destul de rar , insa din punctul 1 ies poze reusite, mai ales pe la apus si cand aterizeaza din partea aia.. tu ai facut poza de pe o strada vis a vis de pt 2 de pe harta, este o alee de pamant fix in continuarea pistei ... end OT1 point
-
P0299 actuator defect sau lipsa vacuum La clima fa o aliniere de flapuri1 point
-
Am folosit o vopsea termo-rezistenta speciala pentru etrieri. Vedem cat-cum rezista in timp.1 point
-
Si revin si eu cu un traseu dragut gasit. Urcand spre Rachitele dinspre Bologa pe 103H , la stanga cum urci se face la un moment dat DC121 care te leaga de Belis. Un asfalt ca in palma, marcat, ingust ce ii drept, tragi de volan la trafic (am prins 2 masini in total, foarte putin circulat), cred ca este mana cereasca pentru bikeri, daca tin bin minte am regasit si un "bloc start" marcat pe carosabil, tind sa cred ca este si o etapa de raliu pe acolo. Sfatul meu insa sa nu mergeti cu navi din bord, eu aveam introdus Albac pe el, si m-a coborat pana la malul lacului de pe la mijlocul lui DC121, aparent navi avea pod/punct de trecere, cert e ca se face off road sa ajungi acolo, garda inalta este necesara cat si in doua viraje cum stai pe cate 3 roti am pus haldexul la lucru sa reurc dupa coborare. gMaps din cate am vazut nu te duce asa, deci nu mi-as face probleme ca exista cineva mai bolovan decat mine pe lumea asta Buun, din Belis spre Albac si ulterior spre Mihai Viteazu am continuat pe DN1R via Trans Ursoaia, un traseu mult mai bun pentru cei care iubesc acele de par, insa in directea mea de mers, dupa intrarea in Parcul Natural Apuseni se inrautateste carosabilul. Sa nu ma intelegeti gresit, l-as fi putut la fel de bine face acest tronson si cu punte spate (Huanita...ce drumuri ai mai vazut si tu mai fata mai), insa cu Bruni este mult mai adecvat. Nu este de fel necesara garda inalta sau 4x4, insa o suspensie independenta sau macar cauciucuri mai inalte vor ajuta la confort. Pentru mine a fost un Roadtrip pornind din Valea Draganului via Rachitele via Belis via Albac via Mihai Viteazu via Noslac ajungand in Cluj, insa o duminica frumoasa, am prins precipitatii pe Trans Ursoaia, de aceea acolo nu ne-am oprit nici la poze ci doar am incercat eu sa savurez traseul, urmat de mie rau, mai incet Las cateva poze needitate, ca doar atata pot, asta sunt, oglinda nu ma place...si da...stiu, less is more, dar pe mine ma aveti, deal with it hashtag-junglaurbana-fashionitem-lifestly etc etc ... totul la ² Poza pt edit: offroad extrem de noroios sau 360° view win? Si preferata mea O saptamana usoara si salutari, ToniM1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu detin alz.dar de-a lungul timpului am mai mesterit pe la asemenea motoare. probleme gasite: 1)o masina avea eroare de amestec sarac-rezolvare:furtun epurator spart. 2)o masina avea ralanti instabil(fluctuatii grosolane,800/1000/800/1000)+miss fire(f rar)+ amestec bogat-schimbate fisele ,bujiile ,bobina....fara rezultat.verificate injectoarele +compresie (pt missfire) ,toate bune si frumoase.pus de proba alt regulator de presiune benzina-tot prost mergea. inlocuit maf-tot prost mergea. clapeta adaptata ,curatata etc-tot prost mergea. noroc ca am mai avut un alt alz functional de pe care am luat cv piese pt probele de mai sus(maf +regulator pres benzina). intr-un final am facut proba si cu clapeta de acceleratie de pe alz-ul functional. pusa ,adaptata.masina si-a revenit surprinzator.Drept urmare l-am pus pe respectivul sa cumpere clapeta din dezmembrari.300lei.luata ,curatata,pusa,adaptata....de 3 saptamani masina merge impecabil iar omul e fericit....nimik nu ne ducea cu gandul la clapeta,dar totusi.....a fost de vina. rezolvare:alta clapeta de acceleratie1 point
-
Acum o luna am renuntat definitiv si eu la suportii de numar. In spate pe haion tot timpul facea zgomot cand inchideam,am pus pana si banda dublu adeziva atat intre numar si suport cat si intre suport si haion...nu rezolva situatia. Am masurat distanta gaurilor de pe suport si am facut semn exact pe numar dar pus invers in suport,pe dos,ca sa vad unde pica gaurile-nu voiam sa-mi afecteze initialele-,...am dat gauri in numar,pus banda dublu adeziva direct pe numar nu pe caroserie,6 bucati impartite in mod egal si simetric iar pe masura ce infiletam suruburile se apropia si tabla cu numarul,perfect centrata si lipita uniform pe haion. Rezultatul este magnific,pic de zgomot sau trepidatie nu se mai aude,doar acel clic minunat al sistemului de inchidere.Deja am o luna de la operatiune si nu-mi vine a crede.Va recomand ca bucatile de banda sa le pune-ti in pozitie verticala pentru a putea da ocazia scurgerii de frunze sau picaturilor de apa ce patrund inevitabil. In partea din fata nu cred ca mai are rost sa va spun,este mult mai simplu,..se da gaura direct in tabla numar in asa fel sa nu atinge-ti initialele,6 bucati banda iar cu doua autofiletante rezolvati problema.Intai fixati numarul pe bara si dati gaura in ea si apoi lipiti banda iar cand insurubati,sa o face-ti progresiv din ambele parti. Am vrut sa folosesc pocnituri pe fata dar plasticul barei este foarte moale si nu am garantia ca va rezista in timp. PS....incercati sa trage-ti apoi de ele.....0 points
-
Da, din ABS sunt , printate pe un Zortrax M300, nu am avut fff mult timp sa le desenez , initial am vrut sa le fac incat sa urmeze forma stalpului dar obtineam un volum prea mic al incintei de difuzor , acum sunt la volumul minim recomandat pentru difuzoarele alese Urmatorul print o sa fie suportul de tableta integrat in bord...e cam la limita la dimensiuni dar voi incerca..cam ce e in poza atasata...0 points
-
-1 points
-
Adica o suspensie foarte primitiva fara brate care nu amortizeaza excelent denivelarile. De ce ai vrea asta de la o limuzina?-1 points
-
-1 points
-
Pai el cam serpentine cauta, doar ca are nevoie de asfalt foarte bun, fara gropi, denivelari, sau lucrari in curs.-1 points
-
Moog, diferenta este putin mai mare decat sonorizarea, nu crezi? In primul rand sa comparam platformele pe care sunt facute masinile, B7 passat este pe o platforma de golf (adica o suspensie foarte primitiva) evident putem alege DCC- suspensie magnetica, insa nu toate vin cu dotarea asta, bucse slabe, mici, lipsa brate, punti si o tehnologie care nu amortizeaza deloc denivelarile, canalele si gropile din Ro, si nu spun eu asta, stiu multi oameni care la o prima impresie dupa ce schimba masina cred ca suspensia de VAG are o problema si vin de pe alte marci (bmw/renault) insa asa e suspensia VAG, din topor, primitiva, simti orice crapatura din asfalt. Audi-ul are alta platforma, mult mai evoluata, suspensie mult mai buna, materiale mai bune, per total e o diferenta foarte mare intre ele.-1 points
-
Salut, aseara pe la 20 pe primaverii am vazut aceasi masina, aceleasi jante, culoare, motorizare, doar ca avea alte numere, de B ceva cu MXX, arata foarte foarte bine. Jantele lui, aceleasi ca ale tale veneau fix la linie cu aripile, cred ca avea distatiere. Mi-a placut mult de tot.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00