Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.07.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
1 point
-
1 point
-
@Executron Multumesc, asa este, pretul zic eu ca este inbatabil pentru ce ofera in clasa ei. Legat de consum si eu sunt uimit. De cand m-am intors in Bucuresti consumul overall a crescut pe la 8 dar este normal tinand cont de drumul scurt facut pana la munca si orasul asta care nu se calmeaza nici vara...DSG ar fi urcat pretul chiar mai mult fiind disponibil doar pe 1.4TSI din ce imi amintesc, am luat in considerare si livrarea care era de doar o luna deci nu am putut sa emit prea multe pretentii Partea buna este ca plec iar pana in Cluj deci scapam de traficul din Bucuresti (sunt curios cum este acolo vs aici ca am tot auzit pareri legate de trafic) Am inceput sa adaug plinurile si in aplicatia de sprintmonitor mai ales ca sunt singura Jetta 1.2 TSI. Nu cred ca incalc vreo regula ca pun linkul aici https://www.spritmonitor.de/en/detail/850038.html Am pregatit masina de drum cu un strat de protectie pentru vopsea cu multumiri speciale lui @andreirs311 point
-
Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice1 point
-
Salut, Se repara f usor julitura.....cureti zona bine pe urma departezi plasticul de cheder si doar plasticul il incalzesti un pic cu un pistor cu aer cald ..ATENTIE sa nu il lasi prea mult intr-un loc pentru ca ii va da luciu piesei si va sterge grenul !1 point
-
Salut... cand ai nevoie de orice informatie poti sa imi dai mesaj si vorbim... suspensia este super ok pt Bucuresti, chiar ma gandeam ca urc cam orice bordura normala si cu fata si cu spatele, iar ca si feeling este alta masina fata de suspensia normala, ma refer si la de cat inchegata este masina si la silentiozitatea in care lucreaza suspensia ... daca nu stii istoria mea eu am avut initial luat un Superb TDI 190 cu DCC si ma rog din varii motive in the end am ajuns cu masina din semnatura (varii nu inseamna ca avea ceva masina initiala, mi-am dorit foarte mult 220 cp) ... ca apoi sa constat, fara exagerare ca efectiv este alta masina, nu stiu daca ma credeti dar este alta masina ... tinuta de drum, antifonare (complet diferita fata de tdi si nu, nu este doar de la motor: diesel vs benzina ... Ma refer la zgomotul de rulare, suspensii) ... oricum te vei bucura de ea PS: si am si copil de doi ani apropo de cum se simte masina pe denivelari, sotia si coplilul in spate no problem... clar se simte mai tare dar in niciun caz deranjant ... liniste si infundat (inchegat).1 point
-
1 point
-
Iaca am fost ieri la AMC in BV, am facut update la soft si un remap. Castigul de putere si cuplu nu se simte imediat, am rulat cu ea vro 80km, si apoi am vazut diferenta mai ales pe Valea PH. Cei de la AMC spuneau ca o sa simt adevarata putere dupa 200 km... Asa ca azi o sa plec din Azuga pe Transfagarasan in test drive. PS Am primit cadou si un needle sweep. Eram cu sotia din dotare pusa pe vizitat si shopping, deci nu prea am avut timp de socializare.1 point
-
Usor usor ne apropiem de finalul retrofit-ului. Din pacate am renuntat la parbrizul incalzit datorita pretului prohibitiv la retrofit per total dar continui cu Lane Assist. Am reusit eu cu cele 2 maini stangi sa prelungesc firele la senzorul de ploaie ca erau doar 3 insa la cel de la oglinda nu m-am bagat... mi s-a parut prea periculos Mai ramane cablajul de la camera directionat prin masina de catre un specialist, sper sa reusesc weekendul asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.1 point
-
3333 km, cateva poze si cel mai probabil saptamana viitoare va primi folie pe faruri si proiectoare1 point
-
<OFFTOPIC> Pentru mine e important sa stiu cat consuma masina, pentru altii poate nu conteaza. Eu masor de fiecare data cata benzina intra la pompa. Stiu, in Romania se fura la pompa, dar nu alimentez din Romania si chiar si in Romania pompele trebuie sa fie calibrate si avizate metrologic la intervale regulate. Altfel spus, nu ar trebui sa difere prea mult cantitatea de benzina pe care o obtii fata de cea pe care o platesti Din cate stiu, eroarea acceptata metrologic este de sub 100ml la 10 litri de combustibil. Evident ca intotdeauna va mai fi o cantitate de combustibil in rezervor atunci cand se face plinul, de aceea notez cati km am facut intre 2 plinuri si cati litri am pus in rezervor. Dupa cateva zeci de plinuri eroarea statistica devine nesemnificativa. Ca fapt divers, se poate modifica si calibrarea senzorului de nivel, default la G7 este pe 12.8 litri (adica arata zero combustibil cand de fapt mai sunt 12.8 litri in rezervor): https://www.stemei.de/pages/coding/vw-golf-7/tankgeberkalibrierung-offset.php Despre interesul VAG de a afisa cat mai corect, prefer sa nu discut. Conform comisiei europene, din 2021 media emisiilor flotei unei anumite marci (toate masinile apartinand marcii respective care ruleaza pe strazi) nu trebuie sa depaseasca 95g CO2/km. Asta inseamna un consum mediu (real!) de 3.6% diesel sau 4.1% benzina, conform consumului declarat de producatorul masinii. Si cred ca oricine stie deja ca consumul declarat (si cel afisat in bord) nu are nicio legatura cu consumul real. </OFFTOPIC>1 point
-
@z3dulik In functie de anul de fabricatie la B6 e posibil sa trebuiasca sa pui in paralel comanda celor doua servomotoare de la recirculare. Acum cu vcds-ul poti vedea daca vreun servomotor ramane deschis1 point
-
Hmmm... Auto-hold-ul nu este doar o prelungire a franei de mana? Adica tot actionare electro-mecanica. Eu aveam impresia ca foloseste frana de mana ca sa tina masina pe loc, nu frana de serviciu. Din moment ce in bord se aprinde indicatorul (P) eu inteleg ca este frana de mana activa (cu verde cand este in auto-hold si cu rosu cand este activata manual). Si in SSP-ul de Golf VII frana de mana este descrisa ca: Electromechanical parking brake with AutoHold.1 point
-
Stiti cumva daca se poate seta din VCDS ca atunci cand activezi frana cu Auto-hold sa nu mai tina stopurile aprinse? Adica sa se comporte ca si cum ai trage "frana de mana". Mi se pare foarte deranjant pentru cei din spate.1 point
-
Informatia este corecta. Tu ai vazut doar rampa injectoarelor, dar nu si regulatorul deoarece la motorizarea ta, altfel stau lucrurile. Colegul Al Bundy nu are de unde sa stie ce cod motor ai tu, deoarece nu este trecut in semnatura ta. Uite: http://www.bestautovest.ro/regulator-presiune-combustibil-skoda-octavia-1-fabia-vw-golf-bora-passat-seat-leon-037133035c.html Ce zici? Esti de acord ca acolo este locatia regulatorului de presiune la motorizarile prezentate? Pentru problema pe care ai mentionat-o tu, va trebui sa masori presiunea in rampa injectoarelor. Desfiletezi capacelul care il vezi in imagine, montezi un manometru, daca presiunea este sub 3 bari, vei inlocui filtrul de benzina. Daca filtrul de benzina este cu regulatorul incorporat, notezi codul...problema rezolvata. Daca filtrul de benzina are regulatorul de presiune detasabil de filtru, atunci vei achizitiona doar regulatorul, sau daca doresti il achizitionezi complet. EGR-ul va trebui demontat, si verificata tija din interior. In acest moment ea este blocata, sau pur si simplu EGR-ul nu este functional. Curata/deblocheaza tija, si il testezi la acumulator: pinul 1 la + bateriei, pinul 5 la -.1 point
-
1 point
-
probleme cu EGR-ul am avut la 1.4 16V motor AUB; am mers cu masina la reprezentanta, schimbat EGR si adaptat plus curatat/adaptat clapeta acceleratie dar nu s-a rezolvat. Eroare: insuficient air flow. eroarea aparea imediat dupa stergere; masina nu consuma mai mult in schimb avea in schimb un comportament ciudat in principal cand era foarte cald afara si era in sarcina. am gasit urmatorull material pe net: dupa ce am curat (un pic superficial pentru ca nu eram foarte increzator) s-a stins becul din bord fara sa mai sterg eroarea.1 point
-
Desi a trecut ceva timp de cand a postat CrisH, am sa incerc sa descriu metoda mea de curatare EGR de pe motorul AUA 1.4 16v: Operatiunea trebuie efectuata doar cand motorul este rece, deoarece valva EGR este montata pe evacuarea motorului! 1)Se scoate furtunul ce intra in partea stanga a capacului de la motor(filtrul de aer); 2)Prin ridicarea a cate unui colt o data, se scoate capacul de motor; 3)Se scot conectorii de la senzorul de presiune de ulei(sageata rosie, se trage firul) si supapa EGR(sageata verde); 4)Se slabesc(nu se scot de tot) cele doua suruburi de la teava care uneste EGR-ul de clapeta de acceleratie(sageti albastre). Pentru asta aveti nevoie de un imbus(parca de 3mm); 5)Acest pas este optional insa ajuta enorm pentru eliberarea caii de acces spre EGR. Cu un imbus sau surubelnita in stea, se indeparteaza "conducta" de aer din plastic, vizibila in coltul din dreapta-jos din prima imagine. 6)Se scot cele doua suruburi indicate de sageata alba in prima imagine, cu o cheie de 13 cu cot. Nu cred ca se pot scoate cu o cheie dreapta. 7)Cu ajutorul unui imbus(acesta era cam de 4mm), se scot cele doua suruburi care prind EGR-ul de blocul motor(zona indicata de sagetile galbene). Atentie la cablul senzorului de temperatura a lichidului de racire si furtunul de apa care obtureaza accesul surubului de jos. Pentru a scoate acest surub fara sa afectez altceva, am prelungit operatiunea cu 30 min. si mi s-a scurtat viata cu 3 zile; 8)Trageti EGR-ul usor spre dreapta si inainte pentru a-l scoate de pe teava de racord cu admisia. 9)Se curata interiorul valvei cu spray de carburator(am auzit ca se poate si cu WD-40). Daca valva este inchisa, se pot "inunda" cele doua iesiri pentru a lasa solutia sa actioneze. Daca s-a blocat pe deschis(cum era la mine) e mai greu de curatat pentru ca trebuie dat cu spray de mai multe ori si eventual de folosit o carpa si o surubelnita pentru indepartarea "grosului". Atentie, nu inhalati sau puneti in contact cu pielea sprayul de curatare carburator. Cititi eticheta produsului folosit; 10)Daca vreti sa curatati cu carpa sau smirghel fin garniturile metalice, va sfatuiec sa curatati si locurile de contact ale lor, atat la valva EGR cat si la motor si racordul cu adminsia(as pune inca o imagine, dar am atins pragul de 1Mb). Eu nu am dat prea multa importanta acestui lucru si am impresia ca imi scapa gaze arse la turatii mari. In manual spune ca se schimba aceste garnituri cu unele noi. Montarea se face in ordine inversa. Verificati la sfarsit fiecare pas pentru a fi siguri ca totul e conectat. Mentionez ca nu sunt mecanic auto iar procedura mai sus descrisa poate sa nu fie cea corecta, este doar rezultatul sfaturilor de pe net si ale prietenilor. Cred ca ar trebui ca cineva cu experienta sa ne indrume cu privire la montarea si strangerea garniturilor din metal, pentru a asigura etanseizarea.1 point
-
Problema este partea de comanda a injectoarele PD de pe BKP si BMR. Ele sunt marca Siemens si sunt cu cristal piezoelectric. La motoarele 1.9 TDI de 105 cp si la vechiile 2.0 TDI sunt injectoare cu solenoid, adica partea care comanda injectorul este alcatuita dintr-un solenoid care folosind efectul electro-magnetic comanda deschiderea injectorului. La cele cu cristl piezo mecanismul de comanda cu solenoid a fost inlocuit cu un cristal piezoelectic care pentru a comanda deschiderea injectorului foloseste efecul piezoelectric (daca aplici un curent unui cristal el isi va mari fizic dimensiunile). Acum problema e ca acest cristal intra in scurt circuit datorita, se pare, unui proaste izolari a lui fata de uleiul din motor. Odata intrat in scurt ECU (calculatorul motorului) sesiseaza asta printr-o scadere brusca a rezistentei (sub 10 ohmi de obicei) pe injectorul defect, asa ca pentru a nu se distruge (ECU) opreste comanda tuturor injectorelor pana ce injectorul cu probleme e scos din circuit. Asa ca masina nu va mai porni pana nu deconectezi injectorul in cauza. Dupa cum se prezinta situatia se pare ca toate injectoarele astea sunt afectate de aceasta problema asa ca e doar o cestiune de km pana se vor strica. Eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de 200 000 km cu seriile de motor BKP sau BMR fara ca macar sa pice un injector. PS: Mai exista un motor 2.0 TDI cu codul BMP care are injectoare Bosch tot cu cristal piezo dar care nu au nici o problema ... LE: Solutia e sa schimbi toate 4 injectoarele daca nu vrei sa ai surprize neplacute, sau poti sa mergi cu ele asa dar sa fii mai precaut pentru ca pot sa iti crape cand esti intr-o depasire ...1 point
-
Nu se da nici bara si nici panoul frontal dar trebuie dat scutul de plastic jos ca sa asezi firul corect. Se da jos capacul acela de plastic de la distributie ca sa poti baga mana mai bine. Vezi ca are niste cleme capacul ala de plastic de la distributie.. Se mai da jos capacul ala negru de plastic de la vasul de lichid servo-direcite. Sub ala este si mufa care vine de le electroventilatorul de clima. Daca ai ampermetru leaga-l la mufa aia si vezi daca ii vine curent pana in mufa aia si daca electroventilatorul e mort. Dupa ce verifici cu ampermetru, te apuci de treaba, vezi cum vine prins electroventilatorul. Vezi sa ai grija pe unde vine firul, sa te bagi pe sub masina sa te uiti atent ca la remontare e jale cu firul ala pana il bagi pe unde a fost.1 point
-
ce am zis eu? ca sa nu mai existe dubii.... http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf1 point
-
Cutiile sunt cele folosite de grupul VAG...nu are Skoda vreo cutie aparte. Masina pe care am avut-o, era o Mazda (dar asta conteaza prea putin). Am avut doar o singura problema (minora dar cu efect MARE) pe care am rezolvat-o singur. Amanunte...la telefon :) Iti faci griji prea mari cand te gandesti/intrebi daca: "cauza pentru care nu s-au vinduta Octavia 1,6FSI cu cutie automata este doar pretul sau cutia nu este adecvata motorului?". Nu s-a vandut pentru principalul motiv ca, romanii sunt (dar, din ce in ce mai putin)reticenti cand vine vorba despre cutii automate, iar cei care au ales cutie automata, au cautat sa o combine cu o motorizare care sa le satisfaca si dorinta de sportivitate. Daca nu ai astfel de veleitati, nu ai de ce sa-ti faci griji. Schimbul de ulei(eventual si filtru), se face conform indicatiilor producatorului...oricum(de regula), nu mai devreme de 60.000km.1 point
-
Mare grija sa te informezi din timp si sa schimbi absolut tot ce este necesar, asta ca sa nu-ti ia manopera de mai multe ori mecanicul, si nu vrei sa pierzi timp mai mult prin service, citeste bine topicul de aici ca gasesti absolut toate informatiile, inclusiv codurile pt piese, de unde sa-ti comanzi piesele, si pe ce producator, o sa iesi mai ieftin, iti recomand ca dupa constatare sa-ti comanzi piesele online, si sa platesti mecanicul pt manopera, o sa fie mult mai ieftin decat daca iti comanda el piesele. Ca si ulei folosit, poti pune 5w30/5w40 norma 505.01 pt motorul tau sau 507 care o inglobeaza pe cea precedenta. Foloseste ce ulei vrei tu, schimbat la 10-12.000km. Un defect de fabricatie major al acestui motor e faptul ca nu are ungere suficienta la axul cu came/tacheti, si trebuie sa tii uleiul pe maxim mereu, deci verifica periodic uleiul.0 points
-
eu ma refeream ca nu este bine sa faci mai mult de 1 data la cea cu vag-ul, nu vb de cele automate care le face el singur, iar pana acum de cand am masina la mine nu sa aprins niciodata martorul ROSU, se aprinde galben si asta cam de 3 ori pe an poate din simplu motiv ca merg 80% in oras,iar cum prind o iesire din bucuresti imediat trec pe mers constant gen a 3 a la 3200rpm cat mai mult sa il mai curat din cate am citit pe aici chiar daca nu este aprin si faci aceasta operatiune el se curata...sau gresesc eu?-1 points
-
Pai eu din soft am cerut. Doar ca am observat ca a umblat sub scaun. Am intrebat ca ii cv problema si a zis nu. Dupa ce am plecat am verificat si am vazut mufa afara.-1 points
-
Suporturile astea dupa mine sunt o gluma proasta . Telefonul nu se pune acolo (la vechea octavia aveam un suport de la firma brodit adaptat la masina in functie de telefon pentru modelul respectiv) ca iti fura spatiu de sticle. Cheia keyless nu ti-o pui acolo ca sta pe portchei ca altfel o pierzi (eu am 8 chei la brelog ). Iar monezi nu le tii acolo ca iti sparge masina si in plus oricum sunt numai doua locuri. Eu il si arunc suportu asta , oricum il am pe cel vechi pe care il voi arunca la distanta si mai mare.-1 points
-
Wow, superba masina! Ma bucur ca s-au gandit in sfarsit astia de la VW sa puna niste tipsuri mai sanatoase pe modele performante, nu cum sunt panaramele alea de pe MK6 GTI care arata ca niste manere de roaba S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Arata intr-un mare fel!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00