Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
5 points
-
3 points
-
Eu cred ca ACC-ul este element de siguranta fie si doar prin faptul ca pastreaza o distanta sigura pana la masina din fata. La 50kmh e alta distanta fata de cea la 130kmh. De multe ori nu realizam ca suntem prea aproape de cel din fata in caz de vreo frana brusca.2 points
-
Astazi a aparut versiunea oficiala de Waze in Play Store care suporta Android Auto. Am facut update, instalat, conectat si merge. Succes tuturor, Radu2 points
-
2 points
-
ax came: KOLBENSCHMIDT 50006304 sau din dezmembrari...OE e cam scump si nu se justifica pretul, era pd urilor apune de acum cuzineti: GLYCO tacheti: INNA negri garnitura capac:VICTOR REINZ simering: VICTOR REINZ suruburi:10 buc pt axa cu came 038103714G si 8 buc pt rampa culbutorilor 038103714A2 points
-
@Turbocip Dupa montaj sa-i dai 3-4 chei cu mufa de la cablajul injectoarelor scoasa.1 point
-
1 point
-
Sa sterg si eu praful pe aici.Astazi au sosit stopurile spate,le am si montat,Am mai dat folia de pe stalpi jos ca se făcuse urâtă si am pus alta.Pe unde m am dus la firmele de folieri,ba ca nu au timp,sau vin o dupa 2 săpt.Asa ca mi am cumparat folie (oracal)parca si am trecut la treaba.De schimbat stopurile a fost usor (ploaia m a tinut un pic pe loc)dar s a rezolvat.1 point
-
1 point
-
@Cristi81 Cand spui BXE/2008 te referi ca motorul e 2008? Sau doar la faptul ca masina are in certificat prima inmatriculare in 2008? Poate de fapt motorul tau e fabricat 2007 si e din ultima serie inainte sa se treaca la 150k km distributia. Nu o zic cu rautate, dar stiu multe persoane pe care cand le intreb din ce an e masina lor, zic ca e cu un an mai noua decat e de fapt, doar pentru ca e Model Year anul urmator sau pentru ca a fost inmatriculata atunci prima data, tehnica utilizata foarte des de samsari cand vand masini ca sa le promoveze ca fiind mai noi de fapt.1 point
-
"Canistra de Carbon" asa face cand functioneaza. Nu este o problema. Este deasupra carenajului rotii dreapta spate.1 point
-
Eu zic sa incepi sa lecturezi pe aici prin topic si sigur te vei lamuri.1 point
-
Buna ziua. La jumatatea lunii vom mai avea un model nou pe care dorim sa il testam pe Passat CC. In comanda anterioara plasata la fabrica am inclus doar 2 bucati din acest model, pentru a-l testa pe diverse masini. Am reusit sa il montam cu succes pe DRL-ul de pe Seat Leon 5F (modelul cu faruri halogen), lampa in care celelalte modele disponibile (si testate si pe Passat CC in lunile trecute) au generat eroare de bec ars. De indata ce va veni noua comanda, vom testa acest model cu prioritate pe DRL-ul de pe Passat CC si o sa revenim cu un feedback (pozitiv, speram noi ). Garantia oferita de noi difera in functie de tipul de produs, si poate sa fie intre 6 luni si un an. Va multumim si va dorim o zi cat mai placuta in continuare. Catalin @Led It Up1 point
-
1 point
-
Merge binisor 4.27.0.1. Se actualizeaza mai repede notificarile, face trasee mai rapid si se misca mai cursiv. Doar ca se mai intampla sa "uite" traseul daca se intra in meniul masinii si apoi se revine la Android Auto.1 point
-
sa mai stergem putin praful pe aici...mare lucru nu prea am mai facut la bora: -ventilatorul mare de la radiatoare a decedat odata cu caldurile de la noi(sau era stricat de mai de mult)asa ca a fost inlocuit cu ceva ventilator made in china -am renuntat la arcurile h&r pe spate,am revenit la eibach -am cumparat 4 injectoare de pe motorizarea ael de la audi...urmeaza sa le montez... de ceva vreme am un trepidat cand plec de pe loc...banuiesc a fi suportul antibalans dus(desi are doar 1an jumatate maxim se pare ca egr-off si-a spus cuvantul) altul nou nu mai pun ma gandesc sa pun bucse powerflex rosii in el speciale ptr diesel...a mai montat cineva?1 point
-
Am facut azi un test 0-100 cu noile softuri, mi-a iesit 4.1s cu launch control de la 3000rpm. Mai am si varianta launch de la 4000rpm, o sa-l testez si p-asta zilele astea, chiar sunt curios daca face vreo diferenta. Nu c-ar avea vreo relevanta timpii astia, nu fac niciodata sprinturi d-astea da' e dragut de stiut care-i timpul1 point
-
Tot de dragul topicului, zic si eu urmatoarele: - nu stiu ACC cum functioneaza cu cutie manuala, daca tot trebuie sa "mesteci in mamaliga", cand accelereaza/retrogradeaza functie de masina din fata cred ca nu-si mai are neaparat rostul ACC. Iar Front Assistant (scrie parca si in manual - se gaseste pe net), pentru cutie manuala, nu franeaza masina pana la oprire in caz de obstacol. Deci si utilitatea lui, desi binevenita, nu mai e asa cum ar putea sa fie in cazul unei cutii automate. - Blind Spot, daca vine la pachet cu Radar traffic assistant (parca, adica ala care monitorizeaza traficul cand dai cu spatele) cred ca e destul de util in acest caz. Insa iarasi, nu stiu daca radar traffic assistent poate opri masina, cat timp ai cutie manuala. - Priza 230 eu as scoate, inteleg ca acum se pot pune cele 2 prize usb spate si fara acea priza. Oricum nu cred ca bagi aspiratorul clasic in masina - In loc de volan sport as alege volan incalzit! - in loc de incalzire stationara as pune macar parbriz incalzit. Ajuta atat iarna (oricum ai benzina, se incalzeste mai repede) dar parbrizul incalzit porneste oricum automat la anumite temoeraturi si ajuta la pastrarea parbrizului curat, fara condens! -pregatire cu BT confirm si eu ca inseamna folosite tel si redare muzica/sunet aplicatii din telefon+ clasicele convorbiri. @razvan.ac: senzorii opresc masina si in cazul cutiei manuale? nu se opreste motorul? adica "se apasa" si ambreiajul automat?1 point
-
Azi a sosit cablul de airbag pentru comenzi, insa este de prefacelift si nu are toate firele. Daca tot am desfacut, am montat volanul, maine ajunge si spira.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Toate trapele au sistem de actionare mecanica - la care ajungi de obicei desfacand ori panoul de comanda ori un capac dedicat alaturat (asa e la G4 de ex) Si cheia de obicei e clipsata pe acolo (pe capac sau mecanism). Oricum - scrie in manual pe la sfarsit @CristiALF e cu suruburi ala - nu merge - recomand asta:1 point
-
1 point
-
Nu poti compara confortul celor din spate de la A4 cu B7. In B7 e lux. Daca mai pui si un scaun de copii in A4 mai sta lejer 1 persoana. Are fratele meu unu din 2009 combi. Ce bag in B7 sedan intra in combiul pana in tavan ca portbagaj. Sincer nu e termen de comparatie. Vorba lui Moog e pt 2 tineri . O avand calitati dar depinde si de fiecare ce vrea1 point
-
Nu știu suspensia de B7, B6 are o suspensie destul de bună multilink, chiar variantele cică de drumuri grele. Chiar dacă s au întors în timp la punte fixă, e o varianta acceptabilă. Cele 2 mașini sunt de clase diferite. Una e de familie, la variant înghesui și 2 cărucioare în portbagaj fără sa le strângi, bagi un frigider fără stres, în spate se simt bine și unii care au 1.90m... Audi e înghesuit rău, portierele spate sunt poziționate după colț, de intrat mai intri dar de ieșit mai greu... Are veleități de sport, sta bine pe strada și la viteze mari dar cam atât... Eu ma uitam după A4 in ideea ca mai găseam motorizări benzina clasice, aspirat 2l sau 1.8l turbo...Pana în 2008... Unul tânăr care pleacă numai cu prietena în concediu și vrea sa se bucure de condus sportiv eventual, alege Audi, cine pleacă cu prietenii, sau un copil etc alege confortul pentru toți pasagerii, și loc destul de bagaje...1 point
-
1 point
-
Passat e mașină de familie... A4 mașină de 2, accidental persoane în spate și nu la drum lung. Diferența in spate e mare... A4 sta prost la dotări... Poate generațiile după 2010 or fi altfel... 4 geamuri electrice, cb etc sunt rare... Singurul plus ar fi Audi Concert dacă prinzi , dar poți găsi Dynaudio pe Passat care e decent. Eu am fost în situația sa caut... Passat sau Audi A4...1 point
-
și eu am vrut să scriu același lucru dar m-am abținut. m-am gândit că am eu o problemă :)))1 point
-
Grosimea garniturii se stabileste in functie de cati mm ies pistoanele din bloc1 point
-
Care a fost logica inlocuirii grosimii garniturii ? Trebuie pusa garnitura grosimea initiala1 point
-
Parerea mea e ca, oricat de smooth ar fi cu ACC, un retrofit, oricat de profi ar fi facut, nu mi-ar oferi siguranta ca nu pot aparea probleme; sunt unele setari de safety cu care nu m-as juca, iar in caz de accident, asigurarea va fi nula. Problema e ca te bazezi pe un sistem ce poate da rateuri... chiar si din fabrica.1 point
-
1 point
-
Consumul exagerat de ulei la CDAA se datoreaza pistoanelor si blocului motor (se ovalizeaza) ,se rezolva cu inlocuire motor an 2014 . Pune un ulei ieftin cu norma ceruta de producator .1 point
-
E ok ,l-am folosit cativa ani pe tdi ,pe CDAA ...posibil sa nu merite din cauza consumului exagerat1 point
-
1 point
-
Nu mai porni motorul ,remediaza urgent problema . Bucatile dintr-un tachet spart se imprastie in motor1 point
-
Pare axa came / tache spart. Iti trebuie : axa came,suruburi ,tacheti,cuzineti,simering ,garnitura tandem. Cu piese noi si manopera te ajunge aprox 2300 ron1 point
-
1 point
-
Salut, Daca cumva este vorba de o berlina (nu vad mentionat), codurile sunt urmatoarele: - fusta - 3G0807521R - suport stg - 3G0807055 - suport dr - 3G0807056 - tips stg - 3G0807873 2ZZ - tips dr - 3G0807874 2ZZ Sper sa te ajute.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1. certificarea TUV la orice produs nu se refera la aplicabilitatea lui ( este certificare de fabricatie adica indeplineste caietul de sarcini a proiectantului , indeplineste cerinte de siguranta , cerinte de mediu , cerinte de prezentare etc ) certificarea de aplicabilitate o dau altii de ex. in cazul frecarii institute de tribologie care la randul lor sun certificate daca sunt germane de TUV . un mercedes clasa C daca are certificare TUV asta nu inseamna ca merge prin apa de un metru ( asta o arata cei care testeaza masina daca poate sau nu ) repet in dosar 221/119/2011 - covasna termen 20.03.2012 " raport expertiza tehnica " nr. 176/2012 la pag 8 specialit expertize tehnice Dumitrache Eugen se arata ca acesti aditivi pot fi numiti aditivi de inrautatire a arderii ( exista raportul e simplu de gasit ) am folosit aditivi metabond si mult dar acolo unde se pot folosii si constata efecul imediat ca in cazul sprayului folosit pe scule - caz particular pe burghie din otel rapid efectul a fost zero - masina unealta a fost masina de gaurit in coordonate ( aparate folosite - comparator si intrument de masurare a fortei de apasare ) factura emisa la livrare apoi factura emisa de retur la produse la cateva fabrici . Punct In fabrici pe masini de coordonate nu lucreaza ageamii !1 point
-
am mai scris intru-n topic la aria cu SEAT despre problema mea, totusi mai postez si aici ,poate primesc alte informatii, mi se tot aprindea martorul abs , se mai stingea cateodata, si tot asa, pe tester mi-a dat senzorul fata dreapta. Am cumparat senzorul, l-am demontat pe cel vechi si l-am pus pe acesta. Am sters eroarea si dupa vreo 25 km iar mi s-a aprins :( nu imi mai intra deloc abs-ul cand sta aprins martorul. La scanare aceeasi problema, ce ar putea fi?? o sa mai sterg azi eroarea odata. Sa vad cat de repede imi mai apare. :(1 point
-
@b23840 pentru taxe, be baza de traseu, puteti incerca https://www.viamichelin.com, le-a nimerit 100%0 points
-
0 points
-
Metabond Megasel Plus - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megasel%20Plus%202015.pdf Metabond Meganele Plus - certificat TUV http://www.metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megalene%20Plus%202015.pdf Metabond Eco - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20ECO%202015.pdf Metabond LLX 5w30 nu este fabricat de Metabond ci de TOTAL LUBRIFIANTS. De fapt cam toate uleiurile lor sunt facute de TOTAL LUBRIFIANTS. Megasel, megalene si eco sunt produse de Metabond Magyarország Kft. 9030 GYŐR, Csonkaér út 5. Atat Amsoil cat si Redline folosesc 2-etilhexil-nitrat si 2-etilhexanol pentru cetan boost. Orice aditiv de calitate atat keropurul din Rompetrol cat si aditivii din Mol Evo sau OMW maxx motion contin cel putin unul din cei 2 compusi din megasel pentru cetan boost. Avem asa : 2-ETHYL HEXYL NITRATE SYNONYMS Nitric acid, 2-ethylhexyl ester (CAS Name) 3-Nitroxymethyl-heptane (IUPAC Name) USES Cetane improver (Fuel additive) ASPECT Colourless clear liquid. Pungent, fatty, fruity ester odour. Si mai avem 2 etilhexanol Almost all 2-ethylhexanol is converted into the diesters bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP), a plasticizer. Because it is a fatty alcohol, its esters tend to have emollient properties. For example, the sunscreen octocrylene contains a 2-ethylhexyl ester for this purpose. It is also commonly used as a low volatility solvent. 2-Ethylhexanol can also be used as an octane booster when reacted with nitric acid.-1 points
-
Reclamatie in ce sens? mi s-a oferit ce am cerut, nu mi-au facut nici mai mult, nici mai putin, a fost nevoie doar sa insist si sa pun intrebari, daca taceam plateam 360 ron. 1. pana la urma dupa insistente am obtinut si pretul oferit prima data. 2. mi-au schimbat piesele asa cum am cerut, si mi-au dat piesele vechi inapoi, drept dovada ca le-au schimbat. Faza cu lichidul de frana, am sesizat-o in drum spre casa, cam dupa 20-30 de minute, nu a fost nevoie sa bag in marsarier decat cand eram aproape de casa, atunci am repetat operatiune si mi-a cazut fisa, cum ca din moment ce a impins pistoanele de etrier maxim in interior sa incapa placutele noi (cele vechi mai aveau 5mm maxim) inseamna ca a dislocuit niste lichid de frana care s-a intors in vas). Am rezolvat singur problema, si pe masura ce merg la service-uri, imi dau seama ca sunt un bou, si ca as putea sa-mi fac eu mentenanta fara probleme. Mi-am schimbat singur placutele pe fata, si am facut treaba mult mai buna, curatat cu peria rotativa jantele+ butucii+ culisele unde aluneca placutele, uns cu vaselina cuprata, uns culisele cu vaselina siliconica pe interior, montat tot si strans cu dinamometrica. O sa mai merg la ei, doar pt operatiuni foarte simple, cum ar fi un schimb de ulei, asta ca sa mai completez istoricul online, altfel n-as mai calca pe acolo niciodata. Sunt un tip foarte exigent, si momentan nu mai sunt primit la vreo 3-4 service-uri din Bucuresti, unele cu feedback foarte bun pe forum, din cauza ca nu-mi tin gura inchisa. Ori facem treaba, ori ne lasam de meserie.-1 points
-
@Rzzv suna super, o sa-l incerc si eu cand vine masina... de la fabrica-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00