Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.07.2017 în toate secţiunile
-
8 points
-
Bun, revin cu noutati. Ieri am fost la CarsX unde am refacut softul pe dyno. Am facut evident un test si inainte sa ne apucam de soft sa vad cum stau. Eram curios cati cai am pierdut/castigat la un an de la primul dyno. (Cel din Timisoara). Au iesit 220.76, deci 221 fara un picior Cuplu a iesit mai mic. 420+ fata de anul trecut.. Desi ciudat ca, caii sunt tot acolo dar cuplu mai mic.. bine e si axul cu came de sdi, in chiulasa tot e nou... Nu stiu ce sa zic, poate dyno-ul de la Timisoara era mai optimist, habar nu am.. sunt multe posibilitati. Bun dupa primul run, Luci s-a apucat de soft. Am incercat n variante si pana la urma am ajuns la puterea finala de 232 cp si 437 nm. Teoretic nu e o crestere mare (11 cp) daaar caii astia ii am pe o plaja de turatie mult mai mare fata de plaja pe care aveam 221cp pe vechiul soft. Limitarea am ridicat-o din 4800 in 5100 iar acum trage pana in limitare. Boost-ul a crescut si el de la 1.8 la 2.1. Per total, sunt foarte multumit Concluzie: masina trage semnificativ mai bine, si ma bucur ca imi trage acum pana in limitare. Lag-ul e si el mai mic acum. Iar fumul e o idee mai mult in ture joase fata de primul soft. A meritat! Mi-am luat si un set de jante frumoase Glumesc, nu exceleaza la capitolul look, dar sunt foarte usoare. Plus ca masina deja o da pe filmul de sleeper cu ele, si asta imi place o sa raman cu ele o vreme4 points
-
2 points
-
2 points
-
Salut, am primit cadou de ziua mea, a fost ideea sotiei mele, un curs de conducere defensiva la Academia Titi Aur: http://www.titiaur.ro/conducere-defensiva-persoane-fizice/ . Va spun de la inceput concluzia de final: merita toti banii, a fost o parere impartasita de majoritatea participantilor (printre care erau 4 soferi proaspeti -2,3 luni- si un sofer in devenire, ce astepta programarea la traseu). Duminica am ajuns la ora 08:45, pentru cafea (on the house) si am inceput cursul la 09:00: 09:00 – 12:30 COMPONENTA TEORETICA (programul este pe site, mentionez punctual): - Completare chestionare: vechime permis, numar de kilometri parcursi in total, numar de accidente si numar de suspendari permis pentru statistica plus un chestionar auto, ca la scoala - Statistici accidente: 2008 a fost un an negru pentru Romania, cu 8 persoane decedate/zi, 2014: 4.9, 2015: 5.2, 2016: 5.3 . - Proceduri in caz de accident, pasii necesari in functie de gravitate si urmari. - Pregatirea deplasarii: verificarea masinii, programarea traseului. - Aderenta: diferentele dintre cauciurile de iarna si cele de vara, de ce nu sunt recomandate cele all-season (marja de temperatura la care sunt eficiente este foarte mica), cum se verifica sa fie in stare buna. - Accelerarea si franarea, Inertia, Sisteme de siguranta, Tehnici de conducere defensiva: nu e bine sa ajungi intr-o situatie limita, dar daca se intampla, ce faci in caz de supravirare sau subvirare. - Practici periculoase la volan ... Am aflat lucruri noi si am sedimentat lucruri stiute. Dupa pauza de masa (catering), practica: am fost impartiti in 3 grupe, va recomand grupa 2, grupa 1 a prins intai rasturnarea : 1. Franarea cu/fara sistem ABS: de ce e bine sa ai ABS, cand e nevoie sa pui frana de urgenta pentru a evita un obstacol (pe o pista udata): https://www.dropbox.com/s/yjk601dzeqfj7we/Video 16-07-2017%2C 14 07 19.mov?dl=0 https://www.dropbox.com/s/entivhz0h6txilb/Video 16-07-2017%2C 14 07 44.mov?dl=0 2. Simulator de control al masinii in derapaj, pe circuit: practic, era nevoie sa mentii trasa ideala, pe cat posibil : https://www.dropbox.com/s/2rgmn29va3b4utl/Video 16-07-2017%2C 14 08 03.mov?dl=0 3. - Simulator impact frontal, viteza ~13km/h: https://www.dropbox.com/s/afobd737ety9mpq/Video 16-07-2017%2C 16 13 07.mov?dl=0 - Simulator rasturnare 90 grade si 180 grade: un trainer te invata, din exterior, punctele de sprijin si pozitia picioarelor/mainilor/corpului pentru a putea decupla centura in conditii de siguranta intr-o masina rasturnata - Simulator pozitia la volan si circulatia mainilor pe volan: no 10 si 10, ci 09 si un sfert , plus tragere, in loc de impingere. Concluzii finale si prezentarea unui filmulet de constientizare: in principal campanii pe care cei de-afara le fac in mod regulat, cu prezentare de greseli->accidente grave->urmari. La sfarsit, Diploma de absolvire Curs de conducere defensiva Nivel I. Nivel II, recomandat dupa 6-12 luni: Curs de Atitudine si Prevenire, cu evaluare in trafic.2 points
-
Dupa inca 2 luni de asteptat a ajuns noua mea Jetta. Dupa 1 an petrecut cu o Jetta manuala ... am luat decizia sa o dau la buy-back, in locul ei venind una cu si mai multe dotari si obligatoriu, DSG . Pana acum ( 300 km in 2 zile ) comportamentul masinii mi se pare incredibil, la asta adaugand si faptul ca imi pare mai bine lucrata decat cea de dinainte ( si aici ma refer la imbinarea dintre plastice, toate se "pupa" mult mai bine ). Ce are in plus fata de cea neagra? DRL Led, Stopuri Led si BC color. Momentan doar cateva poze, vor urma cu siguranta mai multe1 point
-
1 point
-
Au ramas erori in urma inlocuirii panoului climatronic ? Pentru inlocuirea celor doua bucse trebuie dat jugul jos ,la montare se folosesc ghidaje de centrare ,la fel si la bucsele mari de la brate . Necesita refacerea geometriei. Inlocuieste si bucsele mici de la brate ,se rup in interior ,costa aprox 30 ron/buc OE Am o maneta dsg 2014 ?1 point
-
1 point
-
daca nu iti place nici eibach pro kit ramai la suspensia masinii sau cauta o suspensie sport de fabrica,pro kit sunt compromisul perfect si nu o zic doar eu, arcuri koni str nu stiu daca gasesti sa cumperi separat...si vezi putin si cum se pastreaza in timp,eu am pro kit de 2 ani pe masina si nu as mai renunta la ele neam,am incercat pe spate niste arcuri h&r insa nu prea am fost multumit de ele chiar daca aveau drop mai mic decat pro kit,daca totusi te hotarasti sa iti cumperi arcuri sa le iei dupa seria masinii1 point
-
Aceleasi simtome le am avut si eu cu blocarea servodirectiei pana am scos mufa senzorului din pompa . Acum merge putin mai greu insa nu s-a mai blocat chiar daca virez maxim sranga sau dreapta. Nu este o rezolvare ce am facut eu insa pana remediez situatia senzorului este ok.1 point
-
Frumusica tare masina si cum ai grija de ea... ce se mai aude cu retrofiturile?1 point
-
Si eu am urmat un curs de defence driving la Napoca Rally Academy cu doamna profesor Carmen Poenaru (co-pilotul lui Bogdan Marisca, castigatorii mai multor editii de raliu din campionatul national), o maestra a genului si sunt foarte bucuros ca am facut acest curs, precum si ca am avut-o ca profesoara. Ar fi multe de povestit, nu ma intind, dar acolo am descoperit lucruri pe care nu le-am constientizat la volan nici dupa zeci de ani de condus...1 point
-
1 point
-
inlocuit bujiile 2-3 si 4. Schimba toate bujiile. La G85 trebuie vazut care este problema. Volanul sta pe drept sau sta stramb, cand mergi drept ? Servomotor climatronic rece-cald pe stanga, de schimbat - daca nu lucreaza cum trebuie Lumini la picioare, de verificat - daca ai leduri, pune-i becuri Rezistenta suplimentara incalzire habitaclu - Z35 - de reparat1 point
-
Nu are nicio treaba incarcarea - releul, cu problema ta. Daca este ok cablajul si conectorul, atunci centrala electrica este de vina. Incearca sa deconectezi borna cateva minute si vezi daca isi revine. Am gasit cateva cu componente deteriorate, in urma apei care a intrat in semnalizator1 point
-
3333 km, cateva poze si cel mai probabil saptamana viitoare va primi folie pe faruri si proiectoare1 point
-
Skoda 1.2 tsi 2010. Actiunea "saiba" a avut loc in garantie - nu sunt probleme de atunci. Distributia schimbata de doua ori (merge cam 40-50000 km) nu costa foarte mult(1200-1500 lei). Fara consum de ulei intre schimburi( eu nu am completat niciodata). Consum benzina rezonabil (daca nu ai talpa grea). In rest fara alte probleme in 60000km1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, In luna mai am cumparat o Skoda Superb Style 2.0 TDI 190 CP DSG Hatchback cu "aproape de toate" (inlocuind un BMW 530D Touring M Sport din 2011) si am o lista de imbunatatiri pe care as vrea sa le fac, insa cei de la PBV1 nu prea stiu/pot/vor sa ma ajute. M-ati putea ajuta voi, va rog, cu ceva sfaturi? 1. (ce ma arde cel mai tare) as vrea sa pun in loc de scrumiera din pachetul de fumatori (mai exact in locul spatiului unde e montata scrumiera, pe care am si scos-o deja) phonebox sau ceva similar phonebox. M-ar interesa sa pot pune phonebox OEM (eventual cu incarcare a telefonului) insa pana la urma orice solutie pentru a putea tine acolo telefonul m-ar ajuta. 2. sa pun camera de marsarier OEM ca retrofit. Cei de la PBV spun ca o pot monta dar nu pot face codarea pentru a o activa si ca tot ce imi pot oferi este o camera aftermarket care sa se vada in oglinda (ceea ce nu imi doresc). Banuiesc ca are a face cu garantia. Oare alti dealeri nu ar monta fara sa pierd garantia? (Am sunat la Avia Pantelimon si nu raspunde nimeni...) 3. (mai mult nice to have) sa montez asta: http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-III/Superb-III-original-Skoda-rear-bumper-diffusor-SPORT-LINE-full-set-assambled . stiti cumva cat de greu se face, cu montarea senzorilor de parcare cu tot? Se pierde garantia? 4. exista vreo metoda prin care sa imbunatatesc insonorizarea? La viteza mai mare se aude tare vantul (asta fiind cea mai deranjanta diferenta vs seria 5 pe care l-am avut) si ma gandeam ca poate exista geamuri care insonorizeaza mai bine si se pot monta after market, sau vreo alta solutie. Multumesc frumos PS: pana acum in cei 4k Km pe care i-am facut nu regret nici un pic trecerea de la BMW la Skoda. Asta spune multe, zic eu.1 point
-
1 point
-
Consumul real nu este nici consumul de la pompa. Asta din simplu fapt ca nu stii niciodată cu exactitate cata benzina mai ai in rezervor, iar chiar daca faci plinul, pompa nu se opreste mereu la fix aceeasi cantitate de plin cat ai facut inainte pentru a putea calcula exact diferenta. Pana si pompa se bazează pe niste senzori. Iar consumul calculat de masina se bazează pe niste algoritmi destul de complicati, plus de asta constructorii au facut sute de teste inainte sa ajungă la o formula cat-de-cat aproape de adevăr. Pana si benzina pe care o bagi poate sa modifice consumul deoarece el ia in calcul in formula consumului cantitatea de gaze dupa ardere, sau ceva de genul. E destul de complicat. Eu zic sa nu va mai bateti capul, fiindca nu veti ajunge niciodată la un consum real. Iar cel indicat de masina e destul de ok. Nu va ajuta cu nimic o diferenta de 0,2%, tot banii aia ii dati pe benzina. Singura varianta e sa bagi motorina/benzina si mergi pana se opreste masina. Lucru pe care constructorii l-au facut deja in teste si astfel au ajuns la formula de azi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
In asteptare dupa chiulasa... Nu mai am rabdare sa o vad gata! Astazi am primit o veste la care ma asteptam.. Ax came e cam mort.. Cu ocazia asta, probabil ca voi trece la ax came de SDI. Deschide mai mult supapele fata de cel al masinii, deci mai furam si de acolo cativa caluti. E o cheltuiala in plus, dar ma asteptam la ea. Cateva poze de la vopsit Meanwhile, imi ocup timpul (dupa lucru) lucrand cu niste prieteni la masinile lor.. Una din ele pot sa zic ca e off-topic Este vorba de un Tico, care a primit motor de honda 1.6, putere undeva la 130-140 cp. Mai e de finalizat instalatia la el si il vom porni. Iar al doilea proiect, este vorba de un Golf 4 care a trecut de la 1.6 la 2.8 VR6 24v. A fost multa munca, nervi, mai ales ca am facut totul in fata garajului, fara elevatoare si fite de genu. Dar si satisfactia de la final a meritat Iar cireasa de pe tort, masina unui alt prieten cu care am avut ocazia sa ma plimb zilele astea. Un Golf 2, 2.8 VR6 12V cu Turbo upgrade realizat recent. Putere undeva la 400-450 cp. Pe 1000 de kg +/-.. Speechless masina1 point
-
1 point
-
Multumesc ! @laduncaag : imi este pe plac si imi va ramane, asta cu siguranta @Andrei1980 : legat de cutie, am tot auzit si eu, asa cum am auzit si citit de problema asa sunt si cazuri cand este totul cum trebuie. Sa vedem. Cat despre 1.4 TSI ACT, nu a fost bagat pe Jetta, banuiesc ca odata cu urmatorul model vor face upgrade-uri ceva mai serioase. Si pentru ca spusesem de niste poze Si acum o intrebare, intrucat nu am reusit inca sa imi dau seama. In spatele oglinzii, sub senzori e o chestie ca un grilaj ... ce vrea sa fie ? Sau mai bine zis, este ceva sau pur si simplu e design ?1 point
-
Va multumesc mult Daca la Jetta anterioara am vrut ceva mai special ... masina neagra cu interior bej, dupa un an m-am saturat si am mers pe ceva practic, alb cu interior negru. La baza este o Jetta Style, cu dotari suplimentare ca APP-Connect, Pachet Lumini 1 ( btw, au schimbat oglinda butucanoasa de pe Jetta MY2016 si au pus una mai finuta cu rama foarte mica ), Computer de bord premium / color, pachet de iarna, insertiile de bord "Lithium" (no more wood-plastic), volanul multifunctional, stopuri si lumini de drum cu LED. voi reveni cu mai multe poze curand1 point
-
1 point
-
Surub de otel gripat in aluminiu....se sudeaza ...slabe sanse cu surubelnita. Bate un T putin mai mare1 point
-
Sfat mai stupid nu am auzit,cred ca stia si el sa dea cu barosul in masina nu avea nevoie de indicatii. Baga un capat de surubelnita dreapta cu un milimetru mai mare in interiorul surubului bate usor sa intre pana la jumate si poti desface usor surubul1 point
-
Verifica intr-un scan mai vechi ce codari ai avut. Posteaza un scan de pe abs si parking brake. Poate gasim un modul exact ca al tau ca hw si sw...asa doar postam. Intelege ca fara un scan nu poate sa ghiceasca nimeni ce ai tu pe masina. Vrei ajutor dar nu ne ajuti sa ti-l putem oferi.1 point
-
daca atunci cand pornesti tempomatul se aprinde martorul in bord, atunci cablul respectiv isi face treaba1 point
-
Buna ziua, Numele meu este Flavius si de ceva vreme urmaresc forumul de Skoda Superb. Am fost acum cateva luni intr-o reprezantanta Skoda pentru a vedea Octavia 3 FL, care mi-a placut la general(mai putin design-ul frontal). M-am suit apoi in kodiac care m-a impresionat prin calitatea materialelor si spatiu. Apogeul a fost cand m-am suit in superb, sincer am simtit un nivel de calitate si confort excelent(mentionez ca inca nu am facut TD cu masina). Am mers si cu A8 si cu s class si cu jaguar xj (2011), toate masini premium, dar pot sa zic ca skoda e foarte aproape ca feel cu o limuzina premium de acum 1-2 generatii. Apreciez foarte mult design-ul, confortul scunelor, portbagajul, tehnologia dar in primul rand greutatea scazuta pentru asa o masina mare. Momentan conduc un mondeo din 2005 tdci, ce merge bine, fara sa am pb majore, dar incepe sa isi arate batranetea si undeva la anul as vrea sa o schimb. Nu mai doresc diesel, iar masinile hibrid sunt tenante dar consider ca sunt la inceput si dupa 5 ani bateriile nu o sa mai fie eficiente iar valoare de revanzare va fi mica. Ma uit la benzinar turbo nou, neaparat automat, preferabil cu haion (fiind mult mai practic)ca la mondeo si superb(consider ca sunt prea tanar pentru combi). E tentant un Superb 1.4 tsi dsg 7 prin cost(cred ca se incadreaza si la rabla 2017), consum redus, performante ok, dar ma ingrijoreaza fiabilitatea motorului si cutiei in timp(as vrea sa tin masina o perioada mai indelungata). Urmatoarea optiune ar fi un style 2.0 dsg, cred ca poate face un consum combinat de 7.5 la stilul meu de condus mai chill, si avand in vedere sunt din provincie. Ce am vazut interesant si atractiv este ca pe superchips.co.uk, motorul apare cu 266 cai si 387 nm stock. Ce parere aveti ?0 points
-
@vladyroman si eu tot de la BMW vin, dupa fiasco-ul N47 am decis sa trec in tabara VAG.0 points
-
@andrei0241 masina a fost configurata de mine. Termenele de livrare erau de minim 6 luni in Martie cand am dat comanda, iar in contract se duceau spre 1 an ca sa fie acoperiti. Oricum, asteptarea, oricat de lunga ar fi, merita din plin.-1 points
-
Ms am facut programare la Avia, piesele le duc eu. Diferenta fata de alt service este infima.-2 points
-
-2 points
-
Cred ca a procedat gresit din start colegul cu superbul, deoarece, chiar acum 3 zile mi-am facut programare la avia motors, prima data i-am abordat printr-un mail cu cerere oferta pret piese+ manopera, iar dupa ce am primit estimarea, le-am zis ca aduc eu piesele si le platesc manopera.-2 points
-
Va salut, aceeasi problema am si eu o problema de ceva timp, motorul tremura la ralanti, vw pasat B7 1,6 tdi 105 cp , fabricatie 2011 . I-am facut o diagnoza in urma cu ceva timp, cel care a fcaut-o a gasit unul din injectoare cu presiunile diferite fata de celelalte trei. Se pare ca ar fi o problema cu injectoarele pe motorul acesta? Un mecanic auto care zice el ca se pricepe, imi spune ca inlocuirea injectorului cu unul nou nu erezolva problema intrucat celelalte sunt uzate si acesta nou nu. solutiile propuse de el au fost ori toate patru injectoare noi ori unul singur sh, care este deja uzat. Astept pareri si sugestii din partea voastra. Multumesc.-2 points
-
Cred ca la motorizarea lui trebuie sa o tina manual din pedala la 1400 rpm.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00