Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.07.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Am citit de multe ori aici despre faptul că dacă completezi ulei des ai mereu ulei proaspăt! Va spun sincer că este o mare prostie! Dacă completezi un ulei prost, vei avea în motor un ulei prost dar.... proaspăt! Dacă motorul este uzat sau prost conceput și nu rezolvi problema, degeaba bagi mereu ulei în el, acesta se depune exact acolo unde nu trebuie și afectează senzori, Egr, turbina și alte locuri de îți pui mâinile în cap. Fie repari motorul, fie schimbi mașina și lași pe altul să își bată capul cu ea.2 points
-
Arata foarte bine, imi place mult si interiorul negru cu plafon negru. Cristi, ca o mica gluma, jetta/golf 5, leon 5f/leon 5f, A4 b9/ eu am ramas in urma.2 points
-
Ce bine arată! Felicitări si sa va purtați sănătoși! PS1: inca nu am vazut lista cu modificări! PS2: tu cand iti iei masina, acuma ca pe nevasta ai rezolvat-o?2 points
-
Panoul de clima am reusit sa-l finalizez, codare si functionare corecta. 1 singura eroare a ramas, ce tine de comunicarea cu clusterul. nu afecteaza cu nimic din ce am citit. Astazi am petrecut 12h cu "doamna". Vreo 6 la service si restul pe acasa. Am schimbat distributia, cureaua de accesorii cu tot cu intinzator si suportul motor (stanga) cel dreapta este f bun. Asta de l-am schimbat, mult nu mai avea si statea in gol saracu. E bine ca anumite vibratii deja au disparut. Au mai ramas bucsele trapez, bucsele de pe jug si suportul de cutie(dogbone). plus cine stie ce mi se mai nazareste mie sa schimb. Lucrare de calitate, cu atentie si finete, declarat multumit. La final de zi i-am oferit un detailing la motor si o spalare corecta. Urmeaza un concediu de aprox 3000km in care sper sa nu intampin decat soare si relaxare!2 points
-
Am trecut de 2000 de km , consider rodajul incheiat ( oricum nu am trecut inca de 5000 de ture neavand unde sa merg asa turat) . cred ca masina e un progres tehnologic fata de o2fl care era totusi conceptie 2005, se simte la mai multe capitole....sa le luam pe rand cu plusuri si minusuri PLUSURI: - aspectul masinii , in continuare mi se pare un design reusit, mai ales pe combi si mai ales cu rotile spate care sunt mai late decat cele fata, arata chiar sportiv. Luminile led fata spate iarasi sunt de efect. - farurile sunt excelente atat pe faza scurta dar mai ales pe cea lunga, intr-adevar am observat si eu la drum lung in afara localitatii ca faza scurta e cam scurta, dar in acelasi timp observ ca se adapteaza in functie de inclinatia masinii....nu pot spune ca ma deranjeaza, pun faza lunga ceva mai des eventual. - confortul interior il pun la plusuri desi nu e mare branza fata de octavia 2 facelift , macar nu e mai rau - sistemul multimedia e chiar un progres fata de ce era in trecut si ce ofera concurenta, il folosesc la telefon, muzica de pe telefon prin bluetooth, android auto pentru navigatie. Cred ca voi plati la dealer sa imi activeze functia de comanda vocala, mi se pare utila. - iluminarea ambientala foarte misto ledurile de pe usi, de la picioare, de la manerele de deschidere a portierelor, de pe plafonul central (ledurile care ilumineaza difuz si permanent) , e clar un progres fata de fosta - pozitia la volan in continuare nu dezamageste , golf-like ceva mai buna ca la fosta octavia dat fiind ca nu ma lovesc cu genunchiul drept de bord - kessy il pun la plusuri , desi se poate trai fara el, macar nu balangane teancu de chei atarnat de bord.... - motorul fantastic , are cuplu de putere din turatii joase , in orice treapta de viteza sunt la orice viteza calc pedala si merge , nu mai are sacadarea aceea de la diesel subturat ca iti era frica ca moare brusc motorul, retogradez mult mai rar . Consumul iarasi in jur de 8 facuti majoritatea in oras, realmente se joaca pe caroseria asta. MINUSURI: - comportamentul masinii pe sosea , inca nu ma pot pronunta sigur, mi se pare un pic instabil. Cred ca mai degraba mi se pare cam usoara caroseria pentru motorizarea asta. La un demaraj puternic motorul parca destabilizeaza un pic masina.... nu stiu daca ma exprim corect , ca si cum masina ar fi supramotorizata pentru greutatea asta... -aerul conditionat, mult inferior fata de o2 facelift , trebuie sa indrept spre mine toate gurile de ventilatie pe caldurile astea sa faca fata - ciudatenii de tot felul , de la sistemul multimedia care nu mai putea conecta telefonul decat dupa o noapte :)), la rola de la portbagaj care sare singura de pe sina, la faptul ca intr-o dimineata coborand in garaj vad masina cu avariile pornite..... - sistemul start stop, inutil, il tin dezactivat tot timpul. - senzorii parcare spate care cica franeaza automat, aproape ca am atins un stalp (m-am oprit fix la 1 mm de el), ce e drept,era activat doar un senzor lateral - cutia de viteze , e ok , dar mi se pare cam lunga - usile se simt mai usoare ca la fosta , nu stiu daca e plus sau minus - capota e foarte grea, doamne fereste sa cedeze bara aia de sustinere cand completezi lichide la motor ca ramai cu capul placinta in mare toate bune, sunt incantat de motorizare, nu simt nici o diferenta legat de suspensiile multilink spate. Iarasi n-am priceput desi masina e my2018 unde e butonul ala de sos de pe plafon care la masina din showroom exista? Motorul acesta are cuplu maxim pana la 3500 de ture si putere maxima intre 5000-6000 de ture. Nu imi dau seama exact ce inseamna asta , cum sa exploatez la viteze mari aceste cifre. Adica cuplu maxim 3500 de ture dar parca trage in continuare bine pana la 5000, dupa 5000 simt o plafonare mai puternica... deci la accelerare trebuie schimbata treapta fix cand se termina cuplul maxim sau turezi mai departe char daca iesi din cuplul maxim?1 point
-
Din acest motiv consider ca este foarte util un TD pe mai multe zile, nu 15-20 de min. cu dealerul in dreapta, dar pe o masina ce are dotarile dorite, sa iti poti face o parere cat mai buna despre ce sa bifezi cand lansezi comanda finala. Eu am ales FA la 7 zile dupa comanda initiala doar citind pareri ale altor soferi ce aveau pe masina asa ceva; important e sa cerni informatia cat mai bine. Bine-inteles ca poti ajunge intr-o situatie la limita, gen repliere intre 2 tiruri, dar cand stii ca mergi la "aspiratie" sau faci manevre de genul, il dezactivezi si gata. OT: @SwatKat, eu zic sa te bucuri de masina, sa ignori consumul si sa ii "arati" multe locuri frumoase! Ce nu ai bifat, e deja istorie; recuperezi la urmatoarea comanda. Cea mai buna masina e cea pe care o conduci.1 point
-
1 point
-
@RzzV: multam, caut tutorialul Si da, fix aceleasi becuri le am in minte si in cosul de cumparaturi (recomandare preluata tot de la tine, de pe topicul cu Superbul lui @75NOR)1 point
-
Dupa aproape 16k km, iti pot raspunde din nou la intrebarea asta exact ca si la inceput. Fata de suspensia standard, PDG ii da o rigiditate care totusi nu se simte precum se simte in Octavia cu PDG, in sensul ca nu simti gropile in coloana, in schimb trosniturile din suspensie sunt putin mai puternice decat la suspensia standard. Pe curbe nu simt nimic diferit fata de cea standard, comportamentul mi se pare identic. Probabil comportamentul nu e diferit si datorita sistemelor electronice de siguranta si stabilitate care lucreaza intr-un mod mai intens decat pe suspensia standard (PROBABIL!). Eu unul vad PDG ca fiind o optiune pe care am platit-o pentru a avea masina putin mai inalta si cu scut motor. Daca nu vrei asa ceva de la o masina, nu ai nevoie de PDG, duritatea suspensiei nu se simte ca la Octavia (acolo diferenta era vizibila pe drumuri proaste intre suspensia standard si cea cu PDG, in sensul ca te zdruncina mai tare cea cu PDG, deci dpmdv un dezavantaj pentru PDG). Cel mai bine simti cuplul intre 2500-4500 zic eu, dupa 4500 trage la fel de bine, dar cuplul parca se simte ca incepe sa scada spre 6000rpm. Reprizele sunt foarte bune, in zonele de localitati unde nu vreau sa sar limita de xxxx km/h din motive bine stiute de noi toti, e suficienta treapta 2 si/sau 3 pentru depasiri foarte rapide, faci suta imediat. Pentru depasiri in afara localitatilor, in special incepand de la viteze de 70-80km/h, a3a e ideala, pleaca foarte bine si incepe sa gafaie la peste 140km/h, deci suficient cat sa termini orice depasire. Reprizele cu masina incarcata sunt cam la fel ca si cu ea goala. Nu am resimtit fata de tdi o pierdere mai mare de putere - evident, trage putin mai greu, dar nu e o diferenta sesizabila si deranjanta sau care sa te puna in dificultate in depasiri. In schimb atunci cand e incarcata nu mai poti pleca la fel de bine de la ture joase - a se citi sub 2000-2500rpm (vezi postul de mai sus unde am explicat mai detaliat despre comportamentul cu masina plina + panta mare).1 point
-
Cristi, astept un review legat de antifonare, vs vechile masini, si eventual daca ai condus TSI si comparativ cu el. Unul mic scurt, sunt chiar curios, de suspensie nu te intreb ca stiu cum e.1 point
-
1 point
-
Inca aproximativ 3500km pana la borna de 15.000 pt inlocuit uleiul. A se citi pana la 30.000km pt masina. Sapt viitoare ma asteapta un drum pana aproape de Durău, iar la jumtatea lui august drum de Grecia...total din cele 2 escape ar fi minim 2400km. As face revizia inainte de Grecia, avand in vedere ca vara asta mai mult a fost prin Bucuresti. Intre timp, printre betoanele urbane:1 point
-
Off topic: Dacă mergi cu piesele tale, 3 luni. Dacă este cu piesele lor, garanția pieselor este de 2 ani. ...manopera ar trebui sa o suporte tot service-ul , e treaba lui ce contract are cu furnizorul lui de piese. Dacă ceva a stricat și altceva din vina lui prin folosirea unor piese proaste or/și a manoperei defectuoase, asta e f greu de probat. Trebuie sa te adresezi unui expert tehnic afiliat unui tribunal sa facă expertiza și în funcție de asta, te adresezi instanței ori te lași păgubaș.1 point
-
daca consuma inseamna ca are ulei proaspat mereu un el,daci cam inutile schimburile prea dese1 point
-
Consumul exagerat de ulei la CDAA se datoreaza pistoanelor si blocului motor (se ovalizeaza) ,se rezolva cu inlocuire motor an 2014 . Pune un ulei ieftin cu norma ceruta de producator .1 point
-
Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice1 point
-
Vreau sa va multumesc pentru discutiile despre pompa de benzina la Golf 3, mi-ati salvat viata. Am ramas oprit pe drum intr-o benzinarie din orasul Deva, (stau la 5KM de Deva la Mintia), am doi mecanici cunostinte, nici unul n-a vrut sa vina pana la mine, inteleg ca cu toti suntem ocupati, dar nici macar nu ma incurajau cu vreo amanare mincinoasa, si ziceau ca oricu e treaba de electrician auto. Eram oprit nu departe de un atelier de eletrician auto, dar nu era acasa. Eram intre benzinarie si un service auto. Acolo era un baiat tanar si increzut, mi-a vazut masina de la distanta si m-a batut pe spate: nene, nu ma murdaresc pe maini cu aia. La 50 de metri era un alt service auto, era scris pe firma ca general service, dar ziceau ca nu se ocupa doar de instalatii de gpl. Incepeam sa caut o firma de tractare din zona sa duc masina intr-un service. Dar unde sa duc? Cu cine am vorbit prin telefon, imi ziceau ca ma planifica la 4-5 saptamani. Necajit si transpirat de vreo trei ore in caldura de 33 de grade, am inceput sa butonez pe telefonul meu destept si asa am ajuns pe forumul acesta, si am inceput sa citesc scoarta-n scoarta pataniile si solutiile. Asa am pipait toate incepand de la bobina, la bujii si am ajuns la pompa de benzina. S multumita voua am reusit sa desfac pompa de benzina, care nici in gand nu indrazneam sa cred ca este unde este, si ca pompa este electrica. Am desfacut prima data furtunile de la intrarea carburatorului, pe care sigur prima data trebuia gasite dintre toate matele alea, am dat cheie si nu vinea nici un strop de benzina. Dupa vreo doua ore de butonare pe telefon am gasit pompa. Am facut o lampa de control improvizat si am vazut ca curentul merge la pompa, dar benzina nu iese din ea. Am desfacut pompa dupa indicatiile de la voi. La 50 de metri era un magazin de piese, in doua ore mi-au adus o pompa noua. L-am montat in 30 de minute, si la prima cheie mergea masina ca noua. Concluzia este ca un meserias depista problema in max 5-8 minute, desfacea pompa de benzina in 10 minute si monta la loc tot in 10 minute. Dar eu am facut un curs rapid de 8 ore in chinuri. Dar nu imi pare rau. Totusi, apreciam daca m-a ajuta, ma servea un meserias, eram mai linistit si plateam si bine. Si eu sunt intreprinzator in tamplarie lemn si stiu ce inseamna sa ai de lucru, sa fi stresat de clienti, dar cand cineva imi cerea ajutorul, lasam tot si mergeam. Noroc cu voi! Mersi inca odata!1 point
-
Nici pe cel vechi nu erau pana saptamana aceasta...tot le urmaresc de ceva timp. @75NOR @corbu33 Iau si directia progresiva. Aseara am citit mai mult despre subiect in varianta Dynamic Steering, sunt mai multe informatii de la Audi pe acest subiect. Imi place sistemul. Cred ca m-ar avantaja desi nu conduc sportiv de fel. Pentru asta trebuie sa mai negociez un 0.5%. Sper sa imi iasa Multumesc ca m-ati facut mai curios, am trecut cu vederea cu asa usurinta optiunea asta de atatea ori cand faceam simulari fara sa ma documentez o secunda. Ne vedem la livrare sper. Pana atunci nu cred ca ajung pentru TD1 point
-
Nu, daca e sa pice inainte de termen de obicei pica dupa 160.000Km. Colegul nu stiu de ce a avut ghinionul sa o schimbe asa repede...presupunand ca acei km sunt reali. L.E. sau poate a vrut sa spune 160.000Km. Oricum, suntem off topic aici.1 point
-
nu exista nimic blocabil, trecerea pe off road a comutatorului modifica parametrii calculatorului de ABS pentru tractiune maxima si cum spunea colegul activeaza hill descent control, practic este vorba doar de electronica.1 point
-
Pe al 3-lea este mecanic la VW. Mia zis sa bag in treapta a 5-a si sa o imping sa vad daca se invarte motorul zis si facut si am observat ca nu mereg. MOTORUL ESTE BLOCAT. tine ceva. Invarte motorul de la fulia arborelui.Daca nu vrea ori s-a intamplat ceva pe la volant ori internele motorului.Degeaba o sa postezi scanari daca motorul nu se invarte.1 point
-
Felicitari! Drumuri mii fara probleme! Mai stiu pe cineva cu A3 condus mai mult de ea , e aspirator de sotii.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00