Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.07.2017 în toate secţiunile
-
End of story Topicul se poate redenumi: Seat Leon FR 5F SC Scirocco a fost inlocuit de un Leon 5F 2014 avand 57.000 km la bord. Dotari ce merita mentionate: - motorul 2.0 tdi 184hp + DSG - DCC - ACC + Lane assist - Faruri LED + asistenta faza lunga - Seat Sound - Scaune cu tapiterie Alcantara - Pachet iarna - Inca un set de roti complete de iarna, cu aceleasi jante Performance 18". Feedback-ul dupa 1000km: 184cp + DSG + 1370kg ofera o senzatie f misto cu un raspuns extrem de rapid la acceleratie, turbo lag fiind mult diminuat fata de generatiile trecute de 2.0 tdi. Imi place mult cursa volanului, mult mai scurta; o rotatie de 360 de grade vireaza rotile maxim. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult functile ACC + lane assist + headlights assist In weekend am facut un polish tips-urilor si am mai activat cateva functii cu ajutorul colegului @icsuz: Staging, Carbon background in CB, Lap timer, si am dezactivat alerta centurilor. Urmeaza alte cateva mici detalii4 points
-
Revenim cu episodul 3 din serialul "Optionale, dar sa stim si noi" si analizam Asistentul de Parcare si Sistemul fara numar fara maini. - In perioada in care imi pregateam configuratia masinii am tinut musai sa pun si senzorii fata-spate. Apoi, dupa o informare sumara despre toate sistemele de ajutor la parcare (senzori, camera video, etc), am bifat Parktronicul mai mult pentru senzorii mai buni, fara sa stiu toate avantajele. Dupa ce am inceput sa il folosesc imi dau seama ca este unul dintre cele mai utile optionale de confort si chiar de siguranta. Asistentul, sa il botezam Eustatiu, face niste parcari laterale incredibil de precise si de rapide. Imi este rusine sa va spun, dar eu nu pot parca lateral cum face o Eustatiu. Aproape ca te ajuta sa devii vegetarian, pentru ca in viata reala orice secunda de intarziere la o parcare laterala in Bucuresti (si in Cluj, si in Timisoara si curand in toata tara) iti aduce minim 10 kg de carnita la frigider. Sistemul de senzori este net imbunatatit fata de cel fata-spate oferind monitorizare si pe laterala masinii. Imi place ca senzorii se activeaza automat la viteze mici chiar si la mersul inainte, atunci cand se detecteaza obstacole. Afisajul pe Bolero este foarte intuitiv si te ajuta la manevre. Pe partea de siguranta am descoperit ca Parktronicul ofera si asistenta la mersul inapoi, un fel de Cross Traffic Alert. Senzorii mai buni detecteaza autovehiculele sau obiectele in miscare ce se apropie din orice parte si te avertizează imediat. Super util la iesirile cu spatele cand nu ai vizibilitate. Deci te ajuta si pe partea de siguranta. Este unul dintre sistemele de care sunt cel mai multumit la masina si pe care le voi dori la orice masina de acum incolo. Adadar, daca pornesti cu gandul ca doar senzorii pe spate sunt utili la masina, poate ca cei 550 de Euro in plus nu se justifica. Desi, daca socotesti cat te costa sa schimbi o bara si toate sistemele de pe ea, parca are sens si sistemul asta. Daca oricum bifai senzorii fata-spate, fa-ti un mare bine si achizitioneaza Parktronicul pentru inca 300 Euro in plus. Provoaca dependenta si iti da mai multa liniste la manevrele dificile ! Ii dau nota Nadiei ! - Keyless isi face treaba cu brio. Este comod, are inclus si ceva sistem de protectie anti-prost. Nu prea ai cum sa ramai pe dinafara blocat cu cheia inauntru. Fara sa imi dau seama am lasat cheia intr-o geanta in portbagaj si am constatat ca imediat dupa ce blocam masina de la senzor, hayonul se debloca singur si se ridica putin. Nota 10 pentru functionalitate si operare. Este un accesoriu comod dar nu critic pentru masina. As putea sa traiesc si fata el.3 points
-
Inca un eveniment organizat de Retromobil la care am participat - Retromobil fest. Nu am stat sa tin o evidenta dar foarte multe masini au pleznit pe parcursul celor 2 zile. (adica pe afara vopsite frumos si daca vrei sa faci 3 ture pe un circuit - explodeaza ceva la ele). Am mers bine in prima zi când s-a mers la cel mai bun timp pentru calificari (am iesit al 3-lea din multe Porsche mult mai bune si mai noi desi am facut turele de calificare pe ploaie). Am mers prost a doua zi când s-a mers la regularitate si a fost soare si frumos. Una peste alta - a meritat iesirea din multe puncte de vedere. Imi pare rau ca la urmatorul eveniment la care m-am inscris Transalpina sunt tot felul de probleme organizatorice si sunt in cumpana daca mai particip.2 points
-
2 points
-
Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.2 points
-
2 points
-
In sfarsit a venit minunatia! si chiar inainte de aniversarea mea Dupa un termen de livrare de doar o luna, m-am incadrat in programul rabla si am schimbat in sfarsit masina. Masinuta este 1.2 105 cp benzina, culoarea platinum grey metallic, interior negru titan, jante aliaj usor Navarra 6.5J x16 (personal imi plac mai mult decat Atlanta) . Echiparea Style cu ceva dotari optionale dupa cum urmeaza: App-connect si Drive net (inca nu am stat sa le butonez) Lumini de drum LED Pachet Function: Alarma si Pachet Iarna Pachet lumini si vizibilitate 1 Volan multifunctional din piele si cruise control La dotari nu am putut sa ublu din pacate dar pe viitor o sa vad de ce as avea nevoie real Pretul dupa ce am scazut rabla a fost de 14.ooo +- cativa zeci de euro ( zic eu un pret foarte bun tinand cont si de faptul ca masina a venit intr-o luna fata de alte termene primite pentru alte modele unde nu eram oricum asa incantat de masina) Masina ridicata ieri de la PBN cu 5 litrii de benzina in rezervor (ma asteptam la asta ca am tot citit ca asa se practica) dar am avut grija sa o satur cand am ajuns la pompa Am luat toata aglomeratia de la Pipera ora 17-18 dar am avut ocazia sa ma joc cu toate cele prin masina si sa o ascult cum toarce. Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu sunetul motorului la plecare sunt putin uimit de ce imi arata CB privind consumul dupa cei 50-60 km parcursi doar Bucuresti si la orele de varf ( ~8,5 ) dar astept sa mai fac km sa fie relevant Trebuie sa imi dau seama care e treaba cu start-stop pentru ca in astia cativa km facuti ieri si azi prin Bucuresti nu s-a oprit motorul deloc iar in bord atunci cand ma opresc si raman cu piciorul pe frana apare in bord sigla cu start-stop taiat desi el este pornit. De rodaj am uitat complet sa intreb ieri In weekend o mai "butonez" si revin cu impresii mai ample + poze mai profi (pot sa pun doar 1 MB in total deci doar o poza pentru azi)1 point
-
Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acum 3 saptamani am fost si noi in grup in Sarti, Sithonia, Halkidiki, drumul prin Makaza a fost ok, e prima data cand ma duc cu masina in Grecia(am fost anul trecut cu avionul in Zakyntos), prin Bulgaria ma aspteptam sa fie mult mai rau, insa am fost relativ surprins cat de usor a fost traseul. Am plecat duminica seara la 22:00 din Brasov, la 12:30 eram in vama La Giurgiu, vigneta de o saptamana am luat-o de la bezinarie(in vama era coada mare). Cum au mai zis si alti colegi, pe la Gurkovo e o portiune mica cu drum ca dupa bombardament, daca esti atent insa poti sa eviti gropile, in rest pentru mine a fost ok. Ma repet poate aveam eu asteptari mai mici de la Bulgari si de aia am fost suprins placut . In Makaza la vama am ajuns pe la 6 dimineata, era gol 2 minute si am trecut, dupa aia a urmat autostrada Egnatia Odos cu 3 punte de taxare a cate 2.40EUR pana la Sarti. Tot drumul am folosit Waze(ca si backup aveam Googlemaps descarcat), a fost perfect cu camere semnalizate, politie nu prea a fost noaptea in Bulgaria...ne-a dus pana in Sarti fara probleme. Am ales statiunea Sarti pentru proximitatea de 2 plaje absolut fabuloase, Orange beach si mai ales Klimataria(6 respectiv 12 km distanta). Acum fiecare cu nevoile lui, noi am avut copii de la 2 pana la 7 ani cu noi, pentru ei a fost perfect intrarea lina in apa si pestisorii la doi pasi cum intrii. Temperatura excelenta la sfarsit de iunie, fara aglomeratia tipica din sezon(de ex anul trecut in august in Zakyntos era strada plina non-stop in Argassi). In parcarile din jurul plajelor era plin de masini de Romania si Serbia. Am mai stat de vorba cu o familie din Timisoara ei vin de 10 ani in Grecia pe acelasi traseu cu Serbia/Macedonia, ziceau ca e super bun cu 90% din drum pe autostrada Sunt multe de zis/scris despre Grecia, daca aveti intrebari legate de Sithonia/Zakynthos va pot ajuta cu placere. Eu imi fac temele in fiecare an inainte sa plec/ce merita vizitat/taverne/hoteluri. Pentru cine nu cunoaste, poate ajuta: http://grecia.de-weekend.ro/ Concediu fain tuturor1 point
-
Salut! Clarificare Traffic Jam Assist - concluziile mele Am verificat mai multe forumuri de prin afara si pot sa va spun ca pentru TJA nu trebuie neaparat ACC210km/h insa necesita combinatia de ACC cu Lane assistant. Mi se pare foarte util si nu am stiut acest lucru la momentul achizitiei (as fi luat LA - aprox. 350eur) fiindca mi se pare foarte util pentru mersul in oras (80% din timp masina mea merge in oras). Multumesc, Mihai1 point
-
1 point
-
1 point
-
Din pacate decizia a fost luata si comanda data, daca anulez o sa mai dureze plus ca s-au scumpit, o sa dau vreo 2000 de EUR in plus. Regret este, benzina rocks all the time dar o sa-mi treaca cand vine masina. Probabil o sa fac retrofit la frane. Va multumesc de ajutor si sfaturi.1 point
-
@75NOR am facut test drive cu 190 FWD si mi-a placut cum se misca. Anterior am avut un 2.0 N47 de la BMW de 177 de cai, care mi-a fost de ajuns. Anterior am avut Fiesta ST 2.0 benzina dusa spre 200 de CP, mi-am facut si ucenicia pe benzina si mereu o sa prefer benzina. Adevarul e ca desi imi plac 220 sau 280, nu aveam ce sa fac cu atata putere cat si pretul mai ridicat de achizitie. Din pacate am descoperit forumul dupa ce am dat comanda, deci m-am bazat strict pe testdrive si pe ce m-a tentat cand am fost acolo. Nu cred ca 2.0 TDI-ul de 190 de cai se misca aiurea, are 400 Nm. Plus masina va merge 95% in afara orasului, este strict de vacante. In oras am un logan cumparat de nou anul trecut 0.9 TCe (benzina ). Am tras bine de masina de testrive si mi se pare ca se misca excelent. Inainte de o Skoda noua eram pe picior sa plec pt un motor de 3.0 (asta imi doream) dar se mareste familia si o masina noua este mai de viitor.1 point
-
Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice1 point
-
Intr-adevar, imediat dupa ce mi-a facut remap-ul, in teste eram dezamagit ca nu se simte diferenta Dar apoi s-a simtit din plin.1 point
-
A mai trecut niste timp, am mai bagat niste plimbari, am mai schimbat o data prefixul, am mai facut o revizie Si i-am luat si un cadou, poate scap si de vaporii aia de ulei cu ocazia asta. La ultima revizie am pus Valvoline Synpower XL-III insa nu-mi place la fel de mult ca Shell-ul de dinainte. La urmatorul schimb probabil o sa torn din nou SHU, dar anticipez ca nu voi mai face atatia km in urmatoarea perioada, deci mai e ceva pana atunci. In rest, drumuri bune sa avem.1 point
-
A venit vremea sa ma mai laud si eu putin deoarece a trecut un an si ceva de cand detin masina si sunt tare fericit ca nu am zgarieturi adanci si un consum de spectacol . Un an plin de km, ajungand deja la peste 20.000. O prima revizie in primavara la 15.000 km (majoritatea km fiind extraurbani deci nu necesita la 10.000 km). O iarna grea, fiind destul de joasa dar frumoasa. In concluzie o masina care isi merita banii si care poate pune zambetul pe fata oricarei persoane care ar conduce-o. P.S. : De anul acesta incep upgrade-urile.1 point
-
S a inventat Gogu... Găsești site-uri on-line, manual de utilizare la fel... 5%1 point
-
1 point
-
1 point
-
O prima intrebare ar fi daca gasesti farurile astea bi-xenon de B7 OEM la dezmembrari, ca masina e relativ noua. Iar aftermarket pentru B7 inca n-am vazut sa existe...Oricum vor fi foarte scumpe si merita numai daca mergi relativ mult noaptea, altfel sunt un moft. Atentie, daca vei vrea si DLA dupa ce vei avea farurile, trebuie adaugati senzorii si probabil schimbat si parbrizul pe langa altele... Ah, si inca ceva: o sa arate ciudat rau cu bi-xenon pe fata si fara stopurile cu LED pe spate (eventual si lampa de la numar cu LED). Si astea inseamna alti (multi!) bani in plus, destul de multe trebuie schimbate, nu numai farurile/stopurile1 point
-
PH09NYU la fel am patit si eu aseara , problema e ca actuatorul vechi poate sa nu fii iesti de tot si reglajul deviaza Eu am luat si reglat aproape la milimetru si cand am iesit de am accelerat mai sanatos la 3500 m-a pus in cap, geometria e noua si actuatorul la fel M-am chinuit de numa si pana la urma si cu ceva degete arse am reusit sa il reglez sa obtin 2250 si masina cere 2203 Acum urc la 4500 si il pot tine acolo ca nu taie pedala Bafta1 point
-
Si eu sunt pro benzina, voiam sa merg pe 280 dar sarea pretul mult prea mult si trebuia sa renunt la optionale. Plus ca meteahna ca voiam neaparat sportline. Din cate am inteles in Australia spre exemplu se vinde sportline si cu 280.0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00