Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.07.2017 în toate secţiunile
-
Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.4 points
-
A mai trecut o saptamana si am mai adunat cam 900km, ajungand pe la 15600+km. Dupa toate plimbarile am mai verificat uleiul, antigelul, lichidul de frana.. si antigelul este singurul care a mai scazut, a ajuns cam cu 1cm sub minim. Fara sa mai scriu o poveste intreaga, mai las niste poze mai jos care spun totul Am mai facut un plin, consum la pompa 6,6%, pe bord nu stiu, ca s-a gandit sa se reseteze din nou aiurea computerul si nu aveam datele decat pe ultimii ~90km. Cu plinul asta am strabatut Transfagarasanul si multe alte drumuri nationale/europene de pe batatura patriei mama. Consumul general de cand am masina este 7,3% in cei 15600km - calculat pe Sprit ceea ce nu e rau deloc. La cealalta am consumul de pe Sprit la valoarea de 6,1%. Deci cam ~1l in plus ar fi diferenta dintre ele, mai bine nici ca se putea.3 points
-
Important! Sint fan combustibil MOL, in special motorina. Dar am observat ca mi se innegreau tevile la gti. Cei de la OMV au lansat un produs nou, benzina Maxx Motion sau ceva de genul. Adica tot benzina lor mai scumpa dar imbunatatita. Am curatat negreala si am alimentat de la OMV. De cca o luna merg asa si tevile au ramas curate, parca trage si un pic mai rotund, mai plin. Nu am sesizat vreo diferenta la consum dar nu am monitorizat acest aspect. Si inca vreo citeva poze3 points
-
End of story Topicul se poate redenumi: Seat Leon FR 5F SC Scirocco a fost inlocuit de un Leon 5F 2014 avand 57.000 km la bord. Dotari ce merita mentionate: - motorul 2.0 tdi 184hp + DSG - DCC - ACC + Lane assist - Faruri LED + asistenta faza lunga - Seat Sound - Scaune cu tapiterie Alcantara - Pachet iarna - Inca un set de roti complete de iarna, cu aceleasi jante Performance 18". Feedback-ul dupa 1000km: 184cp + DSG + 1370kg ofera o senzatie f misto cu un raspuns extrem de rapid la acceleratie, turbo lag fiind mult diminuat fata de generatiile trecute de 2.0 tdi. Imi place mult cursa volanului, mult mai scurta; o rotatie de 360 de grade vireaza rotile maxim. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult functile ACC + lane assist + headlights assist In weekend am facut un polish tips-urilor si am mai activat cateva functii cu ajutorul colegului @icsuz: Staging, Carbon background in CB, Lap timer, si am dezactivat alerta centurilor. Urmeaza alte cateva mici detalii2 points
-
Las doar OT-ul asta si sper sa nu supar moderatorii: la o sapt dupa ce am luat Meganul am fost la munte si lucram cu surubelnita electrica (d-aia cu acumulator de 14,4V, ni-mh, mare) pe balconul sub care era parcata masina. Mi-am zis, bai, sa nu dau cu piciorul la surubelnita sa cada peste masina... mu-ta masina...neah, sunt atent.. N-au trecut 2 min si am observat cu surubelnita cadea, ii dadusem un cot, am vazut si auzit buf - cazuse fix cu bateria pe muchia portbagajului (care la megane sedan e putin trapezoidala) .. n-am stiut daca sa ma bucur ca n-a cazut cu bitul, sa faca vreo gaura, ca n-a cazut pe luneta.. am ramas cu o tesitura acolo timp de 11 ani - nu s-a luat vopseaua, e "ca noua". Dupa aia m-am "linistit" si primit cu detasare orice zgarietura Revenind la topic, felicitari pentu toate drumurile frumoase, sunt de parere ca "odihna activa" e mult mai benefica decat lancezeala. Iar greierasul zic sa-l mai lasi sa "creasca", risti sa te alegi cu o fata de usa desfacuta, problema neidentificata si apoi cu familia greierasului in vizita2 points
-
E ok ,l-am folosit cativa ani pe tdi ,pe CDAA ...posibil sa nu merite din cauza consumului exagerat1 point
-
odata la bkc 2005 -2006 se schimba la 120kkm...sper ca te ai uitat in cartea care trebuie1 point
-
Dupa inca ~900km facuti de weekend-ul trecut pana acum, revin si eu cu inca un consum de 6,6% calculat la pompa, iar consumul afisat de bord de la alimentare s-a pierdut din nou, de data asta cu rezervorul la vreo 3 linii deasupra zonei rosii si pe drum drept (DN1 Bucuresti-Ploiesti). Deci nu ramane in picioare nici treaba cu serpentinele, pantele mari...s-a resetat pe drum drept, fara cine stie ce manevre in care sa dau masina cu rotile in sus ca sa se reseteze. Tind sa cred ca e o problema software, dar nu-mi mai bat capul, oricum imi fac calculul la fiecare plin si aia e tot ce conteaza. Per total, in cei 15600+ km de cand am ridicat masina de la dealer, am un consum calculat de 7,3%. Cu TDI-ul de pe cealalta am consum calculat de 6,1% pentru acelasi stil de mers, aceleasi drumuri, aceeasi utilizare. Deci, in ansamblu motorul asta merita toti banii. Trage bine, consuma putin, impozit mic, din interior nu il auzi absolut deloc.1 point
-
Salutare. Cam rar pe aici. Am venit acasa in martie si am fost prins mai tot timpul cu diverse proiecte. Am mers cu masina, insa nu atit de mult pe cit as fi vrut. Totusi, am bagat niste ture pe la Adamclisi, Cheile Dobrogei si pina la Galati (prin Macin). Masina este senzationala, cele mai placute senzatii sint in zona de turatii medii, e incredibil cum trage in plaja aia. Imi imaginez cum e la cei care au aceeasi masina si cu un tuning de calitate. Cu tot diferentialul ala destept masina subvireaza destul de mult spre limita dar e previzibil si cred eu, controlabil. Am avut si o mica problema, destul de ciudata dar voi detalia ulterior. Pina atunci mai bag citeva poze. Am ajuns la 7300 km. Ce ma tenteaza, niste roti/anvelope de 18", cu siguranta sint cel mai bun compromis dar mi-e usor teama de gropile noastre si de reducerea confortului. As vrea sa testez o masina ca a mea cu roti de 18". Nu imi dau seama cum as reusi sa determin consumul pe termen lung, am impresia ca se reseteaza automat dupa alimentare sau ceva de genul. As vrea sa am consumul mediu pe ultimii 5000 km, sa zicem, fara a reseta nimic. Exista optiunea asta?1 point
-
Si daca tot e Sfanta Vineri, sa dam drumul si Episodului 4 din serialul "Optionale, dar sa stim si noi" - Scaunele "Sport". Cu scaunele astea sigur nu vei face niciun fel de Sport dar posteriorul si cocoasa ta se vor misca pe lateral mai putin decat pe scaunele normale ale Octaviei. Nu iti face iluzii, nu sunt scaune scoica, nu sunt la fel de confortabile precum scaunele Ergoactive de la fratele mai bogat din grup. Sunt doar o idee mai bune decat cele normale. Le vad ca un bun companion pentru jantele de 17, 18 si pentru DMS. Daca preferi jantele de 16, nu cred ca are rost sa bifezi scaunele Sport. Per total merita cei 245 Euro in plus mai ales ca oricum vei bifa la optionale 4-5000 Euro. Mai primesti la pachet si un eleron pe hayon si ceva praguri inscriptionate cu numele masinii in cazul in care uiti pe ce planeta traiesti. Eu asa am primit si nu imi amintesc sa le fi comandat separat. Later Edit. Mare atentie la scaunele de acest tip. Constructia lor le face mai mari decat cele normale. Si mai inalte si putin mai late. Asta si lipsa tetierelor mobile (si a spatiului dintre ele) poate provoca o senzatie neplacuta pasagerilor din spate prin micsorarea vizibilitatii in fata. Daca sunt persoane predispune la senzatii de rau de masina sau sunt persoane claustrofone, vei avea o mare problema. Copii, mai ales cand sunt mici de statura, pot fi afectati in mod deosebit. Deci, studiaza bine problematica asta si fa un test cu copii pe bancheta din spate. Degeaba te vei simti bine in fata, daca in spate o vei tine intr-o voma continua. Nota 8 si nu uita: Bifeaza scaunele Sport la pachet cu DMS si cu jantele pe 17 / 18.1 point
-
Revenim cu episodul 3 din serialul "Optionale, dar sa stim si noi" si analizam Asistentul de Parcare si Sistemul fara numar fara maini. - In perioada in care imi pregateam configuratia masinii am tinut musai sa pun si senzorii fata-spate. Apoi, dupa o informare sumara despre toate sistemele de ajutor la parcare (senzori, camera video, etc), am bifat Parktronicul mai mult pentru senzorii mai buni, fara sa stiu toate avantajele. Dupa ce am inceput sa il folosesc imi dau seama ca este unul dintre cele mai utile optionale de confort si chiar de siguranta. Asistentul, sa il botezam Eustatiu, face niste parcari laterale incredibil de precise si de rapide. Imi este rusine sa va spun, dar eu nu pot parca lateral cum face o Eustatiu. Aproape ca te ajuta sa devii vegetarian, pentru ca in viata reala orice secunda de intarziere la o parcare laterala in Bucuresti (si in Cluj, si in Timisoara si curand in toata tara) iti aduce minim 10 kg de carnita la frigider. Sistemul de senzori este net imbunatatit fata de cel fata-spate oferind monitorizare si pe laterala masinii. Imi place ca senzorii se activeaza automat la viteze mici chiar si la mersul inainte, atunci cand se detecteaza obstacole. Afisajul pe Bolero este foarte intuitiv si te ajuta la manevre. Pe partea de siguranta am descoperit ca Parktronicul ofera si asistenta la mersul inapoi, un fel de Cross Traffic Alert. Senzorii mai buni detecteaza autovehiculele sau obiectele in miscare ce se apropie din orice parte si te avertizează imediat. Super util la iesirile cu spatele cand nu ai vizibilitate. Deci te ajuta si pe partea de siguranta. Este unul dintre sistemele de care sunt cel mai multumit la masina si pe care le voi dori la orice masina de acum incolo. Adadar, daca pornesti cu gandul ca doar senzorii pe spate sunt utili la masina, poate ca cei 550 de Euro in plus nu se justifica. Desi, daca socotesti cat te costa sa schimbi o bara si toate sistemele de pe ea, parca are sens si sistemul asta. Daca oricum bifai senzorii fata-spate, fa-ti un mare bine si achizitioneaza Parktronicul pentru inca 300 Euro in plus. Provoaca dependenta si iti da mai multa liniste la manevrele dificile ! Ii dau nota Nadiei ! - Keyless isi face treaba cu brio. Este comod, are inclus si ceva sistem de protectie anti-prost. Nu prea ai cum sa ramai pe dinafara blocat cu cheia inauntru. Fara sa imi dau seama am lasat cheia intr-o geanta in portbagaj si am constatat ca imediat dupa ce blocam masina de la senzor, hayonul se debloca singur si se ridica putin. Nota 10 pentru functionalitate si operare. Este un accesoriu comod dar nu critic pentru masina. As putea sa traiesc si fata el.1 point
-
Inca un eveniment organizat de Retromobil la care am participat - Retromobil fest. Nu am stat sa tin o evidenta dar foarte multe masini au pleznit pe parcursul celor 2 zile. (adica pe afara vopsite frumos si daca vrei sa faci 3 ture pe un circuit - explodeaza ceva la ele). Am mers bine in prima zi când s-a mers la cel mai bun timp pentru calificari (am iesit al 3-lea din multe Porsche mult mai bune si mai noi desi am facut turele de calificare pe ploaie). Am mers prost a doua zi când s-a mers la regularitate si a fost soare si frumos. Una peste alta - a meritat iesirea din multe puncte de vedere. Imi pare rau ca la urmatorul eveniment la care m-am inscris Transalpina sunt tot felul de probleme organizatorice si sunt in cumpana daca mai particip.1 point
-
Consumul "normal" extraurban, in regim de autostrada, viteza legala, este de 7-7.5%. Fortat de imprejurari, cum am fost mai sus :), consumum scade binenteles. Dar asta e valabil la orice masina. Vedem in timp daca mai scade, eu sunt ok si cu acest consum. Si un consum de azi, in Bucuresti. AC on, SS oprit - nu am mers foarte mult ( 6km).1 point
-
uite cum! Tu ..... sI stryder .... Acum ai inteles, cum ? ( aici Stryder este in modul ... ECO ...si merge lejer..... !1 point
-
@75NOR am facut test drive cu 190 FWD si mi-a placut cum se misca. Anterior am avut un 2.0 N47 de la BMW de 177 de cai, care mi-a fost de ajuns. Anterior am avut Fiesta ST 2.0 benzina dusa spre 200 de CP, mi-am facut si ucenicia pe benzina si mereu o sa prefer benzina. Adevarul e ca desi imi plac 220 sau 280, nu aveam ce sa fac cu atata putere cat si pretul mai ridicat de achizitie. Din pacate am descoperit forumul dupa ce am dat comanda, deci m-am bazat strict pe testdrive si pe ce m-a tentat cand am fost acolo. Nu cred ca 2.0 TDI-ul de 190 de cai se misca aiurea, are 400 Nm. Plus masina va merge 95% in afara orasului, este strict de vacante. In oras am un logan cumparat de nou anul trecut 0.9 TCe (benzina ). Am tras bine de masina de testrive si mi se pare ca se misca excelent. Inainte de o Skoda noua eram pe picior sa plec pt un motor de 3.0 (asta imi doream) dar se mareste familia si o masina noua este mai de viitor.1 point
-
Colegi, Eu zic totusi sa nu il facem pe @darksun sa se simta aiurea. Pe VWForum nu facem discriminare Diesel, Benzina, Hybrid. Motorizarea si masina sunt alegerile lui. Sa nu uitam totusi ca multi dintre noi am pornit cu Diesel in viata de sofer. Ne renegam trecutul ? Eu zic sa il ajutam cu sfaturi nu cu intepaturi. PS. Mie mi-au trebuit 10 ani sa inteleg ca benzina e mai rentabila pentru stilul meu de condus.1 point
-
Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Continuam azi cu episodul 2 din serialul "Optionale, dar sa stim si noi" si vom analiza urmatoarele: 1. DAB 2. Driving Mode Selection 1. Despre DAB pot spune dupa 3 saptamani de folosire sau mai degraba de nefolosire ca nu merita prea mult. In Bucuresti sunt vreo 7-8 posturi, nu am auzit de niciunul dintre ele pana acum. M-am chinuit vreo 2 zile sa ascult cateva din ele dar am cedat nervos si am revenit la Rock FM si la cardul SD de 64 GB cu muzica clasica si religioasa, adica Metallica, Negura Bunget, Phoenix & stuff. Asadar, ca si sfat de achizitie, daca mai ai bani la buget dupa ce ai bifat toate optionalele de siguranta, Canton, piele, trapa, poti incerca o extravaganta cu DAB. Ca si functionalitate ii dau Nota 10 insa este un accesoriu lipsit de importanta. 2. DMS. DMS a fost un must-have la masina asta, dupa 3 ani de experienta cu O3 NFL si dupa multiple test-drive-uri cu alte masini, gen Leon FR, Civic X, etc. Directia standard pe O3 are trei mari probleme: are o latenta enervanta, este prea moale si nu ofera feedback. DMS-ul pe Octavia rezolva doar doua chestiuni. In continuare feedbackul directiei este mai artificial decat inghetata din Lidl sau decat silicoanele ultimei asistente de la Capatos. Directia pusa pe Sport poate fi intarita pana la un nivel cat de cat acceptabil, latenta a disparut si per total poti spune ca mamaliga s-a mai intarit putin. Oricum, directia de pe O3 non-RS cu tot cu DMS este sub nivelul oferit de Leon FR standard. Ii dau nota 8, poti conduce masina si fara DMS dar merita banii. Este pentru tine, soferule ! Atat pentru azi, in episodul 3 vom analiza Asistentul de Parcare si sistemul Keyless.1 point
-
Eu zic să revizuieşti puţin matematica, fiindcă ai consumat 7.04 L/100 Km, e un consum foarte bun!1 point
-
nu iese deoarece are cei doi cilindrii in care intra suruburile de fixare, bagati in G85/spira - si nu ii poti scoate, cu volanul pe masina. oricum, volanul se scoate imediat...1 point
-
masina in care am bagat benzina este golf 4 tdi-pd evident pe motorina. :) Am mai intrebat si eu in stinga si dreapta si asa e ca nu este aerisita instalatia si sansele sa ajunga benzina in sistem sunt totusi cam mici, motorul nu a mers de la alimentare deloc.Practic am oprit motorul cind alimentam si apoi cind am constatat am inpins masina in parcarea statiei peco.Apoi am dat cheie dupa golire si completare cu motorina, iar masina a pornit citeva secunde apoi sa oprit, apoi la fel de doua ori si un nor de fum alb la evacuare.Turatia motorului a scazut rapid pina a murit motorul. sa vedem ce zic si cei de la service?1 point
-
Pana la urma problema era placa de presiune. Parca mi-am luat masina noua :) . Sunt super multumit ! BTW : am gasit placa mai ieftin (adica a fost cu 3 mil), dar a compensat manopera :) :)-1 points
-
salut! Verifica conducta care iese din compresor unde face burta aia in jos si da intr-un furtun, acolo am avut eu fisurat si tot asa pateam . il umpleam si mergea 2 zile dupa aia gata. Atentie mare ca se vede greu acolo, la atelier ar trebuii sa aibe niste ochelari si o lanterna cu ultraviolete si sa le si foloseasca . Eu numai asa am reusit sa vad pe unde pierde freon. Neaparat motorul oprit, daca are por acolo pierde numai cand nu merge aerul conditionat, si se vede in scut daca mai bine daca orientezi lanterna cu lumina UV. Multa bafata!!!!!!!!!!!!!!!-1 points
-
deci problema la motoru asta nu e TZACANITUL, ci un ZBARNAIT la pornire, unul scurt, circa 2 secunde, cand turatia urca brusc la 1500 si pana coboara la 1200. imediat ce scade la 1200, zornaitul dispare.-1 points
-
-1 points
-
De ce stie toata lumea ca uleiul Castrol e un ulei foarte bun? pt ca-l baga la reprezentanta? sau de ce? E un ulei de toata jena, gasesti alternative mai bune la bani mai putini, in esenta e cel mai contrafacut ulei din univers.-1 points
-
Ulei inlocuit rar ....se coaguleaza pe segmentii de ungere care se blocheaza ,asa apare si zgomotul de diesel-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00