Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Operatiunea "golire buget fara sa stie nevasta" a continuat azi: Am gasit tutorialul de desfacut plafoniera fata/spate (aparent e versiunea de Passat B6 (https://tutoriale-auto.ro/demontare-montare-plafoniera-vw-passat-b6/) si diseara purced la modificat! Mai am insa de luat un pachet de becuri, am uitat ca la plafoniera spate am 3 becuri Sper sa fiu full-led! PS. Uitandu-ma la Superbul lui @RzzV, observ ca, in linii mari, jantele de vara in 5 spite - Zeus vin mai bine pe masina decat Stratos-urile de iarna. Deci poate fac si eu switch-ul, dupa ce vin Velorum-urile si le tin de vara si mut Alcatraz-urile pe iarna2 points
-
2 points
-
Toate trapele au sistem de actionare mecanica - la care ajungi de obicei desfacand ori panoul de comanda ori un capac dedicat alaturat (asa e la G4 de ex) Si cheia de obicei e clipsata pe acolo (pe capac sau mecanism). Oricum - scrie in manual pe la sfarsit @CristiALF e cu suruburi ala - nu merge - recomand asta:2 points
-
îmi plac atât de mult farurile. plâng după ele. ultima recomandare: la intrare pe transrarău, în comuna pojorâta, este păstrăvăria Izvor. Îți recomand să servești măcar 5-6 păstrăvi și să iei acasă niște „cobze” (păstrăvi afumați în cetină de brad - produs acreditat ca tradițional, chiar cei de acolo s-au zbătut). și gata cu recomandările. FAN BUCOVINA :))))2 points
-
Raspund eu, avand ACC, FA + cutie manuala. Ambele si-au dovedit utilitatea din plin. Da,cu o cutie automata e si mai buna integrarea, dar deloc de neglijat si in combinatia cu manuala. FA: In primul te avertizeaza, asta e cel mai bun lucru uneori ca ai moment in care poti tu sa actionezi. Cand insa franeaza brusc, iar ai posibilitatea sa preiei tu. Eu personal nu as miza pe FA ca imi opreste masina, ci e un sistem de atentionare si de ajutare a soferului cu accentuarea franei daca e cazul. ACC: La 20kmh atentioneaza sa preiei controlul, iar sub 30kmh nu se poate seta ACC-ul. La fel atentioneaza cand turatia scade pe la 2000rpm sa schimbi inferioara. Schimbarile de viteza cand masina accelereaza sau e pe franare sunt foarte line, ca la o cutie automata as zice. Probabil la fel e si la CC obisnuit la generatia mqb. Sa mai zic ca la drumuri de autostrada ramane fixat la viteza x si asta e? Ori in localitate la fel daca se merge in coloana, am mers km intregi prin sate cu 50-60kmh in treapta a 4a fara nicio problema. Chiar era recomandarea de treapta a 5a. Overall, as lua ACC si FA pt cutie manuala fara indoiala.1 point
-
Azi a sosit cablul de airbag pentru comenzi, insa este de prefacelift si nu are toate firele. Daca tot am desfacut, am montat volanul, maine ajunge si spira.1 point
-
https://www.blog.google/products/android/waze-android-auto-here/ Waze for Android Auto is here1 point
-
1 point
-
1 point
-
Frumoasa , dar cam timida, nu ne-arata fundul deloc. Cum mai merge? Si pe-acolo sucesti gaturi?1 point
-
Mersi de link, dar comanda a fost data deja! Si in plus piticul meu zice ca doar jante care se pun si pe Skoda. Stiu, sunt frumoase si astea, dar eu vreau sa "stick with the original"1 point
-
Uite ca la asta cu iesitul mizeriei mai usor nu m-am gandit asa e, e ca la facultate, usor de intrat, greu de iesit! (sau cel putin asa e pe timpul meu)1 point
-
Vopsit cu spray, dupa un strat de primer tot spray. Acelasi proces urmeaza si pe fata.1 point
-
Multumesc @75NOR si @ToniM: Comanda a fost plasata! Si, ca tot suntem la capitolul "look", cu ce i-ar sta mai bine masinii pe timp de vara: cu Velorum sau cu Alcatras? Ca parca acum imi plac mai mult Velorum si as pune alea de iarna pe Alcatras... mai multe "spite", posibilitate mai mica sa intre zapada/mizerie... zic corect au ba? PS . Cost total 2400 lei in conditiile in care Avia a zis 1190 lei/janta! LE. Adica din cele 2:1 point
-
Nu poti compara confortul celor din spate de la A4 cu B7. In B7 e lux. Daca mai pui si un scaun de copii in A4 mai sta lejer 1 persoana. Are fratele meu unu din 2009 combi. Ce bag in B7 sedan intra in combiul pana in tavan ca portbagaj. Sincer nu e termen de comparatie. Vorba lui Moog e pt 2 tineri . O avand calitati dar depinde si de fiecare ce vrea1 point
-
Multumesc pt sugestii dar cred ca voi merge pe varianta recomandata de MRC si anume furtunul de admisie (nu tota admisia pt ca nu ma impac cu supercharger whine) de la 034 motorsport. MRC avand propriul lor S4 am incredere ca au testat toate variantele de pe piata si au ramas la cea care a functionat cel mai bine. Mersi frumos La cate masini "normale" cu badge-uri fake Sx exista pe strada, cred ca e sleeper chiar pt si mai multi1 point
-
Nu știu suspensia de B7, B6 are o suspensie destul de bună multilink, chiar variantele cică de drumuri grele. Chiar dacă s au întors în timp la punte fixă, e o varianta acceptabilă. Cele 2 mașini sunt de clase diferite. Una e de familie, la variant înghesui și 2 cărucioare în portbagaj fără sa le strângi, bagi un frigider fără stres, în spate se simt bine și unii care au 1.90m... Audi e înghesuit rău, portierele spate sunt poziționate după colț, de intrat mai intri dar de ieșit mai greu... Are veleități de sport, sta bine pe strada și la viteze mari dar cam atât... Eu ma uitam după A4 in ideea ca mai găseam motorizări benzina clasice, aspirat 2l sau 1.8l turbo...Pana în 2008... Unul tânăr care pleacă numai cu prietena în concediu și vrea sa se bucure de condus sportiv eventual, alege Audi, cine pleacă cu prietenii, sau un copil etc alege confortul pentru toți pasagerii, și loc destul de bagaje...1 point
-
Mulțumesc de feedback! Ieri le am văzut pe ambele și am platit o inspecție la reprezentanta pentru no 2. Am ales anul mai bun și km versus super dotările de la no1. Aștept zilele astea raportul. Cat despre A4 model B8 sunt convins că e mai calitate însă pentru mine nu s au potrivit: - interiorul vs Passat B7 - spațiul în spate.1 point
-
1 point
-
Mda, si eu ma "bucur" ca am (si mi-am) mai spulberat un vis! In ritmul asta ne angajam part-time la Skoda! Deja poze oficiale realizate din pasiune de colegul @75NOR avem, mai ramane sa oferim consultanta online! Mai am de elucidat "misterul" daca radarul de ACC e fix acelasi cu cel de FA (si adaptarea vitezei se face prin analiza informatiilor primite de la acest radar) iar in acest caz, daca n-o fi vreun alt "calculator"/circuit responsabil cu analiza acestor date, poate s-ar putea activa ACC doar prin schimbate manetei de control a functiei de pe coloana volanului.1 point
-
Passat e mașină de familie... A4 mașină de 2, accidental persoane în spate și nu la drum lung. Diferența in spate e mare... A4 sta prost la dotări... Poate generațiile după 2010 or fi altfel... 4 geamuri electrice, cb etc sunt rare... Singurul plus ar fi Audi Concert dacă prinzi , dar poți găsi Dynaudio pe Passat care e decent. Eu am fost în situația sa caut... Passat sau Audi A4...1 point
-
Puteti incerca codul acesta pentru lampa portabila Kodiaq 3T0947417C Este scos dintr-un ETKA online ce cuprinde si Kodiaq, vizibil in grupa 9 - Electrice > Maingroup 9 > Subgroup 47 https://www.google.ro/search?q=3T0947417&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifq_GL66TVAhUxS5oKHcOpBzcQ_AUICigB&biw=1366&bih=638 Daca gresesc, ma iertati1 point
-
@75NOR, @RzzV: multam de feedback! Daca pe 17" trebuie mai multa grija, in conditiile in care oricum am mai multa grija ca pana acum (deh, fosta avea PDG, eram boier, plus nu avea fusta spoilerului fata asa proeminenta), plus ca suspensiile sunt mult mai tari ca pe Megane, zic un NU hotarat! Bun, "ingerasul" de pe umarul drept a castigat si (sper sa ramana asa ) raman pe 16" si vara si iarna. O sa caut cele mai ieftine jante de origine pe 16" - deocamdata ce am gasit sunt cele Star si gata!. De restul de bani ma duc si eu sus pe munti sa prind apusuri !!!1 point
-
Daca te uiti(chiar si cu un singur ochi) o sa vezi un burduf de cauciuc care face transferul firelor din stalp in usa.1 point
-
1 point
-
@catalinsb ...sau si mai simplu ar fi sa dezactivezi update-urile automate pt. Waze Ieri am fost la service si am reclamat si povestea cu CM care pierde lagatura USB cu telefonul. Tipul stia exact despre ce vorbesc, are si el acasa un G7 cu MIB2 si are aceeasi problema. S-a uitat ce soft am eu, si se pare ca e ultima versiune. VW lucreaza de ceva timp la o solutie, care ar fi trebuit sa fie rezolvata de versiunea care e instalata si la mine, insa dupa cum se vede, problema persista. El urmareste saptamanal in softul lor daca apare o versiune noua, si a promis ca ma suna in cateva saptamani cand va aparea update-ul mult asteptat. Asta e ce am eu:1 point
-
Ala pare de non-facelift Review-urile pe partea de calitate par f bune. Au si varianta fara quattro ala jos (cu aproape 100€ mai ieftin) dar imi place mult de tot ideea aia de cand am vazut-o prima oara pe RS7.1 point
-
Sa va povestesc ce am mai facut Urmeaza un post lung, cu multe poze, so sit back and relax Bun! Ieri am inceput ziua in Innsbruck cu un cer noros, care a tot amanat ploaia. Am gasit pe website'ul orasului idei de un tur de o zi, plus ce idei am mai furat de aici si am ajuns la urmatorul itinerariu: Dupa ce ne'am luat Innsbruck card de 24 de ore (o foarte buna afacere cu acest card), am luat funicularul, apoi telecabinele si am ajuns in varful HafelekarSpitze, la aprox 2-3 grade. Dupa pozele de rigoare, ne'am incalzit cu un gulas si un strudel la cabana din varf si am coborat spre temperaturi mai normale Dupa, am coborat la Alpen Zoo. Mi s'a parut o plimbare reusita, intr'un zoo organizat foarte bine. Ce mi'a placut foarte mult este ca toate animalele aveau niste habitate generoase ca spatiu si cat mai apropiate de realitate. De asemenea, toate animalele erau in perechi, iar ceva de apreciat Dupa, am coborat in centrul vechi si am facut o binemeritata pauza in care am savurat un germknodel De aici incolo, deja norii erau foarte amenintatori si am mai avut putin timp la dispozitie pana sa inceapa furtuna. Am mai reusit sa mai vedem Golden Roof si sa urcam in Turnul Orasului, apoi a inceput vijelia. Pe o ploaie torentiala am plecat din Innsbruck spre Hintertux. Ajunsi acolo, ne'am cazat la o pensiune de langa gondola principala, cu niste gazde de toata isprava (de exemplu, azi ne'a lasat sa stam pana la ora 3, fara nicio suprataxa) - Pension Christina. Mare ne'a fost mirarea cand am incercat sa gasim ceva decent de mnacare, ca statiunea era pustie. In afara de un hotel la care un snitzel era 19 euro, altceva nu era nimic deschis Am ajuns intr'un final la o cafenea de benzinarie, unde doamna de la tejghea s'a oferit sa ia o pizza congelata din magazinul benzinariei si sa ne'o faca in cuptor (ospitalitate ca la tirolezi rar mai gasesti). Dupa ce pe perioada noptii, temperaturile au fost cu minus (da, stiu, in Bucuresti va cam topiti ), dimineata la 7 m'am trezit si am avut privelistea asta Asa cum am lasat sa se inteleaga si in postarile anterioare, noaptea in Hintertux a avut un scop precis, si anume o sesiune de ski pe ghetar. Asta era un vis mai vechi de al meu, si daca tot stiam ca trec prin zona, mi'am luat echipamentul (mai putin placa) si am zis ca trebuie sa incerc. Ca fapt divers, la baza telegondolei e un rent store foarte bine echipat, cu de toate, de practic poti sa ajungi in blugi acolo si te echipeaza ei cu de toate. Pentru orice detalii legate de ski in Hintertux, puteti sa imi scrieti in privat si o sa incerc sa va raspund, bineinteles din ceea ce stiu si m'am documentat Si acum si niste poze Am bagat coborari pana la pranz si dupa un gulas si inca un germknodel, am coborat in statiune, sa iau consoarta si sa plecam spre Viena. Din Zell am Ziller, in loc sa merg pe drumul clasic, inapoi in autostrada, bucatica aia prin Germania, Salzburg si de acolo spre Viena, am preferat sa intru printre munti si am facut dreapta spre Gerlos. De aici, am trecut fara sa vrem si pe langa cea mai mare cascada din Austria - Krimmler Wasserfalle si apoi spre Kaprun si Bischofshofen, unde am intrat pe A10 si am revenit pe traseul normal. Am ajuns in Viena cam rupt de oboseala si cu un inceput de raceala, dar au fost 2 zile pline care au meritat efortul1 point
-
@Aerofan merg la Hintertux cu un scop anume am auzit ca's renumiti pentru zapada 365 zile/an, asa ca m'am pregatit temeinic @Ebi e parerea ta si ti'o respect. Dar la fel, permite'mi sa am alta parere. Mi'am propus concediul asta sa fac cate putin din toate: un pic de citybreak, un pic de mare, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri si statiuni montane, un pic de ski etc Asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca ca mine1 point
-
As vrea sa achizitionez un B7 pe benzina. MOTOR 1.8 SAU 2.0...sau chiar si 1.4..Momentan am b6 diesel 2.0 cbab dar il folosesc pe taxi ( km multi , 3 egr-uri schimbate plus altele). Intrebarea e urmatoarea: CARE AVETI B7 PE BENZINA CE PROBLEME A-TI AVUT LA ELE, LA CATI KM? A-ti pus si GPL pe ele ? CE CONSUM AVETI IN ORAS PE BENZINA/GPL?1 point
-
Si cand va referiti la start-stop este sistemul care opreste masina la semafor sau pornirea/oprirea motorului de la buton/cheia din bord? Mentionez ca am sistem kessy/keyless entry. Start-stop (pentru oprirea motorului la semafor) nu este o optiune a masinii. Va multumesc anticipat!1 point
-
De unde iti vine tie sa scrii "ie" ? si nu "e" ? unul dintre cele mai folosite cuvinte simple a limbii romane . Nu ti-a zis nimeni pana acum?!! Scuze de off-topic , dar mi-e rusine de rusinea ta. P.S.nu vreau sa te ofensez.1 point
-
deci sa inteleg ca toate motoarele 1.6 16v sunt asa slabute ? nu poate confirma nimeni ceea ce am scris mai sus ?1 point
-
0 points
-
pai .... inafara de inelul ala mare ,toate celelalte . :winter: toata instalatia tine aproape 1L ,in etrier (inchis de tot) intra pana in 50g .acu depinde de cat lichid ai sa pierzi tu ,dar daca tot esti la operatia asta cred ca ar fi bine sa faci si un schimb de lichid in instalatie (DOT 4). bafta !-1 points
-
nu e problema de mufe/cablaj - ci de EGR - ti-a zis deja Eexcalade, urmeaza sa schimbi EGR-ul.-1 points
-
Aproape 5000 Km cu masina in 10 zile nu se poate numi vacanta. Este rupere de oase, munca grea, oboseala si nervi, nu te poti bucura de nimic. Eu personal nu m-as inhama la asa ceva.-1 points
-
Daca o sa lasi topicul atat de general o sa fie o varza mai tarziu: problemele de la vechile generatii se vor mixa cu noile generatii, lumea nu va mai intelege nimic. Si sunt totusi generatii diferite, cred ca ar fi mai indicat sa aiba topic separat. Parerea mea..-1 points
-
Desi are distributie pe lant, cand am avut lucrarea la motor, mi-au sugerat ca este bine sa schimb distributia, Am intrebat de ce, pentru ca e pe lant. Se mai lasa intinzatorul mi-au raspuns. Dar, daca se ajunge la problema si trebuie schimbat, o sasemnalizezei martorul pe bord aprins.... Eu am luat ca si Upsell propunerea lor de a schimba si distributia.-1 points
-
arata bine masina live (am mers in spatele tau sambata o bucata de drum pana in mangalia cu un leon fr ), spre deosebire de restul golfurilor super plictisitoare.-1 points
-
@SwatKat Banuiesc ca dimensiunile sunt ca la Octavia 2 (respectiv 205/55/16 si 225/45/17), daca nu e asa, poti ignora comentariul asta. Din experienta mea, pot spune asa: - iarna clar nu merita jante mai mari de 16! (stiu, nici nu ai zis ca vrei mai mari iarna) - jantele de aliaj iarna nu se strica, decat daca sunt niste no-name-uri ieftine si proaste, dupa cum zice @75NOR, e doar un mit urban - jantele de 17" vara ia-le doar daca tii la aspect + curbe luate in viteza (adica stabilitate), altfel nu merita banii dati pe jante + anvelope si vei resimti gropile mult mai rau decat cu 16 - jantele 16" sunt compromisul perfect pentru Octavia, arata binisor, nu rau ca 15", dar nici bine ca 17" (dupa mine, design-ul perfect pe Octavia e cu jante de 18" de RS) Spun asta din perspectiva celui care a avut pe Octavia 205/55/16 vara si 195/65/15 iarna, apoi am trecut la 205/55/16 iarna si 225/45/17 vara.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00