Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2017 în toate secţiunile
-
Multumesc frumos Au trecut 2 luni jumate si 2.500km de cand am pus filtrul K&N. Am demontat azi iar admisia ca sa verific, am dat cu degetul pe interiorul furtunului de admisie si nu a ramas nimic, nici macar putina negreala. Pare ca-si face treaba f bine noul filtru.4 points
-
Apropo, tind sa cred ca stiu motivul pentru care au iesit asa de bine pozele: ventilele de la roti fac totul ! Oricum, pentru mine e pure jucaria ta4 points
-
Dacă ajungeți la gura humorului îți recomand să vă bronzați la complexul ariniș. Este o atmosferă foarte plăcută și puteți mânca pizza „Cooperativa de piță pe vatră La Bomba”. Ca să luați cina recomand Casa Humor - extraordinară mâncarea Poți să mergi pe TransRarău și să urci până la pietrele Doamnei. Îți recomand traseul Pojorâta - Sucevița și eventual cazare la Popas Bucovina. Este foarte frumos, posibilități de a petrece plăcut timpul liber și mâncare fantastică. Eventual treceți și pe la marginea să dacă aveți noroc vedeți și ceva obiceiuri populare. De vizitat în bucovina sunt n surse de informații, am încercat să-ți ofer câteva tips and tricks P.S.: dacă la tine nordul țării se referă la Maramureș, scuze :)))3 points
-
3 points
-
Passat e mașină de familie... A4 mașină de 2, accidental persoane în spate și nu la drum lung. Diferența in spate e mare... A4 sta prost la dotări... Poate generațiile după 2010 or fi altfel... 4 geamuri electrice, cb etc sunt rare... Singurul plus ar fi Audi Concert dacă prinzi , dar poți găsi Dynaudio pe Passat care e decent. Eu am fost în situația sa caut... Passat sau Audi A4...2 points
-
Astazi mi-a sosit volanul de S-line, urmeaza sa cumpar cablul de airbag si sa aflu daca trebuie alta spira, cel mai probabil ca da.2 points
-
@Doc Morelli: Daca Bolero MIB 2 accepta intrare video, obligativitatea asocierii camera-Amundsen e strict marketing (stiam ca Bolero 1 nu accepta intrare video, parca erau necesare niste cabluri anume pentru un retrofit) Singura asociere strict necesara pentru camera e prezenta stergatorului (camera de pe O3FL are "spalator"). - si asta cred ca doar de la FL, deoarece nici dealerul nu intelegea de ce camera spate "obliga" la alegerea stergatorului spate, zicea ca era tot marketing. Din aceasta cauza - faptul ca optiunile nu erau indeajuns de bine prezentate - nu am stiut de RTA (poate alegeam si BS) si nici nu am stiut ca parktronic (adica senzori fata/spate) nu include si senzorii de pe lateral (prezenti doar la parkassist) Credeam ca Parkassist inseamna strict controlul automat al manevrelor de parcare, nu si senzori in plus.2 points
-
@sebip Pe mine nu pretul lui 1.4tsi m-a facut sa-l aleg, daca asta insinuezi. Daca imi oferea macar 1 lucru in plus 2.0tdi 150cp, il alegeam cu ochii inchisi, dar din pacate nu ofera nimic in plus, decat costuri mai ridicate si diferenta de consum nu le acopera din pacate. Te invit sa faci o plimbare cu S3 1.4tsi si cu S3 2.0tdi (ambele 150cp) si sa iti spui parerea. Am facut asta chiar cu colegul de forum @skoderia care are S3 2.0tdi 150cp, am mers si cu a lui si cu a mea si el a fost de aceeasi parere cu ce spun si eu, singurul lui motiv pentru care a ales 2.0tdi a fost faptul ca face zilnic naveta cu destui km, iar per total se vede diferenta de 1-2l la consum in cheltuielile lui lunare. Nu am spus nicio clipa ca 1.4tsi ar fi alegerea perfecta pentru oricine vrea Superb 3, dar nici pe departe nu e un motor luat din considerente de buget (cum se cumpara 1.4mpi pe Octavia 2 de exemplu). Daca motorul era lesinat si nu tragea, cu siguranta nu il luam si renuntam la ceva optionale luand un 2.0tsi sau faceam un "sacrificiu" si ramaneam tot pe 2.0tdi. Cand am comandat masina, bugetul nu era atat de limitat incat sa nu imi permit sa adaug chiar si 5k euro in plus daca era nevoie, insa mi l-am impus pentru ca dpdv rational am considerat ca e suficient pentru o masina si nevoile mele actuale (poate chiar mult peste nevoile actuale). De altfel, sunt convins ca majoritatea celor care isi cauta sau chiar cumpara un Superb 3 nu o fac pentru a avea o masina de expozitie, o masina cu care sa faca curse, sau o masina cu care sa se laude la vecini, ci din dorinta de a acoperi nevoile pe care le au intr-o anumita etapa din viata. Pentru alte dorinte, exista alte marci consacrate, nu Skoda!2 points
-
Strict pe Superb, 1.4 ii o monitorizare pe care o alegi doar cand esti conditionat de buget. Daca bugetul ar permite, putini ar alege 1.4. Bine si pe urma eu zambesc, cum posesorul de 1.4, încearcă să se convinga pe el si sa ii faca pe restul care au ales altceva (in speță diesel) sa se simtă prost, de ce bună alegere făcut!2 points
-
My bad :)). Daca nu "parlesc" franceza :)). PS: Vedeti ca pune intrebari capcana sa vada cine isi mai aduce aminte de acum 2-5 pagini in urma2 points
-
In compartimentul stergatoarelor si apoi la motor.2 points
-
Concluzia este ca nu trebuie facut rabat la motorizare daca se incadreaza in buget...e irelevant ca e TSI sau TDI ca are x sau y cai putere. Pt fiecare apoi ce primeaza la motor, ca vorbim consum, fie acceleratie, fie cate putin din ambele..etc. Folosim masina diferit si de asta si sunt atatea motorizari disponibile. Nu are rost de vorbit ca un motor e mai bun si altul mai slab pt ca e prea mult subiectivism. Depinde de utilizare, de situatie, de cerintele soferului.2 points
-
De ce te trimite @75NOR la mine este pentru ca si eu am avut comandat un diesel 190 cu DCC desi sufletul si-a dorit altceva (TSI 220) si dupa ce a venit la o luna am schimbat-o si da am asteptat inca 2 luni si ceva... dar a meritat e alta masina efectiv, poate pare nebunesc ce spun dar e altceva... sunt extrem de fericit cu masinuta asta...2 points
-
2 points
-
End of story Topicul se poate redenumi: Seat Leon FR 5F SC Scirocco a fost inlocuit de un Leon 5F 2014 avand 57.000 km la bord. Dotari ce merita mentionate: - motorul 2.0 tdi 184hp + DSG - DCC - ACC + Lane assist - Faruri LED + asistenta faza lunga - Seat Sound - Scaune cu tapiterie Alcantara - Pachet iarna - Inca un set de roti complete de iarna, cu aceleasi jante Performance 18". Feedback-ul dupa 1000km: 184cp + DSG + 1370kg ofera o senzatie f misto cu un raspuns extrem de rapid la acceleratie, turbo lag fiind mult diminuat fata de generatiile trecute de 2.0 tdi. Imi place mult cursa volanului, mult mai scurta; o rotatie de 360 de grade vireaza rotile maxim. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult functile ACC + lane assist + headlights assist In weekend am facut un polish tips-urilor si am mai activat cateva functii cu ajutorul colegului @icsuz: Staging, Carbon background in CB, Lap timer, si am dezactivat alerta centurilor. Urmeaza alte cateva mici detalii1 point
-
De unde ai luat pasta si unde o sa faci " revizia" , eu am facut la panoramicul meu anul trecut cu un wd40 (nu cel obisnuit , unu gen vaselina grafitata) si a fost ok , dar nu sunt sigur ca am atins toate zonele .....cat despre cauciucurile trapei , le-am hidratat cam o data pe luna ..1 point
-
Cei care au avut motoarele BXE crapate, ce avans aveati in mod obisnuit?1 point
-
Exact, si uite asa ajungem la concluzia ca VWForum a devenit cea mai buna sursa de informare pentru achizitionarea unei masini VAG.1 point
-
1 point
-
1 point
-
și eu am vrut să scriu același lucru dar m-am abținut. m-am gândit că am eu o problemă :)))1 point
-
In loc de Motul XClean 5w40, la PD foloseste Motul Specific 505.01. Axr= PD > folosesti Motul Specific 505.01. Despre Liqui Moly toptech nu stiu cat de bun e pentru PD.1 point
-
@RzzV Stai linistit ca nu am nici o treba cu tine, deci nu te da lovit ! Doar ca personal incepe sa ma zgaraie pe retina cand tot citesc pe topicul asta legat de 1.4TSI cum are cel mai mic consum, cum are cel mai bun cuplu si orice depasire ii "pistol cu apa", cea mai insonorizata, auzi bataile din aripi ale fluturilor din lanurile de pe marginea drumurilor...1 point
-
superbe intr-adevăr! Ai prins si norii chiar, ai multa bafta, multi fotografi nu au noroc deloc, niciun nor nimic pe cer, tu esti printre cei norocosi. Trece RAW-urile putin prin Photoshop sa le ajustezi expunerea, pun pariu ca dupa or sa-ti dea si bani cei de la Skoda ?1 point
-
Nu am cuvinte, acestea sunt deja poze artistice... sunt absolut superbe !!!! Si masina la fel!1 point
-
Superbe pozele. Si mai ziceai de ale mele.. Ce sa mai, acum vei fi celebru.1 point
-
Domnule, se pare ca nu ai limita ! Ai ridicat stacheta foaaaarte sus, dar asteptam si mai mult . Arata magnific, felicitari pentru alegere, se vede ca se muleaza perfect pe stilul tau si iti "fulfill your dream".1 point
-
Dar am copil nu e vorba ca eu mi-am cumparat-o ca sa merg la Rally... tocmai e multi tasking... ajuta si cu familia, spre exemplu daca esti intr o depasire ceva mai la limita sa iesi mai repede din situatia creata (normal de preferat sa nu ajungi, dar Romania) si da cum a spus si @75NOR iti lasa un ranjet pe fata cand te joci singur cu ea deci consider ca acoper toata plaja de utilizari a motorului, care in opinia mea inseamna peste 50% din masina... totul la un consum extrem de decent (totusi am schimbat masina dupa ce imi venise cea diesel, nu am cum sa nu imi arat incantarea si sa explic diferenta intre modele pt ca este foarte mare)... adica niciodata nu e prea tarziu cand iti doresti ceva. Pentru mine se comporta ca o masina sport de familie ceea ce e perfect.1 point
-
Wow...!!!! Mă gândeam să mă laud și eu cu ceva de genul, dar...mai am de învățat, așa că zic pas deocamdată...1 point
-
Nu pot sa dau "love", "like" whatever ... dar pozele alea sunt absolut oau ... Ai o bijuterie, asta in cazul in care nu stiai deja !1 point
-
Gheorghieni - Lacu Rosu e cam dezastru, pacat de peisaj, dar m-am jurat ca nu mai merg pe acolo...1 point
-
Pai el cam serpentine cauta, doar ca are nevoie de asfalt foarte bun, fara gropi, denivelari, sau lucrari in curs.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mult mai bun Buc- Bacău- P. Neamț -Bicaz. Prin Gheorghieni ai o căruță de serpentine și dacă prinzi un tir sau 2 în față greu le depășești că nu ai loc. Pentru peisaj merită prin Gheorghieni.1 point
-
Preconizasem ca in acest weekend sa schimb si clemele de pe dreapta, preventiv. Masina a simtit lucrul asta si sambata dimineata a decis sa pice geamul in usa Asa ca acum avem ambele usi ok. Imi mai comand un set sa fac treaba asta si la Golf cat de repede, sa nu am vreo surpriza... Apoi - incurajat de colegul @taz21 am facut pasul ce se vede in poze. Fara xenon insa, lumineaza mult, mult mai bine decat cele "normale" chiar cu becuri halogen. Mai am doar un pic de reglat - si cred ca o sa le aplic o folie, ca prea sunt noi si frumoase1 point
-
1 point
-
Nu are cum sa iti arate 0 cand mai are 12.8l in rezervor, e imposibil. Ar insemna ca mai poti face cel putin 150km ceea ce nu este adevarat. Iti garantez eu, pentru in cei 54.000 km am ramas o singura data fara benzina (din gresala mea) si nu am mers mai mult de 50 km de cand a aratat 0 km range. Posibil ca cei 12.8l sa fie din momentul in care iti da avertizarea ca ai intrat pe rezerva. Avertizarea aia vine de obicei cand mai ai 50-70 km range (in functie de viteza medie de pana atunci). Daca mai adaugi la acesti 50-70 km pe cei maxim 50 km pe care ii mai poti parcurge de la range 0 km, atunci ar putea face sens.1 point
-
Inca aproximativ 3500km pana la borna de 15.000 pt inlocuit uleiul. A se citi pana la 30.000km pt masina. Sapt viitoare ma asteapta un drum pana aproape de Durău, iar la jumtatea lui august drum de Grecia...total din cele 2 escape ar fi minim 2400km. As face revizia inainte de Grecia, avand in vedere ca vara asta mai mult a fost prin Bucuresti. Intre timp, printre betoanele urbane:1 point
-
Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.1 point
-
Citi km ai? Șterge erorile și vezi ce mai apare... Ai erori și la 140k și la 120k...1 point
-
Inca un eveniment organizat de Retromobil la care am participat - Retromobil fest. Nu am stat sa tin o evidenta dar foarte multe masini au pleznit pe parcursul celor 2 zile. (adica pe afara vopsite frumos si daca vrei sa faci 3 ture pe un circuit - explodeaza ceva la ele). Am mers bine in prima zi când s-a mers la cel mai bun timp pentru calificari (am iesit al 3-lea din multe Porsche mult mai bune si mai noi desi am facut turele de calificare pe ploaie). Am mers prost a doua zi când s-a mers la regularitate si a fost soare si frumos. Una peste alta - a meritat iesirea din multe puncte de vedere. Imi pare rau ca la urmatorul eveniment la care m-am inscris Transalpina sunt tot felul de probleme organizatorice si sunt in cumpana daca mai particip.1 point
-
Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.1 point
-
La nicio masina cu prezoane antifurt nu am primit si prezoane "de schimb". Eu zic sa nu iti fac griji, mai bine inspecteaza atent masina de zgarieturi, etc. Sa o stapanesti sanatos.1 point
-
Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice1 point
-
Sincer nu cred ca kit.ul pe producator si pompa de apa mai tine 90,000km. Deci parerea mea verifica acum asa ca idee si la 60,000km schimb.o1 point
-
1 point
-
După ce criterii ai evaluat scanarea și ți-ai dat seama că trebuie baterie nouă? Poți atașa o scanare cu o baterie bună să văd și eu diferențele dintr-o baterie bună și una aproape gunoi? Mulțumesc anticipat.1 point
-
Sper sa va foloseasca decodare via web, gratuit http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/skoda http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/vw cred ca merge pentru un numar de 2 decodari gratuite / zi. am testat cu o masina random, fabricatie 2017 (octavia 3 - facelift) si a functionat perfect.1 point
-
Eu stau in Brasov si mie imi porneste la sfert de cheie in fiecare dimineata (azi spre exemplu a fost a cincea dimineata cu temperaturi de sub minus 20 de grade, minus 25 mai exact). Anul trecut au fost si minus 28 de grade si tot la sfert a pornit. Nu pot sa nu ma contrarieze afirmatiile generaliste. Nu numai eu am diesel care porneste fara probleme in Brasov. Precizez cu nu am pus niciodata aditiv in motorina, de regula pun euro 3 de la mol si nu mi-a facut Niciodata probleme la pornire. Cand am citit chiar pe acest forum posturi referitoare la pornire grea la motoare moderne pe benzina m-am mirat foarte tare. Dar, in aceste conditii ma mir si mai tare de existenta miturilor conform carora dieselurile au probleme la pornire. E si normal in conditiile in care eu locuiesc intr-o zona friguroasa, am diesel cu 147.000 km si pornesc in fiecare dimineata la sfert de cheie, sa ma contrariez cand vad generalizari de genul asta. Te invit la Brasov sa vezi cum la prima ora este plin de dieseluri care merg fara probleme fara sa se fi p....t cineva in rezervor. Ar fi timpul ca acest mit de pe vremea in care se aduceau toate mizeriile obosite de dincolo sa se incheie, un diesel intretinut normal (filtrele schimbate la timp sunt un factor foarte important) nu are voie sa faca probleme la pornire mai mult decat un motor pe benzina (bineinteles nu vorbim de passaturi din 2000 cu 80.000 km la bord si cu 500.000 in realitate). P.S. Sa nu faceti greseala sa bagati petrol, benzina sau gaz in rezervor. E incredibil cat de receptivi sunt oamenii la povesti in tara asta. Astea erau valabile pe la golf I segmentat de vreo 3 ori.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00