Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.07.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Si daca tot ne-am obisnuit cu agregatul, ma gandesc ca ar fi o idee buna sa descriem mai pe larg cum se comporta in traficul real masina sau diversele componente instalate. Asadar sa inceapa rubrica "Optionale, dar sa stim si noi". Sa facem si cateva precizari: multe dintre opiniile exprimate aici sunt bazate si pe experienta anterioara cu O3 2.0 TDI dar si pe experientele curente cu o Honda Civic IX. Sa incepem cu o componenta "gratis" - Transmisia manuala. Aici am si primul repros pentru maretul grup VAG. In anul 2017 nu am putut sa aleg pe motorul dorit de mine o cutie automata cu care sa pot dormi linisitit noaptea. Sunt constient ca sunt o gramada de posesori de DSG7 uscat care nu au avut probleme si nu vor avea in veci cu aceasta cutie. Dar este la fel de clar ca DSG7 uscat este mult mai sensibil decat un DSG6 umed si avand in vedere frec orasul zilnic, o cutie M6 este mult mai fiabila. Nu este o tragedie acum sa merg cu M6, nu am nicio problema cu transmisia manuala, nu ma doare mana sau piciorul, dar suntem in 2017 si ma gandesc extrem de serios ca la urmatoarea masina prin 2020+ sa schimb grupul daca VAG va mai oferi DSG uscat. Sa revenim la cutie, M6 pe Skoda Octavia este fara repros. Cursa ambreiajului este predictiva, pedala are taria potrivita. Simti exact cand cupleaza motorul si in general nu cred ca un sofer normal la cap poate avea probleme de adaptare cu aceasta cutie. Nota 10 pentru M6. Si nota 2 pentru ca nu exista DSG6 pe 1.4 TSI si 1.8 TSI FWD. [Cenzurat!] Sa trecem si la lucrurile care costa - Suspensia standard si jantele pe 17". Aici voi face si o comparatie cu suspensia cu PDG si implicit jantele pe 16". Multi nu vor fi de acord cu mine...dar suspensia standard este mai tare decat cea cu PDG. Si asta este un lucru bun ! Pur si simplu nu se mai simte asa de barcoasa si daca o echipezi cu jante pe 17" vei avea un o masina chiar stabila pe curbe. Tin minte si acum la precedenta cu PDG, cand puneam 2 baxuri cu apa se lasa suspensia de parca aveam 500 kg incarcate in portbagaj. Sunt extrem de multumit de cum se comporta combinatia jante 17", scut plastic si suspensie standard. Ca si sfat de achizitie, daca nu locuiesti la Porumb Residence, nu iti lua PDG. Nu ai nevoie de el ! Si daca ai nevoie cu adevarat de o garda la sol mare, cred ca Octavia oricum nu se incadreaza. Nici macar Scout. Asadar, Nota 10 pentru Jante 17"+scut. Nota 4 Pentru PDG+Jante 16". Va urma !2 points
-
Unii chiar aveti nervi de otel, eu la asa termen de livrare cu mana pe suflet, daca nu as fi fost colectionar de masini si imi cautam daily driven car, m-as fi reorientat cu decizia. Oricum, felicitari de alegere ....si....asteptare usoara?!?2 points
-
Până nu o strică și pe asta, Maxx Motion de la OMV este cea mai bună benzina de pe piață.2 points
-
Salut, da, tocmai ce ma intorceam din vacanta Am revenit acasa dupa 6 zile si aprox 1350 Km parcursi. Judetul Huneadoara este pur si simplu senzational: de la drumuri pe/printre dealuri/munti, la peisaje fantastice aproape peste tot, pana la multitudinea de locuri pe care le poti vizita, totul este minunat in acest judet. Am vizitat si Parcul National Retezat bifand cu aceasta ocazie si o aventura soft off-road pana in Poiana Pelegii. A fost o vacanta super reusita, dar din care am m-am intors destul de obosit, practic in fiecare zi am mers catre tot felul de destinatii.2 points
-
Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.1 point
-
1 point
-
Intre timp am reusit sa imi fac timp de un rodaj mai serios si am dus barca la munte. Am parcurs aproape 700 km, Bucuresti - Brasov + cateva obiective. Masina a ajuns la 1300 km si pot spune ca m-am obisnuit cu gadget-urile mai importante instalate. Motorul se descurca excelent pe majoritatea traseelor. Am mers 4 persoane cu portbagajul full si extrem de rar am simtit nevoia unui motor mai puternic. O singura problema mai ciudata am avut. Se blocase stergatorul de luneta la un drum unde a fost folosit intensiv. Mergea din ce in ce mai greu si la un moment dat s-a oprit. Am verificat si nu era nimic agatat de lamela. Am oprit motorul si a repornit fara probleme. Situatia nu s-a mai repetat de 2 zile. Cred ca in aceasta excursie am descoperit si cauza pierderilor de traseu la Waze. Se pare ca notificarea de "aprindere lumini de intalnire" era de vina pentru pierderea temporara a rutei. Am dezactivat optiunea si nu mai am problemele respective. Oricum, masina are DRL si senzorul de lumina pe Auto. PS. Farurile nu imi mai par deloc ciudate acum. Mai ales daca sunt cele full LED.1 point
-
Arata criminal !! Au niste piese super reusite cei de la Maxton Trebuie sa-mi fac curaj sa mi achizitionez si eu lip pentru a mea1 point
-
1 point
-
cum ti a zis si eexcalade ,schimbi degeaba injectorul la tine problema vine din chiulasa,poate nu e axa cu came,ai fi avut fum negru si nu are treaba cu pornirea fumul alb e din cauza motorinei,se dezamorseaza circuitul,....de controlat locasul injectorului si oringurile la injectoare1 point
-
1 point
-
1 point
-
Noutati. Mi-am infrant lenea si am pus mana pe scule. Intre o seara de demontat si o dimineata de asamblat, am reparat rotita de reglaj vertical a unuia dintre faruri. Am refacut partea sparta din zona axului cu baton de lipit, am dat o gaura mai mica in piesa refacuta si am inserat prin presare (cu o menghinuta potrivita, introdusa inclusiv in interiorul farului) rotita pe ax. Si merge! Economie de 100 eur (far Hella nou) si de 3 ore de manopera (lasand la o parte ca nimeni nu facea o astfel de reconstructie).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ar cam fi cazul la km. care ii are tine cont ca si ppa de ulei e actionata tot de o curea, au fost surprize de genul.1 point
-
Salutare! Ne-am miscat bine in ultimul timp si am mai achizitionat frana de mana de octavia VRS cu piele perforata, in poze e murdara, insa arata super bine! Desi am vrut presuri OEM, am luat aftermarket, calitatea e super ok, arata super bine, ramane de vazut in timp cum se comporta. Surubel OEM pentru baia de ulei noua, se va monta la urmatorul schimb de ulei. Kit reparatie antena OEM Imi doream de mult un aspirator auto, sa arate bine si sa fie practic, asa ca m-am decis sa iau unul de la black&decker. Nu e foarte puternic, nici nu-i genul de aspirator care sa te faca sa nu mai dai cu aspirator profesional, insa pentru ce am vrut eu, intretinere periodica, e numai bun! Solutie de curatat clima de la liqui moly, lavete Sonax pentru bord, geamuri si piele, crema Sonax pentru intretinere piele, solutie de curatat motorul de la sonax. Bora e pe masa de operatii Deci asa: -planat chiulasa -supape noi -ghiduri supape noi -semeringuri supape -tacheti noi -cuzimenti noi -injectoarele de ARL montate + Garnituri, suruburi reglaj injectoare noi(injectoarele reglate) -garnitura galerie admisie noua -axa cu came ASZ -turbina montata -teava intre EGR si galerie evacuare custom(anulat racitorul de ulei de arl) -garnitura pompa tandem noua -distributie noua, antigel nou, ulei+filtre noi + mult mai multe, doar astea imi amintesc deocamdata, momentan este inca in lucru, mai sunt multeeeeeeeeeeeee de facut1 point
-
1 point
-
Siiii ... 3000 km ( si ceva ... nu am prins momentul ) Impresii dupa 3000 km ... - m-am certat cu functia de coasting si am trecut-o pe lista neagra alaturi de Start-Stop ... intr-adevar, ajuta la consum, insa devine deranjanta. Avand in vedere ca de multe ori motorul este subturat, functia de coasting nu face decat sa creeze un soi de lag enervant. Cu functia de coasting dezactivata, totul e perfect, masina este din nou dinamica. - consum mediu 7.5 l / 100 km - asa cum am citit si in alte topic-uri, intr-adevat DSG-ul devine tot mai rafinat in timp si km Per total, este ce mi-am dorit. Extrem de confortabila, destul de economica, totul ok. Cu timpul fiecare creste asa niste pitici ... iar al meu este un set de jante mai mari. Pe 17, 18 ... inca sunt in dubii, insa preferatele mele sunt Durban-urile de mai jos. Si bonus, o poza cu fosta pe care am zarit-o la un moment dat saptamanile trecute. Mare plus pentru jante ( fusesera schimbate de cei de la WeltAuto inainte de revanzare ), insa ... cromul ala de la geamuri ... ... si stickere etc in fata ... mna, gusturile nu se discuta, dar ...1 point
-
Salut, eu cand am avut probleme la pornire am schimbat benzina. Incearca si cu CO98.1 point
-
Se cunoaste mai putin de 5% crestere in putere? Nu prea cred ca recunoaste cineva. Eu discutam ca 5cai castiga un motor de 2.0, doar nu castiga tot atat si unul de 1.2. Tocmai ca nu e mit, e mit ca daca pui benzina buna, se imbunatatesc performantele simtitor. Eu am folosit diferite benzine pe vechiul 1.4tsi de 95, 99 de la petrom, 95 si Evo de MOL, 95 si MaxxMotion de OMV. Real nu s-a simtit vreo crestere in putere, sa zburde masina. Ca toti am vrea cand punem benzina scumpa sa zboare masina, asta e alta discutie. Eu am alimentat numai cu MOL Evo la noua masina, strict pt ca am mai mare incredere in cea Evo si ca eventual nu are impuritati. Nu pt cai in plus sau performante.1 point
-
Pai doar la golf 5 trebuie data jos fata exterioara sau si la jetta, cred ca-s facute la fel1 point
-
-1 points
-
Am inteles , deci alea sunt simptome de planetara defecta care le enumeri tu nu ? Odata ce ti-a acordat cineva reputatie cu + inseamna ca ai dreptate sa inteleg nu ? Rog pe cineva mult mai in masura decat mine sa scrie daca colegul are dreptate si un cap de planetara pe duca se aude in decelerare nu in accelerare ! Cateodata ma crucesc in ce directie merg lucrurile in tara asta si imi dau seama si de ce acum , auzi iti da reputatie cu + , cand mecanicul o testeaza numai in accelerare la orice service am fost ! Hmm !-1 points
-
Rompetrol este dezastru(motor zgomotos, diferenta intre 95 si 98 dar este zgomotos ), petrom catastrofa, la ultimul plin de petrom 98 puteam sa jur ca e de 95... Singurele ok ptr tsi sunt omv, indiferent daca e 95 sau 100 si lukoil 98 Acum as vrea sa incerc Socar, ca a aparut si in Brasov, dar fara rewiev-uri parca am o retinere. Nu stiu de unde aduc benzina, ce aditiv au...-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00