Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.07.2017 în toate secţiunile

  1. Prea multa aglomeratie Eu as renunta la V6 si quattro.
    5 points
  2. Si eu as zice doar sigla de supercharged. E suficienta pentru cunoscatori.
    3 points
  3. Eu am schimbat pana acum pe garantie: - oglinda interior pentru ca nu mai anula bine lumina seara - maciuca schimbător exfoliata - far stânga pentru ca avea niște holograme cu tenta de aburire Când bag uneori în Reverse face ca toți dracii deși respect introducerea în viteza fără sa fie mașina în mișcare.. Per total sunt complet dezamăgit de marca Skoda.. Următoarea mașina o sa fie ceva din Asia.. Exclus VW
    2 points
  4. Inca aproximativ 3500km pana la borna de 15.000 pt inlocuit uleiul. A se citi pana la 30.000km pt masina. Sapt viitoare ma asteapta un drum pana aproape de Durău, iar la jumtatea lui august drum de Grecia...total din cele 2 escape ar fi minim 2400km. As face revizia inainte de Grecia, avand in vedere ca vara asta mai mult a fost prin Bucuresti. Intre timp, printre betoanele urbane:
    2 points
  5. A mai trecut o saptamana si am mai adunat cam 900km, ajungand pe la 15600+km. Dupa toate plimbarile am mai verificat uleiul, antigelul, lichidul de frana.. si antigelul este singurul care a mai scazut, a ajuns cam cu 1cm sub minim. Fara sa mai scriu o poveste intreaga, mai las niste poze mai jos care spun totul Am mai facut un plin, consum la pompa 6,6%, pe bord nu stiu, ca s-a gandit sa se reseteze din nou aiurea computerul si nu aveam datele decat pe ultimii ~90km. Cu plinul asta am strabatut Transfagarasanul si multe alte drumuri nationale/europene de pe batatura patriei mama. Consumul general de cand am masina este 7,3% in cei 15600km - calculat pe Sprit ceea ce nu e rau deloc. La cealalta am consumul de pe Sprit la valoarea de 6,1%. Deci cam ~1l in plus ar fi diferenta dintre ele, mai bine nici ca se putea.
    2 points
  6. Pai, ingheti iarna in Tiguan asa cum ingheti in aproape orice masina, sau orice masina diesel si stai cu racleta-n mana sa zgarii gheata de pe parbriz, luneta si geamuri de portiera cand da chiciura, ingheata sau e zapada peste ea. Solutia ca sa nu mai ingheti iarna in masina si sa nu mai ai neajunsurile de mai sus este sa-ti pui in optiuni din fabrica Standheizung( incalzire stationara cu Webasto sau Eberspacher ) si o sa ai si caldura inauntru cand te urci la prima ora in masina, o sa ai si motorul incalzit la temp. apropiata de temp de exploatare si o sa-l uzezi mai putin decat prin pornire la rece, o sa ai parbriz si geamuri dezghetate si n-o sa mai stai cu mainile inghetate cate un sfert de ora sau o jumatate de ora sa dai gheata si zapada jos . Asta e, cineva trebuie sa-ti spuna ca exista si asa ceva.
    1 point
  7. In sfarsit! Frumoasa, felicitari pentru achizitie si sa o conduca sanatoasa!
    1 point
  8. @75NOR heh, ce mi-a aparut mai devreme in feed-ul de fb
    1 point
  9. Toni cu atentie treci pe acolo, insa sa fi mereu alert la gropi.
    1 point
  10. @davides: da, chiar ne-a placut foarte mult, de-abia astept sa revin in zona . Drumul de la Baraj catre Poiana Pelegii (nu am urcat la lac din pacate, nu era timp, eram cu copii dupa noi, nu se putea) este destul de rau as spune, iti ia destul timp sa il faci, mergi in general cu 10-15 Km/h daca nu vrei sa rupi masina. Cu un Logan/Duster sau ceva fara pretentii sigur poti merge mai repede si mai fara griji , dar cu o masina normala, nu. Cand am fost eu erau si portiuni cu apa ramase de la ploaie la care te bagai la noroc, dar nu erau mai mari din 15-20 cm de apa din fericire. Altfel, multe pietre, gropi, zone inguste, mai sunt si zone prin padure in care se poate merge cu 25 Km/h, par a fi adevarate autostrazi in acel peisaj , dar sunt relativ putine. Am spus, drumul poate fi facut cu aproape orice masina , dar cu atentie si rabdare. Mie de exemplu mi-a luat vreo 50 min sa il fac la dus.. @75NOR: am uitat sa precizez ca autoritatile zonei, fiind profund impresionate de venirea noastra, s-au pregatit exemplar asfaltand drumurile din zona. Nu in fiecare zi iti calca pragul asemenea personalitati Drumul in cauza cred ca era asfaltat fix de cateva zile , era (mai mult ca) perfect ! Drumului ii spune 687M, si leaga satul Cincis de drumul 687A. Jumatate din acest mic drum practic taie o padure. Cu circutul e misto, intr-adevar, dar am stat cu emotii in ce priveste anvelopele. Tocmai din aceasta cauza nici nu am fortat prea mult, nu am vrut sa le stric, oricum masina mea nu e este de circuit si cu atat mai putin acest circuit care este mic, sinuos si pretabil unei masini mici aspirate - de altfel au si fost niste gaze d'astea mititele pe acolo care erau in elementul lor
    1 point
  11. daca este de la releu/alimentare ecu/ecu, nu se aprinde martorul de bujii, cand pui contactul
    1 point
  12. da, codeaza ABS-ul cu TPMS si vezi daca accepta
    1 point
  13. @cristi511 Nu pot sa spun exact cine-cum-ce masina va folosi, dar stiu sigur ca ver conduce Duster-ul...
    1 point
  14. Preconizasem ca in acest weekend sa schimb si clemele de pe dreapta, preventiv. Masina a simtit lucrul asta si sambata dimineata a decis sa pice geamul in usa Asa ca acum avem ambele usi ok. Imi mai comand un set sa fac treaba asta si la Golf cat de repede, sa nu am vreo surpriza... Apoi - incurajat de colegul @taz21 am facut pasul ce se vede in poze. Fara xenon insa, lumineaza mult, mult mai bine decat cele "normale" chiar cu becuri halogen. Mai am doar un pic de reglat - si cred ca o sa le aplic o folie, ca prea sunt noi si frumoase
    1 point
  15. Lungeste tija pana ajungi la 950 mbar @ turbo off. Momentan, ai 111 mbar diferenta intre on si off. Daca ar fi sa ne luam dupa reglajele clasice, te-as pune sa mai desfiletezi surubul de stop, ceea ce ar duce la marirea presiunii mari in mers, urmat absolut de un limp mode. Eu as verifica urmatoarele: uzura geometriei (cand aceasta are joc datorat uzurii si/sau vane indoite), Actuator blocat/partial functional actuator cu tija ruginita cu impuritati adunate in el care il blocheaza cu arc tasat/ruginit (mai greu)/rupt. Senzorul MAP sa citeasca bine/corect (fa un test cu altul de imprumut), Electrovalva N75 (inlocuieste-o cu N118 de la EGR sau cu alta imprumutata), Valva unisens (trage aer prin ea sa vezi daca functioneaza corect). Si nu in ultimul rand, EGR-ul. Anuleaza-l, refa testele. (sa nu ne induca in eroare cand facem BS011 si sa facem reglaje gresite).
    1 point
  16. Se pare ca atunci cand ai catel si bebe mic chiar si un Variant devine prea mic .
    1 point
  17. Eu l-as mai schimba inca odată ...la mine din 2 am nimerit unul bun.
    1 point
  18. Chiar a fost super ziua. Verifica pagina de Facebook ATA mai sunt câteva poze frumoase acolo.
    1 point
  19. Aștept propuneri pentru ce jante de iarna sa iau. Ma gândesc sa fie de 16" si originale. Urmează inca un concediu ( o sa am.atunci 10.000 km si dupa începem iar cu shoppingul.
    1 point
  20. Pina acum am bagat benzina numai de la MOL, din aia scumpa, Evo parca. Tevile cam negre la GTI. De curind OMV a lansat Maxx Motion 100+, adica tot aia scumpa dar imbunatatita. Tevile sint curate si am deja vreo 6 schimburi. Motorul parca trage mai rotund, mai placut. Nu am urmarit consumul. Alte benzine nu am mai incercat pina acum si nici nu imi vine. Ambele sint bune dpv performante dar cea de la omv se simte putin mai bine
    1 point
  21. Multam de replici, sa raspund pe rand: @razvan.ac: normal ca ma bucur, consumurile alea le-am pus doar in scop statistic. Long-term la mine se va reseta singur la 9999 km, nu prea umblu la astea. Oricum nu ma incalzeste cu nimic Eu "ma simt bine" (adica imi place sa apas pedala de zici ca-l am pe Mo in ureche pe curbe, munte - adica consum mare, oricum ai da-o. Legat de dealeri, eu am luat masina fara sa fi mers 1 min cu un 1.4 tsi. Am facut TD cu 2.0 tdi 184, 4x4, mai mukt ca sa vad cum e cu dsg. Am intrebat de acest "retrofit" mai mult ca idee, sa stiu in principiu ce ar presupune si daca merita sa pun intrebarea si in service sau eventual sa-i bat la cap sa se ocupe.. @kthor: dupa cum am povestit, noi am plecat intr-o doara sa vedem masini intr-o vineri seara, am fost la Reno si nu ne-a placut nimic si sambata am ajuns la Skoda. Si a fost aproape "dragoste la prima vedere". Si luni am revenit sa dau comanda. Iar in acel weekend am citit cat am putut, basca ca am mai facut si comparatii (vazuse sotia un A4 break second la dealer si am citit si despre masina aia pana luni - oricum, de cum s-a suit in ea a zis imediat ca nu: spatiu muuult mai mic in spate si era iar dizal). Si n-am apucat sa citesc multe despre sistemele de siguranta active - si aveam un prieten care avea un prieten (stiu, cliseu )cu o Octavia 3 din 2015 si zicea ala ca vezi-doamne, nu e bine cu acc sau frana automata ca "daca vine vreo punga pe drum" si acopera senzorul, masina crede ca-i pericol, pune frana automat si "bum" ala din spate se poate sui pe tine Stiu, acum rad si eu chiar si de mine, cum am putut crede asa ceva, insa presat de timp am zis atunci ca Lasa, ma descurc eu cu CC normal. A zis agentul de la dealer ca merita sa pun, eu nu si nu, noroc (zic acum) ca pana la urma am pus totusi FA - m-a convins pana la urma agentul ca poate conduce sotia si va fi util In fine, nu-si mai au rostul regretele! Ma bucur oricum de masina si daca s-o putea pune, binem daca nu, iarasi bine. Un "tiuning" tot fac eu la masina, fie ca e vorba doar de becuri led la interior
    1 point
  22. Am trecut de 2000 de km , consider rodajul incheiat ( oricum nu am trecut inca de 5000 de ture neavand unde sa merg asa turat) . cred ca masina e un progres tehnologic fata de o2fl care era totusi conceptie 2005, se simte la mai multe capitole....sa le luam pe rand cu plusuri si minusuri PLUSURI: - aspectul masinii , in continuare mi se pare un design reusit, mai ales pe combi si mai ales cu rotile spate care sunt mai late decat cele fata, arata chiar sportiv. Luminile led fata spate iarasi sunt de efect. - farurile sunt excelente atat pe faza scurta dar mai ales pe cea lunga, intr-adevar am observat si eu la drum lung in afara localitatii ca faza scurta e cam scurta, dar in acelasi timp observ ca se adapteaza in functie de inclinatia masinii....nu pot spune ca ma deranjeaza, pun faza lunga ceva mai des eventual. - confortul interior il pun la plusuri desi nu e mare branza fata de octavia 2 facelift , macar nu e mai rau - sistemul multimedia e chiar un progres fata de ce era in trecut si ce ofera concurenta, il folosesc la telefon, muzica de pe telefon prin bluetooth, android auto pentru navigatie. Cred ca voi plati la dealer sa imi activeze functia de comanda vocala, mi se pare utila. - iluminarea ambientala foarte misto ledurile de pe usi, de la picioare, de la manerele de deschidere a portierelor, de pe plafonul central (ledurile care ilumineaza difuz si permanent) , e clar un progres fata de fosta - pozitia la volan in continuare nu dezamageste , golf-like ceva mai buna ca la fosta octavia dat fiind ca nu ma lovesc cu genunchiul drept de bord - kessy il pun la plusuri , desi se poate trai fara el, macar nu balangane teancu de chei atarnat de bord.... - motorul fantastic , are cuplu de putere din turatii joase , in orice treapta de viteza sunt la orice viteza calc pedala si merge , nu mai are sacadarea aceea de la diesel subturat ca iti era frica ca moare brusc motorul, retogradez mult mai rar . Consumul iarasi in jur de 8 facuti majoritatea in oras, realmente se joaca pe caroseria asta. MINUSURI: - comportamentul masinii pe sosea , inca nu ma pot pronunta sigur, mi se pare un pic instabil. Cred ca mai degraba mi se pare cam usoara caroseria pentru motorizarea asta. La un demaraj puternic motorul parca destabilizeaza un pic masina.... nu stiu daca ma exprim corect , ca si cum masina ar fi supramotorizata pentru greutatea asta... -aerul conditionat, mult inferior fata de o2 facelift , trebuie sa indrept spre mine toate gurile de ventilatie pe caldurile astea sa faca fata - ciudatenii de tot felul , de la sistemul multimedia care nu mai putea conecta telefonul decat dupa o noapte :)), la rola de la portbagaj care sare singura de pe sina, la faptul ca intr-o dimineata coborand in garaj vad masina cu avariile pornite..... - sistemul start stop, inutil, il tin dezactivat tot timpul. - senzorii parcare spate care cica franeaza automat, aproape ca am atins un stalp (m-am oprit fix la 1 mm de el), ce e drept,era activat doar un senzor lateral - cutia de viteze , e ok , dar mi se pare cam lunga - usile se simt mai usoare ca la fosta , nu stiu daca e plus sau minus - capota e foarte grea, doamne fereste sa cedeze bara aia de sustinere cand completezi lichide la motor ca ramai cu capul placinta in mare toate bune, sunt incantat de motorizare, nu simt nici o diferenta legat de suspensiile multilink spate. Iarasi n-am priceput desi masina e my2018 unde e butonul ala de sos de pe plafon care la masina din showroom exista? Motorul acesta are cuplu maxim pana la 3500 de ture si putere maxima intre 5000-6000 de ture. Nu imi dau seama exact ce inseamna asta , cum sa exploatez la viteze mari aceste cifre. Adica cuplu maxim 3500 de ture dar parca trage in continuare bine pana la 5000, dupa 5000 simt o plafonare mai puternica... deci la accelerare trebuie schimbata treapta fix cand se termina cuplul maxim sau turezi mai departe char daca iesi din cuplul maxim?
    1 point
  23. In sfarsit a dat Domnu' ! Bine ca nu ai continuat cu alintul de a nu-i face topic, te prindeau baietii la drum de seara.. Ti-am mai zis, arata super bine, foarte dotata (pentru mine cel putin), deci sa o stapaniti sanatosi ! Normal ca nu are nici o treaba cu Ateca..e din alt film si ma bucur ca mai sunt si oameni rationali care nu vor sa isi iroseasca viata asteptand 1 an "Minunea". Muuult, muullt mai buna aceasta alegere , bravo !
    1 point
  24. Ce bine arată! Felicitări si sa va purtați sănătoși! PS1: inca nu am vazut lista cu modificări! PS2: tu cand iti iei masina, acuma ca pe nevasta ai rezolvat-o?
    1 point
  25. Reclamatie in ce sens? mi s-a oferit ce am cerut, nu mi-au facut nici mai mult, nici mai putin, a fost nevoie doar sa insist si sa pun intrebari, daca taceam plateam 360 ron. 1. pana la urma dupa insistente am obtinut si pretul oferit prima data. 2. mi-au schimbat piesele asa cum am cerut, si mi-au dat piesele vechi inapoi, drept dovada ca le-au schimbat. Faza cu lichidul de frana, am sesizat-o in drum spre casa, cam dupa 20-30 de minute, nu a fost nevoie sa bag in marsarier decat cand eram aproape de casa, atunci am repetat operatiune si mi-a cazut fisa, cum ca din moment ce a impins pistoanele de etrier maxim in interior sa incapa placutele noi (cele vechi mai aveau 5mm maxim) inseamna ca a dislocuit niste lichid de frana care s-a intors in vas). Am rezolvat singur problema, si pe masura ce merg la service-uri, imi dau seama ca sunt un bou, si ca as putea sa-mi fac eu mentenanta fara probleme. Mi-am schimbat singur placutele pe fata, si am facut treaba mult mai buna, curatat cu peria rotativa jantele+ butucii+ culisele unde aluneca placutele, uns cu vaselina cuprata, uns culisele cu vaselina siliconica pe interior, montat tot si strans cu dinamometrica. O sa mai merg la ei, doar pt operatiuni foarte simple, cum ar fi un schimb de ulei, asta ca sa mai completez istoricul online, altfel n-as mai calca pe acolo niciodata. Sunt un tip foarte exigent, si momentan nu mai sunt primit la vreo 3-4 service-uri din Bucuresti, unele cu feedback foarte bun pe forum, din cauza ca nu-mi tin gura inchisa. Ori facem treaba, ori ne lasam de meserie.
    1 point
  26. Verifica releul de alimentare al ecu.
    1 point
  27. Da.Se stinge si când deschizi capota.
    1 point
  28. Posibil.Am si o Skoda 1.2 benzina cu interval flexibil si la 30000 km uleiul era la nivel la fel si la 60000.
    1 point
  29. Iarta ma Doamne ca am pacatuit!M am scapat la 4000 si a tras si un pârtuc
    1 point
  30. Led pe drl am de 2 ani, vreau sa pun pe faza scurta, voi scrie aici cand se va testa si asta, iar daca va lumina bine, si se monteaza fara bricolaje, voi pune.
    1 point
  31. Super pret pentru doua bucse...
    1 point
  32. Mai bine (deocamdată) dau banii pe vacante. La sfârșitul lunii plecam si bagam ceva km. Am auzit ca face bine la Dpf
    1 point
  33. eu am patit la fel in trecut ..cu un golf 4 pe care voiam sa-l cumpar..tot asa.s-a oprit in mers si n-a mai pornit, am incercat s-o pornim impinsa si nimic.. nu o puteam impinge deloc..in nicio treapta..pana la urma am aflat de la proprietar ca se calase motorul..s-a fisurat chiulasa si se sparsese si un piston! sper sa nu fii patit si tu la fel ! masina nu avea niciun martor aprins in bord si functiona ok.
    1 point
  34. Mie mi-au schimbat radiatorul in service si am vazut operatiunea. 1. Au dat drumu la antigel printr-o teava din partea de jos a radiatorului. Cred ca nu are importanta care, numai sa ai graja sa nu pierzi vreo garnitura (deobicei au niste garnituri inelare in interior). Aici ar putea sa intervina alexrosiu cu cateva precizari suplimentare ca nu imi place prea mult acest procedeu. 2. Se umple borcanul cu antigel si se porneste motorul. Antigelul din borcan intra in instalatie se mai completeaza si tot asa. In instalatie intra cam 5l de antigel (la motorul meu). 3. Instalatia se considera aerisita dupa ce pornesc de doua ori ventilatoarele de la radiator.
    1 point
  35. De ce te trimite @75NOR la mine este pentru ca si eu am avut comandat un diesel 190 cu DCC desi sufletul si-a dorit altceva (TSI 220) si dupa ce a venit la o luna am schimbat-o si da am asteptat inca 2 luni si ceva... dar a meritat e alta masina efectiv, poate pare nebunesc ce spun dar e altceva... sunt extrem de fericit cu masinuta asta...
    0 points
  36. Cam la modul ăsta am pățit și eu, știam că am egr nou și primeam erori intermitente de supapa N18. Surpriza a apărut după săptămâni de teste, diagnoze, nervi, totul în căutarea motivului, pina ce am reușit să am o imagine video a egr ului și surpriza a fost ca anul supape era 2014 și al racitorului 2016. Ghinionul meu a fost ca mașina mi-a fost adusa în iarna și la o săptămână a cedat egr. Cel ce mi-a adus-o a plătit reparația, a căutat variante mai ieftine și a găsit egr AM de la Meat&Doria. De fapt distribuitorul de piese care e a doua firma pe tara ca vinzari a făcut o greșeală în ofertare pt ca piesa era codificata de producător ca fiind "rebuilt" și ăsta explica și diferențele intre ani. Am plătit diferenta pt OEM și e cu DQ. Cind s-a dat jos egr ul așa zis AM, piesa care primește comanda de la supapa vacumatica era rupta de pe corpul egr.Asta în maxim 1200 de km. De acum înainte orice piesa ajunge pe mașină, chiar dacă nu o montez eu, voi cere toate detaliile despre ea, cod, producător, etc, sa o compar cu ce arata Etka.
    -1 points
  37. Pai eu zic asa..in momentul cand nu iti permiti sa ti o masina sa o intretii si vb la general.. nu o cumperi(si.ti ei dacie )..si lasi masina asa cum au facut.o "prostii" aia...
    -1 points
  38. Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.
    -1 points
  39. arata bine masina live (am mers in spatele tau sambata o bucata de drum pana in mangalia cu un leon fr ), spre deosebire de restul golfurilor super plictisitoare.
    -1 points
  40. Wow...!!!! Mă gândeam să mă laud și eu cu ceva de genul, dar...mai am de învățat, așa că zic pas deocamdată...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!